<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
truth | Adatlap | 639818 | 2018. február 12. 18:50 | ||
truth | Adatlap | 639542 | 2018. február 8. 07:17 | ||
Gyönyörü képek! Ha van (és szabad ide feltenni) jöhetne még :) | |||||
PeKo Publishing | Adatlap | 639534 | 2018. február 7. 20:42 | ||
Mielőtt tovább terjedne a hülyeség: a Panthereket ábrázoló kép a magyar PeKo Publishing Kft. tulajdona, már meg is jelentette egy könyvben (hónapokkal ezelőtt). A Pz.IV kép is legalább tíz éve ismert. Mindkét képen a 23. páncéloshadosztály harcjárművei láthatóak, 1944 októberének végén, amikor a németek pár nap erejéig visszafoglalták Nyíregyházát. | |||||
Sennás | Adatlap | 639523 | 2018. február 7. 18:56 | ||
Annyit írtak a SZON-on Németországban találta valaki és közzétette,és ott(élő?) Nyíregyi kiszúrta és megosztotta. Várok egy profit aki leír minden a sztoriról. | |||||
Rafika00 | Adatlap | 639516 | 2018. február 7. 17:34 | ||
Nagyon nagyon jó képek! Korábban kerestem én is archívumokban de ilyen jót egyet sem találtam! Az időpont is érdekelne..már ha ki lehet deríteni! Köszönöm! | |||||
Sennás | Adatlap | 639513 | 2018. február 7. 16:49 | ||
Számvéber MESTER! Te tudsz valami konkrétat erről az alakulatról,hadosztályról? Kik voltak itt milyen járművekkel? Ezeknek milyen színűk volt? Köszi! | |||||
Sennás | Adatlap | 639474 | 2018. február 7. 07:46 | ||
Sennás | Adatlap | 639263 | 2018. február 3. 19:13 | ||
Ha kész fényképezd körbe! Köszi! | |||||
truth | Adatlap | 639261 | 2018. február 3. 18:43 | ||
Már fent van (a dobozos) :) És az irányléc is szép fehér-piros. | |||||
Sennás | Adatlap | 639243 | 2018. február 3. 15:47 | ||
Nem bonyi legyártani:) Csak 2db kell.Meg egy kis drót felrakni. | |||||
truth | Adatlap | 639226 | 2018. február 3. 13:31 | ||
Köszi, minden világos :) | |||||
tüzér | Adatlap | 639204 | 2018. február 3. 10:30 | ||
Üdv! Irányléc, nem álca alkatrész.Festése a jobb láthatóság miatt ilyen. Tüzérek használják megosztott irányzású tűzfeladatoknál. tüzér | |||||
truth | Adatlap | 639203 | 2018. február 3. 10:20 | ||
Szóval periszkóp, oké. Akkor mindenképpen fel kell valahogy fabrikálnom a gépre. Köszi szépen a válaszokat! Még egy kérdésem lenne. A képen szereplő alkatrésznek mi a funkciója és téli álcánál és piros-fehér kellene hogy legyen? | |||||
tyimosenko | Adatlap | 639183 | 2018. február 3. 01:32 | ||
Pedig az periszkóp,fejlövés ellen "véd". | |||||
truth | Adatlap | 639182 | 2018. február 2. 21:52 | ||
Igen az F18-as rész az, de elképzelésem sincs hogy mire jó. Ami az első képen van egymással szemben. Ott lenne a helye az oldalpáncélra merőleges háromszög alakú elemen? 1:72-ben elég hülyén néz ki (legalábbis nem látom hogy lenne jó). | |||||
Sennás | Adatlap | 639178 | 2018. február 2. 21:30 | ||
Sennás | Adatlap | 639177 | 2018. február 2. 21:18 | ||
Sennás | Adatlap | 639176 | 2018. február 2. 21:08 | ||
Sennás | Adatlap | 639175 | 2018. február 2. 20:59 | ||
truth | Adatlap | 639162 | 2018. február 2. 19:48 | ||
pmarton | Adatlap | 639154 | 2018. február 2. 19:15 | ||
Talán el is hagyták és maradt csak a forgatható távcső. | |||||
pmarton | Adatlap | 639152 | 2018. február 2. 19:07 | ||
Periszkóp. Azt nem tudom, hogy miért nem látszik archív fotókon. Valószínű csak éles helyzetben szerelték fel őket amikor nem fényképezgetett senki... | |||||
truth | Adatlap | 639151 | 2018. február 2. 18:46 | ||
motoros504 | Adatlap | 638598 | 2018. január 21. 21:56 | ||
Az eredetiség kérdésébe inkább nem szólnék bele. Makettezőként elhiszem a makettfesték gyártónak, hogy amivel festek az olyan mint a "panzergrau". A makett csak kicsinyített mása az eredetinek és - ésszerű határokon belül - én is arra törekszem, hogy minél jobban hasonlítson. | |||||
Sokol | Adatlap | 638592 | 2018. január 21. 18:31 | ||
Igazából sokkal kevésbé ellenálló anyagokat használtak, de megfelelően felület védve. Ami kevés volt általában, de a tervezett üzemidő szempontjából még éppen megfelelt. Sok fotón látni pl. a hidegben elhasadt blokkok, ami már a hatvanas évek technológiájával szinte elképzelhetetlen volt. Ha ma épít valaki egy működő példányt, akkor természetes, hogy igyekszik valami tartós és megbízható elemet beszerezni, engedélyeztetni stb. Csak az nem lesz eredeti :) Így sokszor utánagyártanak az eredeti alapján alkatrészeket, de a tényleges ipari háttér és alapanyag híján modern eljárásokkal kiváltva és egyszerűsítve az eredeti folyamatot. Ezek az alkatrészek működnek és engedélyeztethetők, de sajnos más jellegű gyengeségeik vannak, mint az eredetinek. | |||||
motoros504 | Adatlap | 638590 | 2018. január 21. 18:00 | ||
Én csak a saját tapasztalataimat írtam le. A fotó alapján nekem nem tűnik festettnek a hengerfej és nem is szokták. Volt már néhány motorom, köztük több Pannonia és Simson sport 250 is. A háborús BMW kézikönyvét nem ismerem. | |||||
Sokol | Adatlap | 638583 | 2018. január 21. 17:26 | ||
homokfújt..Nevezzük inkább Hammerite-nak a felső műezüstöt pl. Meg lakkozatlan gyári alu alkatrészek ebben az időszakban? Az még az IFA kombinat-nál is bumbum lett volna 30 évvel később. Perlites meg WS2/MoS2 adalékos öntés! Rideg szürke öntővas nem betétes pannonia meg simson. A típus kézikönyve és alkatrészlistája leír mindent. | |||||
motoros504 | Adatlap | 638579 | 2018. január 21. 15:32 | ||
Igen, ez így jó. Úgy néz ki, mint egy szépen restaurált motor. A hengerfej homokfújva van, azért ilyen matt. Hagy gyári újat akarsz modellezni, akkor fényesebb az aluöntvény. Használat során itt-ott olajszivárgás, olajköd megjelenik, amibe a por beleragad. Tipikus hely a szelepfedél, hengerfej találkozása. Csak a '90-es években tudta megszüntetni a BMW. Ez saját tapasztalat. Természetesen a léghűtéses motoroknál a hűtőbordák közül sem lehet rendesen kipucolni a koszt... | |||||
Sennás | Adatlap | 638320 | 2018. január 17. 09:14 | ||
Köszönet! Akkor így maradhat mint a képen jól értem? | |||||
motoros504 | Adatlap | 638319 | 2018. január 17. 09:12 | ||
Tisztelt Topiktársak! A segítségeteket kérem. Hol találok olyan rajzokat, vagy adattáblázatokat, ahol német féllánctalpas járműveknek nem csak a 3 fő mérete van megadva, hanem lánctalpszélesség, görgőátmérő, stb.? Jelenleg Sdkfz 7 és Sdkfz 251/1 után kutatok. Előre is köszönöm a segítségeteket. | |||||
motoros504 | Adatlap | 638318 | 2018. január 17. 09:07 | ||
Szia! A szelepfedél nem melegszik fel annyira, hogy a normál festék leégjen róla. A hengerfej azért nincs festve, mert az a legmelegebb (léghűtéses motornál 200 C° fölé is mehet) és egyébként is alu öntvény, ami jól ellenáll az egyszerű korróziónak. A henger azért van feketére festve, mert öntöttvas és ha nem festenék le, erősen rozsdásodna. Négyütemű motor hengere nem melegszik fel túlzottan, normál körülmények között nem kell hogy hőálló festékkel fessék. Remélem nem késő még a segítség. | |||||
ssanyi | Adatlap | 637849 | 2018. január 10. 19:00 | ||
Üdv! Valószínűleg gyári nagyjavításon (vagy nagyobb javítóbázison) volt a kocsi (kilőtték, akna, stb.) és másik alakulathoz került vissza. Szerintem! | |||||
Sennás | Adatlap | 637836 | 2018. január 10. 16:20 | ||
szakaszvezeto5 | Adatlap | 637646 | 2018. január 7. 11:20 | ||
Köszönöm szépen! | |||||
PeKo Publishing | Adatlap | 637645 | 2018. január 7. 11:14 | ||
szakaszvezeto5 | Adatlap | 637633 | 2018. január 7. 09:03 | ||
Sziasztok! Segítségét szeretnék kérni! Volt Ernst Barkmannnak A párduca? Esetleg archív képet vagy feljegyzést tudnátok küldeni nekem? Köszönöm | |||||
Sennás | Adatlap | 637384 | 2018. január 3. 10:57 | ||
romsitsa | Adatlap | 637383 | 2018. január 3. 10:53 | ||
Sennás | Adatlap | 637381 | 2018. január 3. 10:27 | ||
Sennás | Adatlap | 637380 | 2018. január 3. 10:26 | ||
Itt meg "fejjel lefelé" vannak az ágak:) | |||||
Sennás | Adatlap | 637379 | 2018. január 3. 10:23 | ||
truth | Adatlap | 637378 | 2018. január 3. 10:20 | ||
Na így már értem a kapcsolatot a huzal meg az ágak között :) Köszi! | |||||
Sennás | Adatlap | 637376 | 2018. január 3. 10:17 | ||
Sennás | Adatlap | 637375 | 2018. január 3. 10:09 | ||
"Ponyva rögzítő fülekbe" van kötve és hogy tartsa a faágat azért van olyan feszesre húzva.Az álcahálót/ponyvát azt a fülhöz kötik de a faágat gallyat csak alá dugják. Valami hasonló mint a képeken. | |||||
truth | Adatlap | 637374 | 2018. január 3. 10:01 | ||
Köszi a válaszokat, tehát akkor marad a ponyva rögzítés. Ágaknak túl vékonyak és túl egyenesek szerintem. | |||||
Elnar | Adatlap | 637365 | 2018. január 3. 00:31 | ||
Ponyva rögzítő fülekbe improvizált álcázást segítő kábelek. Gyakori volt, minden nemzetnél, mindenen | |||||
migi | Adatlap | 637364 | 2018. január 2. 23:26 | ||
Ha jól tudom oda lehetett az álcázásnál az ágakat bedugdosni . | |||||
Sennás | Adatlap | 637363 | 2018. január 2. 23:25 | ||
Szia nem inkább a faágaknak vannak odatéve? Érted állcázás gyorsan aládugdossák nem kell külön kötni se.Én Így gondolom:) | |||||
truth | Adatlap | 637361 | 2018. január 2. 23:17 | ||
Lehetséges hogy azok egy ponyva kötelei? | |||||
truth | Adatlap | 637360 | 2018. január 2. 23:15 | ||
Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy mik azok a hálószerű vonalak a Nashornon? www.makettinfo.hu/upload/201801/1565515_31236_519_puma.jpg |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Láttam már fajavítóval, puttyal, Revell contactával meg valami műgyanta szerűséggel is, de kíváncsi lennék kinek milyen anyagok és milyen eszközök váltak be (érdekelne a csíkos korábbi minta és a későbbi négyzetes is). Láttam a Tamiya zimmeritező pengéit is, de azok sajna 1:35-höz valók.