<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
exec | Adatlap | 624928 | 2017. március 12. 16:22 | ||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 624924 | 2017. március 12. 14:46 | ||||||||||||||||||
Nincs mit! A vezetékelést háát majd ki találod hogy egyszerűbb. Eleve színezett vezeték(már nem kell festeni)UTP-kábel--piros kábellal el tudod képzelni? www.google.hu/search Beteszed szárazon a blokkot,a kifúrt elosztófedéllel és egyenként meghajtogatod a drótokat(látod mi hol fér el)és megfelelő munkafázisba majd egyben beteszed. Vagy utólag fested(félő megszalad az ecset és mást is összekensz) www.classicgarageblog.com/archives/category/65-66-shelby 27kép-en! | |||||||||||||||||||||
JonesPeep | Adatlap | 624921 | 2017. március 12. 14:09 | ||||||||||||||||||
Koszi szepen a tippeket. Utanajarok ennek a kabelezesnek, hogyan lehet a legjobban megcsinalni. Eleg a rezdrotot lefesteni vagy elotte bevonni valamivel es a borkolatot festeni? Jo lesz a motor is Andrewka. Egybe fujod majd le? Igen az illeszteseket nem egyszeru megoldani. Sokat hegedultem az en motoromon igy is, nem akartam totalisan elreszelni, mert akar az is elofordulhatott volna a hatalmas tapasztalatommal. Koszi a linkeket Sennas, megneztem oket es eleg jo kepek, lehet belole ellesni. Foleg a motorteret illetve az alvazat, kipufogo rendszer stb. Siman beirtam a keresobe hogy revell shelby mustang es rengetek kepet dobott ki. Mondanom se kell hogy mindenki mashogy csinalja/csinalta. :) | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 624914 | 2017. március 12. 12:31 | ||||||||||||||||||
fixmotorsports.com/listings/1966-shelby-gt350-hertz/ Nem itt vannak a legjobb minőségű képek de egy szépen felújított 350H látni(alul,felül,belül).A motorban az a merevítőt jó hogy adják hozzá:) A motorháztető zsanért azt sajnálom azt valahogy jó volna pótolni. | |||||||||||||||||||||
Andrewka | Adatlap | 624910 | 2017. március 12. 12:15 | ||||||||||||||||||
Szia a festés nagyon jól sikerült szerintem. Én sem régóta csinálom, most készül az első kábelezett motorom (igaz 1:24 kamion) de nagyon sokat dob rajta. Én úgy csinálom, hogy gombostűt megmelegítek öngyújtóval és azzal szúrom ki a rézdrót helyét, így szépen megszorul a furatban. Még nem tökéletes, de elsőre nem rossz. Az illesztésekkel viszont tényleg nehéz, vannak sokszor akkora eltérések, hogy alig lehet eltűntetni. | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 624909 | 2017. március 12. 12:05 | ||||||||||||||||||
www.google.hu/search Szia JonesPeep! Jó lesz az. Saját ízlésre megy a blokk az még nem baj. A vezetékeket nézd át ami kényelmesen pótolható. Sima orvosi tűvel ki lehet fúrni a helyét réz dróttal pótolni.Gyertya pipa,öninditó,generátor 33-23-24 alkatrészek ablakmosoét(64?) esetleg. Üdv SENNÁS | |||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 624908 | 2017. március 12. 11:56 | ||||||||||||||||||
Szuper! Kivárom! Nálam is van Gárdonyban néhány fa, bevállalod? :-)) | |||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 624900 | 2017. március 12. 10:12 | ||||||||||||||||||
Szerintem ékszíjnál maradhatsz a fekete színnél. Az illesztéseknél meg néha kicsit faragni kell. Kell keresni képeket és azok alapján építeni. De ha 3 hónapja makettezel, ahhoz képest nagyon jól haladsz. A kábeleket akartam még ajánlani, de ilyen kevés tapasztalattal nem biztos, hogy erőltetni kéne, először az alap dolgokkal barátkozz meg! De ha van kedved, a kábelezést is megpróbálhatod, nem olyan nagy ördöngösség, de ne menjen el a kedved, ha elsőre nem megy! A tapasztalt makettezőknek se sikerül minden elsőre, szóval az a lényeg, ha tényleg tetszik a hobbi, légy türelmes és kitartó! z | |||||||||||||||||||||
JonesPeep | Adatlap | 624899 | 2017. március 12. 10:02 | ||||||||||||||||||
Az illesztesbol sajnos csak ezt tudtam 100%ra kihozni. Alapbol csalebb az egesz. Revell minoseg. A blokk azert piros mert a sajat izlesemre szabtam a dolgot. Normal esetben valoban kek. Az ekszijnal szinten hanyagoltam az ugmutatot, mert anthrazit feketen ostoban nezett volna ki. Szerintem. Mit gondolsz mi lett volna ra a legjobb? 3 honapja makettezek, ugyhogy szivesen veszem az epito jellegu kritikat. :) | |||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 624897 | 2017. március 12. 08:02 | ||||||||||||||||||
Szia, Nem rossz, csak kicsit hézagos az illesztés. Ez valami tuning lesz? Mert a blokk kék szokott lenni, illetve a piros ékszíj is elég fura. Amúgy szép, várom a folytatást! z | |||||||||||||||||||||
JonesPeep | Adatlap | 624892 | 2017. március 11. 22:42 | ||||||||||||||||||
Propellerfanatic | Adatlap | 624884 | 2017. március 11. 19:18 | ||||||||||||||||||
Tisztelt Tanár Úr! Egy Sopwith Camel nemsokára kész, a két szárnyat kellene összevarrnom. Csak a fákat metszem, és most a kezeim nem alkalmasak ilyenre. :) Üdv | |||||||||||||||||||||
gaben21 | Adatlap | 624879 | 2017. március 11. 18:35 | ||||||||||||||||||
Helló. Humbroll polírozható alumíniummal van festve. De még nem végleges így alakítható. | |||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 624876 | 2017. március 11. 18:01 | ||||||||||||||||||
Prop! Nagyszerű, mint mindig! Mikor jön a következő I.VH-s drótakadály? | |||||||||||||||||||||
Propellerfanatic | Adatlap | 624861 | 2017. március 11. 15:56 | ||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 624846 | 2017. március 11. 10:48 | ||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 624841 | 2017. március 11. 09:49 | ||||||||||||||||||
Ilyen a szürke horgany, a régi horganyzott lemezeken: //antikpiac.hu/oc-content/uploads/63234.jpg Egy durva ecsettel feltupffolva valami szürkés-ezüst színt tudnád megjeleníteni. | |||||||||||||||||||||
Sokol | Adatlap | 624840 | 2017. március 11. 09:47 | ||||||||||||||||||
Gaben21! Azt a vödröt jól átgondoltad? Nem akarod inkább átvonni valamivel? A ZnCuTi hideg nyújtása, és profil hengerelése csak 1946-tól ismert. A horganyzott elemez gyártás (vasra horgany) meg a szürke horganyt használta. A németeknél eleve a mázipar segítségével dolgozott pl. az Idea gyár, -mert a vegyi korrózióvédelemhez szükséges összes anyag ment a hadiiparba. Magyarországon pl. a Közszükségleti Cinkgyár csak 1955-56-tól gyártott ilyen szép fényes vödröket, ami akkor világszínvonal volt. | |||||||||||||||||||||
gaben21 | Adatlap | 624829 | 2017. március 10. 19:39 | ||||||||||||||||||
Helló. Alakul a Pz38. A lánctalp havazása elkezdődött. Még száradás alatt van. Szódabikarbóna+vizes faragasztó elegye a hó. A Málhák ,figura kész már csak a fa talapzat hiányzik. | |||||||||||||||||||||
slawter | Adatlap | 624689 | 2017. március 7. 17:01 | ||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 624659 | 2017. március 7. 07:44 | ||||||||||||||||||
Sokkal hitelesebb lett! | |||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 624655 | 2017. március 6. 23:22 | ||||||||||||||||||
Az első normálisabb repülőmakettem az biztos. Bár sajnos csak Italeri. Vastag a szárny, gyenge, bumfordi részletek, gagyi vásznazás imitációt.. Így inkább csak próbamakett a következő repülőhöz. Ami a classic airframes cr-42 lesz, a lentebbi képen lévő 237-es. Ez szerintem még a 228-asnál is látványosabb a sok sárgával. | |||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 624653 | 2017. március 6. 23:09 | ||||||||||||||||||
Mondjuk az eddigi legjobb munkád is, nem? | |||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 624652 | 2017. március 6. 22:54 | ||||||||||||||||||
Aha : ) Most már kezd a hócipőm tele lenni ezzel a makettel, 4 hónapja tökörészek vele. | |||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 624651 | 2017. március 6. 22:39 | ||||||||||||||||||
Megérte! Fellélegeztél a végén, mi? :) | |||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 624650 | 2017. március 6. 22:35 | ||||||||||||||||||
Köszi Tamás. Végül megküldtem mégis zölddel a farkat meg a motorburkolatot (a felső szárny végeit elfelejtettem, most veszem észre...). Ódzkodtam ettől a lépéstől, de asszem így azért sokkal hitelesebb lett. | |||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 624642 | 2017. március 6. 20:09 | ||||||||||||||||||
"...de ha valaki arra ránéz, a benyomás negatív lesz." Igen, ezért érthető, hogy így döntöttél, és tény, hogy marha jól néz ki. | |||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 624624 | 2017. március 6. 12:37 | ||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 624623 | 2017. március 6. 12:36 | ||||||||||||||||||
Köszönöm szépen a tippet, elgondolkodom rajta. | |||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 624621 | 2017. március 6. 12:34 | ||||||||||||||||||
Szia! Köszönöm a véleményt. A farok eredeti festése a törzsön látható elnagyolt foltozás lehetett. Arra került a sárga jelzőszín, és úgy nézhetett ki, mint a csatolt képen a 237-es farka. Majd a jugó hadjárat után azt fújták át valamilyen sárgával, rá pedig valamilyen zöld kerülhetett, aztán vissza az ék. A maketten alapból én már csak a valamilyen sárgát festettem fel, rá pedig foltoztam a valamilyen zöldet. A sárgánál a RAL 7028-at, zöldnél meg az RLM 62-t. Egyes szakértők szerint nem volt javító sárga, hanem a citromsárgára egyből ment a zöld, ami az eredeti olasz zöld volt, amiből rendelkeztünk készlettel. úgy tűnik nekem, hogy nincs árnyalatbeli eltérés a farkon felfedezhető világos szín és a törzs alapsárgája között, tehát a citromra jöhetett valamilyen sárga. Vagy az eredeti olasz, vagy a magyar tarka sárgája, ami hasonló árnyalat lehetett mint az olasz sárga. Igen, van ott kukacos minta, ami a fentiek alapján arra utal számomra, hogy mégiscsak össze-vissza festegetéssel került fel a zöld. A gép festési sémájának meghatározásához igyekeztem felhasználni a többi cr-42-esünk fotóit. Van egy kép, amin egy ugyanebbe a századba tartozó gép van ugyanebben a festési fázisban, tehát már átfújták a sárgát a motorburkolaton és a farkon, esetleg a szárnyvégeken. Ezen az látszik, hogy a farok és a motorburkolat is apró foltozású volt. A burkolaton kb. mint a makett orrán, a farkán sokkal apróbb. Pedig gondolom ugyanaz a festőcsapat dolgozhatott rajta. Ez az apró foltozás itt-ott a 228as képén is felfedezhető. Ezért választottam egy köztes megoldásként a kis foltozást a 228-asom farkán. Persze nem valós, de nagyon nem törekedtem erre a gép ezen részein. | |||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 624619 | 2017. március 6. 12:12 | ||||||||||||||||||
Úgy érzem most, hogy ezen a ponton nem érdemes követni az eredetit, mert a maketten már nem néz ki elfogadhatóan. Hiába követném a valóságot, össze-vissza fújogathatnám, lehetne rajta pötty, csík, folt, de ha valaki arra ránéz, a benyomás negatív lesz. | |||||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 624618 | 2017. március 6. 11:59 | ||||||||||||||||||
Én nem gondolnám, hogy itt arról van szó a festő össze vissza pacázott mindent. Szerintem az egymásra rakodós, ilyen-olyan vastagságú rétegek okozzák, hogy nem lehet kivenni a valós alakzatokat. Ezt pedig ilyen kis felületen ugyanúgy nem lehet visszaadni. Ezért célszerű a visszaködölés, mert a kontúrokat elfeded, de az alatta lévő foltozás látszik. A svanc alatti törzs részen van szépen vonalas, "kukacos" minta is, azt viszont érdemes lenne megfújni, mert az elég jól kivehető. | |||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 624616 | 2017. március 6. 11:42 | ||||||||||||||||||
A függőleges szerintem tipikus példája annak, amit már írtam neked. Hűen bizonyítja, hogy nem festőművészek dolgoztak szerelőként ezeken a gépeken. A maketteken hajlamos a többség a szépen, arányosan, esztétikusan kivitelezett festést keresni és nagyra értékelni, ami bizonyítja a készítő ügyességét és tapasztalatát. Holott az eredeti sokszor köszönőviszonyban sincs ezzel. Igen, ott sokszor kissé "elrontott festést" lehet látni, mármint az esztétikum szempontjából. Álcázásra viszont, feltételezem, teljesen jó volt. Kár, hogy ehhez kell alkalmazkodni. Ezzel együtt a géped nagyszerűen néz ki. | |||||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 624614 | 2017. március 6. 11:34 | ||||||||||||||||||
Nagyszerűen haladsz! Mi lenne ha a svancot megpróbálnád nagyon híg zöld festékkel visszafújni. Óvatosan, lépésről-lépésre és nagyon erősen felhígított festékkel. | |||||||||||||||||||||
Va_Pe15 | Adatlap | 624613 | 2017. március 6. 11:20 | ||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 624605 | 2017. március 5. 23:12 | ||||||||||||||||||
Köszi Tamás! Nem az a minta van rajta. Sajnos én az eredeti mintát sem tudom azonosítani. Van ott apró pötty, nagyobb folt, csík... Elsőre megpróbáltam megfesteni, de az eredmény csúnya volt a maketten, kb mint egy rontott festés. Ezért fújtam ilyenre. A motorburkolatnál is hasonló történt. | |||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 624604 | 2017. március 5. 22:48 | ||||||||||||||||||
K...a jó. Ha valamibe bele akarok kötni, akkor a függőlegesen nem azt a mintát látom, mint az eredetin. | |||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 624602 | 2017. március 5. 22:10 | ||||||||||||||||||
gaben21 | Adatlap | 624599 | 2017. március 5. 21:43 | ||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 624546 | 2017. március 5. 05:30 | ||||||||||||||||||
Vöröshöz adsz kéket, abból lesz a lila. :-D Az eredeti a Keceli! | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 624531 | 2017. március 4. 19:43 | ||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 624528 | 2017. március 4. 19:08 | ||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 624527 | 2017. március 4. 19:05 | ||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 624526 | 2017. március 4. 18:36 | ||||||||||||||||||
A rendszer csővezetéke pedig kék (világos). | |||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 624524 | 2017. március 4. 18:34 | ||||||||||||||||||
A képeden is lila a palack nyak (váll). | |||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 624523 | 2017. március 4. 18:34 | ||||||||||||||||||
Ez mondjuk hazai szabvány, de a jelölések elvileg egységesek egyezmény alapján nemzetközileg. www.munkabiztonsag-munkavedelem.hu/gaztotal.pdf | |||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 624522 | 2017. március 4. 18:31 | ||||||||||||||||||
Oxigén világos kék, sűrített levegő lila! | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 624521 | 2017. március 4. 18:28 | ||||||||||||||||||
Én küldtem neki beméretezett képet Ő meg ezt küldte.Ennyit tudok:) | |||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 624520 | 2017. március 4. 18:26 | ||||||||||||||||||
Elvileg akkor azt is én rajzoltam... | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 624519 | 2017. március 4. 18:26 | ||||||||||||||||||
Nem tudom Gabesz.Én ezeket még régen Kecelen készítettem. De a neten a sűrített levegős palackra meg Kéket írt. Hát nem tudom.De eredeti Oroszt nem nem ismerek.És sárgát se láttam még. De ha kell javítom! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sziasztok,
nálam ez készül... Nagydarab, de nagyon mutatós