<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105. |
tank | Adatlap | 645345 | 2018. június 3. 22:01 | ![]() | |
Elnar | Adatlap | 645137 | 2018. május 29. 18:35 | ![]() | |
Az 1.f.zlj. többnyire a vaskereszt alakú saját jelzését festette át ahogy a Pc.123 képein is látszik. Azért lett keskeny a kereszt, mert a saját jelzés csúcsait kötötték össze és az nem szabályos nyolcszöget adott ki. (jelzés nélkül, saját kereszt, átfestett) | |||||
romsitsa | Adatlap | 645135 | 2018. május 29. 17:58 | ![]() | |
Az a szép ebben, hogy az 1. feld. sem a szabvány keresztet használta, valamivel keskenyebb volt annál, de szélesebb a lovasoknál... Kizárásos alapon a lenti kocsit én Pc-163-nak tartom nyilván, de elég sok ismeretlen van még a Pc-16... sorból. Üdv Á | |||||
Elnar | Adatlap | 645134 | 2018. május 29. 17:47 | ![]() | |
Más az orrán a folt a villám alatt. Emerick, köszi, igaz, a dátumot nem figyeltem. | |||||
téglatesó | Adatlap | 645127 | 2018. május 29. 14:45 | ![]() | |
Üdv! Laikusként csak belevau: de nem lehetséges, hogy ez a gép is a Pc-164? Erős nagyításban a harmadik számjegybe akár a 4-est is bele lehet látni. Mindenesetre érdekes, hogy kétféle hadijelet is visel: az 1940-es ideiglenest az oldalán (igaz már elég halványan), és a későbbi szabvány stoptáblát a frontlemezen. A felderítők villáma is ott van az orrán. Kár, hogy a fénytörés miatt a torony oldala nem látszik, hogy ott mi van... | |||||
romsitsa | Adatlap | 645124 | 2018. május 29. 13:13 | ![]() | |
Köszi, én is ezt valószínűsítem a szív kapcsán, csak az időrend nem tiszta. Az ököl rálóg a rendszámra, viszont a Pc-164 közeli képén nem látom átfestés jelét, így azt valószínűsítem, hogy felkerült a szív, majd lefestették pirossal és felfestették az öklöt. Illetve az ököl jelentése is bizonytalan, mert a hátul álló kocsi jelzése a 2. feld.-höz (kizárásos alapon) vagy a Ludovikához tartozik (ha kiküldték a Ludovika valamelyik kocsiját). Az 1. feld. a toronyra festette fel a keresztet, a Lovas feld. pedig a keskenyebb keresztet használta. Üdv Á | |||||
Emerick | Adatlap | 645091 | 2018. május 28. 20:34 | ![]() | |
Pc-184 fizikailag nem létezett 1943-ig bezárólag biztosan. A szív jelzés szerintem az 1. felderítő zászlóalj (1.) páncélgépkocsi századának egyéni jelzése lehetett. A Pc-164-en egyértelműen látni, de más kocsikon is előkerült. I. | |||||
Elnar | Adatlap | 645086 | 2018. május 28. 20:00 | ![]() | |
Az a két jármű tényleg ugyanaz. Viszont szerintem az nem 164 hanem 184. | |||||
romsitsa | Adatlap | 645074 | 2018. május 28. 13:11 | ![]() | |
Az hagyján, de a PS is összeomlott. Az orr és a sárvédők mintája közel azonos és a második fotón szerintem az orron és a kocsi oldalán is ott az 1. feld. jelzése. A felségjel fehér szíve hiányzik, de közel biztos vagyok benne, hogy mindkét kocsi a Pc-164, valahol a Szovjetunióban, 1941-ben. Üdv Á | |||||
Gabusch | Adatlap | 645063 | 2018. május 28. 11:37 | ![]() | |
Hibás a linked. | |||||
romsitsa | Adatlap | 645062 | 2018. május 28. 11:05 | ![]() | |
Hello, ezen kívül van valakinek fényképe a Pc-164-ről? Illetve az ismert, hogy a fehér szív mikor került fel a felségjelre és mit jelent? 4.bp.blogspot.com/-gpqYj-wJ7fY/VSGyP98jY0I/AAAB5M/nUpWIhwMm_0/s1600/Pc%2B164.jpg Köszi Á | |||||
romsitsa | Adatlap | 645043 | 2018. május 27. 19:42 | ![]() | |
Kend le "sárral". Vagy rakj oda egy lácszemet, a pőrekocsin a géppuska mellett van egy szem, mondjuk átrakták. Üdv Á | |||||
romsitsa | Adatlap | 645041 | 2018. május 27. 19:40 | ![]() | |
A pőrekocsikon álló Turánokon nem szabványos a minta. Szerintem az történhetett, hogy a csapatnál festették át (részben) kocsikat, majd kiosztották a zöld kötényeket, majd néhány? kocsi kötényét is terepezték, míg a többség maradt zöld. Az első fotón a Turán III makettje van, az eredeti kocsin talan sárral foltozták a kötényt, vagy simán sáros. A második képen a Zrínyi egyszín zöld, a harmadikon a ma Kubinkában álló irénke is. Emlékeim szerint a kubinkai Turán I és II is zöld volt. Üdv Á | |||||
Sennás | Adatlap | 645034 | 2018. május 27. 18:39 | ![]() | |
McFrost | Adatlap | 645032 | 2018. május 27. 18:36 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 645031 | 2018. május 27. 18:31 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 645030 | 2018. május 27. 18:24 | ![]() | |
McFrost | Adatlap | 645029 | 2018. május 27. 18:19 | ![]() | |
Eddig csak a 37-es kocsiról készült fotón láttam terepezett kötényzetet. A proto Szarvas volt még terep mintás, kötény nélkül és még egy fotó kering egy szintén mintás Zrínyiről, az is kötény nélküli. | |||||
Sennás | Adatlap | 645028 | 2018. május 27. 18:12 | ![]() | |
Csak kérdem tisztelettel az lehet a Turán nem de a Zrinyi kapott terepre festett köténylemezt? Vagy azon is csak sima zöld volt? | |||||
Sennás | Adatlap | 645024 | 2018. május 27. 18:00 | ![]() | |
SSZABI | Adatlap | 645016 | 2018. május 27. 15:01 | ![]() | |
Köszönöm a segítségeteket! A kötényeket átfújom majd akkor, de a jelzésekkel nem tudok már mit kezdeni. Egyébként is elég vastag matricák voltak, átfújni és újat felrakni nem lenne jó, lecsiszolni meg nem akarom, eddig sose volt jó vége az ilyen javításoknak :( Majd legközelebb... Üdv! | |||||
romsitsa | Adatlap | 644992 | 2018. május 26. 19:37 | ![]() | |
A két fotó alapján egyszín zöld a kötény, főleg a távolabbi képen. Az alakulatjelzést elnézte a Bronco. A három fehér pöttyös pajzs a 3/III zászlóalj jelzése, a mellette levő 4 viszont a 3/I zászlóalj 4. századát. A hátsó kötény mögött én 31..-et vélek látni, ami a 3/III zászlóalj 1. százada, így a pajzs mellett szerintem 9-es volt. Illetve a test kötényének az elejét és a végét meg kellene törni, hogy a sárvédő felé álljon. Üdv Á | |||||
Emerick | Adatlap | 644982 | 2018. május 26. 13:38 | ![]() | |
Üdv! Elvileg amikor a kötényezést elkezdték kiadni a páncélosokra, már egyszínű zöld volt a rendszeresített festést. A kötények tehát egyszínűek voltak. Ellenben az általad készített festés szerintem elég jól néz ki, nem érdemes elrontani telizöld átfestéssel, mert így sokkal látványosabb! I. | |||||
SSZABI | Adatlap | 644975 | 2018. május 26. 08:56 | ![]() | |
Üdv! Lenne egy kérdésem (kerestem itt a hozzászólásokban de nem találtam rá választ): a kötényezett 41M Turánoknál a kötények is kaptak valami mintázatot, vagy az sima zöldre volt lefestve? Mert én ugyan festettem a maketten, de most láttam egy grafikát amit, Deák Tamás készített, ott meg sima zöld az egész (igaz, nem a konkrét 56-os toronyszámot viselő jármű van a rajzokon). A fotókról se tudom eldönteni, hogy mi a helyzet. Dobozból,saját szórakoztatásra építem, így is vannak biztos hibái, de ezt még ki tudom javítani ha kell... Előre is köszönöm a segítséget! | |||||
romsitsa | Adatlap | 643087 | 2018. április 12. 14:04 | ![]() | |
A WM sablonokat használt és a foltok helyét variálták, de ez a Toldinál nem segít. Az erdélyi sorozaton alig látszik mintázat a por és fényviszonyok miatt, de úgy saccolom valami előkép alapján felfújták a foltok körvonalait és azokat kitöltötték, szintén fújva. A minták összképe hasonló a kocsikon, de maguk a foltok eltérhetnek. Üdv Á | |||||
Zsóti | Adatlap | 643063 | 2018. április 11. 22:12 | ![]() | |
Ettől féltem. És a Toldikat mi alapján festették? Volt egy hivatalos folt térkép és ez került fel mindre? Vagy itt is egy konkrét kocsit kellene találni, mert minden Toldi más és más? Üdv Zsolti | |||||
romsitsa | Adatlap | 642758 | 2018. április 6. 10:31 | ![]() | |
Az erdélyi fotókon minden kocsi terepezett, de korábbról és későbbről is vannak egyszínű gépek. Amíg nem lesz meg az összes mozgósított kocsi fotója és rendszáma, addig elképzelhető egy zöld Toldi Erdélyben, de a bizonyítékot neked kell összeraknod. Üdv Á | |||||
Zsóti | Adatlap | 642749 | 2018. április 5. 22:40 | ![]() | |
Téglatesó, köszi ismét a hozzászólást, hasznos amiket írsz! Romsistának szintén köszönet! 3 Toldit biztosan építek a közeli(?) jövőben. Az erdélyi jelenethez visszatérve. Az első 40 db Toldi mind tereptarka festést kapott vagy lehetett köztük egyszínű is? A terepminta festése a mumusom egyenlőre... Üdv Zsolti | |||||
romsitsa | Adatlap | 642499 | 2018. március 31. 12:34 | ![]() | |
Hello, ezekre szerintem van magyarázat, csak a levéltárakat kellene végigbogarászni. A Csabánál a Firestone Cordatic váltás lehet a kulcs, a harmadik felni meg talán a proto gumijához készült. A Toldi meghajtókereke talán a magyar alkatrészgyártással van összefüggésben mert az I és II szérián is felbukkan. Üdv Á | |||||
Elnar | Adatlap | 642493 | 2018. március 31. 10:46 | ![]() | |
És akkor még ott vannak a különféle keréktárcsájú Csabák, az eltérő torony szabásmintájú Turánok, csak ami a látható különbségeket érinti. | |||||
romsitsa | Adatlap | 642465 | 2018. március 30. 21:03 | ![]() | |
Hello, az a helyzet, hogy a könyvek nem járják körül a témát. Pl. a teljes Toldi sorozat és a Csabák esetében is hevederes Gebaurrel számolt a HM, de a Danuvia 1 darabbal készült el, mire a Toldi B20 széria kifutott. Vagy, a Toldi B20 széria magyar motorral készült, míg a Ganz összesen 1 prototípussal készült el. Vagy, a B40 nem kapott megerősített páncélzatot, mert a futómű nem bírta el, míg ott virít a megpatkolt kubinkai kocsi. Üdv Á | |||||
Elnar | Adatlap | 642453 | 2018. március 30. 17:25 | ![]() | |
Kétfajta meghajtókerék látszódik fotókon. Az egyiken két kerek tárcsa van a központi csavarkoszorún kívül, egymással szemben. Más esetekben ez hiányzik. www.fortepan.hu/ Az elöl lévő kocsin van, a mögötte lévő kettőn nincs. | |||||
téglatesó | Adatlap | 642452 | 2018. március 30. 17:10 | ![]() | |
Üdv! Romsitsa köszi a pontosításokat, javításokat, új infókat! Azt pl. nem tudtam, hogy a védőlemezt az ágterelőre rakták rá. A fényképeken nem látszik, csak annyi, hogy pl. az egyik oldalin volt lemez, a másikon nem, de ugyebár ez is variálódik. Voltak olyan Toldik, ahol a jobb oldali lámpa védőlemezes, a másik csak ágterelős, voltak olyanok, amiknél ez pont fordítva van. Voltak olyanok is, amiknél mind a két oldalon egyformán lemezes volt, vagy csak ágterelős. Hogy mi alapján variálódott a dolog, nem sikerült még rájönnöm. Mindenesetre pont ezért javasoltam Zsótinak, hogy fényképről készítsen el egy konkrét kocsit, az első 40db-ból, amik ott lehettek 1940 augusztusában a bevonuláskor. A géppuska hevederesre cserélését a mesekönyvben (meg még itt-ott is) olvastam, de ezek szerint ez téves infó. A "homloklemez-megerősítés"-be az általad leírt részek megpatkolása is beleértődik természetesen. Hogy a meghajtókerékből is több variáció létezett volna, ez megint új infó. Van róluk esetleg fotó (vagy rajz) is? A rajzommal elsősorban az volt a célom, hogy megmutassam azokat a részletbeli eltéréseket, amiket 1/72-ben még meg lehet (és kell is!) jeleníteni, mert ezek alapján lehet az egyes variánsokat viszonylagos pontossággal megépíteni ebben a kicsi méretarányban. Lacipapa: minden okoskodásom ellenére én csak ugatom ezt a témát! :D Vannak nálam sokkal szakavatottabb ismerői is a Toldinak. De szívesen segítek / válaszolok a kérdéseidre (ha tudok) itt is, vagy a hzoli0510@gmail.com emilen. | |||||
romsitsa | Adatlap | 642443 | 2018. március 30. 14:55 | ![]() | |
Hello, az ágterelő rácson volt a védőlemez. Feltételezem, hogy védje a visszapillantó tükröket. Közel biztosra veszem, hogy a B20 sorozat nem kapott hevederes géppuskát. A B40-nél a merőleges lemezeket (vezető és mellette levő csík, pk. kupola) is megpatkolták. A meghajtókerék emlékeim szerint a módosított kormányművel változott, de ez nem biztos. Üdv Á | |||||
lacipapa | Adatlap | 642439 | 2018. március 30. 14:00 | ![]() | |
Lehet,hogy ez naiv kérdés,de: A II.Vh.-ban a magyar hjm-ek rendszámainál,mi döntötte el,hogy a H,vagy Pc betű jelzés legyen?Melyik mit takart?Köszi! Laci | |||||
lacipapa | Adatlap | 642438 | 2018. március 30. 13:43 | ![]() | |
Szervusz! Én is szalag antennás Toldi I. építésében vagyok benne.Ehhez szeretném a segítségedet kérni,magánban,ha adnál egy elérhetőséget.Az adatlapomon az enyém ott van. Üdv,Laci | |||||
téglatesó | Adatlap | 642434 | 2018. március 30. 12:39 | ![]() | |
Szia Zsóti! Örülök, hogy segíthettem. A maketted szép lett, gyönyörű a festés, a vedöring, meg minden (kb. csorog a nyálam, ahogy nézem), de pont erről beszéltem, hogy a Toldi így, ebben a konstellációban NEM LÉTEZETT! Magyarán nem volt erősítetthomlokpáncélzatú-toronyputtonyos-nehézpuskás változat. Tudom, kb. Móricka-szintű rajz, és a téma szakértői millió fogást találnak rajta majd, de készítettem még korábban egy külföldi csoportba egy összehasonlító ábrát a valóban létezett Toldi-variációkról, hogy helyre tegyem az IBG tévedéseit a "Toldi II." fogalmával kapcsolatban (ez itt most magyar nyelvű, de a külföldiek számára angolul feliratoztam anno). Romsitsa: A cifraságokkal kapcsolatban tökéletesen igazad van, ezzel vitatkozni nem tudok... Elég sok A20 Toldiról nincs fényképem (még), de amiről van (az egyszem H-355-öt leszámítva), mindegyik szalagantennás. Ettől függetlenül bármi lehetséges. Zsótinak még egy tanács: ha törekszel a történelmi hűségre, mindenképpen fotó alapján válassz konkrét kocsit, ugyanis a Toldiknál oda kell figyelni, hogy a sárvédő lemezekre melyik oldalra milyen lámpa került: ágterelő rácsos, vagy védőlemezes, illetve, hogy (a meglévő képek alapján) az Erdélybe 1940-ben bevonult kocsikon a szerszámos ládákon nem volt merevítő bordázat, tehát azt a makett vonatkozó alkatrészéről le kell csiszolni. Köszönöm a figyelmet. | |||||
Elnar | Adatlap | 642430 | 2018. március 30. 12:27 | ![]() | |
30. harckocsiezred. Itt 620984-es hozzászólás. | |||||
lacipapa | Adatlap | 642427 | 2018. március 30. 09:18 | ![]() | |
Üdv! Meg tudnátok mondani,hogy a Doni fronton 1942-ben,milyen páncélos és felderítő alakulatok tevékenykedtek? Kérem,hogy ne a levéltárba küldjetek :D . Laci | |||||
Emerick | Adatlap | 642417 | 2018. március 29. 22:36 | ![]() | |
A 101. gépkocsizó vegyiharc zászlóalj kilenc Ansaldoját eleve ködösítő feladatokra szerezték be, páncélozott pótkocsikkal együtt. A lángszórós kísérlet külön történet. Sima géppuskás Ansaldoba szerelték át próbából a lángszórót, majd vissza. A csendőr Ansaldok nagyjavított kocsik lehettek, és így valószínűleg zöldre lettek átfestve. A zsákmány páncélosok egy része nem kapott rendszámot, elsősorban a selejtes állapotúak. (de volt a VI. légvédelmi tüzérosztálynak is egy vontatásra használt páncélosa rendszám nélkül) Ami működött, azt általában ellátták rendszámmal. Alakulatjelzéssel csak akkor, ha mozgósított alakulat járműve volt és hadműveleti területen alkalmazták. | |||||
lacipapa | Adatlap | 642407 | 2018. március 29. 19:42 | ![]() | |
Köszi,felség jeles képet láttam,valahol,de olyan szögben állt,hogy más nem látszott rajta.Persze,azóta sem találom azt a képet. | |||||
romsitsa | Adatlap | 642402 | 2018. március 29. 18:26 | ![]() | |
Valami jelzést mindig festettek rájuk. A felségjeltől kezdve az alakulatjelzésen át a fiktív vagy valós? rendszámig. Hogy volt-e erre szabály vagy szerettek dekorálni, nem tudom. Üdv Á | |||||
lacipapa | Adatlap | 642397 | 2018. március 29. 17:31 | ![]() | |
Szervusz Ádám! Még egy kérdés.A zsákmányolt harcjárműveket ellátták,valami féle,azonosítóval,esetleg rendszámozhatták? Laci | |||||
romsitsa | Adatlap | 642396 | 2018. március 29. 17:24 | ![]() | |
Hello, a rendőrség volt kék (közel fekete) nem a csendőrség. Csendőr Ansaldokról a Modell&Makett archívumban van fotó, a rendőrség kocsijairól egy filmhíradó. A lángszórós kocsiról a vegyiharc zászlóalj albumában van kép, de túl sok részlet nem látszik. A ködfejlesztős kocsik pedig valamelyik filmhíradóban szerepelnek, talán a Ludovika bemutatóján. Üdv Á | |||||
Kamovos | Adatlap | 642395 | 2018. március 29. 17:18 | ![]() | |
Szia piratvitorla! A csendőrök Ansadojának színét nem tudom behatárolni, mert a kép fekete fehér, de itt kiváló színkép elemzők vannak, és megtudják neked állapítani, hogy milyen színű. :) (szerintem terepszínűek voltak) Az az egy lángszórós az olasz volt és csak próbára hozták ide, de valahogy elfelejtettük vissza juttatni. Amik nekünk voltak azokat átalakították, és a 101-es vegyi harc zászlóalj használta. Üdv: kamovos | |||||
piratvitorla | Adatlap | 642390 | 2018. március 29. 16:26 | ![]() | |
Sziasztok! Találkozott-e már valaki az alábbi két Ansaldo fotójával: - kék színű csendőrségi magyar - 1+9 darab lángszórós magyar. Egyet lángszórósként kipróbáltunk, de nem vált be, ezért a +9-cel együtt vegyi harcra használtuk. Köszi | |||||
Gabusch | Adatlap | 642353 | 2018. március 29. 01:58 | ![]() | |
Nem kell annak átmennie a székelykapu alatt, vélhetően elhúztak mellettük kisebb-nagyobb falvakban. Már persze feltéve, ha nem nagyobb volumenű bokrétás köszöntést akarsz csinálni, mert azt gondolom én, inkább városokban csinálták. | |||||
Zsóti | Adatlap | 642345 | 2018. március 28. 22:27 | ![]() | |
Üdv! Téglatesó, szuper összefoglalás, köszönöm! Már volt szerencsém a 72028-as készlethez, pont hasonlóan építettem, ahogy leírtad. :) Csatoltam képet, volt már itt fent korábban. Kamovos, köszönöm, ezeket a képeket már én is néztem, én a klasszikus székelykaput építem, már meg is van a Limesmodel-től. :) Üdv Zsolti | |||||
romsitsa | Adatlap | 642317 | 2018. március 28. 17:58 | ![]() | |
Laci, nem mindegyikben volt rádió. Ha a zsákmányoltban volt és valami csoda folytán együtt tudott működni a mi rendszereinkkel, sem hiszem, hogy a magyar kezelőket átképezték volna szovjet technikára, egyszerűbb lett volna berakni pl. egy R/5a-t. De érzésre inkább biztosításra használhatták mintsem felderítésre, így eleve kérdéses, hogy kellett-e bele rádió. Ha tényleg volt Ba-20 használatban. Téglatesó, amíg a szeptemberrel bezárólag átadott 50 kocsiról valahonnan elő nem kerül, hogy mind R/5-öt kapott, addig én nyitva hagyom a lehetőséget. Marginális az esély, de a magyar hadiipar produkált cifra dolgokat. Botantennás kocsi viszont 1944 előtt is megfordult Erdélyben, a hadapród iskola és az akadémia is kitelepült időnként. Üdv Á | |||||
lacipapa | Adatlap | 642315 | 2018. március 28. 17:26 | ![]() | |
Üdv,Mindenkinek! Igaz nem pont a topikhoz tartozó téma,de hátha! A II.Vh-ban,az orosz fronton zsákmányoltunk,többek között, BA-20 páncélozott felderítő gépkocsit.Valahol kering is róla valami infó,de nagyon kevés. Az volna a kérdésem,hogy milyen típusú rádiókat használhattak,ilyen harcjárműben az oroszok.Zsákmány esetén maradhatott benne az a rádió? Laci |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105. |
Magyar pz4f1-el kapcsolatban kérnék tőletek infót ,storyt!
Tudtok e valamit a 912es toronyszámú gépről?
Egységről,rendszámról van infóm!
Köszönöm!