<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Aradebil | Adatlap | 662847 | 2019. szeptember 3. 23:07 | ![]() | |
Petya | Adatlap | 662689 | 2019. augusztus 28. 18:04 | ![]() | |
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy vállalna-e valaki makett/modell festést? Kategória: Buszok, időnként amcsi autók. Sajnos se időm, se profi lehetőségem nincs befejezni egy pár munkát, természetesen anyag+munkadíj+postázásokat fizetem! Köszönöm! | |||||
mimoid | Adatlap | 662676 | 2019. augusztus 28. 11:30 | ![]() | |
Nem kell nagyon megnehezíteni, én a magam részéről csak csapvizet öntök egy kis csészébe, és csiszolás közbe időnként bevizezem a csiszolólapot. Mielőtt átmegyek durvábbról finomabb csiszolópapírra, lemosom a felületet egy nedves kendővel, vagy esetleg a csap alatt. Ez lemossa a port és ennyi az egész. Amikor már a 2000-es meg 3000-es lapokkal dolgozol, már igazán nem nagyon szennyez semmi. Vannak fémező festékek amiket lehet polírozni, de én csak AK Xtreme Metal-festékeket használok amiket nem lehet és nem is kell. Ha az alap jó, akkor nem kell utána semmit se tenned hogy szép legyen a felület. Azt mondják néha hogy alapozni sem kell, de szerintem nehéz a nyers műanyag felületen látni a karcokat és ragasztási vagy tömítési hibákat amiket ki kellene javítani. | |||||
laja | Adatlap | 662625 | 2019. augusztus 26. 10:04 | ![]() | |
Hogy érem el azt hogy a por ne üljön meg a csiszolóban? folyamatosan locsolgatni kell a felületet? Az elég? Vagy gyakran kimosni csiszolót? vagy ezek kombinációja? Vagy egyszerűbb az egészet mondjuk egy vödörben a vízben víz alatt csinálni? Nem tűnik ez egyszerűnek! Ha a krómot ráfújtam azt nem kell már polírozni, remélem nem:-) Vettem volna inkább Molotw-ot úgy tudom ott nem kell polírozni meg alapozni meg stb. De viszont 3x annyiba kerül! | |||||
mimoid | Adatlap | 662619 | 2019. augusztus 25. 23:00 | ![]() | |
Bocs, elfelejtettem. A vizes csiszolás egy technika amivel egy kis ügyességgel egy tökéletsen egyenletes felületet el tudsz érni. Először száraz csiszolással kezded, és amikor már nem jutsz tovább, folytatod vizesen csiszolni/polirozni. Így el tudod tüntetni a száraz csiszoláskor kialakult mikrokarcolásokat. Persze vigyázni kell, hogy nehogy maradjon egy keményebb porszem vagy hasonló a felületen, mert rögtön tönkreteszi a szép felületet. A lényeg, hogy semmi por ne üljön meg a csiszolóháló alatt, hanem levigye a víz. | |||||
borisz | Adatlap | 662616 | 2019. augusztus 25. 21:28 | ![]() | |
És a sok könnyen letörő apróságot mikor érdemes ragasztani szerinted? | |||||
pmheros | Adatlap | 662614 | 2019. augusztus 25. 21:08 | ![]() | |
Üdv! Vallejo Model Air. Air, vagyis fújáshoz hígított típus. A vizes akrilok közül talán a legjobb, bár én egyikért sem rajongok. Érdemes komolyan felrázni előtte a tartalmát. Ha ismered az AK festékkeverő golyóit, akkor rakj bele a flakonokba egyet-egyet. Ha rendesen fel van keverve, akkor hígítás nélkül az 1,2bar egy jó érték kifújáshoz. Rövid időre hagyd a pisztolyban mert ülepszik, tömörödik, a tűnyitásra nem arányos lesz a kiáramlás. A képlékeny ujjnyomhagyós festés csak vastag rétegnél fog jelentkezni. Vékony rétegező ködölés azonnal szárad olyannyira, hogy esetenként még a terülés sem lesz megfelelő és rüpcsös marad. Alapvetően ez utóbbi technikát kell a vizes akriloknál alkalmazni. Ha van másik flakonod Vallejo -tól azt is próbáld ki, hátha azzal szerencséd lesz. Gyártási hibás néha akad egyik-másik gyártónál, a tovább-hígítást ezért megpróbálnám. Gyári hígító ajánlott. (Ha kezes festéket szeretnél akor továbbra is Gunze, Tamiya, újabban Mr.Paint, és AK Real Colors.) Üdv.: pmheros | |||||
Panzer5 | Adatlap | 662606 | 2019. augusztus 25. 18:08 | ![]() | |
Szia! Próbáld meg a gyári higítóval,sok idegbajtól megkíméled magad,ha teheted,akkor kötéslasítót is adhatsz hozzá.Mondjuk csak azt nem értem,hogyan akartál ködölni egy gyári sürű festékkel?Azt mindíg túlhigitott festékkel szoktam csinálni,több rétegben.A festék az jó,csak néha a szinek nem olyanok amilyennek lennie kéne,de ez csak a saját véleményem,nem vagyok szinszakértő. Üdv: Attila | |||||
laja | Adatlap | 662602 | 2019. augusztus 25. 13:49 | ![]() | |
Szia! Köszönöm a segítséget. Azért rendeltem az 1500-as polírszivacsot mert a használati utasításban 1000-1200-ast írnak. Gondoltam biztosra megyek és használok 1500-ast. De akkor lukra futottam:-) Majd veszek olyat is amit mondtál mert az gondolom már bevált neked az gondolom működik. De vizes száraz csiszolásról nem írtál semmit, melyik legyen? | |||||
sys | Adatlap | 662595 | 2019. augusztus 25. 10:27 | ![]() | |
Sziasztok! Tegnap "rábeszéltem" magam, hogy kipróbálom a Vallejo Model Air festékét. Átnéztem pár videós segítséget, nekiláttam, de nem sikerült a látottakat reprodukálni. 0,8-tól indultam, felmentem 1,6 bárig, akkor már jött valami, de akkor meg 'ömlött', ködölnöm vagy akár egy vastag réteget fújnom sem sikerült. Közel egy napja próbálkoztam, de a festék még mindig képlékeny, az ujjlenyomatom látszik; és ragad a festék. Semmilyen hígítót nem használtam. Valamit elrontottam vagy a festék olyan amilyen? | |||||
mimoid | Adatlap | 662593 | 2019. augusztus 24. 21:30 | ![]() | |
Attól függ, hogy mennyire akarod, hogy csillogó legyen a fémréteg. Az Alclad (mint minden más metalizer) nem takar semmit, csak fémszínüre varázsolja az alatta lévő réteget. Tehét amilyen jellegü az alapozás, ugyanolyan lesz a fémréteg. Ha csillogó az alap, akkor csillogó lesz a fém. Ha karcos, vagy matt, akkor a fém is olyan lesz. Egy csillogóra polirozott fekete alapozás a legjobb alap ha egy csillogó fémréteget akarsz. Azonkívül ez a legkevésbé megbocsátó alapozás, ami minden karcot vagy tömítési hibát kegyetlenül elárul. Így ki tudod javítani ezeket mielőtt felviszed a fémezést. Nem érdemes ezzel csalni, az Alclad brutálisan kegyetlen - a legkisebb karc vagy ragasztófolt is meg fog látszani. Az 1500-as polirozószivacs amit mutatsz, elég durva erre és valószínüleg megsértené, vagy ledörzsölné az alapozót. Én csak polirozókendőket használok erre. Mr Hobbynak van egy készlete ami egy rózsaszínű (1000), egy világoskék (2000) és egy sárgásfehér (3000) kendőből áll. Ez a sárgásfehér a legsimább, amit ha nagyon óvatosan használsz, nem karcol. Fel lehet ezzel polirozni egy alapréteget teljesen autószalon jellegű csillogóra. | |||||
laja | Adatlap | 662589 | 2019. augusztus 24. 17:42 | ![]() | |
Sziasztok! Érdekel valakit olyan palack ami képen látható? Bekevert festékek tárolására alkalmas lehet. Űrtartalma 30ml, a kupak egyben csepegtető is, de mivel puha rugalmas műanyagból van ezért nyomásra a folyadék folyik a palackból, nem csöpög. Van valamiféle tömítés ott ahol a kupak és a palack szája találkoznak így nem folyhat a kupakmellet a festék. A palackok tiszták soha semmi nem volt bennük. Pontosan nem tudom de kb 30-50-db lehet nekem belőle. Árat nem tudok kitalálni rá el is cserélhető valami hasznos dologra ha valakit érdekel akkor biztos meg tudunk egyezni. Köszönöm. | |||||
laja | Adatlap | 662586 | 2019. augusztus 24. 17:14 | ![]() | |
Sziasztok! Az Alclad II Chrome-al de főleg a fekete alapozójával kapcsolatban lennének kérdéseim. Az egyik az lenne hogy az alapozót tényleg muszáj fényesre polírozni mielőtt ráfújom a krómot? Illetve hogy nem sík hanem pl bordázott, vagy kiálló részekkel rendelkező felületeket hogy polírozzak? Attól tartok hogy az élekről lecsiszolom a festéket. A használati utasításban az szerepel hogy száraz és nedves polírozást kell alkalmazni. Ezt úgy kell érteni hogy először szárazon dörgöljem majd vizesen? Vagy elég csak az egyik féle polírozás? A képen látható cucc jó lesz a polírozáshoz? Köszönöm. | |||||
laja | Adatlap | 662585 | 2019. augusztus 24. 16:55 | ![]() | |
Király a LEGO ember:-) Ő is segített a próbák során?:-) | |||||
zkalos | Adatlap | 662582 | 2019. augusztus 24. 15:14 | ![]() | |
Szia ! Milyen lakk, és milyen festékre fújtad ? Száradási idők, rétegvastagság ? Képet tudsz mutatni róla ? Én ugyanígy kukáztam le egy Fujimi Tomcat-et. Idővel egyre több repedés lett és mintha el is csúsztak volna a rétegek egymáson kicsit. Száradási időket elvileg bőven hagytam (napokat-heteket a rétegek között). Én Gunze Hobby Color fényes festékre lakkoztam Gunze Mr.Color Gx100 Super Clear lakkot a saját Mr.Color kék hígítójával (szerintem ez volt a hiba, mármint a különböző festék összetételek). Valószínűleg reakcióba léptek egymással az eltérő bázisú, és még teljesen ki nem száradt rétegek, amik ráadásul eltérően zsugorodtak száradás alatt. Olvastam valahol vagy hallottam valamint arról is, hogy a Gx100 szeret felbontás után hamar és ilyen módon bedögleni, büdösebb is lesz ezután kicsit. Én sem tudom a tuti választ sajnos, talán a tapasztaltabb kollégák elárulják, mi lehetett a problémánk... | |||||
borisz | Adatlap | 662580 | 2019. augusztus 24. 15:03 | ![]() | |
Nálam akkor fordult elő ilyen, ha túl vastagon vittem fel. Javítható, persze. Csiszolással vagy NAOH-os lemarással. | |||||
kls | Adatlap | 662578 | 2019. augusztus 24. 13:36 | ![]() | |
Tisztelt Kollégák! Meg tudná nekem mondani valaki, hogy a maketten a lakk mitől repedezik be? (mint a pókháló )Lehet ezt még javítani? Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv: kls | |||||
borisz | Adatlap | 662407 | 2019. augusztus 18. 18:05 | ![]() | |
Ezt beküldhetnéd segédletnek! Szuper írás, de itt el fog veszni. | |||||
pmheros | Adatlap | 662398 | 2019. augusztus 18. 11:56 | ![]() | |
Üdv! Kipróbáltam a Hataka cég pár festékét, és ezek tapasztalatát szeretném megosztani itt pár sorban. A Hataka festékgyártó cégnek jelenleg 3 festék terméksora van. Két akril, amiből a Blue Line az ecsetekhez, míg a Red Line a pisztolyokhoz van állítva, illetve van a legutóbbi az Orange Line, ami egy Lacquer festéktípust takar. Nekem mind Gunze, mind Tamiya festékekből a lacquer típus jött be leginkább, azokat szeretem használni. Most mikor épp egy kívánatos színt találtam a Hataka kínálatában, nem volt kérdés melyik típusából fogom azt kipróbálni. I. Kialakítás: Érdekes, hogy a sima akrilokhoz hasonlóan a Lacquer -nél is maradtak a csepegtetős flakonnál. Előnye, hogy kényelmes az adagolás, hátránya hogy ezek az adagoló-csőrök sokszor elrepednek, és onnantól kifolynak a menetbe. Nekem most hat darab jött, ebből kettő repedten. Persze a többi gyártó egymással kompatibilis csepegtetős flakonjától méretben eltér, így azokból nem cserélhető, vagy pótolható a hibás alkatrész. A felkeveréshez gyárilag keverő golyó van a flakonban. A hígító flakonja is érdekes, mert (a festékektől eltérően) nincs rajta csőr. Pedig praktikus lenne a hígítási arányt ugyanakkora csőrön csepegtetve kimérni, mint a festéket. A festékes flakon csőrét belepróbáltam a hígítós flakonba, és szorulva ugyan de bele lehet erőltetni. A festékes flakon kupakjának a menetje is megegyezik a hígítós flakon menetével, így elvileg le is lehetne zárni. II. Ismerkedésünk második lépése a hígító próba volt: A Mr.Hobby Aqueous Thinner -t (világos kék címkés hígító) az esetemben a htk-c087 festékébe kevertem, amitől az összeugrott, begumisodott. Ugyanezt a htk-c087 festéket a Mr.Color Thinner (sötétkék címkés) hígítójával vegyítettem, és szemmel láthatóan kitűnően boldogult vele. Később megvettem a saját Hataka Laquer hígítót, persze azzal is hibátlan működött. III. Festés próba: Kb. 1 perces felrázás után, olyan másfélszeres arányban Mr.Color Thinner (sötétkék címkés) hígítót adtam hozzá, és a szokásos 1,2bar körüli nyomáson elkezdtem vele permetezni a 3x3cm -es fényes fehér műanyag lapocskáimat. A fújás során többször megálltam, és megnéztem az addigi állapotot. Az első észrevétel, hogy rövid úton szárad. A szobában kb. 26-27°C lehetett, ami nem ideális. A továbbiak során a Gunze (sárga címkés) Leveling Thinner -jét használtam hígításra. Ezzel is tapasztaltam, hogy a megfelelő terülés érdekében nagyon közelről 3-5 cm érdemes fújni. A kapott felületet szemlélve a festék minősége jobb az átlagos akriloknál, de a Gunze termékeihez képest valamivel nagyobb festékszemcsékkel rendelkezik. Kezelhetősége véleményem szerint jó. Elvégeztem még a Hataka hígítójával is a fújási próbákat, és sem érzékelhető száradási, sem terülési különbséget nem tapasztaltam a Gunze hígítójához képest. A szaga viszont a Hataka -nak barátibb. IV. keverési, kompatibilitási próbák hosszú sora alapján….. Következtetések hígítóra: A Hataka Lacquer, a Gunze C (Lacquer), és a Tamiya Lacquer hígítható a Hataka Thinner -rel A Gunze C (Lacquer), és a Tamiya Lacquer hígítható Gunze (kék címkés) Mr.Color Thinner -rel A Hataka Lacquer csakis önmagában hígítható Gunze (kék címkés) Mr.Color Thinner -rel Következtetések hígított keverékekre: A Hataka Lacquer keverhető a Gunze C (Lacquer) -jével ha Hataka a hígító A Hataka Lacquer nem keverhető a Gunze C (Lacquer) -jével ha Gunze a hígító, mert becsomósodik a keverék A Hataka Lacquer keverhető a Tamiya Lacquer -jével ha Hataka a hígító A Hataka Lacquer nem keverhető a Tamiya Lacquer -jével ha Gunze a hígító, mert csomósodik a keverék A Gunze C (Lacquer) keverhető a Tamiya Lacquer -jével ha Hataka a hígító A Gunze C (Lacquer) keverhető a Tamiya Lacquer -jével ha Gunze a hígító Érdemes lehet körbenézni a gyártó oldalán, mert érdekes témákat dolgoznak fel a termékkínálatukkal. Üdv.: pmheros | |||||
borisz | Adatlap | 662353 | 2019. augusztus 17. 12:54 | ![]() | |
Köszi! Igazából csak eszembe jutott, hogy van egy kabinbelső szín, aminek nincs "gazdája", aztán elővettem az elfekvő MiG-emet, hogy hátha. Amúgy köszi, ez is érdekes, hogy milyen nehéz eltalálni ezeket a szürke kabinszíneket pl. a 15-nél. | |||||
pmheros | Adatlap | 662350 | 2019. augusztus 17. 11:55 | ![]() | |
Elsőre nem igazán értettem miért fontos a c392 színe. Viszont ha az a kérdés, hogy miből lehetne kihozni a Mig-15 -ös színét, akkor már inkább tudok tippelgetni. Van pár fotóm (nem tudom honnan), ahol egy sötét helyen vaku fénye alatt fotózták a kabint. Hasonlóan, én is egy sötét szobában vaku alatt lőttem képet a festékeimről. (Megj.: a festékeim kupakjára ki van fújva a beltartalom, így kb az mutatja, ami tényleg benne van.) Ez a módszer teljesen alkalmatlan egy szín meghatározására. Ha az általam feltett kérdésre más nem ad válaszként egyetlen lehetséges színt sem, akkor a saját Mig-15 -ösöm kabinját ez alapján festeném ki: Ha egy színből akarnám megoldani, akkor c115 (=h067). Ha kevésbé használt állapotban képzelném el, akkor c115 -öt keverném c074 -el ízlés szerint. (Egyébként érdekes, mert a padlón kikandikáló sárga alapozón változik meg a kék színe ebbe a furcsa zöldes irányba.) Nem, nem abszolút a színem, és biztos voltak különbségek az egyes gyártott repülők kabinja közt, ráadásul még viseletes is, de összahatásban nekem megfelelne. Üdv.: pmheros | |||||
borisz | Adatlap | 662335 | 2019. augusztus 16. 23:47 | ![]() | |
...Vagy H-067? (De jó lenne egy szerkesztés gomb...) | |||||
borisz | Adatlap | 662334 | 2019. augusztus 16. 23:45 | ![]() | |
Újra eszembe jutott a dolog. Esetleg MiG-15? www.google.com/search Vagy ha nem, akkor mi lehet a MiG-15? Az Eduard H-308-at meg, de nekem túl világosnak tűnik? Esetleg C-074? Vagy fölösleges így rágörcsölni, mert valami világos kékesszürke és kész? | |||||
pmheros | Adatlap | 662061 | 2019. augusztus 8. 18:39 | ![]() | |
sárkányos | Adatlap | 662060 | 2019. augusztus 8. 18:16 | ![]() | |
Caola acetonmentes körömlakk lemosó. | |||||
pmheros | Adatlap | 662057 | 2019. augusztus 8. 17:30 | ![]() | |
Üdv! Aki használ Alclad II Aqua Gloss Clear ALC600 lakkot (a gyári tisztítón kívül), ő milyen löttyel takarítja a pisztolyát utána? Előre is köszönöm. Üdv.: pmheros | |||||
borisz | Adatlap | 662004 | 2019. augusztus 5. 18:56 | ![]() | |
Köszi. Ettől tartottam, ebben sorrendben. | |||||
pmheros | Adatlap | 661983 | 2019. augusztus 5. 06:35 | ![]() | |
Üdv! Lehet csak a fény beesési szöge miatt, de a jobb szárnyvégen messze nem olyan határozottak a panelvonalak. Az hogy nem látszik a rajzolat azért van, mert a bemosó folyadékod pigmentjei nem tudnak egy határozott vonalon koncentrálódni, mert nincs hozzá megfelelő "árok", ami együtt tartaná őket. Ez fröcsöntési hiba lehet. A vastag festéssel is el lehet érni, hogy a panelvonalak feltöltődjenek, sekéllyé válljanak. Az, hogy nem szalad ugyanúgy a panelező folyadékod, annak lehet oka, hogy az alapfestés túl érdes lett, a lakkozás pedig nem tudja ezt rendesen kompenzálni. Szárny lemosás, panelvonal mélyítés, újra festés. Vagy jó lesz így is. Üdv.: pmheros | |||||
borisz | Adatlap | 661977 | 2019. augusztus 4. 22:55 | ![]() | |
Sziasztok! Elakadtam a célegyenesben. Olajfestékkel panelezek. Nagyjából jól szalad a vonalakban, megül, stb., kivéve az egyik szárnyon. Még úgy is, hogy ugyan azt a keveréket kicsit arrébb odaérintem, egyből szalad a helyére, de a képen látható jobb szárnyon egyszerűen nem hajlandó tenni a dolgát. Ha átkenem az egészet a híg löttyel, száradás után letörlöm az egészet, holott máshol simán megmaradt a helyén és szép rajzolatot adott. Hol ronthattam el? Mit lehet tenniM | |||||
borisz | Adatlap | 661976 | 2019. augusztus 4. 22:49 | ![]() | |
Én etanollal hígítom rendesen. Esetleg abból még több? | |||||
fulgyu | Adatlap | 661919 | 2019. augusztus 2. 22:16 | ![]() | |
Sziasztok! Mivel lehet a Tamiya X-23,X-24, átlátszó lakkokat hígítani ha besűrösödött? | |||||
borisz | Adatlap | 661912 | 2019. augusztus 2. 13:54 | ![]() | |
Itt is jó párszor volt téma, de felőlem... | |||||
Zoli | Adatlap | 661911 | 2019. augusztus 2. 13:13 | ![]() | |
Talán nem keverted fel rendesen. Régebben én is jártam így Humbrol lakkal. Egy ismerősnél Revell lakkot fújtam a Gunze festékre és tökéletes volt. De ettől még itthonra Gunze lakkot vettem. z | |||||
borisz | Adatlap | 661910 | 2019. augusztus 2. 13:02 | ![]() | |
Vagy pókhálóként, száradva jön ki a festékszóróból, vagy kb sosem szárad meg rendesen. Ez is, meg a fényes lakkjuk is. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 661906 | 2019. augusztus 2. 10:46 | ![]() | |
Nekem az 1:1-2:1 (higító:lakk) jött be, de kizárólag a saját Revell higítóval. Nem akrillól beszélünk, ugye? @Borisz: szerintem nem hulladék. Miért hulladék szerinted? | |||||
borisz | Adatlap | 661903 | 2019. augusztus 2. 09:07 | ![]() | |
Sehogy! Az egy hulladék, ha nem akarod tönkretenni a maketted, ne használd! | |||||
Miggyuri | Adatlap | 661899 | 2019. augusztus 2. 07:27 | ![]() | |
Kérdés: Milyen arányban hígítsam a matt lakkot, ha pisztollyal szeretném felvinni? Revell Matt 2-ről van szó. | |||||
medor | Adatlap | 661842 | 2019. július 31. 00:16 | ![]() | |
Szia 'pigasos78'! 1943 után a 'modified ANA611' színt használták az amerikai gépekben. Ezért a Thunderjet fülkéjébe a 'Zoli' által javasolt szín FS.34151 a jó. Ide viszont a Humbrol 151-et használnám az általa javasolt Humbrol 158 helyett. (Viszont 'Z63' gondolata sem utolsó!NEKED feleljen meg a szín!) Off: Sajnos nem találtam meg az általad keresett Sidewinder pilont a Sabre-hoz. | |||||
Z63 | Adatlap | 661839 | 2019. július 30. 23:46 | ![]() | |
Hello! Ugyanúgy sárgával feketével játssz! Fehérrel, vagy szürkével sápaszthatod, ha kell. Pontos árnyalatot úgysem érdemes keverned, mert a kabinbelsőbe való színt veszettül világosítani kell, hogy árnyékolhasd és jól mutasson. Jellegében legyen olyan. A zsűri sem FS kártyával nézi, hanem az összhatás számít. És unásig ismétlem, üljünk neki, szánjunk rá pár estét, szedjünk elő minden festéket,kevergessünk! Pár csík fehér sztirolra kipötyögtetjük a színeket, ráírjuk, mi az. Aztán egy palettán elkezdünk kevergetni. Ha megtetszik egy szín, aláírjuk, milyen színekből kevertük, ennyi! Nem ördögtől való ez a dolog! Üdv, Z63 | |||||
borisz | Adatlap | 661838 | 2019. július 30. 23:36 | ![]() | |
Szerintem a második képen int. gr. van. | |||||
pigasos78 | Adatlap | 661835 | 2019. július 30. 22:38 | ![]() | |
Koszi! Lehet, hogy tényleg bronz green lesz az... Ahhoz van keverési ötleted? | |||||
Zoli | Adatlap | 661828 | 2019. július 30. 19:48 | ![]() | |
Egy külföldi fórum szerint Dull Green is lehetett, és nekem is a Bronze Green jutott eszembe róla, de ez nem csak tengerészeti gépeknél fordult elő? És az egyéb belső terek alapozójának megfelelő Zinc Chromate sárgához tudnál ajánlani valami keverési arányt? A Gunze akriljai közt nincs ilyen szín, de ennél a márkánál maradnék. z | |||||
Vadász | Adatlap | 661826 | 2019. július 30. 19:36 | ![]() | |
három rész sárga, egy rész fekete. Azért nem vagyok benne biztos, hogy Interior Green volt a kabin belső, lehetett az Bronz Green is. | |||||
Zoli | Adatlap | 661817 | 2019. július 30. 16:24 | ![]() | |
Lehet megadni keverési arányt, de ha olyan színjeid sincsenek, amiből keverni kell? Szerintem képek alapján keverj sötétzöldből indulva, világoszöld és sárga hozzáadásával, de mindig nézd a képeket közben. z | |||||
pigasos78 | Adatlap | 661816 | 2019. július 30. 16:11 | ![]() | |
Nem igazán vásárolnék egy pici cockpit miatt festéket, ezért gondolkodom keverésben. Hátha valakinek már sikerült egy közelit elérnie. (Bár gépenként sem voltak egyformák az árnyalatok). | |||||
Zoli | Adatlap | 661809 | 2019. július 30. 15:25 | ![]() | |
Elvileg a Humbrol 158 lenne ez a szín, vagy az FS.34151. z | |||||
pigasos78 | Adatlap | 661800 | 2019. július 30. 13:39 | ![]() | |
Szia. F-84G Thunderjet kabinhoz, és leginkább Humbrolból keverném. De megelégszek szimpla FS kódokkal is akár. :) | |||||
Zoli | Adatlap | 661780 | 2019. július 30. 09:12 | ![]() | |
Szia, Milyen típushoz kellene és milyen festékből kevernél? z | |||||
pigasos78 | Adatlap | 661778 | 2019. július 30. 08:44 | ![]() | |
Sziasztok! Srácok. Tud valaki írni nekem egy jó kis INTERIOR GREEN keverési receptet? Kevéske kell, ezért nem vennék gyári tégelyt. Köszi, Szabi | |||||
Sennás | Adatlap | 661734 | 2019. július 28. 20:29 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Előre is köszi!