<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Freddy | Adatlap | 632713 | 2017. szeptember 21. 10:24 | ![]() | |
Nem lehet, hogy ez csak egy múzeumi gép, amin cserélődött/szétrohadt az a doboz? Előzmény: (632707) Sennás 2017. szeptember 21. 07:36 | |||||
Sennás | Adatlap | 632707 | 2017. szeptember 21. 07:36 | ![]() | |
Köszi.De vajon miért kellet pont azt az egy dobozt(abban van légszűrő?) úgy hagyni? | |||||
Willi | Adatlap | 632696 | 2017. szeptember 20. 20:14 | ![]() | |
Igen, az az alapozó. | |||||
dioevil | Adatlap | 632695 | 2017. szeptember 20. 19:49 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 632692 | 2017. szeptember 20. 18:17 | ![]() | |
Még egy kérdés.Esetleg a kipufogón az a hővédős ezüst "huzatot" mivel lehet imitálni,hogy olyan kinézete legyen? Köszi | |||||
Sennás | Adatlap | 632691 | 2017. szeptember 20. 18:15 | ![]() | |
Hali! Hmm:) És mivel? Barna alapozó? | |||||
Willi | Adatlap | 632690 | 2017. szeptember 20. 17:49 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 632689 | 2017. szeptember 20. 17:45 | ![]() | |
gaunt1 | Adatlap | 631402 | 2017. augusztus 19. 17:09 | ![]() | |
Nem teljesen egy dologról beszélünk. A V54-től a V-84-ig (T-72B) ezekkel a motorokkal semmilyen baj nem volt. Tökéletesen megbízhatóak, strapabíróak, és valóban kiváló (bár mára elavult) motorokról van szó. Egyszerűen arról van szó, hogy a V92-nél átléptek egy határt, ezért csökkent le a megbízhatóság és élettartam látványosan. Az a terhelés már sok annak a motornak. Simán feltuningolhatod pl. az MTU MB873-ast (Leopard-2) is 2500+ lóerőre, de ugyan az lenne a baja, mint a V92-nek. Még egy példa erre a Rolls Royce Merlin. Ennek a motornak a "lebutított" változatát szerelték a Centurion harckocsikba, ez lett a RR Meteor. Míg a harckocsiban a motor szinte elnyűhetetlennek bizonyult, addig a repülőgépben 2-300 óránként cserélni kellett. | |||||
páncélos | Adatlap | 631379 | 2017. augusztus 19. 12:21 | ![]() | |
Nem akarom cáfolni a motorok minőségi hibáit, de annyit elmondanék az orosz (SZU) harckocsi motorok védelmében, hogy az alap V-2, és abból kifejlesztett motorok, a T-34-től a T-72-ig nagyon is megbízható, és némelyik még a mai napig kiválóan alkalmazható. A "Trasutin" V-45 motor, amiből a T-72 V-46, majd V-46-6 motorja lett egy kimondottan jó konstrukció,de! Lényeges, a sorozatgyártásnál valóban nem volt mindig egységes a minőségi munka, a megfelelő nyersanyag, de ettől még egy megbízható motor lehetne, de az üzemeltetése nem mindig (általában soha) volt az előírás szerinti. Röviden annyit, hogy egy harckocsit nem úgy használunk, mint egy autót, vagy teherautót. Elsősorban külön kell olajnyomást létesíteni, majd leállításnál visszahűteni a motort, és leszívatni az olajat, Na, ezek hiánya, és a nem megfelelő kenőanyag következtében haza lehet vágni a motort. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 631356 | 2017. augusztus 18. 13:37 | ![]() | |
Gázturbina... Sokat zabál, de nagyon erős és élettartama többszöröse a dízelnek. | |||||
Sennás | Adatlap | 631355 | 2017. augusztus 18. 13:17 | ![]() | |
Annyi de annyi mindent lehet másolni(koppintani) vagy pénzért megvenni, miért nem választottak(vásároltak) egy megbízható motort? Pedig már teherkocsikban van külföldi motor. Tankba is vehetnének. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 631354 | 2017. augusztus 18. 13:12 | ![]() | |
Ez az. 80 éves motor. A T-90 motorjának az őse a BT-7-ben kezdte pályafutását. 450 lóerő körül. Nem lehet a végtelenségig fokozni a teljesítményt, 1000 lóerő már az élettartam és a megbízhatóság rovására ment. Hivatalosan 350 óra a V92 garanciája, de ezt csak nagyon ritkán érik el, a motorok többségét jóval előtte selejtezni kell. Csak úgy összehasonlításként, a T-64-esek kifejezetten megbízhatatlannak tartott 5TDF motorja a 70-es évek legelején már többet bírt mint a V92, még két év múlva már több mint 2x annyi volt az élettartama. Idén a Tank Biatlon-on az indiai csapat egyetlen futam alatt két V92-es motort főzött meg. Pár napra rá egy orosz hadgyakorlat alatt egy T-90-es gyulladt ki, motortűz. Sajnos az orosz motorfejlesztés el van maradva a nyugathoz képest, de már a kínaiak is előttük járnak. A T-14/15 X-motorján is nagyon látszik ez. 1500 lóerőt csak egy ilyen rendkívül bonyolult motorral tudtak elérni. És ez az 1500 lóerő is csak vészhelyzet esetén elérhető, normál működés során le van korlátozva 1200-ra, hogy a motor tovább bírja. Semmi ilyen korlátozás nem létezik sem a Leopard, sem a Leclerc vagy a K2 motorjainál. | |||||
Sennás | Adatlap | 631353 | 2017. augusztus 18. 11:44 | ![]() | |
Ez érdekes , sőt hihetetlen. Aki(k) 70 éve épít ilyen "V" elrendezésű, turbós változatlan méretű motort nem tud(na) tartósat építeni. Hamarabb gondolnám hogy széthullik a lánc vagy szétesik futómű(milyeneket ugratnak néha) mint hogy megfő a motor.Konkrétan mit takar a "Gyorsan fogyó dolog?" besül,megragad,turbó megy szét? Sokkal nagyobb teljesítményű motorokat (Diesel) gyártanak mások és azok nem pukkanak le? Erről a T-14/15ben használt X motorról mit tudni 1200-1500Le létezik? Ez vajon hogy bírja a strapát? | |||||
gaunt1 | Adatlap | 631294 | 2017. augusztus 17. 09:36 | ![]() | |
Csak ne feledjenek el venni hozzájuk pár száz tartalék motort is. Gyorsan fogyó dologról van szó a T-90 esetén. :D Én inkább kínai VT-4-eseket vettem volna, minden szempontból jobb, korszerűbb gép. | |||||
Sennás | Adatlap | 631261 | 2017. augusztus 16. 17:09 | ![]() | |
Helló. Még friss ,aktuális! Vietnám Jul27-vel írt alá szerződést 64DB T-90S/SK tank vásárlásra 250millió Dollár értékben.(kb 3,9millió/tank--az jó ár?) www.armyrecognition.com/july_2017_global_defense_security_news_industry/vietnam_to_purchase_t-90s_main_battle_tank_russia_uralvagonzavod_10807172.html Hogy a színűk milyen lesz? Tuti nem a kiállítási homok szín. | |||||
Krisz76 | Adatlap | 630510 | 2017. július 28. 22:06 | ![]() | |
Köszi, akkor megpróbálok rákeresni. Azt lehet tudni, hogy mi célt szolgált, műhelykocsi vagy valami más? | |||||
Farkas469 | Adatlap | 630408 | 2017. július 26. 09:54 | ![]() | |
Helló! Van rá esély, hogy igen mert pár éve tettem fel egy fotót, hogy egy ilyen bódé a kalocsai raktárbázison a fűbe heve. Lehet a Kraz, Maz..topikba. Üdv. | |||||
Krisz76 | Adatlap | 630295 | 2017. július 24. 08:30 | ![]() | |
páncélos | Adatlap | 629744 | 2017. július 7. 21:52 | ![]() | |
páncélos | Adatlap | 629742 | 2017. július 7. 21:45 | ![]() | |
Egy kis T-64: icvi.at.ua/forum/382-0-0-37 | |||||
uazos | Adatlap | 629396 | 2017. június 27. 13:20 | ![]() | |
Ha jól selytem/ illetve látom Budafok-on készült. Javíts ki ha nem így van Maz! | |||||
Sennás | Adatlap | 629268 | 2017. június 24. 12:07 | ![]() | |
Ez igen Maz! Hol készült ez az armageddon? Van még ilyen jó publikus képed? Üdv SENNÁS | |||||
Maz | Adatlap | 629255 | 2017. június 24. 10:00 | ![]() | |
Pár korai darabon volt még ez a fajta, de még csak nem is pl a legkorábbi kettőn, hanem összevissza. Amúgy bármelyik makettnek óriási hibája még a hátsó tengelyek közti himba. Az, hogy a nyeregszerkezetnek terhelés nélkül hátra kellene buknia, nem vízszintesen állnia. | |||||
Maz | Adatlap | 629254 | 2017. június 24. 09:56 | ![]() | |
gaunt1 | Adatlap | 629173 | 2017. június 21. 10:12 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 629088 | 2017. június 17. 19:34 | ![]() | |
begyuzs | Adatlap | 629082 | 2017. június 17. 15:54 | ![]() | |
Ez a kemény,nem a kád széle ! http://scalemodels.ru/modules/myarticles/img_11031_1493410708_DSCF6648.jpg.html http://scalemodels.ru/articles/11031-samodel-1-35-m62-na-shassi-mzkt-7919.html | |||||
Sennás | Adatlap | 628944 | 2017. június 12. 22:41 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 628943 | 2017. június 12. 22:31 | ![]() | |
gaunt1 | Adatlap | 628939 | 2017. június 12. 20:32 | ![]() | |
Nem teljesen. A T-34 eredeti légszűrői szó szerint semmit nem értek, hatékonyságuk a 0% közelében volt. Ezeket váltotta először a "Ciklon" szűrő, most nem tudom pontosan mikor, kb. 1943 körül. Ez sem ért sokat. Hamaraosan ezt is lecserélték a "Multiciklon" típusra, ez már használható volt, de éppen hogy csak, hatásfoka rendkívül gyenge volt, a motor ezzel is hamar tönkrement. De a háborúban, ahol ezerszámra hullottak a T-34-esek, végülis megfelelő volt. 1945 után a békeévekre viszont valamit ki kellett találni. Ezért 1955-től építették be a VTI-3-as szűrőket, (Miniart készletben ez van) ezek már rendkívül jól működtek. A T-34-nél az összes fajta szűrő dupla, hengeres típus volt. A "kocka" VTI-4-est a T-54 motorjánál vezették be, 1955-től, ez került a modernizált T-44-esekbe is. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 628938 | 2017. június 12. 20:17 | ![]() | |
Hát akkor a fene sem tudja... Lehet, hogy a Miniart készlete mégis használható lenne? | |||||
Sennás | Adatlap | 628937 | 2017. június 12. 20:05 | ![]() | |
Magyarul a korai "rossz" dupla légszűrőt cserélték a szimpla kocka típusra? | |||||
Sennás | Adatlap | 628935 | 2017. június 12. 19:51 | ![]() | |
De akkor jó a kép/rajz? 2 van belőle? Hengersoronként 1-1. | |||||
Sennás | Adatlap | 628934 | 2017. június 12. 19:45 | ![]() | |
gaunt1 | Adatlap | 628932 | 2017. június 12. 19:40 | ![]() | |
Légszűrők, de más típusúak mint a T-34-ben. A Miniart készlete a VTI-3-as szűrőt adja(ez nem világháborús, 1955-ben vezették be), végülis nagyjából hasonló, de túl sok az eltérés, pl. a cikloncsövek alul egy nagy blokkban vannak, a D-12-nél meg szerintem benne a hengeres részben. neva-diesel.com/ustanovka_vozduhoochistitelya_d-12 | |||||
Sennás | Adatlap | 628931 | 2017. június 12. 19:30 | ![]() | |
Szia Laci.Jó az a kép:) A Tankogrados könyvben van. Csak mivel úgy nyílik mint egy "lepkeszárny" azért montírozták ki a közepét.Így jobban egymás mellé fér.628921 látni pontosan.Utolsó képen egy félkész állapot azon látni így. | |||||
lacipapa | Adatlap | 628930 | 2017. június 12. 19:21 | ![]() | |
Szervusz!szerintem az első kép a jó!Azon nem két légszűrő van,hanem előlről-hátúlról is le van fényképezve.Egymás mellé van montírozva. Az utólsó kép pedig tévedés! | |||||
Sennás | Adatlap | 628928 | 2017. június 12. 18:52 | ![]() | |
Szeva! OK de akkor azok mik? Mert a T-34(KIT)ben ilyen van 2 akkor azokat mire kell használni? | |||||
gaunt1 | Adatlap | 628925 | 2017. június 12. 18:10 | ![]() | |
De van olyan amin a motor tetején van egy (másik légszürő?) Az nem másik, hanem az egyetlen légszűrő. Ez már egy V-54 motor, nem a V2. A T-34 eredeti légszűrői nem értek semmit, a port alig szűrték ki a levegőből, ez jócskán hozzájárult a típus megbízhatatlanságához. A V-54 motornál már egy sokkal komolyabb ciklonszűrő van (VTI-4), aminek szinte tökéletes a szűrési hatásfoka, ezért elég belőle ez az egy is. Szerintem a V-54 motor jobban hasonlít a D12A-525-höz, én inkább ezt használnám. | |||||
Krisz76 | Adatlap | 628923 | 2017. június 12. 17:47 | ![]() | |
Akkor azt hiszem ezt a készletet beszerzem. | |||||
Sennás | Adatlap | 628921 | 2017. június 12. 15:20 | ![]() | |
Jónak jó:) És szerencsére benne van 2 hűtő(ott csak talán belülre a 2×2 ventilátor kell),2 légszűrő,kipufogót átalakítani,meg a sebváltót (kidobni?.?)De van olyan amin a motor tetején van egy (másik légszürő?) az meg a T-44M készletben van www.armorama.com/modules.php | |||||
Krisz76 | Adatlap | 628905 | 2017. június 12. 08:14 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 628883 | 2017. június 11. 14:21 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 628882 | 2017. június 11. 14:09 | ![]() | |
Szia. Szerintem a most kapható V2 motort tartalmazó készletekből ki lehet venni a motort. Felülről alig alig látszik majd valami. Talán a legolcsóbb a Maquette cég T34-e .De a Meng T-90 is jó lehet. Inkább a kiegészitők két oldalra ami látszik és gyártani kellene. toripro7.blog.fc2.com/blog-entry-211.html | |||||
Krisz76 | Adatlap | 628880 | 2017. június 11. 13:05 | ![]() | |
Üdv! Nekem is meg van a Last verzió, egyenlőre még dobozban. A motort pótolni kellene, milyen készletet ajánlotok hozzá? | |||||
begyuzs | Adatlap | 628858 | 2017. június 10. 21:44 | ![]() | |
Köszi,de hálistennek az enyémen ilyen nincs :D A motor után csak az üzemanyag tartályok vannak :) http://www.militarymodelling.com/sites/1/images/member_albums/132432/668427.jpg | |||||
Sennás | Adatlap | 628857 | 2017. június 10. 21:35 | ![]() | |
begyuzs | Adatlap | 628854 | 2017. június 10. 20:45 | ![]() | |
Igen,szerintem ez az a papír makett,amelyiket belinkelték talán pont az armorama fórumán. Sosem állnék neki egy ilyennek,eszméletlen... :O | |||||
Sennás | Adatlap | 628851 | 2017. június 10. 18:59 | ![]() | |
Ennyi kép van egyenlőre a "csörlőházról". Valami êpített, lehet papír? Ott picit belátni. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |