<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
lacipapa | Adatlap | 619109 | 2016. december 7. 22:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
delta976 | Adatlap | 619105 | 2016. december 7. 21:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Lacipapa! Itt már nézted...? mhrfweb.makett.org/MHRFWEB/ Remélem, tudtam segíteni! Szép estét! Üdvözlettel: Csaba (csabakfor@yahoo.co.uk) | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 619104 | 2016. december 7. 20:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
A Magyar Honvédség ponyvás G Mercijéről kellene! | |||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 619098 | 2016. december 7. 19:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Gogle : Autonavigátor.hu | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 619097 | 2016. december 7. 19:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szervusztok! Segítséget kérek a ponyvás Mercedes G terepjáró két első ülés közötti részről nem találok képeket. Csak a műszerfalról,de hogy néz ki a két első ülés között,arról nem. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 619087 | 2016. december 7. 13:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Köszi,jó ilyeneket látni,felidézni! | |||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 619084 | 2016. december 7. 13:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Csepel D-344: www.honvedelem.hu/nagykepes/a_legenda | |||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 619001 | 2016. december 5. 11:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
A Marost és a Supert már a háború alatt is gyártották, a Steyr 380 későbbi típus. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618911 | 2016. december 3. 21:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ó én köszönöm! Sok jó kép,és az a kis 4×4 mentőautó különösen tetszik. | |||||||||||||||||||||||||||||
morteinxx | Adatlap | 618908 | 2016. december 3. 19:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
www.facebook.com/csepel.teherauto/photos jó pár régi kép Csepel teherautókról illetve van jó pár vagonírozott eszközökről kép. hátha érdekes | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618882 | 2016. december 3. 16:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Köszönet Janibátyám. Érkezek részletesen is végigolvasom. "Csepel teherautó Délnyugat-Afrikában" című kép(aláírás) és 2 b@szot nagy Kínai?Koreai?Japán? írásjel.Akkor hol készült a kép? | |||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 618881 | 2016. december 3. 15:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 618878 | 2016. december 3. 15:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdv! Valószínűleg Rába Super. Rába K3 elv szerint, Mávag fülkével. I. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618870 | 2016. december 3. 11:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Egy ilyet találtam elméletileg 380 alváz(rajz) | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618869 | 2016. december 3. 10:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia. Nem vagyok képben ebben a témakörben.Esetleg valami rajz valahonnét? | |||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 618847 | 2016. december 2. 21:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ha már itt tartunk! Akkor nem lehetne a típust kivesézni? Úgy látom, hogy a Steyr 380 magyarosított (Rába által lemezből gyártott osztott szélvédős) fülkéje van rajta. Talán a Mávag és a Csepel is ezt kapta. (Csepel biztosan) Kérdés az alváza mi lehet az is a Steyr 380 tól származik? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618827 | 2016. december 2. 15:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 618821 | 2016. december 2. 11:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 618816 | 2016. december 2. 10:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 618807 | 2016. december 1. 22:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618696 | 2016. november 29. 20:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
1kép múzeum az csak oda van rakva.2-4ig ott is minden rendben.5 kép amit nem értek,miért van 4tengely ott azon az egy oldalon? Ilyen nagy(120t) terhelésű kocsik már süllyesztett középső résszel vannak szerelve. Sima pőre kocsi 8tengelyesbe nincs.Minek sima 4tengelyes elbír 72t-át!Ez mi? | |||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 618692 | 2016. november 29. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Itt már jól látható, hogy ki van támasztva a vasúti kocsi. | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 618691 | 2016. november 29. 18:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Meg ne feledd el, arrafelé szélesebb a nyomtáv is... | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618686 | 2016. november 29. 12:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 618682 | 2016. november 29. 10:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Kíváncsi lennék az utolsó képnél, hogy a vasúti kocsi mennyire billen meg alatta? | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618671 | 2016. november 29. 07:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Még egy szó a kubai KS19ről okosságból vagy kényszerűségből de simán ráteszik egy gumikerekesre.--hogy bírja el? De még a tenger fenéken is tartanak ilyet:) Syria na ez a durva! Ú de betyár gépet építettek. Igaz olyan magas mint egy hegyomlás de van ott is gumikerekes változat. Szép méretes egy löveg:) Gondolom ez polgári célra,hegyimentők(?) irányított lavina omlást készítenek elő. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618663 | 2016. november 28. 21:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Hát nem mondanám 100%ra hogy Ő! De hiszek neked. | |||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 618660 | 2016. november 28. 21:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ha már Kuba: https://img-fotki.yandex.ru/get/169608/70505514.8c/0_eb17e_57d9bec_XL Ki mászik le a T-34-ről? | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618644 | 2016. november 28. 17:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618643 | 2016. november 28. 17:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Köszönet a kimerítő válaszért! | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 618639 | 2016. november 28. 16:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
1961 Augusztus 3-án Budapesten létrehozták az 5. hadsereg-parancsnokságot, Szeptemberben Szolnokon megalakult alárendelként az 5. önálló légvédelmi tüzérezred. Szervezetébe 6 üteg Ksz-19 légvédelmi löveg tartozott (ütegenként 8 löveg, tehát 48 db), P-10 felderítő, Szon-9 tűzvezető lokátorokkal, Puazo-6 lőelemképzőkkel, DJA-1 4 méteres távmérőkkel, 3db 12,7 mm-es (Dsk)légvédelmi géppuskával. Ez az ezred 1965-ben átfegyverzésre került 57 mm-es Sz-60 lövegekre... | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618631 | 2016. november 28. 13:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Köszönet Gábor! Jól néz ki , simán beválalnám! Picit ez is drága úgy hogy még fém löveg cső se jár hozzá. Felvonulásokon se lehetett ilyeneket látni? | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 618594 | 2016. november 27. 18:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Jelzések és számok mint azonosítók nem voltak, a löveg kezelési ábrái voltak magyarítva esetleg, és talán krétával lövészeten a sávhatárok. | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 618593 | 2016. november 27. 18:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia! A Magyar Néphadsereg használta ezt az eszközt az első Honi Légvédelmi Rakéták szolgálatba állításáig ez a fegyver képezte az egységes Szovjet és baráti országok légvédelmének gerincét. Tűzvezetésére a Son-9 tűzvezető lokátor és a hozzá kapcsolt Puazo-6 lőelemképző szolgált. A 100mm repeszgránát robbanási idejét is elektronikus úton állította be a gránáton. Lőszere a T-54/55 Harckocsikéval kompatibilis. A löveg viszonylag nagy tömegét lánctalpas vontatók, később Kraz teherautók tudták mozgatni. Lövegtalpa számos lokátor típuson visszaköszön. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 618588 | 2016. november 27. 17:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Helló. Egy kolléga kérdezte a múltkor az MNH használt-e KS-19M2 100mm légvédelmi ágyút.Most találtam egy régebbi 2015ös fénykép sorozatot amin a Bólyai (még gondolom régi helyén) ott volt az udvaron.Ezek szerint tényleg használták nálunk is? Esetleg valami számozás,jelzés rajta? Mivel vontatták ezeket? Mettől meddig voltak szolgálatban? Esetleg több HAZAI fotó valakitől? Köszönettel SENNÁS Köszönet charlie21 a képért! | |||||||||||||||||||||||||||||
stuka-28 | Adatlap | 618546 | 2016. november 27. 09:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 618519 | 2016. november 26. 19:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Gyártott (remélem most ismét előveszi), HJ35001 számon. | |||||||||||||||||||||||||||||
stuka-28 | Adatlap | 618517 | 2016. november 26. 18:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. Az lenne a kérdésem, hogy T-55 AM hez gyárt e valaki magyar felségjelzést? Illetve ha igen,honnan tudom beszerezni? Válaszotokat előre is köszönöm! Üdv.: Fecó | |||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 616650 | 2016. október 22. 22:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 616163 | 2016. október 12. 08:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
És még sok minden más is... állványos fúró, eszterga pad, köszörű, láng hegesztéshez dolgok.. például mind tartozéka volt a Műhelykocsi-nak. | |||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 616109 | 2016. október 11. 08:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Pár égi kép a VSZ időszakból: partisan1943.tumblr.com/archive | |||||||||||||||||||||||||||||
dkp | Adatlap | 615892 | 2016. október 6. 10:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Még nincs meg, az ICM 35518 ZiL-131 Emergency Truck, Soviet Vehicle készletet nézegetem, de ebben - ha jól látom - csak asztalok, lámpák, satu és talán egy aggregátor van. | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 615890 | 2016. október 6. 09:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia! Melyik készleted van meg?Nekem a 35517-es,de abban nincs semmi.Külön vettem hozzá műhely berendezéseket,esztergapad,állványos fúrógép,asztali és állványos köszörű. | |||||||||||||||||||||||||||||
dkp | Adatlap | 615883 | 2016. október 6. 09:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdvözletem! Szerintetek az ICM ZIL-131 műhelykocsit (belső teres) meg lehet építeni Magyar Honvédség (Néphadsereg) járműnek? Külső/belső jó-e, vagy alakítani kell? (Lehet hogy volt már róla szó, de most sehogy sem találom, elnézést.) | |||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 615458 | 2016. szeptember 28. 07:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Küldtem egy levelet.:) | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 615297 | 2016. szeptember 26. 18:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia.Kösz az infót. Akkor lehetséges pont ez a három van itt "civil"-ben? A darus meg a faszállító egyértelmű de a fehéret lehetséges át/vissza alakítottak 4×2 kerékhajtásúra? Óriás hosszú plató van rajta a de az nem hekmány az valamiről átrakták.Illetve a kerekek is sima utcai tgk kerekek.Jelezném ezek mind Orosz oldalról leszedett képek ott érdekes módon foglalkoznak ezzel dologgal.Jól látom ennek az elejébe került a csörlő? Nem hátul mint a többin. Volna kivel ezeket átbeszélni aki még tud valami másra is emlékezni? | |||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 615248 | 2016. szeptember 26. 11:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Hát, nagyon halványan emlékszem, de talán az első három protó kényszerből készült így, aztán váltottak a MAN fülkékre. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 615207 | 2016. szeptember 25. 17:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Keresek egy hozzáértő embert:) Kamaz fülkés Rába H.18? Mi a pontos sztori?1985ből. Rába D10 motor,Rába futómű ennyit tudok. Hova lettek ezek a gépek? Összesen menyi is készült belőlük? Eladták ,le selejtezték hogy kerültek ki "polgári" használatba? | |||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 613287 | 2016. augusztus 16. 19:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ezek szerint - amennyiben ugyanazt az analógiát alkalmazták, mint pld-ul nálunk Nagykanizsán - akkor 570-es. Az I. zlj. parancsnoki kocsija 500-as, láttam olyan képet, amin az 501-es tank van, talán ez lehetett a II. zászlóalj parancsnoké . I. zlj. első század pk. 510, második 520, harmadik 530. Aztán a II. zászlóalj első század pk. 540., második 550, harmadik 560 és a negyedik 570. Nálunk a zpk. kocsi 100-as volt. Első század 110, második 120, harmadik 130. Aztán a második zászlóalj 1.szd. parancsnoki kocsija 140 és így tovább. A legmagasabb toronyszám, amit szabadszállási kocsin láttam képen, az 576-os. Tehát, akár lehet jó is az analógia. | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 613279 | 2016. augusztus 16. 15:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Esetleg megkísérelheted Végh Ferencet megkeresni, hátha segít, esetleg tud valakit, aki konkrétabb infóval szolgálhat. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Köszönöm.Igen,ezt ismerem,de olyan,amelyiken a teljes első rész látszik,olyan kép nincs.Csak a műszerfalról vannak képek a két első ülés közötti részről nincsen.Tulajdon képen az ülések közötti rész kellene a válasz falig (középső könyök támasz,rádió-elektromos szerelvények,a függ.csövön lévő doboz stb.).
Üdv,Laci