<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
vackor | Adatlap | 616798 | 2016. október 25. 00:44 | ||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 616797 | 2016. október 24. 23:11 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nos igen, hát elkészült még kettő. Furcsa történet: néha altatóval kényszerülök elaludni, és olyankor az ébrenlét és álom határán kissé delíriumos állapotba kerülök, és zavarossá válik a viselkedésem. Olykor rámjön a levélírás, és utólag magyarázkodhatok, hogy nem ittas állapotban küldtem el a zagyvaságokat. Máskor nagykorú gyerekeim nevelését igyekszem megkoronázni se füle se farka bölcsességek előadásával. Három hete pedig maketteket rendeltem az eBay-en. Végülis jól tettem, és az is kisebb csoda, hogy pont ezekez találtam meg. Ugyanis most lett valóban hiánytalan a készlet. Utólag visszaemlékszem, hogy még egy hatalmas Exxon fúrótorony makettel is kacérkodtam a mámor közepette, de arról szerencsére lemondtam. A Lufthansa Boeing 737-200-asa nélkül nem lett volna teljes az életem és az 1:100-as sorozatom. Gyerek- és fiatalkorom meghatározó repülőgépe volt, Ferihegyen a DC-9-esek, Caravelle-ek és Tridentek mellett ő képviselte a Nyugat misztikus fuvallatát. Fekete orra és meredek emelkedése feltétlen rajongásom tárgya volt, és most a Doyusha retro készlete jóvoltából itt pompázik a polcomon. Ehhez a kithez gyárilag csomagoltak egy Lufthansa matricaívet is, így le sem kellett gyártanom. Itt vezettem be egy újítást is - milyen kár, hogy az emberfiának a makettezés abbahagyásakor jönnek a legjobb ötletei. A szárnytőnél lévő leszálló reflektorokról van szó. Eddig ilyen esetben rengeteget kellett ügyeskednem az apró átlátszó lámpabúrák méretre csiszolásával és beillesztésével, az eredmény pedig ritkán lett tökéletes. Most azonban az egész mélyedést feltöltöttem kétkomponensű átlátszó "Uverapid 20" műgyantával, és gyönyörű lett. A polcon kortársa, a szintén Doyusha DC-9 mellé került. A másik szerzemény az Ex-Frog 1:96-os Bristol Britanniája az Eastern Express kiadásában. Az egykori Frog öntőformák már alaposan megkoptak, munkás készlet, de az eredmény mindenért kárpótol. A Cubana matricaív viszont remek, öröm volt felrakni. Ez a makett már megvolt nekem egy példányban, de először a dobozfestésnek megfelelően a törzs alsó részét szürkére fújtam. Kislőcsös barátunk hívta erre fel a figyelmem, és akkor megígértem neki, hogy egyszer kiköszörülöm a csorbát. Zoli, ha olvasod, látod: jó 10 év után, de itt van a Britannia ezüst hassal. E két utolsó makettel pedig tovább szilárdult a meggyőződésem: sok van, mi csodálatos, de a hatvanas-hetvenes évek utasszállító repülőgépeinél nincs csodálatosabb. E kis intermezzo után pedig folytatom a statikus makettezést. Most már ha akarnék se tudnék találni kedvenc méretarányomban (1:100 és környéke) még be nem szerzett darabot. Derűs napot, Fóka Fontos megjegyzés: Fentieket a látszat ellenére nem gyógyszeres befolyásoltság közepette írtam... | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 616586 | 2016. október 21. 12:48 | ||||||||||||||||||||||||||
Szervusz Fóka! Örömmel konstatálom a vissza térésed,bár én ebben a téma körben nem vagyok érdekelt,de szívesen nézegetem a gépeidet és olvasom az írásaidat. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 616585 | 2016. október 21. 12:31 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ismét itt, jó Fóka nem vész el, és még csak át sem alakult. Köszönöm Kerinek és Muzzynak a segítséget! Köszönöm továbbá mindenkinek a kedves szavakat! Makettezés ügyben megállapodni látszik a helyzet: derűs szemlélődés kedves vitrinjeim előtt, és egy új, de remek ötlet: a "retrospektív gondolati építés". Ez abból áll, hogy egy-egy darabon hosszan meditálva felidézem az ötlet, a becserkészés, a megszerzés, a dobozbontás, az építés és a polcra rakás összes momentumát, és intenzíven újraélem az egészet. Leginkább a pepecselés izgalmas óráit, minden egyes technológiai lépést újraélve. Pompás élmény, majdhogynem teljesértékű makettezés, és utána nem kell rendet rakni, sem a lakásban és az öltözékemben esetlegesen okozott károkat (leginkább festékszennyeződés) helyrehozni. Derűs napot, Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 616167 | 2016. október 12. 09:44 | ||||||||||||||||||||||||||
Szolgálati Közlemény! Foka küszködik az újraregisztrációval, még mindíg nem sikerült megkapnia a belépéshez szükséges visszaigazolást. Olvassa a topicot, köszöni az üdvözleteket, nem tűnt el. Fóka nevében Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||
vary.tamas | Adatlap | 616156 | 2016. október 12. 06:24 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Keresem az ICM 1/144-es IL-62 készletből a matricaívet. Ha valaki megválna tőle kérem írjon. Köszönöm Tamás vary.tamas@gmail.com | |||||||||||||||||||||||||||||
newman | Adatlap | 616138 | 2016. október 11. 17:33 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladók az alábbi holmik: Extratech 1/144 Tu-134 2000Ft, Bilek decal 1/144 Il-62M CSA (szélvédőmatrica hiányzik) 1500Ft, Revaro decals 1/144 Superjet 100 Gazpromavia 1500Ft. Üdv.. Péter pjotrpontnewmankukacgmailpontcom | |||||||||||||||||||||||||||||
rizibacsi@freemail.hu | Adatlap | 616132 | 2016. október 11. 15:36 | ||||||||||||||||||||||||||
Kérdés, lehet nem itt kéne, de csak Titeket "ismerlek". Tegnap 10. 10.én du 13 órakörül Dunaharaszti-tól dél felé egy 4 propelleres repülőgép húzott Ny-ról Ferihegy felé? Olyan hátsója volt mint az AN-24-esnek. Remélem valaki látta, vagy a reptéren is tudnak róla. Szép látvány volt, először Il-18-asnak szerettem volna látni, de nem az volt. Ja, és nem ittam semmi szeszt. Üdv és kösz Rizmajer. Üdv FÓKA! | |||||||||||||||||||||||||||||
Planes | Adatlap | 616084 | 2016. október 10. 15:15 | ||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 615873 | 2016. október 5. 21:41 | ||||||||||||||||||||||||||
Ja ja!Csatlakoznék az előttem szólókhoz! | |||||||||||||||||||||||||||||
simonkaroly9 | Adatlap | 615833 | 2016. október 5. 16:46 | ||||||||||||||||||||||||||
Kedves Fóka! A tudásod és a tapasztalatod is hiányzik! | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 615821 | 2016. október 5. 14:10 | ||||||||||||||||||||||||||
Szervusz Fóka! Légy szíves és aktivizáld magad,hiányzol a fórumról és persze a gépeid is! Laci | |||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 615814 | 2016. október 5. 13:03 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Muzzy, szia Fóka! Köszi! Hát, akkor kellemes gyönyörködést kívánok! :) Nem is akarok beledumálni, csak annyira hihetetlen, hogy valaki így leálljon egy ritka termelékeny és hosszú alkotó periódus után, 100-ról nullára egy nap alatt. De hát nem vagyunk egyformák. Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 615808 | 2016. október 5. 12:32 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Tamás! Fóka megbízásából írok, első felindulásában sikerült magát kiregisztálnia az oldalról, de már kért újra jelszót,amint meglesz, jelentkezni fog. Olvassa a topikot (szerintem fáj már a szive a döntésért :)) de bízom benne, hogy vissza fog térni, bár többszor jelezte, befeljesedertnek tekinti makettes pályafutását, amit szeretet volna, elérte és most már "csak" a makettekben gyönyörködik! Fóka nevében Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 615741 | 2016. október 3. 20:53 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Fóka! Nos, közeledni érzed már a demenciát, avagy esetleg nem viszket olykor a tenyered némi makettezés után? Megszoktam már a rendszeres bejelentkezéseidet, van némi hiányérzetem. Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 615724 | 2016. október 3. 17:00 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok ! Keresném a képeken látható maketteket megvételre ! KIZÁRÓLAG megkezdetlen ( megnézésre kibontott nem akadály ) hiánytalan készletek érdekelnek ! Elérhetőségem : lutyoludovikusz@gmail.com üdv P. | |||||||||||||||||||||||||||||
A144 | Adatlap | 615563 | 2016. szeptember 30. 11:45 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladók a képeken látható megkezdett 1/144-es makettek. Anyagukban hiánytalanok, a dobozuk nem mindegyiknek van meg. Revell: B737-800 Matrica: Air Berlin/Sobelair 3000 Ft B707 AWACS Matrica: Iraqi Airways 6000 Ft B767-300 Matrica: Gulf Air 4000 Ft A310 Matrica nincs 4000 Ft A320 Matrica: Condor 3000 Ft Avro RJ csomagszállító kivitel Matrica nincs, 2000 Ft Airfix: B727 Matrica: PanAm/ Lufthansa 3000 Ft B727 Matrica: Iraqi Airways 6000 Ft B737-200 Matrica: Cayman Airways 6000 Ft Vihető egyben vagy külön-külön is :) Átvehető Budapesten. ÉRD: usa1955@freemail.hu Üdv. István | |||||||||||||||||||||||||||||
Chrisi | Adatlap | 615536 | 2016. szeptember 29. 11:51 | ||||||||||||||||||||||||||
Chrisi | Adatlap | 615535 | 2016. szeptember 29. 11:49 | ||||||||||||||||||||||||||
Üdv Mindenkinek! Most érkezett az óperencián túlról. Ősrégi Revell DC-8-61 (1:144). Bárkinek bármilyen tapasztalata a készletről? Nekem kicsit túlméretesnek tűnik. Üdv, Chrisi | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 614826 | 2016. szeptember 18. 11:03 | ||||||||||||||||||||||||||
Feleségem selejtezget. Feltalált egy kb. 30 éves malévos műbőr bőröndöt és egy szintén malévos esőparkát. Használtak, de elég jó állapotban vannak (némi tisztítás a bőröndre ráférne, ahogy elnéztem), ha valaki ilyesmit kívánna gyűjteni, ingyen elviheti. Kidobni sajnálnám, de az lesz a vége, ha nem kell senkinek. | |||||||||||||||||||||||||||||
newman | Adatlap | 614397 | 2016. szeptember 9. 10:02 | ||||||||||||||||||||||||||
A144 | Adatlap | 614271 | 2016. szeptember 6. 18:26 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladók a képen látható makettjeim bolti ár alatt, sajnos nálam már nem készülnek el soha, csak a polcon porosodnak. :( Az Aloha B737-nek nincsen meg a doboza. Az Il-62 -es sajnos törött mint a képen is látható. A B757 megkezdett, de csak a képen látható módon. A többi gép csomagolt gyári állapotú.Mindegyik hiánytalan. Árak: B-757 3000 Ft Il-86 5000 Ft B-747-400 5000 Ft Tu-154 3000 Ft B737-400 Minicraft 4000 Ft A380 + Qantas matricázat 8000 Ft An-124 6000 Ft Jak 40 1:100 5000 Ft Il-62 1:100 6000 Ft Kérésre küldök további képeket,kérdezz, ha többet viszel megegyezünk. Érdeklődni itt tudtok: usa1955@freemail.hu Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||
V43-1123 | Adatlap | 614132 | 2016. szeptember 3. 19:21 | ||||||||||||||||||||||||||
Húzós, az biztos, de a Herpa katalógusban is 170 ajró :) Aki komolyan gyűjt ilyeneket, az biztos megveszi, hiszen nagyon attraktív darab. Találtam egy videót, ahol egy nagy és szép gyűjtemény látható utasgépekből (is): www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 614115 | 2016. szeptember 3. 13:59 | ||||||||||||||||||||||||||
Az igen! És azt az árat komolyan gondolták hozzá? :-D | |||||||||||||||||||||||||||||
V43-1123 | Adatlap | 614111 | 2016. szeptember 3. 11:41 | ||||||||||||||||||||||||||
Igaz, nem pont ez a madár, de szintén tigrisorrú orosz Jumbot adott ki a Herpa 1/200-ban: www.vasutmodell.com/herpa-557917-b747-400-transaero-amur-tiger Más. Építettem egy Tu-154-es diorámát, a cikket a nyitóoldalon találjátok. Eddig csak kívülállóknak, makettfertőzéstől menteseknek mutattam, viszont kíváncsi vagyok hozzáértők véleményére is :)) | |||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 614066 | 2016. szeptember 1. 22:03 | ||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 613830 | 2016. augusztus 27. 11:55 | ||||||||||||||||||||||||||
"technológiai zsákutca kiteljesedését éljük napjainkban, ami szükségképpen a teljes használhatatlanságba fog átcsapni rövidesen" Napjainkban? Már vagy húsz éve folyamatosan! :) Ezért nem lehet egy tíz éves notebookon lassan egy istenverte youtube-videót sem megnézni, mert mindenből újabbat, meg "jobbat". :( Amúgy teljesen igazad van, bár a használhatatlanságot én inkább értelmetlenségnek mondanám - illetve mondom vagy 15 éve. | |||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 613829 | 2016. augusztus 27. 11:14 | ||||||||||||||||||||||||||
Nos, én bizony borzadva szemlélem a "civilizált" világ önsorsrontó tébolyát, a fenntartható fejlődés abszurd illúziójába való belegebedését - ami amúgy matematikai és gazdasági képtelenség. Nem is az ésszerűség vagy valós igények indukálják, hanem a profitszerzés kényszerű alaptörvénye. A repülés helyett kényszerből választott jelenlegi pénzkereső időtöltésem tárgya, az informatika ennek a legjellemzőbb példája: a technológiai zsákutca kiteljesedését éljük napjainkban, ami szükségképpen a teljes használhatatlanságba fog átcsapni rövidesen. Ezért aztán nincs nagyobb öröm, mint a saját mikrokörnyezetemben visszatérni a természetes fejlődés rendjéhez, aminek lényege az optimális állapot felismerése és annak megbecsülése, valamint a további "fejlődés" erőltetéséről való lemondás derűs lélekkel :-) | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 613827 | 2016. augusztus 27. 10:50 | ||||||||||||||||||||||||||
Nono, kérem! Mindig van hova fejlődni (állítólag), ergo lehet, hogy ez csak ideiglenes állapot. Ha már repül, ajánlom a Star Wars/Star Trek vonalat! Utóbbinál az azték mintát aki kitalálta, azt mindenképpen meg kéne taposni. :) | |||||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 613825 | 2016. augusztus 27. 10:38 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Örömmel jelentem be, hogy a flottám végre elérte a teljességet. Az utolsó három 1:72-es makett (CV-440, Viscount és Il-14) másfél hónapja készen van, és azóta semminemű késztetést sem érzek újabbak beszerzésére. A Nagy Tisztogatás után elmondható, hogy a gyűjteményem a szükséges és elégséges méretű, áttekinthető, és szín- és térdinamikai szempontból is rendben van. Ráadásul mennyiségük is szép kerek szám: 128. Mostantól tehát átadhatom magam a befejezettség fennkölt harmóniájának. A továbbiakban a statikus makettezés örömeit szeretném élvezni, azaz hosszan elmélázva, kedvtelve nézegetem a maketteket, és nosztalgikus hangulatban idézem fel építésük szárnyaló vagy éppen keserves pillanatait. Egészen addig, amíg el nem ér - remélem, minél később - az organikus fejlődés kérlelhetetlen rendjének (fejlődik-stagnál-leépül) elkerülhetetlenül bekövetkező utolsó stádiuma, az aggkori demencia. A profilképeimet frissítettem, immár a megváltoztathatatlanság dimenziójába dermedt örömteli állapotot mutatják. Derűs napot, Fóka | |||||||||||||||||||||||||||||
MaNo | Adatlap | 612021 | 2016. július 17. 21:50 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Függőleges felszállást ez a gép sem tud, viszont tud úgy repülni mint denevér a pokolban. Egy jó kamerabeállítás pedig csodákra képes. ;) Egy Boeing fim, a Vietnam Airlines 787-9-nek a párizsi bemutatóra való felkészüléséről. A téma szempontjából a 38. másodperctől lehet érdekes és a zene is nagyon ott van. :) www.youtube.com/watch Üdv: MaNo | |||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 611962 | 2016. július 17. 12:49 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Sárkányos! Csak arra szerettem volna rámutatni, hogy nem biztos, hogy manipulált a kép. Nyilván ez inkább csak ugrás, mint emelkedés. És nyilván utasok nélkül... :) | |||||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 611960 | 2016. július 17. 12:19 | ||||||||||||||||||||||||||
Szevasz Tibcsi. Ez messze van a vertikális emelkedéstől. Játék az életekkel inkább. | |||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 611942 | 2016. július 17. 03:26 | ||||||||||||||||||||||||||
Hát nem tudom... itt a videó a BBC-től: www.youtube.com/watch Itt pedig több nézőpontból a párizsi airshow-n bemutatott produkció: www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch Üdv: Tibcsi | |||||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 611932 | 2016. július 16. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||
Szevasztok. Látszik a képen hogy retusálva van ugyanis ez egy leszállni készülődő gép csak mögéje van rakva a beton felülnézetben. Üdv sárkányos | |||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 611909 | 2016. július 16. 16:19 | ||||||||||||||||||||||||||
Nem csalóka a kép. Egy videó is van erről a jutúbon. Ez nyilván "demo mód", utasok nélkül, minimális üzemanyaggal. De látványos! :) | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 611892 | 2016. július 16. 12:56 | ||||||||||||||||||||||||||
korenpityu | Adatlap | 611841 | 2016. július 15. 10:43 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Eladó egy Herpa B738 modell repülő állványon. Hossza 48 cm, fesztáv 43 cm. Irányár: 10.000,-Ft ikoren@eurojet.hu | |||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 611729 | 2016. július 12. 12:22 | ||||||||||||||||||||||||||
newman | Adatlap | 611700 | 2016. július 11. 11:46 | ||||||||||||||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 611691 | 2016. július 10. 23:06 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Cserére ajánlanám fel ezt a 4 db 1:500 modell repcsit! Herpa 1:500 ATR 42 Air Tahiti (sérülés mentes) Herpa 1:500 ATR 72 Vietnam Airlines (egy légcsavar toll hiányzik) Limited Edition Herpa 1:500 Fokker 70 Vietnam Airlines (sérülés mentes) Limited Edition Herpa 1:500 Airbus A320 Vietnam Airlines (sérülés mentes) Limited Edition Mindegyik gyári dobozával, CSAK csere ugyanebben a méretarányban EU diszkont légitársaságok vagy nemzeti gépekre. (Elsősorban Austrian Q400; EasyJet A320; TUIfly B737; ThomasCook B757; Ryanair B737, Travel Service B737, Tarom A319; Croatia Q400; TAP A320; LOT B737, Q400 érdekelnek, vagy amik megfordultak már Ferihegyen.) Érdeklődni: richyke90@gmail.com vagy facebook: https://www.facebook.com/richyke90 | |||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 611688 | 2016. július 10. 21:51 | ||||||||||||||||||||||||||
tobika | Adatlap | 611651 | 2016. július 10. 09:49 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ezt a két készletet szeretném eladni: Sikorsky S-55 Sabena 1/48 Revell (4410)pár alkatrész leválasztva, de garantáltan meg van minden 4000 Ft - Airbus A340 Austrian Wiener Philharmoniker 1/144 Revell (04209) 8000Ft Az Airbus kizárólag Budapesti személyes átvétellel vihető el. A mérete miatt nem postázom. érdeklődni: szuzgyorgy@gmail.com | |||||||||||||||||||||||||||||
stug | Adatlap | 611633 | 2016. július 9. 14:30 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszi. | |||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 611632 | 2016. július 9. 14:13 | ||||||||||||||||||||||||||
stug | Adatlap | 611617 | 2016. július 9. 05:51 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm. Ez a színt mivel lehetne legpontosabban megjeleníteni? Revell és humbrol festékem van. Üdv. Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 611567 | 2016. július 7. 21:43 | ||||||||||||||||||||||||||
A szárny felső részének közepén található sáv az ún. "corrogarde szürke" Ennek a festékrétegnek az volt a feladata, hogy megvédje az alatta található üzemanyag tartályokat. A belépőél ezüst színű. | |||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 611565 | 2016. július 7. 20:56 | ||||||||||||||||||||||||||
A belépőnél és a kilépőnél lévő keskenyebb sáv valami világosabb fémesszürke, szerintem. | |||||||||||||||||||||||||||||
stug | Adatlap | 611560 | 2016. július 7. 19:39 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm. Ilyenre festem. Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||
Kickukac | Adatlap | 611552 | 2016. július 7. 13:52 | ||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Mi az, hogy nem gyógyszer hatása alatt ! Végy be (meg) napi (heti/havi) rendszerességgel egy(két, sőt több) makettet, s hangulatod emelkedetté válik...Sőt, még a mienk is e remekművek láttán !