<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24. |
Sennás | Adatlap | 671220 | 2020. április 8. 19:34 | ||
Sennás | Adatlap | 671219 | 2020. április 8. 19:32 | ||
Igen. Csávó milyen büszke(?) Te érted ezt a hiányzó kabintetőt--de bent az ülés szitut? | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 671218 | 2020. április 8. 19:30 | ||
Minden katapult-rendszerben meg van határozva, hogy a katapult-indító kart meghúzva hány mm elmozdulás után 1. kabintető ledobás beindítása 2. katapultálás beindítása Nagyon kicsi a különbség, így extra körülménytől eltekintve nem szokás a katapult-karral leválasztani a kabintetőt. Viszont lehet olyan helyzet, hogy csak a kabintetőt akarja ledobni a pilóta (pl. zárlat vagy kondi-rendszer hibája miatt füst jut a kabinba, sérülés miatt "pókhálós"-ra reped a kabintető vagy kondi-rendszer hibája miatt belülről jegesedik a kabintető és nem lát ki rendesen, stb.), pont ezért van külön csak kabintető-ledobást vezérlő kar/fogantyú, amivel nem kockáztat a pilóta szándékolatlan katapultálást. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 671217 | 2020. április 8. 19:30 | ||
Szia Kabintető vészledobás, nem katapultál csak a biztonság kedvéért ledobja a kabintetőt, egy esetleges géptörés esetén a pilóta ne szoruljon a gépbe. | |||||
sanyi | Adatlap | 671216 | 2020. április 8. 19:29 | ||
A második képen szereplő gépnek van egy múltja... Lásd a pár bevetési jelzést. | |||||
Sennás | Adatlap | 671215 | 2020. április 8. 19:21 | ||
Szia. Van még:) Nem egyedi eset(?) | |||||
PETI | Adatlap | 671214 | 2020. április 8. 19:01 | ||
Sennás | Adatlap | 671213 | 2020. április 8. 18:54 | ||
Zoli | Adatlap | 670565 | 2020. március 26. 11:13 | ||
Sennás | Adatlap | 667057 | 2019. december 24. 16:42 | ||
Sennás | Adatlap | 666310 | 2019. december 6. 08:25 | ||
Sennás | Adatlap | 665996 | 2019. november 29. 12:12 | ||
Zoli | Adatlap | 664892 | 2019. november 2. 16:06 | ||
PETI | Adatlap | 663984 | 2019. október 5. 13:35 | ||
UR-CAH üzemanyaghiány miatt: www.flightglobal.com/news/articles/fatalities-confirmed-after-an-12-crashes-in-lviv-461277/ | |||||
mercure47 | Adatlap | 663861 | 2019. október 2. 18:04 | ||
mercure47 | Adatlap | 663859 | 2019. október 2. 17:58 | ||
Sziasztok! A Nine o nine nincs többé. :( | |||||
Zoli | Adatlap | 663700 | 2019. szeptember 29. 07:24 | ||
Sennás | Adatlap | 663475 | 2019. szeptember 21. 09:10 | ||
Sennás | Adatlap | 663474 | 2019. szeptember 21. 08:22 | ||
Sennás | Adatlap | 663473 | 2019. szeptember 21. 07:21 | ||
Sennás | Adatlap | 663472 | 2019. szeptember 21. 07:20 | ||
Sennás | Adatlap | 663471 | 2019. szeptember 21. 07:16 | ||
slaviamarksman | Adatlap | 663363 | 2019. szeptember 16. 20:46 | ||
Tiszteletem kedves Makettezők , szomorú hír , magyar fiatalember vesztette életét : www.origo.hu/nagyvilag/20190914-14-embert-mentett-meg-a-halaltol-egy-magyar-pilota.html | |||||
Weizi | Adatlap | 661621 | 2019. július 25. 19:50 | ||
Sennás | Adatlap | 661618 | 2019. július 25. 18:53 | ||
Sennás | Adatlap | 661617 | 2019. július 25. 18:52 | ||
:) | |||||
Sennás | Adatlap | 661616 | 2019. július 25. 18:52 | ||
Sennás | Adatlap | 661615 | 2019. július 25. 18:50 | ||
Sennás | Adatlap | 660706 | 2019. június 26. 08:01 | ||
TAMÁS78 | Adatlap | 660702 | 2019. június 25. 22:53 | ||
Znos | Adatlap | 660669 | 2019. június 24. 19:56 | ||
https://24.hu/kulfold/2019/06/24/eurofighter-vadaszgep-osszeutkozott-lezuhant-nemetorszag/ | |||||
Weizi | Adatlap | 659544 | 2019. május 18. 08:53 | ||
A napokban egy iráni cicus is odalett! theaviationgeekclub.com/more-details-and-picture-of-the-recent-iriaf-f-14a-tomcat-crash/ | |||||
Sennás | Adatlap | 659534 | 2019. május 17. 20:20 | ||
trooper | Adatlap | 659018 | 2019. május 6. 07:16 | ||
Balesetnek írják le az esetet, a pilóta nem sérült. Amúgy 2017-ben történt. A kerekek szerintem a terheletlenség miatt "nyúltak meg". Tehát nem fotosopp, a ruszkik ilyet real-ben is képesek :) | |||||
medor | Adatlap | 659017 | 2019. május 6. 01:47 | ||
Szia! Furcsa kép.Forgasd el 180 fokkal!Ez inkább egy emelés közben lévő MiG-29 ami a hátára lett forgatva a fotón és sivatagos(?) tájba próbálták illeszteni. Nézd a függőlegeseket,vagy a futóműveket. | |||||
milesChristi | Adatlap | 659014 | 2019. május 5. 22:02 | ||
milesChristi | Adatlap | 659013 | 2019. május 5. 21:59 | ||
Sennás | Adatlap | 658645 | 2019. április 27. 08:37 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 658214 | 2019. április 14. 17:21 | ||
Ha a Japán partoktól 130-150km-re kutatnak, onnan az orosz terület van vagy 300km (hacsak nem a Csendes-óceáni oldalon csobbant a gép, mert akkor még messzebb vannak Szergejtől), úgyhogy túl sokat nem láthatnak. Viszont felderítő berendezés nemcsak fotós létezik, úgyhogy lehet hogy tényleg valami nagyon spec berendezéssel keresik a roncsot. | |||||
Sennás | Adatlap | 658203 | 2019. április 14. 15:40 | ||
Akkor az U2-es keresés is valami mást takar. Amikor"megfordul" be be fényképez valahová:) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 658201 | 2019. április 14. 15:20 | ||
A pilótát élve már úgyse találják meg, ma már szerintem a roncsmentés a valódi ok. Állítólag a partoktól kb. 130km-re tűnt el, azok már bőven bárki által látogatható/kutatható nemzetközi víznek számítanak, de ott már nagyon mély, több ezer m is lehet a tenger. | |||||
Sennás | Adatlap | 658192 | 2019. április 14. 12:04 | ||
És most szegény pilótát keresik ennyire eszeveszettűl vagy a 35ös roncsait mentenék? Amúgy ez nemzetközi vizeken történt, opció a guberálás ilyenkor? | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 658188 | 2019. április 14. 10:35 | ||
A gépből csak egy leszakadt függőleges vezérsíkot találtak meg még a kutatás elején, a pilóta sehol. Ebből nekem úgy tünik a gép egészben csapódhatott a tengerbe, a pilóta meg valószínűleg nem katapultált. | |||||
Sennás | Adatlap | 658186 | 2019. április 14. 10:10 | ||
Most akkor még a pilóta és a gép roncsai sincsenek meg? Pentagon has confirmed on Friday that high-altitude U-2 reconnaissance aircraft joins the search for F-35A fighter jet and missing Japanese pilot. According to the American military newspaper Stars and Stripes, the U.S. Air Force U-2 tactical reconnaissance plane has joined the search for Hosomi and the F-35A Lightning II fighter he was flying when it disappeared just before 7:30 p.m. Tuesday. | |||||
Sennás | Adatlap | 656728 | 2019. március 5. 18:15 | ||
Sennás | Adatlap | 656089 | 2019. február 20. 12:32 | ||
Imádom az ilyen felvételeket semmi nem látszik rajta:) index.hu/kulfold/2019/02/19/gyakorlatozas_kozben_utkozott_ket_indiai_vadaszgep/amp | |||||
sanyi | Adatlap | 654385 | 2019. január 18. 18:03 | ||
Klassz cikk. Leszállt az egyik, de közben mind a négy pilóta katapultált. Egyet kimentettek, de lehet, hogy kettőt. Öröm, az ilyen "cikket" olvasni - tökmindegy mi a téma. | |||||
páncélos | Adatlap | 654382 | 2019. január 18. 17:26 | ||
Sennás | Adatlap | 654380 | 2019. január 18. 14:10 | ||
Sennás | Adatlap | 654025 | 2019. január 11. 10:50 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
Korrekt válasz. Köszi