<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Freddy | Adatlap | 641050 | 2018. március 4. 11:51 | ||||||||||||||
Krisz76 | Adatlap | 641033 | 2018. március 4. 08:43 | ||||||||||||||
Szia Páncélos! Én az elmúlt időben a Hobbyboss Kraz 255B-t építettem meg, ami szerintem nagyon jó készlet. Építés és alapkhűség szempontjából nincs gond vele, csupán néáhány apróbb hibája van, mint például a fülkében csak két pedál van, nem pedig három, az ajtón belülről nincs ablakletekerő kar. Kivűlről, ami legszembetűnőbb, hogy a hűtőrácson nincs Kraz felirat. A Takom Kraz 260 szerintem szintén jó készlet, a motor és a kerekek is egész jók, csupán a fülke alváz összeillesztése okozott gondot, de lehet, hogy csak nekem. Az Ural estében a Truptert építettem meg benzinek és diesel válzozatban is. Külsőre egész jó, de van pár ordító hibája. Egyrészt a két készlet gyakorlatilag telejesen azonos, csupán a hűtőrács az eltérő. A 375 -ös készlet előnye, hogy két féle platót adnak hozzá és benne van a 4320-as orra is. Ami viszont nagy hiba, hogy a mellékelt motor egy fikció, ráadásul mindkét változathoz ugyanazt adják és a kipufogó rendszernek nincs kapcsolata a motorral. A dobot csak fel kell ragasztani az alvázhoz és ott van magának, de nincs további része ami a motorba menne! Ezen kívűl a feliratok is problémásak. A 375-ös hűtőrácsán konkrétan semmilyen felirat nincs, a 4320 esetében pedig fordítva van, mintha tükörírással írták volna. Épírés szempontjából egyébként rendebn van. Az ICM Kamazát is megépítettem már tavaly, ami szerintem teljesen rendben van. Egyetlen nagyobb hibája hűtőrács, amiről hiányzik a felirat, ezt gyantából lehet pótolni. A Zvezda Ural készletével és a Trumpeter Kamazával még nem volt dolgom eddig. Röviden ennyi, remélem tudtam segíteni. | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 641024 | 2018. március 3. 22:30 | ||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 641023 | 2018. március 3. 22:29 | ||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 641020 | 2018. március 3. 22:14 | ||||||||||||||
Utóbbi időben elég sok nagyvasat kiadtak szerencsére. Valaki írhatna egy gyors beszámolót, hogy Kraz-214/255/260, Ural-375/4320, és KamAZ-ból melyik gyártó terméke (és miért) a legjobb (élethűség, méret helyesség, összerakhatóság...stb.). Előre is köszönöm. | |||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 640993 | 2018. március 3. 14:29 | ||||||||||||||
...na, de addigis egy KrAZ, a Roden 1/35-ös KrAZ-214-ese. Nem volt nehéz építés, de a fülke nagyon megszívatott, az elejét elemenként festettem le, külön, aztán pedig nagyon nem akart illeszkedni. Ha valaki a jövőben ilyet épít, és nem akar nyitott motorteret, ragassza össze az egész fülkét a francba, és fesse egyben. Magyar színekben van természetesen, de a készlethez adott magyar csillagot nem használtam fel (nem volt jellemző), hanem csak rendszámtáblát gyártottam, meg egy figurát, akiből végül semmi nem látszik, de én tudom, hogy ott van :) | |||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 640988 | 2018. március 3. 13:28 | ||||||||||||||
Hát, akinek remeg a keze, az a maszkot se tudja feltenni:) De persze, igazad van. A filcet én azért nem szeretem egyébként, mert jól csak akkor fed, ha van alatta festék, ráadásul sokszor lesz idővel lilás árnyalata. Persze ez típustól is függ. | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 640980 | 2018. március 3. 12:26 | ||||||||||||||
Sziasztok! a zvezda Ural kerék Sz:3,5cm futó felület 1cm a belső átmérő 1.4cm sajnos nem tudom eladni mert egy részét fel kell használnom a gyanta kerékhez | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 640902 | 2018. március 2. 13:34 | ||||||||||||||
Nem tudom Freddy én csak javasoltam:) Embere válogatja tudod, ki hány éves kinek mennyire remeg a keze, ki mennyire lát(még) jól STB STB.Én sokszor úgy oldom meg 0,1mm vagy 0,3mm fekete alkoholos filccel körbehúzom.Most a Bocskai-s HMWWV-vel jártam úgy az új fajta "aggressive pattern wheels" kerékkel szerelt járművekre nem lehet feltenni a "gyári" makett TP20/TP22 feliratú keréknyomás matricát mert ezek már TP36/TP42-ek ilyet meg nem ad senki.Így én a 0,1mm alkesz filccel írtam fel ezeket. Még látok és nem remeg a kezem-se. | |||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 640894 | 2018. március 2. 13:15 | ||||||||||||||
De egyébként nem egyszerűbb ebben az esetben alapozófestés után ragasztani és/vagy ecsettel festeni, mint egy 40 darabos maszkkészlettel kívül-belül maszkolni? Fw-189 kabinjára megértem, hogy maszkoló kell, de egy 35-ös Uralhoz? | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 640871 | 2018. március 2. 09:19 | ||||||||||||||
Szia lacipapa! csinálok képet és facén átküldöm de sokan érdeklődnek a kerekekre majd a facén meg beszéljük | |||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 640868 | 2018. március 2. 08:55 | ||||||||||||||
Szervusz! A készlet kerekei milyenek?Tudnál róla képet feltenni?Esetleg engem érdekelne,ha eladod. Laci | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 640860 | 2018. március 2. 07:55 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 640840 | 2018. március 1. 20:54 | ||||||||||||||
Örülök neki:) Sok szerencsét hozzá! Néztem dobozbontást f@sz@! Szép, gondolom sorjamentes. A kerekek mennyire tutik,cserélni kell feltétlen? Ilyened van? Sokkal könnyebb így fújni az üvegrészeket. Vagy innen másold ki "méretezd át" és maszkolóval megoldod othol OKOSBA:) | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 640702 | 2018. február 27. 09:42 | ||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 640536 | 2018. február 24. 10:08 | ||||||||||||||
ez lemaradt hogy 214,255,255B amik készülnek | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 640535 | 2018. február 24. 09:28 | ||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 638347 | 2018. január 17. 12:19 | ||||||||||||||
Köszönöm a segítséget! Sajnos közben már összeragasztottam a fülkét-mondjuk nem is látszik semmi a belsejéből :) A platónál én is fára tippeltem volna elsőre, pláne, hogy az ajtó is az :) De a makett tanulmányozása után már úgy láttam, hogy csak a támlák vannak fából, a többi fém. Végülis mondjuk, ha belegondolunk, ez nem egy egytonnás teherautó platója, ennek komoly tömegeket kell elbírnia. | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 638273 | 2018. január 16. 16:23 | ||||||||||||||
pár kép a 214ről | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 638268 | 2018. január 16. 15:43 | ||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 638267 | 2018. január 16. 15:36 | ||||||||||||||
Szia Freddy a 214es fülkéje | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 638266 | 2018. január 16. 15:34 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 638099 | 2018. január 14. 19:50 | ||||||||||||||
Köszi Páncélos! | |||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 638089 | 2018. január 14. 19:20 | ||||||||||||||
PRV-16 lokátor. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 638068 | 2018. január 14. 14:32 | ||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 637911 | 2018. január 11. 21:25 | ||||||||||||||
Nem késői,korban azonos modifikáció. :-) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 637901 | 2018. január 11. 18:55 | ||||||||||||||
Szia Freddy! Azt hitem tudok segíteni lövök egy képet a platóról, de ez a kész átverés:) Hát ez fémből van. Tudom hogy ez 255ös de így már én se vagyok biztos semmiben. Meg voltam győződve hogy fa. De ez fémnek néz ki. Akkor lehet a régi 214es is ilyen volt? | |||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 637789 | 2018. január 9. 22:54 | ||||||||||||||
Sziasztok! Kraz 214-et építek, tud valaki valami jó walkaroundot hozzá? Vagy legalább a múszerfalról képet. A plató padlója egyébként fém? | |||||||||||||||||
bandy | Adatlap | 637635 | 2018. január 7. 09:23 | ||||||||||||||
Kojak75 | Adatlap | 636525 | 2017. december 14. 22:36 | ||||||||||||||
6 és fél perc alatt kész! Üdv kojak! | |||||||||||||||||
Kojak75 | Adatlap | 636524 | 2017. december 14. 22:35 | ||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 636465 | 2017. december 13. 17:17 | ||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 636457 | 2017. december 13. 15:34 | ||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 636455 | 2017. december 13. 13:17 | ||||||||||||||
Közbe rájöttem hogy nem térképész, hanem EK-1 távbeszélő központ Uaz kell de már megtaláltam a régebbi képeim, azért köszönöm! | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 636449 | 2017. december 13. 07:24 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 636436 | 2017. december 12. 20:55 | ||||||||||||||
Érdekes cucc. Ez rá van montázsolva vagy még mai napig is használnak ilyet? | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 636433 | 2017. december 12. 20:39 | ||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 636421 | 2017. december 12. 17:51 | ||||||||||||||
óóóóó ez nekem kicsi :)))9 | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 636420 | 2017. december 12. 17:18 | ||||||||||||||
Ez a pufi fánk hogy tetszik? 2tengelyel se rossz.Ennek mi a száma? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 636419 | 2017. december 12. 17:06 | ||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 636416 | 2017. december 12. 16:39 | ||||||||||||||
Szerintem ezt jocinak szántad :))) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 636415 | 2017. december 12. 16:31 | ||||||||||||||
A hírdetés szerint ezt T2 hívják--nem a terminátor:) Ezek szerint ez az. www.eurooldtimers.com/cze/inzerat/80330-uaz-452-t2.html | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 636414 | 2017. december 12. 16:20 | ||||||||||||||
Szia.Ezt ismered. EMVHG oldalról. | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 636411 | 2017. december 12. 14:51 | ||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 636403 | 2017. december 12. 13:13 | ||||||||||||||
Üdvözlet! Valakinek nincs képsorozata egy térképész Uaz 452-ről? | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 636334 | 2017. december 10. 20:10 | ||||||||||||||
Hát nem egy szépség de ha kiadják akkor a sor része :) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 636303 | 2017. december 10. 10:58 | ||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 636253 | 2017. december 9. 09:49 | ||||||||||||||
Szervusz! A magyar Diamond is ponyvás fülkés volt? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 636246 | 2017. december 9. 07:38 | ||||||||||||||
Kõszõnet elõre is! | |||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 636244 | 2017. december 8. 22:50 | ||||||||||||||
A Volános mentő vontatók már teljesen magyar gyártmányok voltak. A Diamondból az MN-ben 2 db. volt csak. Képet csak magánban, technika-történeti érdekesség a szakmának. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Nekem négy KrAZ-om van
-ez, a felsorolt hibábkat leszámítva egyébként könnyen építhető.
-Roden 255-öse, arra kb ugyanez lehet igaz
-Minimanfactory 255-öse, szerintem ez a legszebb. Még nem fejeztem be, de az építése se volt valami nehéz annak ellenére, hogy műgyanta.
-Takom 260-asa, itt is előtte vagyok a nagy próbának,a fülke illesztésének, de könnyen megépült, és nekem a Takommal amúgyis jó tapasztalataim vannak.