<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Sennás | Adatlap | 619491 | 2016. december 15. 18:13 | ![]() | |
Persze Boeing-747-8 Bocs! Előzmény: (619490) Sennás 2016. december 15. 18:13 | |||||
Sennás | Adatlap | 619490 | 2016. december 15. 18:13 | ![]() | |
Pilatus | Adatlap | 619334 | 2016. december 12. 15:30 | ![]() | |
Benedek | Adatlap | 619308 | 2016. december 12. 08:11 | ![]() | |
simonkaroly9 | Adatlap | 619005 | 2016. december 5. 13:21 | ![]() | |
Planes | Adatlap | 618820 | 2016. december 2. 11:26 | ![]() | |
Kickukac | Adatlap | 618775 | 2016. december 1. 11:43 | ![]() | |
69db 1/144-es modell után tudom, onnan szoktam vásárolni. Meg a guglit is ismerem. De egy próbát megér, hátha olcsóbban megúszom mint 6190Ft, hamár szét akarom darabolni 767-200-á. | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 618773 | 2016. december 1. 11:41 | ![]() | |
Szép napot! Eladó pár makett! Plasticart Tu-134 ÚJ! A dobozának az alja hiányzik. Plasticart Tu-154 a törzs kivételével új, doboz nincs. Plasticart Trident összeépítve. Szerintem hiánytalan. Plassticart? Caravell összeépítve. Ha érdekel valamelyik írj a : simonkaroly9@t-online.hu címre és küldök képet. Posta , alku OK! Köszönöm ! Simon Károly | |||||
Topi | Adatlap | 618743 | 2016. november 30. 21:54 | ![]() | |
Itt kapható: www.jatekmakettcentrum.hu/bolt.zvezda.reszletes.7005_Z!Zvezda-Boeing-767-300.html' target='_blank' rel='nofollow'>" target="_blank" rel="nofollow">www.jatekmakettcentrum.hu/bolt.zvezda.reszletes.7005_Z!Zvezda-Boeing-767-300.html üdv:Topi | |||||
Kickukac | Adatlap | 618742 | 2016. november 30. 21:31 | ![]() | |
Gerasimenko | Adatlap | 618340 | 2016. november 23. 16:07 | ![]() | |
-Köszi szépen! Szépek a makettjeid, láttam már régebben is őket! De itt az a problémám ,hogy pici a plexi és még keretek sincsenek rajta! Anno csináltam én is így 320-asnál meg másoknál is ,ha nem volt keretmatricám. -A Te módszereddel! Sőt olyan is volt ,h beszkenneltem 'teli' ablakmatricát és abból nyomtattam , majd körbevágtam és az lett a maszkoló! Pepecs munka volt az is! | |||||
vary.tamas | Adatlap | 618171 | 2016. november 20. 07:14 | ![]() | |
Sziasztok! Az ICM IL-62-es készletéből keresem a matricaívet(pontosabban csak egy részét). Ha valaki nem ezt használta fel, kérem írjon, megvenném. üdv Tamás vary.tamas@gmail.com | |||||
Fóka | Adatlap | 618148 | 2016. november 19. 11:41 | ![]() | |
Szia! Az én módszerem: bár fújni szoktam a makettjeimet, a szélvédőket előtte vékony ecsettel megfestem. Először a függőleges kereteket, majd körbe a szélét. Száradás után folyadékkal maszkolom az egészet és jöhet a fújás. A festéket nem hígítom (általában Revell 04), így nem folyik meg. Az ecset inkább vékony, és nem tűecset, mert utóbbi nem vesz fel elég festéket. Az odanyomás erejével lehet szabályozni a keret vastagságát, érdemes előtte egy műanyagdarabon gyakorolni. Ha véletlen cakkos vagy nem teljesen egyenes lett, akkor fogpiszkáló hegyével lehet korrigálni a szélét amikor már elkezdett száradni. Végképp elrontás esetén összehajtogatott papírzsebkenő sarkával nyomtalanul letörölhető a festék az ablakról, és ez korlátlanul sokszor ismételhető, tehát már csak statisztikailag is biztos a siker, hiszen előbb-utóbb összejön az egyenes csík. Én minden méretarányban így csináltam a szélvédőket, példaképp álljon itt néhány bonyolultabb topológiájú szélvédő 1:72-ben. Fóka | |||||
zsocate | Adatlap | 618142 | 2016. november 19. 09:46 | ![]() | |
Szia! Egy tipp: nem használt matricát az ablakkeret (törzs) színére festesz, keskeny csíkokra vágod és a fotók alapján felviszed a plexire. Még 1/700-as méretarányban is kiválóan használható módszer. üdv: Zsolt | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 618141 | 2016. november 19. 09:17 | ![]() | |
-Az ablaksor az matrica lesz,-sajnos. -Szélvédőmatrica nincs a maketthez, de az szerintem amúgy is illúzióromboló. Az Airfix készletéről van szó, egy darab plexi az egész. Még ablak kerete sincs. A 707-727-737-nek azonos a kabin plexije? (-Lehet 720-is jó lenne?) -Amúgy, Köszönöm! | |||||
Kickukac | Adatlap | 618129 | 2016. november 18. 21:05 | ![]() | |
Szia! Montex-nek van 1/144-ben maszkjai. De csak Boeing 720-hoz gyártanak. Illetve csak szélvédő maszkot találtam még. www.hobby.dn.ua/kv-models-kvm-14409-masks-boeing-707727-737-by-prototype-1144-p-70179.html Nem egyszerűbb, ha szélvédő és ablakmatricával készíted el a gépet? | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 618049 | 2016. november 17. 13:09 | ![]() | |
Nem tudjátok Boeing-707-hez (1:144) gyárt valaki 'Canopy mask'-ot? -Én nem találtam. Köszi! | |||||
Cébés | Adatlap | 617918 | 2016. november 14. 12:41 | ![]() | |
És ez csak egy a sok óriás közül... :D | |||||
Benedek | Adatlap | 617916 | 2016. november 14. 12:32 | ![]() | |
Komikám! nekem aztán tényleg van egy hatalmas birtokom,de még én is bajban lennék eme Óriás tárolásával... | |||||
Benedek | Adatlap | 617915 | 2016. november 14. 12:29 | ![]() | |
Nem kell azt postázni,egyszerűen csak hazarepül vele a Mama!Ja leadja a FlightPlane-t,és jön haza snúrba,vagy akár traverzen! | |||||
Cébés | Adatlap | 617908 | 2016. november 14. 08:48 | ![]() | |
Szia! Egyelőre még anyámnál van Angliában. Nem is tudom, hogy fogja ezt elpostázni :) Közben kiderült, hogy nem is 1/50. Egy picit nagyobb, 1/40-es méretarány. A tervem az volt, hogy Malév festést fog kapni, de majd meglátjuk. üdv Gábor | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 617907 | 2016. november 14. 08:25 | ![]() | |
-Majd ,ha a 767-es megérkezik dobhatnál fel róla képeket! -Köszi. ;) | |||||
Cébés | Adatlap | 617769 | 2016. november 11. 17:16 | ![]() | |
És az An-124 188 ezer... A Replica csúnyán rápakol mindenre. Mondjuk amúgy sem olcsó, de 120e körül be lehet szerezni. Régóta szemezek a 72-es An-124-es makettel. Sokat gondolkodtam rajta, de nem tudom mi a fene kerül benne 188ezer forintba. Hamarosan érkezik hozzám egy 1/50-es Boeing 767-300. Nem volt olcsó, de meg sem közelíti ezeknek a maketteknek az árát. | |||||
Topi | Adatlap | 617762 | 2016. november 11. 12:34 | ![]() | |
Ezt vajh ki veszi meg ennyiért? Nagyon elvetemült... A háromszáz dollár sem piskóta, de a 161 rugó...hmmm. | |||||
migi | Adatlap | 617744 | 2016. november 10. 20:43 | ![]() | |
Közben keresgéltem kint 295 dolcsi az ára , úgyhogy nem semmi , | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 617743 | 2016. november 10. 20:39 | ![]() | |
A Replica áraitól úgy általában s.ggreülök. | |||||
migi | Adatlap | 617742 | 2016. november 10. 20:27 | ![]() | |
Szerinted ez elirás vagy ennyi az ára ? replica.hu/kategoriak/tupolev-tu-144-supersonic-airliner-1-322 | |||||
pucu1 | Adatlap | 617701 | 2016. november 9. 22:22 | ![]() | |
Sziasztok! Keresek airbus a320 wizzair matricát 1:144-ben? email:fumo2002bt@gmail.com köszönöm üdv FS | |||||
Chrisi | Adatlap | 617665 | 2016. november 9. 07:37 | ![]() | |
Szia, Az Airfix 727-est többször megépítettem, szerintem egész jó kis készlet. Az új kidás ráadásul pont Air Canada és Alitalia matricákat tartalmaz. | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 617657 | 2016. november 8. 20:10 | ![]() | |
Sziasztok! Boeing 727-est szeretnék építeni. Revell vagy Airfix? A Revellé talán csak 100-as..? Igazából az Air Canada és az Alitalia festése sokkal jobban tetszik mint a Germania! Minőségben melyik lehet a szebb? A Revell is csak új dekort kap. Köszi! | |||||
trooper | Adatlap | 617150 | 2016. október 30. 20:10 | ![]() | |
Kedves Kollégák! Egy ismerősöm velem szeretné renováltatni régen összerakott, majd mostohán kezelt emiatt méltatlanul kinéző Revell Boeing 747-400-as makettjét. Az eredeti Lufthansa-s festés menthetetlen. Ha valakinek volna ehhez a tipushoz ilyen matricázás, vagy végső soron bármilyen más matricája, ami ehhez a szériához passzol, kérem segitsen. A méretarány 1:144. Az elérhetőségem: girirzli@gmail.com. Köszönöm! Levente | |||||
Fóka | Adatlap | 617146 | 2016. október 30. 18:57 | ![]() | |
Hát most fejeződött be a 737-es projekt :-/ Az említett kis feliratokat azóta még 2x szedtem le és csináltam újra az egyik oldalon, 3x pedig a másikon. Hol a felületkezelés nem bizonyult megfelelőnek, hol a helyzete nem tetszett. Így talán érthető, hogy néha besokallok. Viszont megint kitaláltam egy kétségbeesett megoldást arra, hogy miképp lehessen a környező matricák tönkretétele nélkül újrafújni bizonyos részeket 1 maketten. Az elmúlt napok barkácsolásai során többször is újra kellett csiszolnom, políroznom és ezüstre fújnom a 737-es oldalát, és nagy gondot okozott a maszkolás, mert az ablakcsíkon - bár festve van - matrica feszül, az ablakok ezüst kereteit ugyanis a készlethez járó matricával oldottam meg. Még a Tamiya maszkolószalag is képes felszedni a matricákat, ezért az első próbálkozásoknál nem is igazán sikerült jól megoldani (ezért jöttek az újabb és újabb nekifutások). Végül azt találtam ki, hogy üres fehér matricaalapból vágtam ki csíkot, és ráapplikáltam az ablakcsíkra, pontosan a széléhez igazítva. Száraz papírzsebkendővel itattam fel a nedvességet róla, és amikor éppencsak megszáradt, jött a fújás. Utána éppen úgy le lehetett szedni, mit a maszkolószalagot, és egy kicsit sem sérült az ablakok matricája. Szóval jól bevált az ötlet, bátran ajánlom hasonló helyzetekre. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 617039 | 2016. október 28. 16:59 | ![]() | |
Nnna, ráadásul elgépeltem. Természetesen: "0,7 mm-rel feljebb került, mint a valóságban. (Mármint a maketten 0,7 mm," | |||||
Fóka | Adatlap | 617038 | 2016. október 28. 16:56 | ![]() | |
Sziasztok! Köszönöm a szép szavakat. Elbízni bizonyosan nem fogom magam, mert egyik-másik makett bizony komoly kihívást jelent, most pl. a 737-essel küzdöttem, mint a Laokoón-csoport. Tegnapelőtt, a matricakorrekció után már készre jelentettem, de tegnap reggel már megint felfedeztem 1 hibát: a frissen gyártott városnév-felirat kb. 0,5 mm-rel feljebb került, mint a valóságban. (Mármint a maketten 0,7 mm, a valóságban ez 7 cm lenne.) Ez megint annyira elkezdett zavarni, hogy lepiszkáltam az éppen megszáradt feliratot, ma éjjel pedig újracsináltam az egészet. Az alumíniumszínűre fújt felületről azonban nem lehet büntetlenül leszedni a matricát, nyomot hagy. Ezért a teljes festési protokollt (csiszol - políroz - maszkol - újrafúj) végig kellett csinálni úgy, hogy ne okozzak újabb károsodást a sikerültebb részeken. Aztán matrica-újraszerkesztés és nyomtatás, fixálás, stb. Hát nem volt túl őszinte a mosolyom, amikor hajnalban végeztem. Ennek ellenére nem érzem perfekcionistának magam, mert a mércét nem raktam túl magasra. Ez a felirat azonban még azt is leverte, remélem, utoljára... Derűs napot, Fóka | |||||
Benedek | Adatlap | 616926 | 2016. október 27. 07:44 | ![]() | |
Szia Fóka! Azt szokták mondani,hogy egy hivatásra születni kell...Annyira nagy csodálója vagy a repülőknek,hogy nemcsak mint hivatást űzted,de még a szabadidőd is ezeknek a szép vasmadaraknak szenteled...elhivatottságból :palucsájes pityorka! | |||||
PETI | Adatlap | 616923 | 2016. október 26. 23:05 | ![]() | |
Szia Fóka! Lenyugozo! Egyszeruen nem talalok jobb szot erre. Egyebkent reg nem jartam erre, orulok, hogy ujra itt vagy! :) Udv | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 616921 | 2016. október 26. 21:57 | ![]() | |
Kész, minden 100%-os? Soha többé semmi igazítanivaló? Hehe, már bocsánat. :)) Amúgy meg üdv újra a fedélzeten! Csak jobb így, ha jelen vagy. | |||||
Fóka | Adatlap | 616919 | 2016. október 26. 21:25 | ![]() | |
Sziasztok! Hát nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan jelentkezem, de a B-737-es készlet, pontosabban a matricája generált egy kis utómunkát. Már a felrakás közben észrevettem, hogy valami nincs rendben a Lufthansa felirattal. Fekete színű, kicsit kusza, és a betűk mérete és típusa sem stimmel. Aztán jött a szokásos forgatókönyv: a kész makett ferde szemmel méregetése, egész napos oda nem figyelés a munkahelyen, a megoldás tervezgetése stb. Este aztán nekiláttam legyártani a feliratot a megfelelő formában, és ha már így alakult, előállítottam Lufthansa 737-200-asokra annyira jellemző "/városnév, címer/ + City Jet 737" feliratot az ablaksor alá a törzs első részén. Most már tényleg békésen szemlélgetem a polcon, nincs frusztráció. Talán látszik is a különbség az "Ilyen volt - ilyen lett" képen. Fóka | |||||
V43-1123 | Adatlap | 616813 | 2016. október 25. 13:21 | ![]() | |
Fóka Mester! Azt hiszem, nyugodtan írhatom többes számban javaslatomat: ha van kedved, időd, írjál nekünk a makettjeidről. A "statikus makettezés" élvezetekor nyilván rengeteg élmény fogalmazódik meg az általad éppen csodált repülőgépről, akár az eredetiről, akár a makettről. Szerintem sokan örülnénk, ha leírnád ezeket, fotókkal illusztrálva. Persze, ha visszalapozunk itt a fórumon, találni ilyen írásokat tőled, de a jóból sosem elég :) | |||||
Fóka | Adatlap | 616806 | 2016. október 25. 10:09 | ![]() | |
Sziasztok! Köszönöm a kedves szavakat! /pirulva, szerényen/ Én inkább csak tisztes iparosmunkának nevezném őket, összehasonlítván a versenyeken kiállított gyönyörűbbnél gyönyörűbb makettekkel. Ami talán valóban egyedi, az a téma (1979. előtti utasszállítók) teljessége, de hát volt rá pár évtizedem, és ez inkább állapot, mint érdem :-) Feltöltöttem a mai állapotot a profilképeimhez. Immár tartózkodom a véglegesség hetyke deklarációjától, hiszen - mint az élet is mutatja - mindig jön valami vis maior... Jó reggelt, jó makettezést! /Knézy J. után szabadon/ Fóka | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 616801 | 2016. október 25. 08:01 | ![]() | |
Szia Fóka! Nagyon klassz, hogy újra köztünk vagy! Mindig nagy örömmel olvastam hozzászólásaidat. | |||||
vackor | Adatlap | 616798 | 2016. október 25. 00:44 | ![]() | |
Szia Fóka ! Mi az, hogy nem gyógyszer hatása alatt ! Végy be (meg) napi (heti/havi) rendszerességgel egy(két, sőt több) makettet, s hangulatod emelkedetté válik...Sőt, még a mienk is e remekművek láttán ! | |||||
Fóka | Adatlap | 616797 | 2016. október 24. 23:11 | ![]() | |
Sziasztok! Nos igen, hát elkészült még kettő. Furcsa történet: néha altatóval kényszerülök elaludni, és olyankor az ébrenlét és álom határán kissé delíriumos állapotba kerülök, és zavarossá válik a viselkedésem. Olykor rámjön a levélírás, és utólag magyarázkodhatok, hogy nem ittas állapotban küldtem el a zagyvaságokat. Máskor nagykorú gyerekeim nevelését igyekszem megkoronázni se füle se farka bölcsességek előadásával. Három hete pedig maketteket rendeltem az eBay-en. Végülis jól tettem, és az is kisebb csoda, hogy pont ezekez találtam meg. Ugyanis most lett valóban hiánytalan a készlet. Utólag visszaemlékszem, hogy még egy hatalmas Exxon fúrótorony makettel is kacérkodtam a mámor közepette, de arról szerencsére lemondtam. A Lufthansa Boeing 737-200-asa nélkül nem lett volna teljes az életem és az 1:100-as sorozatom. Gyerek- és fiatalkorom meghatározó repülőgépe volt, Ferihegyen a DC-9-esek, Caravelle-ek és Tridentek mellett ő képviselte a Nyugat misztikus fuvallatát. Fekete orra és meredek emelkedése feltétlen rajongásom tárgya volt, és most a Doyusha retro készlete jóvoltából itt pompázik a polcomon. Ehhez a kithez gyárilag csomagoltak egy Lufthansa matricaívet is, így le sem kellett gyártanom. Itt vezettem be egy újítást is - milyen kár, hogy az emberfiának a makettezés abbahagyásakor jönnek a legjobb ötletei. A szárnytőnél lévő leszálló reflektorokról van szó. Eddig ilyen esetben rengeteget kellett ügyeskednem az apró átlátszó lámpabúrák méretre csiszolásával és beillesztésével, az eredmény pedig ritkán lett tökéletes. Most azonban az egész mélyedést feltöltöttem kétkomponensű átlátszó "Uverapid 20" műgyantával, és gyönyörű lett. A polcon kortársa, a szintén Doyusha DC-9 mellé került. A másik szerzemény az Ex-Frog 1:96-os Bristol Britanniája az Eastern Express kiadásában. Az egykori Frog öntőformák már alaposan megkoptak, munkás készlet, de az eredmény mindenért kárpótol. A Cubana matricaív viszont remek, öröm volt felrakni. Ez a makett már megvolt nekem egy példányban, de először a dobozfestésnek megfelelően a törzs alsó részét szürkére fújtam. Kislőcsös barátunk hívta erre fel a figyelmem, és akkor megígértem neki, hogy egyszer kiköszörülöm a csorbát. Zoli, ha olvasod, látod: jó 10 év után, de itt van a Britannia ezüst hassal. E két utolsó makettel pedig tovább szilárdult a meggyőződésem: sok van, mi csodálatos, de a hatvanas-hetvenes évek utasszállító repülőgépeinél nincs csodálatosabb. E kis intermezzo után pedig folytatom a statikus makettezést. Most már ha akarnék se tudnék találni kedvenc méretarányomban (1:100 és környéke) még be nem szerzett darabot. Derűs napot, Fóka Fontos megjegyzés: Fentieket a látszat ellenére nem gyógyszeres befolyásoltság közepette írtam... | |||||
lacipapa | Adatlap | 616586 | 2016. október 21. 12:48 | ![]() | |
Szervusz Fóka! Örömmel konstatálom a vissza térésed,bár én ebben a téma körben nem vagyok érdekelt,de szívesen nézegetem a gépeidet és olvasom az írásaidat. Üdv,Laci | |||||
Fóka | Adatlap | 616585 | 2016. október 21. 12:31 | ![]() | |
Sziasztok! Ismét itt, jó Fóka nem vész el, és még csak át sem alakult. Köszönöm Kerinek és Muzzynak a segítséget! Köszönöm továbbá mindenkinek a kedves szavakat! Makettezés ügyben megállapodni látszik a helyzet: derűs szemlélődés kedves vitrinjeim előtt, és egy új, de remek ötlet: a "retrospektív gondolati építés". Ez abból áll, hogy egy-egy darabon hosszan meditálva felidézem az ötlet, a becserkészés, a megszerzés, a dobozbontás, az építés és a polcra rakás összes momentumát, és intenzíven újraélem az egészet. Leginkább a pepecselés izgalmas óráit, minden egyes technológiai lépést újraélve. Pompás élmény, majdhogynem teljesértékű makettezés, és utána nem kell rendet rakni, sem a lakásban és az öltözékemben esetlegesen okozott károkat (leginkább festékszennyeződés) helyrehozni. Derűs napot, Fóka | |||||
Muzzy | Adatlap | 616167 | 2016. október 12. 09:44 | ![]() | |
Szolgálati Közlemény! Foka küszködik az újraregisztrációval, még mindíg nem sikerült megkapnia a belépéshez szükséges visszaigazolást. Olvassa a topicot, köszöni az üdvözleteket, nem tűnt el. Fóka nevében Muzzy | |||||
vary.tamas | Adatlap | 616156 | 2016. október 12. 06:24 | ![]() | |
Sziasztok! Keresem az ICM 1/144-es IL-62 készletből a matricaívet. Ha valaki megválna tőle kérem írjon. Köszönöm Tamás vary.tamas@gmail.com | |||||
newman | Adatlap | 616138 | 2016. október 11. 17:33 | ![]() | |
Sziasztok! Eladók az alábbi holmik: Extratech 1/144 Tu-134 2000Ft, Bilek decal 1/144 Il-62M CSA (szélvédőmatrica hiányzik) 1500Ft, Revaro decals 1/144 Superjet 100 Gazpromavia 1500Ft. Üdv.. Péter pjotrpontnewmankukacgmailpontcom | |||||
rizibacsi@freemail.hu | Adatlap | 616132 | 2016. október 11. 15:36 | ![]() | |
Kérdés, lehet nem itt kéne, de csak Titeket "ismerlek". Tegnap 10. 10.én du 13 órakörül Dunaharaszti-tól dél felé egy 4 propelleres repülőgép húzott Ny-ról Ferihegy felé? Olyan hátsója volt mint az AN-24-esnek. Remélem valaki látta, vagy a reptéren is tudnak róla. Szép látvány volt, először Il-18-asnak szerettem volna látni, de nem az volt. Ja, és nem ittam semmi szeszt. Üdv és kösz Rizmajer. Üdv FÓKA! | |||||
Planes | Adatlap | 616084 | 2016. október 10. 15:15 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |