<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
laposalátét | Adatlap | 627946 | 2017. május 17. 21:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Bocs a képek minőségéért.Kb 30%-nál tartok velük. | |||||||||||||||||||||||||||||
laposalátét | Adatlap | 627944 | 2017. május 17. 21:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Gabikabácsi | Adatlap | 627940 | 2017. május 17. 21:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Helló! Egész jó az Italeri, főleg az árához (én tavaly novemberben 2200-ért vettem :-) A panelezés negatív, az illeszkedés viszonylag jó (kellett tömíteni, főleg az orr/motor résznél, de nem gebedtem bele). A festési választék is OK (4 féle van, ebből egy olasz!), a matricákkal sem lesz szerintem gond. | |||||||||||||||||||||||||||||
Kearn | Adatlap | 627921 | 2017. május 17. 18:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Helló! 40 éves makett..pfff Szóval éppen egy Ju-87B2-t csinàlsz? És milyen at Italeri minősége neked? Egyébként ez a kérdéses Revell 1/72 stukàm 1000 Ft-tal volt dràgàbb mint az ugyancsak 1/72-es supermarine spitfire Mk V-ösöm, ràadàsul az is Revell. Ha gondolod Teszek fel ide doboznyitàsos képeket róla mert azt még nem kezdtem el összerakni. | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabikabácsi | Adatlap | 627910 | 2017. május 17. 09:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Helló! Az ilyen Revell makettekkel gond lehet, itt látszik, hogy ez egy legalább 40 éves makett: www.scalemates.com/kits/111799-revell-04692-ju-87g-d-stuka Annyival ráadásul is nem olcsóbbak, mint egy újabb (90-es évek beli) szerszámos makett. A Matchboxok makettek közül is forgalmaz a Revell: pl. a 03232 számú Jagdpanther, vagy a 03215 számú Wespe is eredetileg Matchbox (ezek jellemzően 1:76-os készletek). Én amúgy az 1:72-es Italeri Ju-87B2-t csinálom (bár az Italeri, azért a Revell is ugyanazt forgalmazza 04620 számon). Üdv! HPG | |||||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 627908 | 2017. május 17. 07:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Tegnap láttam épp egy ilyen videót, ott a srác gyorsforrasztó pákát használt, annak nincs nyílt lángja, csak kibocsátott hője. | |||||||||||||||||||||||||||||
zoli_mi | Adatlap | 627889 | 2017. május 16. 17:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Én az alábbi módszert használom. Öntőkeretből levágok egy pár cm-es darabot. Láng felett vékonyra húzom. Szép egyenletes lesz a vastagsága. A szükségesnél egy kicsit (pár mm) hosszabbat levágok belőle. A két végét a helyére ragasztom, ügyelve hogy a ragasztott végeknél a megfelelő irányban álljanak a szálak. És most jön a lényeg. Ezt érdemes előtte gyakorolni. Gyertya v. öngyújtó lánggal a MEGFELELŐ távolságból feszesre zsugorítom. | |||||||||||||||||||||||||||||
vackor | Adatlap | 627887 | 2017. május 16. 15:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Bocs, hogy mégegyszer, az is hozzátartozik a megítélésükhöz, hogy két 48-as Fw-190 között (az egyik Matchbox, a másikra már nem emlékszem, milyen márkájú, talán Airfix) hosszban és fesztávban is kb. 4-5 mm differencia volt. Melyikük volt a pontosabb, soha nem ellenőriztem... Különlegességeik is voltak: Vickers Wellesley, DHC Twin Otter, stb | |||||||||||||||||||||||||||||
Floramilla | Adatlap | 627883 | 2017. május 16. 14:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Én meg imádtam a gépet annyira, hogy nekem a maket is tetszett. 85-86 környékén hoták az NSZK-ból egy Ju-88-assal és egy Stukával együtt. Egy csoda volt a cseh, orosz (szovjet) és lengyel makettek után. | |||||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 627879 | 2017. május 16. 11:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
A Matchbox Stukát kerüljétek el nagy ívben minden hasonlóság az eredetivel csak a véletlen műve... Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 627878 | 2017. május 16. 11:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ez a Revell 262-es nekem is megvolt még középiskolás koromban. Nagyon pocsék makett volt, sikerült is megutáltatnia vele a Me-26-est, mint típust... | |||||||||||||||||||||||||||||
vackor | Adatlap | 627863 | 2017. május 15. 23:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Huszon-harminc-sok éve futottak ezek a Matchbox-kitek. Jellemzőjük a többszínű alkatrészek (pl.a Me-410 világoskék és szürke, a Victor szürke és zöld, a Lancaster barna és zöld, stb). Voltak egyébként a repülőkön kívül harcjárművek, hajók, autók is. Méretarányban 144-től 32-ig (autóban nem tudom pontosan) sokminden "előfordult". A 76-os harcjárművek kaptak egy kis tereprészletet is. Ma már csak az aukciós oldalakon található néha... | |||||||||||||||||||||||||||||
Kearn | Adatlap | 627861 | 2017. május 15. 22:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nem nem ismerem. Az is ilyen minőség? A matchboxok amúgy régi cuccok? Lehet még matchbox kitet kapni? | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 627859 | 2017. május 15. 22:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Matchboxét ismered? 40111 számú gyártmánya. | |||||||||||||||||||||||||||||
Kearn | Adatlap | 627851 | 2017. május 15. 21:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Persze, teszek fel majd képet a kész gépről is. Nem csiszolom át, félek hogy csak nagyobb lessz a baj. A festésben bízom egyedül, hátha olyan felületet sikerülne képezni hogy nem, vagy csak kevésbé látszik majd. Pofás kis darab lenne egyébként, különösen hogy g-2, ilyet nem sokat látni. | |||||||||||||||||||||||||||||
Kearn | Adatlap | 627850 | 2017. május 15. 20:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ne is mondd...:D (rideg zöld műanyag :)) És ennek a hasa legyen világoskék matt... | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 627846 | 2017. május 15. 20:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ősrégi készlet. Akkor ilyen volt. A Ju-88, Me-109E, Me-262 /korai széria 04121/ szintén ilyen, ezen csak a később kijött széria változtatott /Me-262 04119/... És az a rideg, zöld műanyag... :-D | |||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 627842 | 2017. május 15. 20:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia! Raksz fel képeket majd a kész makettről is ? :) Hát a felület az tényleg nem semmi. Próbáld ki csiszoló papírral átcsiszolni a hibákat. Szerintem azzal jó lesz. A szélvédő már bonyolultabb eset. | |||||||||||||||||||||||||||||
Kearn | Adatlap | 627839 | 2017. május 15. 19:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tegnap este fejeztem be az összerakàsàt egy Revell 1:72 Junkers ju 87 g-2 tank busternek. Azért írok hogy kerülje e mindenki messzire ezt a kitet. Teszek fel képeket a kidolgozàs, fröccsöntés hibàiról, ami nem semmi! A szàrnyakon, pl. Még kis karcolàsok is làthatóak,mintha én smirgliztem volna az elemet, ahogyan a kokpit szélvédőn is làthatò karc, súrlòdàs, ami ott plàne zavaró... | |||||||||||||||||||||||||||||
laposalátét | Adatlap | 627774 | 2017. május 14. 11:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia,Gaben! Köszi az infót és hajrá! Remélem,képeket még raksz fel. | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 627722 | 2017. május 12. 19:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia: afrikacorps79 Elérhetőség: Kgaben86@Hotmail.com | |||||||||||||||||||||||||||||
komp.n.rajmond@gmail.com | Adatlap | 627690 | 2017. május 11. 20:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Gaben86! Adnál egy elérhetőséget volna kettő kérdésem? Köszi! Elérhetőségem:afrikacorps79 | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 627641 | 2017. május 10. 21:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia. Ez a Ryefield Models M1A2 Full interior készlete. De felhasználok még hozzá jópár maradék alkatrészt a Mend modell Tusk II és egyéb trumpeter és revell Abrams készletekből. Valamint az eduard interior maratását. Ezen kívűl rengeteg saját gyártású alkatrészt. üdv: Gaben | |||||||||||||||||||||||||||||
laposalátét | Adatlap | 627639 | 2017. május 10. 20:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia,Gaben! Ez melyik készlet? | |||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 627619 | 2017. május 9. 21:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Köszönöm Varjúbácsi, badgo! A vastagabb, méretre vágott egyenes húzottszál végül eredményt hozott. Kb fél óra alatt sikerült feltenni a 4 huzalt feszesen. Mondjuk festeni már nem nagyom merném és a tartósság is kérdéses.:) Be fogom szerezni az EZ és MIG damilokat. badgo, nagyon jó a lefogós technika a rugalmas szálhoz. | |||||||||||||||||||||||||||||
Gaben86 | Adatlap | 627613 | 2017. május 9. 19:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
badgo | Adatlap | 627606 | 2017. május 9. 14:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Csináltam egy kis magyarázó ábrát, hogyan használom én az EZ line-t. Elég sok idegeskedésbe került mire kitaláltam a módszert. 1. a szál egyik végét pillanatragasztó pöttyhöz rögzítem. 2. Az újjamal az ábra szerint lefogom a szálat valahol a közepénél. 3. A másik szárnál a kívánt helyhez újra ragasztópettyet teszek. 4. Gyorsan megfogom a szál végét csipesszel, majd a szálat ráhúzom a ragasztópöttyre. (nem a végénél, nem a csipesznél) 5. zsilletpengével levágom a felesleges véget. 6. Ha jól csináltuk nagyon szép feszes lesz és a kívánt helyen viszonylag egyszerűen. És épp most kisérletezek egy másik módszeren, ha sikerül azt is leírom. Az EZ gumicérna nagyon rugalmas és nagyon jól köt a pillanatragasztóhoz, a Z63 félét nem ismerem. | |||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 627605 | 2017. május 9. 13:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 627604 | 2017. május 9. 13:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Tamás! Köszi szépen! Köszönöm a felajánlást Tamás, de sajnos nem vált be nálam a Z63 cérna. Azt szerettem volna használni a géphez, de nem nyúlt és a pill. ragasztó sem fogta elég gyorsan. Ezért már a kormányfelületek mozgató huzaljainál át kellett állnom húzott szálra. | |||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 627602 | 2017. május 9. 12:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Marci! Nagyon jól néz ki a gép, elismerésem. A húzott szállal vigyázz, állítólag hajlamos a hőmérsékletváltozás hatására megereszkedni. Rugalmas cérnát szerintem Z63-tól is be lehet szerezni, sőt, azt hiszem, van is valahol itthon. Szívesen elküldöm, ha megtalálom. | |||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 627601 | 2017. május 9. 12:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm szépen a sok ötletet és a véleményeket! Sajnos ennél a gépnél két nehezítő tényező van. 1. A szárnydúc tövébe futnak a merevítők, nem a szárnyba. 2. Az eredetin nem látszik a huzalszem, hanem közvetlenül fut a dúcba a kábel. Tehát a dúc tövénél lévő áramvonalazott "takarópapucs" alatt lehet a gyűrű valahol. Ennek ellenére az áthúzós-feszítős módszert terveztem először, amit pmheros javasolt. Vagyis a dúcot fúrom át, áthúzom a szálat, ragasztom, vágom, tömítem, újrafestem. Csak sajnos a műanyag olyan vacak minőségű, hogy morzsálódott a fúrástól a dúc anyaga, tuti töréshez vezetve. Így csak a sekély zsákfuratig jutottam el, azok megvannak. Próbáltam vékony húzott szálat ragasztani, de nem volt kifeszíthető. Most azt próbálom meg, hogy vastagabb, függőlegesen "kilógatott" és így remélhetőleg elég egyenesre visszadermedt, mm-re pontosan vágott húzott szál darabokat ragasztok zsákfurattól-zsákfuratig. Ha ez sem sikerül, akkor marad a szemes módszer, amit eddig is a vésztartaléknak hagytam meg, mert nem lenne az eredetinek megfelelő megoldás sajnos. Ilyen EZ line zsinórt be fogok szerezni a következő Cr-42-höz és egy 32-eshez, de ezek már a Classic Airframes kitek lesznek. Ez az Italeri Cr volt a próba. | |||||||||||||||||||||||||||||
Hrothgar | Adatlap | 627598 | 2017. május 9. 11:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Tyimosenko! Régebben találtam pár youtubos videót hasonló témában (Igaz azok első világháborús gépek voltak főképp, de hátha) www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch További jó makettezést! :) | |||||||||||||||||||||||||||||
badgo | Adatlap | 627595 | 2017. május 9. 10:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia! Van még egy lehetőség. Az EZ line által gyártott gumicérna. A szemes módszer, szerintem szebb megoldás. És stabilitást is ad a makettnek, akárcsak az igazi gépek esetében, de ez a gumi is megoldás lehet 72-es méretaránynál, főleg ha már össze van építve a makett és nincs lehetőség lyukat fúrni a szárnyba. Én próbáltam már, egész jól lehet használni, DE kell hozzá kis gyakorlás és tapasztalat, mert anélkül hatalmas káromkodás lesz a vége. A lengyel JADARHOBBY-tól lehet rendelni, de ha kell valamennyit én is tudok küldeni. Üdv, Robi | |||||||||||||||||||||||||||||
Harald | Adatlap | 627592 | 2017. május 9. 09:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
ICM. Nagyon szép készlet, szebb, mint a KP. | |||||||||||||||||||||||||||||
badgo | Adatlap | 627591 | 2017. május 9. 09:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ez a Po-2 nagyon szép lett! KP? | |||||||||||||||||||||||||||||
Harald | Adatlap | 627590 | 2017. május 9. 09:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia, tyimosenko! Szép lett. Én nem fúrnám át egyik szárnyat sem. Zsákfurat mindkettőbe, aztán szemet ragasztani bele, vagy a Varjúbácsi által ajánlottat, vagy vékony drótból magad is hajlíthatsz, úgy nem kell javítanod a festést. Fültisztító pálcikából lehet vékony csövecskéket gyártani, én azt húztam a merevítő szálra, azon bújtattam át a szemen áthúzott másik végét, kívülről meg egy csepp pillanatragasztóval ragasztottam. Nem mondom, hogy könnyű, két csipeszes munka, de egész élethű lesz, és csak ezt kell egy vékony ecsettel festened. Inkább a fúrás lesz nehéz az összeszerelt szárnyak között. 1/72-ben így néz ki: Üdv! Harald | |||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 627588 | 2017. május 9. 07:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia! A Part gyárt maratásból huzalszemeket, ezen átfűtve a feszítő huzalokat teljesen élethűen megjeleníthető a cucc. | |||||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 627587 | 2017. május 9. 07:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nagyon faintos lett, le a kalappal. A merevítőket a pmheros által leírt módon meg lehet csinálni. Én annyit módosítanék, hogy a felső szárny aljába zsákfuratot csinálnék (nem fúrod át teljesen a szárnyat) inkább, csak az alsó szárnyat lyukasztanám ki teljesen. Először beragasztod a szálat a felső szárnyba, aztán áthúzod az alsón és annak az aljánál ragasztod meg feszítés közben. Utána levágod a felesleget és tömíted/csiszolod. Az alsó színt könnyebb visszafesteni, meg nem is látszik, ha esetleg nem lesz tökéletes a visszafestés. Üdv, warbirds | |||||||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 627584 | 2017. május 9. 05:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Valahol láttam olyan megoldást, hogy kifúrta 0,3 -assal az alsó és felső szárnyat átmenő furatra. Egyik nap beragasztotta a szál egyik végét, következő nap a másik végét. Mivel kilógott a vége így tudta feszíteni. Teljes kötés után levágta a kilógó részeket, majd betömítette, lecsiszolta, visszafestette. A foltozásod egyenesen bámulatos. Gratulálok! (Nem tudom hogy a sajátomat 72 -ben hogy fogom majd hasonlóra megfesteni egyszer.) Üdv.: pmheros | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 627583 | 2017. május 8. 23:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Gyönyörű szép! | |||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 627582 | 2017. május 8. 22:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Elég sok kíntorna után nagyjából elkészült az Italeri CR-42 LW makett némi átalakításával a Magyar Királyi Honvéd Légierő 1. vadászezred 4. Szent György századának V-228-as gépe. Már csak a külső szárnydúcok X-merevítője hiányzik, itt megállt a tudomány, egyenlőre nem tudom hogyan tudnám kifeszített állapotban megjeleníteni... Egyetlen gyári feljavító a maketten az eduard ülésheveder maratása. A színek nem jönnek át jól, elnyomja őket egy sárgás fényű lámpa a makett felett. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||
delta976 | Adatlap | 626973 | 2017. április 24. 18:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Freddy! Köszönöm a visszajelzést, a kiegészítő információkat! Igen, én is láttam képeken egy-két igencsak "viharvert" harcjármű technikát...valóban jelentős kopottsággal! Sajnos az adott példányról nem voltak fényképeim, csak a házilag előállított felségjelzések autentikusak...és egy, az interneten talált makettről készült képek. Szép estét kívánok! Üdvözlettel: Csaba | |||||||||||||||||||||||||||||
delta976 | Adatlap | 626966 | 2017. április 24. 17:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Willi! Köszönöm a visszajelzést, és az elismerő szavakat! Igen, azt hiszem igazad lehet...ez az első ilyen jellegű technika (kopás, rozsda) alkalmazásom, ezért elképzelhető egy kicsit "túlzásba is vittem"! Sajnos nem volt elegendő képi információm, ezért nem nevezhető teljesen autentikusnak...de a házilag készült jelzések igen! Szép estét! Üdvözlettel: Csaba | |||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 626959 | 2017. április 24. 14:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ezt a konkrét gépet nem tudom, de az 1991-es Öböl-háborúban bevetett homokszínű amerikai járműveken sok kopás volt, mert nagyon sokat a hajókon, útközben festettek át a katonák az európai terepszínről homokszínre, és az így felgányolt festékréteg nem volt túl tartós. | |||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 626905 | 2017. április 23. 07:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia! Kérlek, félre ne érts, nekem talán kicsit sok az élek mentén a kopás. Ennek ellenére szimpatikus. Szép munka. | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 626897 | 2017. április 22. 21:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Az MP-40 markolata (és a többi műanyagrésze) sokkal sötétebb és vörösebb kéne, hogy legyen, ugyanis nem fa, hanem bakelit. Még feketén is jobb lenne. Van kép dögivel róla, érdemes megnézni. | |||||||||||||||||||||||||||||
delta976 | Adatlap | 626842 | 2017. április 21. 00:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nálam egy 1/35-ös Tamiya M2A2 Bradley készül(get) az 1991-es Öböl-háborús diorámába...! Van még munka vele! Minden hasznos tanácsot, építő kritikát szívesen fogadok...hiszen tanulni soha nem szégyen! Köszönöm! Szép estét! Üdvözlettel: Csaba (csabakfor@yahoo.co.uk) | |||||||||||||||||||||||||||||
gaben21 | Adatlap | 626811 | 2017. április 20. 12:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Alakul az 1:16-os SS Grenadier figura környezete.A figura is lassan kész. A nadrág első variációja nem jött be így maradtam a fehérnél. A nadrág hátulja kicsit erős árnyékot kapott de már nem festek bele. Folyt köv hamarosan. | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 626801 | 2017. április 20. 09:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Takom ZSU-57-2 készletben elég jó amit adnak. Belső világítás: két féle van, a normál az fehér tejüveg / vagy Neon újabban/ és az álcázott kék. Zárt ajtónál és függönyözve a fehér világít, ha kinyitod az ajtót egy mikrokapcsoló a kékre váltja a fehéret. | |||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 626777 | 2017. április 19. 19:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szervusz! Az eszterga padot (Turning Lathe 3031) a CMK ,a fúrógépet a Plusmodel(DRILL PRESS 337). |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |