<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
dzsoniendoszkop | Adatlap | 654608 | 2019. január 22. 18:20 | ||
vackor | Adatlap | 653878 | 2019. január 8. 18:41 | ||
Szia ! Ha jó a memóriám, az is Revell, de nem 144-es, hanem 125-ös. | |||||
f2d | Adatlap | 653877 | 2019. január 8. 18:25 | ||
Szia, szépek, ebből az 5 gépből 3-at én is szeretnék majd megépíteni: BAe-146, Seven Seas, Connie, meg még pár másikat.:) A Südflug-os DC-7C melyik gyártótól való? | |||||
vackor | Adatlap | 653876 | 2019. január 8. 17:56 | ||
Szia ! Ezen láthatod a Revell L-1049 Connie-t, pár évvel ezelőtt raktam össze. Az EE és AZ makettekhez képest örömmakettezés volt... | |||||
Kickukac | Adatlap | 653871 | 2019. január 8. 14:06 | ||
Sziasztok! Nem dicsekedni szeretnék, de egy picit nagyon 1/144-es flottával rendelkezem. A többség egyenlőre még dobozban van. 21db Malév repülőgép a Po-2-től a Boeing 767-300-ig 15db magyar lajstromos repülőgép és 46db egyéb repülőgép az Airbus-tól a Yak-ig. Ezeknél nincs egy egyforma festésű. Ez az én kis flottám ;-) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 653797 | 2019. január 7. 14:53 | ||
Nem, az is Minicraft. | |||||
f2d | Adatlap | 653791 | 2019. január 7. 13:44 | ||
A DC-6 szintén Roden? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 653788 | 2019. január 7. 12:50 | ||
Nekem is kettő 134-esem van, a másik még dobozban. :) Van még egy DC-6, egy Connie (Minicraft-ok), Boeing-ok (727, 737, 747), egy Concorde, egy Tu-142 és 2 db F-14. Ezek Revellek, és 144-esek. Ja és egy Zvezda 154-es. De most a makettezés pihen. Most elektronikázok... :) | |||||
f2d | Adatlap | 653778 | 2019. január 7. 10:52 | ||
Köszi szépen, nagyon szépek a Malév gépek. Jelenleg dolgozol valamilyen 144-es gépen? | |||||
f2d | Adatlap | 653777 | 2019. január 7. 10:51 | ||
144-ben Il-18-ból van még Big Model is gyárilag Malév matricával, ez nem tudom milyen lehet. Így kezdésnek a Roden mellé egy EE vagy AZ nem kis mazochizmus lenne, de talán majd egyszer az egyiknek neki állok. Négymotoroskaban egy kicsit nagyobb kínálatra számítottam ebben a méretarányban, már szemezgetek a jetekkel. A Zvezda Tu-134 tényleg nagyon rendben van, csak hát kettő van belőle, de ez legyen a legnagyobb baj. :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 653765 | 2019. január 7. 09:26 | ||
Tibcsi | Adatlap | 653764 | 2019. január 7. 09:24 | ||
Szia! A Revell Connie-t élőben nem láttam, de jókat olvastam róla. Nekem a Minicraft van meg, az kicsit egyszerűbb. IL-18 témában az AZ-Model-hez volt szerencsém, de azt mondják, az EE jobb. Ezzel én nem értek egyet, mert szerintem kb. egy szinten vannak, csak mások a hibái. Az AZ-ben nincsenek átlátszó alkatrészek, minden ablak matricás. Néhány hozzászólással ezelőtt tettem be képet az általam elkövetett AZ 18-asról. A Zvezda 134-ese magasan veri mindegyiket, én nem adnám el a helyedben... :) | |||||
f2d | Adatlap | 653679 | 2019. január 5. 14:09 | ||
Sziasztok, belekezdtem életem első 1/144-es makettjébe, egy Roden Seven Seas-be, hááát mit is mondjak..., egyből erőszakoskodni kellett vele.:) El vannak vetemedve a nagyobb méretű alkatrészei, cserébe viszont nincsenek rajta illesztőpöckök, emiatt összefeszegetni szinte lehetetlen, a panelvonalai inkább tűnnek felületi hibának, mint finom részleteknek, és még csak az elején tartok. Remélem nem ez jellemző erre a méretarányra, mert többet is szeretnék, jobbára négy motoros gépeket. A szintén Roden Bristol 175, Revell L.1049, valamint az Eastern Express Il-18 ugyanezt a minőséget képviseli, vagy reménykedhetek még? Ezek a DC-7C mellé kiszemelt áldozatok. | |||||
f2d | Adatlap | 653250 | 2018. december 27. 19:54 | ||
Gerasimenko | Adatlap | 653040 | 2018. december 22. 17:02 | ||
f2d | Adatlap | 652143 | 2018. december 4. 09:10 | ||
vackor | Adatlap | 651231 | 2018. november 15. 21:35 | ||
Szia ! Mindegyik 144-es. a Caravelle lengyel Mistercraft, az IL-18 Eastern Express, ez utóbbi HAD matricával. | |||||
rizibacsi@freemail.hu | Adatlap | 651215 | 2018. november 15. 18:39 | ||
Szia! Milyen méretarány, és ki a gyártó? köszönöm,Rizmajer | |||||
vackor | Adatlap | 650844 | 2018. november 7. 09:06 | ||
kató | Adatlap | 650841 | 2018. november 6. 23:15 | ||
Üdv. Mindenkinek ! Egy barátomnak készítettem el az AZ Model Il-18-ast . Maga a makett klasszikus AZ , sajnos . Gyengén kidolgozott részletek , egyenetlen panelvonalak , rossz illeszkedés , szerszámtervezési és öntéstechnológiai hibákból adódó aszimmetriák . Még a matricákat is elszúrták . A törzs bal oldalán végigfutó piros csíkon a két utastérajtó nem ott van , ahol a panelvonalak jelölik . A jobb oldali csík pedig egyszerűen rövidebb kb. 4 mm-rel mint kéne ... Szóval nem egy felhasználóbarát makett . | |||||
Zozó | Adatlap | 650763 | 2018. november 4. 15:16 | ||
Sziasztok! Eladó utasgépes gyanták és matricák 72-144-200-as méretben. 1/72 Flight Path FP72-48 DO-228-200 Northwest Airlink 800- ASH7025 Dash8-100 Air Atlantic 800- 1/144 Braz Models BZ4015 B747-200 CF-6-50 engine 3000- BZ4010 A300 PW JT9D-59 engine 1000- BZ4008 B747-400 PW-800 engine 2000- BZ4028 Satellite Antennas 9 pcs. 1000- BZ4003 JT9D 737-200 1000- Brasil decals BD144-210 A330-200 Delsey 1000- Microscale 44-0002 Lockheed Tristar 1000- Flight Path FP44-181 DC-9-30 Columbia Air 600- Welsh Models No6. D.H. Comet 3B. 600- Leading Edge Windows Decals DC-3,DC-6,L-11049 1200- Airfix B737-200 British Airways 300- Revell Fokker 100 Swissair/KLM 500- Revell A380 stencil (ablakok, szélvédő, walkaway lines) 300- Convair CV 990 Modern Air 300- C-130 Pacific Western 300- 1/200 Skyline Decals SKY200-60 737-400 CityBird 1000- Flight Path FP20-29 MD-80 Alaska 800- FP20-128 737-300/400/500 Coroguard panels 300- FP20-98 727 Coroguard panels 300- Scaleliners MD80 Coroguard panels 300- Mail: zoltan.pribelszki@ceaviation.eu Tel. 30/525-9596 Üdv Zoli | |||||
Kickukac | Adatlap | 650181 | 2018. október 19. 18:59 | ||
Sziasztok utasgép barátok! A mai naptól kapható az Zvezda újdonsága, a Boeing 737-8 MAX 1/144-es méretarányban a Játék Makett Centrumban (Gyáli út). Ráadásul most akciós áron, október végéig, 5800Ft-ért lehet hozzájutni. Ajánlom mindenki figyelmébe! Jó makettezés mindekinek Karesz | |||||
vackor | Adatlap | 649821 | 2018. október 10. 22:27 | ||
Fóka | Adatlap | 649275 | 2018. szeptember 29. 19:05 | ||
Sziasztok! Aktualizáltam a profilképeimet. Helyreállt a világ rendje: a Malév triumvirátus tagjai ismét egymás mellett pompáznak. A Tu-134-esen eszközöltem pár kisebb javítást. A HAD matricáról csak jót tudok mondani. Olyannyira, hogy szerintem a Kistuskó esetén érdemes mindjárt kettőt beszerezni. Így az orr-rész kisebb pontatlanságai tökéletesen korrigálhatók, a bámulatosan vékony fólia esetleges sérülései nyom nélkül javíthatók, és a svanc nagy fehér parabolikus foltja, ami alól egy rétegben kicsit átlátszik a kék alap, duplán felrakva csodálatos eredményt ad. Most a hosszabb pihenés és a kellemes passzív makettezés ( = az egyes makettek építésének felidézése gondolatban) időszaka következik. Hasonló jókat, Fóka | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 648723 | 2018. szeptember 10. 16:35 | ||
Sziasztok! 6 év kényszerű kihagyás után, jól kiéhezve végre újra belevágom a fejszémet az orosz vasak világába. Viszont egyetlen hatalmas projektbe kezdek, ezért ezek a makettek, melyek bontatlanok, sértetlenek, és évek óta a szekrényben porosodnak, eladó sorba kerültek. Nekem sajnos még legalább 5 évig biztosan nem lenne időm rájuk, ezért, ha valaki megtalálja itt a nagy Ő-t, akkor írjon bátran az airdaniel4u kukac gmail.com címre. Azért oda, mert telefonon ezt az oldalt nem mindig látom, de az emaileket mindig megkapom. Az árak MEGEGYEZÉS SZERINTIEK, nem meggazdagodni szeretnék belőle, csak hátha valakinél jobb sorsuk lesz. Mondjon rá az illető egy korrektnek hit árat, és én odaadom annyiért. :-) Hogy miket lehet belőle építeni, azt kb. 6 évet itt visszapörgetve megtalálhatjátok képes galériában.. :-) Sok szép vasat mindenkinek. | |||||
Chrisi | Adatlap | 648549 | 2018. szeptember 4. 14:21 | ||
Sziasztok, 1:144-es Airbus A380-hoz illetve A340-300-hoz van valakinek eladó / cserélendő Lufthansa matricája (pl.: megmaradt gyári Revell matrica lap)? Ha igen, kérem jelentkezzen, mert nagy szükségem lenne ezekre a matricaívekre. A segítséget előre is köszönöm ! | |||||
Fóka | Adatlap | 648508 | 2018. szeptember 2. 21:08 | ||
newman | Adatlap | 648157 | 2018. augusztus 24. 19:37 | ||
Fóka | Adatlap | 648141 | 2018. augusztus 24. 11:00 | ||
Gabusch | Adatlap | 647939 | 2018. augusztus 16. 15:53 | ||
Köszönet kedves Lajos! A leírásod alapján használhatónak tőnik, ámbár lehet, hogy a festék sem mindegy. Vallejoval jártam úgy, hogy a hajlakkos technikánál hatalmas darabokban le lehetett tépni onnan is, ahol nem akartam volna. Lehet, hogy Tamiya, Gunze esetében inkább működőképes az eljárás. Esetleg érdemes lehet megpróbálni a hajlakkoshoz hasonlóan vizezni, hátha úgy tényleg letörölhető. | |||||
slaviamarksman | Adatlap | 647936 | 2018. augusztus 16. 14:32 | ||
1 ; Beírásra ezt írtam de nem lett elküldve akkor frissen : Tiszteletem kedves Gabusch Maszkoltam mustárral . Tőlem is indulhatott , találtam ki ilyen őrültséget 2017 június elején . Konyhába véletlenül vettem észre , hogy a mustár fóliára rászáradva néhány nappal később egyben is lehúzható . Nem hártyavékonyan kenve persze . Le is kentem akkor azonnal egy repcsi átlátszó kabintetejét szélvédőjét matricáit de a festésig azóta se jutottam el . --( Az már igencsak megszáradhatott . Ennyit nem kell várni :-) )-- . A festés utáni leszedésről nincs tapasztalatom . Mezei flakonos spray vastagon szór és sokat , így a hely várat magára ahol fújhatnám . A flakon miatti vastagabb festékréteg miatt sem kentem hártyavékonyan --( de airbrust használva talán lehet )-- és azért , hogy egyben lehúzható legyen --( megszáradva nincs olyan erős és gumis mint amilyennek a folyékony fóliát gondolom )-- meg a maszkolás szélei kitapinthatóbbak legyenek . Bár nincs tapasztalatom , hogy mennyire válik be , mennyire váltható ki ezzel a gyári folyékony fólia , a már régebben festett makett repcsik átlátszó részeit ezzel szándékozom továbbiakban is maszkolni , hogy a régi színezésre semleges szürkét , fehéret fújjak és utána más színűre átfesthessem . Az újonnan készülőknél is ezt használom majd . Gondolom nagy foltozásnál még jobban használható és kitölti a vékony panel csatornát , panel bordához is jobban hozzásimul mint egy merevebb ragasztószalag . A konzervgyári mustárt minimálisan hígítottam , hogy ecsettel könnyebben lehessen kenni . Jó szerencsét ! Vörd písz . Lajos 2; Az említés miatt közel egy éve pihenő , festésre várót elővettem , lefújtam . Ebből szerzett egyik tapasztalatom , hogy ilyen vastagra sikerült festékréteg után éles késsel kell a mustár maszkolás szélét körbevágni . Ebbe azért biztos voltam . Airbrush festésnél , hogy vékonyabb rétegű bizonyára nem kell késsel körbevágni a maszkolást festés után , hogy lehúzható legyen . Látható ahol felszakadt a fehér a kabintetőnél . Ott nem volt rendesen átvágva a festék . A képek az adatlapomon vannak , sajnos ide még nem tudom , hogy kell beilleszteni . Jó szerencsét ! Vörd písz . Lajos | |||||
Chrisi | Adatlap | 647911 | 2018. augusztus 15. 11:06 | ||
Szia Peti, Köszönöm az infót. Igyekszem erőt venni magamon és kipróbálni a technikát valamelyik makettemen. Üdv, Chrisi | |||||
turpiurfi79 | Adatlap | 647878 | 2018. augusztus 13. 20:41 | ||
Szia. Nrm utasgépes hozzászólás de légyszíves keress mailben. turpiurfi79@freemail.hu Üdv. | |||||
newman | Adatlap | 647712 | 2018. augusztus 7. 20:12 | ||
Szia Chrisi! A panelvonalakat nagyon híg Revell feketével futtattam be, felesleget pedig higítós fülpiszkálóval visszatöröltem. Üdv. Peti | |||||
Gabusch | Adatlap | 647707 | 2018. augusztus 7. 18:48 | ||
Éppen ma láttam egy fészbúkos fórumon, hogy valaki folyékony maszkoló helyett mustárt ajánlott, bár csak úgy, hogy hallott róla valakitől. Állítólag vastagon kell kenni és fújás után le lehet ronggyal törölni. Gondolom, hagyni kell megszáradni is, nehogy a pisztoly elfújja. Ha valakinek van roncs utasgépe ablaksorral, esetleg kipróbálhatná, mert ha működik, az azért egy elég olcsó és könnyen javítható megoldás lenne. Tekintve, hogy "túlkenés" esetén az ablak széle talán ki is tapogatható egy fogpiszkálóval. De még az sem lehetetlen, hogy a bekent és leszárított ablaksor gond nélkül behelyezhető a helyére. | |||||
Fóka | Adatlap | 647699 | 2018. augusztus 7. 12:42 | ||
Szia Vackor! Igen, svanc a skanzenban, a többi pár km-rel odébb a tűzoltóbázison. Fóka | |||||
Chrisi | Adatlap | 647698 | 2018. augusztus 7. 12:12 | ||
Szia Newman, Nagyon szép lett a 737-es, nem gondoltam volna, hogy az Eastern Express 737-es készletéből ilyen minőséget is elő lehet állítani . Egy kérdés: a panelezést hogyan oldottad meg? A választ előre is köszönöm! Üdv, Krisztián | |||||
Tibcsi | Adatlap | 647697 | 2018. augusztus 7. 12:01 | ||
Szép lett, gratulálok! Ez van a mostani AeroMagazinban is? | |||||
vackor | Adatlap | 647696 | 2018. augusztus 7. 11:42 | ||
Szia Fóka ! Gyönyörű lett, gratulálok ! Ha szavaidból jól sejtem, ennek a gépnek van a svanca a ferihegyi skanzen egyik sarkában ? Peti, a Tied is szép lett, kevesen érnek a nyomotokba... | |||||
Fóka | Adatlap | 647695 | 2018. augusztus 7. 10:16 | ||
Szia! Gyönyörű lett, gratulálok! Én az utóbbi hetekben küzdöttem meg az Eastern Express 737-300-asával, a nehézségek valóban embert próbálóak... Bár utána ugyanazon cég B-717-ese kellemes csalódás volt: nagyságrendekkel jobb a 737-es szériájuknál. (az előző hozzászólásom a Malév 767-esemre vonatkoznak) Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 647694 | 2018. augusztus 7. 10:12 | ||
A matrica a HAD nagyszerűségét hirdeti. Párszor már megemlékeztem a remek kidolgozásukról és a kiváló alapanyagról, de ezen a 767-es íven volt valami egészen nagyszerű. A pilótafülke szélvédőjének keretét a makettgyártók újabban a matricaívre is ráteszik, de a tapasztalataim alapján mondhatom, hogy a legritkább esetben pontosak. Nos, ez a HAD matrica két szélvédőt is ad: egy átlátszó ablakút a magamfajtáknak, akik az átlátszó ablakokat preferálják, és egy szürkével kitöltöttet. De ami a legjobb bennük, hogy tökéletesen passzolnak a Zvezda makettjének szélvédőjéhez. Én persze az átlátszót használtam fel, így az eredeti fémszínű keretek a szegecsekkel (!) tökéletesek lettek, az ablaktörlőkről nem is beszélve. Ilyen részleteket matrica nélkül előállítani lehetetlen lett volna. | |||||
newman | Adatlap | 647693 | 2018. augusztus 7. 10:08 | ||
Fóka | Adatlap | 647692 | 2018. augusztus 7. 10:06 | ||
Sziasztok! És már készen is vagyok a matricázással, hála egy itthoni műszaknak. Miközben csináltam, rájöttem, hogy miért ódzkodtam ettől a festéstől. A helyzet az, hogy még mindig nem tudom feldolgozni, hogy 2001-ben egzisztenciális okokból távoztam a Malévtól. A 2012. február 3-i katasztrófáról nem is beszélve. Bár csak maketten, de így is kicsit fájó nézni szegény LHB-t, amihez - mint a többihez is - személyes emlékek tömege fűz. A képek kompozíciója a virágokkal meglehetősen érzelmesre sikerült, de éppen a napokban szembesültem iszonyattal az LHB-val Ferihegy kerítésén át, mármint ami ebből az élettartama közepén, erejének teljében fűre kényszerített egykori büszkeségünkből maradt. Ha a múzeumoknak nem is kellett, legalább a kis házioltáramon megbecsült helye lesz. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 647685 | 2018. augusztus 7. 07:45 | ||
Egy megjegyzés a hasonló technológiával élőknek: fura tapasztalalom, hogy amikor egy géptörzs utolsó ablakát is lezárom Clearfix-szel, és ezáltal a törzs hermetikussá válik, az ablakok elkezdenek kifelé domborodni - néha extrém mértékben. A fizikai magyarázat valószínűleg a száradó anyag hőelvonása körül keresendő. Ezellen úgy védekezem, hogy egy alig látható helyen (pl. alul, hátul) tűhegynyi lukat csinálok, ezáltsl biztosítva lesz a hőkiegyenlítődés és nincs domborodás. | |||||
Fóka | Adatlap | 647684 | 2018. augusztus 7. 07:36 | ||
Szia! Így van, bár a gyártó adott hozzá átlátszó ablaksorokat, nem éltem vele. Az ekkorka ablakok maszkolása és szép festése nagyon macerás lenne. Egyszerűbb üresen hagyni, és utólag Clearfix-szel vagy valami hasonlóval kitölteni. Fóka | |||||
Kickukac | Adatlap | 647681 | 2018. augusztus 6. 22:40 | ||
Nem lett maszkolva, nincs benne ablak, csak üres lyukak vannak. | |||||
kelair74 | Adatlap | 647678 | 2018. augusztus 6. 19:31 | ||
Fóka | Adatlap | 647646 | 2018. augusztus 5. 19:44 | ||
Sziasztok! Íme pár kép a hétvégi haladásról. A kerekek és a matricák vannak még hátra. Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 647468 | 2018. július 31. 08:08 | ||
Sziasztok! Jól alakulnak a dolgok, szerencsére az átszabásból nem lett elszabás. A tűzőgépkapocs-távtartós módszer bevált, a széles rések ellenére a törzs felülete egyenletes lett a csiszolás után, mintha sohasem lett volna szétvágva. Szóval már látszik az alagút vége. További felületkezelés következik, aztán jöhet az alapozó. A képeken 3 különböző fázis látszik, és a darabolás részleteit immár bátran ajánlhatom referenciának is. Fóka | |||||
kelair74 | Adatlap | 647418 | 2018. július 29. 16:26 | ||
Szia Fóka! Pedig jónak látszik,de ezek szerint mégsem.Azért remélem lesznek fotók a további alakulásról. Üdv.:Laci |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Személyes véleményem szerint, bár lehet, hogy az idő halványítja csak el a rossz emlékeket az EE Il-18-asa nem rossz! Melós egy darab, viszont nagyon eltalált kit. Építettem belőle vagy hármat, valahol még itt is talán megvan 2011. környékéről.
Szerintem gyönyörű panelezése van, és ami számomra nagyon fontos, hogy alakhű. A legtöbb polgári géppel az a probléma, hogy nem alakhű, és aki jól ismeri a típust annak szinte ordítanak a fröccsöntések hibái.
Szóval az EE Il-18-ast meleg szívvel tudom neked ajánlani.