<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 594992 | 2015. november 1. 08:10 | ![]() | |||||||||||
Harald | Adatlap | 594902 | 2015. október 31. 07:58 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Újabban a MIG is adott ki ilyen színt türkiz zöld néven. Azt is érdemes megnézni esetleg. Itthon egyre könnyebb hozzájuk jutni. Akan festéket versenyek börzéin szoktak árulni szlovák vagy lengyel árusok. Régebben meg a KP-s fiúk, nekem tőlük van néhány. Vagy marad a net, a következő boltot még nem próbáltam, de ígéretesnek tűnik:www.hobbycolours.com/ Üdv! Harald | |||||||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 594897 | 2015. október 30. 22:08 | ![]() | |||||||||||
Mivel a revell kicsit zöldesebb és ahogy néztem képeken a walkyd zöld is hasonló,aki magyar PG-s nagyjavított gépet épít jó választás a revell 365-öse is. Szabi77 | |||||||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 594895 | 2015. október 30. 22:00 | ![]() | |||||||||||
Hát ezt képek alapján elég nehéz belőni.Most a fújt színmintával el kéne slattyogni egy walkyd zöld kabinos 21-eshez akkor lehetne 100%-ra megmondani melyik a tuti! Kicsit az Akan közelebb áll hozzá szerintem,bár van olyan kép ahol a revell is jó teljesen.Attól függ,hogy sikerült éppen a kép. Szabi77 | |||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 594892 | 2015. október 30. 21:01 | ![]() | |||||||||||
Ja, hát aki hozzájut akan festékhez, annak könnyű :) Már csak az a kérdés, hogy a PG-ben nagyjavított, walkid zöld fantázianevű ződ festékhez melyik áll közelebb? hunavia.freeweb.hu/TYPE/MiG-21%20base/MiG-21bis/MiG-21bis_serial/MiG21BIS_APIDNo5531/photos/photo18.html | |||||||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 594887 | 2015. október 30. 19:24 | ![]() | |||||||||||
newman | Adatlap | 594782 | 2015. október 28. 15:00 | ![]() | |||||||||||
Köszönöm Búza! | |||||||||||||||
migi | Adatlap | 594773 | 2015. október 28. 11:00 | ![]() | |||||||||||
A Had gyárt is hozzá stencil matricát ,és add hozzá felhelyezési térképet is . | |||||||||||||||
búza | Adatlap | 594772 | 2015. október 28. 10:46 | ![]() | |||||||||||
Az elhelyezkedés ugyanúgy, mint a későbbi gépeken. Nyelv: orosz, de ez 72-ben mindegy, úgysem látszik. Szín: fekete és piros. | |||||||||||||||
newman | Adatlap | 594767 | 2015. október 28. 10:07 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Lassan épülgető RV 72-es MiG-21MF-hez szeretnék segítséget kérni. Magyar natur fémszínű gépet szeretnék építeni, szögletes oldalszámokkal, csillagos felségjelekkel. Az lenne a kérdésem, hogy van- e valakinek infoja az üzemeltetési feliratokról? Elhelyezkedés, nyelv, szín.. Ezek érdekelnének. Köszönettel: Péter | |||||||||||||||
pintair | Adatlap | 594758 | 2015. október 28. 07:08 | ![]() | |||||||||||
Koszonom Skacok! Van itthon, kikenem es csekkolom! | |||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 594754 | 2015. október 27. 22:33 | ![]() | |||||||||||
Szia Árpi van az Alföldiben nem rég vettem én is 365ös | |||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 594739 | 2015. október 27. 18:32 | ![]() | |||||||||||
Ha nem akarsz keverni, a Revell 365 tényleg a lehető legjobb választás. Google képkereső első találata ez. www.britmodeller.com/forums/index.php | |||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 594736 | 2015. október 27. 16:15 | ![]() | |||||||||||
Próbáld ki a Revell 365-öst. Szerintem nem rossz... | |||||||||||||||
pintair | Adatlap | 594730 | 2015. október 27. 13:39 | ![]() | |||||||||||
Skacok! Megvallom, lusta vagyok kevergetni!.. :) Van-é valakinek Humbrol, v. Revell színkódja és keverési aránya magyar Mig-21 kabinzöldhöz? Köszönöm! | |||||||||||||||
pintair | Adatlap | 594673 | 2015. október 26. 12:30 | ![]() | |||||||||||
tankos_srac | Adatlap | 594483 | 2015. október 22. 18:20 | ![]() | |||||||||||
Köszönöm Uraim! Ha eddig kibírtam, akkor már kivárom az Eduardot... | |||||||||||||||
PETI | Adatlap | 594464 | 2015. október 22. 12:13 | ![]() | |||||||||||
Illetve bisz, azt kérdezted. Arra is igaz és az SMT-re is. MF-et írtam véletlenül. :) | |||||||||||||||
PETI | Adatlap | 594463 | 2015. október 22. 12:13 | ![]() | |||||||||||
Hali! Szar. Sokan istenítik, de több részen olyan hibákkal küzd, amiket nem lehet rendesen kijavítani. A legfeltűnőbb ezek közül a kabintető és szélvédő, amik elég siralmasak. Jónéhány példányt láttam összerakva kiállításokon (talán feltűnően sokat is, csak nem egy bújtatott RV marketing, mert érzik ők is a bajokat?) és egy esetben sem győzött meg a makett- pedig igen profi festésűeket is láttam. Ha lesz Eduard, az lesz valószínűleg az igazi MF. Üdv | |||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 594457 | 2015. október 22. 10:48 | ![]() | |||||||||||
Szia, Elvileg jó minőségű, de vannak pontatlanságai, mert a Fujimi kit lehetett a múzsa. A törzs a kabin vonalában közel 3mm-rel hosszabb (ezt könnyű lenne kivágni), a beömlő kicsit pontatlan, a törzsvég a függőleges vezérsík alatt kicsit púpos, az egész törzs kb 1mm-rel lehet szélesebb és magasabb, a vízszintes vezérsíkok alakja rossz, a függőleges vezérsík belépőéle 1-2fokkal nyilazottabb, valamint a szélvédő kb 2mm-rel hosszabb. Amúgy sokkal részletesebb mindennél, szerintem érdemes vele foglalkozni, vagy megvárni az új Eduard kitet! lietadielka.blogspot.hu/2014/12/mig-21bis-fishbed-l-rvaircraft-172.html z | |||||||||||||||
tankos_srac | Adatlap | 594456 | 2015. október 22. 10:25 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Az RV Aircraft 1/72-es Mig-21 bis-e milyen minőségű? Pontos? Köszi! | |||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 593303 | 2015. október 5. 21:17 | ![]() | |||||||||||
Szegedi Feriék már dolgoznak a matrica ív javításán attól a matrica ív tökéletesen használható ezek a képek a jók az elkészítéshez már csak olyan kép kellene ahol látható hogy a törzs alatt hol megy át a szürke kékbe? | |||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 593292 | 2015. október 5. 19:51 | ![]() | |||||||||||
Szia!Figaro Nagyon szépen köszönöm nagyon sokat segített már csak egy két alsó nézeti kép kellene | |||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 593289 | 2015. október 5. 19:38 | ![]() | |||||||||||
vatya1 | Adatlap | 593281 | 2015. október 5. 18:24 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Megjött a Laura matrica nagyon szép, itt ragadnám meg az alkalmat hogy lenne kérdésem a festéssel kapcsolatban, mert a fotók alapján úgy tűnik hogy a póttartály és felemás színű?a szárny felső része teljesen szürke?mert a festési térkép ilyeneket nem jelez,viszont amit én láttam fotót azon ügy tűnik mintha a szárnyba is belelógna a terepszín egy picit a kilépő élbe, a jobb szárnyon csillag van a balon?felülnézet jó lenne nagyon, ha lenne valakinek egy két jó képe a gépről előre is meg köszönném. Üdv...Józsi | |||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 592963 | 2015. október 1. 07:34 | ![]() | |||||||||||
Üdv Mindenkinek! Számomra most jött el a makettépítés időszaka. Kinéztem a számomra legszebbnek tartott MIG-21 altípust. www.hyperscale.com/2015/reviews/kits/eduard8236reviewlp_1.htm Van valakinek már tapasztalata ezzel a makettal kapcsolatban? Beszerzés, ár, kialakítás minősége... | |||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 592521 | 2015. szeptember 23. 19:21 | ![]() | |||||||||||
Köszi Mindenkinek a választ! így már egyértelmű! | |||||||||||||||
Pirate | Adatlap | 592500 | 2015. szeptember 23. 14:24 | ![]() | |||||||||||
Szia! Túlnyomás a kulcsszó! Talajszinten, amikor a rácsukják a kabintetőt a pilótára, a kabinban a belső, és a kabinon kívüli külső, léköri nyomás megegyezik azaz a kabintetőre ható külső és belső nyomás különbsége 0. Itt nincs túlnyomás. Ahogy a külső légköri nyomás az emelkedés során csökken csökken, ez az érték eltolódik a belső kabinnyomás irányába, mivel az állandó, illetve kisebb mértékben csökken mint a külső(azaz a kabinban a kabinon belül a külső légköri nyomáshoz képest TÚLNYOMÁS keletkezik. Ez két nyomás értékének a különbsége!). Ennek a TÚLNYOMÁSNAK az értéke 0,27-0,33 KP/cm2, azaz a belső kabinnyomás ennyivel nagyobb, mint a külső légköri nyomás. üdv: Pirate | |||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 592483 | 2015. szeptember 23. 09:15 | ![]() | |||||||||||
Hali És ha a gép tovább emelkedik, a külső nyomással együtt - de ezt a fix túlnyomást tartva - tovább csökken a kabinban is a nyomás, ezért kell a magassági repüléshez szkafander és hermetikus sisak. Egyébként azért ez a 0,27-0,33 atm a kabin engedélyezett max túlnyomása, mert erre az értékre van tervezve a kabin és a kabintető szerkezeti szilárdsága, valamint a hermetikus zárások és kivezetések. Üdv R. | |||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 592479 | 2015. szeptember 23. 07:21 | ![]() | |||||||||||
Szerintem nem olyan kevés az. A légköri nyomás (ami ugye 1 kp/cm2) 25-30%-a, magyarul: 1/3-a, 1/4-e. | |||||||||||||||
Planes | Adatlap | 592477 | 2015. szeptember 23. 05:53 | ![]() | |||||||||||
Szia! A kintihez képest növekedés,10km -en 0,24Kp/cm2 a nyomás.Ilyen kevés lenne a túlnyomás? P | |||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 592475 | 2015. szeptember 23. 02:32 | ![]() | |||||||||||
migi | Adatlap | 591605 | 2015. szeptember 7. 18:04 | ![]() | |||||||||||
Köszi Laci a megerősítést ,a 591562 bejegyzésben látható fotó is ugyan arról a futóaknáról készült , | |||||||||||||||
migi | Adatlap | 591587 | 2015. szeptember 7. 14:36 | ![]() | |||||||||||
lacipapa | Adatlap | 591583 | 2015. szeptember 7. 14:24 | ![]() | |||||||||||
Laci,eltévesztettem az alanti honlapot akartam kérdezni.Régebben rá kellett katt. az emblémára és lehetett keresgélni a típusok között.Most,csak egyenként lehet beírni a típust? Laci | |||||||||||||||
migi | Adatlap | 591582 | 2015. szeptember 7. 14:17 | ![]() | |||||||||||
Ahogy régen semmi se változott , gogle , hunavia | |||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 591581 | 2015. szeptember 7. 13:54 | ![]() | |||||||||||
Pontosabban a "MAGYAR REPÜLÉS-HUNGARIAN AVIATION" honlapra? Laci | |||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 591580 | 2015. szeptember 7. 13:47 | ![]() | |||||||||||
Egy kérdésem lenne.Hogy lehet,most belépni a hunáviára.A régi nem működik,mióta átalakították. Laci | |||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 591579 | 2015. szeptember 7. 13:45 | ![]() | |||||||||||
Igen, az első kép az a PG-javítású/festésű állapot, a fölső lemez, aminek csak a sarka látszik, a PG-festésnél ugyanolyan szürke szokott lenni. Itt valszeg azért ezüst, mert ez leszerelhető borítólemez (látszanak a szélén körben a gyors-zárak), ennek a helyén lehet bejutni a szívócsatornába/hatómű kompresszorhoz, így sokszor leszedik, törölgetik, így jobban kopik, időnként javítják a festést - azzal, ami van. A második képen meg látszik, hogy közel se olyan régi és avíttos a festés, mint a másik oldali szürke, ezt is frissen festhették már. | |||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 591569 | 2015. szeptember 7. 12:02 | ![]() | |||||||||||
áááá értem | |||||||||||||||
migi | Adatlap | 591568 | 2015. szeptember 7. 11:56 | ![]() | |||||||||||
A 4407 es MF szerintem pont az első kép a javított állapot , | |||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 591567 | 2015. szeptember 7. 11:53 | ![]() | |||||||||||
ehhez jó lenne tudni a gép oldalszámát akkor itt az első képet kell alapnak venni mert ilyen lehetett a javított is | |||||||||||||||
migi | Adatlap | 591565 | 2015. szeptember 7. 11:43 | ![]() | |||||||||||
vatya1 | Adatlap | 591564 | 2015. szeptember 7. 11:26 | ![]() | |||||||||||
ez a fő futó? Laci | |||||||||||||||
migi | Adatlap | 591562 | 2015. szeptember 7. 10:32 | ![]() | |||||||||||
vatya1 | Adatlap | 591560 | 2015. szeptember 7. 09:56 | ![]() | |||||||||||
Jó reggelt Köszönöm Rumcájsz sokat segítettél így most már neki merek fogni a fém színűmnek itt szeretném meg köszöni (miginek) is a segítséget köszönöm srácok. Üdv...vatya1 (Józsi) | |||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 591559 | 2015. szeptember 7. 09:46 | ![]() | |||||||||||
Szia vatya A Gunze Dark Sea Gray kódja H 331, és most látom, hogy elég sötét, az eredetinek megfelel, de maketthez inkább pici fehérrel kell világosítani. A sötétzöld az H 73, ez meg elég olajbarnás színű, ennél egy kicsit zöldebbre van szükség, hogy a keréktárcsához jó legyen. A kúp és egyéb műanyag-felületekhez meg keress a kiválasztott gépről egy korabeli fotót, és abból nagyjából megállapítható, milyen árnyalatú zöldet kell hozzá keresni vagy keverni, a lényeg, hogy fényes vagy legalább félfényes legyen (persze, ha esetleg egy nagyon használt, lepusztult gépet csinálsz, akkor már ezek is kimattult színek legyenek!). | |||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 591558 | 2015. szeptember 7. 09:26 | ![]() | |||||||||||
Szia!Rumcájsz 52 Köszönöm sokat segítettél annyit tudnál segíteni még hogy akkor guzéban adnál kódot? mert azt át tudom váltani humbrólra Üdv...vatya1 | |||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 591547 | 2015. szeptember 6. 23:01 | ![]() | |||||||||||
Szia vatya A fémszínű 21-esek futóaknái középszürke színűek voltak,akár az eredetileg leszállított orosz gyári gépeken, akár az ezüstre festett PG-nagyjavítás után. Humbrol-kódról nem tudok nyilatkozni, mert én Gunzéval dolgozok, ráadásul a PG-festésnél nem gyári festék volt, hanem úgy keverték ki a színt, így nem mindig volt pont ugyanolyan árnyalat. Kb. a II. világháborús angol Dark Sea Gray-nek felelt meg. A futószárak fényes világos-szürkék, ritkábban halványszürke/piszkosfehér színűek voltak (még egy gépen is előfordult, hogy az orrfutószár halványszürke, a főfutók meg középszürkék voltak, vagy fordítva). A keréktárcsák fényes sötét olajzöldre voltak festve, mint az angol gépeken a szürke melletti sötétzöld, csak kell bele egy csöpp sötétbarna, hogy ne legyen olyan élénk zöld árnyalat. Az orrkúp és a többi antenna-felület az eredeti orosz festésnél fényes, sötét/feketés méregzöld volt, a PG-festésű gépeken fényes közép fűzöldtől a fényes feketés-zöldig sokféle kikevert árnyalat volt, de egy gépen belül mindig ugyanaz a szín volt, mert egyszerre festették egy gép cuccait. | |||||||||||||||
Daala | Adatlap | 591545 | 2015. szeptember 6. 22:46 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok, Úgy tudom, a PG-ben egységes ezüstre festett MF-ek kerek oldalszámot kaptak és mindegyik futóaknája és futószárai kék festést. A szögletes oldalszámú MF-ek mind natúr fémek voltak, azoknak biztos nem voltak kék színűek a futóik. A 9512-es mielőtt a múzeumba került, oktató gép volt a főiskolán, én is azon tanultam, az kályhaezüst volt kék futóaknával és szárakkal. Üdv.: Daala |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Üdv R.