<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Gaben86 | Adatlap | 627641 | 2017. május 10. 21:17 | ||||||||||||||||||||||||||
laposalátét | Adatlap | 627639 | 2017. május 10. 20:19 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia,Gaben! Ez melyik készlet? | |||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 627619 | 2017. május 9. 21:27 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm Varjúbácsi, badgo! A vastagabb, méretre vágott egyenes húzottszál végül eredményt hozott. Kb fél óra alatt sikerült feltenni a 4 huzalt feszesen. Mondjuk festeni már nem nagyom merném és a tartósság is kérdéses.:) Be fogom szerezni az EZ és MIG damilokat. badgo, nagyon jó a lefogós technika a rugalmas szálhoz. | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 627613 | 2017. május 9. 19:37 | ||||||||||||||||||||||||||
badgo | Adatlap | 627606 | 2017. május 9. 14:20 | ||||||||||||||||||||||||||
Csináltam egy kis magyarázó ábrát, hogyan használom én az EZ line-t. Elég sok idegeskedésbe került mire kitaláltam a módszert. 1. a szál egyik végét pillanatragasztó pöttyhöz rögzítem. 2. Az újjamal az ábra szerint lefogom a szálat valahol a közepénél. 3. A másik szárnál a kívánt helyhez újra ragasztópettyet teszek. 4. Gyorsan megfogom a szál végét csipesszel, majd a szálat ráhúzom a ragasztópöttyre. (nem a végénél, nem a csipesznél) 5. zsilletpengével levágom a felesleges véget. 6. Ha jól csináltuk nagyon szép feszes lesz és a kívánt helyen viszonylag egyszerűen. És épp most kisérletezek egy másik módszeren, ha sikerül azt is leírom. Az EZ gumicérna nagyon rugalmas és nagyon jól köt a pillanatragasztóhoz, a Z63 félét nem ismerem. | |||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 627605 | 2017. május 9. 13:57 | ||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 627604 | 2017. május 9. 13:27 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Tamás! Köszi szépen! Köszönöm a felajánlást Tamás, de sajnos nem vált be nálam a Z63 cérna. Azt szerettem volna használni a géphez, de nem nyúlt és a pill. ragasztó sem fogta elég gyorsan. Ezért már a kormányfelületek mozgató huzaljainál át kellett állnom húzott szálra. | |||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 627602 | 2017. május 9. 12:50 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Marci! Nagyon jól néz ki a gép, elismerésem. A húzott szállal vigyázz, állítólag hajlamos a hőmérsékletváltozás hatására megereszkedni. Rugalmas cérnát szerintem Z63-tól is be lehet szerezni, sőt, azt hiszem, van is valahol itthon. Szívesen elküldöm, ha megtalálom. | |||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 627601 | 2017. május 9. 12:24 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm szépen a sok ötletet és a véleményeket! Sajnos ennél a gépnél két nehezítő tényező van. 1. A szárnydúc tövébe futnak a merevítők, nem a szárnyba. 2. Az eredetin nem látszik a huzalszem, hanem közvetlenül fut a dúcba a kábel. Tehát a dúc tövénél lévő áramvonalazott "takarópapucs" alatt lehet a gyűrű valahol. Ennek ellenére az áthúzós-feszítős módszert terveztem először, amit pmheros javasolt. Vagyis a dúcot fúrom át, áthúzom a szálat, ragasztom, vágom, tömítem, újrafestem. Csak sajnos a műanyag olyan vacak minőségű, hogy morzsálódott a fúrástól a dúc anyaga, tuti töréshez vezetve. Így csak a sekély zsákfuratig jutottam el, azok megvannak. Próbáltam vékony húzott szálat ragasztani, de nem volt kifeszíthető. Most azt próbálom meg, hogy vastagabb, függőlegesen "kilógatott" és így remélhetőleg elég egyenesre visszadermedt, mm-re pontosan vágott húzott szál darabokat ragasztok zsákfurattól-zsákfuratig. Ha ez sem sikerül, akkor marad a szemes módszer, amit eddig is a vésztartaléknak hagytam meg, mert nem lenne az eredetinek megfelelő megoldás sajnos. Ilyen EZ line zsinórt be fogok szerezni a következő Cr-42-höz és egy 32-eshez, de ezek már a Classic Airframes kitek lesznek. Ez az Italeri Cr volt a próba. | |||||||||||||||||||||||||||||
Hrothgar | Adatlap | 627598 | 2017. május 9. 11:37 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Tyimosenko! Régebben találtam pár youtubos videót hasonló témában (Igaz azok első világháborús gépek voltak főképp, de hátha) www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch További jó makettezést! :) | |||||||||||||||||||||||||||||
badgo | Adatlap | 627595 | 2017. május 9. 10:44 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! Van még egy lehetőség. Az EZ line által gyártott gumicérna. A szemes módszer, szerintem szebb megoldás. És stabilitást is ad a makettnek, akárcsak az igazi gépek esetében, de ez a gumi is megoldás lehet 72-es méretaránynál, főleg ha már össze van építve a makett és nincs lehetőség lyukat fúrni a szárnyba. Én próbáltam már, egész jól lehet használni, DE kell hozzá kis gyakorlás és tapasztalat, mert anélkül hatalmas káromkodás lesz a vége. A lengyel JADARHOBBY-tól lehet rendelni, de ha kell valamennyit én is tudok küldeni. Üdv, Robi | |||||||||||||||||||||||||||||
Harald | Adatlap | 627592 | 2017. május 9. 09:43 | ||||||||||||||||||||||||||
ICM. Nagyon szép készlet, szebb, mint a KP. | |||||||||||||||||||||||||||||
badgo | Adatlap | 627591 | 2017. május 9. 09:21 | ||||||||||||||||||||||||||
Ez a Po-2 nagyon szép lett! KP? | |||||||||||||||||||||||||||||
Harald | Adatlap | 627590 | 2017. május 9. 09:12 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia, tyimosenko! Szép lett. Én nem fúrnám át egyik szárnyat sem. Zsákfurat mindkettőbe, aztán szemet ragasztani bele, vagy a Varjúbácsi által ajánlottat, vagy vékony drótból magad is hajlíthatsz, úgy nem kell javítanod a festést. Fültisztító pálcikából lehet vékony csövecskéket gyártani, én azt húztam a merevítő szálra, azon bújtattam át a szemen áthúzott másik végét, kívülről meg egy csepp pillanatragasztóval ragasztottam. Nem mondom, hogy könnyű, két csipeszes munka, de egész élethű lesz, és csak ezt kell egy vékony ecsettel festened. Inkább a fúrás lesz nehéz az összeszerelt szárnyak között. 1/72-ben így néz ki: Üdv! Harald | |||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 627588 | 2017. május 9. 07:57 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! A Part gyárt maratásból huzalszemeket, ezen átfűtve a feszítő huzalokat teljesen élethűen megjeleníthető a cucc. | |||||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 627587 | 2017. május 9. 07:43 | ||||||||||||||||||||||||||
Nagyon faintos lett, le a kalappal. A merevítőket a pmheros által leírt módon meg lehet csinálni. Én annyit módosítanék, hogy a felső szárny aljába zsákfuratot csinálnék (nem fúrod át teljesen a szárnyat) inkább, csak az alsó szárnyat lyukasztanám ki teljesen. Először beragasztod a szálat a felső szárnyba, aztán áthúzod az alsón és annak az aljánál ragasztod meg feszítés közben. Utána levágod a felesleget és tömíted/csiszolod. Az alsó színt könnyebb visszafesteni, meg nem is látszik, ha esetleg nem lesz tökéletes a visszafestés. Üdv, warbirds | |||||||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 627584 | 2017. május 9. 05:26 | ||||||||||||||||||||||||||
Valahol láttam olyan megoldást, hogy kifúrta 0,3 -assal az alsó és felső szárnyat átmenő furatra. Egyik nap beragasztotta a szál egyik végét, következő nap a másik végét. Mivel kilógott a vége így tudta feszíteni. Teljes kötés után levágta a kilógó részeket, majd betömítette, lecsiszolta, visszafestette. A foltozásod egyenesen bámulatos. Gratulálok! (Nem tudom hogy a sajátomat 72 -ben hogy fogom majd hasonlóra megfesteni egyszer.) Üdv.: pmheros | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 627583 | 2017. május 8. 23:17 | ||||||||||||||||||||||||||
Gyönyörű szép! | |||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 627582 | 2017. május 8. 22:49 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Elég sok kíntorna után nagyjából elkészült az Italeri CR-42 LW makett némi átalakításával a Magyar Királyi Honvéd Légierő 1. vadászezred 4. Szent György századának V-228-as gépe. Már csak a külső szárnydúcok X-merevítője hiányzik, itt megállt a tudomány, egyenlőre nem tudom hogyan tudnám kifeszített állapotban megjeleníteni... Egyetlen gyári feljavító a maketten az eduard ülésheveder maratása. A színek nem jönnek át jól, elnyomja őket egy sárgás fényű lámpa a makett felett. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||
delta976 | Adatlap | 626973 | 2017. április 24. 18:08 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Freddy! Köszönöm a visszajelzést, a kiegészítő információkat! Igen, én is láttam képeken egy-két igencsak "viharvert" harcjármű technikát...valóban jelentős kopottsággal! Sajnos az adott példányról nem voltak fényképeim, csak a házilag előállított felségjelzések autentikusak...és egy, az interneten talált makettről készült képek. Szép estét kívánok! Üdvözlettel: Csaba | |||||||||||||||||||||||||||||
delta976 | Adatlap | 626966 | 2017. április 24. 17:24 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Willi! Köszönöm a visszajelzést, és az elismerő szavakat! Igen, azt hiszem igazad lehet...ez az első ilyen jellegű technika (kopás, rozsda) alkalmazásom, ezért elképzelhető egy kicsit "túlzásba is vittem"! Sajnos nem volt elegendő képi információm, ezért nem nevezhető teljesen autentikusnak...de a házilag készült jelzések igen! Szép estét! Üdvözlettel: Csaba | |||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 626959 | 2017. április 24. 14:43 | ||||||||||||||||||||||||||
Ezt a konkrét gépet nem tudom, de az 1991-es Öböl-háborúban bevetett homokszínű amerikai járműveken sok kopás volt, mert nagyon sokat a hajókon, útközben festettek át a katonák az európai terepszínről homokszínre, és az így felgányolt festékréteg nem volt túl tartós. | |||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 626905 | 2017. április 23. 07:05 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! Kérlek, félre ne érts, nekem talán kicsit sok az élek mentén a kopás. Ennek ellenére szimpatikus. Szép munka. | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 626897 | 2017. április 22. 21:50 | ||||||||||||||||||||||||||
Az MP-40 markolata (és a többi műanyagrésze) sokkal sötétebb és vörösebb kéne, hogy legyen, ugyanis nem fa, hanem bakelit. Még feketén is jobb lenne. Van kép dögivel róla, érdemes megnézni. | |||||||||||||||||||||||||||||
delta976 | Adatlap | 626842 | 2017. április 21. 00:33 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nálam egy 1/35-ös Tamiya M2A2 Bradley készül(get) az 1991-es Öböl-háborús diorámába...! Van még munka vele! Minden hasznos tanácsot, építő kritikát szívesen fogadok...hiszen tanulni soha nem szégyen! Köszönöm! Szép estét! Üdvözlettel: Csaba (csabakfor@yahoo.co.uk) | |||||||||||||||||||||||||||||
gaben21 | Adatlap | 626811 | 2017. április 20. 12:41 | ||||||||||||||||||||||||||
Alakul az 1:16-os SS Grenadier figura környezete.A figura is lassan kész. A nadrág első variációja nem jött be így maradtam a fehérnél. A nadrág hátulja kicsit erős árnyékot kapott de már nem festek bele. Folyt köv hamarosan. | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 626801 | 2017. április 20. 09:02 | ||||||||||||||||||||||||||
Takom ZSU-57-2 készletben elég jó amit adnak. Belső világítás: két féle van, a normál az fehér tejüveg / vagy Neon újabban/ és az álcázott kék. Zárt ajtónál és függönyözve a fehér világít, ha kinyitod az ajtót egy mikrokapcsoló a kékre váltja a fehéret. | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 626777 | 2017. április 19. 19:11 | ||||||||||||||||||||||||||
Szervusz! Az eszterga padot (Turning Lathe 3031) a CMK ,a fúrógépet a Plusmodel(DRILL PRESS 337). | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 626771 | 2017. április 19. 18:09 | ||||||||||||||||||||||||||
És ki gyártja ezt a készletet? | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 626730 | 2017. április 18. 21:03 | ||||||||||||||||||||||||||
Igen,vettem,állványos fúrógépet és esztergát is.Nagyon tuti kis készletek és házilag tovább lehet fejleszteni őket,egy kis fémmel.Egyébként látszik az,pláne nyitott hátsó ajtónál! Az enyém,még nem készült el,de rövidesen sorra kerül. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 626728 | 2017. április 18. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||||
A SAS-ban talán volt/van? Vedd fel a kapcsolatot Lacipapával Ő vett/akart ilyet. | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 626727 | 2017. április 18. 19:40 | ||||||||||||||||||||||||||
Hát igen elég hiányos a készlet. De így legalább van mit pótolni. Nekem is kéne egy álványos fúró 1/35-ben. Bár úgyse sok minden látszik a belső térből az ablakokon keresztűl. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 626726 | 2017. április 18. 19:12 | ||||||||||||||||||||||||||
Még nem késő! Az bánt ha már tettek bele belsőt (sajna én még az üreset tudtam csak megvenni), kívülről is annyi nyitható van rajta miért nem dolgozták ki? Hátul simán megoldhadták volna azt a dobozt--JA! és belső oldalán azt a műszert mert az tuti arra van kötve.(3-4kép) | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 626724 | 2017. április 18. 19:02 | ||||||||||||||||||||||||||
Nagyon tetszik,nekem is!Ahogy Sennás írta,azokat elkészíted és tökéletes! Gabi!Azé' kék a belső világítás,mert az a rejtő szín. | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 626723 | 2017. április 18. 18:48 | ||||||||||||||||||||||||||
ÚÚ A benzines kanna. Kiment a fejemből pedíg a készlet is tartalmazza. Még a belső mennyezeti lámpákat is el kell készítenem valamiből. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 626709 | 2017. április 18. 10:52 | ||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 626707 | 2017. április 18. 10:46 | ||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 626704 | 2017. április 18. 10:41 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia szépen haladsz! Van megmaradva pár kiegészítőd? Tehetnél a hátfal belső oldalára egy EÜ dobozt meg a lámpát ott középen kifesteni kék-re(miért pont kék?) esetleg kívülre ajtó mögé felső tartóba egy 20L benzines kannát (elméletileg ott a helye). Nagyon klassz! Üdv SENNÁS | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 626702 | 2017. április 18. 10:01 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. A végéhez közeledik a Zill projekt. Már csak apróbb simítások vannak hátra. Elkészült a tároló rekesz is. Pár üzemanyag cső, a tároló ajtaja, egy két apróság és késsz is vagyunk. Készítettem egy lánghegesztő készüléket is. Hátha szükség lessz rá. :-) üdv: Gaben | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 626685 | 2017. április 17. 20:06 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. A végéhez közeledik a Zill projekt. Már csak apróbb simítások vannak hátra. Elkészült a tároló rekesz is. Pár üzemanyag cső, a tároló ajtaja, egy két apróság és késsz is vagyunk. Készítettem egy lánghegesztő készüléket is. Hátha szükség lessz rá. :-) üdv: Gaben | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 626682 | 2017. április 17. 20:00 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. A végéhez közeledik a Zill projekt. Már csak apróbb simítások vannak hátra. Elkészült a tároló rekesz is. Pár üzemanyag cső, a tároló ajtaja, egy két apróság és késsz is vagyunk. Készítettem egy lánghegesztő készüléket is. Hátha szükség lessz rá. :-) üdv: Gaben | |||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 626649 | 2017. április 16. 21:31 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, köszi szépen, de túloztok. Sem a képességeim, sem a késztetésem nincs meg a "remekműhöz", ez inkább tisztességes iparosmunka. :) | |||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 626639 | 2017. április 16. 19:19 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Tamás! Rettentő jól néz ki! A szokásos rendkívül precíz építés. | |||||||||||||||||||||||||||||
komp.n.rajmond@gmail.com | Adatlap | 626625 | 2017. április 16. 16:48 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia TAMÁS78! Nagyon jó lett tetszik csípem az ilyen saját építésű remekműveket! :) | |||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 626624 | 2017. április 16. 16:45 | ||||||||||||||||||||||||||
pucu1 | Adatlap | 626558 | 2017. április 15. 09:25 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! Ha sajátom lett volna mindenképp szemenkénti lánccal rakom össze. Üdv FS | |||||||||||||||||||||||||||||
Kojak75 | Adatlap | 626553 | 2017. április 14. 22:32 | ||||||||||||||||||||||||||
Nagyon klassz! Ez a készlet dobozból építve tényleg örömmakettezés! trumpi szemenkénti lánc még dobott volna rajta, de így is szívesen látnám a polcomon. Üdv kojak. | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 626548 | 2017. április 14. 21:43 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia picu. Nagyon klassz let a T-55. Csak így tovább. :-) Üdv: Gaben | |||||||||||||||||||||||||||||
pucu1 | Adatlap | 626517 | 2017. április 14. 12:15 | ||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 626341 | 2017. április 9. 14:31 | ||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ez a Ryefield Models M1A2 Full interior készlete. De felhasználok még hozzá jópár maradék alkatrészt a Mend modell Tusk II és egyéb trumpeter és revell Abrams készletekből. Valamint az eduard interior maratását. Ezen kívűl rengeteg saját gyártású alkatrészt.
üdv: Gaben