<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Podva | Adatlap | 643451 | 2018. április 20. 12:43 | ![]() | |
lacipapa | Adatlap | 643444 | 2018. április 20. 11:01 | ![]() | |
Szervusz! Köszönöm!A Magyar Repülés-Hungarian Aviation honlapon tudtam,régebben,megnézni a típusok képeit és három nézeti rajzait.Most,csak a típusok fényképeit tudom megnézni. Egy He-46/E-2un tip. gépet építenék és a googli barátnőm nem igazán segít.Olyan,elnagyolt rajzokat adott,amin nem látszik,pl. a korm. huzalok helyzete és bekötései. Üdv,Laci | |||||
tyimosenko | Adatlap | 643440 | 2018. április 20. 09:30 | ![]() | |
Szia Viktor! Köszönöm szépen a kommentet! Az A-k festésével kapcsolatban amit még észrevettem az az, hogy a fémrészeknél előfordult az RLM 02. Például szerintem a 173-as ék felségjeles fotóján is ez látszik. Az ajtó belül és kívül is ugyanolyan színű és nem fénylik, mint azokon a fotókon, amikor biztosan fémszínű. A Luftwaffés A-k fotóin is megfigyelhető szerintem a natúr és RLM 02 a fémrészeken. Szerinted az RLM 63 kizárt az A-k alapszínénél? Igen, szerintem is a keresztes 173 esetében az alapszín RLM 02. Úgy fogom csinálni a maketten, hogy láttassam azt, hogy az orrszekcíót kicserélték. Tehát kevésbé fogom az alapszínt fakítani és a kukacozást is más stílusban csinálom és erősebben "rányomva" a törzshöz képest. Ahogyan a fotón is látszik. Talán még az is lehet, hogy a kukacozó szín sem ugyanaz... | |||||
pmheros | Adatlap | 643430 | 2018. április 19. 21:07 | ![]() | |
Üdv! (Legközelebb rakj be légy oly szíves egy közvetlen linket, hogy a válaszolni próbálónak ne azzal kelljen kezdenie, hogy egyáltalán megkeresse mire is hivatkozol. Köszi!) Ha erről www.avia-info.hu/rajzlista.php az oldalról beszélünk akkor a 404 hiba kód azt jelenti: hogy a géped "kapcsolatba tudott lépni az adott weboldalt működtető szerverrel, de a böngésző által kért állomány nem található. A 404-es hiba azt is jelenti, hogy a kért tartalom, ha az valaha elérhető volt, a jövőben talán ismét elérhetővé válik." Nézz rá vissza később. Üdv.: pmheros | |||||
lacipapa | Adatlap | 643423 | 2018. április 19. 20:12 | ![]() | |
Szervusztok! egy kis segítséget kérnék!Hogy lehet megnézni a HUNGARIAN AVIATIN honlapon a három nézeti rajzokat? Köszönöm,Laci | |||||
Podva | Adatlap | 643422 | 2018. április 19. 20:09 | ![]() | |
Sziasztok Érdekes dolgokat írtatok a Bü 131A-ről, ha megengeditek én is hozzá teszem amit én gondolok, illetve amit nekem sikerült kiderítenem: Az első Bü131A-k 1936-ban, kerültek az országba a HA-LAA, -LAZ és HA-LBA,-LBL(?) lajstromjel sorban. (A legmagasabb általam ismert LÜH szám 536)Tehát 36-38 gépről lehet szó.A HA-LBx sor többi része későbbi verzió. Ezek a gépek vásznazott felületeiken RAL 1013 Perlweiss szít viseltek a fém részek fémszínűek maradtak. A HA-LAx, és LBx jelcsoportban 1938 augusztusi az utolsó veszteségi feljegyzés, ami arra enged következtetni hogy a polgári jelcsoport megszűnt, és az A-k át lettek sorolva katonai I.151-el kezdődő jelcsoportba. A legalacsonyabb ismert "A" a "Kőr Ász" I.154-e a legmagasabb a "Bomba Matyi" I.181-e A 6 ismert veszteséggel nagyjából ki is jön a 38 gép... A HA-LAA-ról maradt egy jó fotó "Holló" századjelvénnyel. Ez és a polgári lajstromjellel és századjelvénnyel ismert FW 56-okról készült fotók szerint a századjelvények a futár és gyakorlógépekre is felkerültek már a "rejtés" időszakában. tehát előbb jött a századjelvény, aztán a katonai jel. 1941 tavasza után a CR42-es fotó készítésének idején a gyengébb motorral szerelt A-kat az első vonalbeli alakulatoknál már felváltották a C-, D-k Ha addig nem festettek fel századjelvényt a gépre, már nem tartom valószínűnek, hogy utólag kapott volna...(persze azért lehet) A keresztes fotón jól kivehető az az oldalszám típus ami a Leventéken is látható. Adódik a feltételezés, hogy a Repülőgépgyár Rt-nél készült a gép átalakítása/nagyjavítása ill. festése. Az alapszín itt már RLM 02, vagy ha úgy tetszik RAL7003 Üdv Viktor | |||||
tyimosenko | Adatlap | 643407 | 2018. április 19. 15:45 | ![]() | |
Szia Garaik! Köszönöm szépen az "agyalást". Igen, arra gondoltam először, hogy a Cr-42 százada megadja a választ a Jungmann századára (vagy fordítva), de azért ez elég erőltetett következtetés lenne szerintem. Üzemelhetett egy reptéren több század is vagy leszállhatott oda bármi... Mindenesetre van még egy ugyanilyen gyenge fogódzkodó. A 173-as másik képén a háttérben szerintem egy Stösser van. 2 századot ismerek, amikben Cr-42 és Stösser is volt. A Kőr Ász és a Teve -> Szent György. Szóval ha a Jungmann egy századba tartozott a Cr-42-vel és a háború végén még mindig abban a században volt és a Stösser is abban a században volt, és a Stösserek/Cr 42-esek valóban csak 2 században szerepeltek együtt, akkor ez a Kör Ász vagy a Szent György. Na de ez a levezetés aztán tényleg a vicc kategóriája... : )) | |||||
Garaik | Adatlap | 643364 | 2018. április 19. 00:39 | ![]() | |
Szia Tyimosenko! Közben én is megnéztem a folyóiratban az ominózus képet. Lehet, hogy az én szemem a rossz, de én nem látok nullát a V és a törzscsík között. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy nem lenne igazad, és én mindent elfogadok, hisz nem voltam ott. Azonban véleményem szerint nem csak a Kőr Ász kapott ezüst gépeket, hanem a Szent György is (talán '39-ben 2-3 darabot) és aztán gyorsan lettek lefestve terepszínre, de alul még biztosan maradtak ezüst szinben. Az biztos, hogy a V-t nem, de számokat ködölték ezért nem látni. A fotóról annyi bizonyos 1941- áprilisa után nyáron készült, talán a kora szeptemberi időszakig. Ez alatt Mátyásföldön 4 vadászrepülő század is megfordult. Az 1/3 (amely júliusban kiment a frontra), az 1/4. ami végig Mföldön állomásozott, a 2/3. és a 2/4. Ez útóbbi századok július 20-a körül repültek vissza Mföldre., majd augusztus végével (?) repültek vissza Erdélybe. Tehát van immár 4 repülőszázad, és ebből kellene kizárni melyik gép nem lehet a fotón szereplő repülőgép... Nehéz feladatnak tűnik. Csak agyalok, de nem lehetne megoldás, ha már úgyis mész a levéltárba, a mögötte álló I.173-as Jungmannról bővebbet megtudni, hol, melyik egységnél volt állományban 1941 nyarán. Talán ez adja a kulcsot, ha megtudjuk melyik századé volt a Jungmann, akkor lehet, hogy a CR-42 pedig azé a századé? Remélem sikerrel jársz és megleled a válaszokat. ÜDv Garaik | |||||
tyimosenko | Adatlap | 643334 | 2018. április 18. 13:14 | ![]() | |
Szia Garaik! Köszönöm szépen! Első ránézésre nekem is a Szent György ugrott be. A fehér vagy citrom lajstromot, kabin mögötti törzscsíkot, sárga szárnyvégeket a Szent Györgyös gépeken láttam. Esetleg Repülő tőr. Mobillal csináltam ezt a képet az újságról, romlott a minősége. A ProModell-es eredetin látszik egy nulla a V és a törzscsík között. Szerintem a 2. karakter. Ez alapján a Kőr Ásznak kellene lennie. Viszont ha jól emlékszem, azok alumínium színűek voltak és talán 61/62/63/65 színek kerültek rájuk egyenes szélű foltozással, fekete vagy piros lajstrommal. Ilyen fotókra emlékszem. Mondjuk ezen a fotón a motorburkolaton pont egyenesszélű folt látszik.. Furcsa, hogy egyáltalán nem látszik semmi szám a törzscsíkon, még apró ákombákom sem. Bár talán lehetséges, hogy ne látsszon, ha még nem sötétítették a fehér 3. karaktert. Ahogyan a 218-as és 219-es gépek fotóin lévő állapot mutatja. Ha ez a nulla esetleg a 3. karakter, bár nem hinném, akkor talán a 220-as Szent György, vagy a 240-es Tőr vagy a 230-as nem tudom a kettő közül melyik századból. Talán ki tudok deríteni a 173-asról továbbiakat, amikor bemegyek a hadtöri levéltárba és kikérem a meglévő Jungmann javítási jegyzőkönyveket. Már most annyit szarakodtam a makettel, hogy megér nekem egy ilyen célirányos kutatást. | |||||
Garaik | Adatlap | 643295 | 2018. április 17. 14:39 | ![]() | |
Szia Tyimosenko! Megnéztem a CR-42-es képet, sajnos nem vagyok beljebb, de két repülőtérre gondoltam, ami szerintem számításba jöhet. Az egyik Mátyásföld, mert elég közel húzódik a távolban az erdősáv. Ez ma is jól megfigyelhető, bár a mai repülőtér területe a háborúsnál jóval kisebb lett. Ha ez, akkor szerintem 1/4. Szent György vadászszázadé a repülőgép. A másik tippen, pedig Székesfehérvár-Sóstói repülőtér, mert ott is elég közel volt a fás-bokros rész a repülőtér sávjában. Üdv GaraiK | |||||
tyimosenko | Adatlap | 643023 | 2018. április 11. 08:59 | ![]() | |
Sziasztok! Leírom a I.173-as Bückerrel kapcsolatos pár infót, amire jutottam, hátha valakit érdekel a dolog. Hetek óta vizsgálgatom a Jungmann-fotókat és csak tegnap döbbentem rá, hogy az ominózus képen szereplő, orra bukott Bü 131 A valójában egy hibrid. Ez szinte kiszúrta a szememet, de csak azután jöttem rá, hogy már átfaragtam az orrkúpját a gyengébbik Hirth motorhoz... A képen látszik, hogy a törzse az A jellegzetességeit mutatja, viszont a motorburkolat a B/D verzióé. Sikerült találnom még egy képet a 173-asról a háború korai időszakából a ProModell Archívban. Még a szürke alapszín van rajta és látszik az orra alatt az A változat jellegzetes kipufogója. Tehát a gép egy sima A-ként érkezett. A háború késői időszakában készült fotón viszont már a jellegzetes B/D burkolat van rajta, tehát motort cseréltek. Ez talán magyarázatul szolgálhat a foltozás eltérésére is a gép törzsén és motorburkolatán. A csatolt fotóból esetleg lehetne következtetni a századra is, ahol a gép szolgált. Bár ez se tuti, mert a háború végére gondolom át is sorolhatták máshova. Mindenesetre nem tudja valaki, hogy melyik században szolgálhatott a Cr-42? Szárny alsó felén a sárga jelzések, törzsgyűrű a kabin mögött... A képaláírás szerint zöld alapon barna foltozás. Hátha van a századra valakinek egy jó tippje. Köszi szépen! | |||||
ssanyi | Adatlap | 639256 | 2018. február 3. 17:34 | ![]() | |
2012-ben ismertem meg Dániel Zoltánt. Egy ismerősöm, név szerint Galván Tivadar mutatott be neki, aki az autógyárban dolgozott. Akkor még nem sejtettem... hogy akaratlanul a megtévesztés látszatával élek. Töredelmesen bevallom, hogy hanyag és ellenőrizetlen propagandaanyagra rosszul emlékeztem, valóban egy századnyi Szuhoj még hadrendben van, ráadásul modernizálva. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 639255 | 2018. február 3. 17:15 | ![]() | |
Hát őőő igen. Az meg a másik. Ha görögig legurultam tavaly, szerintem a lengyel Fittereket nem hagytam volna ki. :-)) | |||||
Altengernagy | Adatlap | 639247 | 2018. február 3. 16:13 | ![]() | |
Kerdes, hogy az orszag vezeteset lehet-e magyarnak nevezni, meg hogy hulyek-e. Mert ad egy, senki sem hulye, legalabbis nem ingyen. A politikus reteg alkalmazottakbol all, es valljuk be mi magunk sem alkalmaznank hulyeket a sajat cegunk vezetesere. Kerdes a "vallalat" tulajdonosai magyarok-e egyaltalan, mert a mi hitelunket rontjak azzal hogy minket neznek hulyenek miattuk. | |||||
PETI | Adatlap | 639244 | 2018. február 3. 15:48 | ![]() | |
Csak feltunt volna, hogy kint voltunk kivonason tavaly, csak azert kerdezem. :) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 639240 | 2018. február 3. 15:24 | ![]() | |
Hát, szerintem valamit elnézett a kollega. :) Egy századnyi gép 2022-ig biztos hogy marad. | |||||
PETI | Adatlap | 639223 | 2018. február 3. 12:55 | ![]() | |
Kivonták a 22-eseket? Ez biztos? | |||||
SIG | Adatlap | 639222 | 2018. február 3. 12:36 | ![]() | |
A "regionális középhatalom" témában csak egy rövid gondolat. Pár éve volt egy riport, valami vezető svájci bankszakemberrel. Elmesélte, hogy a 80-as évek végén Svájc kidolgozott egy tervet, miszerint ha leomlik a vasfüggöny, akkor az nem is kérdés, hogy a régió banki szerepét a magyarok veszik magukhoz. Itt volt meg az ész, a kapcsolatok és minden egyéb. Majd pislogtak, hogy a terv ment a kukába, mert a magyarok nem lépték meg ezt. Nem hitték el, hogy ennyire hülyék vagyunk... Bocs ha nagyon off volt ! | |||||
Zoli | Adatlap | 639221 | 2018. február 3. 12:10 | ![]() | |
Teljesen logikus érvelés, nem is zárom ki. De szerintem a spórolás is benne volt, hogy amíg lehet, használják a típus, nem kidobva, mint mi... z | |||||
Gabusch | Adatlap | 639220 | 2018. február 3. 12:09 | ![]() | |
Ezen felül ők biztos szövetségesek a medve ellen. Ez is nyomhat a latban, nem is keveset. | |||||
ssanyi | Adatlap | 639219 | 2018. február 3. 12:04 | ![]() | |
Nem hiszem hogy csak a mennyiség (darabszám megtartása) lett volna a cél, akkor inkább leállították volna a gépeket és az üzemeltetésen spórolt pénzen vettek volna hatékonyabb/több fegyvert az F-16-ok hoz. Szerintem akkor még próbálgatták hogy mennyire lesz hasznos a nyugati szövetség, vagy nyomásgyakorlás céljából. Nem akartak újabb egyoldalú ffüggőséget. Szerintem! | |||||
Zoli | Adatlap | 639214 | 2018. február 3. 11:10 | ![]() | |
Persze, hogy van igazság benne, de a Baltikum miatt fontos szövetséges Lengyelország, és elég megbízható is, kapnak szinte bármit, ha megfizetik. Csodálkoztam is, hogy eddig üzemeltették a Su-22-eseket, mert hiába egy viszonylag kiforrott és harcképes típus, az F-16 képességeivel nem vetekedhet. Ha jól rémlik utóbbiak számát meg is akarják duplázni, talán csak a mennyiség miatt húzták a Su-22 kivonását, amíg lehetett. z | |||||
ssanyi | Adatlap | 639211 | 2018. február 3. 10:58 | ![]() | |
Üdv! Van igazság abban amit Altengernagy írt, nem véletlen hogy a lengyelek csak tavaly vonták ki a Su-22-eket. Nem dobálták ki ész nélkül a régi technikát, azt még bizonyos szintig lehet fejleszteni és a kezelőszemélyzet is kellően gyakorlott, ha volt rá módja hogy gyakoroljon. A lengyelekkel kapcsolatban ott a "nagy medve" szomszédsága is befolyásolja az amerikai "kedvet" az eladáshoz. Tehát ők több mindent és jobb feltételekkel, szerintem! | |||||
Zoli | Adatlap | 639206 | 2018. február 3. 10:36 | ![]() | |
Csodafegyvernek nem nevezném azért az eszközeiket, de nagyon jól el vannak látva és tényleg komolyan is veszik a dolgot. A hadiparukról nem sokat tudok, de ha jól tévedek ők gyártják maguknak, meg talán más országoknak is már a Black Hawk helikoptereket. Ha van AGM-158, akkor simán lehet AIM-9X is, más szövetségesek is megkapták. z | |||||
Zoli | Adatlap | 639205 | 2018. február 3. 10:32 | ![]() | |
Sikerült is nekik. Csak azok is lehettünk volna. z | |||||
Altengernagy | Adatlap | 639201 | 2018. február 3. 10:15 | ![]() | |
Apropo lengyelek, volt sajat hadiipari konszernjuk is... azt is szetvertek hogy legyen piaca a nyugati export fosnak... Kaptak "csodafegyvert"? ami vagy mukodik vagy nem, de inkabb nem, mert az amerikai harchatter nelkul hasznalhatatlan. A jol bevalt szokas szerint majd odakuldenek egy jenki "rendszergazdat" muholdas hozzaferessel, aki majd mukodteti, es engedelyezi a celpontokat. Addig meg jol mutat a kirakatban. Azt meg nagyon ketlem hogy az AIM-9X-et exportaltak volna az amcsik abban a formaban amiben ok is hasznaljak... max valami 30 napos demo verzio. Hasznalat elott aktivald a koddal... hibas kod, probalja ujra. ))) | |||||
Altengernagy | Adatlap | 639200 | 2018. február 3. 10:14 | ![]() | |
Regionalis kozephatalom? PONTOSAN EZT akartak megakadalyozni azzal hogy szetvertek az osszes magyar fegyveres erot! | |||||
Zoli | Adatlap | 639196 | 2018. február 3. 10:04 | ![]() | |
24.hu/kozelet/2018/02/02/mi-koze-van-putyinnak-az-uj-honvedsegi-airbusokhoz/ Legalább olyat vettek volna, ami létezik 72-es makettben is... z | |||||
Zoli | Adatlap | 639194 | 2018. február 3. 09:53 | ![]() | |
Szia, Sanyihoz hasonlóan szerintem is kevés a 12db Mi-24, mégha tényleg nagyon potens típus is, legfeljebb határvédelemre elég ennyi a migráncsok ellen... Ne a lengyel nagyságrendű hadsereg legyen cél, hanem a lengyel színvonalú! Ha csak feleannyi, de olyan szintű eszközünk lenne, már lenne miről beszélni. Pl 36db F-16-ost el kellene tudnia tartania az országnak megfelelő mennyiségű és minőségű fegyverzettel, és nemcsak pár AGM-65 és GBU-12 fegyvereket rendszeresítve... És akkor mi itt a Balkánon lehetnénk regionális középhatalom. z | |||||
László58 | Adatlap | 639184 | 2018. február 3. 02:11 | ![]() | |
Bocs, de Szu-11-et nem exportáltak az oroszok. :D | |||||
Gabusch | Adatlap | 639180 | 2018. február 2. 21:39 | ![]() | |
Feltéve, ha a szlovénok támadnak. :) Nehéz lenne elfoglalni azt az országot, amennyire ismerem. | |||||
sanyi | Adatlap | 639171 | 2018. február 2. 20:21 | ![]() | |
Persze, pl. volt nekik saját atomcsapásmérő kapacitásuk is. A lényeg az, hogy hiába hoznek majd pár Mi-24-est, ettől függetlenül talán még a szlovénokkal elbírnánk itt a környéken... Mondjuk a PC-6-osokkal profi módon tudnak a fű alatt repülni, ezzel aztán meglepnék a kecskeméti bázist, szóval akár ők is komoly ellenféllé nőhetik ki magukat. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 639169 | 2018. február 2. 20:15 | ![]() | |
Már a rendszerváltás előtt is jóval nagyobb léptékben gondolkodtak pl. Mi-6, An-12, Jak-40, Tu-154, Szu-7/11 ezredek stb. | |||||
sanyi | Adatlap | 639163 | 2018. február 2. 19:53 | ![]() | |
Persze, csak épp náluk is volt "rencerváltás" és ők is VSZ tagok voltak. Nekem akkor is döbbenet, hogy milyen szinten vannak. Nem sokan mondhatják el, hogy AGM-158 van a raktárukban... Persze nem kell követni őket, de mondjuk mivel támadna meg a katonaság egy légvédelmi állást? Semmivel. Alacsonytámadásban odasoroz a 27mm-essel? Kicsit kamikaze szagú lenne. Mivel nem tudja a légvédelmet kikapcsolni, továbbiakban sem tud "kényelmesen" mozogni a repülőtechnika. Talán még a kommandósok tűnnek a "legkönnyebb" megoldásnak, de azért ez kicsit röhej lenne. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 639156 | 2018. február 2. 19:29 | ![]() | |
A lengyelt ne hasonlítsd hozzánk. Regionális középhatalom, sokkal erősebb gazdasággal és nagyobb fenyegetettséggel és a társadalom haderő felé történő elköteleződése is magasabb. A Mi-24-essel még sokáig számolnak - és ahogy a valóság mutatja a csehek se vonták ki. A lengyelekhez visszatérve: bár technikailag magasan előttünk járnak, sok mindenben mögöttünk (pl. eljárások, angol stb.) Ennek okai: 1. nagyobb hadsereg nehezebben változik. 2. A saját képességeik miatt kevésbé vannak rákényszerülve a másokkal történő közös tevékenységre. | |||||
sanyi | Adatlap | 639155 | 2018. február 2. 19:17 | ![]() | |
Azért valami roppant érdekes, hogy pl. a lengyel légierő milyen színvonalon van. Oké, ők a 16-ost választották a Griff helyett, de b.sszus a 300km-es hatótávolságú AGM-158 komoly kis eszköz - ez kb azt jelenti, hogy még lengyel területről ketté tudja vágni a fővárosi hidakat... AIM-9X és a megnövelt távú AMRAMM. Nekünk meg az AIM-120, aztán pár LGB, lista vége. Van esély egy esetleges háborúban egy komolyabb hadsereg ellen... Szóval, oké, kellenek a Mi-24-ek, de ők se sokat tudnának tenni egy harcban. | |||||
Altengernagy | Adatlap | 639104 | 2018. február 2. 10:43 | ![]() | |
Kulfoldi haverok ismerosok elbeszelesei alatamasztjak hogy ez nem tipikus magyar szindroma. Ez megy mindenhol, ahol hasonlo kormanyzati moral es rendszer van jelen. Vagy meg a mienknel is rosszabb, ahol pedig a korulmenyek erosen indokolnak az eros katonai ero fenntartasat.. ok es okozat, osszefuggesek ott is megvannak. | |||||
Zoli | Adatlap | 639102 | 2018. február 2. 10:13 | ![]() | |
Igen, ezt már többször megbeszéltük, és általában így is van. Én úgy látom, hogy most tényleg erőködnek valamin. Amúgy valahol láttam egy összeget, ami egyáltalán nem tűnt soknak egy ilyen projektre, és ha minden igaz, viszonylag gyorsan visszakapjuk a gépeket. z | |||||
Altengernagy | Adatlap | 639098 | 2018. február 2. 08:37 | ![]() | |
Nem az a cel hogy legyen, hanem lehessen ra kolteni. Abbol a 100 milliardbol min 40 zsebbe megy. A tobbi ertelmetlen dolgokra, meg kirakat cuccokra amit lehet mutogatni de semmire sem jo. | |||||
Zoli | Adatlap | 639092 | 2018. február 2. 01:07 | ![]() | |
Szia, Hidd el, örülök én a típusnak, de ugye 12db sok mindenre nem elég, főleg ha még ezeket is hagyják megint lerohadni... z | |||||
zoli1989 | Adatlap | 639083 | 2018. február 1. 20:53 | ![]() | |
Szerintem ha ott lettél volna, tuti beszállsz :-))) Inkább, mint lógni egy tököm drótakadály pályán. ;-) | |||||
PETI | Adatlap | 639075 | 2018. február 1. 19:33 | ![]() | |
Szia Zoli! A minap mentettek az osztrák kollégák a hegyekben, egy beállt felvonóban rekedt embereket. Na én pl. nem biztos, hogy beszálltam volna azokba a 60 éves szarokba, amiket ott helikopternek neveznek. És az nagy Ósztria, bizony! A Mi-24-est nem ide sorolnám. És nem is Soros-motoros, hanem gázturbinás, még egy pont neki! :) Üdv | |||||
SIG | Adatlap | 639073 | 2018. február 1. 19:07 | ![]() | |
Ha valaki az 1/32-es méretaránynál nagyobb dolgokat is bevállalja :) https://totalcar.hu/belsoseg/2018/02/01/vadaszgepet_olcsoert//URL] | |||||
Zoli | Adatlap | 637415 | 2018. január 3. 21:56 | ![]() | |
Az mindig benne van, én csak a szánalmas haderőnk Mi-24 felújítására gondoltam, ami tényleg több, mint a semmi, bár nem sokkal... z | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 637414 | 2018. január 3. 21:27 | ![]() | |
Természetesen vonjuk le belőle a korrupciós pénzeket, ez ilyen értelemben is bruttó összeg. | |||||
Zoli | Adatlap | 637371 | 2018. január 3. 08:45 | ![]() | |
sárkányos | Adatlap | 635421 | 2017. november 20. 13:22 | ![]() | |
Majd akkor hiszem el amikor már láttam magyar személyzettel repülni.Túl sok az utóbbi időben az ígéret a légierőnél teljesítés meg semmi. Persze ez mind a vezetésre értendő. Üdv sárkányos | |||||
szt_péter | Adatlap | 635416 | 2017. november 20. 12:12 | ![]() | |
https://www.hirado.hu/belfold/gazdasag/cikk/2017/11/19/meg-az-iden-repuloket-vesz-a-magyar-honvedseg/ | |||||
szt_péter | Adatlap | 635415 | 2017. november 20. 12:12 | ![]() | |
Mit gondoltok, nyerünk vele? [www.hirado.hu/belfold/gazdasag/cikk/2017/11/19/meg-az-iden-repuloket-vesz-a-magyar-honvedseg/URL] | |||||
KapusiZoli | Adatlap | 635391 | 2017. november 19. 18:52 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Szia Tyim!
Ha az ajtó belül és kívül ugyan olyan, még nem következik, hogy kívül is 02 van. Szerintem belül se volt 02. :) Ismered ezt a fotót? Az hogy csillog nem csillog, meg a fényviszonyok kérdése. Persze elképzelhető bármi RLM 63 a vásznon, meg 02 az "A"-k fém részén, de az nagy valószínűséggel nem "gyári" hanem utólagos megoldás lehet...
Üdvözlettel: Viktor