<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sennás | Adatlap | 635851 | 2017. december 2. 18:12 | ||||||||||||||
truth | Adatlap | 635491 | 2017. november 22. 15:44 | ||||||||||||||
Hú de rossz állapotban van :( De látom amit akartam, köszönöm! | |||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 635489 | 2017. november 22. 15:13 | ||||||||||||||
Szia! Itt nézelődjhttp://www.primeportal.net/tanks/dmitry_kiyatkin/nashorn/index.php?Page=2 | |||||||||||||||||
truth | Adatlap | 635485 | 2017. november 22. 14:46 | ||||||||||||||
Nashorn ammo rack fotókat keresek. Van valakinek archiv fotója hogy hogyan tárolták a löszert és hogyan nézett ki maga a rack? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 635382 | 2017. november 19. 16:05 | ||||||||||||||
Köszönet PeKo!.! Ez már csak a témához vág,szeretnék a motor (1:9) mellé pár kis apróságot. Fegyver ,sisak,lőszer, már van gázálarc táskát istennek se találok ebben a méretben. De! Cigit milyet szívtak a fiúk akkoriban? Csak füstszűrő nélküli volt? Akkor az milyen hosszú volt? Ilyet akarok "építeni" 1:9ben:) | |||||||||||||||||
PeKo Publishing | Adatlap | 635381 | 2017. november 19. 15:52 | ||||||||||||||
Ránézésre az is a Panzer-Lehr jelvényének tűnik, de hogy melyik alakulatáé, azt nem ismerem fel (nagyon nem vagyok jártas a hadosztály történetében, mert épp csak megfordultak Magyarországon, a harcokban nem vettek részt nálunk). | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 635380 | 2017. november 19. 15:28 | ||||||||||||||
Kialakul lassan.Köszi. És a 635378ban 5kép az lehet P.Lehr? Mi az kis "házikó"? | |||||||||||||||||
PeKo Publishing | Adatlap | 635379 | 2017. november 19. 15:20 | ||||||||||||||
Nem ismerek olyat, hogy motoros futárjelzés. Szerintem olyasmi nem volt. Az első négy képen a "LAH" illetve a "HJ" jelzései vannak. Én sajnos nem ismerem túl részletesen a Lehr történetét és szervezeti felépítését, de valószínűleg a jelzésrendszere nem tért el a szokásostól. Motorkerékpárral majdnem az összes saját, szervezetszerű alakulata rendelkezhetett (A páncélosezred, a páncélgránátos-ezredek, a páncélos-utászszázlóalj, stb...) A jelzések ezekre vonatkoznak a motorkerékpárokon is. Ha tehát az adott motor pl. az egyik páncélgránátos-ezred állományába tartozott, akkor annak a harcászati jelzése került rá, plusz a hadosztály-jelzés. Erre nagyon jó példa az általad a 635375-ös hozzászólásban csatolt 4. kép. A harcászati azonosítójelzés mutatja, hogy egy lövészpáncélosokkal felszerelt alakulatról van szó, a benne látható "L" betű pedig a hadosztályra utal. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 635378 | 2017. november 19. 15:01 | ||||||||||||||
CSak megtanulom egyszer:) Pedig már elmondtad.Akkor WH rendszám, Lehr jelzés (4kép--féllánctalpas alakulat)--(3kép az mi?),HA esetleg-motoros futár akkor jelzés (1-2 kép), szín lehet szürke.Így jó? A oldalkocsira esetleg (5kép) így mint ezeken? Köszi | |||||||||||||||||
PeKo Publishing | Adatlap | 635377 | 2017. november 19. 14:44 | ||||||||||||||
A Panzer-Lehr hadosztálynak semmi köze nem volt a Waffen-SS-hez! A szín teljesen független volt attól, hogy a Heer vagy a Waffen-SS járművéről van-e szó. A jelzés attól függ, hogy magénak a Panzer-Lehr hadosztákynak melyik alakulatánál állt szolgálatban az adott jármű. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 635375 | 2017. november 19. 13:54 | ||||||||||||||
Ezt nem tudtam.Köszi! esetleg egy utolsó segítség.. Inkább SS-t szeretnék. Panzer LEHR-est. Milyen feliratot,matricát jelzést csináltathatok rá?..El ne b@sszam:) Ilyeneket találtam. Miből,mennyit? Ja és lehet szűrke a motor vagy ha SS akkor csak terepszínű?Köszönet! | |||||||||||||||||
PeKo Publishing | Adatlap | 635373 | 2017. november 19. 13:33 | ||||||||||||||
Talán azért, mert ez speciel egy makett fotója... | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 635372 | 2017. november 19. 13:30 | ||||||||||||||
Helló.Legjobb példa erre ez a kép.Letöltöttem még fel se tűnt, kicsit ránagyitol kiderül hogy csak bele van montázsolva a motor + még lehet színes kép van átkonvertálva fekete-fehérre.Lehet egy felújított motor színesből "antikolva". Így merjen hinni az ember a szemének. | |||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 635357 | 2017. november 19. 00:48 | ||||||||||||||
Szia! Megtisztelő, hogy hiszel nekem, csak ugye ez nem igazán vallási kérdés :D Ezek szerintem teljesen jó képek. Vagy hogy érted, hogy mennyire eredeti? Az a foltos gép tényleg furi az orosz gumikkal meg a feldwb. Heinz Gärtner klónjával a 3./503 sPz.Abt-tól - obergefreiter uniformisban, de akár lehet eredeti is a furcsa színezetű álca ellenére is. Az első képen a motor kicsit furcsa a felhasznált anyagok tekintetében, de szerintem annak is réginek kell lennie, ha a bak maga nem is teljesen széria? Az eredeti gépeken az a "fekete" az antarcit grau (a máz pontos típusát is tudod azonosítani ebben a könyvecskében: www.zundappfool.com/techstuff/paint_codes_1944/paint_codes_1944.htm A terepszínt meghatározása színek szerint nem biztos hogy lehetséges ilyen képekről. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 635305 | 2017. november 18. 07:49 | ||||||||||||||
Szeva Sokol. Én hiszek neked. Ezek a képek mennyire lehetnek "eredetiek", régiek? Ezen is úgy látom ott belül fekete szín van.(5kép)-ik az milyen festés? Sárga+valami(zöld/barna)? Ez nem átfedős terepszín? | |||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 635298 | 2017. november 17. 21:50 | ||||||||||||||
Az a fekete valami hővédő máz. Azért van átfestve szerencsétlen, mert valami gyengus darabbal próbálkoznak. Vagy eredeti de teljesen átrohadt és valami ötvözettel kalapálták ki, vagy simán egyszerű utángyártott elem, aminek az anyaga nem bírja az igénybevételt annyira. Az a buta ezüst is valami rozsdavédő zománc. Használtak hasonló szürke lakkozást az eredeti daraboknál is néha, de azok acél és alu elemek voltak mártólakkal bevonva. Szóval mártás+ráégetés, vagy elektrolízis+ionizált réteg sno gázzal stb. Magyarul a festék tartja össze XD | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 635286 | 2017. november 17. 19:39 | ||||||||||||||
Szia. A szűrke rész az maradhat? Jól néz ki de eredetibe egy képet se találtam. Ott a belső rész miért fekete? | |||||||||||||||||
rod666 | Adatlap | 635261 | 2017. november 17. 08:54 | ||||||||||||||
rod666 | Adatlap | 635260 | 2017. november 17. 08:54 | ||||||||||||||
A blokk melyik részére gomdolsz? A szelepdekli nem melegszik, szerintem a henger alsó része sem annyira. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 635229 | 2017. november 16. 18:39 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 635111 | 2017. november 14. 08:46 | ||||||||||||||
Még találtam 2 képet,de nem erőltetem a dolgot. E nélkül is f@sz@ kis motort lehet építeni--(csak meg kell majd venni). | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 635054 | 2017. november 12. 22:14 | ||||||||||||||
Köszi Sokol keresem! | |||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 635051 | 2017. november 12. 21:53 | ||||||||||||||
Éppen az a helyzet, hogy ha megnézed a notek leírását, meg a motor kézikönyvét, láthatod, hogy a pici akku (mármint az eredeti Bosch/Möbin/Anker/DKV stb.) gallyra menne egyből ha az s36 izzót kell recegtetnie folyamatosan. Szóval valahol van másik áramforrás, -vagy nincs visszatöltés - mert vonalból lezabálja a notek a mozgás közben visszatekert delejt, - ami valljuk be, egy hadi eszköznél egyből falhoz állítós mutatvány. Oké, hogy látványos meg izgi maga a téma, de azért ritka a fotó mert nem működik normálisan az elképzelés :) A "restaurált motorok" nem igazán jó támpontok. A felsőn 1949 után készült alkatrészek figyelnek pl. -ráadásul az elektromos rendszer teljesen újrázott modern felszerelésekkel. Pontos adatokért látogass el a http://www.wehrmachtsgespann.de oldalra vagy keresd meg a BMW R75 D605 jelzetű kézikönyvét pdf-ben, abban minden kérdéses elektronikus alkatrész szerepel rajzzal és bekötési/karbantartási instrukcióval. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 635045 | 2017. november 12. 21:13 | ||||||||||||||
Véletlenségből nem ismersz olyan oldalt ahol a "bevezetékelést" le tudnám lesni? köszönet! | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 635041 | 2017. november 12. 21:04 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 635040 | 2017. november 12. 21:02 | ||||||||||||||
Szia Sokol! Én így műszakilag nem értem.De ez nem az akku? Ez túl nagy helyet nem foglal--még egy? Vagy akkor ez még nem elég? | |||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 635028 | 2017. november 12. 19:07 | ||||||||||||||
Ez már hülyeség szerintem. Nem csak a voltnak de az ampernek is meg kell lennie, vagyis eleve nem tudták a motor alapkörére kötni úgy, hogy tényleg leadja a kívánt teljesítményt. A plusz aksi nehéz és rengeteg helyet is foglal, - ráadásul ha megnézed a jelzését a gondolán és a paroli/vállap színét, láthatod, hogy más is sántít a dologgal kapcsolatban. Ismert a kettenkradok notekes problematikája. Ott sem sikerült kielégítő megoldást találni. Annak fényében ez a panzerfaustos szamárral meg a mosolygó őrkabátos medvével azonos kategória. 1951-től az NVA rendszeresített notekeket kifejezetten motorra, de azok fele ennyit sem zabáltak már. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 635013 | 2017. november 12. 15:06 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 634969 | 2017. november 11. 20:05 | ||||||||||||||
Szia. Én ilyet láttam meg először. Ilyet szeretnék. Olvasható a felirat így nem "csalunk":) de van eredeti le tudom gyártatni. Az R-71 a kivágás balra van amúgy is. | |||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 634962 | 2017. november 11. 16:02 | ||||||||||||||
Üdv! Szerintem keress rá "preservation plan" néven. Ha 75-ös lenne akkor ott volna a szerszámos kaszni és a nyitható fedél belsejére volna csavarozva. Ez viszont kívül van tehát... | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 634953 | 2017. november 11. 10:55 | ||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 634636 | 2017. november 4. 21:51 | ||||||||||||||
A Stadtgas a PB keverékes, a Flüssiggas bármilyen ipari keveréket takarhat. A Tiger II esetében néhány példányt a heidekreis-i depóban, vagy Fallingbostelben kínjukban tiszta PB gázosra alakítottak, de azok a rendszerükben nem a kasseli sémát követték. Szerintem az ott renovált hanomagok viselik még a G betűt- azokat láthattad fotón. Sajnos eddig nem igazán kutatott terület. A Spielbergeren meg a már ezerszer hivatkozot f.i.a. jelentéseken kívül más szakirodalom nem nagyon említi, hanem mindent baromi tudományosan holzgasosnak írnak, pedig köszönő viszonyban sincsenek eredetileg ha a hatásfokot vagy belefordított munkát nézzük. | |||||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 634630 | 2017. november 4. 21:28 | ||||||||||||||
www.kepfeltoltes.eu/view.php vagy ilyen 1944. Škoda Böhmisch-Mährische Maschinenfabrik AG által - a szűkös üzemanyagellátás érdekében - fejlesztett fatüzeléses tank | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 634628 | 2017. november 4. 21:22 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 634627 | 2017. november 4. 21:18 | ||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 634621 | 2017. november 4. 20:57 | ||||||||||||||
Szia! Sajnos nem értek az autókhoz. Azt olvastam, hogy ez gyakorlatilag a mai LPG átalakítós motorok vagy hibrid hajtások közvetlen előzménye volt. Ipari gázokat használtak kiegészítő üzemanyagként. Nem láttam soha olyan fotót amin nagy vason ténylegesen rajta volt a palackköteg. Mardert meg Hanomagot igen. Az biztos, hogy az iskolás Tigriseket/Panthereket végül fagázosra alakították, azért kellett rájuk pluszba a herbert-féle sűrítő rendszer. Sem a kolsh-féle , sem az Imbert, sem a herbert-féle generatorantrieb nem volt elég hatékony ilyen tömegű eszközök mozgatásához valójában. Az viszont tuti, hogy dimenzióikban a sűrített Holzgas palackoknak, meg kellett hogy egyezzenek a Stadtgas és Flüssiggas keverékes palackokkal. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 634609 | 2017. november 4. 20:00 | ||||||||||||||
De akkor nem ilyen? Ez poros de már le van mattulva. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 634606 | 2017. november 4. 19:51 | ||||||||||||||
"Flüssiggas generátor" az akkor olyan mint egy korai APU? Elmagyaráznád mi is az? Köszönet! | |||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 634601 | 2017. november 4. 18:36 | ||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 634599 | 2017. november 4. 18:28 | ||||||||||||||
Helyett a "G" mindig a Stadtgaz vagy Flüssiggas generátor rákötőcsonk meglétét jelöli a motoron. Kassel-ben igen komoly eredményeket értek el. A munkát úgy harminc éve kezdték újra és alakították a mai színvonalhoz. A westfalen-i labor eredményei itt olvashatók: books.google.hu/books | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 634592 | 2017. november 4. 13:45 | ||||||||||||||
CSak kérdezném--elméletileg. A képsorozat egy kint a terepen szórópisztollyal terepszínre festet TigerB látható. Ennek a tanknak ha "aznap"/"másnap" készíteném el a makett változatát hogy kellene festenem? Félfényes és teljesen tiszta? Ugye a futófelülete a láncnak ami nincs festve az koszos,poros de minden más teljesen tiszta "újrafestett" jól gondolom? Köszönet SENNÁS | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 634590 | 2017. november 4. 13:13 | ||||||||||||||
Szia Főnök:) Biztos biztos 100× jobban ismered a témát de én eddig 4 képet találtam 2db TigerB és 2db PzIII amin ilyen "G" betű van de ezek mind nyári legfeljebb kora-kora Őszi képek.Kizárt ,bármilyen precíz is a Német hogy Ők már akkor azon agyaljanak legyen feltöltve fagyállóval és jelöljük is meg.De akkor ugyan úgy mint minden tankon(szinte) ott a hasábkereszt ennek is ott kellene leni nem? Üdv SENNÁS | |||||||||||||||||
truth | Adatlap | 634582 | 2017. november 4. 10:40 | ||||||||||||||
Aham, szóval az egész fejben elgondolt koncepcióm tévutas :) Köszönöm az infokat, mégis maradok az 503-as, hadosztály jelzés nélküli változatnál. A két tigrisfejes jelzés sincs meg, úgyhogy az eredeti ötletem kuka. Mindenesetre mielőtt nekilátok, átolvasom az elérhető anyagokat és gyűjtök még néhány archív fotót hátha tudok ihletet meríteni. | |||||||||||||||||
PeKo Publishing | Adatlap | 634573 | 2017. november 4. 06:12 | ||||||||||||||
Sem a Totenkopf, sem a Wiking nem rendelkezett Tiger B-kkel (utóbbi semmilyen Tigerrel). És magában a városban sohasem harcoltak, csak a felmentési kísérletekben vettek részt. Budapest ostroma alatt tudomásunk szerintnem volt semmiféle nehézpáncélos a fővárosban. Magyarországon három osztály harcolt Tiger B nehézpáncélossal: s.Pz.Abt.503 s.Pz.Abt.509 s.SS.Pz.Abt.501 Az utóbbi (bár a másik kettőhöz hasonlóan eredetileg önálló alakulat volt) 1944 őszétől az 1. "Leibstandarte SS Adolf Hitler" SS-páncéloshadosztály tartós alárendeltségében harcolt, mint annak beosztott II. páncélososztálya. Az ő harckocsijaikon előfordult hadosztályjelzés, de valószínűleg csak 1944-ben. Magyarországi tevékenykedésük idején szigorú parancs volt az összes azonosítójelzés takarása. | |||||||||||||||||
PeKo Publishing | Adatlap | 634572 | 2017. november 4. 06:05 | ||||||||||||||
A "G" jelzés teljesen más - biztosan nem tudjuk a jelentését, de valószínűleg azt jelölte, hogy a kocsi fel van töltve glizantinnal (valami fagyálló vagy mi a szösz). | |||||||||||||||||
PeKo Publishing | Adatlap | 634571 | 2017. november 4. 06:03 | ||||||||||||||
Lekopott a sárga festék. | |||||||||||||||||
truth | Adatlap | 634560 | 2017. november 3. 20:30 | ||||||||||||||
A jelzést nem látom csak azt, hogy nem a sárvédő hanem az alsó frontpáncél. Azt hiszem holnap vadászok más T2 fotókat hogy hátha meggyőzöm magam a "Whatif" koncepcióról. Valószínűleg az a történelmileg korrekt amit PeKo írt, hogy nem használtak jelzéseket. Azért mondjuk sikítottam volna Totenkopf vagy Wiking T2 fotókért a budapesti harcokban (ha volt egyáltalán ilyen)... | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 634558 | 2017. november 3. 20:19 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 634556 | 2017. november 3. 20:12 | ||||||||||||||
Hallod jó a "WhatIf" is csak jelzés legyen. Ennek ismered az eredetiét?--Jobb minőségben ott vannak valamik nem? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 634555 | 2017. november 3. 20:08 | ||||||||||||||
Szia.Igen tényleg Das Reich. A Tigris fejet néztem de szegény annyira nyomi:( |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Helló! Beszereztem az Italeri 1:9 BMW R-75 készletét. Köszönet Makettshop!.!
Megtetszett a "hóláncos" kerék. És építettem egyet házilag. Mi a véleményetek hasonlít?