<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
Wrecker | Adatlap | 618298 | 2016. november 22. 21:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 617975 | 2016. november 15. 22:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, csak ez a VIII-as, nem a XII-es. Van is nekem, meg ez kapható is, szemben a tanácsköztársaságossal. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 617970 | 2016. november 15. 21:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 617969 | 2016. november 15. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Évek óta vadászom rá, nulla sikerrel. Ha találsz, kérek egy szkent róla. Egyébként 1969-ben adták ki a Tanácsköztársaság 50. évfordulójára. Utána lehetett kapni egy darabig, majd végleg eltűnt. Pedig még mint Kisdobos újságmelléklet is megjelent ugyanez, több részletben. Nekem volt is. Esetleg az OSZK felé lenne érdemes még az utóbbi okán érdeklődni, bár nem hiszem, hogy ha van is nekik Kisdobos elfekvőben, a mellékletek is meglennének még benne. Amúgy a papírmakett alapjául szolgáló vonatot akkoriban meg is építették és turnéztak is vele az országban (voltam is rajta úgy emlékszem), majd Zánkán rohadt évtizedekig, végül tudtommal elbontották. axioart.com/tetel/1981-zanka,-balatoni-uttorvaros-vasutallomasan-kiallitott, | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 617848 | 2016. november 13. 14:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 617783 | 2016. november 11. 23:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem nem tűnik annak. Hiányzik a jellegzetesen magasan tűzött kipufogódob is. Az meg bármi lehet hajócsavaron kívül. Elsőre egy G5 Mercinek tudom látni inkább | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 617781 | 2016. november 11. 22:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 617723 | 2016. november 10. 14:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
No akkor újabb kép az ominózus mozdonyról amivel önmagam állítását cáfolom. A táblázat szerint Civil életében 1906-ban Lengyelországban járt (Tarnów - Szczucin) A belinkelt kép eredeti aláírása pedig ez: Fot. Andrzej Mastalerz. Pociąg towarowy w drodze do stacji Szczucin k. Tarnowa Wąsk. pokonuje most drogowo - kolejowy przez rzekę Wisłę. Zdjęcie wykonane przez Andrzeja w 1971r - wielkie podziękowania za skan i udostepnienie! Google fordításban: Ábra. Andrzej Mastalerz. Tehervonat útban az állomás Szczucin k. Tarnow keskeny. legyőzi híd út - egész Visztula. Fotó: Andrew 1971 - Egy nagy köszönöm a leolvasó és ossza meg! A képen szerkocsival látható amit én hiányoltam eddig. A páncélozása pedig azért tér el az előzőleg feltett Osztrák páncélozástól mert mi másként páncéloztuk. :) Eredeti link www.expres-ponidzie.k-ow.net/trasa/stacje/szczucin/galeria/archiwum/b2.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 617722 | 2016. november 10. 13:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Még a 377-el polgári mozdonnyal kapcsolatban! Ez simogatható a Vasú Történeti Múzeumban is. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 617721 | 2016. november 10. 13:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MÁV 377-es sorozatszámú mozdonyt tudomásom szerint a I, II, III, IV, V, VI, VII, VII-as számú páncélvonatoknál használták. MÁV 375-ös sorozatszámú mozdonyt a X-es számú páncélvonatoknál használták. MÁV 377-es sorozatszámú mozdonyt a XI-es számú páncélvonatoknál használták. A IX-es szerelvénynél feltüntetett sorozatszámú mozdonyt megtaláltam a lenti linken. Lista legalján alúlról a 4. de nem tudják a felhasználót be azonosítani illetve a már betett képen szereplő mozdony rajza nem egyezik a kkStB.97 mozdony valós alakjával. :( www.pospichal.net/lokstatistik/14187-priv97.htm Rengeteg az írásos anyag a Googlen amit még nem olvastam végig. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 617720 | 2016. november 10. 13:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Az imént feltett pácélvonat szerelvények rajzzal, és a létező makettekkel kapcsolatban annyit tennék hozzá, hogy jelenleg csak a III.-as és VIII-es építhető meg belőle. A két szerelvény összetétele azonos csak a benne lévő Mozdonyok lövegkocsik és kazamata kocsi pálya száma különbözik. Pár kép (K.u.K-tól a 2. világháborúig) az egykori páncélvonatokról amit eddig felleltem. Minden további képet szívesen fogadok. :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 617719 | 2016. november 10. 13:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! Ez az újonnan feltett az amit ismertem. A MKH fegyverzetéből van. Ez alapján kezdtem átnézni a szerelvényeket kindulva a 377es mozdonyból ami páncélozás előtt polgári típus volt s mint ilyen savúttal foglalkozó szakirodalomvan szerepelnie kell | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 617718 | 2016. november 10. 12:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Elnar! Küldtem neked az eredeti teljes anyagot! Felteszem ide a szerelvényekről készült rajzot is. Szintén Google dobta ki. Segítségedet előre is köszönöm. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 617710 | 2016. november 10. 10:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezek az első méretezett rajzok, amiket látok. Honnan vannak? A másik gépen otthon van a 377-s pc mozdonyról méretezett rajzom, ahhoz viszonyítva lehet talán a többit megnézni. (ezeket meg megpróbálom PS-el feljavítani olvashatóra) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 617709 | 2016. november 10. 09:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 617708 | 2016. november 10. 09:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tudna valaki a páncélvonatainkról méretezett rajzokat feltenni vagy magánban küldeni nekem? Sajnos én csak ilyen gyenge minőségűeket találtam amiken nem látszanak számok. :( Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 617691 | 2016. november 9. 18:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Talán elődtípusokból lehet meríteni. "A II. világháború idején, 1939-ben kerültek kifejlesztésre a HSCS IV-40 ipari vontatóból a hírhedt KV-40 és KV-50 típusú speciális lövegvontatók" (Mezőgazdasági technika 2012. november. 44.o) Fennmaradt KV-40-ről nem tudok. Ismereteim szerint még a háború alatt veszteség lett a legtöbb. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 617688 | 2016. november 9. 16:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem tudom. A katonaiak olyan szögletes motorháztetővel készültek, meg plusz ülésekkel, ránézésre könnyű megmondani- persze csak, ha nem barkácsoltak rajta a háború után civil használatba kerülve.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 617685 | 2016. november 9. 15:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Persze, gondolom. Kb 10 évvel ezelőtt azt volt az infó, hogy ami Gödöllőn van, az egy háború idejéből származó vagy esetleg háborús darab. Akkoriban meg is néztem a gyűjteményt, de arra már nem emlékszem, hogy láttam-e ott ilyen traktort, fotót se csináltam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 617683 | 2016. november 9. 15:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az 1920-as évektől a Rákosi-korszakig fejlesztgették a típust tovább és tovább, egy csomó alváltozat volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 617680 | 2016. november 9. 13:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi az infót! Úgy rémlett, hogy a roncson szó volt róla anno, hogy az egy hazaáruló. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 617679 | 2016. november 9. 13:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hoffherrnek Hoffherr de az csak a márka. Egyes részegységek hanonlóak meg az elvi felépítés is, de részleteikben különböztek | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 617678 | 2016. november 9. 13:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Úgy tudom, hogy a gödöllői egyetem mezőgazdasági gépgyűjteményében van egy Hofherr traktor. Valakinek van erről a példányról infója, képe esetleg? Ez vajon a hadseregben használt hazaáruló polgári változat? Köszönöm, üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 617675 | 2016. november 9. 10:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
...további előnye volt, hogy a civilben mezőgazdaságban dolgozó katonák jól ismerték a kezelését és az ilyen-olyan trükkjeit. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 617664 | 2016. november 8. 23:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én a hazaáruló névért nem vagyok oda. A maga feladatkörében a KV-40 és a javított KV-50 Hoffer traktoroknál jobbat nem sikerült találni. A légvédelmi ágyúknak nem kellett gyorsan mozogni, a páncélosokat leszámítva a műszaki mentéshez is tökéletesek voltak. Nehéz volt vezetni (könnyen megugrott), de erős volt mindkét típus. Egy ilyen egyszerű erőmű persze hogy hangos volt, de egy Sztalinyec vontató, vagy egy jól megterhelt német féllánctalpas ugyanúgy ordított, mint egy durrogó HSCS. A kép a Schwimmwagenről készülhetett 1942 és 1945 között bármikor. I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 617660 | 2016. november 8. 21:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A hatos alsó köre "hasas", mint egy nyolcas, váltogattuk a rendszám betűtípusát? Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 617652 | 2016. november 8. 19:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van. Roncskutatás fórumon keresd Rádióst. Eredeti gépkönyve van Botondhoz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 617650 | 2016. november 8. 18:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 617649 | 2016. november 8. 18:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Hazaáruló a KV 40 volt, az elődje. Pont azért kellett fejleszteni mert lassú volt de hangos. A Pavesik képei pedig elég ismertek ha nem is populárisak | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 617648 | 2016. november 8. 18:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 617647 | 2016. november 8. 18:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A KV-50 az a "Hazaáruló" becenevű traktor? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 617644 | 2016. november 8. 18:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Emeric azt lehet tudni a kép mikor készült? Ez 1944 őszén vagy máskor? Gondolom ez Magyar fölön történt. Köszönet! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 617643 | 2016. november 8. 18:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ádám! Fogalmam sincs. :) Előfordulhat, hogy a több külön csomagban és időpontban megrendelt rendszámsorozatoknál előfordultak eltérések. Egy biztos: 8A nem lehet, ugyanis a 8A-081 egy HSCS KV-50 kerekes vontató volt. :) I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 617624 | 2016. november 8. 09:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A hatos alsó köre "hasas", mint egy nyolcas, váltogattuk a rendszám betűtípusát? Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 617615 | 2016. november 7. 23:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stét! Még csak a matricaként árult 8A-081 sem stimmel a Schwimmwagen rendszámára.6A-s volt. Valószínűleg magyar mintás festést kapott. Több példányról egyelőre nincs hivatalos infó. I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 617610 | 2016. november 7. 20:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Átadott anyagon a legritkább estben láttam gépjármű emblémát, talán az L1500-as Mercedeseken volt. Jelzőzászló lehetett rajta, ha ott és akkor fontos volt, hogy a saját légierő felismerje. Hasból mondom, talán 1*1 méteres piros-fehér-zöld jelzés mindennemű címer nélkül. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 617592 | 2016. november 7. 17:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez igen! Ez korrekt válasz:) Köszönet romsitsa! Kedvezőtlen válaszok:( Szerettem volna egy "szép ződ Swimit" nagy címerrel,nagy jelzésekkel,pótkeréken Magyar címeres zászló.Ahh álmodozom tovább. WathIf-ben milyen lenne? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 617591 | 2016. november 7. 17:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok az MKH-nál mennyi Swimi volt használatban? Passz. Rendszám alapján mindet be lehet(ne) azonosítani? Két kocsiról került elő fotó, de még az is lehet, hogy ugyan az a gép, így inkább nem. Ennek konkrétan 081 GA rendszáma volt?(én nem látom) 8A pajzs 081 Címer,zászló volt ezeken? A két (vagy egy) ismert kocsin nincs. Terepszínűek voltak ezek vagy Zöld? Az egyik kívül terepezett, a másik felismerhetetlen. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 617582 | 2016. november 7. 13:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tomaso | Adatlap | 617296 | 2016. november 2. 19:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen,Arra szeretném,de még sose játszottam wargame-t. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 617271 | 2016. november 2. 11:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jól néznek ki, wargame-hez lesz? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tomaso | Adatlap | 617230 | 2016. november 1. 18:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! 1:76 -os méretarányú a makettek 90 százaléka,a többi 1:72-es.Műanyagok illetve van fém is köztük.A gyártok sokfélék, vannak köztük nehezen beszerezhető makettek is amiket már nem gyártanak.Gb modelli,Revell,s-model,IBG,saját gyártású Nimródom és Botond teherautóim,ALBY miniatures,Pegasus,Hunor Production,DOC models,Hät.És még legalább ennyi van ami nincs összerakva,köztük M.G.M gyártmányú Skoda mozsár,Ford teherautók a Giesbers Modelstöl.Jó sok idő még,ez a termés is egy év alatt jött össze,sajnos nincs mindig időm modellezni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 617223 | 2016. november 1. 16:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aztahétszentségit! Nagyon tetszik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
i.csab | Adatlap | 617222 | 2016. november 1. 15:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Impozáns! Kicsit tudnál róla írni, mit láthatunk a képeken (makett anyaga, gyártó, méretarány)? Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tomaso | Adatlap | 617216 | 2016. november 1. 14:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Számvéber | Adatlap | 616847 | 2016. október 25. 22:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kíváncsian várjuk! Lektorálás erősen ajánlott! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lesli | Adatlap | 616832 | 2016. október 25. 20:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a segítséget, és a későbbiekben mindenképpen beszámolok a kiadvány sorsáról! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 616794 | 2016. október 24. 22:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kérdezted volna 15 évvel ezelőtt, még rá tudtam volna kérdezni. :( A törekvés mindamellett üdvözlendő és felettébb dicséretes. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 616790 | 2016. október 24. 21:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello, portal.zmne.hu/download/bjkmk/bsz/bszemle/techn0104t.html a cikk végén említett plakett felirata emlékeim szerint: "Szent Kristóf légy velünk, győzzön igazunk, győzzön fegyverünk." Lehet szőrözés, de a Hunyadi nem volt páncélos, páncélgránátos vagy gránátos hadosztály. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Palko11 | Adatlap | 616788 | 2016. október 24. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves lesli! Tudsz esetleg bővebb tájékoztatást a könyvről? Kérlek, jelezd majd, ha elkészül. Üdv. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
A kérdésem a következő volna:
Lehet tudni, hogy hány csehszlovák Skoda T-11 harckocsit zsákmányoltak a magyar csapatok 1939-ben?