<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Szállító | Adatlap | 628580 | 2017. június 2. 15:22 | ||
spupek | Adatlap | 628067 | 2017. május 20. 21:28 | ||
Köszi! Jogos! :D | |||||
Kamovos | Adatlap | 628056 | 2017. május 20. 14:36 | ||
A bucka lakók is ilyen hírforrást kerestek, aztán le is lőttek egy Mig-25-öt. Csak ott a hírszerzőz és a hírvivőt is kivégezték. :D | |||||
spupek | Adatlap | 628027 | 2017. május 19. 20:44 | ||
Sziasztok! Kecskemétre igyekszem a közeljövőben, és szeretnék hallani egy kis forszázshangot. Tudnátok segíteni hogy milyen váltásban repülnek a gépek. Melyik nap hánytól-hányig? Köszi! | |||||
zoli75 | Adatlap | 627982 | 2017. május 18. 20:24 | ||
Sziasztok, Camel 1 hívójellel egy An-26-os (406) repül Mezőkövesd térségében. | |||||
Kferro | Adatlap | 627966 | 2017. május 18. 11:29 | ||
Jaja, épp az imént néztem. Gyanús, hogy ez ugyanaz a repülés, aminek a kondenzcsíkját láttam korábban, mert az ablakon kinézve pont egy olyan hurkot láttunk itt a kollégákkal. Ezek szerint ez a repülés időben eltolva jelent meg a Flightradar-on, ahogy korábban írtad is. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 627965 | 2017. május 18. 11:27 | ||
Kferro Most repül (11,26) Cobra24 jelzéssel a Tisza-tótól Mezőkövesd felé egy Griff, előtte Debrecen környékén is repült egy kunkort. | |||||
Kferro | Adatlap | 627964 | 2017. május 18. 10:32 | ||
Értem. Vagy fél órája repült el itt Debrecen felett egy Gripen. Előbb a hangrobbanást hallottam, majd kicsivel később a gép hangját. Ekkor ki is néztem az ablakon, s láttam a kondenzcsíkját. Gyorsan felmentem a Flightradar-ra, de nem jelzett a közelben Gripent. A tegnapi Gripen kétszer repült el Debrecen felett, s azon a környéken dolgozok, ahol áthaladt. A Flightradar-os útvonalat követve épp akkor hallottam mindkétszer a hangját a gépnek, amikor a képernyőn is látható volt. | |||||
pigasos78 | Adatlap | 627945 | 2017. május 17. 21:54 | ||
Ugyanígy gondolom! :) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 627941 | 2017. május 17. 21:36 | ||
Amit a Flightradar-ra feltesznek az legtöbbször repül is, csak nem biztos hogy pontosan ott és akkor, vagyis lehetnek direkt késleltetések is a rendszerben, időnként lehetnek "ál-célok" is. Viszont az is biztos, hogy nem mindent tesznek ki a nyilvános képernyőre ami a légtérben repül, a Griffeket pl. nagyon ritkán látni itthonról. Néha az azonosító is megtévesztő, és csak akkor jöttem rá hogy Griffet figyelek 20 perce a Hortobágy fölött csalinkázni, mikor az hazaúton begyorsított olyan sebességre hogy nem lehetett se Ancsa se helikopter (utasszállítókat meg általában azonosíthatóan kijeleznek, így azokat könnyű kizárni). | |||||
pigasos78 | Adatlap | 627938 | 2017. május 17. 21:12 | ||
Az utasgépek tekintetében viszonylag pontos... | |||||
pigasos78 | Adatlap | 627937 | 2017. május 17. 21:09 | ||
Az utasgépek tekintetében viszonylag pontos... | |||||
pigasos78 | Adatlap | 627936 | 2017. május 17. 21:08 | ||
Azért a Flightradaros infokat ne vedd készpénznek. Se a repülési adatok tekintetében, se máshogy. A repülési útvonalra pláne ne igyál hideg vizet. Szamtalan olyan eset volt, hogy azt mutatta repülök,holott a földön voltam. És a fordítottja is előfordult. Keresztül repültem az országon oda-vissza, és mégse látott a család. Hiába figyeltek. :) | |||||
Kferro | Adatlap | 627915 | 2017. május 17. 12:31 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 627914 | 2017. május 17. 12:21 | ||
Nyertél, tiéd lehet egy MH Gripen-matricás bögre! (ha veszel magadnak) :-) | |||||
Kferro | Adatlap | 627912 | 2017. május 17. 11:05 | ||
Gabi | Adatlap | 627900 | 2017. május 16. 20:40 | ||
Zoli | Adatlap | 627567 | 2017. május 8. 17:27 | ||
Sennás | Adatlap | 627566 | 2017. május 8. 17:22 | ||
www.jetfly.hu/katonai-tipusok/legordult-a-gyartosorrol-az-elso-olasz-gyartasu-f-35b Ez így igaz? Ilyet kiadott a kezéből az USA? | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 627476 | 2017. május 4. 22:07 | ||
pigasos78 | Adatlap | 627475 | 2017. május 4. 21:57 | ||
TAMÁS78 | Adatlap | 627448 | 2017. május 4. 15:55 | ||
Kamovos | Adatlap | 627254 | 2017. április 30. 14:16 | ||
Gabusch | Adatlap | 627243 | 2017. április 30. 10:50 | ||
Ja, hogy ez a liverpooli cucc. Azt hittem, már lemaradtam valamiről és kihúztak valami újat. Szégyen gyalázat, amit műveltek vele pár éve, bár lehet, hogy balesetveszélyes volt, meg az is, hogy nem láttam - és nem is biztos, hogy fogom. Az U-505-öt amcsiban meg biztosan nem fogom látni. | |||||
Sennás | Adatlap | 627231 | 2017. április 30. 08:23 | ||
Sennás | Adatlap | 627230 | 2017. április 30. 07:55 | ||
Gabusch | Adatlap | 627225 | 2017. április 29. 23:41 | ||
Azóta leúszott a tengerig, vagy le kellett vontatni a fenéken a biztonságos kiemeléshez? :) Amúgy ez melyik? | |||||
Sennás | Adatlap | 627217 | 2017. április 29. 20:42 | ||
Megvan a mohácsi U-boat! Nem tudtam jövő április 1-ig várni:) | |||||
sanyi | Adatlap | 627144 | 2017. április 27. 20:38 | ||
Hali! Tegnap ilyenkor ugyanott Raven 71 hívójellel repkedett egy Griff. | |||||
zoli75 | Adatlap | 627140 | 2017. április 27. 20:10 | ||
Sziasztok, A Flightradar24.com-on Puma12 hívójellel köröz egy Gripen Mezőkövesd térségében. | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 627051 | 2017. április 25. 19:19 | ||
ja nem jön át...bánja a fa..om mennyi kondenz bánatot húz...nem megsértődtem hanem már túltettem magam a dolgon...napi 16 órát dolgozok így nincs energiám-jobban mondva eddig volt-vitatkozni ismeretlen repülőgép mániásokkal... | |||||
Bishop | Adatlap | 626926 | 2017. április 23. 19:51 | ||
vfrtom | Adatlap | 626924 | 2017. április 23. 19:30 | ||
Látom nem megy át. 2 méterre sem lesz 8 csík 1 gép mögött. Fizikailag nem lehet , hisz az egymás melletti hajtómüvek gázai már rég egybeolvadnak mire kialakul a kondenzcsík jelensége. De te elhiszed , azt amit láttál, így meggyözni sem lehet. Nem baj. Hagyjuk is, mert csak mégjobban megsértödsz. | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 626919 | 2017. április 23. 17:14 | ||
már 3x megbeszéltük,hogy nem több száz méteres vagy kilométeres elkülönülő csíkról írtam...még jó,hogy billencskamion amit vezetek nem húz kondenzcsíkot...így arról már nem kell írnom... | |||||
Sennás | Adatlap | 626896 | 2017. április 22. 20:01 | ||
Olyan videó kép nincs amit egy B52 alatt repülő másik gép készített? Kurva közelről biztos látni lehetne. Szoktak olyat vagy tankerről felülről töltés közben. Üdv Sennás! | |||||
vfrtom | Adatlap | 626894 | 2017. április 22. 18:57 | ||
Nem a B-52-ön van a hangsúly. Hanem azon , hogy 8 csíkot nem 1 B-52 húz. Ezt állítottad. Ezt egy páran cáfolták, te meg sértödötten eltüntél. Ennyi. | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 626893 | 2017. április 22. 18:29 | ||
ezt is írtam mert én is azon gondolkodtam,ahogy itt viccelődtek rajtam,hogy-hogyan lehetséges egy ilyen röpcsit ennyire pontosan látni.de lehetséges.nyilván mint írtam nem órákig és kilométereken keresztül vannak szétválva a csíkok... | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 626892 | 2017. április 22. 18:26 | ||
mivel tudom mit láttam és hogyan,ezért nem sértődtem meg és durcás sem vagyok...leírtam mi lehet a megoldás,mert amit láttam az tény.az elírt tipusjeltől eltekintve 7.-es korom óta -az 91 ben volt-ismerem az amerikai típusokat és volt is szerencsém már akkor a frankfurti,lipcse reptéren távcsővel bámulni őket.taszáron meg 5 méterről...tényleg nem sértődtem meg...biztos nekem is volt olyan amikor hülyének néztem valakit mert hihetetlen volt a sztorija... | |||||
vackor | Adatlap | 626887 | 2017. április 22. 12:55 | ||
Ezen a saját fotómon jól látható, hogy a négy kondenzcsíkból hogyan lesz kettő. Nyilván az egymáshoz lényegesen közelibb (egymás melletti) hajtóművekből jóval közelebb, métereken belül kialakulhat a közös kondenzcsík (erre próbáltam utalni az előző hozzászólásomban azzal, hogy "viszonylag közeli B-52" kell hozzá...). Sajnos ma már nehezen lehetne pl.lefotózni, hogy egy Tu-154 kondenzcsíkja hogyan nézne ki... | |||||
vfrtom | Adatlap | 626886 | 2017. április 22. 11:39 | ||
Nem a B-52 a hihetetlen, hanem hogy a 4 pár hajtómű 8, nyolc különálló kondenzcsíkot húzott. Nem szégyen beismerni , ha valaki téved, miután többen rámutattak, hogy nem igazán lehetséges. Helyette marad a sértődés és a durca. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 626883 | 2017. április 22. 00:49 | ||
Jó sztorik voltak a 90- es években az anno hazánkban a föld alól felszálló szovjet vadászgépekről szólók is... | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 626882 | 2017. április 22. 00:44 | ||
Milyen diplomatikusan fogalmazol- kissé szkeptikusan fogadtad a hírt- konkrétan nyerítve röhögtél, én meg azt se tudtam merre forduljak | |||||
tyimosenko | Adatlap | 626881 | 2017. április 22. 00:00 | ||
Ez az erdő felett lebegő lopakodó esete eszembe juttatta a történetet a nagybajomi erdő felett a 40-es évek végén vagy talán még később tapasztalt gomolygó füst, ami állítólag a még mindig az erdő sűrűjében tanyázó "elveszett" német egység táborából szállt fel. Valaki évekkel ezelőtt a roncskutatáson megszellőztetett egy ilyen bombahírt. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 626880 | 2017. április 21. 22:28 | ||
Egyébként meg nem lehetetlen hogy valaki B-52-est látott kis hazánk felett. Miért ne történhetett volna meg ? Én meg E-3 Awacs-et láttam forgó tányérral csíkhúzóban. Ennyi. Ha XB-70 lenne a téma azt most talán nehezebben lehetne elhinni.. :) Annó autentikus forrásból hallottam egy tatai lopakodós sztoriról, miszerint a tatai erdő felett dugta ki az orrát, majd ott lebegett a "lopakodó". Mivel akkoriban még nem volt alacsony láthatóságú függőlegesen fel és leszálló típus amikor én ezt hallottam (F-35), kissé szkeptikusan fogadtam a hírt. :) | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 626875 | 2017. április 21. 19:47 | ||
füst kondenz...bánja a kórság...nyilván az egyik a fullon működő hajtóművektől van,a másik vízpára,jégkristály...és nyilván nem arra gondoltam,hogy taszártól szegedig,onnan afghanisztánig 8 tökéletesen elkülönülő csíkot húzott a 3 darab bomber...gondolom most következik a kutatás..milyen hosszú csík kell b-52-esnek?lehet taszár rövid?eleve a formavilágukat sem könnyű összetéveszteni.biztosan van az a hőmérséklet,sebesség,magasság amikor van nyomorult 6-8 méter amíg összezár a kondenzjégfüstkristálycsík vagy mi...részemről a téma lezárva...eddig nem értettem,hogy lehet hetekig lovagolni egy témán...de ezek szerint így.. | |||||
Kferro | Adatlap | 626843 | 2017. április 21. 08:17 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 626838 | 2017. április 20. 21:28 | ||
Itt a fotókon füst, mert kis magasságban repül a gép és aránylag kis sebességgel. A kondenzcsík meg a nagy magasságban repülő gép hajtóműveiből kiáramló füst koromszemcséire kicsapódó és jégkristályokká fagyó vízpára. Vagyis csak a színe más, és a nagyobb magasságban a nagyobb gázhő/külső hőmérséklet közti különbség és nagyobb sebesség miatt jobban szétterülnek a csíkok, és a rásütő napfény miatt jobban is látszanak - vagyis szélesebbnek. Üdv R. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 626835 | 2017. április 20. 19:47 | ||
Javítsatok ki, ha tévedek, de én itt a hajtóművekből kiáramló füstöt látom. Ez azért nem ugyanaz, mint a kondenzcsík. | |||||
vackor | Adatlap | 626834 | 2017. április 20. 19:40 | ||
Való igaz, hogy éles szem és viszonylag közeli B-52 kell, hogy látható legyen az egymás melletti hajtóművek külön kondenzcsíkja, talán, ha lenne valahol egy olyan kép, ahol más-más színnel festenék meg mind a nyolcat... | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 626823 | 2017. április 20. 17:19 | ||
Na, most jól pofára estünk, nem tudjuk meg a titkot... :)) Hülyeséget és sértődgetést lehetőleg félretéve, valóban nagyon meglepő számomra, hogy a közvetlenül egymás mellett működő hajtómű-párok csíkja külön-külön látszódna, és valóban, a netes képek sem támasztják ezt alá. De ugye, én is tévedhetek, meg a netre sem töltötték fel a világ minden történését. Kétkedéssel olvasom továbbra is, és ennyi. Egyetlen jó kép kell a jelenségről, és már el is hiszem, annak töredelmes beismerésével együtt, hogy rosszul gondoltam. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Jól néztek ki és a hangjuk is szép volt.