<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
lacipapa | Adatlap | 619274 | 2016. december 11. 19:32 | ||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 619273 | 2016. december 11. 19:23 | ||||||||||||||||
Igen,valami rádió féle,hátúlról is annak látszik.Középen van egy cső a tető felé és annak a tetején van kialakítva a tartója is.Sajnos hátúlról nem lehet kivenni,hogy milyen? | |||||||||||||||||||
dioevil | Adatlap | 619272 | 2016. december 11. 19:22 | ||||||||||||||||
Üdv! A missziókban (KFOR, EUFOR) használt ponyvás MBG-kben nem volt középen semmi, ahogy a képen is valamennyire látszik. Ezek mind kézi váltósok voltak általában. Itthon a ponyvás MBG-kben középen a két ülés között van egy nagy könyöktámasz-szerű műanyag, viszont arra van felszerelve az MRR rádió tartója. Az itthoni dobozos MBG-kbe pedig sokba szereltek extra rádiót, a két első ülés között is, illetve hátul a csomagtérben + az utastérben is tele van kütyükkel. Millió kilómétert utaztam velük, viszont annyira fosnak tartottam mindig is, hogy egyszer sem készült róla fotó sajnos... De remélem ez az egy meg az infó segít valamit. | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 619269 | 2016. december 11. 18:52 | ||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 619265 | 2016. december 11. 18:35 | ||||||||||||||||
Akassz oda egy kabátot:) | |||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 619264 | 2016. december 11. 18:29 | ||||||||||||||||
Szervusz! Köszönöm,ismerem,de nem ezt keresem,hanem ahogy lentebb írtam. | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 619256 | 2016. december 11. 13:27 | ||||||||||||||||
Szia Laci! Ezt ismered? Sajnos csak ennyi. forrás:Baloo | |||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 619176 | 2016. december 9. 09:43 | ||||||||||||||||
Köszönöm!Sajnos ez sem az,amit keresek. Pontosítok,tehát a Mercedes-Benz G-270 (BA-10)terepjáróról volna szó. Annak is a Műszer fallal szemben lévő részéről az első ülések közötti részről,egészen az ülések mögötti elválasztó falig. Az MHRF oldalon van kép,de csak hátulról. Tehát nem a műszerfal,hanem a szemben lévő részről nincs fotóm! Laci | |||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 619154 | 2016. december 8. 21:12 | ||||||||||||||||
Ezek a fotók fent vannak az autónavigátor oldalon ,van ponyvásban de az G-250 es , | |||||||||||||||||||
Kojak75 | Adatlap | 619146 | 2016. december 8. 19:13 | ||||||||||||||||
Nem tudom van e különbség ez nem ponyvás. Üdv kojak! | |||||||||||||||||||
Kojak75 | Adatlap | 619145 | 2016. december 8. 19:12 | ||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 619142 | 2016. december 8. 18:08 | ||||||||||||||||
Köszi Gabi,de ahogy lentebb írtam a honvédségnél rendszeresített,ponyvás G 270-esről kellene. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 619112 | 2016. december 8. 04:23 | ||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 619109 | 2016. december 7. 22:46 | ||||||||||||||||
Szervusz! Köszönöm.Igen,ezt ismerem,de olyan,amelyiken a teljes első rész látszik,olyan kép nincs.Csak a műszerfalról vannak képek a két első ülés közötti részről nincsen.Tulajdon képen az ülések közötti rész kellene a válasz falig (középső könyök támasz,rádió-elektromos szerelvények,a függ.csövön lévő doboz stb.). Üdv,Laci | |||||||||||||||||||
delta976 | Adatlap | 619105 | 2016. december 7. 21:09 | ||||||||||||||||
Szia Lacipapa! Itt már nézted...? mhrfweb.makett.org/MHRFWEB/ Remélem, tudtam segíteni! Szép estét! Üdvözlettel: Csaba (csabakfor@yahoo.co.uk) | |||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 619104 | 2016. december 7. 20:07 | ||||||||||||||||
A Magyar Honvédség ponyvás G Mercijéről kellene! | |||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 619098 | 2016. december 7. 19:21 | ||||||||||||||||
Gogle : Autonavigátor.hu | |||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 619097 | 2016. december 7. 19:06 | ||||||||||||||||
Szervusztok! Segítséget kérek a ponyvás Mercedes G terepjáró két első ülés közötti részről nem találok képeket. Csak a műszerfalról,de hogy néz ki a két első ülés között,arról nem. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 619087 | 2016. december 7. 13:43 | ||||||||||||||||
Köszi,jó ilyeneket látni,felidézni! | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 619084 | 2016. december 7. 13:07 | ||||||||||||||||
Csepel D-344: www.honvedelem.hu/nagykepes/a_legenda | |||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 619001 | 2016. december 5. 11:41 | ||||||||||||||||
A Marost és a Supert már a háború alatt is gyártották, a Steyr 380 későbbi típus. | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618911 | 2016. december 3. 21:34 | ||||||||||||||||
Ó én köszönöm! Sok jó kép,és az a kis 4×4 mentőautó különösen tetszik. | |||||||||||||||||||
morteinxx | Adatlap | 618908 | 2016. december 3. 19:50 | ||||||||||||||||
www.facebook.com/csepel.teherauto/photos jó pár régi kép Csepel teherautókról illetve van jó pár vagonírozott eszközökről kép. hátha érdekes | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618882 | 2016. december 3. 16:12 | ||||||||||||||||
Köszönet Janibátyám. Érkezek részletesen is végigolvasom. "Csepel teherautó Délnyugat-Afrikában" című kép(aláírás) és 2 b@szot nagy Kínai?Koreai?Japán? írásjel.Akkor hol készült a kép? | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 618881 | 2016. december 3. 15:52 | ||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 618878 | 2016. december 3. 15:06 | ||||||||||||||||
Üdv! Valószínűleg Rába Super. Rába K3 elv szerint, Mávag fülkével. I. | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618870 | 2016. december 3. 11:02 | ||||||||||||||||
Egy ilyet találtam elméletileg 380 alváz(rajz) | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618869 | 2016. december 3. 10:55 | ||||||||||||||||
Szia. Nem vagyok képben ebben a témakörben.Esetleg valami rajz valahonnét? | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 618847 | 2016. december 2. 21:12 | ||||||||||||||||
Ha már itt tartunk! Akkor nem lehetne a típust kivesézni? Úgy látom, hogy a Steyr 380 magyarosított (Rába által lemezből gyártott osztott szélvédős) fülkéje van rajta. Talán a Mávag és a Csepel is ezt kapta. (Csepel biztosan) Kérdés az alváza mi lehet az is a Steyr 380 tól származik? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618827 | 2016. december 2. 15:22 | ||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 618821 | 2016. december 2. 11:39 | ||||||||||||||||
charles | Adatlap | 618816 | 2016. december 2. 10:36 | ||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 618807 | 2016. december 1. 22:17 | ||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618696 | 2016. november 29. 20:47 | ||||||||||||||||
1kép múzeum az csak oda van rakva.2-4ig ott is minden rendben.5 kép amit nem értek,miért van 4tengely ott azon az egy oldalon? Ilyen nagy(120t) terhelésű kocsik már süllyesztett középső résszel vannak szerelve. Sima pőre kocsi 8tengelyesbe nincs.Minek sima 4tengelyes elbír 72t-át!Ez mi? | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 618692 | 2016. november 29. 20:13 | ||||||||||||||||
Itt már jól látható, hogy ki van támasztva a vasúti kocsi. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 618691 | 2016. november 29. 18:04 | ||||||||||||||||
Meg ne feledd el, arrafelé szélesebb a nyomtáv is... | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618686 | 2016. november 29. 12:29 | ||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 618682 | 2016. november 29. 10:06 | ||||||||||||||||
Kíváncsi lennék az utolsó képnél, hogy a vasúti kocsi mennyire billen meg alatta? | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618671 | 2016. november 29. 07:37 | ||||||||||||||||
Még egy szó a kubai KS19ről okosságból vagy kényszerűségből de simán ráteszik egy gumikerekesre.--hogy bírja el? De még a tenger fenéken is tartanak ilyet:) Syria na ez a durva! Ú de betyár gépet építettek. Igaz olyan magas mint egy hegyomlás de van ott is gumikerekes változat. Szép méretes egy löveg:) Gondolom ez polgári célra,hegyimentők(?) irányított lavina omlást készítenek elő. | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618663 | 2016. november 28. 21:59 | ||||||||||||||||
Hát nem mondanám 100%ra hogy Ő! De hiszek neked. | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 618660 | 2016. november 28. 21:29 | ||||||||||||||||
Ha már Kuba: https://img-fotki.yandex.ru/get/169608/70505514.8c/0_eb17e_57d9bec_XL Ki mászik le a T-34-ről? | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618644 | 2016. november 28. 17:08 | ||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618643 | 2016. november 28. 17:00 | ||||||||||||||||
Köszönet a kimerítő válaszért! | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 618639 | 2016. november 28. 16:06 | ||||||||||||||||
1961 Augusztus 3-án Budapesten létrehozták az 5. hadsereg-parancsnokságot, Szeptemberben Szolnokon megalakult alárendelként az 5. önálló légvédelmi tüzérezred. Szervezetébe 6 üteg Ksz-19 légvédelmi löveg tartozott (ütegenként 8 löveg, tehát 48 db), P-10 felderítő, Szon-9 tűzvezető lokátorokkal, Puazo-6 lőelemképzőkkel, DJA-1 4 méteres távmérőkkel, 3db 12,7 mm-es (Dsk)légvédelmi géppuskával. Ez az ezred 1965-ben átfegyverzésre került 57 mm-es Sz-60 lövegekre... | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618631 | 2016. november 28. 13:49 | ||||||||||||||||
Köszönet Gábor! Jól néz ki , simán beválalnám! Picit ez is drága úgy hogy még fém löveg cső se jár hozzá. Felvonulásokon se lehetett ilyeneket látni? | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 618594 | 2016. november 27. 18:39 | ||||||||||||||||
Jelzések és számok mint azonosítók nem voltak, a löveg kezelési ábrái voltak magyarítva esetleg, és talán krétával lövészeten a sávhatárok. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 618593 | 2016. november 27. 18:35 | ||||||||||||||||
Szia! A Magyar Néphadsereg használta ezt az eszközt az első Honi Légvédelmi Rakéták szolgálatba állításáig ez a fegyver képezte az egységes Szovjet és baráti országok légvédelmének gerincét. Tűzvezetésére a Son-9 tűzvezető lokátor és a hozzá kapcsolt Puazo-6 lőelemképző szolgált. A 100mm repeszgránát robbanási idejét is elektronikus úton állította be a gránáton. Lőszere a T-54/55 Harckocsikéval kompatibilis. A löveg viszonylag nagy tömegét lánctalpas vontatók, később Kraz teherautók tudták mozgatni. Lövegtalpa számos lokátor típuson visszaköszön. | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618588 | 2016. november 27. 17:47 | ||||||||||||||||
Helló. Egy kolléga kérdezte a múltkor az MNH használt-e KS-19M2 100mm légvédelmi ágyút.Most találtam egy régebbi 2015ös fénykép sorozatot amin a Bólyai (még gondolom régi helyén) ott volt az udvaron.Ezek szerint tényleg használták nálunk is? Esetleg valami számozás,jelzés rajta? Mivel vontatták ezeket? Mettől meddig voltak szolgálatban? Esetleg több HAZAI fotó valakitől? Köszönettel SENNÁS Köszönet charlie21 a képért! | |||||||||||||||||||
stuka-28 | Adatlap | 618546 | 2016. november 27. 09:30 | ||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 618519 | 2016. november 26. 19:39 | ||||||||||||||||
Gyártott (remélem most ismét előveszi), HJ35001 számon. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Amiről találtam képet,nem missziós (amikor a kép készült) és HK 06-39 rsz.-ú.A MHRF honlapon találtam és azt szeretném megépíteni.Valószínű,hogy akkor az MRR rádió lehet,persze halvány gőzöm sincs hogy nézhet ki.