<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
begyuzs | Adatlap | 601195 | 2016. január 24. 19:24 | ||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 601192 | 2016. január 24. 19:07 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm az elismerést. De mindenkit szeretnék megnyugtatni, hogy a motor még nincs késsz. :-) A vízhűtők és azok csövei, valamint a gázkar és tartozékai még csak ezután fognak készülni. üdv: Gaben | |||||||||||||||||||||||||||||
lgz1904 | Adatlap | 601182 | 2016. január 24. 18:38 | ||||||||||||||||||||||||||
Látom a postára rohangálás mellett van idöd makettezni is.:-) | |||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 601177 | 2016. január 24. 18:17 | ||||||||||||||||||||||||||
Óriási. Mármint átvitt értelemben is. | |||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 601175 | 2016. január 24. 18:09 | ||||||||||||||||||||||||||
Figyuzz azt tudod hogy ilyet nem illik csinálni ? Egy eredeti motort lefotózól és azt mondod hogy te csináltad . | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 601173 | 2016. január 24. 18:01 | ||||||||||||||||||||||||||
ponty | Adatlap | 601116 | 2016. január 24. 11:23 | ||||||||||||||||||||||||||
1/72-ben mennyire lehet/érdemes az öntött páncél felületét megjeleníteni? Egy IS-2-n dolgozom, és az jutott eszembe, hogy a tornyon, és a testen ezt meg lehetne jeleníteni, házi feljavítással. Csak nem tudom, ebben a méretarányban, mennyire éri meg. | |||||||||||||||||||||||||||||
Propellerfanatic | Adatlap | 600882 | 2016. január 22. 16:27 | ||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 600807 | 2016. január 21. 20:08 | ||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi | Adatlap | 600774 | 2016. január 21. 13:08 | ||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 600740 | 2016. január 20. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 600718 | 2016. január 20. 13:24 | ||||||||||||||||||||||||||
Ráadásul nem műanyagból van, hanem papírból. Hát igen. Talán az alján kéne előbb megpróbálnom. | |||||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 600711 | 2016. január 20. 11:15 | ||||||||||||||||||||||||||
Elméletileg jó lehet, de tartok tőle hogy a homok a műanyagot is szétszedi majd. Én a helyedben egy műanyag lapon próbálkoznék először. Kíváncsi vagyok az eredményre. Üdv, warbirds | |||||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 600710 | 2016. január 20. 11:13 | ||||||||||||||||||||||||||
Elméletileg jó lehet, de tartok tőle hogy a homok a műanyagot is szétszedi majd. Én a helyedben egy műanyag lapon próbálkoznék először. Kíváncsi vagyok az eredményre. Üdv, warbirds | |||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 600684 | 2016. január 19. 20:24 | ||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Lenne egy kérdésem. Nem tudom, próbálta-e már valaki, amit tervezek, ha igen, jó lenne, ha nem futnék bele egy hibába, mint bolond ökör az anyja pi...ba. Karácsonyra kaptam egy mini homokszórót. Arra gondoltam, ha a papírtigrisemet lealapoztam, majd a későbbi koptatásra, koszolásra gondolva, az éleknél, sarkoknál előbb feketére festeném, majd zöldes barnára, vagy homokszínűre, azután megkapná a végső festést. Mindezek után pedig homokszóróval helyenként megkoptatnám. Így az alatta lévő rétegek tényleg úgy festenének, mint a kopások, vagy csak én gondolom? A koszolás ezek után jönne. | |||||||||||||||||||||||||||||
ati27 | Adatlap | 600673 | 2016. január 19. 19:43 | ||||||||||||||||||||||||||
Nagyon kösz! Utolsó törzskeret megerősítés, valóban.. Majd improvizálok valamit. A gép alján valóban van van két nyílás! El lesz tömitve! A futómű aknák, meg hát... Így maradnak... | |||||||||||||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 600661 | 2016. január 19. 17:52 | ||||||||||||||||||||||||||
A futóműakna ennél a típusnál (F2) alapvetően nem a kerek, hanem még az Emil verzió volt. Tekintve azonban, hogy nekem is van fotóm olyan F2-ről aminek már ilyen kerek az aknája, így ezt fogadjuk el, én magam is így hagytam legutóbb épített makettemen. Ezen felül az utolsó törzskeret két lemezzel volt kívülről megerősítve a hátsó vízszintes vezérsík alatt. Ez még korai F4-eseken is lehet így. Aztán a gép alján el kell tüntetni azt a két kis négyzet szerű nyílást, mert ilyen a MG17-essel szerelt gépeken nem volt. Ez a G verziók sajátossága. (lőporgáz elvezetője) Az ovális panel amit eltüntettél az is a G sajátossága, az üzemanyag betöltő. Ennél a típusnál ez a kabintető alatt van. Mindez azért van, mert ha jól emlékszem a Hasegawa öntőkeret F/G törzset ad. | |||||||||||||||||||||||||||||
ati27 | Adatlap | 600605 | 2016. január 19. 00:28 | ||||||||||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 600589 | 2016. január 18. 21:30 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! Amit építesz egy F4-es Messer, az F2-es eltér 1-2 dologban! | |||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 600583 | 2016. január 18. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||
Na végre te is előkerülsz! :-) | |||||||||||||||||||||||||||||
Propellerfanatic | Adatlap | 600577 | 2016. január 18. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 600469 | 2016. január 17. 15:49 | ||||||||||||||||||||||||||
ati27 | Adatlap | 600462 | 2016. január 17. 14:59 | ||||||||||||||||||||||||||
ponty | Adatlap | 600442 | 2016. január 17. 11:37 | ||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600438 | 2016. január 17. 10:57 | ||||||||||||||||||||||||||
:-) az a titok,hogy megvan a ZIL-131 dobozos és arról méreteztem a felépítményt,de így is vannak kritikus pontok,pl az ablakok kivágása (2x fogtam neki,mire jó lett),üvegezése,de megoldható. A SCANIA más,gondolom,mert nem volt mintád,de nagyon jól néz ki! Amikor nálam a ZIL kerül sorra,addigra szeretném a szerszám gépeket beszerezni,szólj,ha kell belőle. | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 600435 | 2016. január 17. 10:40 | ||||||||||||||||||||||||||
A gaz nagyon bejön. A Zilt én is szívessen megcsinálnám műhelyesre. De tudom mekkora munka sztirolból építeni és tervezgetni a méreteket. Bár én még csak egyszer csináltam felépítményt sztirolból de több mint egy évig dolgoztam a Scanián mire elkészült. És nincs mindíg elég időm rá. | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600430 | 2016. január 17. 10:10 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm!Tudod én megrögzött "magyaros" vagyok és hát azokban nem igen akadt terep színű.Végül is van egy a Csaba az terepes.A 48-as Migjeim között is van kamós.Sajnos képeket nem mindíg tudok mutatni,mert hü..e vagyok hozzá.Mindíg egy barátom teszi föl,ha van ideje,de majd pótolom. A hely?Még épen akad,de nem bővelkedem. | |||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 600426 | 2016. január 17. 09:11 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia, Nagyon szépen sikerült, gratula! Nekem is nagy kedvencem a típus, bár a makettől félek, egyelőre hagyom későbbre. Én maradok a mostani zöld-szürke színeknél, meg hát a varacskos matrica is nagyon tetszik. Tényleg nem lehet egyszerű összerakni, főleg a kabin szegényes, de ez van. Viszont pilonok vannak, legalábbis a szárny alattiak, "csak" a fényszórót kell belefaragni. Én a törzs alá pl egy MER-t tennék, azzal látványosabb szerintem, mint a póttankkal. z | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 600424 | 2016. január 17. 08:35 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Laci. Elismerésem jó cuccok! De irigyelem a nyugdíjasokat:) Van még helyed? Szép verdák csak mind sima zöld-- nem lesz egy terepszínüd? | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600403 | 2016. január 16. 22:35 | ||||||||||||||||||||||||||
Az adat lapomon ott választék egy része :-) | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600402 | 2016. január 16. 22:31 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm.A készlet Eastern Express platósa az UN-es.A "doboz" sk.,stirol lapokból és most készül bele a "bútorzat".Két rádió,R-105 és R-107, is lesz a Dnepromodeltől. Később szándékozok egy Zil-157-esre is egy műhely felépítményt,esztergagép,állványos fúrógép,köszörű (CMK)stb. lenne benne. A TATRA?Hát elég nagy a választék a meglévők közül.VT-34,PT-76,T-34-54-55-72 ,van miből,de még nem döntöttem.Előbb a TATRA legyen kész. | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 600399 | 2016. január 16. 21:34 | ||||||||||||||||||||||||||
A Tatraval együtt nagyon jó lessz. És mit fog szállítani? | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 600398 | 2016. január 16. 21:32 | ||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép lessz. A Gaz milyen gyártmány? És a felépítmény is házilag készűlt? Vagy az a készlethez tartozik. | |||||||||||||||||||||||||||||
badboy | Adatlap | 600397 | 2016. január 16. 21:24 | ||||||||||||||||||||||||||
Gratula, nagyon mutatós lett. Én is gondolkodtam már a készlet beszerzésén, de valószínű, hogy nekem túl nagy falat lenne... | |||||||||||||||||||||||||||||
Lorco | Adatlap | 600384 | 2016. január 16. 19:40 | ||||||||||||||||||||||||||
erwyn | Adatlap | 600378 | 2016. január 16. 18:58 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Végre hivatalosan is a házi légierőm tagjává avathattam ezt a gyönyörűséget! Nekem ez a gép a légcsavaros ”number one”! A Special Hobby terméke és bár nem rossz készlet, nem a modern idők terméke. Az építés egész ideje alatt örömmel dolgoztam rajta, bár ebben bizonyára közrejátszott a típus iránti rajongás is! A doboz ad műgyanta üléseket, de bár ne tenné, semmi köze a valósághoz. Újakat készítettem és mivel a kabintető hatalmas, de a kabin berendezése spártai, beparancsoltam két sofőrt is az immár kényelmes helyükre. Egy célzókészüléket is összeállítottam, javítani az összképet. A szárnyak és a törzs összeállítása nem okozott sok gondot, de a vízszintes vezérsíkok pozicionálása igen, ugyanis nincs tüske és lyuk, csak két sima felület, azok is a két oldalon kissé aszimmetrikusan. Minden létező helyet tele kell rakni ólommal az orrban, ellenkező esetben a farokrészen támaszkodik a gép! A hajtóművek mellső részét gyantából kapjuk, szépek, összedolgozni a hajtómű gondolákkal sok időt igényel. A kerekeket két fél részből kapjuk, ez érdekes, de szépek. Egy illesztő tüskét azért rábiggyeszthettek volna, könnyítve a makettező dolgát! A fékszárnyakat kivágtam és kitérítettem, látványos és nem nagy meló, igaz terveztem a csuklós mozgató mechanizmus elkészítését is hozzá, de mivel nem nagyon látszik, eltekintettem tőle – mea culpa! Ugyan így tettem a beépített fellépővel is. A kabintető hátsó része sajnos keskenyebb, mint a kiváltás keret – jóval, ez okozta a legtöbb homlokráncolást, orvosolni macerás, főként, hogy nem próbáltam rá már a törzs összeragasztás előtt. A készlet tartalmaz némi rézmaratást is, kicsit emelve a színvonalat, de nem sokat dob az összképen. Fegyverzetet érthetetlen módon egyáltalán nem adnak a géphez, még pilonokat sem! Utóbbiakat faragtam és a mellső részében elhelyezkedő fényszórók házát átlátszó műanyagból alakítottam ki, előbbieket a hasegawa készletéből vettem. A rakétablokkokat olyan „lövészetesre” koszoltam. A póttartály elkészítésével aránytalanul sok idő ment el, de e nélkül nem nagyon látni a gépet a fotókon. Valami második vh-s maradék póttartályt vettem kiindulási alapnak és töménytelen tömítőanyagot dolgoztam rá, hogy ilyen legyen. Az uruguayi gépekről sok kép van fent a neten, de szinte mind a mostani szürke-zöld kamó, ezek nekem nem igazán tetszenek, annál inkább a rendszerbe állításkori négyszínű mintázat! Hosszú évek alatt gyűlt össze ezekről elég fotó. Jó kopottak a masinák ezeken és én is így akartam festeni. A 224-es körben meglett képeken, ezt fújtam. A gépeket a kabintető hátuljáig takarják utána UV kapitány marcangolja, ugyanígy a hajtóműveknél is, ezért másak itt a tónusok. Ezen a példányon a fotók alapján lehetett egy kabintető csere, vagy csak a keretet festették, („nemtom”) mivel a bal hátsó részen ott is zöld ahol nem kellene. A matrica a Condor Decal készletből származik, szép, de borzasztó vastag, (és pokoli drága). Leszedtem a lakkot és újat raktam rá, de így is hallottam amint a matricafeszítőnek csikorogtak rajta a fogai! A felségjeleket szokás szerint fújtam. A FAU sablonnal lett fújva, ezúton is köszönöm az ezt kivágató úriembernek a segítséget! Ezután lakkoztam és felraktam a függesztményeket. Mindenképpen egy kis életképet szerettem volna megjeleníteni, így égerfából készítettem egy talpat. Az állóhely felületet neoflexből alakítottam ki, majd festettem. Elkapott az alkotásvágy és készítettem még egy 50 kg-os porral oltót mindenféle hulladékból. Hogy színesítsem a képet még összeállítottam két fajta féktuskót, vontatóvillát, szívócsatorna védőket és fúvócső dugókat, illetve kabinlétrát és egy őszülő kolléga okvetetlenkedik a közelben. Ezzel befejezettnek nyilvánítottam a feladatot és mindennap jóleső elégedettség tölt el mikor ránézek. Nem tudom, hogy meghoztam-e a kedvet bárkinek is a készlethez, de az biztos, hogy egy ritkán látott vasmadár kerülne a kolléga vitrinjébe! | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600347 | 2016. január 16. 16:45 | ||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600346 | 2016. január 16. 16:42 | ||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 600345 | 2016. január 16. 16:40 | ||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi | Adatlap | 600220 | 2016. január 14. 20:53 | ||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 600218 | 2016. január 14. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||
Hubcsi! Milyen fényes lakkal fújtad le ezt a szép lódarazsat? | |||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 600174 | 2016. január 14. 12:42 | ||||||||||||||||||||||||||
Matenius | Adatlap | 600136 | 2016. január 13. 22:17 | ||||||||||||||||||||||||||
ICM 35365 T-34/76 1943 early. Stalingrad festés. | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 600121 | 2016. január 13. 20:37 | ||||||||||||||||||||||||||
Melyik T-34 mellé akarod tenni? | |||||||||||||||||||||||||||||
Matenius | Adatlap | 600120 | 2016. január 13. 20:34 | ||||||||||||||||||||||||||
golya.zoli | Adatlap | 600081 | 2016. január 13. 17:43 | ||||||||||||||||||||||||||
Bocsánat fejre fordította a képeket | |||||||||||||||||||||||||||||
golya.zoli | Adatlap | 600079 | 2016. január 13. 17:42 | ||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 599934 | 2016. január 11. 21:49 | ||||||||||||||||||||||||||
Keress meg,magánban,egy ülő orosz van fölöslegben (gyanta).Az adatlapom alsó sorában,az is 1:16-os,de (R/C).Építettem egy VT-34-est is (szintán R/C,de még képeket nem csináltam róla. | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 599929 | 2016. január 11. 21:40 | ||||||||||||||||||||||||||
Igen nyitva lessz sőt a motorteret is láthatóvá szeretném tenni. De ez még odébb van. Figurát még nem sikerült beszereznem. De szeretnék eggyet. Fel is adok egy hírdetést újra a Csereberén. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 599924 | 2016. január 11. 21:02 | ||||||||||||||||||||||||||
A vezető ajtaja is nyitva lesz?Figura? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Gaben 1:16-os szörnye szintén nem semmi.