<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Gabusch | Adatlap | 615859 | 2016. október 5. 20:01 | ![]() | |||||||||||||
OK, viszek fazekat. :) Előzmény: (615857) tyimosenko 2016. október 5. 19:51 | |||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 615857 | 2016. október 5. 19:51 | ![]() | |||||||||||||
Helló! Nem légierő, hanem MALÉV, de nincs ilyen topik, úgyhogy ide töltöm. Pesten a pecsa bolhapiacon kerültek elő hétvégén ennek a MALÉV pilótának a dokumentumai. Egy zacskónyi 150 forint volt. Naplók, fotók, egyéb papírok. Pár nap alatt átfutottam őket, hát elég uncsi, úgyhogy valszeg mennek a levesbe. Azért még ide feltettem róluk pár képet. üdv | |||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 615642 | 2016. október 1. 23:13 | ![]() | |||||||||||||
Üdv! Bocs, csak most látom a hozzászólást. A Govi könyvet olvastad? Ha ismered a gyári fotókat, amik már szerepeltek más okból a magyar fórumban is, akkor a négy képet is ismered, ahogy egyszerre állnak a hangárok előtt. Tévedés, hogy csak 12 darab készült. A svéd seria II példányok sem szerepelnek az összegzésben, pedig még a múzeumi törzs is abból kanibalizált. Ennyit a hiteles forrásokról meg a wikipédiáról! Annyira került hozzánk GA, hogy tervben volt a bomba adapter elkészítése is az olasz alapján. Igazából a What If építés szempontjából mellékes, de érdemes kicsit mélyebben ezt a témát körüljárni. | |||||||||||||||||
ptamas | Adatlap | 615451 | 2016. szeptember 27. 23:44 | ![]() | |||||||||||||
Ha jól tudom a Jak-52-ben M14p a Kamovban M14v motor van, de lesznek itt motorprofik, akik tudják a különbségeket.Ma egyébként Kositzky Attila nyug.altábornagy Úrral volt szerencsém találkozni a Reptárban, nagyon nagy élmény volt.De befejezem, mennem kell építkezni.(1:144 Tornado Tiger meet). | |||||||||||||||||
ptamas | Adatlap | 615448 | 2016. szeptember 27. 23:16 | ![]() | |||||||||||||
Ha jól tudom a Jak-52-ben M14p a Kamovban M14v motor van, de lesznek itt motorprofik, akik tudják a különbségeket.Ma egyébként Kositzky Attila nyug.altábornagy Úrral volt szerencsém találkozni a Reptárban, nagyon nagy élmény volt.De befejezem, mennem kell építkezni.(1:144 Tornado Tiger meet). | |||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 615432 | 2016. szeptember 27. 20:16 | ![]() | |||||||||||||
Szóval az a Reptár bűne, hogy a Nord 1002 mellett van két csillagmotoros gép, és bizonyos szögből lehet úgy fotózni, hogy a Nord 1-2 csillagmotorral szerepeljen egy képen...? | |||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 615431 | 2016. szeptember 27. 20:11 | ![]() | |||||||||||||
Ebben a képminőségben nem tudok vitába szállni a Jak-52 motorral, de nem kizárt, hogy Ka-26 motor. (M-14v26) | |||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 615426 | 2016. szeptember 27. 19:32 | ![]() | |||||||||||||
Oké, így már más!:) Most még elnézzük...:) | |||||||||||||||||
ptamas | Adatlap | 615425 | 2016. szeptember 27. 19:30 | ![]() | |||||||||||||
Jogos, nem ők, én írtam, benéztem ezt a motorügyet.:) A kiíráson a Nord-1002 is szerepel a gépnél, a Po-2 motorhoz nincs külön tábla. | |||||||||||||||||
lukasan | Adatlap | 615424 | 2016. szeptember 27. 19:27 | ![]() | |||||||||||||
Srácok! Az MKHL Reggiane 2000 gépei az 1. szériából kerültek ki! A GA, amely tulajdonképen annyit jelent, hogy nagy hatótávolságú, a 3 széria volt. Mindössze 12 db készült belőle. Leginkább az volt a célja, hogy el tudjanak repülni É-Afrikáig, vagy légiharcot tudjanak vívni pl. Málta felett. A "tengeri" 2000-esek és 4. szériás Catapultabile-k voltak. Ezek szolgáltak Littorio osztályú csatahajókon. A 2. szériát (10 db.) emlékeim szerint a tervezett olasz hordozóra szánták. üdv LS | |||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 615421 | 2016. szeptember 27. 19:19 | ![]() | |||||||||||||
Szia! Ők írták, hogy az a motor volt benne? Mert ha igen, akkor az csodás... A Nord 1002-ben, - ugyanis ez nem Taifun... - soros motor volt, látszik is rajta. Ha ők írták, az nagyon jó lehet, hogy ahol az ember hiteles információt vár, totál eltévedt adatokat kap... | |||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 615415 | 2016. szeptember 27. 18:09 | ![]() | |||||||||||||
Az első képen nem a Po-2 motorja van? | |||||||||||||||||
solyom | Adatlap | 615413 | 2016. szeptember 27. 18:01 | ![]() | |||||||||||||
Helló! Ugye nem arra a csillag motorra írod, hogy "Körbefotóztam a ME-108-at, csak a saját motorja van mellette"? Elég szűkösen férne bele! :) Amúgy Bf-108 a hivatalos típusmegnevezése a repülőnek! (No nem annak ami a kiállításon van, hanem ami eredetileg ezt a festést viselte!) BB | |||||||||||||||||
ptamas | Adatlap | 615411 | 2016. szeptember 27. 17:45 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok! Reptár: Körbefotóztam a ME-108-at, csak a saját motorja van mellette. A második képen ami látszik, a JAK-52-é.:) A wifi ma működött, ingyenes az egész Reptár területén. A látogatószámról a hétvégi adatok tudnak hiteles képet adni, a sima munkaidős hétköznap délelőttök egyik múzeumnál sem erősek,(sajna). Ilyenkor inkább a csoportokra lehet építeni. Üdv Tamás | |||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 615147 | 2016. szeptember 24. 00:46 | ![]() | |||||||||||||
Ez már Csőrike II. Gyakorlatilag semmit sem segít az eredeti Csőrike festéséhez... | |||||||||||||||||
medor | Adatlap | 615145 | 2016. szeptember 23. 23:31 | ![]() | |||||||||||||
juge75 | Adatlap | 615127 | 2016. szeptember 23. 17:52 | ![]() | |||||||||||||
TAMÁS78. "Én nem tudom, lehet, hogy tényleg vannak komoly gondok az új múzeummal." Ismerem a hátteret, ismerem ami munkát öltek bele, és volt szerencsém látni mindhárom Múzeumot is, van hozzá alapom. A Zsámbékon létrehozott szakmai múzeum se pénzt, se más támogatást nem nagyon kapott, ugyanígy a Szolnoki szintén szakirányú, ami nem létezne 3 valamikori repülő műszaki katona nélkül! Nos kettőből csináltak egy vegyes valamit, sok pénzért, ami nem volt előtte... Ám hirtelen lett pénz dögivel! (Hát nem furcsa?) Ráfogták például a Szolnokira, hogy nehezen megközelíthető (Minimum 4 féle helyi járat áll meg 4 megállónál...), nem fejlődőképes, és nem nagyon áldoztak rá! Persze, szándékosan hagyták. Aztán idecitáltak még pár dolgot a másik hasonló okokból megszüntetett Múzeumból, kaptak egy frissítő festést, és uccu neki, tegyük ki. Arra már nem jutott pénz, hogy a plexi kabin elemeket kicseréljék, pókhálókat letakarítsák a kiállított dolgokról. Szép, de roppantul túlméretezett beruházás, össze-vissza kiállított dolgok, rengeteg üres hely a kiállító termekben, és drága, túlárazott árak. Látogatásomkor a célirányos busz (hirtelen ez is lett) 2 fővel (egyik én, másik a sofőr) vitt ki a helyszínre. A belépő nekem (mivel helybeli vagyok) olcsóbb volt, viszont azt nem értem, hogy például a füvet miért nyitás után kell vágni, beszélgetni sem tudtam az alig lézengő pár látogatóval 11:00-körül... Kíváncsi lettem, hogy milyen légvédelmi technika és hogyan került kiállításra. Pozitívum, hogy alkalmazást letöltve, a technika előtti tábláról bemutató kalauzol okostelefonon, szomorú, hogy ezt csupán saját mobil internet kapcsolaton tudod letölteni, mert Wi-Fi (ingyenes) az nincs! (pedig mindenki hangsúlyozza hogy ez aztán igen, ez már a csúcs!). Nos az említett eszközök adat tábláit nézegetve észre vettem pár téves dolgot, de sok jó is volt rajtuk. A Zu-23-2 menethelyzetben, és rendkívül veszélyes módon lett ki állítva, ez az eszköz még üres rakasztartókkal is 870 kilogramm! És ha nem ültetik le a tányérokra, valakit agyonüthet ha lebillen a cső! Tudod, van okom nem szeretni. Azt hiszem, érthető hogy miért. De ha már létrehoztak valamit, nem kevés pénzért, az legyen szakszerű! Én legalább is segítek benne, minden tudásommal, amiben csak tudok légvédelmi téren! Fel is vettem a kapcsolatot a vezetőséggel, hogy hiba ne legyen a szakmaisággal, rendkívül pozitívan reagáltak! Megbeszélt időpontban meg is teszem, amit tudok (illetőleg édesapám és Én is, ellenszolgáltatás nélkül). Juhász Gábor, juge75 | |||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 615125 | 2016. szeptember 23. 17:03 | ![]() | |||||||||||||
Nem érted. Izomból illik utálni a Rep-tárt, 2%-ot sem engedni! Ha a budi nem sz@ros, akkor a sz@ros válik etalonná. :))) (Ne bántódjon meg senki, csak viccelek. Én nem tudom, lehet, hogy tényleg vannak komoly gondok az új múzeummal. Csak néha úgy érzem, bárki bármit csináljon ott, az nem jó. Sokaknál izomból, ahogy mondtam.) | |||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 615120 | 2016. szeptember 23. 15:31 | ![]() | |||||||||||||
Aki látott élőben igazit anno, azt mondta, hogy gáz lett... | |||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 615119 | 2016. szeptember 23. 14:34 | ![]() | |||||||||||||
Szerintem nem lett rossz a Szuhoj. Sem a színek, sem a minta. Minden gépnek más volt a festése, beleértve az NDK és a Csehszlovák példányokat is. Mind ugyanazzal a négy színnel volt festve. A festési utasítás a négy színt tartalmazta és a színek mennyiségét, kb. így (a pontos számokra nem emlékszem), 15% v.zöld, 10% v.barna, 65% sötétzöld, 10% s.barna. A minta nem volt megadva. A felújított példány elég jól követi az eredeti utasítást, talán a sötétzöld lehetett volna picit sötétebb. A svancon a v.barna változat a magyar ék alá is hasonló mint a gépeinken a vörös csillag takarásakor. Soha ennél rosszabb felújítást! | |||||||||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 615105 | 2016. szeptember 23. 07:51 | ![]() | |||||||||||||
VO101_Papi Igazad van,én inkább a mintára gondoltam. Szabi77 | |||||||||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 615104 | 2016. szeptember 23. 07:06 | ![]() | |||||||||||||
mármint színek tekintetében, a régi múzeumban fakuló gép sem releváns színhűség szempontjából, mintában nyilván az | |||||||||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 615103 | 2016. szeptember 23. 07:04 | ![]() | |||||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 615101 | 2016. szeptember 23. 05:54 | ![]() | |||||||||||||
sanyi | Adatlap | 615099 | 2016. szeptember 22. 23:53 | ![]() | |||||||||||||
A "Me-108" köré cuki csillagmotor erdőt telepítettek, biztos azért, nehogy elrepüljön... | |||||||||||||||||
zsocate | Adatlap | 615094 | 2016. szeptember 22. 23:15 | ![]() | |||||||||||||
A Szuhojnak hogy kellett volna egyébként kinéznie? | |||||||||||||||||
ptamas | Adatlap | 615088 | 2016. szeptember 22. 22:38 | ![]() | |||||||||||||
Szia Sanyi! "A sorosmotoros gèpnèl le van b.va a földre egy csillag" pontosan mit takar? :) | |||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 615081 | 2016. szeptember 22. 22:19 | ![]() | |||||||||||||
Alakul... Mondjuk nem is Magyarisztán lenne, ha normálisan meg lenne csinálva. Kíváncsi vagyok, meddig fog működni, de ennyi pénzért kétlem, hogy tolongás lenne. Nem mintha a régi helyén tömött sorok lettek volna, de vajon hányan kanyarodtak le az útról, mert a gyerek meglátta és kitört a hiszti? Vicces dolgokat látni a beltéri kiállításon is. Miért nem lehetett megcsinálni, hogy a roncsoknál egy maketten mutatják be a gépet? Illetve nem keverik össze az egészet - sorosmotoros gépnél le van b.va a földre egy csillag. Mondjuk nem nekünk csinálták, hanem pár haver kedvéért... Neten láttam eleget, annyi elég volt. Bőven... | |||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 615077 | 2016. szeptember 22. 21:47 | ![]() | |||||||||||||
na ez az... a fotók alapján a többi gépnél is ez volt a gond... | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 615074 | 2016. szeptember 22. 21:21 | ![]() | |||||||||||||
Festék beszerzés az már kérdés. azzal dolgozik amit rendelkezésre bocsájtanak. | |||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 615073 | 2016. szeptember 22. 21:18 | ![]() | |||||||||||||
Elhiszem, hogy ügyes. Legyen igazad, remélem megfelelő színű festéket is adnak hozzá... | |||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 615072 | 2016. szeptember 22. 21:17 | ![]() | |||||||||||||
Nem múzeum, hanem látványosság. | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 615071 | 2016. szeptember 22. 21:13 | ![]() | |||||||||||||
szerintem szép lesz a Csőrike is.. | |||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 615068 | 2016. szeptember 22. 21:05 | ![]() | |||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 615067 | 2016. szeptember 22. 21:04 | ![]() | |||||||||||||
A többit polgári festők csinálták és csinálják. | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 615066 | 2016. szeptember 22. 21:03 | ![]() | |||||||||||||
Ő csak ezt az egyet festi! | |||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 615065 | 2016. szeptember 22. 21:01 | ![]() | |||||||||||||
Jó, de ha a Szuhojt is ő csinálta, akkor nem tudunk! | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 615064 | 2016. szeptember 22. 21:01 | ![]() | |||||||||||||
Egy katona akinek, több profi munkáját láttam már. Pozitívan álljunk a dolgokhoz. Üdv. | |||||||||||||||||
Taylor2 | Adatlap | 615063 | 2016. szeptember 22. 20:58 | ![]() | |||||||||||||
Szia! Hirtelen ezeket találtam | |||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 615062 | 2016. szeptember 22. 20:57 | ![]() | |||||||||||||
Ingyen meló általában olyan is... De mindegy. És egyébként, ha már srácozunk. Ki az a srác (nem a nevére gondolok)? | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 615061 | 2016. szeptember 22. 20:55 | ![]() | |||||||||||||
A gép nagyon kopott állapotú volt! Rajzolatok össze mosódva! Neten pici képek vannak! A srác ingyen dolgozik! Tegnap kezdte el és azt mondák ha kész lenne is már késő lenne. | |||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 615060 | 2016. szeptember 22. 20:50 | ![]() | |||||||||||||
És ez is siralmas ám: 615036 "Sürgősen kellenének jó minőségű képek a Mi-24 Csőrike 1. aljáról és a farokrészről. Most festik a Csőrikét a hangárba és a festő srácnak kellene." Nemazé, de ha nekiállok valaminek, az a minimum, hogy előtte utánanézek dolgoknak és ha ne adj Isten kell valami háttéranyag, akkor azzal készülök előre. | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 615059 | 2016. szeptember 22. 20:48 | ![]() | |||||||||||||
Helló! De tudták, csak mire az airbrush ismerősöm odakerült egy része már elő volt készítve.. A farokrészen nagyon le volt kopva a mintázat.. Ez autentikus lesz. csak úgy tudom, hogy fényes. Eredeti matt volt. Az előzőeket és az ezt következő gépeket más festő készíti. Üdv. | |||||||||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 615058 | 2016. szeptember 22. 20:40 | ![]() | |||||||||||||
Egyet értek pintair-al,ez siralmas,és,hogy ezt lássam még fizessek is? Eredeti festéssel ingyen megnézhettem anno... Szabi77 | |||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 615057 | 2016. szeptember 22. 20:33 | ![]() | |||||||||||||
akkor marad Kecel a rohadó eredetiséggel inkább | |||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 615056 | 2016. szeptember 22. 20:32 | ![]() | |||||||||||||
Ez a Szuhoj RÖHEJ !Na, ezért nem megyek én oda! Siralmas szakmai múzeum. Nem hiszem, hogy nem tudták volna autentikusra festeni! Áhhh... | |||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 615053 | 2016. szeptember 22. 20:16 | ![]() | |||||||||||||
Nem akarok senkit megbántani... De nem tudták előre, hogy festeni fogják? | |||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 615052 | 2016. szeptember 22. 20:02 | ![]() | |||||||||||||
Azért titkon reménykedtem, hogy felkészültek vagy felkészültebbek az iparosok….. lásd a Szuhoj. A Csőrike 1 talán a legismertebb festésű gép a Cápeti után, én ezek után érdeklődve várom az eredményt. Csatolt képek a nyitás után 2 héttel készültek | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 615036 | 2016. szeptember 22. 13:58 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok! Sürgősen kellenének jó minőségű képek a Mi-24 Csőrike 1. aljáról és a farokrészről. Most festik a Csőrikét a hangárba és a festő srácnak kellene. Ide küldjétek: farkas469@gmail.com Köszönjük. | |||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 614200 | 2016. szeptember 4. 22:38 | ![]() | |||||||||||||
Szia Ha jól tudom a sárga a tengelyhatalmak jelzése pl. a keleti fronton, míg a fehér/v. szürke a mediterrán hadszíntéren... üdv |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |