<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
vlevi | Adatlap | 631421 | 2017. augusztus 20. 07:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 631420 | 2017. augusztus 19. 22:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sennás! Lásd: Magyar Néphadsereg, és utódja Honvédség Harcjárművei, autói | |||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 631419 | 2017. augusztus 19. 22:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a segítséget, a típusanalizálásban. A korai F13-as változatot eddig is felismertem, a későbbi típusváltozatok okoztak nehézséget. Még egyszer köszönöm. Ezek szerint ez egy BISZ. | |||||||||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 631405 | 2017. augusztus 19. 17:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Borzasztó egyszerű és messziről is látszik. Csak a gerinc vége és a fékernyőgondola eleje közötti távolságot kell figyelni a függőleges vezérsíkon. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 631397 | 2017. augusztus 19. 16:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Háát nekem úgy tanították simán a "hátán lévő púpot" kell nézni. Csak ennek van ekkora hát. | |||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 631395 | 2017. augusztus 19. 16:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sima LAZUR-os Bisz. Hosszabb és vastagabb a gerinc, más a csatorna belépőél, mint az MF-en. | |||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 631393 | 2017. augusztus 19. 15:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Hasonlítsuk össze pintair képeivel. makettinfo.hu/forum/forszoveg.php Megmondom az őszintét, én az összehasonlító képen sem tudom megkülönböztetni az MF-t a bisz-től... | |||||||||||||||||||||||||||||
László58 | Adatlap | 631388 | 2017. augusztus 19. 15:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
MiG-21bisz, ugyanis a Pitot-cső az orrkúp felső részéről indul, a korai F, F-13 modelleknél az orrkúp aljáról indul.Az orr rész sem keskenyedik el, mint az F-13-nál. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 631383 | 2017. augusztus 19. 14:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Páncélos! Szép helyeken jársz:) Úgy gondolom ez egy BISZ--szerintem de majd jönnek a profik megmondják. Milyen jó cuccot láttál még? | |||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 631376 | 2017. augusztus 19. 11:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Gondoltam, hátha érdekel valakit a Magyargencsen kiállított 4025-ös MiG-21. Nem vagyok otthonos a típuson belüli alváltozatok felismerésében - kivétel a korai F13 - így talán ez egy BISZ, de remélem majd kisegít valaki az MF, és a BISZ közötti különbségekben. Egyébként még viszonylag egyben van a gép, de lassan lepusztul teljesen így nyitott állapotában, az időjárás viszontagságainak kitéve. | |||||||||||||||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 629769 | 2017. július 9. 05:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! Igen ez jó kérdés mivel több limitált dobozost kiadtak ebből a korszakból és ez meg még egy másik festésük ami nincs egyikben sem :( | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 629762 | 2017. július 8. 18:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Haa ez klassz! Hogy hogy az Eduard nem "pezsegett" még rá? | |||||||||||||||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 629749 | 2017. július 8. 10:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 628902 | 2017. június 11. 22:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! :) | |||||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 628899 | 2017. június 11. 21:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Akkor a tudósoknak , hogy ne tudjanak belekötni bár kétlem Gunze H338 | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 628898 | 2017. június 11. 21:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szerintem a H53-lehet az, például szürke szín. Felcserélték a számokat, előfordul... | |||||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 628896 | 2017. június 11. 21:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Egyik fórumon ezt írták de még nem néztem utána. Akkor ez nem az. | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 628895 | 2017. június 11. 20:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 628894 | 2017. június 11. 20:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szevasz. Gunze H35. | |||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 628884 | 2017. június 11. 14:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
A teflonszínre egyébként van valami nagyon jó színkód? üdv Szabi | |||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 628881 | 2017. június 11. 13:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ez itt a szolnoki repmúzeum honlapja, türelmes keresgéléssel sok fényképet, részletfotót és információkat, storykat lehet találni az MN/MH gépeiről, így a 21bisz-ről is, az ezüstfestésű PF-en meg könnyebb megtalálni a zöld festésű felületeket. Kellemes kincskeresést! Üdv R.www.repulomuzeum.hu/Leltar/Leltarfotok/9309lt.htm | |||||||||||||||||||||||||||||
varobee | Adatlap | 628870 | 2017. június 11. 09:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a kimerítő választ! Sokat segítettél a kevésbé látható panelekkel is! | |||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 628860 | 2017. június 10. 21:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Hali Téves, a teflonszínű 21-en a zöld felületek azok antennaburkolatok, anyaguk közép vöröses-barna színű textilbakelit (textolit), a zöld szín festés eredménye. Ezért is van, hogy ezek a zöld felületek nem minden gépen egyforma árnyalatúak, a 628852. sz. képen is látható élénk fűzöldtől a közép méregzöldön át a sötét feketés-zöldig sokféle árnyalat volt. Viszont ugyanazon gép felületein a műanyagfelületek általában egyforma zöldek voltak, mert egyszerre festették ezeket. Voltak azért kivételek is, ahol egy gépen belül is előfordultak eltérő zöld árnyalatú antennaburkolatok. De nem csak a vezérsík tetején és a pótvezérsíkon voltak ilyen felületek, hanem sok helyen: orrkúp, orrfutóakna mögött (F-13-on és az UTI-kon előtte) egy kör alakú panel,szárnybelépőélen az áramlásterelő előtt tenyérnyi burkolat alul-felül, pótvezérsík fölött a törzs alján jobboldalt kb. A/4 méretű panel, függ. vezérsík két oldalán a dudor hátsó részén tenyérnyi zöld panel(benne hüvelykujjnyi kiálló fehér antenna), vsík két oldalán a dudor fölött kb 12X3 cm ferde (a felső vége áll hátrafelé) zöld antenna-csík, oldalkormánylap fölött a vsík tetején hátrafelé csúcsos kúp alakú burkolat... fejből ennyi. Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||
medor | Adatlap | 628855 | 2017. június 10. 21:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia! Tudtommal anyagukban színezettek és nem festett burkolatok. ~'FS.34108' | |||||||||||||||||||||||||||||
varobee | Adatlap | 628852 | 2017. június 10. 20:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 627835 | 2017. május 15. 18:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 627139 | 2017. április 27. 19:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 627136 | 2017. április 27. 18:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Igen a mélysége azonnal szembeötlő. A gerinctartály eleje is túl magas. A beömlő meg olyan mintha egy gombóc fagyi tűnne el benne éppen. De összességében bizonyos szögből, vitrinben teljesen jó. | |||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 627134 | 2017. április 27. 18:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
A szélvédő túl nagy, nemcsak a keretek vastagok. A törzs túl hosszú és kicsit vastagabb is, a vezérsíkoknál felül pedig rossz az íve. De még mindig ez a legjobb 21-es. z | |||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 627133 | 2017. április 27. 18:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Matthias | Adatlap | 627132 | 2017. április 27. 17:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Mi az ami ennek a törzsén, és a szélvédőjén rossz? Mik a hibái? | |||||||||||||||||||||||||||||
Harald | Adatlap | 627040 | 2017. április 25. 17:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A KP 21-ese egyértelműen RV átvétel lett. A háromból az egyik keret meg az átlátszó alkatrészek teljesen ugyanazok. A harmadikon a törzsfelekre a KP ráöntött néhány olyan alkatrészt, amit az RV külön ad. Ezen a kereten kapunk új kerekeket a főfutókhoz, pilonokat, fegyverzetet, póttartályt, felderítő konténert (ez majd az R-hez kell) és a kabin alkatrészeit. A 84 számú dobozban van magyar festés, oldalszám (8204, tényleg MF) meg ékek. Összefotóztam a HAD matricájával: az ék legrövidebb oldala a HAD-nál fél mm-rel nagyobb, magasságuk egyforma, ez szerintem belefér. A zöld viszont világosabb, de ezt én is csak akkor vettem észre, mikor egymás mellé tettem őket. A számok szélesebbek, vékonyabb a vonalvastagság. A HAD színei nekem teltebbnek tűnnek, de összességében használható. A Mosonshow-n 3500-ért adták, elfogadható ár, bár ha azt nézem, hogy az Edu Mig-15 profipack is ennyibe fájt nekem, akkor azért mindjárt más kicsit. De nem bántam meg... És a képek: Üdv! Harald | |||||||||||||||||||||||||||||
Gorbils | Adatlap | 626979 | 2017. április 24. 18:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Van nálam egy 1/72 Míg-21 U/UM? műgyanta szett a PAVLA models-től Kérdésem a következő melyik a donor gép jó hozzá? A jó öreg barátnőm Wikipédia azt írja, idézem: • MiG–21U (Mongol–A): A MiG–21F–13 kétüléses gyakorló változata, a orr-beömlőnyílás jobb felső részén kicsi TP–156 típusú vészpitotcső van, F–13-as függőleges vezérsík. Módosítottak a műszerek megvilágításán is (vörös fény az UV-sugarak helyett), ami jobban megfelelt az éjszakai üzemeltetéshez. Katonai jelzése Je–6U, gyártmányjelzése 66–400.[35] • MiG–21UM (Mongol–B) kései: A MiG–21MF kétüléses, kiképző változata, PVD–7 típusú vészpitotcsővel szerelve. Új, P–832 típusú rádiót kapott, ami a gerinc hátsó részén levő késantenna révén tudható, ami a 69-esen még nem található meg. Katonai jelzése Je–6UM, gyártmányjelzése 69A. Üdv: Gorbils | |||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 626651 | 2017. április 16. 21:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia, A cég állítja, hogy nem RV átvétel, kíváncsi leszek. Remélem nem is a régi KP makettet pofozták ki. z | |||||||||||||||||||||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 626648 | 2017. április 16. 21:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tudtok arról infót,hogy ez az új KP 21-es család új szerszámos cucc lesz vagy átvételek,átcsomagolások? Zolinak szerintem igaza lesz,hogy az együlésesek Rv átvételek lesznek,de a kétüléses? Szabi | |||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 626637 | 2017. április 16. 19:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Bocs, ez rossz topikba ment :-( | |||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 626636 | 2017. április 16. 19:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdv Eladó matricák, kiegészítők. Infók a képek alatt. Kiegészítők: CMK L-39 Armament set 2500Ft RES-IM MiG-23UB gyanta kabin 2800Ft Eduard MiG-15 UTI gyanta+maratás 2800Ft Part Su-25K 2500Ft F-15E 1000Ft Aires F-100D kabin gyanta+réz 2500Ft Aires futóakna gyanta /sajnos csak az aknák vannak meg, a munkahengerek hiányoznak 1500Ft Aires hajtómű gyanta+fém 2000Ft Minden 1:72 Személyes átvétel Móváron, BP, Érd, Veszprém, vagy posta. mirazsmarci@freemail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 626634 | 2017. április 16. 18:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 626581 | 2017. április 16. 07:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Jó lenne ha UM is lenne egyszer, nem csak MF, bisz. | |||||||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 626577 | 2017. április 15. 20:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 626574 | 2017. április 15. 19:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Egészen szándékosan nem az RV átvétele lesz ez is, mint a 23-as? z | |||||||||||||||||||||||||||||
N. Laci | Adatlap | 626573 | 2017. április 15. 19:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, ha minden igaz, és sikerül, akkor a móvari versenyen lesz először kapható a Kovozávody Prostějov MiG-21-ese. Több változatban is. Az MF egyik dobozában lesz magyar matrica is (8204). | |||||||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 626570 | 2017. április 15. 16:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Újabb render képek 72 -es Edu 21 -esről www.72news.eu/2017/04/edaurd-mikoyan-mig-21mf-renders.html valamint infók a megjelenésről, és a törzsverziókról | |||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 625777 | 2017. március 28. 07:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 625774 | 2017. március 27. 22:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Pont ezért írtam, hogy "apró különbség egy típusváltozaton belül", mert különbségek vannak, de attól még az ugyanaz a típusváltozat. | |||||||||||||||||||||||||||||
Borzz | Adatlap | 625555 | 2017. március 23. 22:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sem a védőlemez, sem a periszkóp nem azonosítja, vagy különbözteti meg a típusváltozatokat. A MiG-21M gyakorlatilag ezek nélkül jött ki a gyárból, majd egyes nagyjavítást végző üzemek egyiket, vagy másikat, vagy mindkettőt felszerelték a gépekre. Ezt elsősorban a kelet-németek és a szovjetek végezték elsősorban a PFM, M, SM és némelyik kétüléses változaton. Ugyan van egy terepszínű német MiG-21M múzeumban, amin nincs rajta, de ennek oka csupán az, hogy sérülés miatt hamar kivonták, így most kakukktojásként félrevezeti a téma iránt érdeklődőket. | |||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 625550 | 2017. március 23. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Hopp, még egy apró különbség egy típusváltozaton belül: az egyik NDK 21M-nél nincs a gépágyú csőtorkolata fölött a felszállóredőny alatt védőlemez, a másikon meg ott van. A bolgár M-en megint nincs ott (625519-520 hsz. linkek). | |||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 625546 | 2017. március 23. 18:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia badboy A félreértést az okozza, hogy nem ismerik és rosszul fordítják a cirill ABC-t, az SzM pont annyira NEM Sturmovik mint a többi MiG-21 (így inkább a Szu-25-öt hívhatnák). Az "SM" az orosz eredetiben "CM", a cirill C az = magyar sz hang, vagyis ennek a helyes latin betűs átírása magyarra SzM. Az Sz az új RP-22 fedélzeti lokátorra utalt sz= sztancija (lokátor)állomás. Az orosz S-betű (amivel a sturmovik-ot írják és mondják) az olyan, mint egy fejtetőre állított m betű, vagyis fölfelé áll mindhárom szára. Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||
badboy | Adatlap | 625544 | 2017. március 23. 17:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Annak idején a Mistercraft is adott ki több dobozban Míg-21-et, 1/72-ben. Volt MF, SM, MFN, MA, meg még Lancer is. Persze mindegyik dobozban ugyanazok az alkatrészek voltak, amelyek a jó öreg KP makettből származtak. Ott az ismertetőben ha jól emlékszem az SM-et Sturmoviknak írták. | |||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 625535 | 2017. március 23. 15:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Kicsit túllihegjük ezt a típus dolgot :). Az Academy kiadta új dobozban az öszvér 21-esét, amiben egyszerre ajánl SM, MF, bis, M gépet. Természetesen semmiben nem különböznek ezek egymástól, hiszen semmilyen kiegészítőt nem ad az átalakításhoz. Ez igen! www.super-hobby.hu/products/MiG-21MF-Soviet-Air-Force-Export.html |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
De az orr alatti antenna is szembetűnő.