/ Fórumok /

MAZ, Kraz, Kamaz, Zil és társaik

Auto Zavod CCCP - avagy a keleti autóipar fémszörnyei, nem csak szovjet-orosz, hanem csehszlovák (Tatra, Praga), magyar (Rába, Csepel) és más nemzetű teherautók is.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.
Kojak75 618256 2016. november 21. 22:44
Válasz erre
Amit ez nem emel fel az nem is létezik!
Sennás 618252 2016. november 21. 21:49
Válasz erre
MAZ-543-Crane-KS-6571-conversion-resin-set-1-35-PanzerShop
MAZ-543-Crane-KS-6571-conversion-resin-set-1-35-PanzerShop
1007443-18345-32-720
1007443-18345-32-720
624e28038b77
624e28038b77
5574-2
5574-2

Valakinek van megmaradt Dragon SCUD-B (én ismerek ilyen emberkét) lehet gondolkodni egy igen ritka és érdekes gép meg/át építésében:)
Legalább 45cm hosszú az összecsukott daru! Ára nemtom:(
Jimbow 617902 2016. november 13. 22:37
Válasz erre
lacipapa 617835 2016. november 13. 09:41
Válasz erre
Szervusz Törzsbusz!
A BTR-152K seb.szállítóról volna még kép anyagod?Főleg a belseje érdekelne a jobb első ülés előtti rész,rádió,ha volt benne,mivel antennája van?.Egy képem van,hátulról,de sok minden nem látszik belőle.A magyaron semmi jel nem volt látható kívülről,hogy az seb.szállító?Esetleg ,még rendszám?
Üdv,Laci
Törzsbusz 617829 2016. november 12. 23:39
Válasz erre
Jimbow 617823 2016. november 12. 20:46
Válasz erre
Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni, a Trumpeter által kiadott Gaz-66 oil tanker változat volt Magyarországon szolgálatban?

Köszönöm, üdv:

Ádám
lacipapa 617028 2016. október 28. 15:08
Válasz erre
Ez,így nem nagyon látszik rajta.Semmi "dekoráció" ?
Bal oldalon van az antenna?
Olyan dokumentumod volna,amelyiken a motortér (színes) és a pl. a kipufogó elvezetése látszik?Esetleg jelleg rajz formátum is megfelelő lenne.
Törzsbusz 617025 2016. október 28. 14:27
Válasz erre
BTR 152 MN
BTR 152 MN

Ez magyar sebszállító.
Sennás 616968 2016. október 27. 17:30
Válasz erre
19103964180_6edb7da806_h
19103964180_6edb7da806_h

Igen ki kell venni mert a páncélozott kinézőt ha lehajtja kiveri az üveget.
Sennás 616967 2016. október 27. 17:20
Válasz erre
A homok színűt(616955) megnézed majd vízszintesbe "lefekszik" akkor pont bezáródik a páncél.
lacipapa 616963 2016. október 27. 17:05
Válasz erre
A 005-ös képen látszik,hogy ki lehet venni az üvegeket.Gondolom,ha le volt csukva a páncél,előtte kivették.De akkor hova tették az ablak törlőt?
Sennás 616962 2016. október 27. 17:03
Válasz erre
A tető/lemez nem olyan mintha bőr borítású lenne? Szanitéc ne fájjon ha beveri a fejét?
Sennás 616961 2016. október 27. 17:00
Válasz erre
lacipapa 616960 2016. október 27. 17:00
Válasz erre
lacipapa 616959 2016. október 27. 16:59
Válasz erre
A bal oldalin van,csak becsukás után fordították a jobb ajtó elé.Egy csepp alakú lemezen.Becsukott ajtót úgy lehet nyitni,hogy a kerék közepén be lehetett nyúlni a kilincshez.Ami a jobb ajtón volt.
Sennás 616958 2016. október 27. 16:46
Válasz erre
1296757941-6297
1296757941-6297
images
images

Nem úgy volt hogy a jobb oldali ajtón van a pótkerék?
Sennás 616957 2016. október 27. 16:40
Válasz erre
images
images
imagesb
imagesb
BTR-152-005
BTR-152-005
BTR-152 018
BTR-152 018

Nem a legjobb képek,de legalább van.
lacipapa 616956 2016. október 27. 16:34
Válasz erre
Köszi,azért kérdeztem,mert láttam egy képen ,lecsukott páncéllal és nem volt benne üveg.
Sennás 616955 2016. október 27. 16:29
Válasz erre
btr152_01
btr152_01

No ott nincs üveg a vezető és a "anyós" oldalsón az ajtó felső részében.
Sennás 616954 2016. október 27. 16:26
Válasz erre
BTR-152_00
BTR-152_00
BTR152_001
BTR152_001
Soviet BTR-152 20
Soviet BTR-152 20

:)
Sennás 616953 2016. október 27. 16:24
Válasz erre
Dehogy is nem hát még ablaktörlő is van "hozzá":)
lacipapa 616952 2016. október 27. 16:15
Válasz erre
Szervusz!
Ki lesz nyitva,de ha fehér lenne jobban látszana.
Kérdésem lenne még,hogy elől a szélvédőben nem voltak eredetileg üvegek?Csak a kitekintő nyílásokban?
Sennás 616951 2016. október 27. 16:07
Válasz erre
Szia Laci.És ha úgy csinálod mint a képen?Elöl az ablakon belátni,hátul nyitva az ami ott átszűrödik fény az elég.Esetleg a belseje kicsit világosabb legyen,fakóbb az már jó.Amúgy a tetejét miért nem lehet kinyitni?
lacipapa 616949 2016. október 27. 15:58
Válasz erre
Szervusztok!
Érdeklődöm,hogy nagy szentség törés lenne,ha a BTR-152K mentő,teljes belső terét fehérre festeném?Egy-két képet láttam,de mind zöld volt belül is.Be akarom "rendezni",de zölden annyira sötét (mivel felül is zárt),hogy nem igazán érvényesül a felszerelések látványa.
Laci
migi 616912 2016. október 26. 20:59
Válasz erre
Urak ,Bár nem a témához tartozik , olvastam hogy a Hadtörténeti levéltár anyaga most már a netről is elérhető ,tud valaki erről valamit ?
lacipapa 616911 2016. október 26. 20:43
Válasz erre
Erről volna valami kézzel fogható,látható dokumentum,netán közkézen?
lacipapa 616910 2016. október 26. 20:41
Válasz erre
Azt tudom,de hogy azután,már mint 56' után lett volna nálunk belőlük?
juge75 616898 2016. október 26. 17:29
Válasz erre
Pontosan az 56-os események miatt lett páncéllal fedett..
lacipapa 616897 2016. október 26. 17:26
Válasz erre
Azért vagyok bizonytalan,mert a "Háború Művészete" honlapon,1959-től datálja a 152K típust.Ami már felül fedett volt.
páncélos 616896 2016. október 26. 17:06
Válasz erre
Később volt, de betűjelzéseiben nem vagyok otthon, mert nem nagyon izgatott soha (nincs lánctalpa).
Törzsbusz 616895 2016. október 26. 17:05
Válasz erre
lacipapa,

BTR-152 volt lövészpc-os és sebszállító is, bőven 56 után. Üdv.
páncélos 616894 2016. október 26. 17:03
Válasz erre
Sajnos nincs. De keresgélek neked orosz oldalakon, ha találok mellékelem.
lacipapa 616892 2016. október 26. 16:39
Válasz erre
Köszönöm szépen,ez már az előzőekkel,szerintem nagyon jó lesz.
esetleg,lehet tudni,volt-e magyar vonatkozása (bár mely időszak,56' vagy később?)a mentősnek,vagy a síma K típusnak?
Bár,ahogy utána olvastam,a K szériát elég későn kezdték gyártani.Gondolom,nekünk akkor már volt más típusú pszh.
Sennás 616887 2016. október 26. 15:15
Válasz erre
АБ-1-П-30
АБ-1-П-30
1549842_60168_aggregatorI
1549842_60168_aggregatorI
1549842_60210_aggregatorIII
1549842_60210_aggregatorIII

Szia Páncélos! Gyorsban kérdeznék tisztelettel. Gaz-66 R-142 oldalán lévő АБ-1 П-30 típusú aggregátor készült papír modell összerakási(hajtogatási)rajzod véletlen? Van valahol Orosz(?) oldalon egy ilyen PDF de nem találom.Köszönettel SENNÁS
páncélos 616885 2016. október 26. 15:04
Válasz erre
lacipapa 616849 2016. október 25. 23:20
Válasz erre
Hűűű,ez az igazi,köszönöm.Esetleg a mentősnek a belsejéről tudnál ilyet ajánlani?
páncélos 616846 2016. október 25. 22:01
Válasz erre
lacipapa 616844 2016. október 25. 21:53
Válasz erre
Köszönöm,ezen,már jobban eligazodom :-)
A ZIL alvázára készültek a BTR-152-esek,a hátsó két tartálytól,hátra felé fog látszani.
Sennás 616843 2016. október 25. 21:47
Válasz erre
zil157
zil157

Na így gondoltam.Ez véletlen nem egyezik a Zil-157 futómű,fékrendszerével?
lacipapa 616839 2016. október 25. 21:14
Válasz erre
Szervusztok!
BTR-152K-t építek és szeretném a fék vezetékeket kiépíteni.A készlet (Skif) adja a fék munka hengereket,de semmi több.Se levegő tartály és semmi más.A gugli nem akar velem barátkozni,ezért kérem a segítségeteket.Valami egyszerű vázlatrajz kellene.
Üdv,Laci
piratvitorla 616838 2016. október 25. 21:10
Válasz erre
Csoda hogy azt nem írta oda hogy lézerágyú is van rajta :)
uazos 616835 2016. október 25. 21:02
Válasz erre
Igen erre. Úgylátom ebben rokonlelkek vagyunk. Illetve enyhén van egy kicsit túlárazva / szerintem.
páncélos 616829 2016. október 25. 18:27
Válasz erre
"nehéz terepről kimozgatásra.(könnyűre vegyél kraz-t, kamaz-t, ural-t, stb. stb)"
Erre gondoltál?
Biztos sokat gondolkodnék, hogy ez a "román csúcs technika", vagy egy Kraz...
uazos 616825 2016. október 25. 17:22
Válasz erre
Hát ez a hírdetés szöveg hatalmas. Keressétek benne a kulcsszót :) www.jofogas.hu/somogy/DAC_Raba_elado_erdogazdalkodok_figyelem_54475487.htm
Freddy 616414 2016. október 17. 18:23
Válasz erre
Jimbow 610466 2016. június 15. 09:20
Válasz erre
Igen, felköltöztek Budaörsre:

www.harckocsi.com/hu/parkrol/

Ezzel együtt a belépő árát is jól felnyomták.

Üdv,

Ádám
piratvitorla 610406 2016. június 13. 17:20
Válasz erre
Nem is kell visszanézni: még ma is olyanok. Aki Budaörsön jár, láthatja őket...
vackor 610397 2016. június 13. 11:58
Válasz erre
Nézzétek vissza a "Most történt"-et, 2014.szept.25-én: van még pár fotó ezekről az "amerikai" gépekről.
Sennás 610389 2016. június 13. 08:07
Válasz erre
Dehogy is sima Orosz "agresszor század" gépe:)
vlevi 610374 2016. június 12. 19:49
Válasz erre
Walami nagyonszuper zs kategóriás film lehetett
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.