<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
lacipapa | Adatlap | 600430 | 2016. január 17. 10:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 600426 | 2016. január 17. 09:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, Nagyon szépen sikerült, gratula! Nekem is nagy kedvencem a típus, bár a makettől félek, egyelőre hagyom későbbre. Én maradok a mostani zöld-szürke színeknél, meg hát a varacskos matrica is nagyon tetszik. Tényleg nem lehet egyszerű összerakni, főleg a kabin szegényes, de ez van. Viszont pilonok vannak, legalábbis a szárny alattiak, "csak" a fényszórót kell belefaragni. Én a törzs alá pl egy MER-t tennék, azzal látványosabb szerintem, mint a póttankkal. z | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 600424 | 2016. január 17. 08:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laci. Elismerésem jó cuccok! De irigyelem a nyugdíjasokat:) Van még helyed? Szép verdák csak mind sima zöld-- nem lesz egy terepszínüd? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600403 | 2016. január 16. 22:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Az adat lapomon ott választék egy része :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600402 | 2016. január 16. 22:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm.A készlet Eastern Express platósa az UN-es.A "doboz" sk.,stirol lapokból és most készül bele a "bútorzat".Két rádió,R-105 és R-107, is lesz a Dnepromodeltől. Később szándékozok egy Zil-157-esre is egy műhely felépítményt,esztergagép,állványos fúrógép,köszörű (CMK)stb. lenne benne. A TATRA?Hát elég nagy a választék a meglévők közül.VT-34,PT-76,T-34-54-55-72 ,van miből,de még nem döntöttem.Előbb a TATRA legyen kész. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 600399 | 2016. január 16. 21:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A Tatraval együtt nagyon jó lessz. És mit fog szállítani? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 600398 | 2016. január 16. 21:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép lessz. A Gaz milyen gyártmány? És a felépítmény is házilag készűlt? Vagy az a készlethez tartozik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
badboy | Adatlap | 600397 | 2016. január 16. 21:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Gratula, nagyon mutatós lett. Én is gondolkodtam már a készlet beszerzésén, de valószínű, hogy nekem túl nagy falat lenne... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lorco | Adatlap | 600384 | 2016. január 16. 19:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
erwyn | Adatlap | 600378 | 2016. január 16. 18:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Végre hivatalosan is a házi légierőm tagjává avathattam ezt a gyönyörűséget! Nekem ez a gép a légcsavaros ”number one”! A Special Hobby terméke és bár nem rossz készlet, nem a modern idők terméke. Az építés egész ideje alatt örömmel dolgoztam rajta, bár ebben bizonyára közrejátszott a típus iránti rajongás is! A doboz ad műgyanta üléseket, de bár ne tenné, semmi köze a valósághoz. Újakat készítettem és mivel a kabintető hatalmas, de a kabin berendezése spártai, beparancsoltam két sofőrt is az immár kényelmes helyükre. Egy célzókészüléket is összeállítottam, javítani az összképet. A szárnyak és a törzs összeállítása nem okozott sok gondot, de a vízszintes vezérsíkok pozicionálása igen, ugyanis nincs tüske és lyuk, csak két sima felület, azok is a két oldalon kissé aszimmetrikusan. Minden létező helyet tele kell rakni ólommal az orrban, ellenkező esetben a farokrészen támaszkodik a gép! A hajtóművek mellső részét gyantából kapjuk, szépek, összedolgozni a hajtómű gondolákkal sok időt igényel. A kerekeket két fél részből kapjuk, ez érdekes, de szépek. Egy illesztő tüskét azért rábiggyeszthettek volna, könnyítve a makettező dolgát! A fékszárnyakat kivágtam és kitérítettem, látványos és nem nagy meló, igaz terveztem a csuklós mozgató mechanizmus elkészítését is hozzá, de mivel nem nagyon látszik, eltekintettem tőle – mea culpa! Ugyan így tettem a beépített fellépővel is. A kabintető hátsó része sajnos keskenyebb, mint a kiváltás keret – jóval, ez okozta a legtöbb homlokráncolást, orvosolni macerás, főként, hogy nem próbáltam rá már a törzs összeragasztás előtt. A készlet tartalmaz némi rézmaratást is, kicsit emelve a színvonalat, de nem sokat dob az összképen. Fegyverzetet érthetetlen módon egyáltalán nem adnak a géphez, még pilonokat sem! Utóbbiakat faragtam és a mellső részében elhelyezkedő fényszórók házát átlátszó műanyagból alakítottam ki, előbbieket a hasegawa készletéből vettem. A rakétablokkokat olyan „lövészetesre” koszoltam. A póttartály elkészítésével aránytalanul sok idő ment el, de e nélkül nem nagyon látni a gépet a fotókon. Valami második vh-s maradék póttartályt vettem kiindulási alapnak és töménytelen tömítőanyagot dolgoztam rá, hogy ilyen legyen. Az uruguayi gépekről sok kép van fent a neten, de szinte mind a mostani szürke-zöld kamó, ezek nekem nem igazán tetszenek, annál inkább a rendszerbe állításkori négyszínű mintázat! Hosszú évek alatt gyűlt össze ezekről elég fotó. Jó kopottak a masinák ezeken és én is így akartam festeni. A 224-es körben meglett képeken, ezt fújtam. A gépeket a kabintető hátuljáig takarják utána UV kapitány marcangolja, ugyanígy a hajtóműveknél is, ezért másak itt a tónusok. Ezen a példányon a fotók alapján lehetett egy kabintető csere, vagy csak a keretet festették, („nemtom”) mivel a bal hátsó részen ott is zöld ahol nem kellene. A matrica a Condor Decal készletből származik, szép, de borzasztó vastag, (és pokoli drága). Leszedtem a lakkot és újat raktam rá, de így is hallottam amint a matricafeszítőnek csikorogtak rajta a fogai! A felségjeleket szokás szerint fújtam. A FAU sablonnal lett fújva, ezúton is köszönöm az ezt kivágató úriembernek a segítséget! Ezután lakkoztam és felraktam a függesztményeket. Mindenképpen egy kis életképet szerettem volna megjeleníteni, így égerfából készítettem egy talpat. Az állóhely felületet neoflexből alakítottam ki, majd festettem. Elkapott az alkotásvágy és készítettem még egy 50 kg-os porral oltót mindenféle hulladékból. Hogy színesítsem a képet még összeállítottam két fajta féktuskót, vontatóvillát, szívócsatorna védőket és fúvócső dugókat, illetve kabinlétrát és egy őszülő kolléga okvetetlenkedik a közelben. Ezzel befejezettnek nyilvánítottam a feladatot és mindennap jóleső elégedettség tölt el mikor ránézek. Nem tudom, hogy meghoztam-e a kedvet bárkinek is a készlethez, de az biztos, hogy egy ritkán látott vasmadár kerülne a kolléga vitrinjébe! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600347 | 2016. január 16. 16:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600346 | 2016. január 16. 16:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600345 | 2016. január 16. 16:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi | Adatlap | 600220 | 2016. január 14. 20:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 600218 | 2016. január 14. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi! Milyen fényes lakkal fújtad le ezt a szép lódarazsat? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 600174 | 2016. január 14. 12:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Matenius | Adatlap | 600136 | 2016. január 13. 22:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ICM 35365 T-34/76 1943 early. Stalingrad festés. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 600121 | 2016. január 13. 20:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Melyik T-34 mellé akarod tenni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matenius | Adatlap | 600120 | 2016. január 13. 20:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
golya.zoli | Adatlap | 600081 | 2016. január 13. 17:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocsánat fejre fordította a képeket | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
golya.zoli | Adatlap | 600079 | 2016. január 13. 17:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 599934 | 2016. január 11. 21:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Keress meg,magánban,egy ülő orosz van fölöslegben (gyanta).Az adatlapom alsó sorában,az is 1:16-os,de (R/C).Építettem egy VT-34-est is (szintán R/C,de még képeket nem csináltam róla. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 599929 | 2016. január 11. 21:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen nyitva lessz sőt a motorteret is láthatóvá szeretném tenni. De ez még odébb van. Figurát még nem sikerült beszereznem. De szeretnék eggyet. Fel is adok egy hírdetést újra a Csereberén. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 599924 | 2016. január 11. 21:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A vezető ajtaja is nyitva lesz?Figura? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 599923 | 2016. január 11. 20:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm. Még sok munka van vele. Még később is rakok fel fotókat. Kár, hogy a balső térből kevés fog látszani. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
handshar | Adatlap | 599915 | 2016. január 11. 20:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Fantasztikus a festés! Le a kalappal! Ez nagyon komoly lesz! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 599907 | 2016. január 11. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez brutális! Nagyon tetszik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 599906 | 2016. január 11. 19:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi | Adatlap | 599830 | 2016. január 10. 22:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi | Adatlap | 599779 | 2016. január 10. 15:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
börni75 | Adatlap | 599627 | 2016. január 8. 17:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Toopac! A modern csörömpösököz nem nagyon értek, de az összkép nagyon tetszetős, és látszik az aprólékos munkád! Gratulálok! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
ati27 | Adatlap | 599583 | 2016. január 8. 00:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zépisti | Adatlap | 599385 | 2016. január 5. 10:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Toopac | Adatlap | 599258 | 2016. január 3. 18:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Nálam közel 6-7 hónapos építés után az egyik kedvencem az M2A3 Bradley készült el BUSK III. verzióval. Meng készlet. A belsejét teljesen kidolgoztam, kábeleztem és megtömtem minden finomsággal ahogy kell. Nagyon jó kis készlet, mindenkinek ajánlani tudom. Főleg a Bradley buziknak mint én! :) Van egy angol nyelvű youtube csatornám is, ott van 3 videó egyes szakaszokról az építéssel kapcsolatban. Ha valakit érdekel megsúgom a csatorna nevét! :) Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 599106 | 2016. január 2. 09:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598857 | 2015. december 29. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezért érdemes előre szárazpróbát tenni, mert akkor még a nem összeállított, festett, tömített alkatrészek nem sérülnek (hiszen az még nem történt meg), finoman be állítható az ellensúly tömege, kialakítható a helye. Erre is előre számítani kell. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598856 | 2015. december 29. 19:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Veszel átlátszó szilikongumit vagy FBS-t, azzal nyugodtan tudod rögzíteni az ólmot (is). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
ponty | Adatlap | 598848 | 2015. december 29. 18:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Na a probléma megoldódott. a ragasztás mentén szépen szétjöttek az úszótalpak végül, és abba ragasztottam, kis válaszfalakat, műanyagból, hogy még véletlenül se menjen hátra az ólom. Illetve ha igen, arra az esete is pillanatragasztóval ragasztom össze, ha szét kell szedni majd. Oda bekerültek a "gyárilag" kapott súlyok, és néhány kisebb sörét is. Most már szépen áll és ha az orra is fölkerül, az még előrébb húzza majd (Végső esetben oda is fér majd pár tizedgramm) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
ssanyi | Adatlap | 598804 | 2015. december 29. 00:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Kormos Peti ezt a problémát úgy oldotta meg (az 1:48-as Ar 234-esen) hogy elsőként fúrt egy lyukat (ebben az esetben az úszótalpak az ideálisak ahogyan már jelezték is mások) majd a lyukba faipari ragasztót és méretre vágott óndarabokat rakott, a ragasztó kötés után megfelelően rögzítette a súlyt. Szerintem a talpak első harmadában kellene a lyukat fúrni alul és a "töltés" valamint a ragasztó kötéséig orra állítanám a fűrészt, így biztosan az elejébe fog kerülni.Ragasztót belehet juttatni injekciós tűvel például és így már a lyukak mérete is minimalizálódik. Jó makettezést! Sanyi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 598799 | 2015. december 28. 22:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nézzél meg egy fotót mi van a szárny vége alatt , semmi ,az a T alakú antenna nincs a PF en . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
csehszko | Adatlap | 598789 | 2015. december 28. 21:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen Academy 1:48 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
doky3 | Adatlap | 598785 | 2015. december 28. 21:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Jól látom, hogy Academy? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
medor | Adatlap | 598768 | 2015. december 28. 17:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Csak egy ötlet: Alulról fúrj egy-egy megfelelő méretű lyukat a talpak alsó részére, viszonylag közel az orrukhoz de arra figyelj,hogy üreg is legyen már. Tömködj bele gyurmát,vagy ragassz bele apró ólomgolyókat. Esetleg a kettőt együtt.Ha megvagy velük mehet a lyukra tömítő. Mikor megszáradt csak lecsiszolod simára és kész. (Én egy modernebb gép póttartályaival játszottam ilyet régebben,mert az orrába kevés súlyt sikerült tennem...) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 598767 | 2015. december 28. 17:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Az úszó talpakon semmi nyílás nincs?Ha van,pici horgász ólom golyókat lehetne bele tenni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
csehszko | Adatlap | 598766 | 2015. december 28. 17:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kerestem fenykepet...talalltam is ,de elkivettem egy oriasi hibat...az also jelzest vettem alapul...sajnos. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 598764 | 2015. december 28. 17:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem úgy volt felfestve a szárnyra a felségjel, hogy a csillag egyik ága pont előre mutasson? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
ponty | Adatlap | 598763 | 2015. december 28. 16:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Az lenne a kérdésem tapasztalt emberekkel, hogy én egy félkész (1/72 revell) Ar-196 hidroplánon dolgozom. A probléma ott van, hogy már most tudom, hogy hátra fog billenni a gép ha kész lesz. Az előző gazdája már próbálta ezt előre kiküszöbölni, a motor mögé helyezett ólommal, de ahogy nézem, ez nem lesz elég a súlyponthoz való közelség, és a rendelkezésre álló hely miatt. Próbáltam szétszedni az úszótalpakat, de csak szétbarmolnám őket. Akkor ehhez van valakinek megoldása, mert nekem még az jutott eszembe, hogy vagy építek hozzá, olyan kis utánfutót amin a földön húzták, vagy egy kicsi alapot, amin a vízről száll fel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
csehszko | Adatlap | 598761 | 2015. december 28. 16:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 598715 | 2015. december 27. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sokmindenből készülhet, de ez a két kabin közötti rész a kabintetőket elválasztja egymástól, van egy szerves üveg fal is, ha az első kabin nyomása valamiért hirtelen megváltozna, megvédi a másodikat a menetszéltől és a hirtelen dekompressziótól, tárgyaktól. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
csehszko | Adatlap | 598711 | 2015. december 27. 18:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ilyen lemezem van ez a hobbi preslemez ilyen arany szinu. Megprobalom abbol csak felek nem uhy hajlik majd ahogy en szeretnem. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A hely?Még épen akad,de nem bővelkedem.