<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
4WD | Adatlap | 636915 | 2017. december 23. 18:11 | ||
p-51 | Adatlap | 636914 | 2017. december 23. 18:02 | ||
Köszönöm szépen! | |||||
migi | Adatlap | 636913 | 2017. december 23. 16:46 | ||
migi | Adatlap | 636912 | 2017. december 23. 16:45 | ||
p-51 | Adatlap | 636911 | 2017. december 23. 16:37 | ||
Sziasztok! (és mindenkinek boldog karácsonyt!) Én teljesen kezdő vagyok MiG-21 ügyben és vettem egy PFM-et. Meg tudnátok mondani, hogy milyen országok üzemeltették, milyet építsek belőle? Lehetőleg az európai és eredeti szovjet üzemeltetőket mellőzném, mert olyan gépeim már vannak más típusokból. Mindenképpen terepszínűt szeretnék, semmiképpen nem fémszínűt, vagy szürkét. Ha valaki tudna pont PFM festésmintát is ajánlani, megköszönném! Üdvözlettel és köszönettel: p-51 | |||||
skywarior | Adatlap | 634812 | 2017. november 7. 20:06 | ||
cenci | Adatlap | 634753 | 2017. november 6. 20:01 | ||
búza | Adatlap | 634737 | 2017. november 6. 09:19 | ||
cenci | Adatlap | 634730 | 2017. november 5. 23:54 | ||
cenci | Adatlap | 634728 | 2017. november 5. 23:45 | ||
sanyi | Adatlap | 634722 | 2017. november 5. 20:45 | ||
Szia! Köszi a felvilágosítást, sikeres volt a megtévesztésük!:) Egyébként Peti barátunktól vettem egy Bilek PFM-et és amikor kibontottam itthon, kezdetben ki voltam akadva az előre nyíló kabintető láttán, hogy összecserélték. Aztán rájöttem, hogy így is jó: indiai FL. Most pedig meg tudtam, hogy semmi baj, korai szériás PFM. Szép kerek történet. :) | |||||
skywarior | Adatlap | 634705 | 2017. november 5. 16:14 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 634662 | 2017. november 5. 09:10 | ||
Szia Sanyi Ez így van, de az FL-el külsőre megegyező eredeti szovjet verzió is 21PFM jelzést viselt(tehát mindkettőtöknek igaza van). Szóval kétféle PFM volt, egyik PFM előrenyíló egyrészes kabintetővel, Szk-katapultüléssel és hátrasikló fékszárnnyal "77"-es gyártmány néven, és a másik a PFM 20. szériától már kétrészes oldalra nyíló dekkel, KM-1 katapultüléssel és SzPSz-es fékszárnnyal - de már "94"-es gyártmány néven! Ráadásul "egyszerűsíti" ? a dolgokat, hogy a 21PFSz is "94"-es gyártmánykódot kapott! Persze csakis az ellenség megtévesztésére! :-) Üdv R. | |||||
sanyi | Adatlap | 634616 | 2017. november 4. 20:38 | ||
Szia! Nem, az FL a PFM nagy függőlegese mellé a PF előre nyíló kabintetejét kapta. | |||||
zoli75 | Adatlap | 634594 | 2017. november 4. 16:18 | ||
Szia, Az FL a MiG-21PFM Indiában gyártott licenc változata. Gyártmányjelzése is megegyezik a PFM-ével. Izdelye 77. | |||||
sanyi | Adatlap | 634497 | 2017. november 3. 09:33 | ||
Sziasztok! A MiG-21FL verziót csak India repülte? Rajzot találtam algériai gépről, de eléggé kamunak tűnt... Ha volt máshol, légyszi fotókat is töltsetek fel. Köszi! | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 631463 | 2017. augusztus 20. 17:19 | ||
Ez nekem eszembe se jutott, de akkor miért nem azt írták rá! Egyébként tényleg tökéletes tököli 21SZT-t lehet belőle gyártani az SZMT mellé, még néhány stikában rajzolt festési ábrám is van róluk. | |||||
vlevi | Adatlap | 631428 | 2017. augusztus 20. 10:04 | ||
charles | Adatlap | 631427 | 2017. augusztus 20. 09:58 | ||
Lásd Eduard MiG-21 Bisz. Tökéletes SzT. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 631424 | 2017. augusztus 20. 08:25 | ||
Egyrészt annak a párja megvan a függőleges vezérsík tetején is hátrafelé nézve, másrészt viszont ezek a PION antennák csak a legmodernebb 21bisz AP változaton voltak rajta. A korábbi ún. "lazúros bisz"-en még nem, a gerinc mérete viszont mindkettőnél útmutató az azonosításhoz (kivéve a 21SZT típust, ami az SZMT kis gerinctartályos változata volt, vagyis ugyanolyan gerinccel mint a bisz, de az orr átmérője és kialakítása még az MF-el egyezett meg, szerencsére nekünk ebből nem volt egy darab se). Üdv R. | |||||
vlevi | Adatlap | 631421 | 2017. augusztus 20. 07:01 | ||
Így, hogy egymás mellett van a két kép, tényleg látható a különbség. De az orr alatti antenna is szembetűnő. | |||||
páncélos | Adatlap | 631420 | 2017. augusztus 19. 22:53 | ||
Sennás! Lásd: Magyar Néphadsereg, és utódja Honvédség Harcjárművei, autói | |||||
páncélos | Adatlap | 631419 | 2017. augusztus 19. 22:48 | ||
Köszönöm a segítséget, a típusanalizálásban. A korai F13-as változatot eddig is felismertem, a későbbi típusváltozatok okoztak nehézséget. Még egyszer köszönöm. Ezek szerint ez egy BISZ. | |||||
charles | Adatlap | 631405 | 2017. augusztus 19. 17:15 | ||
Borzasztó egyszerű és messziről is látszik. Csak a gerinc vége és a fékernyőgondola eleje közötti távolságot kell figyelni a függőleges vezérsíkon. | |||||
Sennás | Adatlap | 631397 | 2017. augusztus 19. 16:01 | ||
Háát nekem úgy tanították simán a "hátán lévő púpot" kell nézni. Csak ennek van ekkora hát. | |||||
búza | Adatlap | 631395 | 2017. augusztus 19. 16:01 | ||
Sima LAZUR-os Bisz. Hosszabb és vastagabb a gerinc, más a csatorna belépőél, mint az MF-en. | |||||
vlevi | Adatlap | 631393 | 2017. augusztus 19. 15:47 | ||
Hasonlítsuk össze pintair képeivel. makettinfo.hu/forum/forszoveg.php Megmondom az őszintét, én az összehasonlító képen sem tudom megkülönböztetni az MF-t a bisz-től... | |||||
László58 | Adatlap | 631388 | 2017. augusztus 19. 15:11 | ||
MiG-21bisz, ugyanis a Pitot-cső az orrkúp felső részéről indul, a korai F, F-13 modelleknél az orrkúp aljáról indul.Az orr rész sem keskenyedik el, mint az F-13-nál. | |||||
Sennás | Adatlap | 631383 | 2017. augusztus 19. 14:46 | ||
Szia Páncélos! Szép helyeken jársz:) Úgy gondolom ez egy BISZ--szerintem de majd jönnek a profik megmondják. Milyen jó cuccot láttál még? | |||||
páncélos | Adatlap | 631376 | 2017. augusztus 19. 11:40 | ||
Gondoltam, hátha érdekel valakit a Magyargencsen kiállított 4025-ös MiG-21. Nem vagyok otthonos a típuson belüli alváltozatok felismerésében - kivétel a korai F13 - így talán ez egy BISZ, de remélem majd kisegít valaki az MF, és a BISZ közötti különbségekben. Egyébként még viszonylag egyben van a gép, de lassan lepusztul teljesen így nyitott állapotában, az időjárás viszontagságainak kitéve. | |||||
vatya1 | Adatlap | 629769 | 2017. július 9. 05:44 | ||
Szia Sennás! Igen ez jó kérdés mivel több limitált dobozost kiadtak ebből a korszakból és ez meg még egy másik festésük ami nincs egyikben sem :( | |||||
Sennás | Adatlap | 629762 | 2017. július 8. 18:53 | ||
Haa ez klassz! Hogy hogy az Eduard nem "pezsegett" még rá? | |||||
vatya1 | Adatlap | 629749 | 2017. július 8. 10:55 | ||
pigasos78 | Adatlap | 628902 | 2017. június 11. 22:09 | ||
Köszönöm! :) | |||||
sárkányos | Adatlap | 628899 | 2017. június 11. 21:12 | ||
Akkor a tudósoknak , hogy ne tudjanak belekötni bár kétlem Gunze H338 | |||||
juge75 | Adatlap | 628898 | 2017. június 11. 21:12 | ||
Szerintem a H53-lehet az, például szürke szín. Felcserélték a számokat, előfordul... | |||||
sárkányos | Adatlap | 628896 | 2017. június 11. 21:05 | ||
Egyik fórumon ezt írták de még nem néztem utána. Akkor ez nem az. | |||||
juge75 | Adatlap | 628895 | 2017. június 11. 20:57 | ||
sárkányos | Adatlap | 628894 | 2017. június 11. 20:31 | ||
Szevasz. Gunze H35. | |||||
pigasos78 | Adatlap | 628884 | 2017. június 11. 14:50 | ||
A teflonszínre egyébként van valami nagyon jó színkód? üdv Szabi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 628881 | 2017. június 11. 13:26 | ||
Ez itt a szolnoki repmúzeum honlapja, türelmes keresgéléssel sok fényképet, részletfotót és információkat, storykat lehet találni az MN/MH gépeiről, így a 21bisz-ről is, az ezüstfestésű PF-en meg könnyebb megtalálni a zöld festésű felületeket. Kellemes kincskeresést! Üdv R.www.repulomuzeum.hu/Leltar/Leltarfotok/9309lt.htm | |||||
varobee | Adatlap | 628870 | 2017. június 11. 09:42 | ||
Köszönöm a kimerítő választ! Sokat segítettél a kevésbé látható panelekkel is! | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 628860 | 2017. június 10. 21:53 | ||
Hali Téves, a teflonszínű 21-en a zöld felületek azok antennaburkolatok, anyaguk közép vöröses-barna színű textilbakelit (textolit), a zöld szín festés eredménye. Ezért is van, hogy ezek a zöld felületek nem minden gépen egyforma árnyalatúak, a 628852. sz. képen is látható élénk fűzöldtől a közép méregzöldön át a sötét feketés-zöldig sokféle árnyalat volt. Viszont ugyanazon gép felületein a műanyagfelületek általában egyforma zöldek voltak, mert egyszerre festették ezeket. Voltak azért kivételek is, ahol egy gépen belül is előfordultak eltérő zöld árnyalatú antennaburkolatok. De nem csak a vezérsík tetején és a pótvezérsíkon voltak ilyen felületek, hanem sok helyen: orrkúp, orrfutóakna mögött (F-13-on és az UTI-kon előtte) egy kör alakú panel,szárnybelépőélen az áramlásterelő előtt tenyérnyi burkolat alul-felül, pótvezérsík fölött a törzs alján jobboldalt kb. A/4 méretű panel, függ. vezérsík két oldalán a dudor hátsó részén tenyérnyi zöld panel(benne hüvelykujjnyi kiálló fehér antenna), vsík két oldalán a dudor fölött kb 12X3 cm ferde (a felső vége áll hátrafelé) zöld antenna-csík, oldalkormánylap fölött a vsík tetején hátrafelé csúcsos kúp alakú burkolat... fejből ennyi. Üdv R. | |||||
medor | Adatlap | 628855 | 2017. június 10. 21:05 | ||
Szia! Tudtommal anyagukban színezettek és nem festett burkolatok. ~'FS.34108' | |||||
varobee | Adatlap | 628852 | 2017. június 10. 20:12 | ||
Levix | Adatlap | 627835 | 2017. május 15. 18:25 | ||
juge75 | Adatlap | 627139 | 2017. április 27. 19:42 | ||
Levix | Adatlap | 627136 | 2017. április 27. 18:53 | ||
Igen a mélysége azonnal szembeötlő. A gerinctartály eleje is túl magas. A beömlő meg olyan mintha egy gombóc fagyi tűnne el benne éppen. De összességében bizonyos szögből, vitrinben teljesen jó. | |||||
Zoli | Adatlap | 627134 | 2017. április 27. 18:25 | ||
A szélvédő túl nagy, nemcsak a keretek vastagok. A törzs túl hosszú és kicsit vastagabb is, a vezérsíkoknál felül pedig rossz az íve. De még mindig ez a legjobb 21-es. z | |||||
Levix | Adatlap | 627133 | 2017. április 27. 18:05 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Haliho!
Pl. az Észak-Vietnami festés sem rossz.