<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sennás | Adatlap | 615922 | 2016. október 6. 22:17 | ||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 615878 | 2016. október 6. 05:26 | ||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 615868 | 2016. október 5. 20:41 | ||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 615867 | 2016. október 5. 20:32 | ||||||||||||||||||||||
Köszönet Gábor! Figyelek majd rá! | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 615860 | 2016. október 5. 20:04 | ||||||||||||||||||||||
Talán, mert alattuk két párhuzamos vasúti beton gerenda is van? Tudod, Múzeumi példányok súlyra könnyebbek. A hasmagasságot ne keverd össze a lánc feszességgel. A feszesség új lánctalp esetén értendő. Például a ZSU-57-2 esetében a hasmagasság: 425 mm, új lánctalp esetén tagok száma egy oldalon: 90 db. | |||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 615854 | 2016. október 5. 19:14 | ||||||||||||||||||||||
Aha. És a múzeumi gépek miért állnak olyan magasan? | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 615853 | 2016. október 5. 19:06 | ||||||||||||||||||||||
Jól beállítot lánctalp esetén csak a két középső futógörgőt érinti a lánc. | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 615852 | 2016. október 5. 19:04 | ||||||||||||||||||||||
Elsőnek tedd fel a hajtókereket és a futó görgőket. Ha egy cérnát rá igazítasz, le tudod mérni a távolságot, ehhez álítsd, viszonyítsd a lánctalp hosszát. Ha kell, az elülső feszítő görgőnél tudsz mégy csökkenteni-növelni a távolságon, így megfelelő lesz a lánctalp. (esetleg használj Friul terméket, na ott szépen be fog állni) | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 615851 | 2016. október 5. 19:00 | ||||||||||||||||||||||
Tengelyt látok csak, amin excentrikusan mozog egy második tengely, ennek állítható a mozgása, ezáltal a lánc nyúlásához igazítható a feszesség is, ez (és a lánctag vezető taréjok) segíti a láncot fent maradni a helyén, hogy ne tudjon abból kilépni a jármű. | |||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 615849 | 2016. október 5. 18:35 | ||||||||||||||||||||||
Kösz Gabesz! És akkor a torziós rúdon(vagy a végén a felfogatási ponton) nem kell változtatni? 247db lánctalp szem van a készletben 90db kell oldalanként az 180db meg pár db pót. Bőven lesz:) | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 615848 | 2016. október 5. 18:19 | ||||||||||||||||||||||
Csak az fd3-at mozgasd, mint az igazi harckocsi lánc feszítő keréknél... | |||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 615847 | 2016. október 5. 18:13 | ||||||||||||||||||||||
A B8 megoldható csak az kellene kiszámolni valahogy ha elfordítom az Fd3-at nem nő meg a távolság és több lánctalpszemet kell feltegyek hozzá? | |||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 615843 | 2016. október 5. 17:32 | ||||||||||||||||||||||
A B8-at nem lehet,1-2mm-el feljebb tenni és az Fd3-at felfelé fordítani? | |||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 615836 | 2016. október 5. 16:54 | ||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 615835 | 2016. október 5. 16:54 | ||||||||||||||||||||||
Szia.Nekem a T-44M van meg. A képeket nézve bizony a hasmagasság változik mert a sárvédőnél muszáj megmaradjon a távolság.Illetve az Fd3-at ha más szögben rakom fel akkor csak a lánc távolságát tudom nyújtani/rövidíteni vagy a magassága is változik? A utolsó képen azért látni elég sok hely van alatta. | |||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 615832 | 2016. október 5. 16:41 | ||||||||||||||||||||||
Ebben az esetben változna a has magasság is! | |||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 615831 | 2016. október 5. 16:39 | ||||||||||||||||||||||
Illetve a feszítő és meghajtókat feljebb pozicionálni? | |||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 615830 | 2016. október 5. 16:38 | ||||||||||||||||||||||
Melyik tetszene a 44,vagy a 44M,mert azért van szerintem a különbség. A 44M-nek van lejjebb.A készletben nem lehet a kerekeket lejjebb pozicionálni?Nem ismerem a készletet! | |||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 615829 | 2016. október 5. 16:33 | ||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 615826 | 2016. október 5. 15:18 | ||||||||||||||||||||||
Na ebbe segítsetek nekem légyszi:) Ez mitől van illetve hogy lehet(ne) lemodellezni?Egyszer így szinte vízszintesbe van a feszítő,és a lánckerék az összes görgővel,máskor meg "fél kerékkel" magasabban. Így tuti nem lehet csak házi átalakítással megépíteni.De ez jobban tetszene. | |||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 615825 | 2016. október 5. 15:10 | ||||||||||||||||||||||
Janibátyám szépen le írt mindent:) Ami ismert Pesti az a színes kép.A másik kettőt én mostanában találtam.Egy Pesti egy Miskolci de a lényeg mind sima T-44 gömbölyű póttankos,"T-34 lánctalpas".Szerintem:) | |||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 615822 | 2016. október 5. 14:25 | ||||||||||||||||||||||
Konkrétan az '56-ban Pesten (vagy Budán)fotózott példányt készíteném le. Ahhoz kellene anyag. | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 615816 | 2016. október 5. 13:20 | ||||||||||||||||||||||
Szia Miggyuri! Ami biztos különbség: T-44-en T-34 dobozai és póttartályai vannak. T-44 M-en a T-54 tartályai vannak oldalt. De van különbség a tornyon is az egyik 44-esnek olyan a periszkópja mint a T-34/76 tornyán a másikon pedig mint a T-34/85 tornyán. Aztán van még különbség a kocsin is a búvónyílásoknál és az előtte lévő "ablaknál" is. Az a baj, hogy sok a különböző változata. Szerintem válasz egy fotót és az alapján csináljad meg. Nekem van már egy saját faragásom jó régóta. De most úgy látom, hogy még kell készítenem párat. :) A kötényes változatot biztosan nem fogom kihagyni. :) T-44 www.google.hu/search Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 615812 | 2016. október 5. 12:49 | ||||||||||||||||||||||
Szeva. Az ICM kiadta 35ben mindkettőt ott szépen látszik minden. Lánctalp,üza tartályok, a lényeg kívülről. | |||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 615798 | 2016. október 5. 10:35 | ||||||||||||||||||||||
Kérdésem: A T-44 és a T-44M miben különböznek, ami megjeleníthető 1:72-ben? | |||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 615717 | 2016. október 3. 15:35 | ||||||||||||||||||||||
Kár érte.Akkor jobb a KMT mint 2 antenna:) | |||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 615715 | 2016. október 3. 14:47 | ||||||||||||||||||||||
Lényeges dolog, hogy a bőség zavarában ne tégy olyat, ami a valóságban kizárt. Parancsnoki hk-t nem szokás KMT-vel felszerelni. Pl. Az eredeti SZU gyártmányú T-55K, T-72K kocsikon nincs is felszerelési lehetőség. | |||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 615714 | 2016. október 3. 14:17 | ||||||||||||||||||||||
Köszönet mindenkinek. Jegyzetelek! Arra gondoltam építek egy T-44 MK paracsnoki változatot. És mellé 2db 200L póttank hátra és egy KMT-6 előre.Vezető feje fölött egy külső védő huzat.Na pont ilyen képet(még) nem találtam de akár létezhetett is mivel ezekből mindet használták. Óriási probléma hova volt felszerelve a 2.-ik antenna illetve a 10méteres teleszkópost tegyem fel vagy 3-5méteres(?)BOT antennát.Vagy tegyem úgy mint a T-54-en? Ilyen kép a világba-se.De ilyet szeretnék. | |||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 615713 | 2016. október 3. 13:18 | ||||||||||||||||||||||
A T-44 kudarc volt, már akkor elavult, amikor gyártása megindult. Nem lehet csodálkozni rajta, hogy hamar feledésbe merült. Annyiból mégis jelentős, hogy ezzel a típussal kezdődött el az a folyamat, ami a T-54 kifejlesztéséhez vezetett. Ezen próbáltak ki egy rakás újdonságot, amik a T-54-et jellemezték. A T-44 jól mutatja azt is, hogy a mérnökök milyen sokat tanultak a T-34 súlyos konstrukciós hibáiból is. (minden irányból döntött páncélzat, Christie felfüggesztés, erőátviteli rendszer hiányosságai, ergonómia teljes hiánya, stb) | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 615705 | 2016. október 3. 09:34 | ||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 615704 | 2016. október 3. 09:24 | ||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 615703 | 2016. október 3. 09:21 | ||||||||||||||||||||||
Azért a T-44 el csak óvatosan, mert ez pont az a kocsi aminek az életébe több érdekességet is bevittek! www.wotinfo.hu/index.php/item/2579-t44-100-szovjet-tier-viii-as-premium-kozepes-tank www.youtube.com/watch Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 615699 | 2016. október 3. 08:51 | ||||||||||||||||||||||
A T-44-est én is csak a netről, és könyvekből ismerem, de szerintem nem volt bekötve. Ha van felszerelési konzol, akkor értelemszerű, de mint ahogyan nálunk is menetek 72-esek nem gyári hordóval, így azt raksz rá amit, és ahogyan tudod, vagy akarod. | |||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 615681 | 2016. október 2. 17:06 | ||||||||||||||||||||||
Köszönet Páncélos! Nekem ithol lapul a dobozban a T-44M készlet és szeretnék rá tenni majd 2db 200L pót tankot hátra.Akkoriban ezek még nem voltak "direktbe" bekötve ugye? Mint a modern tankoknál. Konkrét helye nincs gondolom arányosan el kell osztani? Csak simán rakjam fel, mert a T-55(4kép)sincs még bekötve. Köszönettel SENNÁS | |||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 615676 | 2016. október 2. 16:39 | ||||||||||||||||||||||
T-44 részlet fotók: legion-afv.narod.ru/T-44_Padikovo.html | |||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 615169 | 2016. szeptember 24. 17:59 | ||||||||||||||||||||||
Köszi, legalább ennél talán nem lesz szükség méregdrága kiegészítő készletre. | |||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 615158 | 2016. szeptember 24. 15:49 | ||||||||||||||||||||||
Bár nincs meg a Trumpeter Akácija készlete, de egy két tanácsot tudok adni. Először is, két készlet van. Early és Late. Már itt hibáztak a kínaiak. Early = 2Sz3M, Late=2Sz3. Úgy két méterről elég jónak néz ki mindkét készlet, de közelebbről vizsgálva látszik, valami nincs rendben az arányokkal. Összehasonlítottam az építési útmutató végén a többnézeti rajzot a 2Sz3M üzemeltetési utasításában találhatóval, és sajnos igen jelentős eltérések vannak. További probléma, hogy a járműre aggatott kellékek - Lapát, balta, TVNE-4 konzol, vontatókötél, a sebességváltó fedőlemezén található két másik drótkötél, stb. - egytől egyig mind hiányoznak. Ettől függetlenül a makett részletes, bár vannak dolgok amik eléggé el vannak nagyolva, pl. a jármű önvédelmi géppuskája. De hogy jót is mondjak, mindkét Trumpi Akácija messze, messze jobb mint a Tankmania botrányosan rossz és méregdrága gyanta készlete. | |||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 615144 | 2016. szeptember 23. 22:56 | ||||||||||||||||||||||
Köszönöm,akkor sajnos nekem ilyen nem valószínű,hogy lesz.Nem tudok külföldről rendelni :-( | |||||||||||||||||||||||||
Grande | Adatlap | 615142 | 2016. szeptember 23. 21:46 | ||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 615130 | 2016. szeptember 23. 19:01 | ||||||||||||||||||||||
Szervusz Ádám! Nekem is van Tr. BMP-1-em és én is próbáltam a láncot össze rakni,nekem is szétesett. Az SP Design,hazai cég,ill. itthon lehet kapni a kiegészítőket?Szeretnék én is beszerezni egy készletet. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 615124 | 2016. szeptember 23. 17:00 | ||||||||||||||||||||||
Nagyon köszönöm. Akkor sajnos ezt is fel kell javítani. | |||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 615115 | 2016. szeptember 23. 13:47 | ||||||||||||||||||||||
A BMP-1-ről hiányzik kb az összes hegesztési varrat, van benne szemenkénti összepattintós lánctalp, nekem egyben maradt, de sokan panaszkodnak hogy szétesik. Elég nagy hiba hogy a torony mögötti szellőző akármit egy sima tömör kiálló kupakszerű valamiként öntötték. Talán a torony páncélzat rétegelése sem helyes. SP Desings önt hozzá egy elég olcsó javító készletet: torony, hátsó ajtók, meg még pár apróság. Én még nem raktam össze, de kb ennyit olvastam róla :) Jó készlet azért. Üdv, Ádám | |||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 615114 | 2016. szeptember 23. 12:34 | ||||||||||||||||||||||
Valakinek van tapasztalata Trumpeter BMP-1 és 2Sz3 összerakásáról? Ha igen érdekelne a véleménye. | |||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 615031 | 2016. szeptember 22. 11:31 | ||||||||||||||||||||||
Megnéztem. Nekem tetszik. Ha kész lesz jó lenne egy Tamiya T-55 mellett lefotózni, hogy méreteit is lássam. | |||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 615030 | 2016. szeptember 22. 11:01 | ||||||||||||||||||||||
Juge75! Köszönöm a választ. Ezek szerint ez sem összeépíthető, némi furás-faragás nélkül. | |||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 615026 | 2016. szeptember 22. 08:31 | ||||||||||||||||||||||
Szevasz Pàncélos, ha àtnézel a makett.org-ra, majdnem kész a Takom T-54-esem, de ha végeztem, ide is dobok fel képeket. Jó kis készlet de ez csak kései/felùjìtott 54-es. | |||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 615025 | 2016. szeptember 22. 08:22 | ||||||||||||||||||||||
Szevasz Pàncélos, ha àtnézel a makett.org-ra, majdnem kész a Takom T-54-esem, de ha végeztem, ide is dobok fel képeket. Jó kis készlet de ez csak kései/felùjìtott 54-es. | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 615013 | 2016. szeptember 21. 20:26 | ||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 615011 | 2016. szeptember 21. 19:48 | ||||||||||||||||||||||
Látod mire összeszedem a képeket már válaszolsz is:) | |||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 615010 | 2016. szeptember 21. 19:47 | ||||||||||||||||||||||
Eleve nem lóg ki a teknő hosszanti síkjából és nincs is benne az a törés.Nem?Érdekes a dobozban pedíg jó cucc van akkor az "építész" valahogy fordítva rakta fel mert a 2 felfogató,ragasztási pont kivülre kerűlt. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Még egy pillanatra visszatérve most tűnt csak fel amit Miggyurinak feltettem képet azt adta matricában a MiniArt, az van a dobozborítón is! Hej de bátrak az Ukránok:) Zvezdától nemigen látunk ilyen matricát a közeljövőben!
És két újdonság is van teljes belső térrel 1000 feletti alkatrészbontásban:)