<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
laja | Adatlap | 651672 | 2018. november 25. 17:10 | ![]() | |||||||||||||
Nem nagyon vannak. Kicsit lejjebb láthatod a MAZ-t a fűben. Nem nagyon fotózom őket mert sem jó gépem nincs sem pedig megfelelő fényviszonyok nincsenek itthon. Akarok egy fehér fotó dobozt csinálni de még nem jutottam odáig. Na és persze nem mindegyik mutogatni való:-) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 651669 | 2018. november 25. 16:27 | ![]() | |||||||||||||
Képek a kész verdákról? | |||||||||||||||||
laja | Adatlap | 651668 | 2018. november 25. 16:20 | ![]() | |||||||||||||
Nem. Egyik sem lesz magyar. Mindegyik szovjet-orosz felségjelet visel. Mondjuk a GAZ-66 semmilyet de orosz rendszáma van. Még dobozban van a KRAZ-255 és az Ural-375d is de majd lassan megszületnek ők is:-) Ja és persze a BM-13 is vár a sorára. Nem akarom őket magyarítani mert szerintem ők szovjet-orosz színekben az igaziak. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 651667 | 2018. november 25. 16:02 | ![]() | |||||||||||||
Ezek mind Magyar lesz? Szép kis sorozat. | |||||||||||||||||
laja | Adatlap | 651666 | 2018. november 25. 15:51 | ![]() | |||||||||||||
A teljesség igényével mindkettőt megfogom építeni:-) Az ZIS már kb 90 százalékos. A ZILt meg majd megveszem. Vagy majd hozza a Jézuska:-) Kellenek a sorozatba az Ural 4320,KAMAZ,KRAZ-214,MAZ-537,ZIL-131,GAZ-66, mellé:-) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 651665 | 2018. november 25. 15:37 | ![]() | |||||||||||||
Akkor ezerrel rápezseghetne már valaki és gyárthatna pár "igazi" Zil-t nekünk:) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 651663 | 2018. november 25. 15:31 | ![]() | |||||||||||||
Laja azt építsd meg amelyik jobban tetszik. Oszt mindegy hogy Zis vagy Zil. A bumfordi orra a Zisnek vagy hogy hol van a pótkerék STB. Meg milyen korszakban képzeled el:) | |||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 651662 | 2018. november 25. 15:28 | ![]() | |||||||||||||
Nem teljesen, mert alapítását követően 100 évvel bezárt 2016-ban: www.automotor.hu/hirek/elkeszult-az-utolso-zil-teherauto/ | |||||||||||||||||
laja | Adatlap | 651659 | 2018. november 25. 14:29 | ![]() | |||||||||||||
Valahogy így gondolom én is :-) | |||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 651633 | 2018. november 24. 23:55 | ![]() | |||||||||||||
Sztálin meghalt,Lihacsov örök! :-) | |||||||||||||||||
laja | Adatlap | 651631 | 2018. november 24. 23:38 | ![]() | |||||||||||||
Azt eddig is értettem hogy neve miért az ami. így van ez MAZ,GAZ,KRAZ,stb estében is. Az is világos hogy gyár neve megváltozott így termék neve is. De ha a gyár kezdetben ZIS nevű járgányokat gyártott. Akkor a ZIS a ZILek őse. Mert ha nem változott volna gyár neve, és most tök mindegy hogy miért. Akkor ZIS-157 ZIS-130 ZIS-131 néven jelentek volna meg a gépek. Akkor a ZIS az ősZIL vagy nem? :-) | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 651625 | 2018. november 24. 20:23 | ![]() | |||||||||||||
Nem, nem jól érted. A gyár kezdő betűinek nevét kapta minden, amit ott gyártottak, a szám a termék /gyártmány/ "száma", náluk ez így ment akkoriban. Az S utal Sztálinra, egészen a Lihacsov főkonstruktőr halála tiszteletéből megváltoztatott üzem nevéből adódóan ugyanaz a "termék" /151/ onnantól nem Zis, hanem Zil. A Zis/Zil-151 gyártmány fejlesztésének eredményeként lett a 157-es gyártmány /Zil-157/. Egy az elődhöz képest módosított, újra gondolt jármű. | |||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 651618 | 2018. november 24. 18:30 | ![]() | |||||||||||||
Az imenyi kifejezés oroszul azt jelenti elnevezett. | |||||||||||||||||
laja | Adatlap | 651613 | 2018. november 24. 17:42 | ![]() | |||||||||||||
laja | Adatlap | 651612 | 2018. november 24. 17:38 | ![]() | |||||||||||||
Szia! Ha jól értem akkor elkezdték gyártani ZIS-151 néven. Sztálin halála után pedig a ZIL nevet kapta, 157-es számot pedig a fejlesztések miatt visel. Akkor minden ZILek őse a ZIS? | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 651609 | 2018. november 24. 16:15 | ![]() | |||||||||||||
Wikipedia-ról. Érthetően, tömören. Az üzem mást is gyártott, nem csak autókat. | |||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 651589 | 2018. november 24. 08:55 | ![]() | |||||||||||||
Szia juge Egy kis korrekció: A ZiL, ZiSZ rövidítésekben nincs benne az hogy "Autógyár", csak a név és az üzem. ZiL= Zavod imenyi Lihacsova= Lihacsov(-ról elnevezett) üzem, ZiSZ= Zavod imenyi Sztalina= Sztálin(-ról elnevezett) üzem. Ha a névben benne van az autógyár megnevezés, akkor benne van egy "A" betű is = "avtozavod"=autógyár, lásd UAZ= Uljanovszk Avtozavod= Uljanovszk-i Autógyár. Üdv R. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 651579 | 2018. november 24. 02:09 | ![]() | |||||||||||||
Zis-151: 1948-tól nagy számban gyártott összkerék meghajtású tehergépkocsi. Mivel a gyár 1956-ban nevet váltott, attól az évtől Zil-151. Majd 1958-ban korszerűsített és fejlesztett alapjain készült el a Zil-157. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 651578 | 2018. november 24. 02:04 | ![]() | |||||||||||||
Elsőnek a névről: A Lihacsov Autógyár, rövidítve ZiL oroszországi járműgyártó vállalat. 1916-ban alapították Moszkvai Gépkocsi Társaság néven. 1931-ben átnevezték 2. sz. Sztálin Autógyár névre /ZIS/, majd 1956-ban egykori igazgatójáról, Ivan Alekszejevics Lihacsovról nevezték el /ZIL/. Wikipédia. | |||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 651576 | 2018. november 23. 22:58 | ![]() | |||||||||||||
laja | Adatlap | 651566 | 2018. november 23. 17:58 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok! Mi a különbség a ZIL-157 és a ZIS-151 között, a néhány külsőleg is látható eltéréstől eltekintve? Nekem úgy tűnik ugyanaz a fülke ugyanaz a plató. Gondolom a futómű más lehet a kerekek közti különbség miatt. De miért gyártottak két szinte egyforma járgányt alig eltérő néven? Ennek mi értelme vagy miért volt erre szükség? | |||||||||||||||||
laja | Adatlap | 647503 | 2018. július 31. 17:53 | ![]() | |||||||||||||
Zordonka76 | Adatlap | 646343 | 2018. június 27. 20:38 | ![]() | |||||||||||||
borisz | Adatlap | 646232 | 2018. június 25. 13:06 | ![]() | |||||||||||||
Mindhárom irányba billenhet. A platónál kell reteszelni, nézd meg alaposan az általad csatolt képet! :) | |||||||||||||||||
Booksy | Adatlap | 646227 | 2018. június 25. 11:11 | ![]() | |||||||||||||
6025re is saccolnék, Google alapján. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 646224 | 2018. június 25. 09:12 | ![]() | |||||||||||||
Talán a 6003-as. | |||||||||||||||||
Booksy | Adatlap | 646223 | 2018. június 25. 07:33 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy szerintetek az orosz Maz 537 (Trumpeter 1/35) színe gyárilag melyik ral színnek felelhet meg? Köszi! Üdv. | |||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 645222 | 2018. június 1. 19:45 | ![]() | |||||||||||||
PETI | Adatlap | 645221 | 2018. június 1. 19:43 | ![]() | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 644458 | 2018. május 14. 17:30 | ![]() | |||||||||||||
)Talán egy hete lett rendelve ez a készlet és már itt van--HUUÁÁÁ! Zil-130 való utcai (nem terepmintás) kerék készlet.Brutál szép,pontos,sorjamentes STB,STB. Orosz cucc Kinai boltból Magyar forintért:) 7300+1300Ft de megérte! Megvan az összes "gomb" már csak a kabát kell(IFA-50W) | |||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 643771 | 2018. április 28. 20:22 | ![]() | |||||||||||||
Az 1381-es UN számon a fehér-vagy sárgafoszfor szerepel, de ennek a veszélyt jelölő száma 46, legalábbis ADR szerint. Amúgy a kerozin 30/1223. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 643770 | 2018. április 28. 19:36 | ![]() | |||||||||||||
A 15D 1381 az mi? Az a kérozin? Jó ötlet így a verda :) | |||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 643769 | 2018. április 28. 19:25 | ![]() | |||||||||||||
Köszi, közben találtam egy olyan makettet, amire én is gondoltam, csak sajnos nincs hozzá referencia, de nagy a valószínűsége, hogy megfordulhat a lentebb említett típusok mellett egy narancssárga tartályos ATZ-5-ös. karopka.ru/community/user/8215/ | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 643766 | 2018. április 28. 18:12 | ![]() | |||||||||||||
Talán jó a gondolatsor amit írtam. Ez Новосибирск-i "vegyes" reptér polgári(külföldi?) és katonai gépeknek egyaránt.Itt pont nem az Ural4320as ATZ látható de polgári ÜZA is tankol és kivehető a háttérben egy Kraz 250+ ATZ-22 ami naracssárga.3 kép meg megint csak vegyes reptér és N.sárga ÜZA van ott hátúl. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 643761 | 2018. április 28. 15:04 | ![]() | |||||||||||||
f2d | Adatlap | 643760 | 2018. április 28. 14:48 | ![]() | |||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 643740 | 2018. április 27. 22:21 | ![]() | |||||||||||||
Szia f2d! ezeket szinte csak zöld árnyalatokkal festetették én a gunze 136osal festeném vagy revell 39sel | |||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 643733 | 2018. április 27. 18:22 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok, '90-es évek környékén Oroszországban az Ural ATZ-5-4320-asok milyen zölddel voltak festve, esetleg az egyszínű zöldön kívül volt-e akkoriban valamilyen más érdekesebb festés? | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 643454 | 2018. április 20. 13:18 | ![]() | |||||||||||||
a Magyarhoz ez a kerék kell | |||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 643452 | 2018. április 20. 12:56 | ![]() | |||||||||||||
Köszi:) Hát, a következő jobban sikerül majd:) | |||||||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 643449 | 2018. április 20. 11:21 | ![]() | |||||||||||||
Szia Freddy Szép a 214sed bár evvel a gumival csak a Yaaz-214ken használták a Kraz-214hez cserés a kerék illetve a gumi de azt meg csak felnivel kapható és egy észre vétel az egyik hátsó kerék az előre való én most is most építem én Yazznak csinálom benne van hozzá a gépháztetőre a dísz de természetesen csinálok egy Kraz-214est is | |||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 642955 | 2018. április 9. 21:33 | ![]() | |||||||||||||
És még egy dologban ki kell javítanom magam, volt kétoldalra billenő platós is, itt a katalógusban látszik, a W50 LA/Z 2 SK 5-ND típus volt ilyen. Szerintem ide nem sok ilyen kerülhetett, amivel itt találkoztam, képet láttam az mind 3 oldalas volt, de ettől még létezett. | |||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 642954 | 2018. április 9. 21:28 | ![]() | |||||||||||||
Szia! Azok a kapcsolók "egyedi" megoldással kerültek oda, nem tudom mi célból, de elég merész dolog, annyire nem szigetelt jól a tetőszellőző, simán be tudott ázni. Ez a volt NDK-s raktár már volt fenn párszor a neten, régen olvastam is, hogy mi lett velük, de már nem tudom. Az egykori NDK-ban sokkal jobban megóvták a járműveket, és sokkal tovább használták, mint nálunk a régi rendszerben. Az egyesüléskor még pl sok 55-ös és 66-os faros Ikarus menetrendi forgalomban járt, igaz már nem Csepel, hanem Schönebeck motorral. A W50-re visszatérve megtaláltam a prospektust, 1985-ös, még az akkori tavaszi BNV-ről hoztam diákként. :D A gond, hogy rapcsos felületű, és fényes, valamint széthajtva akkora, mint egy asztalterítő, szóval picit nehézkes fotózni. A lényeg, hogy ezen látszanak a W50 típusai, és rájöttem, hogy az LA az összkerekes verziót jelenti (talán az Allrad miatt), az L a sima hátsóhajtású. Ezt a megjelölést felépítménytől függetlenül használták a hajtás megkülönböztetésére. Gabi | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642905 | 2018. április 8. 22:56 | ![]() | |||||||||||||
Ez de dúrva videó! Ilyen raktárak vannak Németben? Egy Hindenburg léghajó esetleg:) www.vezess.hu/vezetunk/2015/12/10/ifa-mennyorszagra-bukkantak-egy-titkos-raktarban/ | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642904 | 2018. április 8. 22:48 | ![]() | |||||||||||||
Köszi! Itt is jól látszik. Ez tuti maszek mi ez a sok kapcsoló? | |||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 642903 | 2018. április 8. 22:24 | ![]() | |||||||||||||
Igen, az valóban azért lett volna, hogy a motort védje az időjárástól, meg a kerék által felvert víztől, sártól, de elég hamar lekerültek róla a lenetbb már említett javítás közbeni problémák miatt. A hátsó, félköríves sárvédőt ne rakd fel rá, mert az a platósra való, a bilenccsen nem ilyen volt, hátul egy egy lap a vázhoz rögzítve, a kerék előtt pedig egy gumilap a platóra erősítve. Az utolsó billentős képeden jól látszik. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642902 | 2018. április 8. 22:08 | ![]() | |||||||||||||
Nagyon köszönöm druszám:) Arra hosszantira gondoltam a fülke alatt a motor 2 oldalát takarta.1kép Az fűtő motorra keresek képet jó lenne azt is beépíteni. Üdv | |||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 642898 | 2018. április 8. 21:19 | ![]() | |||||||||||||
Szia! Nem tudom pontosan melyik gumira gondolsz, ami oldalt van belül? Régen voltam már Ifa motor közelébe, talán volt ott gumi, de soknál nem, szerelésnél útban volt. A második képen az a fűtőmotor, normál Ifában gyárilag nem volt állófűtés, max, ha volt is a hosszúfülkésekben, amivel nemzetköziztek, de lehet abba is csak utólag raktak. A billenős változat 3 oldalra billentet, nem volt olyan, amelyik hátra ne tudott volna. A betűkre nem tudom megmondani a pontos okot, lehet a típusváltozat miatt volt, de van egy békebeli Ifa katalógusom valahol, amiben fel vannak tüntetve a változatok, majd megpróbálom megkeresni. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642868 | 2018. április 8. 09:05 | ![]() | |||||||||||||
Még esetleg azt ha tudod, Balatonos IFA az a két oldalra billentős platós adja? Akkor hátra nem billent? Vagy mindenfelé? A W50L és W50LA között mi a különbség? Köszönet | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 642863 | 2018. április 8. 08:12 | ![]() | |||||||||||||
Hát ezért nem találtam:)Köszi Gabi! Látod egy ilyen képet találtam.Igazából csak azt szeretném tudni látszik-e ott valami? Gondolom az a 2 gumi lap a motort védi az szinte minden makettról hiányzik,ami hasonló felépítésű. 2kép ott az az állófűtés a lábtérnél? Mi a neve hogy keressem? Köszönet! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |