<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sennás | Adatlap | 638498 | 2018. január 19. 19:29 | ||
Az nem megy csak haccázzal:( Haa sose érnek oda:) De a AirBus meg majd kilenccázzal! Előzmény: (638497) sanyi 2018. január 19. 19:21 | |||||
sanyi | Adatlap | 638497 | 2018. január 19. 19:21 | ||
Ismét a "szakmai és katonai" szempontoknak megfelelően döntöttek... C-27 Spartan? Totttál feleslges egy erfórszván, C-27 szerintem nekünk tökéletes lett volna/lenne, a méretei ellenére sokat el tud vinni és messze is, modern, aránylag olcsó üzemeltetni, igénytelen, lehetne VIP szállításra is használni. Ja és a legfontosabb: 72-es makettben is be lehet szerezni!:) Kíváncsi vagyok, hogy mennyibe is fájt nekünk ez a hirtelen és ellenálhatatlan vásárlás. | |||||
Sennás | Adatlap | 638495 | 2018. január 19. 19:15 | ||
vrauko | Adatlap | 638490 | 2018. január 19. 18:40 | ||
"Olyan gépek beszerzésére is szükség van, melyek teherszállításra is alkalmas, mely technikai eszközöket tud cipelni és deszantolni, továbbá ha kell, légi utántöltési feladatot is végre tud hajtani." "Az új helikoptereknél elvárás, hogy kiképzési, szállítási és tűztámogatási feladatokat is képes legyen ellátni." - sápadtarcú beszélni furcsa magyar. Nem ösmerni szám-személy egyeztetés. Hogy üzemeltetni majd így bonyolult tehnika? | |||||
Altengernagy | Adatlap | 638487 | 2018. január 19. 18:08 | ||
Ezzel semmit se mondtak... Amugy meg, nem ezt mondtam a masik topicban? Uj beszerzes... De amit ingyen kaptunk az exNDK-bol azt hagytak elrohadni. Az jelenlegiek se mentek volna tonkre ha koltenek ra. Most megveszik ugyan azt uj aron, es azt is hagyjak majd elrohadni, mert nem fognak ra kolteni. Kerdem en, akkor miert nem vesznek MOST ujakat, ha mar evekig a nagy semmi elegseges volt? Minek ujitgatni, arra is menjen a penz ki az ablakon? Aztan majd hirtelen le kell selejtezni, mer koltseges a fenntartasa es amugy is elavult - Ezt mar lattuk egyszer a SU-22-esekkel. Felujitasbol a daraloba. Aztan megint uj beszerzes. | |||||
Safranek | Adatlap | 638485 | 2018. január 19. 17:33 | ||
Sennás | Adatlap | 638450 | 2018. január 19. 07:32 | ||
Altengernagy | Adatlap | 638448 | 2018. január 19. 05:03 | ||
Elirtam... az P-19 Dunaj. "Дунай" avagy "Flat Face B" kereso (celfelderito) lokator a Nyeva-M1 rendszerhez (tipikusan Zil-131-re epitve). Epp ezert kifejezetten kis magassagokra lett kifejlesztve. Persze van teljesen uj tipus is, azt hiszem Kaszta a neve, az mar Kamaz alvazon van, egy ugy nez ki mint egy hosszu nyelu kanal. De a kis beszivargok ellen boven eleg lenne az osregi a P-15 is (na az a Tropa Zil-157-es alvazon), szerintem olyan mar tenyleg nincs uzemkepes. A lopakodot szerintem a P-18 Terek (ekezet nelkul))) "Spoon Rest D" vette eszre, az 1Ghz alatti frekivel dolgozik, ott loszerszamot sem er a lopcsi felulet. De valoban vegul a Nyeva szedte le azt is. | |||||
Sennás | Adatlap | 638440 | 2018. január 18. 21:41 | ||
Ez olyan amivel észrevették anno az F-117est? Az is egy "ősrégi" lokátor volt mi? Altengernagy tudsz úgy írni legyen ékezet mert sokszor nem értem.Köszönet! | |||||
Altengernagy | Adatlap | 638435 | 2018. január 18. 19:38 | ||
Jah, ki kell telepulni egy reskitolto lokatorral, kb Vasarosnameny kozelebe, Lehetoleg Tropa-val (P-19) - HA van meg olyanunk. Az elol hiaba megy 50 ala, es onnan a domborzat se arnyekol. | |||||
Altengernagy | Adatlap | 638434 | 2018. január 18. 19:32 | ||
Hatt, sok ujat nem mond. Annyit hogy ok sem terveztek hogy bebukjak a gepet. Ha a pilota fusi fuvarban volt a tulaj tudta nelkul, valszleg tobbet nem repul. Betoncsizmabal nehez lenne... | |||||
Sennás | Adatlap | 638428 | 2018. január 18. 16:10 | ||
Altengernagy | Adatlap | 638418 | 2018. január 18. 11:19 | ||
A migransok nagy reszenek megeri, mert ugy tudja ennyit havonta fog kapni odakint. (Amugy is 1000+ euro a minimalber, a "menekult" segely meg tobb) A masik hogy tobb 10ezer euro azert van naluk, mert ezt (is) szallitjak. Nem az o penzuk, hanem a csempesz halozate (az meg eselyes hogy nem jo szandeku, akar terrorista is lehet). A "menekult" csapat az utja soran a penzt "leadja" a lanc tagjainak, illetve megerkezeskor atadja a cimzettnek. Elso lepcsoben az emberek erkeznek, masodik lepcsoben a penz, aztan azt jobb nem tudni mire koltik. Az egyeb csempeszes is eselyes persze, az is befer alapon. | |||||
Sennás | Adatlap | 638406 | 2018. január 18. 07:53 | ||
Köszi a választ.Megmondom őszintén nem gondoltam hogy ennyire "bonyi" a dolog. Simán elképzeltem a feltöltött képet.De más húzni meg tolni ezek szerint:) Drága Hofi is megmondta "a farkammal el bírnék húzni egy hegyet de eltolni egy gyufásskatulyát SE!" De nekem van Tolatás Vezető Vizsgám rákérdek már segíthetek?:)) | |||||
Safranek | Adatlap | 638402 | 2018. január 17. 22:01 | ||
Weizi | Adatlap | 638400 | 2018. január 17. 21:34 | ||
A kép Kecskeméten készült és eddig a legelső alkalmat leszámítva, amikor hazahozták a három vásárolt orosz helikoptert, minden alakommal lehozták a vontatót az An-124-hez! Mindig megfordították vele miután legurult a pályáról, így egyszerűbb volt neki megint visszagurulni a felszállóra! A kérdésedre a válasz pedig igen! Kecskemét is rendelkezik nagyméretű vontatójárművekkel, ellenben ekkora gép vontatására és tolására kiképzett szakszemélyzettel már nem igazán! Valamit a gép gyári vontatóvillája sem biztos hogy lehetővé tenné pl. a kialakítása méretei miatt a teherautós tolást-vonás. | |||||
Sherman | Adatlap | 638397 | 2018. január 17. 21:16 | ||
Amikor először hallottam, hogy egy két emberke 4000. vagy több eurót fizet az Európába jutásért embercsempészeknek, nem értettem. 1000 euróból ruhát vesz és 3000-böl körbe utazza a világot repülővel. Ha nincs az Interpol körözési listáján nincs olyan ország ahova ne kapna vízumot és belépési engedélyt turistaként. Aztán marad amíg meg nem találják. Szerintem pár migránsért nem indítanak repülőt (még AN-2-est se):-). Szerintem minimum kábszer csempészet volt a háttérben, de jó fedősztorinak. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 638388 | 2018. január 17. 18:47 | ||
Sok oka lehet. És nem feltétlen a BIG teherautó hiánya... | |||||
Freddy | Adatlap | 638383 | 2018. január 17. 17:34 | ||
Nálunk még megvannak ezek, és szerintem néha használják is. Azt egyébként írja a cikk, hogy egy barázdában elakadt, azért nem tudott továbbmenni a gép. | |||||
Altengernagy | Adatlap | 638381 | 2018. január 17. 17:14 | ||
Az a legvaloszinubb... bar ha csak a penzrol van szo, nem lenne akadalya, mert az van nekik annyi hogy a Mi-6ot is megvehettek volna. Az autos csempeszeknek is majd ennyit kifizettek, csak az mar nem jarhato ut. | |||||
Sennás | Adatlap | 638376 | 2018. január 17. 16:54 | ||
Sennás | Adatlap | 638375 | 2018. január 17. 16:45 | ||
Sennás | Adatlap | 638374 | 2018. január 17. 16:35 | ||
Ááá tuti nem. Olyat itt már nem nagyon használnak. Legtöbbet a Nyiregyi reptérről látom felszállni a Kamovot,Ancsát meg vissza. És a képek alapján nem is akadt el. Abban igazad lehet egy útra nem vesznek gépet ha nem Pablo Escobárt akarták volna becsempészni:) De ezért kérdeztem miért nem indult vissza rögtön--lehet műszaki gond. | |||||
PETI | Adatlap | 638372 | 2018. január 17. 15:55 | ||
Ezert lenne indokolt Mi-6-osra valtani... :) | |||||
Freddy | Adatlap | 638371 | 2018. január 17. 15:53 | ||
Egy útért senki nem vesz repülőt. Ez szerintem az ilyenkor teljesen elhagyott permetszerbetöltő leszállópályákra akarta behozogatni az embereket, csak elnézte a leszállást, és megakadt a szántásban. | |||||
Altengernagy | Adatlap | 638366 | 2018. január 17. 14:32 | ||
Nem kellett azt lopni... belinkeltem az elado repulot. 290 ezer grivnya... kb 3.5milla forint. Sz*ros 10-12000 Euro. A csempeszhalozatok fejenkenti tobb ezer Euro-t szallittatnak a migrikkel, hiradoban mitattak is olyat akinel 10ezer euro volt. voltak kb 15-20-an, fejenkent 1000 Euro meg olcso is volt. Az autos csempeszek is elkertek mar annyit. Siman megvehettek a gepet pilotastul, amilyenek odaat a viszonyok, az "anarcho-szindikatusban". | |||||
Sennás | Adatlap | 638363 | 2018. január 17. 14:11 | ||
Remélem tesznek még próbát, mi meg összegyűjtjük őket. Vannak még jó típusok! | |||||
Sennás | Adatlap | 638362 | 2018. január 17. 14:07 | ||
Na majd Colombo kinyomozza:) még ha nem is volt hulla a gardróbban. | |||||
ssanyi | Adatlap | 638360 | 2018. január 17. 13:59 | ||
Üdv! Lehet hogy valamilyen műszaki hiba volt, vagy nem mert már elstartolni a terület miatt (lentről már kicsinek találta?). Most az jut eszembe hogy lehet a Mi 24-ek felújítás után ezekkel fognak kergetőzni? ;-D | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 638359 | 2018. január 17. 13:57 | ||
Biztos vagy te abban, hogy az ukrán (?) pilóta annyira haza akart menni - oda, ahonnan nyilvánvalóan LOPTA az Ancsát! Szerintem simán csak megfizettette az utasokkal a saját dobbantását is, így már meglett a pénze a vonatjegyre/taxira Bécsig vagy tovább! Lehet, hogy a behívó elől lógott meg, talán nem volt kedve a Donbassz-ban lövöldözős játékban részt venni! :-) Üdv R. | |||||
Sennás | Adatlap | 638354 | 2018. január 17. 13:40 | ||
De miért állította le a gépet az utolsó csávót már csak ki kellet volna lökni gázt adni "tűz dombrád" és irány haza. Mire kijön a jard már a határ felett vannak.Nem? | |||||
Sennás | Adatlap | 638353 | 2018. január 17. 13:38 | ||
Hát jövőhét hétfőn még tuti nem jöhet az új fuvar azt írják lefoglalták "bűnjelnek" háát ez mit jelent:) Messze az autópálya muszáj lesz Kállón keresztül vinni a törzset meg a szárnyakat. | |||||
PETI | Adatlap | 638352 | 2018. január 17. 13:33 | ||
Az Indexen is irnak rola, megvan minden valasz, ami erdekelt. Megajokvanyja az osszes ujsagironak, aki "kisrepulonek" nevezi az An-2-est. Javaslom, h masszon ki a felso szarny belepoelre es ha osszesz***ta magat a magassagtol, akkor kisrepulozzon... sok gyoker. | |||||
Sennás | Adatlap | 638351 | 2018. január 17. 13:29 | ||
Itt a lajstrom! És már szedik is szét! Kurv@ gyorsak:) www.szon.hu/lebuktak-a-semjeni-hatar-barazdaiban-landolo-vietnami-es-afgan-migransok-gyanithatoan-tobben-voltak/3738684 | |||||
PETI | Adatlap | 638350 | 2018. január 17. 13:29 | ||
Visszaadjak az ukrannak, mit mondanak? | |||||
vrauko | Adatlap | 638348 | 2018. január 17. 12:42 | ||
Most mondta a híradó, hogy szétszedik a gépet, és úgy szállítják el. A pilótát tovább ülédözik. | |||||
Zoli | Adatlap | 638342 | 2018. január 17. 11:45 | ||
www.airrecognition.com/index.php/archive-world-worldwide-news-air-force-aviation-aerospace-air-military-defence-industry/global-defense-security-news/global-news-2018/january/3997-poland-orders-four-more-m-346-advanced-jet-trainers.html Nekem a lengyelek továbbra is követendő példának tűnnek. És gondolom nem véletlen vették inkább az olasz, mint az orosz verziót... z | |||||
PETI | Adatlap | 638329 | 2018. január 17. 11:01 | ||
Az de durva! Meg a lajstromot is kivagtak (!) a vasznazott torzsbol a kamu ukran festesu Smelakbol! Ilyet meg nem lattam. | |||||
Sennás | Adatlap | 638324 | 2018. január 17. 09:50 | ||
csak mukogy-on:) | |||||
Altengernagy | Adatlap | 638323 | 2018. január 17. 09:39 | ||
Beszallok a bizniszbe. Mar ki is neztem egy gepet... www.olx.ua/obyavlenie/prodat-samolet-an-2-IDxlDZS.html | |||||
Altengernagy | Adatlap | 638322 | 2018. január 17. 09:31 | ||
Ez a szlovak eset is hasonlo lehetett spectator.sme.sk/c/20060576/light-aircraft-lands-hard-in-eastern-slovakia-probably-used-for-smuggling.html | |||||
vrauko | Adatlap | 638321 | 2018. január 17. 09:23 | ||
A gép azé, aki megműveli... és van pár vendégmunkása is, akik elig várják, hogy itt az unijóban dolgozzanak... | |||||
Sennás | Adatlap | 638317 | 2018. január 17. 08:52 | ||
Ja a videón látni ott egy fasor (mögötte az ut)meg a rendőr járművek is be tudtak menni oda. Az most már nem azé akié a földterület? Ha már van szántója most már lesz egy permetezős gépe is:) | |||||
vrauko | Adatlap | 638316 | 2018. január 17. 08:47 | ||
Biztos nem zárják le a fél megyét, de azt sem hinném, hogy magára hagyják ott álldogálni. Háromszázas telém van, de kinéztem az ablakon, és úgy döntöttem, lusta vagyok. Ha mező (szántó?) felülete olyan, akkor egy kis üzemanyaggal tényleg fel tud róla szállni. Reméljük. :) | |||||
Sennás | Adatlap | 638315 | 2018. január 17. 08:44 | ||
Kérdés ez hanyadik kör volt "észrevétlenűl"? 1héten egy alkalom vagy pont elkapta az ügyes rendőr az első fuvart? | |||||
Sennás | Adatlap | 638314 | 2018. január 17. 08:40 | ||
Tegnap nappalos voltam a vasúton az meg közel van a reptérhez de az állandó hóesés miatt tuti nem volt repülés. Pár nap(sütés) meg visznek egy kis üzemanyagot gondolom, meg minden rendben legyen a felszállásnál is. | |||||
PETI | Adatlap | 638313 | 2018. január 17. 08:37 | ||
Funivoban jon az ilyen, azt meg nem latja semmi. :) Legiero? Haggyad man! Ancsaval bejonni a hataron ennyi. Kozelebe engednek? Szerinted lezarjak a fel megyet? Szerintem egy 100-300-as televel mar erdemes megprobalni. Egyebkent is mire elkapnak, mar regen lefotoztad. | |||||
PETI | Adatlap | 638312 | 2018. január 17. 08:33 | ||
Tuti, h beviszik. Majd megerdeklodom. Egyebkent megtalalni nem egy nagy dolog, persze kocsi kell hozza. Egy-ket kor a falu korul es meg is van, nem olyan kicsi gep az. | |||||
vrauko | Adatlap | 638311 | 2018. január 17. 08:33 | ||
Én errefelé lakok, de nem hiszem, hogy a közelébe engednének (ha még ott van), ha már így kitakarták a jelzéseit. Majd a légi erő elhozza a szántóföldről, ha akar vele foglalkozni. Mer' amikor beröpült, akkor nem foglalkozott vele se a nátó kora riasztórendszere, se más. Vagy az ankettesen a műszerfalon egy gombbal bekapcsolták a lopakodó üzemmódot, ahogy a filmekben szokják. Vagy olyan alacsonyan jött. Kit tudja; a tudósítás ezekről nem szól. Meg különben is, ha a Vörös-térre be tudott röpülni egy német diák, akkor egy magyar szántóföldre ne tudna nyugodtan bejönni egy ankettes? Vagy úgy gondolják, hogy sok beszédnek sok az alja, és a bulvárszintű tudósításon kívül más nem tartozik a nagyérdeműre. | |||||
Sennás | Adatlap | 638309 | 2018. január 17. 08:27 | ||
Nyiregyről nem volna messze, de én meg kocsi nélkül vagyok. Meg ki tudja K.semjéntől merre van az a szántó. De ha szerencsénk van a Trénertől kijönnek Mardelék és átrepülnek vele a Nyiregyi reptérre. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |