/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
Gaben86 627641 2017. május 10. 21:17
Válasz erre
Szia.
Ez a Ryefield Models M1A2 Full interior készlete. De felhasználok még hozzá jópár maradék alkatrészt a Mend modell Tusk II és egyéb trumpeter és revell Abrams készletekből. Valamint az eduard interior maratását. Ezen kívűl rengeteg saját gyártású alkatrészt.
üdv: Gaben
laposalátét 627639 2017. május 10. 20:19
Válasz erre
tyimosenko 627619 2017. május 9. 21:27
Válasz erre
Köszönöm Varjúbácsi, badgo!

A vastagabb, méretre vágott egyenes húzottszál végül eredményt hozott. Kb fél óra alatt sikerült feltenni a 4 huzalt feszesen. Mondjuk festeni már nem nagyom merném és a tartósság is kérdéses.:)

Be fogom szerezni az EZ és MIG damilokat.

badgo, nagyon jó a lefogós technika a rugalmas szálhoz.
Gaben86 627613 2017. május 9. 19:37
Válasz erre
P1010001
P1010001
P1010002
P1010002
P1010003
P1010003
P1010004
P1010004
P1010005
P1010005
P1010006
P1010006
P1010007
P1010007
P1010008
P1010008
P1010009
P1010009

Sziasztok. Az előző könnyed Zill 131 után egy nagyobb lélegzetvételű munkának láttam neki. M1A2 Abrams full interior.
Pár kép a kezdetekről.
üdv: Gaben
badgo 627606 2017. május 9. 14:20
Válasz erre
ezline
ezline

Csináltam egy kis magyarázó ábrát, hogyan használom én az EZ line-t. Elég sok idegeskedésbe került mire kitaláltam a módszert.
1. a szál egyik végét pillanatragasztó pöttyhöz rögzítem.
2. Az újjamal az ábra szerint lefogom a szálat valahol a közepénél.
3. A másik szárnál a kívánt helyhez újra ragasztópettyet teszek.
4. Gyorsan megfogom a szál végét csipesszel, majd a szálat ráhúzom a ragasztópöttyre. (nem a végénél, nem a csipesznél)
5. zsilletpengével levágom a felesleges véget.
6. Ha jól csináltuk nagyon szép feszes lesz és a kívánt helyen viszonylag egyszerűen.

És épp most kisérletezek egy másik módszeren, ha sikerül azt is leírom.

Az EZ gumicérna nagyon rugalmas és nagyon jól köt a pillanatragasztóhoz, a Z63 félét nem ismerem.
Varjúbácsi 627605 2017. május 9. 13:57
Válasz erre
tyimosenko 627604 2017. május 9. 13:27
Válasz erre
Szia Tamás!

Köszi szépen!

Köszönöm a felajánlást Tamás, de sajnos nem vált be nálam a Z63 cérna. Azt szerettem volna használni a géphez, de nem nyúlt és a pill. ragasztó sem fogta elég gyorsan. Ezért már a kormányfelületek mozgató huzaljainál át kellett állnom húzott szálra.
TAMÁS78 627602 2017. május 9. 12:50
Válasz erre
Szia Marci!

Nagyon jól néz ki a gép, elismerésem.

A húzott szállal vigyázz, állítólag hajlamos a hőmérsékletváltozás hatására megereszkedni.

Rugalmas cérnát szerintem Z63-tól is be lehet szerezni, sőt, azt hiszem, van is valahol itthon. Szívesen elküldöm, ha megtalálom.
tyimosenko 627601 2017. május 9. 12:24
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm szépen a sok ötletet és a véleményeket!

Sajnos ennél a gépnél két nehezítő tényező van.
1. A szárnydúc tövébe futnak a merevítők, nem a szárnyba.
2. Az eredetin nem látszik a huzalszem, hanem közvetlenül fut a dúcba a kábel. Tehát a dúc tövénél lévő áramvonalazott "takarópapucs" alatt lehet a gyűrű valahol.

Ennek ellenére az áthúzós-feszítős módszert terveztem először, amit pmheros javasolt. Vagyis a dúcot fúrom át, áthúzom a szálat, ragasztom, vágom, tömítem, újrafestem. Csak sajnos a műanyag olyan vacak minőségű, hogy morzsálódott a fúrástól a dúc anyaga, tuti töréshez vezetve. Így csak a sekély zsákfuratig jutottam el, azok megvannak. Próbáltam vékony húzott szálat ragasztani, de nem volt kifeszíthető. Most azt próbálom meg, hogy vastagabb, függőlegesen "kilógatott" és így remélhetőleg elég egyenesre visszadermedt, mm-re pontosan vágott húzott szál darabokat ragasztok zsákfurattól-zsákfuratig.
Ha ez sem sikerül, akkor marad a szemes módszer, amit eddig is a vésztartaléknak hagytam meg, mert nem lenne az eredetinek megfelelő megoldás sajnos.
Ilyen EZ line zsinórt be fogok szerezni a következő Cr-42-höz és egy 32-eshez, de ezek már a Classic Airframes kitek lesznek. Ez az Italeri Cr volt a próba.
Hrothgar 627598 2017. május 9. 11:37
Válasz erre
Szia Tyimosenko!

Régebben találtam pár youtubos videót hasonló témában (Igaz azok első világháborús gépek voltak főképp, de hátha)

www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch

További jó makettezést! :)
badgo 627595 2017. május 9. 10:44
Válasz erre
EZ_Line_Fine_Black
EZ_Line_Fine_Black

Szia!

Van még egy lehetőség. Az EZ line által gyártott gumicérna. A szemes módszer, szerintem szebb megoldás. És stabilitást is ad a makettnek, akárcsak az igazi gépek esetében, de ez a gumi is megoldás lehet 72-es méretaránynál, főleg ha már össze van építve a makett és nincs lehetőség lyukat fúrni a szárnyba.
Én próbáltam már, egész jól lehet használni, DE kell hozzá kis gyakorlás és tapasztalat, mert anélkül hatalmas káromkodás lesz a vége.
A lengyel JADARHOBBY-tól lehet rendelni, de ha kell valamennyit én is tudok küldeni.
Üdv,
Robi
Harald 627592 2017. május 9. 09:43
Válasz erre
ICM. Nagyon szép készlet, szebb, mint a KP.
badgo 627591 2017. május 9. 09:21
Válasz erre
Ez a Po-2 nagyon szép lett! KP?
Harald 627590 2017. május 9. 09:12
Válasz erre
IMG_3774
IMG_3774

Szia, tyimosenko!

Szép lett. Én nem fúrnám át egyik szárnyat sem. Zsákfurat mindkettőbe, aztán szemet ragasztani bele, vagy a Varjúbácsi által ajánlottat, vagy vékony drótból magad is hajlíthatsz, úgy nem kell javítanod a festést. Fültisztító pálcikából lehet vékony csövecskéket gyártani, én azt húztam a merevítő szálra, azon bújtattam át a szemen áthúzott másik végét, kívülről meg egy csepp pillanatragasztóval ragasztottam. Nem mondom, hogy könnyű, két csipeszes munka, de egész élethű lesz, és csak ezt kell egy vékony ecsettel festened. Inkább a fúrás lesz nehéz az összeszerelt szárnyak között.
1/72-ben így néz ki:
Üdv!
Harald
Varjúbácsi 627588 2017. május 9. 07:57
Válasz erre
8f3489a3955496a114df9ae8528bd46f
8f3489a3955496a114df9ae8528bd46f

Szia!
A Part gyárt maratásból huzalszemeket, ezen átfűtve a feszítő huzalokat teljesen élethűen megjeleníthető a cucc.
warbirds 627587 2017. május 9. 07:43
Válasz erre
Nagyon faintos lett, le a kalappal.
A merevítőket a pmheros által leírt módon meg lehet csinálni. Én annyit módosítanék, hogy a felső szárny aljába zsákfuratot csinálnék (nem fúrod át teljesen a szárnyat) inkább, csak az alsó szárnyat lyukasztanám ki teljesen. Először beragasztod a szálat a felső szárnyba, aztán áthúzod az alsón és annak az aljánál ragasztod meg feszítés közben. Utána levágod a felesleget és tömíted/csiszolod. Az alsó színt könnyebb visszafesteni, meg nem is látszik, ha esetleg nem lesz tökéletes a visszafestés.

Üdv, warbirds
pmheros 627584 2017. május 9. 05:26
Válasz erre
Valahol láttam olyan megoldást, hogy kifúrta 0,3 -assal az alsó és felső szárnyat átmenő furatra. Egyik nap beragasztotta a szál egyik végét, következő nap a másik végét. Mivel kilógott a vége így tudta feszíteni. Teljes kötés után levágta a kilógó részeket, majd betömítette, lecsiszolta, visszafestette.

A foltozásod egyenesen bámulatos. Gratulálok! (Nem tudom hogy a sajátomat 72 -ben hogy fogom majd hasonlóra megfesteni egyszer.)

Üdv.: pmheros
juge75 627583 2017. május 8. 23:17
Válasz erre
tyimosenko 627582 2017. május 8. 22:49
Válasz erre
DSC_1112
DSC_1112
DSC_1113
DSC_1113
DSC_1114
DSC_1114
DSC_1115
DSC_1115
DSC_1117
DSC_1117
Fiat-CR-42-V-228
Fiat-CR-42-V-228

Sziasztok!

Elég sok kíntorna után nagyjából elkészült az Italeri CR-42 LW makett némi átalakításával a Magyar Királyi Honvéd Légierő 1. vadászezred 4. Szent György századának V-228-as gépe.
Már csak a külső szárnydúcok X-merevítője hiányzik, itt megállt a tudomány, egyenlőre nem tudom hogyan tudnám kifeszített állapotban megjeleníteni...
Egyetlen gyári feljavító a maketten az eduard ülésheveder maratása.

A színek nem jönnek át jól, elnyomja őket egy sárgás fényű lámpa a makett felett.
Üdv
delta976 626973 2017. április 24. 18:08
Válasz erre
Szia Freddy!

Köszönöm a visszajelzést, a kiegészítő információkat! Igen, én is láttam képeken egy-két igencsak "viharvert" harcjármű technikát...valóban jelentős kopottsággal!
Sajnos az adott példányról nem voltak fényképeim, csak a házilag előállított felségjelzések autentikusak...és egy, az interneten talált makettről készült képek.
Szép estét kívánok!

Üdvözlettel: Csaba
delta976 626966 2017. április 24. 17:24
Válasz erre
Szia Willi!

Köszönöm a visszajelzést, és az elismerő szavakat! Igen, azt hiszem igazad lehet...ez az első ilyen jellegű technika (kopás, rozsda) alkalmazásom, ezért elképzelhető egy kicsit "túlzásba is vittem"! Sajnos nem volt elegendő képi információm, ezért nem nevezhető teljesen autentikusnak...de a házilag készült jelzések igen!

Szép estét!
Üdvözlettel: Csaba
Freddy 626959 2017. április 24. 14:43
Válasz erre
Ezt a konkrét gépet nem tudom, de az 1991-es Öböl-háborúban bevetett homokszínű amerikai járműveken sok kopás volt, mert nagyon sokat a hajókon, útközben festettek át a katonák az európai terepszínről homokszínre, és az így felgányolt festékréteg nem volt túl tartós.
Willi 626905 2017. április 23. 07:05
Válasz erre
Szia!
Kérlek, félre ne érts, nekem talán kicsit sok az élek mentén a kopás. Ennek ellenére szimpatikus. Szép munka.
Gabusch 626897 2017. április 22. 21:50
Válasz erre
Az MP-40 markolata (és a többi műanyagrésze) sokkal sötétebb és vörösebb kéne, hogy legyen, ugyanis nem fa, hanem bakelit. Még feketén is jobb lenne.
Van kép dögivel róla, érdemes megnézni.
delta976 626842 2017. április 21. 00:33
Válasz erre
download_20170421_002111.jpeg
download_20170421_002111.jpeg
download_20170421_002119.jpeg
download_20170421_002119.jpeg
download_20170421_002128.jpeg
download_20170421_002128.jpeg

Sziasztok!

Nálam egy 1/35-ös Tamiya M2A2 Bradley készül(get) az 1991-es Öböl-háborús diorámába...! Van még munka vele!
Minden hasznos tanácsot, építő kritikát szívesen fogadok...hiszen tanulni soha nem szégyen! Köszönöm!
Szép estét!

Üdvözlettel: Csaba (csabakfor@yahoo.co.uk)
gaben21 626811 2017. április 20. 12:41
Válasz erre
18072467_1385071701549261_308606407_n
18072467_1385071701549261_308606407_n
18009811_1385071721549259_1840809816_n
18009811_1385071721549259_1840809816_n
18051805_1385071848215913_639707061_n
18051805_1385071848215913_639707061_n
18052722_1385071761549255_865214714_n
18052722_1385071761549255_865214714_n
18052769_1385071634882601_11563444_n
18052769_1385071634882601_11563444_n
18043113_1384099664979798_155009490_o
18043113_1384099664979798_155009490_o
18049928_1384100584979706_748812019_o
18049928_1384100584979706_748812019_o
18053334_1384100158313082_2090789437_o
18053334_1384100158313082_2090789437_o
18052109_1384099164979848_183516875_o
18052109_1384099164979848_183516875_o
WP_20170408_15_32_26_Pro
WP_20170408_15_32_26_Pro
WP_20170408_15_36_14_Pro
WP_20170408_15_36_14_Pro
WP_20170408_15_35_51_Pro
WP_20170408_15_35_51_Pro

Alakul az 1:16-os SS Grenadier figura környezete.A figura is lassan kész. A nadrág első variációja nem jött be így maradtam a fehérnél. A nadrág hátulja kicsit erős árnyékot kapott de már nem festek bele. Folyt köv hamarosan.
juge75 626801 2017. április 20. 09:02
Válasz erre
Takom ZSU-57-2 készletben elég jó amit adnak. Belső világítás: két féle van, a normál az fehér tejüveg / vagy Neon újabban/ és az álcázott kék. Zárt ajtónál és függönyözve a fehér világít, ha kinyitod az ajtót egy mikrokapcsoló a kékre váltja a fehéret.
lacipapa 626777 2017. április 19. 19:11
Válasz erre
Szervusz!
Az eszterga padot (Turning Lathe 3031) a CMK ,a fúrógépet a Plusmodel(DRILL PRESS 337).
Gaben86 626771 2017. április 19. 18:09
Válasz erre
lacipapa 626730 2017. április 18. 21:03
Válasz erre
Igen,vettem,állványos fúrógépet és esztergát is.Nagyon tuti kis készletek és házilag tovább lehet fejleszteni őket,egy kis fémmel.Egyébként látszik az,pláne nyitott hátsó ajtónál!
Az enyém,még nem készült el,de rövidesen sorra kerül.
Sennás 626728 2017. április 18. 19:48
Válasz erre
P044427001_8
P044427001_8

A SAS-ban talán volt/van? Vedd fel a kapcsolatot Lacipapával Ő vett/akart ilyet.
Gaben86 626727 2017. április 18. 19:40
Válasz erre
Hát igen elég hiányos a készlet. De így legalább van mit pótolni. Nekem is kéne egy álványos fúró 1/35-ben.
Bár úgyse sok minden látszik a belső térből az ablakokon keresztűl.
Sennás 626726 2017. április 18. 19:12
Válasz erre
1783
1783
43354-DSC00271
43354-DSC00271
doboz
doboz
1786
1786

Még nem késő! Az bánt ha már tettek bele belsőt (sajna én még az üreset tudtam csak megvenni), kívülről is annyi nyitható van rajta miért nem dolgozták ki? Hátul simán megoldhadták volna azt a dobozt--JA! és belső oldalán azt a műszert mert az tuti arra van kötve.(3-4kép)
lacipapa 626724 2017. április 18. 19:02
Válasz erre
Nagyon tetszik,nekem is!Ahogy Sennás írta,azokat elkészíted és tökéletes!

Gabi!Azé' kék a belső világítás,mert az a rejtő szín.
Gaben86 626723 2017. április 18. 18:48
Válasz erre
ÚÚ A benzines kanna. Kiment a fejemből pedíg a készlet is tartalmazza. Még a belső mennyezeti lámpákat is el kell készítenem valamiből.
Sennás 626709 2017. április 18. 10:52
Válasz erre
131_2
131_2

:)
Sennás 626707 2017. április 18. 10:46
Válasz erre
11 szájelzéssel
11 szájelzéssel

11 jelzésű a 20L marmonkanna
Sennás 626704 2017. április 18. 10:41
Válasz erre
1786
1786

Szia szépen haladsz! Van megmaradva pár kiegészítőd? Tehetnél a hátfal belső oldalára egy EÜ dobozt meg a lámpát ott középen kifesteni kék-re(miért pont kék?) esetleg kívülre ajtó mögé felső tartóba egy 20L benzines kannát (elméletileg ott a helye).
Nagyon klassz! Üdv SENNÁS
Gaben86 626702 2017. április 18. 10:01
Válasz erre
P10100025 (4)
P10100025 (4)
P10100025 (5)
P10100025 (5)
P10100025 (6)
P10100025 (6)
P10100025 (9)
P10100025 (9)
P10100025 (11)
P10100025 (11)

Sziasztok. A végéhez közeledik a Zill projekt. Már csak apróbb simítások vannak hátra. Elkészült a tároló rekesz is. Pár üzemanyag cső, a tároló ajtaja, egy két apróság és késsz is vagyunk. Készítettem egy lánghegesztő készüléket is. Hátha szükség lessz rá. :-)
üdv: Gaben
Gaben86 626685 2017. április 17. 20:06
Válasz erre
P10100025 (4)
P10100025 (4)
P10100025 (5)
P10100025 (5)
P10100025 (6)
P10100025 (6)
P10100025 (9)
P10100025 (9)
P10100025 (11)
P10100025 (11)

Sziasztok. A végéhez közeledik a Zill projekt. Már csak apróbb simítások vannak hátra. Elkészült a tároló rekesz is. Pár üzemanyag cső, a tároló ajtaja, egy két apróság és késsz is vagyunk. Készítettem egy lánghegesztő készüléket is. Hátha szükség lessz rá. :-)
üdv: Gaben
Gaben86 626682 2017. április 17. 20:00
Válasz erre
P10100025 (4)
P10100025 (4)
P10100025 (5)
P10100025 (5)
P10100025 (6)
P10100025 (6)
P10100025 (9)
P10100025 (9)
P10100025 (11)
P10100025 (11)

Sziasztok. A végéhez közeledik a Zill projekt. Már csak apróbb simítások vannak hátra. Elkészült a tároló rekesz is. Pár üzemanyag cső, a tároló ajtaja, egy két apróság és késsz is vagyunk. Készítettem egy lánghegesztő készüléket is. Hátha szükség lessz rá. :-)
üdv: Gaben
TAMÁS78 626649 2017. április 16. 21:31
Válasz erre
Sziasztok,
köszi szépen, de túloztok. Sem a képességeim, sem a késztetésem nincs meg a "remekműhöz", ez inkább tisztességes iparosmunka. :)
tyimosenko 626639 2017. április 16. 19:19
Válasz erre
Szia Tamás!

Rettentő jól néz ki! A szokásos rendkívül precíz építés.
komp.n.rajmond@gmail.com 626625 2017. április 16. 16:48
Válasz erre
Szia TAMÁS78! Nagyon jó lett tetszik csípem az ilyen saját építésű remekműveket! :)
TAMÁS78 626624 2017. április 16. 16:45
Válasz erre
SDC11427
SDC11427
SDC11428
SDC11428
SDC11429
SDC11429
SDC11432
SDC11432
SDC11435
SDC11435

Sziasztok!

Kriegsfischkutter, 1/35, saját építés. Itt tartok jelenleg.
pucu1 626558 2017. április 15. 09:25
Válasz erre
Köszönöm!
Ha sajátom lett volna mindenképp szemenkénti lánccal rakom össze.
Üdv FS
Kojak75 626553 2017. április 14. 22:32
Válasz erre
Nagyon klassz!
Ez a készlet dobozból építve tényleg örömmakettezés!
trumpi szemenkénti lánc még dobott volna rajta,
de így is szívesen látnám a polcomon.

Üdv kojak.
Gaben86 626548 2017. április 14. 21:43
Válasz erre
Szia picu. Nagyon klassz let a T-55. Csak így tovább. :-)
Üdv: Gaben
pucu1 626517 2017. április 14. 12:15
Válasz erre
DSC00648 (Másolás)
DSC00648 (Másolás)
DSC00649 (Másolás)
DSC00649 (Másolás)
DSC00650 (Másolás)
DSC00650 (Másolás)
DSC00651 (Másolás)
DSC00651 (Másolás)
DSC00652 (Másolás)
DSC00652 (Másolás)

Sziasztok!Tamiya T-55 szigorúan dobozból!Én 72-ben építek maketteket,egy barátom kért meg hogy készítsem el neki.Nagyon élveztem az építést,festést és végre kiélhettem magam a különböző technikákban!
Sennás 626341 2017. április 9. 14:31
Válasz erre
www.google.hu/search

Itt talán van kép(rajz).
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.