<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Frandzsi | Adatlap | 663625 | 2019. szeptember 26. 14:56 | ||
Pilatus | Adatlap | 663254 | 2019. szeptember 13. 13:49 | ||
csosza | Adatlap | 663149 | 2019. szeptember 10. 21:07 | ||
Régi mániám, össszegyűjteni a gyermekkorom kultikus Veb plasticart maketteket. Kaptam egy Il-18-art eléggé hiányos állapotban: Az összes motor és a hátsó szárnyak is hiányoznak. Kérem azon Kollégát, akinek összerakatlan állapotban van Il-18-asa, és hajlandó egy mintavétek erejéig kölcsönadni az adott alkatrészeket, jelentkezzen. A műgyantamásolat öntőformájának elkészítését követően megtisztítva és sértetlenül visszajuttatom az alkatrészeket. (Természetesen a posta- és egyéb költségeket állom) Köszönettel: roszapal@rosza.hu | |||||
Muzzy | Adatlap | 662636 | 2019. augusztus 26. 16:01 | ||
A légcsavar kb 700 km/h sebességig jó, utána baromi gyorsan veszíti az eleve kicsi hatásfokából. Ezeket az új elképzeléseket hosszú utakra nagy sebességre tervezik. itt rengeteget jelent a légellenállás csökkentése. Nem véletlen, hogy a B737 új szárnyat kapott a törzs gyakorlatilag maradt már NG változatokon is. 10% üzemanyag fogyasztás csökkentése érdekében az anyjukat is eladnák a légitársaságok. | |||||
Sennás | Adatlap | 662635 | 2019. augusztus 26. 14:09 | ||
A Turboprop megoldás jó kissebb/rövidebb úton repülő szem.szállitó vagy teher gépeknél,de "óceánjáró" gépekre már nem igazán.De sokkal szebb:) | |||||
laja | Adatlap | 662633 | 2019. augusztus 26. 13:57 | ||
Ez is király nagyon jól néz ki de szerintem ahhoz hogy ezek repülhessenek biztonságosan rengeteg számítógép és sosem látott rendszerek szükségesek. Amitől meg nyilván nagyon drágák lehetnek. Valószínűleg nem is gyorsabbak lényegesen a mostani gépektől. Főleg ha a tengeralattjáró propelleres légcsavarra gondolok. Akkor meg miért venne ilyen drága gépeket akármelyik légitársaság. Hisz a mostani gépekkel szemben kell hogy legyen valami előnyük a szépségükön kívül ahhoz hogy valaki megvegye őket. Vagy mit tudom én:-) Mondjuk a B-2-en és még egy két lopakodó gépen sincs függőleges vezérsík. De azok meg viszonylag kicsik és nem szállítanak utasokat. Úgyhogy elvileg repülhet de minden esetre nagyon fura. Nem tudom nem vagyok repülőgép expert csak találgatok meg következtetek :-) | |||||
Sennás | Adatlap | 662630 | 2019. augusztus 26. 11:58 | ||
Sennás | Adatlap | 662629 | 2019. augusztus 26. 11:38 | ||
Szeva. Igen jól néz ki. Kérdés miért turbólégcsavaros? Ez vajon fog-e repülni valaha? | |||||
laja | Adatlap | 662626 | 2019. augusztus 26. 10:11 | ||
Marha jól néz ki! De hogy tud ez repülni? Ilyen hátsó vezérsíkokkal, nincs is függőleges vezérsíkja. Mi ez? | |||||
newman | Adatlap | 662624 | 2019. augusztus 26. 09:37 | ||
Sziasztok! Keresek megvételre fel nem használt futószárakat, kerekeket a Zvezda 1/144-es Superjet és Il-86 dobozaiból. Üdv. Péter pjotrpontnewmankukacgmailpontcom | |||||
Frandzsi | Adatlap | 662088 | 2019. augusztus 9. 14:37 | ||
Sennás | Adatlap | 661566 | 2019. július 23. 18:19 | ||
Érdekes mint egy kondorkeselyű:) 380:) most írják az első sorozatú gépek szárnyain vannak repedések (?) azok mennyire veszélyesek, gondolom az üzemanyag még nem folyik ki rajtuk:) azt miért nem látjuk képen? Vagy csak "műszeres" repedés? Ha már látszik régen rossz. | |||||
sanyi | Adatlap | 661565 | 2019. július 23. 18:09 | ||
Érdekes lenne az biztos! Még ha meg is épül, vajon el is tudják adni? Annak idején az A-380-ra is nagyon rá voltak izgulva, aztán ha jól tudom, veszteséggel kell befejezni az egész gyártást... | |||||
Sennás | Adatlap | 661563 | 2019. július 23. 16:46 | ||
Gyerekek hogy ez valaha megépül-e vagy igen és fogjuk látni repülni kíváncsi lennék:) m.origo.hu/utazas/20190722-egeszen-furcsa-repulogeppel-rukkolt-elo-az-airbus.html | |||||
Gabusch | Adatlap | 661527 | 2019. július 22. 12:08 | ||
Anno láttam Ferihegyen, amikor idehozták bemutatni. Sokkal később voltam is benne Sinsheimben. Az - és a speyeri - múzeum szerintem kötelező darabok legalább egyszer. De már gondolkozom rajta, hogy vissza kéne menni így 13 év után, mert vannak újdonságok. | |||||
pmheros | Adatlap | 661525 | 2019. július 22. 12:01 | ||
Fóka | Adatlap | 661457 | 2019. július 20. 16:02 | ||
Fóka | Adatlap | 661456 | 2019. július 20. 16:00 | ||
Íme még 1 kép, az előbb ehelyett egy másik kétszer töltödött fel. | |||||
Fóka | Adatlap | 661455 | 2019. július 20. 15:57 | ||
Sziasztok! A figyelmetekbe szeretném ajánlani az orosz Revaro cég remek matricáit. Jó minőségű termékeik közt 1:100-as Plasticart és 1:144-es Zvezda makettekre való festések szerepelnek. Jól kezelhető alapanyagon szép és pontos matricát adnak 8-10 US$ körüli áron. Az egyes mintákat körbe kell vágni, mert a teljes ív egy nagy matrica, de ez nem jelent gondot. Az eBay-en mindig fent vannak a termékeik, Revaro hívószóra több oldalnyi jelenik meg. Én éppen egy Plasticart An-24-est fejeztem be az imént Tarom matricával. Ezzel a repülőgéppel utaztam 1977. nyarán a Budapest-Bukarest útvonalon, máig minden pillanatára emlékszem az élménynek. Fóka | |||||
zoli1989 | Adatlap | 660906 | 2019. július 3. 10:54 | ||
Nincs mit ! :) Itthon nem tudom mennyire sűrű darab, de talán feltűnhet egy-egy. Szerintem érdemes figyelni külföldön is. Ki lehet fogni nagyon jó áron ilyen nagyobb értékű maketteket. | |||||
Regal | Adatlap | 660899 | 2019. július 2. 21:41 | ||
Szia Zoli! Köszönöm a tippet! Úgy tudtam, hogy csak a Toko adta ki 1/72-ben... Üdvözlettel, Gábor | |||||
zoli1989 | Adatlap | 660884 | 2019. július 2. 10:44 | ||
Inkább a német ebay-en próbálj egyet elcsípni. Nincs vám, és ki lehet fogni olcsón egy kis szerencsével. www.ebay.de/itm/Eastern-Express-Antonov-74-AN-74-1-72/133092768208 | |||||
Regal | Adatlap | 660883 | 2019. július 2. 09:22 | ||
Köszönöm a linket, viszont 20-30 ezer Ft (+vám is rájönne ilyen értéknél, nagyon sok lenne érte). Tudom, hogy ma már ritkaság, de ha van valakinek elfekvő készlete és tudja, hogy Nála sosem fog elkészülni, én szivesen megvenném. Üdvözlettel, Regal | |||||
sárkányos | Adatlap | 660880 | 2019. július 1. 21:36 | ||
Regal | Adatlap | 660879 | 2019. július 1. 20:58 | ||
Regal | Adatlap | 660878 | 2019. július 1. 20:57 | ||
Sziasztok! Nem tudjátok hogy hol lehetne beszerezni ezt a makettet? Üdvözlettel, Regal | |||||
newman | Adatlap | 659716 | 2019. május 23. 14:57 | ||
Sziasztok! Eladók az alábbi matricák: Brasil decal 1/144 Boeing 747-400 Korean Air (szélvédő és ablaksor hiányzik) 3000Ft, Brasil decal 1/144 Boeing 747-400 Qantas 4000Ft, Pointerdog decal 1/144 Boeing 747-400 Transaero 2500Ft, Liveries Unlimited 1/144 Avro RJ-85 Uzbekistan 2500Ft. Üdv. Péter pjotrpontnewmankukacgmailpontcom | |||||
laja | Adatlap | 659518 | 2019. május 17. 14:26 | ||
Varjúbácsi | Adatlap | 659516 | 2019. május 17. 13:54 | ||
De igen, az a púpok helye. | |||||
Sennás | Adatlap | 659515 | 2019. május 17. 13:42 | ||
Talán igaz lesz? Права на Ан-225 переходят под контроль китайцев? 30 августа 2016 китайская компания China airspace и украинское госпредприятие «Антонов» подписали договор о сотрудничестве. Согласно договору к Китаю переходит право собственности на гигантский самолет-транспортёр Ан-225, включая использование чертежей и спецификаций самолета. Переговоры по привлечению китайских инвесторов велись еще в мае 2016 года. После подписания договора с украинской компанией, Китай получил доступ к уникальным технологиям в области авиастроения. Планируется, что первый китайский Ан-225 уже будет выпущен в первой половине 2019 года. АН-225 «Мрия» (в переводе с украинского - «мечта») является самым тяжёлым грузоподъёмным самолётом, когда-либо поднимавшимся в воздух. АН-225 был специально спроектирован для создания авиационной транспортной системы для проекта советского многоразового космического корабля «Буран». Самолет существует в единственном экземпляре. | |||||
Sennás | Adatlap | 659514 | 2019. május 17. 13:31 | ||
"Az An–225 Mrija Mindössze egy üzemelő és egy részben megépített példánya van, ez utóbbit egy 2016-os döntés szerint be kívánnak fejezni kínai export céljára." | |||||
Sennás | Adatlap | 659513 | 2019. május 17. 13:23 | ||
Nem lehet hogy itt a helye annak a két "púpnnak"? | |||||
Sennás | Adatlap | 659512 | 2019. május 17. 13:20 | ||
Bocs most én nem értem:) A Buran az "1" számú gépen repült. Ez a kép a "2"es még be nem fejezett(talán soha) gép félkész képei. Itt már tudták nem lesz Buran azért nincs rajta. Nem? | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 659511 | 2019. május 17. 13:12 | ||
Az áramlásterelővel az a gondom, hogy úgy tudom nem a Buran szállítása volt az alapvetés, hanem hogy megépítsék a legnagyobb teherszállítót. | |||||
Sennás | Adatlap | 659510 | 2019. május 17. 12:30 | ||
Nézd ez tuti nem ér hozzá. Akkor ilyen "áramlássegítő" lenne? www.buran-energia.com/mriya-antonov/mriya-photos.php | |||||
Sennás | Adatlap | 659509 | 2019. május 17. 12:25 | ||
Hozzá ér/rajta fekszik az egyáltalán? | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 659508 | 2019. május 17. 11:52 | ||
Az a bajom vele, hogy az építési képeken semmi komoly nincs, tehát biztos hogy nem főelem, hanem valami utólagos kütyü. | |||||
rod666 | Adatlap | 659504 | 2019. május 17. 10:52 | ||
A másik tippem az, hogy aerodinamikailag szükséges. Lehet, ha rajta van a Buran, akkor kell igazából, mert olyanok az áramlási viszonyok az űrrepülő hasa és a hordozógép felső felülete között. | |||||
rod666 | Adatlap | 659503 | 2019. május 17. 10:49 | ||
Nem lehet, hogy valami belső alkatrész áramvonalazó burkolata? | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 659501 | 2019. május 17. 09:03 | ||
Richyke90 | Adatlap | 658494 | 2019. április 23. 16:04 | ||
Sziasztok! Keresek NDK Veb-Pasticart TU-134 hajtóműveket. Nekem megfelel már összeépített vagy műgyanta másolat is! Üzeneteket erre az e-mail címre várok: richyke90 'kukac' gmail.com Köszönöm. | |||||
Fóka | Adatlap | 658374 | 2019. április 20. 15:57 | ||
Köszönöm az elismerő szavakat! Vackor, amíg az Ikea készlete kitart, van remény :-) | |||||
vackor | Adatlap | 658372 | 2019. április 20. 15:16 | ||
Szia Fóka ! Szokásodhoz híven megint remekeltél. Hány üvegasztalod van még, amikre tudnál további szépségeket telepíteni ? | |||||
f2d | Adatlap | 658368 | 2019. április 20. 13:02 | ||
Szépséges! Igen, a Heller matricában a két végletet tudja produkálni, én is találkoztam már mindkettővel. | |||||
Fóka | Adatlap | 658365 | 2019. április 20. 11:46 | ||
Sziasztok! Itt van Húsvét, a feltámadás és az új makett ünnepe. Én egy régi tervem beteljesítésével adom meg a tiszteletet a hagyománynak: elkészültem az 1:72-es méretarányú B-707-essel. Az impozáns méretű Tu-114-esem mellé már régóta terveztem megépíteni az amerikai párját, de a Heller Constellationjával 2 éve megélt keservek (ld. a hivatkozást) némi aggodalommal töltöttek el. Végül mégis győzött a józan ész, és beszereztem a készletet, a szolnoki versenyen vettem át. Örömmel jelenthetem, hogy ami a Constellationnál kritikán aluli volt, a matricák, ennél a készletnél teljesen rendben voltak. Sőt, a legjobb, amivel valaha is dolgom volt. A hatalmas íven az ebben a méretarányban szokatlanul nagy minták, feliratok és egyéb ábrák csodálatosan vékony, nem nyúlós, jól tapadó, nem ezüstösödő alapra kerültek. De ami a legnagyobb újítás (legalábbis én még nem találkoztam ilyesmivel): az ablakcsíkok alatt és felett lévő feliratok a csík matricáival egységet képeznek, tehát a törzs két oldalán mindössze 4-4 matrica elhelyezésével kellett megküzdeni, plusz a svanc mintája. Ennek a megoldásnak az a hatalmas előnye, hogy nem kell bajlódni a feliratok és egyebek pontos elhelyezésével, mert adják magukat. Én más maketteknél sokszor jártam úgy, hogy utólag vettem észre 1-2 tizedmilliméternyi eltérést, és jöhetett a leszedés, újranyomtatás és újra felhelyezés bonyolult folyamata, esetenként többször is ugyanannál a mintánál. Persze ehhez az "egyben minden" formához az kell, hogy a köztes átlátszó rész ne látsszon, de ez a Heller matrica tökéletesen így csinál, lakkozás után semmi nyoma annak, hogy ott még matricaréteg is van. Hasonló jókat, Fóka | |||||
rod666 | Adatlap | 657484 | 2019. március 27. 11:20 | ||
Egy kis magyar vonatkozású újdonság: www.scalemates.com/kits/bigmodel-1440065-lisunov-li-2--1208701 | |||||
Kickukac | Adatlap | 657189 | 2019. március 18. 14:21 | ||
Sziasztok! Keresek 1db bármilyen 1/144-es Revell Boeing 737-800-as készletet, elérhető áron. Üdv. mayer.karolylaszlo@gmail.com | |||||
apcyrobi | Adatlap | 656686 | 2019. március 4. 16:15 | ||
Szia Cébés. Elérhetőségem az adatlapomon. Beszéljünk. Üdv.: Apcytobi | |||||
kelair74 | Adatlap | 656685 | 2019. március 4. 16:02 | ||
Varjúbácsi | Adatlap | 656628 | 2019. március 3. 13:02 | ||
Nekikezdtem egy Zvezda Dreamlinernek. Nagyon finom panelvonalak, de sajnos a műanyaggal vannak gondok. A legnagyobb probléma az, hogy a teljes felületet át kell csiszolni legalább 800-as papírral. Olyan, mintha a szerszám szikraforgácsolással készült volna, és utána nem polírozták fel a felületét. A szárny felső részén - ott ahol alul a futóakna, és a fékszárny van - akkora beszívódások vannak, hogy a ló elbotlana benne. Kitömítettem, de még újra kell karcolni. Sajnos az ablaksornál is vannak gondok, még csak véletlenül sem egyforma vastagok. Mivel majd ablakmatrica megy a gépre, muszáj volt kitömíteni. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Üdv!
Készül a 727-es! :))