<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24. |
Tibcsi | Adatlap | 643927 | 2018. május 3. 13:54 | ||
A címben az áll, hogy mindkét pilóta meghalt... :( Előzmény: (643924) sanyi 2018. május 3. 13:36 | |||||
Sennás | Adatlap | 643925 | 2018. május 3. 13:47 | ||
Nem látok én se , kizárt olyan messzire fújta a szél vagy esetleg még jóval hamarabb katapultált és a víz fölé irányította a gépet. | |||||
sanyi | Adatlap | 643924 | 2018. május 3. 13:36 | ||
Ejtőernyőt nem látni... A szöveg említ túlélőt? | |||||
Sennás | Adatlap | 643921 | 2018. május 3. 13:12 | ||
Sennás | Adatlap | 643918 | 2018. május 3. 12:46 | ||
Ismét sajnálatos baleset. C-130J és 9 halott. R.I.P edition.cnn.com/us/live-news/military-plane-crash-savannah/ fighterjetsworld.com/2018/05/02/air-national-guard-c-130-military-cargo-plane-crashed-near-savannah-5-dead/ | |||||
sanyi | Adatlap | 643700 | 2018. április 26. 22:45 | ||
Üdv! index.hu/mindekozben/poszt/2018/04/19/majdnem_mindenki_rosszul_rakta_fel_a_maszkot_a_betort_ablaku_repulon/ Az oxigénhiány agyhalált okoz. Itt már nem... És ez a fejlett ,jó megjelenésű, értelmes közösség... Jesszus az égben! | |||||
Weizi | Adatlap | 643265 | 2018. április 16. 20:06 | ||
Gabusch | Adatlap | 643108 | 2018. április 12. 19:21 | ||
Tegnap meg lezuhant egy algériai szállítógép, valami 250 halott. Ők is nyugodjanak békében! | |||||
pigasos78 | Adatlap | 643107 | 2018. április 12. 18:37 | ||
Weizi | Adatlap | 642517 | 2018. március 31. 20:56 | ||
Érdekes egy eset! Sajnos a Yak-3 itta meg a levét! www.odt.co.nz/regions/wanaka/plane-crashes-warbirds-opening | |||||
Sennás | Adatlap | 640481 | 2018. február 23. 07:57 | ||
Nem feltétlen ide való,de talán jó:) Dioráma ötletnek mindenképp jók lehetnek! reibert.info/threads/sbitye-i-povrezhdennye-samolety-ljuftvaffe.65208/ Ez különösen tetszik. | |||||
Sennás | Adatlap | 640185 | 2018. február 17. 20:27 | ||
Kamovos | Adatlap | 639760 | 2018. február 11. 21:25 | ||
Weizi | Adatlap | 639759 | 2018. február 11. 21:19 | ||
Hogy is van a mondás? "Ahol fűrészelnek ott hullik a forgács" diana-mihailova.livejournal.com/1607726.html | |||||
Altengernagy | Adatlap | 639679 | 2018. február 10. 18:49 | ||
Vegre hogy vissza mertek loni...! a pilotat persze mindig sajnalom, mindegy melyik oldalon is harcol. | |||||
sanyi | Adatlap | 639669 | 2018. február 10. 13:23 | ||
Aki bombázni megy, könnyen így jár... | |||||
Weizi | Adatlap | 639666 | 2018. február 10. 11:55 | ||
piratvitorla | Adatlap | 639142 | 2018. február 2. 16:49 | ||
Szerintem egyértelműen a pilóták sara, pláne hogy gurulás közben történt... | |||||
Sennás | Adatlap | 639141 | 2018. február 2. 16:26 | ||
Itt most kinek a dolga figyelni? Aki az ajtóban ül az oda lát hátra, fel tudja mérni hova/meddig lóg a farka:)? Vagy a felfestést kellene figyelni a pilótának? És baj nélkül befordulnak? De a filmesnek is dícséret szint pont a lényeget vágta le,úgy leejtette a kamerát. | |||||
Weizi | Adatlap | 639137 | 2018. február 2. 15:06 | ||
Jaj de kínos! www.youtube.com/watch | |||||
PETI | Adatlap | 637727 | 2018. január 8. 21:32 | ||
Weizi | Adatlap | 637393 | 2018. január 3. 15:00 | ||
Zoli | Adatlap | 632600 | 2017. szeptember 17. 13:25 | ||
Sennás | Adatlap | 631593 | 2017. augusztus 23. 11:53 | ||
Háát Urak tisztelettel de ide teszem ezt a hírt:( mfor.hu/cikkek/vallalatok/6_het_es_indul_az_uj_magyar_legitarsasag_.html Még fel se szálltak de a katasztrófa lengi köre őket. Vagy Ápr.1 van? | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 628776 | 2017. június 8. 09:42 | ||
Egyrészt ázsiaiak, tehát nagy többségük nem szálas, óriás termetű. Másrészt állítólag katonák családtagjait szállították, tehát lehetett köztük sok gyerek is. Szóval simán előfordulhatott sajnos... :-( | |||||
piratvitorla | Adatlap | 628765 | 2017. június 7. 21:57 | ||
Bőven belefér, pláne a harmadik világban... C-130 Hercules méretű és teljesítményű... | |||||
Sennás | Adatlap | 628751 | 2017. június 7. 16:37 | ||
Befér ebbe a gépbe 105ember? Vagy csak rossza kép? faktor.hu/faktor-tengerbe-zuhant-katonai-repulo-mianmar | |||||
Sennás | Adatlap | 627649 | 2017. május 11. 07:45 | ||
inforadio.hu/bulvar/2017/05/10/lezuhant_egy_rendorsegi_helikopter | |||||
Sennás | Adatlap | 626259 | 2017. április 7. 17:02 | ||
Sennás | Adatlap | 621189 | 2017. január 14. 08:06 | ||
www.youtube.com/watch Egy amatőr videofelvétel tanúsága szerint a JAS 39 Gripen negyedik generációs könnyűbombázó a Thaiföld déli részén található Hat Jai légitámaszpont fölött végzett mutatványokat, amikor hirtelen veszíteni kezdett magasságából, majd hatalmas robbanás kíséretében a földbe csapódott.--Hirado.hu | |||||
Figaro | Adatlap | 620006 | 2016. december 26. 10:05 | ||
medor | Adatlap | 619901 | 2016. december 23. 19:52 | ||
Talán még a kerítést is szaggatta a videókat nézegetve... www.airportal.hu/ap/viewtopic.php | |||||
PETI | Adatlap | 617023 | 2016. október 28. 13:47 | ||
Freddy | Adatlap | 616741 | 2016. október 24. 12:06 | ||
Még jó, hogy volt térerő ott a halál f@szán, meg, hogy a mentőcsapat időben odaért. (A szovjet űrhajósok egy speciális puskát vittek magukkal az űrbe, ha a medve előbb érne oda a leszállóhelyhez, mint a mentőalkulat) | |||||
Sennás | Adatlap | 616616 | 2016. október 22. 11:13 | ||
Weizi | Adatlap | 615727 | 2016. október 3. 17:46 | ||
Egy Mustanggal kevesebb! És sajnos egy élettel is!:-( www.edp24.co.uk/news/one_man_dies_after_light_aircraft_crash_near_former_raf_hardwick_site_1_4719703 | |||||
medor | Adatlap | 615146 | 2016. szeptember 23. 23:48 | ||
de itt csak egyszer villan 'valami' utána semmi.a kísérő gépen sem látszik ilyen. a navigációs fények ~2 másodpercenként villognak nem?mindegy,a lényeg hogy a két emberke megúszta.a többi meg (talán) kiderül hamarosan... | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 615143 | 2016. szeptember 23. 22:52 | ||
A lehetséges hajtóműhibától függetlenül - az első pillanattól kezdve(615032-től) - mintha én is ezt írtam volna, hogyha volt is hajtóműhiba, azt későn vették észre, mert nem arra figyeltek, hanem a strand fölötti "légibemutató" fontosabb volt nekik. | |||||
sárkányos | Adatlap | 615140 | 2016. szeptember 23. 21:27 | ||
Kösz az infót. | |||||
pigasos78 | Adatlap | 615139 | 2016. szeptember 23. 21:24 | ||
Sziasztok! Megkérdeztem néhány ottani kollégát. Hivatalos állásfoglalás még nincs, hogy mi történt...nyilván friss a dolog és még tart a vizsgálat. De a kinti helikopter pilóták egyöntetűen arra gondolnak (amire én is), hogy egyszerűen...hibázott! A lényeg viszont az, hogy mindketten ép bőrrel megúszták. Mindenesetre az utolsó turnuson levő Asprovalta/Vrasna nyaralóknak nem semmi "élményt" nyújthattak. | |||||
sárkányos | Adatlap | 615138 | 2016. szeptember 23. 21:22 | ||
Szevasz. Köszönöm. Erről van szó. Nem kell keresni az atomfizikai okokat!:) | |||||
piratvitorla | Adatlap | 615137 | 2016. szeptember 23. 21:14 | ||
Sziasztok! Többször is megnéztem. Szerintem nem süllyedt meg, hanem nem jött ki az ív. Tehát szerintem nem valószínű, hogy hajtómű hiba, hanem csak elnézte. | |||||
sárkányos | Adatlap | 615136 | 2016. szeptember 23. 21:04 | ||
Szevasz. Egy szónak is száz a vége legkönnyebb a technikára kenni mert nem tud megszólalni. A lényeg az hogy a pilóta elba..ta és kész. Részemről ennyi. Üdv sárkányos | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 615131 | 2016. szeptember 23. 19:05 | ||
Hali Kompresszor-pompázsnál a megnövekedett kompresszor-ellenállás miatt ütésszerűen lecsökken a levegőszállítás a tüzelőtér felé, ott túldúsul a keverék, ezért kicsap a láng - nem a hajtómű-lemezen - hanem a fúvócsövön. A pompázs-szelep meg pompás dolog, de sajnos néha más is bejátszik a hajtómű-üzembe (néha elég egy madár vagy méhraj is a szívócsatornában), és akkor az sem segít. MiG-21-en is volt pompázs-szelep a szívócsatornán is meg a hajtóművön is, mégis néha előfordult kompresszor-pompázs. Boeing-737-en ugyanúgy vannak pompázs-szelepek, mégis néha van pompázs, azt még élőben is láttam. Üdv R. | |||||
sárkányos | Adatlap | 615116 | 2016. szeptember 23. 13:58 | ||
Szevasz. Kompresszor pompázsnál nincs láng a hajtómű lemezen ráadásul azért van a pompázsszelep még az Apache-on is.Üdv sárkányos | |||||
pigasos78 | Adatlap | 615112 | 2016. szeptember 23. 11:24 | ||
Sziasztok! Én is figyelmesen olvasom a kommenteket, nem gondoltam, hogy ilyen "kommentdömpinget" indítok el... :) Én csak annyit teszek hozzá, hogy megkérdezem az érintetteket és rögtön kiderül majd, mi történt. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 615111 | 2016. szeptember 23. 10:48 | ||
Én is dolgoztam Mi-8/17/24-en, de Boeingon meg Airbuson is, azokon is ugyanaz a villogó fény van, de mindegyiken látható szabad szemmel is a fény - mint ahogy a 615096-os linkeden is - és nemcsak a lelassított felvételen, mint ami a csobbanásról készült. Ráadásul csak az egyik gépnél látszik két villanás, csak a jobb oldalon, a másik Apache-on és a lezuhant gép bal oldalán semmi sem villog. Senki sem beszélt robbanásról, csak hajtómű-problémáról, ami lehetett sima kompresszor-pompázs is, ami ilyen füst nélkül kivillanó lángot produkálhat, mint ami csak a lassított felvételen látható. Ettől még persze lehet igazad neked is, meg nekem is. Talán majd kiderül, és talán megtudhatjuk. Üdv R. | |||||
sárkányos | Adatlap | 615096 | 2016. szeptember 22. 23:37 | ||
4:10-től nézd meg ezt a videót. Ugyan ez a villanó fény látható a görög vason is bekeretezve. www.youtube.com/watch | |||||
sárkányos | Adatlap | 615095 | 2016. szeptember 22. 23:32 | ||
Higgyél nekem hogy az az Apache felvillanó navigációs fénye. Gripennél és az Albatrosnál is ilyen van-volt a Mi-8/17/24-esen forgó vörös fény. Ha a hajtóműnél valami kis robbanás van az esetek 100%-ban füst is van. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 615093 | 2016. szeptember 22. 23:11 | ||
Hát, szerintem nézd meg még néhányszor azt a videót. A két villanás olyan rövid, hogy csak a lassított felvételen látszanak, ez pedig navigációs fénynél kizárt, annak látszani kellene a felvétel kezdetétől a végéig normál sebességű lejátszásnál is és szabad szemmel is - ha be vannak kapcsolva. Ezzel együtt is szerintem a pilóta cseszte el, mert ha hajtómű-probléma van (szerintem itt volt), akkor észre kellene venni és talán ne tessék ilyenkor műrepülni - pláne víz fölött, ahol sokkal nehezebb megbecsülni a magasságot! Üdv R. |
<<< Vissza | Tovább >>> |