<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Zordonka76 | Adatlap | 646343 | 2018. június 27. 20:38 | ||||||||||||||
borisz | Adatlap | 646232 | 2018. június 25. 13:06 | ||||||||||||||
Mindhárom irányba billenhet. A platónál kell reteszelni, nézd meg alaposan az általad csatolt képet! :) | |||||||||||||||||
Booksy | Adatlap | 646227 | 2018. június 25. 11:11 | ||||||||||||||
6025re is saccolnék, Google alapján. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 646224 | 2018. június 25. 09:12 | ||||||||||||||
Talán a 6003-as. | |||||||||||||||||
Booksy | Adatlap | 646223 | 2018. június 25. 07:33 | ||||||||||||||
Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy szerintetek az orosz Maz 537 (Trumpeter 1/35) színe gyárilag melyik ral színnek felelhet meg? Köszi! Üdv. | |||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 645222 | 2018. június 1. 19:45 | ||||||||||||||
PETI | Adatlap | 645221 | 2018. június 1. 19:43 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 644458 | 2018. május 14. 17:30 | ||||||||||||||
)Talán egy hete lett rendelve ez a készlet és már itt van--HUUÁÁÁ! Zil-130 való utcai (nem terepmintás) kerék készlet.Brutál szép,pontos,sorjamentes STB,STB. Orosz cucc Kinai boltból Magyar forintért:) 7300+1300Ft de megérte! Megvan az összes "gomb" már csak a kabát kell(IFA-50W) | |||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 643771 | 2018. április 28. 20:22 | ||||||||||||||
Az 1381-es UN számon a fehér-vagy sárgafoszfor szerepel, de ennek a veszélyt jelölő száma 46, legalábbis ADR szerint. Amúgy a kerozin 30/1223. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 643770 | 2018. április 28. 19:36 | ||||||||||||||
A 15D 1381 az mi? Az a kérozin? Jó ötlet így a verda :) | |||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 643769 | 2018. április 28. 19:25 | ||||||||||||||
Köszi, közben találtam egy olyan makettet, amire én is gondoltam, csak sajnos nincs hozzá referencia, de nagy a valószínűsége, hogy megfordulhat a lentebb említett típusok mellett egy narancssárga tartályos ATZ-5-ös. karopka.ru/community/user/8215/ | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 643766 | 2018. április 28. 18:12 | ||||||||||||||
Talán jó a gondolatsor amit írtam. Ez Новосибирск-i "vegyes" reptér polgári(külföldi?) és katonai gépeknek egyaránt.Itt pont nem az Ural4320as ATZ látható de polgári ÜZA is tankol és kivehető a háttérben egy Kraz 250+ ATZ-22 ami naracssárga.3 kép meg megint csak vegyes reptér és N.sárga ÜZA van ott hátúl. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 643761 | 2018. április 28. 15:04 | ||||||||||||||
Szia. Esetleg az nem csak a polgári/katonai(vegyes) reptereken használják? De sok SMT-t látni naracssárga platós Kraz-al húzgálják akkor az ATZ-5 is lehet(ne) olyan. | |||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 643760 | 2018. április 28. 14:48 | ||||||||||||||
Köszi. A narancssárga tartály mennyire volt jellemző a katonai reptereken? Su-27UB vagy MiG-29SMT mellé raknám. | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 643740 | 2018. április 27. 22:21 | ||||||||||||||
Szia f2d! ezeket szinte csak zöld árnyalatokkal festetették én a gunze 136osal festeném vagy revell 39sel | |||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 643733 | 2018. április 27. 18:22 | ||||||||||||||
Sziasztok, '90-es évek környékén Oroszországban az Ural ATZ-5-4320-asok milyen zölddel voltak festve, esetleg az egyszínű zöldön kívül volt-e akkoriban valamilyen más érdekesebb festés? | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 643454 | 2018. április 20. 13:18 | ||||||||||||||
a Magyarhoz ez a kerék kell | |||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 643452 | 2018. április 20. 12:56 | ||||||||||||||
Köszi:) Hát, a következő jobban sikerül majd:) | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 643449 | 2018. április 20. 11:21 | ||||||||||||||
Szia Freddy Szép a 214sed bár evvel a gumival csak a Yaaz-214ken használták a Kraz-214hez cserés a kerék illetve a gumi de azt meg csak felnivel kapható és egy észre vétel az egyik hátsó kerék az előre való én most is most építem én Yazznak csinálom benne van hozzá a gépháztetőre a dísz de természetesen csinálok egy Kraz-214est is | |||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 642955 | 2018. április 9. 21:33 | ||||||||||||||
És még egy dologban ki kell javítanom magam, volt kétoldalra billenő platós is, itt a katalógusban látszik, a W50 LA/Z 2 SK 5-ND típus volt ilyen. Szerintem ide nem sok ilyen kerülhetett, amivel itt találkoztam, képet láttam az mind 3 oldalas volt, de ettől még létezett. | |||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 642954 | 2018. április 9. 21:28 | ||||||||||||||
Szia! Azok a kapcsolók "egyedi" megoldással kerültek oda, nem tudom mi célból, de elég merész dolog, annyire nem szigetelt jól a tetőszellőző, simán be tudott ázni. Ez a volt NDK-s raktár már volt fenn párszor a neten, régen olvastam is, hogy mi lett velük, de már nem tudom. Az egykori NDK-ban sokkal jobban megóvták a járműveket, és sokkal tovább használták, mint nálunk a régi rendszerben. Az egyesüléskor még pl sok 55-ös és 66-os faros Ikarus menetrendi forgalomban járt, igaz már nem Csepel, hanem Schönebeck motorral. A W50-re visszatérve megtaláltam a prospektust, 1985-ös, még az akkori tavaszi BNV-ről hoztam diákként. :D A gond, hogy rapcsos felületű, és fényes, valamint széthajtva akkora, mint egy asztalterítő, szóval picit nehézkes fotózni. A lényeg, hogy ezen látszanak a W50 típusai, és rájöttem, hogy az LA az összkerekes verziót jelenti (talán az Allrad miatt), az L a sima hátsóhajtású. Ezt a megjelölést felépítménytől függetlenül használták a hajtás megkülönböztetésére. Gabi | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642905 | 2018. április 8. 22:56 | ||||||||||||||
Ez de dúrva videó! Ilyen raktárak vannak Németben? Egy Hindenburg léghajó esetleg:) www.vezess.hu/vezetunk/2015/12/10/ifa-mennyorszagra-bukkantak-egy-titkos-raktarban/ | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642904 | 2018. április 8. 22:48 | ||||||||||||||
Köszi! Itt is jól látszik. Ez tuti maszek mi ez a sok kapcsoló? | |||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 642903 | 2018. április 8. 22:24 | ||||||||||||||
Igen, az valóban azért lett volna, hogy a motort védje az időjárástól, meg a kerék által felvert víztől, sártól, de elég hamar lekerültek róla a lenetbb már említett javítás közbeni problémák miatt. A hátsó, félköríves sárvédőt ne rakd fel rá, mert az a platósra való, a bilenccsen nem ilyen volt, hátul egy egy lap a vázhoz rögzítve, a kerék előtt pedig egy gumilap a platóra erősítve. Az utolsó billentős képeden jól látszik. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642902 | 2018. április 8. 22:08 | ||||||||||||||
Nagyon köszönöm druszám:) Arra hosszantira gondoltam a fülke alatt a motor 2 oldalát takarta.1kép Az fűtő motorra keresek képet jó lenne azt is beépíteni. Üdv | |||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 642898 | 2018. április 8. 21:19 | ||||||||||||||
Szia! Nem tudom pontosan melyik gumira gondolsz, ami oldalt van belül? Régen voltam már Ifa motor közelébe, talán volt ott gumi, de soknál nem, szerelésnél útban volt. A második képen az a fűtőmotor, normál Ifában gyárilag nem volt állófűtés, max, ha volt is a hosszúfülkésekben, amivel nemzetköziztek, de lehet abba is csak utólag raktak. A billenős változat 3 oldalra billentet, nem volt olyan, amelyik hátra ne tudott volna. A betűkre nem tudom megmondani a pontos okot, lehet a típusváltozat miatt volt, de van egy békebeli Ifa katalógusom valahol, amiben fel vannak tüntetve a változatok, majd megpróbálom megkeresni. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642868 | 2018. április 8. 09:05 | ||||||||||||||
Még esetleg azt ha tudod, Balatonos IFA az a két oldalra billentős platós adja? Akkor hátra nem billent? Vagy mindenfelé? A W50L és W50LA között mi a különbség? Köszönet | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642863 | 2018. április 8. 08:12 | ||||||||||||||
Hát ezért nem találtam:)Köszi Gabi! Látod egy ilyen képet találtam.Igazából csak azt szeretném tudni látszik-e ott valami? Gondolom az a 2 gumi lap a motort védi az szinte minden makettról hiányzik,ami hasonló felépítésű. 2kép ott az az állófűtés a lábtérnél? Mi a neve hogy keressem? Köszönet! | |||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 642860 | 2018. április 7. 21:33 | ||||||||||||||
Szia! Ez így van pontosan ahogy írod Gabi! Hüvely ki be, dugók kibe felfelé. Alulról meg mehetett a hajtókar a főtengelyre aztán rá az alsó csapágyház. A hengerfejezést a két ülésről csináltuk! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 642857 | 2018. április 7. 20:30 | ||||||||||||||
Szia! A W50-es IFA fülkéje nem billenthető, belülről kellett a motort szerelni. Simán megoldottak belülről-alulról egy motorgenerált is. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642847 | 2018. április 7. 17:29 | ||||||||||||||
Esetleg mákod van és a Armada maratást valaki nem használta fel hátha eladja:) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642845 | 2018. április 7. 17:23 | ||||||||||||||
Na ebbe van maratás:) 17ezer mondom 17ezer egy 1:72 Zil-ért! | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642842 | 2018. április 7. 17:10 | ||||||||||||||
De itt tavasz van. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642815 | 2018. április 7. 10:58 | ||||||||||||||
Szeva! Lajosom neked sincs ötleted hol találnék fotót a fülke aljáról? Jeep megvan? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642809 | 2018. április 7. 10:21 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642805 | 2018. április 7. 09:27 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642802 | 2018. április 7. 09:13 | ||||||||||||||
Köszönet! Nekik van vajon fotós archivum? Na majd keresgélek:) | |||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 642787 | 2018. április 6. 22:40 | ||||||||||||||
A Néphadseregben nem tudok róla, de a Fővárosi Kertészeti Vállalatnak biztosan volt, mert olyat láttam. Talán FŐSPED, vagy TEFU is használhatta. | |||||||||||||||||
newman | Adatlap | 642786 | 2018. április 6. 22:32 | ||||||||||||||
Szia Sennás! Igen, ez a 72-es AVD féle makett. Könnyen és jól építhető,nincs vele sok gond. Az ablaktörlőket és a visszapillantó kat valóban lehetne cserélni, az sokat dobna még rajta. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642775 | 2018. április 6. 20:52 | ||||||||||||||
Szia ez már az AVD készlet? Pofás:)Jó a készlet? Az ablaktörlőt adhatták volna maratásból:) de szépet építettél:)! | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642774 | 2018. április 6. 20:42 | ||||||||||||||
Köszönet Janibátyám. Érdekes történet. Jó ilyen dolgokat hallani. | |||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 642772 | 2018. április 6. 20:03 | ||||||||||||||
newman | Adatlap | 642769 | 2018. április 6. 19:29 | ||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 642746 | 2018. április 5. 21:43 | ||||||||||||||
Ui: Freddy tippje jobban bejöhet a polgári életben. Rendőröknél nem tettek rá fülkét. | |||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 642745 | 2018. április 5. 21:40 | ||||||||||||||
Szia Sennás Barátom! Az egyik "Székesfehérvári Makett Show" makett kiállításán megjelent egy bácsi a kis unokájával, aki nagy élvezettel mutogatta a maketteket. Hozzájuk csapódtam, hogy kisebb tárlatvezetésen végig kísérjem őket. Akkor mutatott rá a bácsi a Csepel B-130-ra és mondta, hogy ő ilyennel húzogatott ágyút és aknavetőt is, a rákosiféle hadi jel nem volt mindig a motorház tetőn, csak a díszszemléseken. Majd rábökött a G.M.C.-re és azt mondta ilyet is vezetett csak azon volt fülke, amit ők raktak rá a saját alakulatuk a gépjármű műhelyébe. Volt nekik műhely és platós is. No ez a fülke a Rábánál készült és a Csepel B-350-es viselte. (Csepel D-350 nem ilyen volt) Seregben nem tudok olyanról, hogy a Csepel kocsira Dodge fülkét raktak volna. De ez nem azt jelenti, hogy nem lehetett. Civilben talán előbb előfordulhatott a hibrid változat. Ezt talán Törzsbusz jobban megtudná mondani, mert ez szerintem inkább az ő pályája. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642734 | 2018. április 5. 18:54 | ||||||||||||||
Szia.Ezt meg én nem tudtam hogy 133G-nek hívták. Itt már csak az a kérdés volt-e akárcsak 1db is nálunk Magyar honban "szolgálatban"? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642732 | 2018. április 5. 18:50 | ||||||||||||||
Az az érdekes hogy a motorháztető egyenes(vízszintes) nem olyan mint a 130as-é domború+van benne középen egy kiemelkedés. És olyan mint a Dodge-nak ,ott a két lefogató fül amikor ráhajtod a szélvédőt a m.háztetőre.A hűtő borda is olyan az oldalán mint Dodge-nak. De a kabin teteje meg pont olyan mint a 130as fülkéje+a szélvédő is olyasmi méretű. Freddy tippje bejöhet a "barkácshibrid" ha mondjuk Dodge alváz+motor+ motorháztető+ Csepel 130-as fülke? Lehet ez így ? | |||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 642729 | 2018. április 5. 17:41 | ||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 642725 | 2018. április 5. 16:49 | ||||||||||||||
Egyébként a ZiL-130-asok korában már simán el tudok képzelni ilyen barkácshibrideket 350-esből és más típusokból. | |||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 642721 | 2018. április 5. 15:58 | ||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Zis-5 készülget...