Szia az italerinél 3904 hűtős pót.
Üdv:István. |
Üdv.
Köszönöm az infot!A vontató meg is van de a pottal vagyok bajban!Én nem találtam hütőkocsis megoldást! :(
De körbenézek!
Köszönöm! |
Tiszteletem az italerinél beszerezhető ez a szerelvény a pótot két tengelyesre átalakítod és kész. Üdv:István. |
|
IMG-20190401-WA0040[1]
|
Üdvözletem!Szeretnék segítséget kérni!
Ezt a szerelvényt szeretném megépíteni!Tudnátok segíteni mely gyártotól tudnám beszerezni mind a vontatót m,int a potot?Előre is köszi!
Üdv |
A fenébe! Akkor árnyékra mozdultam. Gondoltam egy próbát megér vagy bejön vagy nem:-) Hát nem jött be:-( Ma írok még egy levelet a hirdetőnek mert bosszant ez a dolog. Meg különben is most ráérek írogatni:-) Akkor miért ne?:-) |
Elmegyek, igen :) Elhozom, de nálam messzebb lesz mint Pesterzsébet :D |
Elmész érte Erzsébetre? Nem hozod el az én cuccomat is?:-) |
Én kaptam választ tegnap e-mailben, le is beszéltem hogy megyek érte valamikor hétvégén.
Egy Scaniát néztem ki, meg is van...
Egyébként egy hölgy a hirdető... |
Akkor más volt az elkövető:-) De a lényegen nem változtat:-) |
Szia Laja!
Sajnos ki kell,hogy ábrándítsalak,mert én ugyan kaptam választ,de még érdemben nem tudtam beszélni,így nem én vittem el egyikőtök elől sem a kinézett modelleket:-)
Most is csak más miatt tudtam gép elé ülniegy kis időre,de szerintem az enyéimet is elfogja vinni valaki. |
Inkább valóbban a válasz hiánya a bosszantó. Ezért is jobb a fészbuksin hirdetni, mert ott szinte rögtön van válasz, ha olyan az eladó.
Lehet, hogy ő vitte el, de ha megvette hadd vigye... :-) |
Te legalább kaptál választ én azt sem. Úgyhogy ma már le mondtam a dologról. De azért bosszant hogy válaszra sem méltatott. Szerintem pityu 76 megvett előlünk mindent:-) |
Sziasztok,
A Bulldozert szerettem volna megvenni, 3 nap után (tegnap délután) közölte velem az eladó, hogy már elkelt. :-(
Valaki nagyon gyors volt, vagy csak kivárt az eladó egy olyan vevőt, aki egyszerre többet akart megvenni és így nem kell külön postázgatni. Mindegy fogok tudni aludni nélküle. :-) |
Nálam még mindig semmi. Nálatok mi a helyzet? |
Én csak egyet szeretnék mert szerintem annyiért ajándék amennyiért hirdeti. Nem is akartam most ilyesmit venni de ezt a vételt nem tudnám kihagyni. |
Szia Laja!
Én is,bár én vagy 7 készlet iránt érdeklődnék,amennyiben még lehet. :-) |
Remélem nem mindhárman ugyanazt a készletet szeretnénk:-) |
Én is írtam tegnapelőtt neki, semmi reakció. Biztos nem olyan fontos neki eladni a cuccait. Vagy lehet hogy elutazott a hétvégére. Még a ma estében és a hétfőben bízok. |
Szia Gekko!
Én is írtam privátban,de még semmi válasz nem érkezett. |
|
|
8000 (2)
|
|
8000 (3)
|
|
8000 (4)
|
|
8000 (5)
|
|
8000 (6)
|
|
8000 (7)
|
|
8000 (8)
|
|
8000 (9)
|
|
8000 (10)
|
|
8000 (12)
|
|
8000 (13)
|
|
8000
|
|
10000 (2)
|
|
10000 (3)
|
|
10000 (4)
|
|
10000 (5)
|
|
10000 (6)
|
|
10000 (7)
|
|
10000 (8)
|
|
10000 (9)
|
|
10000 (10)
|
|
10000 (11)
|
|
10000 (12)
|
|
10000 (13)
|
|
10000 (14)
|
|
10000 (15)
|
|
10000 (16)
|
|
10000 (17)
|
|
10000 (18)
|
|
10000 (19)
|
|
10000(10)
|
|
10000
|
|
12000 (2)
|
|
12000 (3)
|
|
12000 (4)
|
|
12000
|
Sziasztok.
Helyhiány miatt az alábbi készletektől szeretnék megválni.
A képek alatt az ár információt találjátok, érdeklődni a mufasa@freemail.hu-n lehet. Kérlek hogy vagy képet vagy számot mellékelj ha érdeklődsz.
Köszi. |
|
MAN F-90
|
|
Scania 142H
|
|
DAF 2800 NT
|
|
MAN F-2000
|
|
MAN F-90 Commander
|
|
Australian Truck
|
|
American Superliner
|
|
Volvo VN 780
|
|
Scania 164 L top class
|
|
DAF 3300
|
|
STEYR-TRUCK
|
|
Freightliner Aerodyne
|
|
Volvo VN 670
|
|
Peterbilt 377
|
|
Ford Aeromax
|
|
Honda Nastro Azzuro
|
|
Honda Movistar
|
|
DAF 95 XF
|
|
Volvo FH-16
|
|
DAF XF 105
|
|
Leyland Power Truck
|
|
DAF XF Super Space Cab
|
|
Yamaha Racing Team
|
Sziasztok.
Szeretnék megválni az alábbi készletektől. Érdeklődni lehet a mufasa@freemail.hu mail címen. |
Talán a scalemates.com jó lehet. |
Tiszteletem az Uraknak.
Lenne egy olyan kérésem, illetve kérdésem hogy nem tudja-e valaki hogy melyik volt az a oldal a neten ahol meg lehetett találni az összes Italeri által gyártott kamiont. Úgy emlékszem hogy Belga vagy Holland oldal volt. Sajnos nekem egy nagytakarítás alkalmával törölték és azóta sehogy nem találom. Nagyon megköszönném ha valaki tudna segíteni. Mindenkinek további jó építést. Tom |
Szia!
Egy Csabi felhasználó névvel regisztrált (kolléga) 2007-ben felrakott képeket egy "vörös rákról" talán ő építette. Nézz utána Kamionok topik 437. oldal talán fel tudod venni vele a kapcsolatot és tudsz érdeklődni nála a szín után. |
|
Keresés
|
Sziasztok!
Egy Italeri Iveco Turbostar felújításába kezdenék bele, ehhez keresem a képen bekarikázott alkatrészeket. Ha bárkinek lenne bontott, megmaradt alkatrésze hozzá, szívesen megvenném.
Két másik kérdésem pedig a TIR sorozat Vörös Rákjával kapcsolatos:
A filmben nem tudom egyértelműen eldönteni a fülke színét, néha bordó, néha vörös. Tudja valaki az eredeti színkódot?
Akik már megépítették ezt a kamiont, az egyedi matricákat hogy oldottátok meg?
Segítségeteket előre is köszönöm!
dombitamas@freemail.hu
Üdv:Ronin |
|
Kerekek
|
|
Trepnilemez
|
Keresek:
Felni garnitúrát, gumi nem kell hozzá
A 2. képen látható trepnilemezeket. |
|
AITM Fülke védő és csörlő tartó. 4.000 ft
|
|
AITM
|
|
AUSLOWE - CATERPILLAR 3406 Motor 4.000 ft
|
|
AUSLOWE - DETRIOT Series 60 Motor 4.000 ft
|
|
AUSLOWE - MACK E9 V8 Motor 4.000 ft
|
|
AUSLOWE - MACK RSX Bogie hátsó híd 4.000 ft
|
|
AUSLOWE Aluminium sárvédő ív, 3.000 ft
|
|
AUSLOWE Aluminium sárvédő ív. 3.000 ft
|
|
Ausztrál ATKINSON 3800, 10.000 ft
|
|
Ausztrál WHITE ROAD COMMANDER, 10.000 ft
|
|
KFS DAF CF 25.000 ft
|
|
KFS dupla kormányzott első tengely 4.000 ft
|
|
PETERBILT 352 12.000 ft
|
|
PLASKIT KENWORTH T800 9.000 ft
|
|
PLASKIT KENWORTH T800
|
Sziasztok!
Idő hiány és a mértéktelen vásárlás miatt megválnék pár készlettől és mügyanta fülkétől, alkatrészektől.
Alkudni lehet.
Érd:Adame István 06-30-274-1936,email: istvan.adame@gmail.com
Üdv:István. |
|
AOSHIMA TOYOTA targonca. 3.000 ft.
|
|
AOSHIMA TOYOTA targonca. 3.000 ft
|
|
AVD MAZ szerelvény. 10.000 ft
|
|
FUJIMI HINO díszített. 14.000 ft
|
|
ITALERI BLACK THUNDER. 9.000 ft
|
|
ITALERI DAF 3300. 10.000 ft
|
|
ITALERI FREIGHTLINER FLD 120 elkezdett. 6.000 ft
|
|
ITALERI RENAULT MAGNUM. 10.000 ft
|
|
ITALERI SCANIA T143M. 10.000 ft
|
|
ITALERI VOLVO F12. 10.000 ft
|
|
ITALERI VOLVO FH 12. 15.000 ft
|
|
REVELL FREIGHTLINER FLD 120 elkezdett. 6.000 ft
|
|
REVELL BÜSSING 8000 S 13. 14.000 ft
|
|
REVELL KRUPP TITAN. 14.000 ft
|
|
REVELL MERCEDES-BENZ 1628 S. 9.000 ft
|
|
REVELL VOLVO F12. 9.000 ft
|
|
REVELL PETERBILT BILL SIGNS. 14.000 ft
|
Sziasztok!
Idő hiány és a mértéktelen vásárlás miatt megválnék pár készlettől és mügyanta fülkétől, alkatrészektől.
Alkudni lehet.
Érd:Adame István 06-30-274-1936,email: istvan.adame@gmail.com
Üdv:István. |
|
AOSHIMA DATSUN. 3.000 ft
|
|
AOSHIMA HINO . 15.000 ft
|
|
AOSHIMA HINO díszített. 14.000 ft
|
|
AOSHIMA HINO TRACTOR. 13.000 ft
|
|
AOSHIMA HINO. 10.000 ft
|
|
AOSHIMA HINO. 15.000 ft
|
|
AOSHIMA ISUZU billencs, elkezdett. 6.000 ft
|
|
AOSHIMA ISUZU díszített. 14.000 ft
|
|
AOSHIMA ISUZU TRACTOR+TRAILER. 13.000 ft
|
|
AOSHIMA MITSUBISHI FUSO. 15.000 ft
|
|
AOSHIMA TOYOTA targonca. 3.000 ft
|
Sziasztok!
Idő hiány és a mértéktelen vásárlás miatt megválnék pár készlettől és mügyanta fülkétől, alkatrészektől.
Alkudni lehet.
Érd:Adame István 06-30-274-1936,email: istvan.adame@gmail.com
Üdv:István. |
Szia!
Az Iveco mint olyan 1975 01.01.-én lett alapítva a Fiat, OM, Lancia, Unic és Magirus-Deutz közös gyermekeként. A 60-70-es években igen nagy átrendeződések voltak az európai teherautó piacon, sok nagy múltú gyárat vett meg másik, vagy olvadt bele egy még nagyobba, és ennek volt egyik hozománya az Iveco létrejötte is. Természetes volt, hogy mindenki vitte a közös cégbe az aktuális palettáját, így a Magirus-Deutz is pl a 3. szériás Eckhauber típusát. A Magirus esetén egy kicsit tovább megmaradt az önálló név használata, sőt voltak eltérések a fülkék esetén is, ez annak is köszönhető, hogy a gyártás továbbra is megmaradt Ulmban. A Magirus ragaszkodott a jól megszokott V elrendezésű léghűtéses motoroknál, amíg például az olaszok a hagyományos sor 6-os, és V8-as vízhűtéses blokkot használták. A kérdezett teherautó készült Iveco néven is, P/PA sorozatban, és volt, hogy a 6 hengeres soros vízhűtéses motor volt benne. A 80-as években tűnt el végleg a Magirus név használata a teherautókon, megmaradt csak az Iveco (manapság csak a tűzoltó felépítményekhez használják a Magirus nevet, azt gyártanak az egykori ulmi gyárban). Szóval a kérdésre visszatérve az afrikai teherautó egy olyan Iveco licence lehet, amelyet eredetileg a Magirus-Deutz fejlesztett ki, és vitt be a közös cégbe. |
|
|
Tiszteletem
Áldott karácsonyt kívánok minden makettezőnek
Segítséget kérnék attól aki tudja :
A SAMIL-100 teherautó melyik Magirusról , Magirus Deutzról , Iveco Magirus Deutz-ról vagy fordítva Magirus Deutz Ivecoról lett másolva ?
Van-e a SAMIL-100-nak megfelelő valamelyik eredeti gyártó járgánya 1:35 makettba és ki a gyártója ? Segítségeket előre is köszönöm . Jó szerencsét ! Vörd písz . Lajos |
Boldog karácsonyt kívánok minden makettező kollégának.
Üdv:István. |
|
Revell Mercedes-Benz 1628S
|
Sziasztok!
Keresem megvételre a Revell: Mercedes-Benz 1628S készletét. Minden megoldás érdekel (persze azért nem arany áron :-). Elkezdett is lehet, fülke nem lényeges. mickey68@freemail.hu |
|
|
|
Névtelen
|
Segítsédet kérnék!
Ilyen tető létezik valamelyik készletben? |
szia Fóka!beteg az a sok röpcsi!mikor volt időd ennyi repülő építéséhez?az ausztrál westernstarra áttérve nagyon nehéz olyan apró rácsot találni ami méretarányos a szélvédő elé.a következők meg nem a te hibáid hanem a gyártó lustasága.az ausztrál tipusnak rövidebb az alváza mint az amcsié.ebben az amcsié van.az alvófülke is rövidebb az ausztrálnál.persze vannak ott is olyan emberek akik az amcsi formavilágot rendelik de az akkor sem a tipikus aussie.az ausztrál változata mint más amerikai kamionoknál is magasabb építésüek.picikét mintha terepes akarna lenni.a hátsó futómű sem az ausztrál tipusokra jellemző.az amcsiknál a legtöbb kamion 36300kg össztömegben fut,ausztrálban 42500kg egy póttal.a hátsó sárvédő megoldás sem ausztrál megoldás.ott inkább a félköríves alu vagy műanyag a trend.ha túlméretes a kamcsi akkor meg sokszor a rugókkal feszített gumi sárvédő az általános.a tankok,kipufogók,lépcsők csillogását nehéz vissza adni mert az igazi alkatrészek nem krómozottak hanem elektropólírozottak.sav,áram 5 perc és kész is.a gyémánttal vetekedő keménységű réteg lesz rajtuk.a motort én lecseréltem benne.azt hiszem egy cummins n-14 van a kit-ben...kapott egy vörös cummins signature-t... |
Én láttam kisebb kocsikon is, pl. pick-upok, illetve néhány Chrysler Voyageren is. |
Az előzőt a 647316-ra írtam, csak elfelejtettem bejelölni. |
Köszönöm!
Akkor már értem ezt a bogárfogó dolgot. Bizonyára utólagos tunning lehet, mert az eredeti képeken nem mindegyik járművön láttam, amin meg igen, azok teljesen különbözőek színben, formában, elhelyezésben.
Kacérkodom a Western Star amerikai verziójának beszerzésével is, az is kapható most. Csak helyem nincs... |
Ismét szép munka, gratula!
Amennyire tudom, az a plexi lap az orrán a bogarakat fogja meg, hogy ne legyen annyira mocskos a szélvédő. |
0,5 cm-es rézcsövekből, természetesen... |
|
2018_24
|
Sziasztok!
Fóka vagyok, és leginkább utasgépeket készítek, de időnként más szakterületre is ellátogatok. Most az Italeri Australian Truck készletét sikerült megszereznem, ismét kapható a Kék Kobrában. Nekem nagyon tetszik a jármű, és egyszer már elkészítettem, de az elajándékoztam. Most a korábbi tapasztalatokat is figyelembe vettem, és csináltam pár saját fejlesztést. Az orrán lévő - nem tudom, mi célt szolgáló - átlátszó spoilert egy műanyag irattartóból alakítottam ki, a szélvédő előtti rácsot teaszűrűből készítettem a gyári átlátszó műanyagelem helyett, a csöveket 0,5 mm-es rézcsőből csináltam, és a krómozott részeket Revell 90-es ezüsttel vékonyan átködöltem, hogy ne legyenek annyira természetellenesen csillogók. Örömmel mutatom meg, de vegyétek figyelembe, hogy ebben a témában még amatőr vagyok. Minden véleményt, kritikát örömmel fogadok.
Fóka |
|
IT_ 757
|
|
IT 757
|
Szia. Az Italeri Mercedes készletében kicsit más alakú a napellenző, viszont 1:24-es! |
Hát rossz hír, de köszönöm, akkor marad a faragás. Majd rászánom magam |
Szia!
1/24-ben nem gyárt senki ilyen napellenzőt, ha ehhez ragaszkodsz, akkor azt neked kell megalkotni. |
Szia,
teljes mértékben igazad van, de:
- sajnos nem mondanám magam annyira ügyesnek, és tapasztaltnak, hogy ezt megcsináljam
- minden oldal, minden irányban íves, van ahol kicsit van ahol jobban
- a fülke elég látványos eleme, minden hiba nagyon látszik
A makett még elég messze van a kész állapottól, szóval ráérek, de ha nem lesz más megoldás akkor kénytelen leszek valóban én szétvágni és felbővíteni. |
Üdv:István.