<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
tyimosenko | Adatlap | 653132 | 2018. december 24. 16:43 | ||
juge75 | Adatlap | 653127 | 2018. december 24. 14:29 | ||
Szia! Nyáron hasonló gondom volt egy AH-1W helikopter kabinjával. Fotót mellékelj az alkatrészről, a vásárlási blokkról és helyéről, keret számáról, valamint ezt megfogalmazod nekik németül /google fordító www.google.hu/search segít/, kell a neved, címed, e-mail címed stb. Ide írj! ersatzteile@revell-shop.de www.revell-service.de/en/ | |||||
truth | Adatlap | 653113 | 2018. december 24. 08:38 | ||
Szerintem simán írj a Revellnek. Nekem 2 éve mindenféle magyarázat és pluszköltség nélkül pótoltak egy elveszett matricalapot. | |||||
szapi | Adatlap | 653110 | 2018. december 23. 21:55 | ||
Hali! Ez a méret sajna nincs. Azért egy ötlet: blue stuff -ból mintát csinálsz róla és milliputból megcsinálod. | |||||
borisz | Adatlap | 653105 | 2018. december 23. 20:58 | ||
Ha minden kötél szakad, meghúzom neked fóliából. | |||||
migi | Adatlap | 653078 | 2018. december 23. 12:22 | ||
sárkányos | Adatlap | 653057 | 2018. december 22. 22:12 | ||
Írj a modellfutárnak ők be tudják szerezni még azt is ami nincs nekik raktáron. | |||||
ChevyG | Adatlap | 653056 | 2018. december 22. 22:05 | ||
Sziasztok! Szeretnék jelentős mennyiségű Black Dog terméket vásárolni (több, mint 400euró), de a közvetlen kontaktra senki nem reagál, a MO-i forgalmazó pedig már nem forgalmazza. Valami ötlet? Írkak más ország forgalmazóinak? HELP! | |||||
ChevyG | Adatlap | 653055 | 2018. december 22. 22:02 | ||
Gabusch | Adatlap | 653046 | 2018. december 22. 18:10 | ||
Írj nekik egy e-mailt a képpel. Igaz, hogy régen, de nekem a Revell küldött hiányzó alkatrészt. | |||||
Syb | Adatlap | 653041 | 2018. december 22. 17:12 | ||
sanyi | Adatlap | 652088 | 2018. december 3. 18:17 | ||
Sennás | Adatlap | 652083 | 2018. december 3. 17:51 | ||
Levi te nem akarod ezt a verdák megépíteni? Kicsit nagyobb mint amiket építesz meg nem is olyan szép fényes de különleges:) Gombod már meg van csak a kabát kell:) | |||||
vlevi | Adatlap | 652080 | 2018. december 3. 17:40 | ||
"Csak honnét szerzel ennyi marmonkannát" Italerinek van marmonkanna készlete. Azthiszem amerikai, és német kannák. Nekem is van belőle, nem sokat használtam fel. www.super-hobby.hu/products/Jerry-Cans.html | |||||
Gabusch | Adatlap | 652041 | 2018. december 2. 21:33 | ||
sanyi | Adatlap | 652034 | 2018. december 2. 20:36 | ||
Sziasztok! Nem tudja véletlenül valaki, hogy a roncskutatás.hu oldallal mi történt? Nem látogattam sűrűn, de csodálatos dolgokat, történeteket lehetett ott látni... | |||||
Sennás | Adatlap | 652020 | 2018. december 2. 15:47 | ||
Sennás | Adatlap | 652016 | 2018. december 2. 14:18 | ||
Ránézek lassan megnézem én is pár éve láttam. Ezek US vizes kannàk nem? | |||||
truth | Adatlap | 652014 | 2018. december 2. 13:52 | ||
Atyaég, kb. 9 éves voltam amikor leadta az MTV. Nagyon szerettem a filmet, sokáig hatással volt rám. A kannákat nem lehetne klónozni? | |||||
Pacy | Adatlap | 652008 | 2018. december 2. 11:12 | ||
A regényben is így van, agyonveri magát a végén. | |||||
Sennás | Adatlap | 652000 | 2018. december 1. 20:52 | ||
Sennás | Adatlap | 651998 | 2018. december 1. 19:38 | ||
laja | Adatlap | 651997 | 2018. december 1. 19:26 | ||
Nagyon régen láttam ezt a filmet alig emlékszek rá. Arra meg végképp nem emlékeztem milyen teherautó volt, van benne. De lassan be kell szereznem egy ilyet is meg egy Studebakert, meg egy GMC-t is. Lassan elfogynak az orosz vasak következnek a német és amerikai teherautók. Csak kíváncsi voltam miféle szerkezet ez a White. Ha már ezt is meg kell építenem:-) Ja GMC már úton van, majdnem elfelejtettem. | |||||
Kferro | Adatlap | 651996 | 2018. december 1. 18:46 | ||
Na igen, a vége nem igazán happy end. Félek, hogy ha leforgatnák ismét, akkor elszúrnák. De azért én is kíváncsi lennék rá. | |||||
Sennás | Adatlap | 651995 | 2018. december 1. 18:32 | ||
Ja csak olyan SHIT a vége. Egy régi Magyar fílmből idézve "mindenki meghalt a többi megsebesült" hmm de tényleg jó. Leforgathatnák újra:) | |||||
Kferro | Adatlap | 651994 | 2018. december 1. 18:18 | ||
Hú, mekkora film ez! | |||||
Sennás | Adatlap | 651990 | 2018. december 1. 16:00 | ||
Esetleges kisebb átalakítással biztos láttad már a "Félelem bére" című 53' filmben ilyennel vitték a nitroglicerint:) Csak honnét szerzel ennyi marmonkannát? | |||||
Sennás | Adatlap | 651987 | 2018. december 1. 14:33 | ||
www.materielsterrestres39-45.fr/fr/index.php/camions/231-etats-unis-camions/classe-heavy-heavy/706-white-666 Bika jó vontató ez! Érdemes valami nagy vasat mögé kötni:) Zsákmányolt 88ast,trailer+kilőtt Stug3(?) | |||||
Gabusch | Adatlap | 651976 | 2018. december 1. 12:06 | ||
Használj Chrome-ot! Az - számomra baromi idegesítő módon - állandóan felkínálja a weblapok fordítását. Sőt, van egy olyan kiegészítője is, amivel le lehet menteni az éppen olvasott komplett lapot PDF-be, későbbi hasznosításra. | |||||
Zoli | Adatlap | 651975 | 2018. december 1. 11:43 | ||
Akkor javaslom bármelyik netes fordítót (gugli stb). Néha nehéz összerakni a magyarosított szöveget, de azért nem lehetetlen. Amúgy a 40-es, 50-es években használták, utána váltotta fel az M39 sorozat. A White tényleg egy teherautó gyártó cég volt, de buszokat, mezőgazdasági gépeket, biciklit, varrógépet stb is gyártott 1900-80 között. Ezt a típuscsaládot több cég is gyártotta (Brockway, FWD, Ward LaFrance, Corbitt). z | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 651974 | 2018. december 1. 11:32 | ||
A gugli translate is lehet a barátod. Bár elég ramaty dordítás, azért a lényeg leszűrhető:Történelem 1939-1941-ben a hadsereg hadtesttörzs teljes taktikai teherautó-sorozatot fejlesztett ki, amely minden időjárás során minden utakon és terepjáró terepen működhetett. Szükség volt egy 6 tonnás (5.400 kg) teherbírású 6 × 6 tehergépkocsira, amely a légi járművel szembeni tüzérséget vontatta. A Corbitt Company, az 1917-től az amerikai hadsereg teherautóit értékesítő kis cég 1940-ben kezdett el 200 prototípust kiszolgálni. 1941-ben a jobb 50SD6 modellt, nagyobb motorral és különböző motorháztetőkkel és sárvédőkkel egységesítették és gyártásba kezdtek, A Motor Company hamarosan a legnagyobb gyártója lett. A Brockway Motor Company 1942-ben kezdődött, és a Four Wheel Drive Auto Company (FWD) 1945-ben kezdődött. Hét testtípus készült, néhányat egynél több gyártó gyártott. Valamennyi gyártó modellje gyakorlatilag azonos volt, nagyon kis eltérésekkel. A korai modellek teljes ajtókkal zárták a fülkét; 1942-ben nyitott fülkét félig kaptak. [2] [3] [4] Műszaki adatok A motor és a hajtáslánc Hercules HXD (jobb első kép) 6 tonnás winches.jpg Minden szabványosított modell Herkules HXD motorokat, 855 cu (14,0 l) L-fejű, 6 hengeres benzines hajtóművet fejlesztett ki, amely 202 lóerőt (151 kW) 2100 fordulat / perc sebességgel és 330 lbf⋅ft (447 N⋅m) nyomatékot biztosít 900 fordulat / perc mellett . [5] A Fuller 4-fokozatú manuális, nem szinkronizált sebességváltó nagyon alacsony első és közvetlen 4. fokozattal volt használatban. A [Timken Company | Timken]] átviteli tok nagy és alacsony hatótávolságú volt, semleges a teljesítményleadó tengelykapcsoló (PTO) működéséhez, és bekapcsolta az első tengelyt. A hátsó tengelyek a Timken dupla redukciójú "sütőtök" típusúak; a traktorok nehezebb hátsó tengelyei voltak. [3] [6] Alváz A legtöbb modellnek három létesített tengelye volt a létraszerkezete, az első a levélrugókon, a hátsó tandem levél rugózott a karokkal. Kivételt képez a daru teherautó, amelyen a sávos hátsó felfüggesztés stabilitást mutatott. [7] Három tengelytáv van. A rövidhullámú, az elsődleges mozgatókhoz használt, 4,75 m széles volt; a hosszú, darukhoz használt, 197 hüvelyk (5,00 m); és az extra hosszú, hídrakerelők esetében, 220 hüvelyk (5,59 m) volt (a mérések az első tengely középvonala és a hátsó tandem középpontja között vannak). [8] A prémiummotorok és tartályhajók 10.00x22 méretű gumiabroncsokkal rendelkeztek, míg a híd, a daru és a félpótkocsios teherautók 14.00x20-as méretűek voltak nagyobb keresztmetszettel. Mindegyiknek két hátsó gumiabroncsa van. A fékek teljes tárcsafékkel voltak ellátva, mindegyik kerékre dobfékekkel. A nyeregtovábbítóknak állítható villamos fékcsatlakozóik vannak a pótkocsi fékeihez [9] [10] A prémiumváltóknak volt egy 25 000 fontos csörlőjük a fülke mögött, a legtöbb egyéb teherautónak volt egy elölről szerelt kétdobos csörlője az öngyógyuláshoz. Az elsődleges mozgató házból átalakított teherkocsik egyáltalán nem voltak csörlők. [11] Összes Prime Mover teherautó Hídszerelő teherautó Darus teherautók Traktor teherautó Benzin tartálykocsi Tűzoltójáték Prime Mover teherautó Prime Mover teherautó A prémiummozgatókat a tüzérségi darabok vontatására használták fel, fegyverzeteket, felszereléseket és lőszereket szállítottak. A hátulján egy pántvágó volt, ami 18.000 kg-ig terjedt. Egy másik karmantyú az elülső részen használható a darab kihelyezésére. A középen szerelt, 11000 kg-os csörlő középpontja kábeldob és egy jobb oldali kapaszkodó volt. A görgők és a görgők a kábelt a test alá irányították és a hátsó keretes kereszttartót. Egy rövid tengelytávval, középen szerelt csörlővel és rövid előlappal a test csak 9 láb (2,74 m) hosszú lehet. Mindkét oldalnak van egy szekrénye, és lehajolt a csapatok helyére, és ívelt a ponyva számára. Két tartalék gumiabroncs helyezkedett el a test belsejében, egy mindkét oldalon. A korai modelleknek minden acélszerkezetük volt, 1942-ben az acél megőrzéséhez nagyrészt fafajta volt. Valamennyi Corbitts (3,077) volt elsődleges mozgató, a White szintén 3,547-et épített. [3] [12] Hídszerelő teherautó A hosszú, megerősített alvázra építették őket, hogy a harci mérnökök számára futópálya-híd hídokat szállítsanak. A Heil által épített nagy kétkaros hidraulikus gémeket gyakran önállóan, gyakran közvetlenül egy folyóba öntik ki. Az elülső oldalon egy 25 000 lb csörlőt szereltek fel. Nekik van egy kiegészítő légkompresszor és nagy tartálytartályok, amelyeket a pontonfutó feltöltésére használtak. Brockway 1116-ot épített fel, a White 1,152-et, a LaFrance 589-et és a FWD 168. [13] [14] [15] [16] [17] Daru teherautó A gyorsjáratú darukat a harci mérnökök használják a hídösszetevők kirakására és összeszerelésére. A forgó daru egy segéd IHC 334 cu (5,5 l) négyhengeres, hajtóműves, 35 LE (26 kW) teljesítményű motorral működött. Mint derrick emelhet 13.000 lb (5.900 kg) minimális sugár: 10 ft (3.05 m) és 5.550 lb (2.520 kg), maximum 7,62 m-es sugárral. Lapát, kagyló, sárkány és fúróberendezés is használható. A fülke csak bal oldali szélvédővel volt ellátva, átmenőben a boom átment a jobb oldalon és az első lökhárítóra támaszkodott. Az elülső oldalon 25 000 fonts csörlőt szereltek fel. Brockway 1224-et épített. [18] [19] Traktor teherautó Mivel a tüzérségi darabokat gyakrabban vonták lánctalpas járművek, az elsődleges erőátvitel alváza más célokra is elérhetővé vált. 1945-ben a White 112 félpótkocsit épített fel | |||||
laja | Adatlap | 651972 | 2018. december 1. 11:19 | ||
Köszönöm a segítséget. Wiki valóban az én barátnőm is lehetne, ha tudnék angolul. De mivel nem tudok így az ott fellelhető információk 60-80 százalékát nem értem. De köszön neked is és a többieknek is akik a az angol wikipediát ajánlgatják egy egy kérdésem megválaszolására. | |||||
Zoli | Adatlap | 651970 | 2018. december 1. 10:18 | ||
Szia, Wiki a Te barátnőd is: en.wikipedia.org/wiki/White_Motor_Company en.wikipedia.org/wiki/6-ton_6x6_truck z | |||||
Zoli | Adatlap | 651969 | 2018. december 1. 10:18 | ||
Szia, Wiki a Te barátnőd is: en.wikipedia.org/wiki/White_Motor_Company en.wikipedia.org/wiki/6-ton_6x6_truck z | |||||
laja | Adatlap | 651968 | 2018. december 1. 10:08 | ||
romsitsa | Adatlap | 651784 | 2018. november 27. 10:23 | ||
Köszönöm Urak, találtam egy marékkal itthon... Üdv Á | |||||
Sennás | Adatlap | 651763 | 2018. november 26. 19:46 | ||
Sennás | Adatlap | 651762 | 2018. november 26. 19:43 | ||
PETI | Adatlap | 651761 | 2018. november 26. 19:36 | ||
Szerintem nezz szet az ismertebb nyugati spotter oldalakon! Mashol nagyjabol eselytelen. Mivel nem itthon repul a masina, a helyi repulesrajongo fotosok segitsegere nem hiszem, hogy szamithatsz. De ne legyen igazam! :) Tovabba en felvennem a kontaktot azzal a repuloterrel, ahol a gep lakik es korbefotoztatnam a gepet egy ottani arccal. | |||||
PETI | Adatlap | 651758 | 2018. november 26. 19:31 | ||
Szervusz! Repulesben nincs olyan, hogy rendszam. Lajstromjel van es oldalszam. | |||||
slaviamarksman | Adatlap | 651757 | 2018. november 26. 19:26 | ||
Tiszteletem a képeket nézve www.planespotters.net/photo/741095/ha-voc-wingglider-dornier-do-28g2-skyservant www.tripadvisor.com/LocationPhotoDirectLink-g187443-d3840100-i259956904-Skydive_Spain-Seville_Province_of_Seville_Andalucia.html www.skydivealgarve.com/accelerated-freefall/ www.jetphotos.com/photo/8488756 www.skydivespain.com/es/curso-de-paracaidismo/grupos/ www.tripadvisor.com.sg/LocationPhotoDirectLink-g187443-d3840100-i286641685-Skydive_Spain-Seville_Province_of_Seville_Andalucia.html a HA-VOC rendszámú repcsi spanyolországban ejtőernyősökkel repül fel ugráshoz ? Hol találhatok még képeket róla ? Leginkább felülről . Asszem a tripadvisor.com -ot végignéztem , ott nincs :-( . Előre is köszönöm a segítséget . Jó szerencsét ! Vörd písz . Lajos | |||||
pmheros | Adatlap | 651756 | 2018. november 26. 19:24 | ||
Szerintem azért nem válaszoltak, mert ők sem tudják (,ahogy én sem) a kérdésedre a választ. Én sok kérdésemre nem kaptam már választ itt, más kérdéseimre viszont jöttek reakciók. (Én nem azt nézem hogy a pohár félig üres, hanem hogy félig tele van.) Ellenben itt van a "Africa korps humbrol" szóösszetétel google keresésének legeslegelső képtalálata: www.super-hobby.hu/zdjecia/3/8/0/3094_1-auto_downl.jpg Üdv.: pmheros | |||||
vlevi | Adatlap | 651732 | 2018. november 26. 17:37 | ||
Egynek elmegy. Mármint egyáltalán nem rossz. A dobozban fehér trutyi állaga van, de valóban víztisztára szárad, és elég jól fogja az átlátszó műanyagot, anélkül, hogy megmarná. Nem összetévesztendő a Contacta Liquid-el, mert bár nagyon hasonló flakonban van, a Contacta Liquid a műanyag ragasztásához való, oldja az anyagot, és úgy ragaszt. Ennél viszont sokkal jobb a Tamiya Extra Thin Cement, mert az tényleg úgy folyik, mint a víz, nagyon vékonyan terül szét a felületen. Persze emiatt ősrégi KP makettek összeragasztására, ahol 2-3mm-es hézagokat kell eltüntetni, nem alkalmas. Arra viszont jó a Revell Contacta Liquid :) | |||||
laja | Adatlap | 651728 | 2018. november 26. 17:08 | ||
Szia! Revell Contacta Clear a neve. De ne kérdezd milyen soha nem használtam. | |||||
Kilmister | Adatlap | 651726 | 2018. november 26. 16:45 | ||
Mivel nem tartozom a "makettezők felső 10 ezer " kategóriába,sem a "belső köreikbe" illetve már kaptam ezen ügyekben segítséget, már köszönöm nem kell válaszolni egyik segítségkérésemre sem. Jó, mondjuk amúgy sem vártam többet. | |||||
Kilmister | Adatlap | 651725 | 2018. november 26. 16:35 | ||
Sziasztok! Ismét segítséget kérek. Régen a Humbrol Clearfix-et használtam a járművek szélvédőinek beragasztásához. Mint tudjuk a makettragasztó nem jó erre, illetve a pillanatragasztótól meg kifehéredik a plexi. A kérdésem a következő: a Revell gyárt ehhez a Clearfix-hez hasonló ragasztót? Illetve ha gyárt, mi a neve? Azért Revell-ben érdeklődöm, mert Szfváron csak ilyen termékeket lehet kapni... Köszi, és üdv! | |||||
Kilmister | Adatlap | 651622 | 2018. november 24. 19:52 | ||
Sziasztok! Afrika Hadtest egyenruha színkódokat tudna valaki ajánlani? Lehetőleg Humbrol, vagy Revell színekben... Köszi előre is! Üdv | |||||
zolika10 | Adatlap | 651572 | 2018. november 23. 20:02 | ||
Nagyszerű. Köszönöm szépen. | |||||
truth | Adatlap | 651553 | 2018. november 23. 13:28 | ||
zolika10 | Adatlap | 651551 | 2018. november 23. 12:21 | ||
A Leopard lemaradt. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Angolul is lehet írni. Blokk sem kell.