<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sherman | Adatlap | 635539 | 2017. november 23. 19:11 | ||
Nagyon klassz képek. Nekem a "Hamm bekapja Döncike" mondat jut róla eszembe. :-) Előzmény: (635520) NORAD 2017. november 23. 04:55 | |||||
NORAD | Adatlap | 635520 | 2017. november 23. 04:55 | ||
"2017.11.22. Megérkezett Kecskemétre az An-124 Ruslan, mely a mai napon szállítja el az első négy Mi-24-es harci helikopterünket (711, 720, 335, 336) nagyjavításra." forum.htka.hu/threads/hun-mil-mi-24-hind.190/page-60 | |||||
Safranek | Adatlap | 635504 | 2017. november 22. 18:56 | ||
Hello! Ma többször is Szentes felett Mi8/17-es repült el. (sajna nem láttam rendesen) :( | |||||
novarock | Adatlap | 634921 | 2017. november 10. 16:11 | ||
Sennás | Adatlap | 634453 | 2017. november 2. 16:41 | ||
PETI | Adatlap | 634451 | 2017. november 2. 15:48 | ||
ecsetes | Adatlap | 634390 | 2017. október 31. 21:58 | ||
Remélem ezzel a "nagyon ügyes vagy" mondattal nem kóstolgatni akartál, mert akkor szívesen állok elébe, de nem itt! Nem a saját felvételem, csak a készítő hozzájárulásával lehetne közzétenni. Egyébként az Avialift Vladivosztok Kamov 32-es gépe volt. | |||||
PETI | Adatlap | 634386 | 2017. október 31. 20:58 | ||
Nagyon ügyes vagy. Be tudnád linkelni? | |||||
Vadász | Adatlap | 634379 | 2017. október 31. 17:29 | ||
zoli75 | Adatlap | 634378 | 2017. október 31. 17:15 | ||
Sziasztok, Én is láttam az említett forgószárnyast. Pont a házunk fölött repült el. Ka-27/32 volt. | |||||
ecsetes | Adatlap | 634375 | 2017. október 31. 16:23 | ||
Nem Kazahsztánban voltam. Nem állítottam hogy magyar volt, hogy utaskabinos volt, hogy kék volt. Azóta kiderítettem, hogy leszállt Debrecenben, videó is van róla. | |||||
Kamovos | Adatlap | 634374 | 2017. október 31. 16:14 | ||
Valami Ka-26 akkor is repült. :D | |||||
PETI | Adatlap | 634371 | 2017. október 31. 15:59 | ||
És ez most mire jó? Teljesen kék aktív Kamov nincs, részben kék meg arrafelé nem repül, ráadásul az ápolások is most vannak, ezért a legtöbb Kamov most darabokban van a bázisán. | |||||
Kamovos | Adatlap | 634367 | 2017. október 31. 15:37 | ||
Kamovos | Adatlap | 634366 | 2017. október 31. 15:35 | ||
Szia DzsunKa. Nem tudom mit láttál ezért arról nem mondhatok véleményt. Nem kételkedem a szavaidban akár kék is lehetett a HA-MRQ is kék volt utoljára. Azt, hogy kinek mire van érvényes engedélye nem tudom. Talán látja még valaki. Rendőrségi nem lehetett Ka-26-ban. Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 634364 | 2017. október 31. 15:07 | ||
Szia badgo. Még csak véletlen sem! Elég vaknak kell lenni ahhoz, hogy a BO-105 keverve legyen a Ka-26-al, csak azért mert kék! :D A Ka-26-nak jellegzetes két faroktartója van. Ezenkívül az oldalára akasztott két motor is eléggé megkülönböztetővé teheti bárki számára a többi típustól. Ezenkívül a hajtóművek hangja is jelentősen eltér a csillagmotorétól. :) Mindazon által a rendőrségnek nincs Ka-26 helikoptere, sőt egyenlőre semmilyen Kamovja nincs. Volt egy az az 1 darab. Oldalszáma 401, jobbára színe fehér volt. Kép Tézsla Mihály gyűjteményében is szerepel ez a kép a netről lett áttöltve. Balázs barátom oldalán nem szerepel ez az oldalszámú Ka-26-os gép. Még kép nélkül sem. | |||||
PETI | Adatlap | 634360 | 2017. október 31. 14:56 | ||
Szia! Le is zárhatnánk, de engem az is "zavar", hogy utaskabinos gép tudtommal nem repül jelenleg az országban. LÜFI-je biztos, hogy annak az egynek is lejárt már, ami volt pár éve. Tehát azt hogy láthattál? Az "üres" Kamov meg eléggé eltér látványban az utaskabinostól. | |||||
DzsunKa | Adatlap | 634357 | 2017. október 31. 13:55 | ||
Sziasztok! Annak idején a KGYRMF -en Helikopter sárkány-hajtóműves hallgatóként belsőégésű (dugattyús) motorokból is államvizsgáztam. Mivel a seregben akkor már csak Ka-26 -soknak voltak ilyen típusú hajtóművei, így ezt kellett tipusként ismerni. Ezen kívűl Kenderesen a MÉM RSZ repterén elég sűrűn láthattam ezeket a gépeket. Úgy, hogy azt hiszem meg tudok különböztetni egy Ka-26 -ost bármelyik másik helikopter tipustól. Azt már írtam, hogy tévedhettem a rendőrséget illetően. Ezzel talán le is zárhatnánk a típus ismereti eszmefuttatást, ha csak "Kamovos" nem akar még hozzászólni. | |||||
PETI | Adatlap | 634353 | 2017. október 31. 12:45 | ||
A Heliswiss-nél vannak Ka-32-esek, nem egy, hanem több, de az nem is EU, meg nagyobb is, mint amit a kollégák látni véltek. A spanyolok is használnak Ka-32-eseket és a bolgároknál is elő-előkerül egy-egy üzemképes példány a sok belajstromozott gépük közül. De ezek mind nagy gépek. | |||||
sanyi | Adatlap | 634352 | 2017. október 31. 12:35 | ||
Persze, nem a 226 gondoltam, hanem a 27-28-29-30 családra! Ha jól tudom, Svájcban repül egy légidaruként... | |||||
PETI | Adatlap | 634351 | 2017. október 31. 12:28 | ||
Szerinted van 1 olyan ország is az EU hatáskörében lévők között, aki venne akár 1db 226-ost is? Kizárt... Teljességgel lehetetlennek tartom, hogy Karcag-Kenderes térségében ilyen repüljön. | |||||
sanyi | Adatlap | 634350 | 2017. október 31. 11:31 | ||
Én is!:) Külföldi Kamov? Nem tudom, itt a környéken van-e Kamov termék máshol is, de nem tartom kizártnak. Nem feltétlen 26-os, hanem modernebb, ami szintén koaxiális és doboz formájú. | |||||
badgo | Adatlap | 634349 | 2017. október 31. 11:09 | ||
PETI | Adatlap | 634348 | 2017. október 31. 10:50 | ||
Gyerekek, biztos nem Kazahsztánban voltatok? Kék, utaskabinos magyar Kamov? Nee... | |||||
Freddy | Adatlap | 634334 | 2017. október 30. 18:52 | ||
Böven van Ka-26 civil kézben mindenféle színekben, és az se biztos, hogy magyar volt. A rendőrség az MD500-akat is cseréli lassan, szerintem már nagyon-nagyon rég nincs Kamov. Aki akarja, az Aviainfón utánaböngészhet az összes rendőrségi Kamovnak (nekem nem volt türelmem, csak a képeket futottam végig:)) | |||||
ecsetes | Adatlap | 634328 | 2017. október 30. 16:10 | ||
Az tuti hogy Kamov volt, semmi farokrotor csak a koaxális főrotor. Sötét színű volt, akár kék is lehetett. | |||||
DzsunKa | Adatlap | 634327 | 2017. október 30. 15:02 | ||
Ha a helikopter-sárkányos szemem nem csalt meg, akkor igen. Rep. magassága végig kb 150, legkisebb távolsága légvonalban kb 300 m volt. Látási viszonyok jók, 100% felhős égbolt, napfény, vagy egyéb tükröződés kizárt. A típust szemből kb 45° szögből ismertem fel. Csodálkoztam is, hogy repülni látok egy kamovot. A gép bal oldalát láttam. A test sötétkék, két fehér, a felszerelt kabin alsó kontúr vonalát követő sávval, ami a faroktartón is folytatódott. A kabin (utastér) közepén (?) fehér betűs felirat, de ezt nem tudtam elolvasni. A szinek és a sávozás miatt gondolom, hogy rendőrségi lehetett. Ha elnéztem, akkor sorry, senkit nem akartam megvezetni! | |||||
lacipapa | Adatlap | 634324 | 2017. október 30. 10:51 | ||
Ez,most komoly?Van a Rendőrségnek,még,Kamovja? | |||||
Freddy | Adatlap | 634322 | 2017. október 30. 10:46 | ||
Délelőtt meg két Blackhawk. Karcag légiforgalma nem volt ilyen élénk, mióta az orosziok kimentek Kunmadarasról :) | |||||
ecsetes | Adatlap | 634303 | 2017. október 29. 20:00 | ||
Köszi! Csak az tűnt fel hogy sokkal hangosabb mint a Mil-ek. | |||||
DzsunKa | Adatlap | 634272 | 2017. október 29. 10:48 | ||
Szia ecsetes! Rendőrségi gép volt, én Kenderesen láttam, Brüsszel felé repült a 4 sz. főút fölött. | |||||
ecsetes | Adatlap | 634258 | 2017. október 29. 02:23 | ||
Sziasztok! Szombat délután Karcag felett dörgött el egy Kamov nyugati irányban. Tud valaki valamit? | |||||
Krisz76 | Adatlap | 634126 | 2017. október 26. 09:46 | ||
Azt olvastam valahol, hogy lengyel gépek voltak. | |||||
lacipapa | Adatlap | 634123 | 2017. október 26. 09:10 | ||
Gorbils | Adatlap | 634114 | 2017. október 25. 22:05 | ||
Rafika00 | Adatlap | 633287 | 2017. október 4. 22:13 | ||
Nem,sajnos nem kacsa,felemelték okt. 1-étől én ma már 890ft-ot fizettem. Az volt a válasz a kérdésre hogy vége a bevezető árnak tisztában vannak vele hogy ennyiért nem fogják használni az emberek de sajnos nem ők döntenek erről sem... | |||||
Krisz76 | Adatlap | 633232 | 2017. október 4. 11:10 | ||
A rakétaezred gyakorlatozik, nekik repülnek célt | |||||
Nagyzo | Adatlap | 633230 | 2017. október 4. 10:37 | ||
Győr felett Gripenek műrepülnek elég alacsonyan. | |||||
Sennás | Adatlap | 633170 | 2017. október 2. 18:24 | ||
Gyerekek ez nem jó hír:( Remélem kacsa lesz! www.azenpenzem.hu/cikkek/posta-tobb-mint-80-szazalekos-aremeles/4375/ | |||||
sanyi | Adatlap | 632982 | 2017. szeptember 27. 18:13 | ||
Igazuk van! Minek tökölni, hogy csak 3 év múlva gyorsítanak 1M fölé.:) Legalább kapásból látják, hogy mennyire lett jó - baj eseten, pedig már egyből tudnak módosítani. | |||||
rod666 | Adatlap | 632954 | 2017. szeptember 27. 08:27 | ||
Ez a franciáknál divat. De nem csak az F-1-el jártak el így, hanem a Mirage-III-mal is. | |||||
sárkányos | Adatlap | 632942 | 2017. szeptember 26. 20:06 | ||
Szevasz. Motorja az autónak van. | |||||
sanyi | Adatlap | 632941 | 2017. szeptember 26. 19:59 | ||
2017 van, ami normális esetben meglenne 1 hét alatt, az a bürokrácia miatt 5 hónap... Annak idején a Mirage F-1 első repülésén hangsebesség fölé gyorsult. Ha most nekikezdenének tervezni valamit, 2050-re gyártódna le és 20 évig csak nézegetnék, hogy miként üzemeltessék, utána szállna csak fel. A számítógép elméletileg segítene, de valahogy mégis csigalassúak a fejlesztések valamiért. Legalábbis a nyilvános dolgok... | |||||
vrauko | Adatlap | 632940 | 2017. szeptember 26. 19:44 | ||
Igen. Csak nem igaz. A motorokat próbálták ki, de nem szállt fel. Az még több hónap vagy év. A szenzációhajhászok azt hitték, hogy a motorpróba azt jelenti, hogy a gép fel is szállt. | |||||
Sennás | Adatlap | 632939 | 2017. szeptember 26. 19:30 | ||
Helló Erről hallott már valaki? vilagszam.hu/cikkek/repul-a-vilag-legnagyobb-repulogepe-sikeresen-kiprobaltak-kaliforniaban.html/13814/ | |||||
pmheros | Adatlap | 632902 | 2017. szeptember 25. 18:22 | ||
Sennás | Adatlap | 632736 | 2017. szeptember 21. 16:53 | ||
Oszt tessen mondani bátsi hán forint a kaminyon?:) De kipróbálnám szívesen! www.autoblog.hu/a-nap-kepe/a-nap-kepe-a-vilag-elso-elektromos-hummerje/ | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 632668 | 2017. szeptember 19. 21:07 | ||
csosza | Adatlap | 632571 | 2017. szeptember 16. 21:56 | ||
Ismereteim szerint nem. A földalatti robbantásoknál a robbanás mélysége, a talajszerkezet, és - elsősorban - a hatóerő számít. Maga a robbanás, vagy a rádióaktív anyag közvetlenül nem tör fel a felszínre, csak a földrengés miatt felvert talaj pora. | |||||
Gorbils | Adatlap | 632568 | 2017. szeptember 16. 21:00 | ||
Sziasztok ! Előbb vagy utob tudtam hogy eljön a pillanat amikor ilyen maszkot kell vágjak a Szu-57 re :))) Jah a cikk.: Elkészültek az első képek a Szuhoj Szu-57 (Korábban T-50 PAK-FA) legújabb, kilencedik példányáról, mely a napokban érkezett meg Zsukovszkijba. Első repülését még augusztus elején végrehajtó, digitális kamuflázst viselő példány Komszomolszkból történő áttelepülése közben Novoszibirszkben szállt le üzemanyagot vételezni. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |