<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
juge75 | Adatlap | 632754 | 2017. szeptember 21. 18:13 | ||
Ezért sem realisztikus pl. a VSz és Szovjet idők nyakig rozsdás járműve. | |||||
juge75 | Adatlap | 632753 | 2017. szeptember 21. 18:12 | ||
Fénykorában egészen biztos, volt fedő festés rajtuk. Azóta hogy nincs igazán gazdájuk, úgy festik, ahogyan akarják. De az éles hadrendben tartott példányokon tutira karban van tartva, hiszen hadra foghatónak kell lennie, amit ellenőriznek is. | |||||
juge75 | Adatlap | 632752 | 2017. szeptember 21. 18:10 | ||
Amúgy feketére szokás festeni, esetleg zöldre. De a hő hatás és a használat miatt láthatóan a fedő festék lepereg róla... | |||||
juge75 | Adatlap | 632751 | 2017. szeptember 21. 18:07 | ||
Mert nem festette le fedő festékkel /gondolom, nem érdekes/, az alapozó önmagában is védi. | |||||
juge75 | Adatlap | 632750 | 2017. szeptember 21. 18:06 | ||
Sennás | Adatlap | 632749 | 2017. szeptember 21. 18:02 | ||
Szia az alapozót már beszéltük. De miért nincs festve? Illetve miért pont csak az? Köszi. | |||||
juge75 | Adatlap | 632748 | 2017. szeptember 21. 17:59 | ||
Az a míniumos alapozó. | |||||
Sennás | Adatlap | 632746 | 2017. szeptember 21. 17:50 | ||
Én se tudom de érdekes hogy ugyanolyan rozsdás mint a pufó. Az is elég magas "hőterhelést" kap attól lehet úgy melegszik/hűl lehet az színezi így el?De lehet nem. | |||||
Sennás | Adatlap | 632742 | 2017. szeptember 21. 17:19 | ||
Willi | Adatlap | 632741 | 2017. szeptember 21. 17:18 | ||
Nem tudom. Elmondtam, amit gondoltam, a döntés nem az enyém. Ám, ha rozsda, az szép egyenletes. | |||||
vatya1 | Adatlap | 632740 | 2017. szeptember 21. 17:17 | ||
Szia Sennás! köszönöm szuper ebből már tudok dolgozni. Üdv...Józsi | |||||
Sennás | Adatlap | 632737 | 2017. szeptember 21. 16:56 | ||
lacipapa | Adatlap | 632727 | 2017. szeptember 21. 15:25 | ||
Nézd meg a doboz környezetében,minden vasból lévő elem,hasonlóan rozsda vörös. Csak az alu. elemek és az a rozsda álló hálóval borított cső nem rozsdás! | |||||
Willi | Adatlap | 632724 | 2017. szeptember 21. 14:25 | ||
Szia! A rozsda nem ilyen egyenletes színű és igen furcsa lenne, ha az egész dobozt rozsda borítaná. Bár tévedhetek is, ha a dobozt később rakták a gépbe és előzőleg évekig kint volt a szabadban. | |||||
vatya1 | Adatlap | 632722 | 2017. szeptember 21. 13:37 | ||
Sziasztok! nem volna valakinek fotója a Zil-131 alvázáról? a fékcsövek és vezetékelése miatt kellene köszi előre is | |||||
lacipapa | Adatlap | 632716 | 2017. szeptember 21. 11:53 | ||
Szerintem az is fekete volt,eredetileg,csak valamilyen kémes hatásra a festéket ledobta.Nézd meg a 632689hsz. képen,hogy az összes vas rögzítő fülek,jobb oldalon pl. a bordás csövet (ami,esetleg horganyzott volt,eredetileg)is megkezdte az ugyan olyan színű rozsda.A fenti hsz.képen látszik,még,némi festék maradvány is. Ez az én véleményem. | |||||
romsitsa | Adatlap | 632715 | 2017. szeptember 21. 10:38 | ||
Az első képen szerintem rozsda látszik a fekete festék alatt. A kipufogó borítását, vatagságtól függően, pl. paracordból (vagy más fonott nylon kötél) tudod pompásan megoldani. Méretre vágod, kihúzod a központi szálakat és a burkot ráhúzod a műanyag elemre. Üdv Á | |||||
Freddy | Adatlap | 632713 | 2017. szeptember 21. 10:24 | ||
Nem lehet, hogy ez csak egy múzeumi gép, amin cserélődött/szétrohadt az a doboz? | |||||
Sennás | Adatlap | 632707 | 2017. szeptember 21. 07:36 | ||
Köszi.De vajon miért kellet pont azt az egy dobozt(abban van légszűrő?) úgy hagyni? | |||||
Willi | Adatlap | 632696 | 2017. szeptember 20. 20:14 | ||
Igen, az az alapozó. | |||||
dioevil | Adatlap | 632695 | 2017. szeptember 20. 19:49 | ||
Sennás | Adatlap | 632692 | 2017. szeptember 20. 18:17 | ||
Még egy kérdés.Esetleg a kipufogón az a hővédős ezüst "huzatot" mivel lehet imitálni,hogy olyan kinézete legyen? Köszi | |||||
Sennás | Adatlap | 632691 | 2017. szeptember 20. 18:15 | ||
Hali! Hmm:) És mivel? Barna alapozó? | |||||
Willi | Adatlap | 632690 | 2017. szeptember 20. 17:49 | ||
Sennás | Adatlap | 632689 | 2017. szeptember 20. 17:45 | ||
gaunt1 | Adatlap | 631402 | 2017. augusztus 19. 17:09 | ||
Nem teljesen egy dologról beszélünk. A V54-től a V-84-ig (T-72B) ezekkel a motorokkal semmilyen baj nem volt. Tökéletesen megbízhatóak, strapabíróak, és valóban kiváló (bár mára elavult) motorokról van szó. Egyszerűen arról van szó, hogy a V92-nél átléptek egy határt, ezért csökkent le a megbízhatóság és élettartam látványosan. Az a terhelés már sok annak a motornak. Simán feltuningolhatod pl. az MTU MB873-ast (Leopard-2) is 2500+ lóerőre, de ugyan az lenne a baja, mint a V92-nek. Még egy példa erre a Rolls Royce Merlin. Ennek a motornak a "lebutított" változatát szerelték a Centurion harckocsikba, ez lett a RR Meteor. Míg a harckocsiban a motor szinte elnyűhetetlennek bizonyult, addig a repülőgépben 2-300 óránként cserélni kellett. | |||||
páncélos | Adatlap | 631379 | 2017. augusztus 19. 12:21 | ||
Nem akarom cáfolni a motorok minőségi hibáit, de annyit elmondanék az orosz (SZU) harckocsi motorok védelmében, hogy az alap V-2, és abból kifejlesztett motorok, a T-34-től a T-72-ig nagyon is megbízható, és némelyik még a mai napig kiválóan alkalmazható. A "Trasutin" V-45 motor, amiből a T-72 V-46, majd V-46-6 motorja lett egy kimondottan jó konstrukció,de! Lényeges, a sorozatgyártásnál valóban nem volt mindig egységes a minőségi munka, a megfelelő nyersanyag, de ettől még egy megbízható motor lehetne, de az üzemeltetése nem mindig (általában soha) volt az előírás szerinti. Röviden annyit, hogy egy harckocsit nem úgy használunk, mint egy autót, vagy teherautót. Elsősorban külön kell olajnyomást létesíteni, majd leállításnál visszahűteni a motort, és leszívatni az olajat, Na, ezek hiánya, és a nem megfelelő kenőanyag következtében haza lehet vágni a motort. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 631356 | 2017. augusztus 18. 13:37 | ||
Gázturbina... Sokat zabál, de nagyon erős és élettartama többszöröse a dízelnek. | |||||
Sennás | Adatlap | 631355 | 2017. augusztus 18. 13:17 | ||
Annyi de annyi mindent lehet másolni(koppintani) vagy pénzért megvenni, miért nem választottak(vásároltak) egy megbízható motort? Pedig már teherkocsikban van külföldi motor. Tankba is vehetnének. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 631354 | 2017. augusztus 18. 13:12 | ||
Ez az. 80 éves motor. A T-90 motorjának az őse a BT-7-ben kezdte pályafutását. 450 lóerő körül. Nem lehet a végtelenségig fokozni a teljesítményt, 1000 lóerő már az élettartam és a megbízhatóság rovására ment. Hivatalosan 350 óra a V92 garanciája, de ezt csak nagyon ritkán érik el, a motorok többségét jóval előtte selejtezni kell. Csak úgy összehasonlításként, a T-64-esek kifejezetten megbízhatatlannak tartott 5TDF motorja a 70-es évek legelején már többet bírt mint a V92, még két év múlva már több mint 2x annyi volt az élettartama. Idén a Tank Biatlon-on az indiai csapat egyetlen futam alatt két V92-es motort főzött meg. Pár napra rá egy orosz hadgyakorlat alatt egy T-90-es gyulladt ki, motortűz. Sajnos az orosz motorfejlesztés el van maradva a nyugathoz képest, de már a kínaiak is előttük járnak. A T-14/15 X-motorján is nagyon látszik ez. 1500 lóerőt csak egy ilyen rendkívül bonyolult motorral tudtak elérni. És ez az 1500 lóerő is csak vészhelyzet esetén elérhető, normál működés során le van korlátozva 1200-ra, hogy a motor tovább bírja. Semmi ilyen korlátozás nem létezik sem a Leopard, sem a Leclerc vagy a K2 motorjainál. | |||||
Sennás | Adatlap | 631353 | 2017. augusztus 18. 11:44 | ||
Ez érdekes , sőt hihetetlen. Aki(k) 70 éve épít ilyen "V" elrendezésű, turbós változatlan méretű motort nem tud(na) tartósat építeni. Hamarabb gondolnám hogy széthullik a lánc vagy szétesik futómű(milyeneket ugratnak néha) mint hogy megfő a motor.Konkrétan mit takar a "Gyorsan fogyó dolog?" besül,megragad,turbó megy szét? Sokkal nagyobb teljesítményű motorokat (Diesel) gyártanak mások és azok nem pukkanak le? Erről a T-14/15ben használt X motorról mit tudni 1200-1500Le létezik? Ez vajon hogy bírja a strapát? | |||||
gaunt1 | Adatlap | 631294 | 2017. augusztus 17. 09:36 | ||
Csak ne feledjenek el venni hozzájuk pár száz tartalék motort is. Gyorsan fogyó dologról van szó a T-90 esetén. :D Én inkább kínai VT-4-eseket vettem volna, minden szempontból jobb, korszerűbb gép. | |||||
Sennás | Adatlap | 631261 | 2017. augusztus 16. 17:09 | ||
Helló. Még friss ,aktuális! Vietnám Jul27-vel írt alá szerződést 64DB T-90S/SK tank vásárlásra 250millió Dollár értékben.(kb 3,9millió/tank--az jó ár?) www.armyrecognition.com/july_2017_global_defense_security_news_industry/vietnam_to_purchase_t-90s_main_battle_tank_russia_uralvagonzavod_10807172.html Hogy a színűk milyen lesz? Tuti nem a kiállítási homok szín. | |||||
Krisz76 | Adatlap | 630510 | 2017. július 28. 22:06 | ||
Köszi, akkor megpróbálok rákeresni. Azt lehet tudni, hogy mi célt szolgált, műhelykocsi vagy valami más? | |||||
Farkas469 | Adatlap | 630408 | 2017. július 26. 09:54 | ||
Helló! Van rá esély, hogy igen mert pár éve tettem fel egy fotót, hogy egy ilyen bódé a kalocsai raktárbázison a fűbe heve. Lehet a Kraz, Maz..topikba. Üdv. | |||||
Krisz76 | Adatlap | 630295 | 2017. július 24. 08:30 | ||
páncélos | Adatlap | 629744 | 2017. július 7. 21:52 | ||
páncélos | Adatlap | 629742 | 2017. július 7. 21:45 | ||
Egy kis T-64: icvi.at.ua/forum/382-0-0-37 | |||||
uazos | Adatlap | 629396 | 2017. június 27. 13:20 | ||
Ha jól selytem/ illetve látom Budafok-on készült. Javíts ki ha nem így van Maz! | |||||
Sennás | Adatlap | 629268 | 2017. június 24. 12:07 | ||
Ez igen Maz! Hol készült ez az armageddon? Van még ilyen jó publikus képed? Üdv SENNÁS | |||||
Maz | Adatlap | 629255 | 2017. június 24. 10:00 | ||
Pár korai darabon volt még ez a fajta, de még csak nem is pl a legkorábbi kettőn, hanem összevissza. Amúgy bármelyik makettnek óriási hibája még a hátsó tengelyek közti himba. Az, hogy a nyeregszerkezetnek terhelés nélkül hátra kellene buknia, nem vízszintesen állnia. | |||||
Maz | Adatlap | 629254 | 2017. június 24. 09:56 | ||
gaunt1 | Adatlap | 629173 | 2017. június 21. 10:12 | ||
Kamovos | Adatlap | 629088 | 2017. június 17. 19:34 | ||
begyuzs | Adatlap | 629082 | 2017. június 17. 15:54 | ||
Ez a kemény,nem a kád széle ! http://scalemodels.ru/modules/myarticles/img_11031_1493410708_DSCF6648.jpg.html http://scalemodels.ru/articles/11031-samodel-1-35-m62-na-shassi-mzkt-7919.html | |||||
Sennás | Adatlap | 628944 | 2017. június 12. 22:41 | ||
Sennás | Adatlap | 628943 | 2017. június 12. 22:31 | ||
gaunt1 | Adatlap | 628939 | 2017. június 12. 20:32 | ||
Nem teljesen. A T-34 eredeti légszűrői szó szerint semmit nem értek, hatékonyságuk a 0% közelében volt. Ezeket váltotta először a "Ciklon" szűrő, most nem tudom pontosan mikor, kb. 1943 körül. Ez sem ért sokat. Hamaraosan ezt is lecserélték a "Multiciklon" típusra, ez már használható volt, de éppen hogy csak, hatásfoka rendkívül gyenge volt, a motor ezzel is hamar tönkrement. De a háborúban, ahol ezerszámra hullottak a T-34-esek, végülis megfelelő volt. 1945 után a békeévekre viszont valamit ki kellett találni. Ezért 1955-től építették be a VTI-3-as szűrőket, (Miniart készletben ez van) ezek már rendkívül jól működtek. A T-34-nél az összes fajta szűrő dupla, hengeres típus volt. A "kocka" VTI-4-est a T-54 motorjánál vezették be, 1955-től, ez került a modernizált T-44-esekbe is. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 628938 | 2017. június 12. 20:17 | ||
Hát akkor a fene sem tudja... Lehet, hogy a Miniart készlete mégis használható lenne? | |||||
Sennás | Adatlap | 628937 | 2017. június 12. 20:05 | ||
Magyarul a korai "rossz" dupla légszűrőt cserélték a szimpla kocka típusra? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |