<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Adi76 | Adatlap | 654045 | 2019. január 11. 19:17 | ||||||||||||||||||||||||
Adi76 | Adatlap | 654044 | 2019. január 11. 19:04 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Idő hiány és a mértéktelen vásárlás miatt megválnék pár készlettől és mügyanta fülkétől, alkatrészektől. Alkudni lehet. Érd:Adame István 06-30-274-1936,email: istvan.adame@gmail.com Üdv:István. | |||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 653177 | 2018. december 25. 15:40 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Az Iveco mint olyan 1975 01.01.-én lett alapítva a Fiat, OM, Lancia, Unic és Magirus-Deutz közös gyermekeként. A 60-70-es években igen nagy átrendeződések voltak az európai teherautó piacon, sok nagy múltú gyárat vett meg másik, vagy olvadt bele egy még nagyobba, és ennek volt egyik hozománya az Iveco létrejötte is. Természetes volt, hogy mindenki vitte a közös cégbe az aktuális palettáját, így a Magirus-Deutz is pl a 3. szériás Eckhauber típusát. A Magirus esetén egy kicsit tovább megmaradt az önálló név használata, sőt voltak eltérések a fülkék esetén is, ez annak is köszönhető, hogy a gyártás továbbra is megmaradt Ulmban. A Magirus ragaszkodott a jól megszokott V elrendezésű léghűtéses motoroknál, amíg például az olaszok a hagyományos sor 6-os, és V8-as vízhűtéses blokkot használták. A kérdezett teherautó készült Iveco néven is, P/PA sorozatban, és volt, hogy a 6 hengeres soros vízhűtéses motor volt benne. A 80-as években tűnt el végleg a Magirus név használata a teherautókon, megmaradt csak az Iveco (manapság csak a tűzoltó felépítményekhez használják a Magirus nevet, azt gyártanak az egykori ulmi gyárban). Szóval a kérdésre visszatérve az afrikai teherautó egy olyan Iveco licence lehet, amelyet eredetileg a Magirus-Deutz fejlesztett ki, és vitt be a közös cégbe. | |||||||||||||||||||||||||||
slaviamarksman | Adatlap | 653174 | 2018. december 25. 14:22 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Gábor Becsap ! Bocs de nem hiszek a wikikének . Te se dőlj be neki ! Külön tagolva ( így : Magirus-Deutz-320-D22 ) beírtam a gogle keresőjébe lásd csak mit adott ki , pl. ilyet is : www.votrac.com/iveco-magirus-6x4-220-32-aht-320d22-tractor Ez a 220 , 320 inkább hiszem , hogy függőleges orrú és semmi köze külső formára a samil-100-hoz . Inkább a 256 M26 és a D26 felé kell keresgélni vagy a 330-30 felé www.curbsideclassic.com/cc-global/cc-global-the-magirus-deutz-eckhauber-the-air-cooled-mercedes-l-series-competitor/ | |||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 653173 | 2018. december 25. 13:46 | ||||||||||||||||||||||||
slaviamarksman | Adatlap | 653171 | 2018. december 25. 13:35 | ||||||||||||||||||||||||
Tiszteletem Áldott karácsonyt kívánok minden makettezőnek Segítséget kérnék attól aki tudja : A SAMIL-100 teherautó melyik Magirusról , Magirus Deutzról , Iveco Magirus Deutz-ról vagy fordítva Magirus Deutz Ivecoról lett másolva ? Van-e a SAMIL-100-nak megfelelő valamelyik eredeti gyártó járgánya 1:35 makettba és ki a gyártója ? Segítségeket előre is köszönöm . Jó szerencsét ! Vörd písz . Lajos | |||||||||||||||||||||||||||
Yuki | Adatlap | 653137 | 2018. december 24. 17:28 | ||||||||||||||||||||||||
Boldog karácsonyt kívánok minden makettező kollégának. Üdv:István. | |||||||||||||||||||||||||||
mickey68 | Adatlap | 649118 | 2018. szeptember 24. 17:34 | ||||||||||||||||||||||||
max | Adatlap | 648686 | 2018. szeptember 9. 18:26 | ||||||||||||||||||||||||
Hali! Keszletben nem kaphato, a KFS arulja mugyantabol! www.kitformservices.com/tq/tq90.jpg Udv, Max | |||||||||||||||||||||||||||
max | Adatlap | 648685 | 2018. szeptember 9. 18:25 | ||||||||||||||||||||||||
Hali! Keszletben nem kaphato, a KFS arulja mugyantabol! www.kitformservices.com/tq/tq90.jpg Udv, Max | |||||||||||||||||||||||||||
MICHELIN | Adatlap | 648636 | 2018. szeptember 7. 20:13 | ||||||||||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 647889 | 2018. augusztus 14. 18:04 | ||||||||||||||||||||||||
szia Fóka!beteg az a sok röpcsi!mikor volt időd ennyi repülő építéséhez?az ausztrál westernstarra áttérve nagyon nehéz olyan apró rácsot találni ami méretarányos a szélvédő elé.a következők meg nem a te hibáid hanem a gyártó lustasága.az ausztrál tipusnak rövidebb az alváza mint az amcsié.ebben az amcsié van.az alvófülke is rövidebb az ausztrálnál.persze vannak ott is olyan emberek akik az amcsi formavilágot rendelik de az akkor sem a tipikus aussie.az ausztrál változata mint más amerikai kamionoknál is magasabb építésüek.picikét mintha terepes akarna lenni.a hátsó futómű sem az ausztrál tipusokra jellemző.az amcsiknál a legtöbb kamion 36300kg össztömegben fut,ausztrálban 42500kg egy póttal.a hátsó sárvédő megoldás sem ausztrál megoldás.ott inkább a félköríves alu vagy műanyag a trend.ha túlméretes a kamcsi akkor meg sokszor a rugókkal feszített gumi sárvédő az általános.a tankok,kipufogók,lépcsők csillogását nehéz vissza adni mert az igazi alkatrészek nem krómozottak hanem elektropólírozottak.sav,áram 5 perc és kész is.a gyémánttal vetekedő keménységű réteg lesz rajtuk.a motort én lecseréltem benne.azt hiszem egy cummins n-14 van a kit-ben...kapott egy vörös cummins signature-t... | |||||||||||||||||||||||||||
rod666 | Adatlap | 647441 | 2018. július 30. 10:29 | ||||||||||||||||||||||||
Én láttam kisebb kocsikon is, pl. pick-upok, illetve néhány Chrysler Voyageren is. | |||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 647383 | 2018. július 28. 13:30 | ||||||||||||||||||||||||
Az előzőt a 647316-ra írtam, csak elfelejtettem bejelölni. | |||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 647382 | 2018. július 28. 13:29 | ||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! Akkor már értem ezt a bogárfogó dolgot. Bizonyára utólagos tunning lehet, mert az eredeti képeken nem mindegyik járművön láttam, amin meg igen, azok teljesen különbözőek színben, formában, elhelyezésben. Kacérkodom a Western Star amerikai verziójának beszerzésével is, az is kapható most. Csak helyem nincs... | |||||||||||||||||||||||||||
rod666 | Adatlap | 647316 | 2018. július 27. 09:19 | ||||||||||||||||||||||||
Ismét szép munka, gratula! Amennyire tudom, az a plexi lap az orrán a bogarakat fogja meg, hogy ne legyen annyira mocskos a szélvédő. | |||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 647196 | 2018. július 24. 08:34 | ||||||||||||||||||||||||
0,5 cm-es rézcsövekből, természetesen... | |||||||||||||||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 647195 | 2018. július 24. 08:34 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Fóka vagyok, és leginkább utasgépeket készítek, de időnként más szakterületre is ellátogatok. Most az Italeri Australian Truck készletét sikerült megszereznem, ismét kapható a Kék Kobrában. Nekem nagyon tetszik a jármű, és egyszer már elkészítettem, de az elajándékoztam. Most a korábbi tapasztalatokat is figyelembe vettem, és csináltam pár saját fejlesztést. Az orrán lévő - nem tudom, mi célt szolgáló - átlátszó spoilert egy műanyag irattartóból alakítottam ki, a szélvédő előtti rácsot teaszűrűből készítettem a gyári átlátszó műanyagelem helyett, a csöveket 0,5 mm-es rézcsőből csináltam, és a krómozott részeket Revell 90-es ezüsttel vékonyan átködöltem, hogy ne legyenek annyira természetellenesen csillogók. Örömmel mutatom meg, de vegyétek figyelembe, hogy ebben a témában még amatőr vagyok. Minden véleményt, kritikát örömmel fogadok. Fóka | |||||||||||||||||||||||||||
mickey68 | Adatlap | 645620 | 2018. június 10. 10:39 | ||||||||||||||||||||||||
Andrewka | Adatlap | 645523 | 2018. június 7. 15:40 | ||||||||||||||||||||||||
Hát rossz hír, de köszönöm, akkor marad a faragás. Majd rászánom magam | |||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 645515 | 2018. június 7. 13:37 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! 1/24-ben nem gyárt senki ilyen napellenzőt, ha ehhez ragaszkodsz, akkor azt neked kell megalkotni. | |||||||||||||||||||||||||||
Andrewka | Adatlap | 645508 | 2018. június 7. 11:46 | ||||||||||||||||||||||||
Szia, teljes mértékben igazad van, de: - sajnos nem mondanám magam annyira ügyesnek, és tapasztaltnak, hogy ezt megcsináljam - minden oldal, minden irányban íves, van ahol kicsit van ahol jobban - a fülke elég látványos eleme, minden hiba nagyon látszik A makett még elég messze van a kész állapottól, szóval ráérek, de ha nem lesz más megoldás akkor kénytelen leszek valóban én szétvágni és felbővíteni. | |||||||||||||||||||||||||||
Ricsi67 | Adatlap | 645501 | 2018. június 7. 10:32 | ||||||||||||||||||||||||
Szia, Ha meg van ez az alkatrész, akkor - szerintem - átalakítható nagyobbra is. Bárhol legyen is az kicsi, sztirol lapokkal lehetne segíteni rajta. Véleményem szerint nem egy bonyolult alkatrész az a napellenző. Ha netán valamiért nem szeretnéd szétvágni az 1:25 alkatrészt, akkor sztirol lapokból + tömítőanyag + kreativitás hozzáadásával a gyárinál is jobbat lehet készíteni. | |||||||||||||||||||||||||||
Andrewka | Adatlap | 645500 | 2018. június 7. 10:12 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, még mindig keresem a Revell Mercedes-Benz 1628 NG készlet napellenzőjének 1:24-es változatát, vagy olyat ki le tudja gyártani. Az alkatrész megvan 1:25 méretben, de nekem ez kicsi, szóval szívesen el is cserélem, van hozzá egy nagyon kemény gyanta (vagy egyéb, ismeretlen anyagból készült) NG rövid fülkém, hűtőráccsal, üvegkészlettel, ezeket is szívesen felajánlom. Bármilyen segítséget megköszönnék | |||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 645446 | 2018. június 6. 09:01 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Első körben ez volt rajta, ez egy az egyben a régi Barkas tükre tartóval együtt. Később a tükröt lecserélték az Ifa tükörre, ami kicsit ducibb és nagyobb volt. Gyárilag volt rajta, de sokra nem tették rá, a hozzánk szállítottak nagy részén nem volt pl, vagy fel felújítás után már nem rakták vissza. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 645442 | 2018. június 6. 07:52 | ||||||||||||||||||||||||
Na na ez lesz az:) Megtaláltam 205x130mm(?) talán ez az.Köszönet! | |||||||||||||||||||||||||||
redurtni | Adatlap | 645440 | 2018. június 6. 00:16 | ||||||||||||||||||||||||
Holttér tükör a megnevezése "szakszerűen" úgy tudom, de egyszerűen kiegészítő tükörnek is szokták nevezni. | |||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 645437 | 2018. június 5. 21:34 | ||||||||||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 645009 | 2018. május 27. 13:40 | ||||||||||||||||||||||||
én is voltam a scania,volvo,volvo bm,audi,vw,m.a.n.,porsche gyárakban...de csak azon a részen nyilván ahol le és felrakodnak...sajnos a gyártó sorra 4 percet engedtek be másodmagammal södertalje-ban...ezért írtam,hogy te így vagy úgy de mindenhová eljutsz az érdekesebb oldalára a gyáraknak...azt tudom,hogy a főnököm szeretett volna egy alacsony tetős 16os kézi váltós tga-t vagy x-et vagy mit és az volt a válasz,hogy a felár majd két millió mert be vannak állva a 4x2-es nagy fülkés nemzetközis ballerinákra... | |||||||||||||||||||||||||||
bebá | Adatlap | 644918 | 2018. május 25. 07:00 | ||||||||||||||||||||||||
Fijjug! Én profitáltam a legtöbbet a hsz.-ből. Köszönöm! A szóban forgó Scania is egy opciós kamion lehet. | |||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 644758 | 2018. május 21. 19:44 | ||||||||||||||||||||||||
Normál esetben csak úgy gyártanak kamiont, hogy már konkrétan megvan a gazdája, mivel a rengeteg specifikáció miatt nagyon kevés olyat gyártnak aminek nincs gazdája, azt is inkább demónak, tesztjárműnek. Ami még érdekes volt, hogy nem egy típust gyártanak egyszerre, hanem több fajtát is egyszerre. Ugyanazon a szalagon jött egy MP4-es Merci, utána egy Ategó, Antos, majd egy MP3-as, aztán megint mondjuk egy új Actros. Teljesen más specifikációkban, lehetett sima 2 tengelyes országúti nyerges, majd utána egy összkerekes alvázas fülke. Kicsit más, de idén márciusba sikerült eljutni a Porsche stuttgarti gyárába is, és ott is azt mondták, hogy csak rendelésre gyártanak Porschét, tehát ami a szalagon készül, annak már megvan a gazdája. Ja, és ők is átfestenek bármit (akár a motort is), bizonyos színhatárok között, ha elég magas szám van a számla végén. | |||||||||||||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 644753 | 2018. május 21. 19:19 | ||||||||||||||||||||||||
szia Gabi!az biztos,hogy ahová lehetett európában te már eljutottál..nyilván én meg az európai témában nem vagyok száz százalék,sőt...inkább amiket vezettem azokhoz tudok hozzá szólni.nem gondoltam volna,hogy európai gyártóknál van ilyenre lehetőség mivel az az ezek szerint téves sztereotípia van,hogy gyorsan futószalagon söprik kifelé a kamcsikat..ezek szerint nem... | |||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 644748 | 2018. május 21. 18:34 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Zsolti! Wörthben, a Merci kamion gyárában saját szememmel láttam, hogy nem csak egyszínű motorokat szerelnek be. Ezt annó még a Scaniánál is mondták, hogy ha az ügyfél megfizeti, akkor a vadiúj kamionban is olyan színű motort raknak, amilyet szeretne. Természetesen ezt csak az európai gyártókra tudom mondani,az amerikai téma nem igazán érdekel. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 644726 | 2018. május 21. 12:47 | ||||||||||||||||||||||||
szia Bebá!igen italeriék jó minőségű tipushűtlen kamcsikat is készítenek a legszebb az ausztrál csőrös scania ami a dobozban dupla difis helyett far bogis alvázat tartalmaz egy alulméretezett kengururáccsal kiegészítve..lehet fúrni faragni mire ausztrál lesz belőle de ez is adja meg a kihívást benne... nyilván úgy vannak ezzel böngész,rendelj,kínlódj ha eredetit akarsz...talán a régi scania sormotort nem is lehet kapni csak a már 124-esét vagy az r szériáét műgyantából...a napellenzőért bocs de kevertem szerintem egy m.a.n.-ével ami átlátszó műanyagból van.. | |||||||||||||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 644724 | 2018. május 21. 12:40 | ||||||||||||||||||||||||
szia Gabi!a légterelőt lehet hogy kevertem talán m.a.n.-el de az tuti vagy scania-val vagy m.a.n.-nel küzdöttem mert átlátszó műanyagból volt...megnéztem a scania valóban kék műanyagból van...a kamion motoroknak minden esetben meg van a gyári színe...nyilván ha kiszerelik felújítani és van olyan ferde ízlése a gazdájának akkor át lehet fújni..de az szinte biztos,hogy egy detroit dieselnél a szalagról nem fog caterpillar színben lejönni motor...még az is lehet,hogy mondjuk pont rózsaszínben megcsinálják...de nyilván ezek magán vélemények..felújítottnál láttam már én is főleg amikor show truckot építenek szegény kamcsiból... | |||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 644695 | 2018. május 21. 08:11 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Zsolti! Az Italeri műanyagban adja a légterelőt, nem az átlátszó kereten van, így elég nehéz lenne átlátszóra megfesteni. Ettől függetlenül amiket láttam, azoknak a 2/3-án színre van fújva, nem átlátszó az életben se, ez elég standard dolog. A tartóváz és egyéb elemek színébe nem mennék bele, mert az megint egy olyan téma, hogy ahány kamion, annyi féle szín. Voltam már pár nyugati kamionos találkozón, és elmondhatom, hogy nagyon sok helyen egyéni festés van, átfestenek még egy vadi új kamionon is elemeket színre, vagy másik színre. Ez ugyanaz mint a motorszín, ha a vevő úgy kéri, akkor rózsaszín lesz a motor, ezt bármelyik gyártó megoldja, csak fizessék ki. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||
bebá | Adatlap | 644692 | 2018. május 21. 02:00 | ||||||||||||||||||||||||
bebá | Adatlap | 644691 | 2018. május 21. 01:39 | ||||||||||||||||||||||||
Helló Zsolt! Őszintén megmondom már nem reméltem, hogy valaki is véleményezni fog, köszönöm.Nos ismereteim és értesülésem szerint ebben traktorban nem V8-as van hanem soros 6 hengeres. Feltételezem, hogy a matrica is ez utóbbihoz készült.A helyzet az, hogy az Italeri előszeretettel csomagol a dobozába más típussal megegyező kereteket. A korábbi csőrös dobozába is ez a V8 van csomagolva helyes - 143 - matricával.Gondolkodtunk egy soros motor beszerzésében de elvetettük.Mellesleg ha a motor nem látszik megül a 113-as matrica. A fülke mögötti légterelő készen, festve van de gyatra felhelyezése miatt nem tettem fel. A korábban említett csőrös megkapta ezeket a légterelőket de egyetlen véletlen mozdulat és már le is tört.Innen a tapasztalat. A napellenző sajnos nem átlátszó anyagból készült így abból nem tudok plexi jellegű ellenzőt csinálni.Készül egy M-B Actros traktor is amiben már áttetsző anyagból csinálták a napellenzőt. Ezt Smoke-al fújtam meg és remekül mutat. | |||||||||||||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 644686 | 2018. május 20. 23:20 | ||||||||||||||||||||||||
a légterelő tartóváza fekete nem fújják színre..a napellenző plexit meg színezett lakkal kellet volna lefújni,hogy a plexit jellege megmaradjon... | |||||||||||||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 644685 | 2018. május 20. 23:17 | ||||||||||||||||||||||||
nagyon hiányzik a scaniáról a fülkelégterelő oldalsó négy eleme...a 113-as felíratról meg előbb írtam...legyünk már tipus hűek... | |||||||||||||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 644684 | 2018. május 20. 23:15 | ||||||||||||||||||||||||
bebá mihez kell a 113-as matrica?amit építesz az egy 143-as 14,2 literes v8-as scan.a 113 meg egy 11literes sor hatos motorral szerelt jóval szolídabb tipus... | |||||||||||||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 644683 | 2018. május 20. 23:11 | ||||||||||||||||||||||||
amikor megállt ott volt árnyék... | |||||||||||||||||||||||||||
lukács zsolt | Adatlap | 644682 | 2018. május 20. 23:10 | ||||||||||||||||||||||||
az első szám a traktor össztömegét a második a lóerőt kerekítve jelenti az iveconál.a water cooled felírat csak azért van mert az iveco,magirus is szerette használni a léghűtéses deutz motorokat és azokra meg rá volt írva az air cooled felírat.a versenyekre szánt átépített kamcsiknál előfordul,hogy jóval erősebb motor van benne mint amit a civil szférának gyártott fülke ír...a 360 as turbostar 14 literes sor hatos (egy évig vezettem ilyet)a 420as 17,2 es v8-as... | |||||||||||||||||||||||||||
bebá | Adatlap | 644428 | 2018. május 13. 17:09 | ||||||||||||||||||||||||
mickey68 | Adatlap | 643981 | 2018. május 4. 14:14 | ||||||||||||||||||||||||
A fülke oldalán: "80-16 Water Cooled" típustábla látható. | |||||||||||||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 643980 | 2018. május 4. 13:56 | ||||||||||||||||||||||||
Igazad van! Rég láttam már, rosszul emlékeztem... | |||||||||||||||||||||||||||
mickey68 | Adatlap | 643978 | 2018. május 4. 13:45 | ||||||||||||||||||||||||
A keresett Iveco a "Párizs-Dakar" című epizódban látható! | |||||||||||||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 643975 | 2018. május 4. 11:39 | ||||||||||||||||||||||||
Szerintem a különböző számok más-más tengelytávot, teherbírást, esetleg motort, stbstb, jelenthetnek. Én sem tudom, csak tippelek. | |||||||||||||||||||||||||||
rod666 | Adatlap | 643974 | 2018. május 4. 11:34 | ||||||||||||||||||||||||
Ez az egész nem lehet, hogy a járműcsalád jelölése volt? (Nem értek hozzá, csak kívülállóként ugatok bele.) | |||||||||||||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 643973 | 2018. május 4. 11:33 | ||||||||||||||||||||||||
Ez az, igen! Köszi :) Akkor Iveco 65-75-85-90 PC a típusjel! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sziasztok!
Idő hiány és a mértéktelen vásárlás miatt megválnék pár készlettől és mügyanta fülkétől, alkatrészektől.
Alkudni lehet.
Érd:Adame István 06-30-274-1936,email: istvan.adame@gmail.com
Üdv:István.