<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24. |
Sennás | Adatlap | 621189 | 2017. január 14. 08:06 | ![]() | |
Figaro | Adatlap | 620006 | 2016. december 26. 10:05 | ![]() | |
medor | Adatlap | 619901 | 2016. december 23. 19:52 | ![]() | |
Talán még a kerítést is szaggatta a videókat nézegetve... www.airportal.hu/ap/viewtopic.php | |||||
PETI | Adatlap | 617023 | 2016. október 28. 13:47 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 616741 | 2016. október 24. 12:06 | ![]() | |
Még jó, hogy volt térerő ott a halál f@szán, meg, hogy a mentőcsapat időben odaért. (A szovjet űrhajósok egy speciális puskát vittek magukkal az űrbe, ha a medve előbb érne oda a leszállóhelyhez, mint a mentőalkulat) | |||||
Sennás | Adatlap | 616616 | 2016. október 22. 11:13 | ![]() | |
Weizi | Adatlap | 615727 | 2016. október 3. 17:46 | ![]() | |
Egy Mustanggal kevesebb! És sajnos egy élettel is!:-( www.edp24.co.uk/news/one_man_dies_after_light_aircraft_crash_near_former_raf_hardwick_site_1_4719703 | |||||
medor | Adatlap | 615146 | 2016. szeptember 23. 23:48 | ![]() | |
de itt csak egyszer villan 'valami' utána semmi.a kísérő gépen sem látszik ilyen. a navigációs fények ~2 másodpercenként villognak nem?mindegy,a lényeg hogy a két emberke megúszta.a többi meg (talán) kiderül hamarosan... | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 615143 | 2016. szeptember 23. 22:52 | ![]() | |
A lehetséges hajtóműhibától függetlenül - az első pillanattól kezdve(615032-től) - mintha én is ezt írtam volna, hogyha volt is hajtóműhiba, azt későn vették észre, mert nem arra figyeltek, hanem a strand fölötti "légibemutató" fontosabb volt nekik. | |||||
sárkányos | Adatlap | 615140 | 2016. szeptember 23. 21:27 | ![]() | |
Kösz az infót. | |||||
pigasos78 | Adatlap | 615139 | 2016. szeptember 23. 21:24 | ![]() | |
Sziasztok! Megkérdeztem néhány ottani kollégát. Hivatalos állásfoglalás még nincs, hogy mi történt...nyilván friss a dolog és még tart a vizsgálat. De a kinti helikopter pilóták egyöntetűen arra gondolnak (amire én is), hogy egyszerűen...hibázott! A lényeg viszont az, hogy mindketten ép bőrrel megúszták. Mindenesetre az utolsó turnuson levő Asprovalta/Vrasna nyaralóknak nem semmi "élményt" nyújthattak. | |||||
sárkányos | Adatlap | 615138 | 2016. szeptember 23. 21:22 | ![]() | |
Szevasz. Köszönöm. Erről van szó. Nem kell keresni az atomfizikai okokat!:) | |||||
piratvitorla | Adatlap | 615137 | 2016. szeptember 23. 21:14 | ![]() | |
Sziasztok! Többször is megnéztem. Szerintem nem süllyedt meg, hanem nem jött ki az ív. Tehát szerintem nem valószínű, hogy hajtómű hiba, hanem csak elnézte. | |||||
sárkányos | Adatlap | 615136 | 2016. szeptember 23. 21:04 | ![]() | |
Szevasz. Egy szónak is száz a vége legkönnyebb a technikára kenni mert nem tud megszólalni. A lényeg az hogy a pilóta elba..ta és kész. Részemről ennyi. Üdv sárkányos | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 615131 | 2016. szeptember 23. 19:05 | ![]() | |
Hali Kompresszor-pompázsnál a megnövekedett kompresszor-ellenállás miatt ütésszerűen lecsökken a levegőszállítás a tüzelőtér felé, ott túldúsul a keverék, ezért kicsap a láng - nem a hajtómű-lemezen - hanem a fúvócsövön. A pompázs-szelep meg pompás dolog, de sajnos néha más is bejátszik a hajtómű-üzembe (néha elég egy madár vagy méhraj is a szívócsatornában), és akkor az sem segít. MiG-21-en is volt pompázs-szelep a szívócsatornán is meg a hajtóművön is, mégis néha előfordult kompresszor-pompázs. Boeing-737-en ugyanúgy vannak pompázs-szelepek, mégis néha van pompázs, azt még élőben is láttam. Üdv R. | |||||
sárkányos | Adatlap | 615116 | 2016. szeptember 23. 13:58 | ![]() | |
Szevasz. Kompresszor pompázsnál nincs láng a hajtómű lemezen ráadásul azért van a pompázsszelep még az Apache-on is.Üdv sárkányos | |||||
pigasos78 | Adatlap | 615112 | 2016. szeptember 23. 11:24 | ![]() | |
Sziasztok! Én is figyelmesen olvasom a kommenteket, nem gondoltam, hogy ilyen "kommentdömpinget" indítok el... :) Én csak annyit teszek hozzá, hogy megkérdezem az érintetteket és rögtön kiderül majd, mi történt. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 615111 | 2016. szeptember 23. 10:48 | ![]() | |
Én is dolgoztam Mi-8/17/24-en, de Boeingon meg Airbuson is, azokon is ugyanaz a villogó fény van, de mindegyiken látható szabad szemmel is a fény - mint ahogy a 615096-os linkeden is - és nemcsak a lelassított felvételen, mint ami a csobbanásról készült. Ráadásul csak az egyik gépnél látszik két villanás, csak a jobb oldalon, a másik Apache-on és a lezuhant gép bal oldalán semmi sem villog. Senki sem beszélt robbanásról, csak hajtómű-problémáról, ami lehetett sima kompresszor-pompázs is, ami ilyen füst nélkül kivillanó lángot produkálhat, mint ami csak a lassított felvételen látható. Ettől még persze lehet igazad neked is, meg nekem is. Talán majd kiderül, és talán megtudhatjuk. Üdv R. | |||||
sárkányos | Adatlap | 615096 | 2016. szeptember 22. 23:37 | ![]() | |
4:10-től nézd meg ezt a videót. Ugyan ez a villanó fény látható a görög vason is bekeretezve. www.youtube.com/watch | |||||
sárkányos | Adatlap | 615095 | 2016. szeptember 22. 23:32 | ![]() | |
Higgyél nekem hogy az az Apache felvillanó navigációs fénye. Gripennél és az Albatrosnál is ilyen van-volt a Mi-8/17/24-esen forgó vörös fény. Ha a hajtóműnél valami kis robbanás van az esetek 100%-ban füst is van. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 615093 | 2016. szeptember 22. 23:11 | ![]() | |
Hát, szerintem nézd meg még néhányszor azt a videót. A két villanás olyan rövid, hogy csak a lassított felvételen látszanak, ez pedig navigációs fénynél kizárt, annak látszani kellene a felvétel kezdetétől a végéig normál sebességű lejátszásnál is és szabad szemmel is - ha be vannak kapcsolva. Ezzel együtt is szerintem a pilóta cseszte el, mert ha hajtómű-probléma van (szerintem itt volt), akkor észre kellene venni és talán ne tessék ilyenkor műrepülni - pláne víz fölött, ahol sokkal nehezebb megbecsülni a magasságot! Üdv R. | |||||
sanyi | Adatlap | 615084 | 2016. szeptember 22. 22:30 | ![]() | |
Valóban. Egyszerűbb a gépre kenni a hibát, mint beismerni a pilóta felelősségét. Egyébként Afganisztánban ugyanígy járt egy másik AH-64: www.youtube.com/watch | |||||
sárkányos | Adatlap | 615082 | 2016. szeptember 22. 22:25 | ![]() | |
TAMÁS78 | Adatlap | 615080 | 2016. szeptember 22. 22:18 | ![]() | |
Ühüm... Az ott tényleg több videón látványosan villog. | |||||
sárkányos | Adatlap | 615079 | 2016. szeptember 22. 22:08 | ![]() | |
Szevasztok. Ne haragudjatok de mint szakmabeli kicsit szörnyülködve olvasom írásaitok. A videón teljesen látszik , hogy a pilóta vagánykodásának mi lett az eredménye. Harci fordulót víz felett ilyen alacsonyan végrehajtani felelőtlenség. A videón ami be van karikázva a hajtómű oldalán felvillanó fény az a helikopter navigációs fénye semmi extra. Megtalálható a másik oldalon is. Ennyi. Üdv sárkányos | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 615078 | 2016. szeptember 22. 21:52 | ![]() | |
Kérdés, hogy a medor-féle videón kb. 0:24-nél látható nagyon meredek bólintás(? ha valóban ez a neve?) lehet-e a hajtóműhiba következménye, vagy jól sejtem, hogy a pilóta valószínűleg akaratlagosan vitte ilyen manőverbe a gépet? (Mindenki hibázik olykor. Nagy értékű technika vezetése közben is előfordul, és ott elég látványos tud lenni a következmény - de ezt csak úgy általában írom.) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 615051 | 2016. szeptember 22. 19:32 | ![]() | |
Hali Pont erről van szó, néhány ilyen "villámlást" észre kellett volna venniük, valószínűleg volt hangjuk is, és szerintem ezeknek a hatását jelezte a gázhőmérő, a fordulatszámjelző meg a rotor-fordulatszámjelző is. Persze ha kevésbé figyelt a pilóta a műszerfalra, mint a parton strandoló bikinis csajokra, és pont ezután történt a műrepülés (ide nézzetek lányok!), akkor elhiszem, hogy csak a felhúzásnál/kísérletnél derült ki számukra, hogy elment az erő az egyik hajtóműből, és akkor már csak a csobbanás maradt. De legalább élve megúszták a fürdőt, szerencséjük volt. Az esetleges érdeklődésük irányát viszont teljességgel meg tudom érteni... :-) Üdv R. | |||||
medor | Adatlap | 615049 | 2016. szeptember 22. 18:52 | ![]() | |
erwyn | Adatlap | 615045 | 2016. szeptember 22. 17:57 | ![]() | |
Jól látszik a főrotoron, hogy mindent ami a keze ügyében van, koppig húz a pasi, majd összetapsolnak a lapátok felfelé igyekezetükben, hogy emeljék a masinát. Ennek ellenére ne húzzuk le a keresztvizet róluk, minden pilótának szükséges a méretes egó. | |||||
Sennás | Adatlap | 615037 | 2016. szeptember 22. 14:39 | ![]() | |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 615032 | 2016. szeptember 22. 12:39 | ![]() | |
Persze, a hajtóművel főleg az lehetett a bajuk hogy nem az F-15 hajtóművei voltak az Apache-ban! Bár az se biztos hogy kihúzta volna őket abból a lekvárból, amibe belemásztak a túl alacsonyan és meredeken végrehajtott süllyedésükkel! :-) | |||||
erwyn | Adatlap | 615024 | 2016. szeptember 22. 08:00 | ![]() | |
Vészlandolás, fogadjuk el? Érdekes része a fotóknak az ahol kikukucskálnak a nem irányított rakéták a helyükről. Azokból nincs imitátor! | |||||
Weizi | Adatlap | 615023 | 2016. szeptember 22. 07:00 | ![]() | |
tyimosenko | Adatlap | 614982 | 2016. szeptember 21. 11:55 | ![]() | |
Azt írják vészlandolást hajtottak végre, mert baj volt a hajtóművel. A pilóták túlélték. | |||||
Sennás | Adatlap | 614978 | 2016. szeptember 21. 10:48 | ![]() | |
Az írják a kommandósok kimentették a másik pilótát. Fordítás: Bár az Apache félig elsüllyedt, az egyik a két pilóta jön szinte azonnal a helikopter. A második megmentette kommandósok rohant azonnal egy nem ortodox háború hajó, mert tagjai voltak 32 Brigade tengerészgyalogosok Vrasna strandon, hogy az volt, hogy apovatiki energia Orfanos öbölben a gyakorlat "SARISA". | |||||
Sennás | Adatlap | 614977 | 2016. szeptember 21. 10:43 | ![]() | |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 614976 | 2016. szeptember 21. 09:54 | ![]() | |
Egy túlélő biztos van, 1,17-18-nál a személyzet egyik tagja ott kapaszkodik valamibe a roncs mellett és integet a közeledő csónakoknak. Egyébként úgy néz ki, itt tényleg megint a fickóskodás volt az ok, szóval jól megmutatták... | |||||
erwyn | Adatlap | 614974 | 2016. szeptember 21. 08:59 | ![]() | |
Bár mozgást nem lehet látni a roncs körül, nagy valószínűséggel (remélem) túlélték az eseményt. A dolog úgy fest,mint az el...s tipikus példája, gyönyörű tengerpart, sok tátott szájúval, esetleg csajok, és a gép nagyon jó, mutassuk meg! | |||||
pigasos78 | Adatlap | 614965 | 2016. szeptember 20. 21:20 | ![]() | |
Egy Apache... polemikiaeroporiahaf.blogspot.hu/2016/09/64dha.html | |||||
Sennás | Adatlap | 614767 | 2016. szeptember 16. 21:05 | ![]() | |
Van még egy 14 perces változat ott talán jobban látszik a 14.17.56 mp-ben látni csávó kívülre akar csatlakoztatni egy csövet és mintha zárlat ,elektrosztatikus kisülés(minek hívják ezt?) berobbantana valamit. | |||||
Sennás | Adatlap | 614765 | 2016. szeptember 16. 20:55 | ![]() | |
Bocs 2db 5000literes! extra tank van benne. Ott elöl kezdődik a robbanás oda előre van betolva a 2db extra tank. | |||||
Sennás | Adatlap | 614763 | 2016. szeptember 16. 20:45 | ![]() | |
Ó de sajnálom.Imádom ezt a forgószárnyast.Magában a 9500kg saját üzemanyag is csinálhat ilyen "tűzijátékot" de ha még bent volt a 2db extra 3000(?)literes tank:)Mert szerintem ott bent volt a "robbanás".Látod ott áll a tűzoltó semmi esélye nem volt.Gondolom zárlat vagy bent levágta a töltő csonkot és kácc vége volt mindennek. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 614762 | 2016. szeptember 16. 20:30 | ![]() | |
Azta! Elpukkant valami, szétfolyt az üzemanyag? | |||||
Weizi | Adatlap | 614758 | 2016. szeptember 16. 20:01 | ![]() | |
Vajon mi történhetett ott a Mi-26-os fedélzeten?:-( www.youtube.com/watch | |||||
pigasos78 | Adatlap | 614427 | 2016. szeptember 9. 15:03 | ![]() | |
Weizi | Adatlap | 609877 | 2016. június 3. 06:58 | ![]() | |
Egy Blue Angels és egy Thunderbirds is!:-O americanmilitarynews.com/2016/06/u-s-navy-blue-angel-jet-crashes-in-tennessee/ denver.cbslocal.com/2016/06/02/air-force-thunderbirds-jets-crashes-outside-colorado-springs/ | |||||
Zoli | Adatlap | 609057 | 2016. május 19. 09:54 | ![]() | |
Sziasztok, Egy szerencsés végkimenetelű esemény: 24.hu/kulfold/2016/05/19/lezuhant-egy-amerikai-b-52-es-bombazo-a-legenyseg-megmenekult/ z | |||||
PETI | Adatlap | 606079 | 2016. március 28. 17:10 | ![]() | |
Sziasztok! Köszönöm a kimerítő válaszokat! Üdv KP | |||||
Mandras | Adatlap | 606076 | 2016. március 28. 16:48 | ![]() | |
Szia! Egy Mi-2-es volt, a kép csak illusztráció. Illegális bevándorlókat akart becsempészni Ukrajnából Szlovákiába 2015. nov. 11-én. A radarok és a köd miatt alacsonyan repült, és balesetet szenvedett. Mindkét pilóta és a hat főnyi afgán "utas" meghalt. Lajstromjel UR-CAEO (így, négy betűvel), gyári szám 546135049, az üzemeltető a Szojuzaeroelit, és az egyik pilóta volt a tulaj... Üdv., András | |||||
piratvitorla | Adatlap | 606018 | 2016. március 27. 21:19 | ![]() | |
Szia Valószínűleg csak illusztráció a kép és Mi-2 volt a valóságban... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Egy amatőr videofelvétel tanúsága szerint a JAS 39 Gripen negyedik generációs könnyűbombázó a Thaiföld déli részén található Hat Jai légitámaszpont fölött végzett mutatványokat, amikor hirtelen veszíteni kezdett magasságából, majd hatalmas robbanás kíséretében a földbe csapódott.--Hirado.hu