<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24. |
PETI | Adatlap | 623405 | 2017. február 15. 20:27 | ||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 623403 | 2017. február 15. 20:20 | ||||||||||||||||||||||||||
Azt értem, de engem meg nem csak :) Na jó, viccen kívül, azért írtam, mert ha találunk olyan gépet, aminek volt, annak környékén talán könnyebb megtalálni az esetleges sítalpas Stuka-alakulatot is. | |||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 623394 | 2017. február 15. 19:56 | ||||||||||||||||||||||||||
Engem az érdekel, hogy Stukánk volt-e sítalppal. | |||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 623390 | 2017. február 15. 19:54 | ||||||||||||||||||||||||||
Rémlik egy Fi-156. | |||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 623375 | 2017. február 15. 18:10 | ||||||||||||||||||||||||||
Volt bármilyen gépünk sítalppal? | |||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 623372 | 2017. február 15. 17:20 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! MKHL Ju-87 üzemeltetés kapcsán lenne egy kérdésem: volt-e üzemben nálunk, vagy inváziós bevetésen Ju-87B-2 sítalpakkal felszerelve? Az elméleti gondolatmenetem a következő, de nagyon örülnék, ha lenne konkrét információ is erre nézve: logikusnak az tűnik számomra, hogy a németek a Stukák rendszeresítésekor készleteztek legalább néhány gépre való sítalpat, téli üzemre. Ha ezt elhisszük, akkor feltételezem, hogy végeztek próbaüzemeket havas felszállópályáról, ha nem is alkalmazták folyamatosan őket, mert az elég nagy probléma lett volna, ha szükség esetén nem tudják megfelelő hatékonysággal használni az egyébként meglévő felszereléseket. Ez minimálisan is érinthetett néhány gépet, amiket felszereltek időszakosan sítalpakkal. Azon persze nem csodálkoznék, ha róluk semmilyen anyag nem lenne, pedig pont az lenne érdekes, hogy mely lajstromú gépek repültek ilyen feladatot. Éppen ennyi infó kellene a témáról, ha más nincsen. Köszi! Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||
pikkasz84 | Adatlap | 613533 | 2016. augusztus 22. 08:30 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Sanyi! Ez nagyon tetszik! Már régóta félre van rakva a szekrényben egy Revell 410-es, ,,magyarításra'', nekem is, és a cimborámnak is.. minket is érdekelne! Üdv: Pisti | |||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 613528 | 2016. augusztus 21. 21:43 | ||||||||||||||||||||||||||
Ez nagyon jó Sanyi! Kell nekem is majd ilyen! Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 613419 | 2016. augusztus 19. 18:17 | ||||||||||||||||||||||||||
A 020-as nagy kedvencem és ha kész lesz a szárny is, már látok esélyt egy Revell beszerzésére! ;-) Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||
Planes | Adatlap | 613398 | 2016. augusztus 19. 14:44 | ||||||||||||||||||||||||||
A motor mindkét kitthez jó,a kipufogó sor helye úgy lett kialakítva ,hogy mindegyik kialakítású(feljavítók is) beleférjen.A szárny a MENG-nél reménytelen ,ezért a REVELL-ét alakítom át.Kis faragással javítja a MENG-et.A MENG-nek viszont jó a függőlegese,a REYELL-é 5mm el szélesebb. Üdv.!Eses Sándor | |||||||||||||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 613388 | 2016. augusztus 19. 13:18 | ||||||||||||||||||||||||||
Üdv Sándor! Melyik maketthez lesz ez a feljavító? | |||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 613384 | 2016. augusztus 19. 11:55 | ||||||||||||||||||||||||||
Planes | Adatlap | 613383 | 2016. augusztus 19. 11:21 | ||||||||||||||||||||||||||
Planes | Adatlap | 613382 | 2016. augusztus 19. 11:01 | ||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 612761 | 2016. augusztus 3. 16:39 | ||||||||||||||||||||||||||
Koszonom a valaszokat Zoli! | |||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 612756 | 2016. augusztus 3. 13:42 | ||||||||||||||||||||||||||
Szerintem a Meng ugyan egyszerűbben beszerezhető, de valami furaság van benne. Az első kiadásnak totál szarok a légcsavarjai, mintha kihegyezték volna, mint a ceruzát és valami soványság van a szárnyában. A kabintető szép tiszta, de a részletesség szerintem, teljesen jó a Revell/Monogramban is. Mindenesetre úgy vélem, hogy dupla áron, maximum 5-10 %-kal jobb, mint a Revell, talán még annyival sem. | |||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 612755 | 2016. augusztus 3. 13:35 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Jelenleg itt tart a cucc. Ami biztos, hogy a vízhűtők kifelé fordultak, a féklapok ugyanolyanok, mint a 410-é. | |||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 612695 | 2016. augusztus 2. 07:16 | ||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 612693 | 2016. augusztus 1. 22:03 | ||||||||||||||||||||||||||
www.makett.org/phpbb/viewtopic.php Bocs talán most... | |||||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 612692 | 2016. augusztus 1. 21:42 | ||||||||||||||||||||||||||
Ez érdekes olvasmány lehet számodra a témában... livestreamhunter.org/sportstreams/hustream2 Üdv Viktor | |||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 612660 | 2016. augusztus 1. 13:45 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! Komoly? Akkor körbenézek még. Köszi! :) Esetleg ha tudsz konkrét forrást, azt megköszönném. Üdv KP | |||||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 612658 | 2016. augusztus 1. 12:48 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Hajdanán amikor nem volt 210-es kitt akkor ezt a 410-es átszabást elég sokan, és elég alaposan körbeírták... Több helyen megjelent rajz is meg cikk is, szerintem a neten is összefutsz különböző átalakítások leírásával... Nem biztos hogy olyankönnyen fel kell ezt a dolgot adni... Üdv VIktor | |||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 612651 | 2016. augusztus 1. 10:59 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ésszerű átalakítás az, ha nem kell ilyen mértékű beavatkozást csinálni. Köszi a leírtakat. Viszont akkor mi a megoldás jelenleg a 48-as magyar 210-esre? Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 612648 | 2016. augusztus 1. 10:17 | ||||||||||||||||||||||||||
mit értesz "ésszerű" alatt? A konzolok szárnyilazásának változtatása, új motorburkolat a minimum. A szárnynyilazással változik a féklap is. Ezekre a legszembetűnő különbségekre emlékszem így gyorsan. A hossz az ugyan az volt, a hazai CA-k sorozatban már a hosszabb, a 410-nél is használt törzzsel készültek. Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 612541 | 2016. július 30. 13:14 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Gondolom hulye kerdes, de 48-as Meng Me-410A1-bol lehet esszeru atalakitast csinalni magyar 210-esre? | |||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 610984 | 2016. június 26. 20:26 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm szépen! | |||||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 610951 | 2016. június 26. 07:14 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Itt és a következő oldalakon! hadmodelsforum.hungarianforum.com/t336-me-210-matrica-terv-idokozben-elkeszultek-a-matricak Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 610948 | 2016. június 26. 06:41 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Viktor! A HAD fórumon milyen címszó alatt keressem? Biztosan béna vagyok, de nem találtam 210-es fotókat Üdv, Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 610930 | 2016. június 25. 18:12 | ||||||||||||||||||||||||||
A Z.0+79, meg a Z.0+96 egészen biztos hogy volt sötétzöld... (is) De volt kukacmintás meg zöld foltos is... A HAD fórumján talán találtok róla fotókat... Üdv Viktor | |||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 610888 | 2016. június 24. 17:24 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Magyar Me-210 festéséről érdeklődnék, egyszínű sötétzöld létezhetett, és ha igen, maradt fent róla bármi ezt igazoló dokumentum, kép? z | |||||||||||||||||||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 610335 | 2016. június 12. 10:59 | ||||||||||||||||||||||||||
Az utolsó ismét He 46 hátsó műszerfal. Engem nyugodtan "félrevezethetsz" bármikor, ha ilyen anyagok jönnek elő közben! ;-) | |||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 610332 | 2016. június 12. 10:54 | ||||||||||||||||||||||||||
Az első Bückernek tűnik, a középső kettő, He 70, az utolsót nem tudom. Így is kaptam lebaltázást, hogy félrevezettem lacipapát. | |||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 610331 | 2016. június 12. 10:51 | ||||||||||||||||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 610330 | 2016. június 12. 10:42 | ||||||||||||||||||||||||||
Hát ez nem semmi! A képeket látva eleinte alig kaptam levegőt. :-) A "megfejtések" szerintem: 042: Bü 131 első műszerfal 043: He 46 első műszerfal 028: W.M.21 hátsó kabin 030: W.M.21 első kabin 012: talán W.M.16 első műszerfal 026: Ar 96A első kabin 033: talán W.M.16 hátsó műszerfal 045: Ar 96A hátsó kabin 050: He 45 első kabin 067: He 45 hátsó kabin 068: W.M.21 első kabin | |||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 610326 | 2016. június 12. 09:51 | ||||||||||||||||||||||||||
Kicsit furcsán viselkedik a rendszer, némi duplázás, stb. | |||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 610325 | 2016. június 12. 09:49 | ||||||||||||||||||||||||||
Itt van még néhány vegyesen! | |||||||||||||||||||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 610324 | 2016. június 12. 09:11 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Zoli! A 053-as képen a WM-21 Sólyom pilótafülkéje, a 046-oson a Heinkel He 45 hátsó műszerfala, a 061-esen pedig a Heinkel He 46 hátsó műszerfala látható. Remek képek, köszönet értük! | |||||||||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 610316 | 2016. június 12. 00:28 | ||||||||||||||||||||||||||
Felülről nézve ilyen a korábbi német verzió (ott a megfigyelő tartalék lőszere a térd előtt kb. ugyan olyan magasságban volt): [URL=http://s598.photobucket.com/user/sokolka/media/00008.jpg.html][IMG]http://i598.photobucket.com/albums/tt69/sokolka/00008.jpg[/IMG] i598.photobucket.com/albums/tt69/sokolka/00008.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 610315 | 2016. június 11. 23:19 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm szépen,most már "teljesebb" lesz a kabin.A 2. kép sejtettem,hogy a hátsó kabint ábrázolja,csak 3. nem volt tiszta.Ezek szerint a 2. előre "néz" a 3. pedig u.annak a hátoldala lehet? | |||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 610314 | 2016. június 11. 21:49 | ||||||||||||||||||||||||||
Csakúgy, mint a 2. képen. | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 610312 | 2016. június 11. 20:25 | ||||||||||||||||||||||||||
A harmadik képen a megfigyelő állás hátoldala lehet? | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 610311 | 2016. június 11. 20:22 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm neked is,már Sanyi (planes) küldött róla képeket. Most már csak azt volna jó ki deríteni,hogy a 2db. tartalék dobtárat hol-hogyan tárolták a gépben? Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 610309 | 2016. június 11. 20:19 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm szépen az infókat,már küldött géppuskát. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 610306 | 2016. június 11. 18:32 | ||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 610304 | 2016. június 11. 18:17 | ||||||||||||||||||||||||||
Egy kis csemege. Lehet tanakodni a szilánkmintás festésekről a Capronikon! :-) | |||||||||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 610303 | 2016. június 11. 17:56 | ||||||||||||||||||||||||||
Bocs, közben Zoli megelőzött :) ! | |||||||||||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 610302 | 2016. június 11. 17:56 | ||||||||||||||||||||||||||
1934M megfigyelő motorgéppuska a neve, - a rövidebb Mauser lőszert tüzelte, Vértes, vagy Horváth féle gravitációs dobból adagolva | |||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 610301 | 2016. június 11. 17:55 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia lacipapa! Haskék= XF 23+pici fehér Zöld = XF 67 Nato green Barna = XF 10 + fekete, majd egy csepp fehérrel megdögleszted.Ha van Model Master 1538, az egy az egyben jó! XF 9-ből is kiindulhatsz. Szürke = XF 53 Neutral Grey+ kis fehér. Ezekkel nem nagyon tévedsz. A Gebauerről most nincs kéznél anyagom, esetleg kérdezd Planes kollégát, sőt, ő árusít 1/48-ban gyanta Gebauert. Az alábi linken van 1 kép a repülős változatról. milpas.cc/rifles/ZFiles/Rifles%20of/Hungary/Hungary%201897-1950/Machine%20Guns/GEBAUER%20Machine%20Guns,%201918-45 /Gebauer%20Machine%20Gun%201918.M.htm Üdv, Z63 | |||||||||||||||||||||||||||||
joozsyka | Adatlap | 610297 | 2016. június 11. 17:21 | ||||||||||||||||||||||||||
képek | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 610258 | 2016. június 10. 15:43 | ||||||||||||||||||||||||||
Szervusztok! ...és még mindíg a He-46 E2.A megfigyelő posztján van egy Gebauer légvédelmi géppuska,de nem találtam róla igazán konkrétumokat.Hogy nézett ki,színezete,űrmérete?A kereső,nagy általánosságokat és a tervezőjéről ír és hogy hevederes volt a lőszer adagolás.A készletben ,pedig dobtár van. Tudnátok ebben segíteni? Üdv,Laci |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Oké, akkor már világos a dolog. Hát nem tudom. Ez az egész sítalpas téma olyan aluldokumentált, pedig akkor még telek is voltak, nem úgy mint most. Szerintem kellett, hogy legyen erre való felkészülés.