<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Miggyuri | Adatlap | 636588 | 2017. december 16. 18:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gorbils! Keress! miggyurikukacvipmailponthu Előzmény: (636564) Gorbils 2017. december 16. 08:16 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gorbils | Adatlap | 636564 | 2017. december 16. 08:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Elnézéseteket kérem, hogy eddig nem jelentkeztem! De most itt az ideje, hogy el újságoljam mi is történt a kis szakkőrünkben! Októberi hónapban csatlakoztunk a Szabadszállási Honvéd Nyugdíjas Klubba igy tudunk már normálisan támogatást intézni plusz maga a klub is támogatott minket! Aztán November végén volt egy nagy kiállításunk! A héten megvolt az ez évi utolsó szakkőr ez pedig különleges volt, mert makett karácsonyfát építettünk és a gyerekek megkapták a karácsonyi ajándékukat 6 db revell festék, 1 db ragasztó, 1 db szike ezt szorozzuk fel 10 gyerekkel! (majd még kapnak oldal vágót, de nem 3000 Ft-os, hanem kicsit olcsóbbat) A modellfutártól kaptunk egy 20 % kedvezményt, ezt is nagyon köszönjük! Tőletek pedig idén kaptunk pénzt kompresszorra és pisztolyt és készleteket, ezt is köszönjük! Megjegyezném, hogy szinte az összes magyarországi bolt és makettel foglakozó helyre elküldtem a támogatási kérelmünket, de csak 1-2 helyről kaptunk pozitív választ! Még a külföldi cégeknek csak most tudom elküldeni onnan még várunk azért valamit! Ezért ha valaki még úgy érzi, hogy tudna minket támogatni egy két készlettel vagy bármi olyan eszközzel, ami segíti a szakkőr munkáját, azt megköszönjük! Áldott békés karácsonyt és makettokba gazdag újévet kíván a Honvéd Nyugdíjas Klub Ifjúsági Makett szakkőre és jó magam! Üdv Gorbils | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 636516 | 2017. december 14. 20:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mcs | Adatlap | 636392 | 2017. december 12. 08:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sherman | Adatlap | 635539 | 2017. november 23. 19:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon klassz képek. Nekem a "Hamm bekapja Döncike" mondat jut róla eszembe. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NORAD | Adatlap | 635520 | 2017. november 23. 04:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
"2017.11.22. Megérkezett Kecskemétre az An-124 Ruslan, mely a mai napon szállítja el az első négy Mi-24-es harci helikopterünket (711, 720, 335, 336) nagyjavításra." forum.htka.hu/threads/hun-mil-mi-24-hind.190/page-60 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Safranek | Adatlap | 635504 | 2017. november 22. 18:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello! Ma többször is Szentes felett Mi8/17-es repült el. (sajna nem láttam rendesen) :( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
novarock | Adatlap | 634921 | 2017. november 10. 16:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 634453 | 2017. november 2. 16:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 634451 | 2017. november 2. 15:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ecsetes | Adatlap | 634390 | 2017. október 31. 21:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Remélem ezzel a "nagyon ügyes vagy" mondattal nem kóstolgatni akartál, mert akkor szívesen állok elébe, de nem itt! Nem a saját felvételem, csak a készítő hozzájárulásával lehetne közzétenni. Egyébként az Avialift Vladivosztok Kamov 32-es gépe volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 634386 | 2017. október 31. 20:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon ügyes vagy. Be tudnád linkelni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vadász | Adatlap | 634379 | 2017. október 31. 17:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli75 | Adatlap | 634378 | 2017. október 31. 17:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Én is láttam az említett forgószárnyast. Pont a házunk fölött repült el. Ka-27/32 volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ecsetes | Adatlap | 634375 | 2017. október 31. 16:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem Kazahsztánban voltam. Nem állítottam hogy magyar volt, hogy utaskabinos volt, hogy kék volt. Azóta kiderítettem, hogy leszállt Debrecenben, videó is van róla. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 634374 | 2017. október 31. 16:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Valami Ka-26 akkor is repült. :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 634371 | 2017. október 31. 15:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
És ez most mire jó? Teljesen kék aktív Kamov nincs, részben kék meg arrafelé nem repül, ráadásul az ápolások is most vannak, ezért a legtöbb Kamov most darabokban van a bázisán. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 634367 | 2017. október 31. 15:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 634366 | 2017. október 31. 15:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia DzsunKa. Nem tudom mit láttál ezért arról nem mondhatok véleményt. Nem kételkedem a szavaidban akár kék is lehetett a HA-MRQ is kék volt utoljára. Azt, hogy kinek mire van érvényes engedélye nem tudom. Talán látja még valaki. Rendőrségi nem lehetett Ka-26-ban. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 634364 | 2017. október 31. 15:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia badgo. Még csak véletlen sem! Elég vaknak kell lenni ahhoz, hogy a BO-105 keverve legyen a Ka-26-al, csak azért mert kék! :D A Ka-26-nak jellegzetes két faroktartója van. Ezenkívül az oldalára akasztott két motor is eléggé megkülönböztetővé teheti bárki számára a többi típustól. Ezenkívül a hajtóművek hangja is jelentősen eltér a csillagmotorétól. :) Mindazon által a rendőrségnek nincs Ka-26 helikoptere, sőt egyenlőre semmilyen Kamovja nincs. Volt egy az az 1 darab. Oldalszáma 401, jobbára színe fehér volt. Kép Tézsla Mihály gyűjteményében is szerepel ez a kép a netről lett áttöltve. Balázs barátom oldalán nem szerepel ez az oldalszámú Ka-26-os gép. Még kép nélkül sem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 634360 | 2017. október 31. 14:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Le is zárhatnánk, de engem az is "zavar", hogy utaskabinos gép tudtommal nem repül jelenleg az országban. LÜFI-je biztos, hogy annak az egynek is lejárt már, ami volt pár éve. Tehát azt hogy láthattál? Az "üres" Kamov meg eléggé eltér látványban az utaskabinostól. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DzsunKa | Adatlap | 634357 | 2017. október 31. 13:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Annak idején a KGYRMF -en Helikopter sárkány-hajtóműves hallgatóként belsőégésű (dugattyús) motorokból is államvizsgáztam. Mivel a seregben akkor már csak Ka-26 -soknak voltak ilyen típusú hajtóművei, így ezt kellett tipusként ismerni. Ezen kívűl Kenderesen a MÉM RSZ repterén elég sűrűn láthattam ezeket a gépeket. Úgy, hogy azt hiszem meg tudok különböztetni egy Ka-26 -ost bármelyik másik helikopter tipustól. Azt már írtam, hogy tévedhettem a rendőrséget illetően. Ezzel talán le is zárhatnánk a típus ismereti eszmefuttatást, ha csak "Kamovos" nem akar még hozzászólni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 634353 | 2017. október 31. 12:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Heliswiss-nél vannak Ka-32-esek, nem egy, hanem több, de az nem is EU, meg nagyobb is, mint amit a kollégák látni véltek. A spanyolok is használnak Ka-32-eseket és a bolgároknál is elő-előkerül egy-egy üzemképes példány a sok belajstromozott gépük közül. De ezek mind nagy gépek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 634352 | 2017. október 31. 12:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Persze, nem a 226 gondoltam, hanem a 27-28-29-30 családra! Ha jól tudom, Svájcban repül egy légidaruként... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 634351 | 2017. október 31. 12:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerinted van 1 olyan ország is az EU hatáskörében lévők között, aki venne akár 1db 226-ost is? Kizárt... Teljességgel lehetetlennek tartom, hogy Karcag-Kenderes térségében ilyen repüljön. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 634350 | 2017. október 31. 11:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is!:) Külföldi Kamov? Nem tudom, itt a környéken van-e Kamov termék máshol is, de nem tartom kizártnak. Nem feltétlen 26-os, hanem modernebb, ami szintén koaxiális és doboz formájú. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
badgo | Adatlap | 634349 | 2017. október 31. 11:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 634348 | 2017. október 31. 10:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyerekek, biztos nem Kazahsztánban voltatok? Kék, utaskabinos magyar Kamov? Nee... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 634334 | 2017. október 30. 18:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Böven van Ka-26 civil kézben mindenféle színekben, és az se biztos, hogy magyar volt. A rendőrség az MD500-akat is cseréli lassan, szerintem már nagyon-nagyon rég nincs Kamov. Aki akarja, az Aviainfón utánaböngészhet az összes rendőrségi Kamovnak (nekem nem volt türelmem, csak a képeket futottam végig:)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ecsetes | Adatlap | 634328 | 2017. október 30. 16:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az tuti hogy Kamov volt, semmi farokrotor csak a koaxális főrotor. Sötét színű volt, akár kék is lehetett. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DzsunKa | Adatlap | 634327 | 2017. október 30. 15:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha a helikopter-sárkányos szemem nem csalt meg, akkor igen. Rep. magassága végig kb 150, legkisebb távolsága légvonalban kb 300 m volt. Látási viszonyok jók, 100% felhős égbolt, napfény, vagy egyéb tükröződés kizárt. A típust szemből kb 45° szögből ismertem fel. Csodálkoztam is, hogy repülni látok egy kamovot. A gép bal oldalát láttam. A test sötétkék, két fehér, a felszerelt kabin alsó kontúr vonalát követő sávval, ami a faroktartón is folytatódott. A kabin (utastér) közepén (?) fehér betűs felirat, de ezt nem tudtam elolvasni. A szinek és a sávozás miatt gondolom, hogy rendőrségi lehetett. Ha elnéztem, akkor sorry, senkit nem akartam megvezetni! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 634324 | 2017. október 30. 10:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez,most komoly?Van a Rendőrségnek,még,Kamovja? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 634322 | 2017. október 30. 10:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Délelőtt meg két Blackhawk. Karcag légiforgalma nem volt ilyen élénk, mióta az orosziok kimentek Kunmadarasról :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ecsetes | Adatlap | 634303 | 2017. október 29. 20:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi! Csak az tűnt fel hogy sokkal hangosabb mint a Mil-ek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DzsunKa | Adatlap | 634272 | 2017. október 29. 10:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ecsetes! Rendőrségi gép volt, én Kenderesen láttam, Brüsszel felé repült a 4 sz. főút fölött. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ecsetes | Adatlap | 634258 | 2017. október 29. 02:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Szombat délután Karcag felett dörgött el egy Kamov nyugati irányban. Tud valaki valamit? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Krisz76 | Adatlap | 634126 | 2017. október 26. 09:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azt olvastam valahol, hogy lengyel gépek voltak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 634123 | 2017. október 26. 09:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gorbils | Adatlap | 634114 | 2017. október 25. 22:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rafika00 | Adatlap | 633287 | 2017. október 4. 22:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem,sajnos nem kacsa,felemelték okt. 1-étől én ma már 890ft-ot fizettem. Az volt a válasz a kérdésre hogy vége a bevezető árnak tisztában vannak vele hogy ennyiért nem fogják használni az emberek de sajnos nem ők döntenek erről sem... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Krisz76 | Adatlap | 633232 | 2017. október 4. 11:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A rakétaezred gyakorlatozik, nekik repülnek célt | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyzo | Adatlap | 633230 | 2017. október 4. 10:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Győr felett Gripenek műrepülnek elég alacsonyan. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 633170 | 2017. október 2. 18:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyerekek ez nem jó hír:( Remélem kacsa lesz! www.azenpenzem.hu/cikkek/posta-tobb-mint-80-szazalekos-aremeles/4375/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 632982 | 2017. szeptember 27. 18:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igazuk van! Minek tökölni, hogy csak 3 év múlva gyorsítanak 1M fölé.:) Legalább kapásból látják, hogy mennyire lett jó - baj eseten, pedig már egyből tudnak módosítani. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rod666 | Adatlap | 632954 | 2017. szeptember 27. 08:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez a franciáknál divat. De nem csak az F-1-el jártak el így, hanem a Mirage-III-mal is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 632942 | 2017. szeptember 26. 20:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szevasz. Motorja az autónak van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 632941 | 2017. szeptember 26. 19:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2017 van, ami normális esetben meglenne 1 hét alatt, az a bürokrácia miatt 5 hónap... Annak idején a Mirage F-1 első repülésén hangsebesség fölé gyorsult. Ha most nekikezdenének tervezni valamit, 2050-re gyártódna le és 20 évig csak nézegetnék, hogy miként üzemeltessék, utána szállna csak fel. A számítógép elméletileg segítene, de valahogy mégis csigalassúak a fejlesztések valamiért. Legalábbis a nyilvános dolgok... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vrauko | Adatlap | 632940 | 2017. szeptember 26. 19:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen. Csak nem igaz. A motorokat próbálták ki, de nem szállt fel. Az még több hónap vagy év. A szenzációhajhászok azt hitték, hogy a motorpróba azt jelenti, hogy a gép fel is szállt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 632939 | 2017. szeptember 26. 19:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló Erről hallott már valaki? vilagszam.hu/cikkek/repul-a-vilag-legnagyobb-repulogepe-sikeresen-kiprobaltak-kaliforniaban.html/13814/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pmheros | Adatlap | 632902 | 2017. szeptember 25. 18:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |