<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
vatya1 | Adatlap | 641024 | 2018. március 3. 22:30 | ||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 641023 | 2018. március 3. 22:29 | ||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 641020 | 2018. március 3. 22:14 | ||||||||||||||
Utóbbi időben elég sok nagyvasat kiadtak szerencsére. Valaki írhatna egy gyors beszámolót, hogy Kraz-214/255/260, Ural-375/4320, és KamAZ-ból melyik gyártó terméke (és miért) a legjobb (élethűség, méret helyesség, összerakhatóság...stb.). Előre is köszönöm. | |||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 640993 | 2018. március 3. 14:29 | ||||||||||||||
...na, de addigis egy KrAZ, a Roden 1/35-ös KrAZ-214-ese. Nem volt nehéz építés, de a fülke nagyon megszívatott, az elejét elemenként festettem le, külön, aztán pedig nagyon nem akart illeszkedni. Ha valaki a jövőben ilyet épít, és nem akar nyitott motorteret, ragassza össze az egész fülkét a francba, és fesse egyben. Magyar színekben van természetesen, de a készlethez adott magyar csillagot nem használtam fel (nem volt jellemző), hanem csak rendszámtáblát gyártottam, meg egy figurát, akiből végül semmi nem látszik, de én tudom, hogy ott van :) | |||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 640988 | 2018. március 3. 13:28 | ||||||||||||||
Hát, akinek remeg a keze, az a maszkot se tudja feltenni:) De persze, igazad van. A filcet én azért nem szeretem egyébként, mert jól csak akkor fed, ha van alatta festék, ráadásul sokszor lesz idővel lilás árnyalata. Persze ez típustól is függ. | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 640980 | 2018. március 3. 12:26 | ||||||||||||||
Sziasztok! a zvezda Ural kerék Sz:3,5cm futó felület 1cm a belső átmérő 1.4cm sajnos nem tudom eladni mert egy részét fel kell használnom a gyanta kerékhez | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 640902 | 2018. március 2. 13:34 | ||||||||||||||
Nem tudom Freddy én csak javasoltam:) Embere válogatja tudod, ki hány éves kinek mennyire remeg a keze, ki mennyire lát(még) jól STB STB.Én sokszor úgy oldom meg 0,1mm vagy 0,3mm fekete alkoholos filccel körbehúzom.Most a Bocskai-s HMWWV-vel jártam úgy az új fajta "aggressive pattern wheels" kerékkel szerelt járművekre nem lehet feltenni a "gyári" makett TP20/TP22 feliratú keréknyomás matricát mert ezek már TP36/TP42-ek ilyet meg nem ad senki.Így én a 0,1mm alkesz filccel írtam fel ezeket. Még látok és nem remeg a kezem-se. | |||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 640894 | 2018. március 2. 13:15 | ||||||||||||||
De egyébként nem egyszerűbb ebben az esetben alapozófestés után ragasztani és/vagy ecsettel festeni, mint egy 40 darabos maszkkészlettel kívül-belül maszkolni? Fw-189 kabinjára megértem, hogy maszkoló kell, de egy 35-ös Uralhoz? | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 640871 | 2018. március 2. 09:19 | ||||||||||||||
Szia lacipapa! csinálok képet és facén átküldöm de sokan érdeklődnek a kerekekre majd a facén meg beszéljük | |||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 640868 | 2018. március 2. 08:55 | ||||||||||||||
Szervusz! A készlet kerekei milyenek?Tudnál róla képet feltenni?Esetleg engem érdekelne,ha eladod. Laci | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 640860 | 2018. március 2. 07:55 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 640840 | 2018. március 1. 20:54 | ||||||||||||||
Örülök neki:) Sok szerencsét hozzá! Néztem dobozbontást f@sz@! Szép, gondolom sorjamentes. A kerekek mennyire tutik,cserélni kell feltétlen? Ilyened van? Sokkal könnyebb így fújni az üvegrészeket. Vagy innen másold ki "méretezd át" és maszkolóval megoldod othol OKOSBA:) | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 640702 | 2018. február 27. 09:42 | ||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 640536 | 2018. február 24. 10:08 | ||||||||||||||
ez lemaradt hogy 214,255,255B amik készülnek | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 640535 | 2018. február 24. 09:28 | ||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 638347 | 2018. január 17. 12:19 | ||||||||||||||
Köszönöm a segítséget! Sajnos közben már összeragasztottam a fülkét-mondjuk nem is látszik semmi a belsejéből :) A platónál én is fára tippeltem volna elsőre, pláne, hogy az ajtó is az :) De a makett tanulmányozása után már úgy láttam, hogy csak a támlák vannak fából, a többi fém. Végülis mondjuk, ha belegondolunk, ez nem egy egytonnás teherautó platója, ennek komoly tömegeket kell elbírnia. | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 638273 | 2018. január 16. 16:23 | ||||||||||||||
pár kép a 214ről | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 638268 | 2018. január 16. 15:43 | ||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 638267 | 2018. január 16. 15:36 | ||||||||||||||
Szia Freddy a 214es fülkéje | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 638266 | 2018. január 16. 15:34 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 638099 | 2018. január 14. 19:50 | ||||||||||||||
Köszi Páncélos! | |||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 638089 | 2018. január 14. 19:20 | ||||||||||||||
PRV-16 lokátor. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 638068 | 2018. január 14. 14:32 | ||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 637911 | 2018. január 11. 21:25 | ||||||||||||||
Nem késői,korban azonos modifikáció. :-) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 637901 | 2018. január 11. 18:55 | ||||||||||||||
Szia Freddy! Azt hitem tudok segíteni lövök egy képet a platóról, de ez a kész átverés:) Hát ez fémből van. Tudom hogy ez 255ös de így már én se vagyok biztos semmiben. Meg voltam győződve hogy fa. De ez fémnek néz ki. Akkor lehet a régi 214es is ilyen volt? | |||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 637789 | 2018. január 9. 22:54 | ||||||||||||||
Sziasztok! Kraz 214-et építek, tud valaki valami jó walkaroundot hozzá? Vagy legalább a múszerfalról képet. A plató padlója egyébként fém? | |||||||||||||||||
bandy | Adatlap | 637635 | 2018. január 7. 09:23 | ||||||||||||||
Kojak75 | Adatlap | 636525 | 2017. december 14. 22:36 | ||||||||||||||
6 és fél perc alatt kész! Üdv kojak! | |||||||||||||||||
Kojak75 | Adatlap | 636524 | 2017. december 14. 22:35 | ||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 636465 | 2017. december 13. 17:17 | ||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 636457 | 2017. december 13. 15:34 | ||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 636455 | 2017. december 13. 13:17 | ||||||||||||||
Közbe rájöttem hogy nem térképész, hanem EK-1 távbeszélő központ Uaz kell de már megtaláltam a régebbi képeim, azért köszönöm! | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 636449 | 2017. december 13. 07:24 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 636436 | 2017. december 12. 20:55 | ||||||||||||||
Érdekes cucc. Ez rá van montázsolva vagy még mai napig is használnak ilyet? | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 636433 | 2017. december 12. 20:39 | ||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 636421 | 2017. december 12. 17:51 | ||||||||||||||
óóóóó ez nekem kicsi :)))9 | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 636420 | 2017. december 12. 17:18 | ||||||||||||||
Ez a pufi fánk hogy tetszik? 2tengelyel se rossz.Ennek mi a száma? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 636419 | 2017. december 12. 17:06 | ||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 636416 | 2017. december 12. 16:39 | ||||||||||||||
Szerintem ezt jocinak szántad :))) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 636415 | 2017. december 12. 16:31 | ||||||||||||||
A hírdetés szerint ezt T2 hívják--nem a terminátor:) Ezek szerint ez az. www.eurooldtimers.com/cze/inzerat/80330-uaz-452-t2.html | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 636414 | 2017. december 12. 16:20 | ||||||||||||||
Szia.Ezt ismered. EMVHG oldalról. | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 636411 | 2017. december 12. 14:51 | ||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 636403 | 2017. december 12. 13:13 | ||||||||||||||
Üdvözlet! Valakinek nincs képsorozata egy térképész Uaz 452-ről? | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 636334 | 2017. december 10. 20:10 | ||||||||||||||
Hát nem egy szépség de ha kiadják akkor a sor része :) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 636303 | 2017. december 10. 10:58 | ||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 636253 | 2017. december 9. 09:49 | ||||||||||||||
Szervusz! A magyar Diamond is ponyvás fülkés volt? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 636246 | 2017. december 9. 07:38 | ||||||||||||||
Kõszõnet elõre is! | |||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 636244 | 2017. december 8. 22:50 | ||||||||||||||
A Volános mentő vontatók már teljesen magyar gyártmányok voltak. A Diamondból az MN-ben 2 db. volt csak. Képet csak magánban, technika-történeti érdekesség a szakmának. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 636215 | 2017. december 8. 14:18 | ||||||||||||||
Köszi Törzsbusz! Akkor is! Kiadhatná a Balaton:) Ez az a Csepel B300? És akkor a Volános autómentő mennyit kaptak ,gondolom azok is B300 voltak szerelve. De úgy ahogy mondod 2 egyforma nem nagyon akad köztük. A 2 katonai mentő vontatóról tennél fel képet,ha más nem magánban.Köszönettel SENNÁS duro06072@gmail.com | |||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 636213 | 2017. december 8. 13:43 | ||||||||||||||
Ebből a Diamond Wrecker mentő-vontatóból 2 db. került a Magyar Néphadseregbe. Érdekes módon mindkettő felépítménye (amik a selejtezés után Csepel B-300-ra kerültek) valahogy fennmaradtak napjainkig. Az egyik egy 4320-as Uralra, a másik Zil-131-re került. Mindkettőről van fotóm. A képeken bemutatott magyar felépítmények a Diamondéval nem azonosak, csak azonos rendszerűek sok eltéréssel. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
szép lett gratula hozzá