<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |
f2d | Adatlap | 639792 | 2018. február 12. 11:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, látom van választék. Előzmény: (639785) cenci 2018. február 12. 11:14 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
cenci | Adatlap | 639785 | 2018. február 12. 11:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pár kép is hozzá . | |||||||||||||||||||||||||||||||||
cenci | Adatlap | 639783 | 2018. február 12. 11:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RES-IM kabin , futómű gondola ,fúvócső ,GSF ,KARAYA (volt RV.Aircraft) szárny kormányszervek ,hajtómű ,Eduard kiegészítők ,Pavla kiegészítők ,mondjuk azt az Italeri-hez készítették. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 639781 | 2018. február 12. 10:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Az után érdeklődnék, ha esetleg belevágnék a KP MiG-23MLD-jébe milyen kiegészítőket tudok beszerezni a feljavításhoz? Egy tisztességes maratás jó lenne hozzá, vagy marad a csukott kabin, a készlet elég puritán, még függesztmény sincs a dobozban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 633496 | 2017. október 9. 22:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nincs valakinek véletlenül 1/72-ben maradék, roncsról levágott, stb... szélvédő előtti pót pitot csöve? Szívesen megvenném. Üdv Szabi (pigasos78@gmail.com) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 632958 | 2017. szeptember 27. 09:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi migi! Pedig néztem a hunavia-t, Dr ezek szerint nem jól...sokat segítettél! Szabi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 632950 | 2017. szeptember 26. 22:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 632949 | 2017. szeptember 26. 22:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 618356 | 2016. november 23. 21:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Tamás, medor, teljesen igazatok van! Hely ugyan még van a polcomon, pilótát viszont nem szeretnék belerakni. Valószínű "széttárt" szárnyakkal fogom megépíteni, ha már megvan a cucc. Tudjátok, már nem tudom melyik régebbi helikoptermakettemnél elég furán jártam. Én ugyan helikopterpilóta vagyok, minden típust én sem ismerhetek tökéletesen. Feltettem itt a fórumon néhány kérdést...nem jött egy válasz sem. Miután megépítettem, jött a sok "szakértő" és elkezdett "szakérteni"...Eddig hol voltatok? -gondoltam. Na ezt szeretném elkerülni. Mostanság amiket megépítek versenyekre hordom. Ezért talán kicsit közelítenem kell a realitásokhoz...vagy ki tudja. :) Bár még van időm, mert csak kb. dec. végén kezdem majd el megépíteni, mégis elkezdtem érdeklődgetni a témában...most úgy gondolom: kiállított, kissé lelakott, szürke, csillagos (tán 08-as) lesz nyitott kabinnal, és a gyantákat kihasználva kinti helyzetű élekkel... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 618352 | 2016. november 23. 20:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Most rákeresve kiállított gépet pont találtam "széttárt" szárnyakkal. Ne haragudjatok, hogy külsősként beleugatok, de sokszor túlzottnak érzem a makettezők önszabályzását. Miért ne lehetne azt makettezni, ami kevésbe jellemző? Akkor mondjuk ne építsünk hajót harc közben, mert élettartama 99%-át csatán kívül töltötte? Vagy repcsit légiharcsérülésekkel, mert a fellelhető képek túlnyomó többségén sértetlen gépek láthatók? Ne már... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
medor | Adatlap | 618349 | 2016. november 23. 19:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Van hely a polcodon a széttárt szárnyú gépnek? Ha igen akkor olyanra építsd!Meg amúgy is olyanra,ami neked tetszik! Nem kell ezt túlizgulni.DE ha zavar,akkor pilóta a gépbe és nem annyira 'lelakni' festésileg.Kár lenne azért a sok gyanta cuccért,ha már megvetted... (A makettezés sem mindig a teljes realitásról szól!Lehet kapni olyan maketteket is,melyeknek néhány burkolata átlátszóra van öntve.Csak,hogy lássuk mi van alatta.Valakinek bejön és úgy hagyja,valaki meg lefesti,mert ragaszkodik a valósághoz.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 618342 | 2016. november 23. 16:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia charles! Köszi a választ, én is így gondoltam. Csak jó lenne kihasználni a makett adta lehetőségeket. Lelakott, kiállított gépet csinálnék...és jó lenne életszerűen. De akkor minek ez a nagy műgyanta hajcihő... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 618341 | 2016. november 23. 16:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia pigasos78! Semennyire nem életszerű. A gépek 72 fokos szárnnyal álltak az esetek 99%-ában. Ha kint is maradt a szárny 16 fokon ( például póttartályozás ) a szárnymehanizáció akkor is benti helyzetben volt. Mindez persze ne tartson vissza, nyugodtan építsd úgy, ahogy neked tetszik és ne hallgass másokra. Amit építeni akarsz az nem lehetetlen, csak ritka. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
zsocate | Adatlap | 618324 | 2016. november 23. 11:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Berax egy pilótát az ülésbe és máris jó :) üdv: zsolt | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 618323 | 2016. november 23. 11:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Levix! Hasznos, jó képek! Elnézegetve sok-sok fotót, a 23-asok hátranyilazott szárnyakkal "parkolnak". Gondolom helytakarékosság...? Mennyire lenne életszerű, ha nem hátranyilazott szárnyakkal építeném meg a gépet? Van hozzá jó kis gyanta szárnyam kitéríthető be- és kilépőéllel. Ha lehet szeretném is alkalmazni. Mit gondoltok erről? 23-as témában nem vagyok annyira jártas, minden választ megköszönök! Szabolcs | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 618322 | 2016. november 23. 10:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 618315 | 2016. november 23. 09:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Bár én is gyűjtögetem már a képeket egy mappába, természetesen minden fotót megköszönök! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
László58 | Adatlap | 618300 | 2016. november 22. 21:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Értem. A teflonszürke is lehet fakult, rozsdafoltok, korróziós folyások az esővíztől, stb. Ha találok ilyen képet, felteszem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 618296 | 2016. november 22. 21:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves László! A koncepció egy szürkén hagyott, kiállított gép, melyen nyoma sincs napi, heti karbantartásnak... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
László58 | Adatlap | 618294 | 2016. november 22. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Annyit tennék hozzá a képekhez: a sötét, mély árnyalatok a friss festésre jellemzőek, a matt, megfakult színek a régi, a Nap által " kiszívott " festésre jellemzőek. Így van egy kis mozgásszabadságod az árnyalatok eldöntéséhez. Vagyis életű lehet többféle árnyalat is: kérdés, hogy mikor festették fel a gépre. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
zkalos | Adatlap | 618245 | 2016. november 21. 19:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Keress meg magánban, van eladó Akan kabin zöldem, ami nagyon jó fújva is és ecsetelve is. Adatlapomon a címem | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 618219 | 2016. november 21. 15:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi srácok! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 618214 | 2016. november 21. 14:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szovjet kabin-zöldnek a Gunze H-46 Emerald-green is megfelel igény szerinti minimális sötétítéssel/világosítással, csak át kell fújni matt lakkal mert fényes festék (vagy eleve leszedni az első felkeverés előtt a tetejéről a fényes lakkot). R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 618213 | 2016. november 21. 14:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 618210 | 2016. november 21. 13:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keresgélek...de úgy látom Model Masterrel nem foglalkozik már senki. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 618204 | 2016. november 21. 10:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, ez jónak tűnik. Már csak MM festéket kell találni valahol. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 618200 | 2016. november 21. 09:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szevasz pigasos78. Helyes kabin zöldet nem tudsz festeni mert ahány nagyjavítás annyi féle árnyalat. A legközelebbi festék a Model Master 2135 USSR Interior blue green ezt tudod sötétíteni vagy világosítani ahogy akarod. Én ezt a színt használom. Üdv sárkányos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kerge | Adatlap | 618195 | 2016. november 20. 22:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 618181 | 2016. november 20. 14:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm szépen! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
medor | Adatlap | 618179 | 2016. november 20. 14:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Lehet már koptak az emlékeim. 1. ~1988. 2. A szürke megegyezik a MiG-21 'teflon szürke' színével. (FS.36373) ~Gunze 338,vagy Humbrol 196. 3. Walkyd zöld.Régi téma.Szerintem a Gunze 25 és 46 keveréke 50/50%-ban és kicsit világosítva jó megoldás. Talán a Humbrol 48 és 2 szintén feles keveréke is működik. (Nemrég olvastam egy Revell festékről is ami majdnem jó ide.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pigasos78 | Adatlap | 618169 | 2016. november 19. 22:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Segítséget kérnék. Magyar 23-as készítésébe kezdek hamarosan, és három kérdésem lenne. Tudja valaki, hogy: 1. Mikor történt a gépek átfestése szürkéről? 2. Szürke gép festése esetén, melyik gyártó, melyik színe lenne a tökéletes? 3. Melyik a helyes zöld szín a kabinhoz? Köszi a válaszokat Szabolcs | |||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 617739 | 2016. november 10. 20:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Az gáz... És még egybevág a látható jelekkel is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
cenci2 | Adatlap | 617716 | 2016. november 10. 11:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Én úgy tudom hogy az RV tulajdonosa komoly beteg és mindenét felszámolja és ezek a szerszámok is így kerültek a KP-hez is .Szerintem a közeljövőben az 23 UB és még pár RV-s termék megfog jelenni KP-nél vagy más gyártónál . | |||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 617713 | 2016. november 10. 10:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ezt én nem értem... Kijött az RV a MiG-23-asaival, évekig lehetett kapni ezer féle kiadásban. Aztán még a végére kiadták az UB-t és gyorsan beszüntették az egész gyártást és eladták az együléses szerszámokat a KP-nek... Most ebben mi a logika? Nekem gyanús, hogy belebuktak ők nagyon abba a gagyi 21-es családba. A másik: találtam pl. ezt: modelsua.com/MiG-23UB-Flogger-C-20-variants-decal-1-72-Decograph-7202.html Itt még a magyaron felül annyi jó festés van, hogy 3-4 oroszt is találnék lazán, ami érdekel. De makett nincs... Az ArtModelt kéne átfaragni, amikor van egy normális szerszámos is? Vagy az általatok itt bemutatott, egyébként respektálandó, de kevésbé kellemes házi átalakításokat kéne választani? És én még a szerencsésebbek között vagyok, mert Móváron vettem 2db-ot, amikor megjelent az RV. Nagyon remélem, hogy legalább a butított verziós KP kijön egyszer nagy mennyiségben! További kellemes makettezést! Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||
makettes | Adatlap | 617546 | 2016. november 6. 19:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 617545 | 2016. november 6. 18:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Köszi Előszedem és megnézem milyet is szeretnék és írok Köszi üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 617537 | 2016. november 6. 15:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Megvan még a forma, a kép ma készült. Viszont lecsukott állapotú kabintetőhöz nem biztos hogy megfelelő lenne, mert a tökéletes illeszkedés akkor nem volt szempont. Ha így is érdekel, keress meg levélben. Üdv.: pmheros | |||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 617525 | 2016. november 6. 13:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Én a 21 UM-hez készült kabinomból indultam ki, szintén ingnyak merevítő, láng felettlágyítva, majd formára kerettel ráhúzva, az első fél gyári (Academy / Airfix), a többi mind saját. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 617523 | 2016. november 6. 13:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 617497 | 2016. november 6. 10:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem nem érdemes 27-esből kezdeni. Jó áron meg lehet szerezni a 23-ast (pl. Academy), a 27-es se nagyon olcsóbb. Nekem mindkettő megvan, 23-asból fogom csinálni. A roncs 27-esekből meg indiai, sri-lankai 27-es lesz :) 23-asokból cseh "Hell Fighter", magyar UB, magyar terepszínű MF stb... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 617496 | 2016. november 6. 10:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Így van, azt is kihagytam, szóval az egészből az a lényeg, ha valaki 23UB típust akar gyártani, jobb ha nem 27-ből hanem 23S/M/MF-ből indul ki, kevesebb melóval/kínlódással megússza. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 617494 | 2016. november 6. 09:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Megvan még az a sablon a kabintetőhöz? Van egy átalakítóm, de a kabintető használhatatlan :( | |||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 617493 | 2016. november 6. 09:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem a fegyvertartók se teljesen ugyanazok... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 617491 | 2016. november 6. 09:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Na meg a MiG-27-nek megerősített főfutói vannak, ezért a futóakna környékén kicsit ducibbra van alakítva a törzs, hogy beférjenek a nagyobb helyet igénylő vastagabb kerekek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lesli | Adatlap | 617481 | 2016. november 6. 07:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon ott van! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 617480 | 2016. november 6. 07:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor én is beállnék a sorba egy szintén házilag átalakított UB -val. Az alap egy Academy Mig-23S. A második fülke helyét csak kidaraboltam a törzsből. A nagyobb gerincet Humbrol tömítőpasztából halmoztam fel sok rétegben, csiszolással szemre nyerte el végső formáját. A plexi formáját fenyőből faragtam, csiszoltam ki, arra húztam melegen valami műanyagdoboz átlátszó tetejét. A kabin belső pudingos pohár lapokból lett kiépítve. A megvalósítás többi részletére nem emlékszem, mert tizen-sok éve volt már. Üdv., pmheros | |||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 617479 | 2016. november 6. 01:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Én is csináltam egyet Academy/Airfix készletből, akkor nem létezett átalakító még... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 617478 | 2016. november 6. 01:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||
27-es a 23BN javított, módosított és optimalizáltaát tervezése útján jött létre.. 23 UB- alapnak az MF tökéletes.. Fegyverzet, lokátor (ha van) helyén ballaszt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 617471 | 2016. november 5. 20:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Hogy ne rontsd el... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 617468 | 2016. november 5. 19:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Balaton Mig-23 UTI átalakító az Academi Mig-23-hoz készült. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |