/ Fórumok /

Repülőgép-szerencsétlenségek

A média időnként kissé <úlozza a számára érdekes részleteket, a lényeget meg elhallgatja. Nem is beszélve a sok badarságról...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24.
Sennás 671239 2020. április 9. 08:41
Válasz erre
Figyelj az I.VH-ban is kabriókkal repültek:)
Sennás 671238 2020. április 9. 08:39
Válasz erre
A civil "motor" nem bírja az Orosz légvédelmi lövedékeket:)
Köszi a választ!
Joci.kun 671237 2020. április 9. 08:35
Válasz erre
Ha jól olvastam anno, meg jól is emlékszem, akkor az A-10 sérülés-álló tervezésekor az is szempont volt, hogy pl. hibás futóművel is le tud szállni. Azért is lóg ki a kerék behúzott állapotban is. Pont mint a képen. Viszont a várhatóan keletkező füst,tűz,por miatt dobta le a pilóta a plexit. De nem katapultált, mert az szinte tuti gépveszteség is, így meg javítható maradt.
Pirate 671236 2020. április 9. 07:36
Válasz erre
Majdnem, ismereteim szerint:
Az A-10-ben a GE TF-34 típus van (ez van mg pl:S-3 Viking-ben is és ha jól tudom akkor a RQ-170 Sentinel-be is ezt építették be.)
A CRJ-ben a GE CF-34 típus van ami a fenti hajtómű civil változata, a TF-34-ből lett továbbfejlesztve...
Alapjaiban (elrendezés méretek, felépítése...) gyakorlatilag megegyeznek, hogy pontosan mi a kettő között különbség azt nem tudom.
üdv:
Pirate
zsocate 671235 2020. április 8. 23:54
Válasz erre
Ha megjön a jó idő, a pilóta egyszerűen cabrióvá alakítja a repcsit. Menőzik a csajoknak.
Sennás 671232 2020. április 8. 21:49
Válasz erre
Screenshot_20200408-214553_Chrome
Screenshot_20200408-214553_Chrome
Screenshot_20200408-214620_Chrome
Screenshot_20200408-214620_Chrome
Screenshot_20200408-214656_Chrome
Screenshot_20200408-214656_Chrome

Nem ez a legtutibb crash dio?:)
Sennás 671230 2020. április 8. 21:43
Válasz erre
PETI igaz hogy az A-10ben lévő hajtómű ugyan az(?) mint a CRJ-ben van
PETI 671229 2020. április 8. 21:35
Válasz erre
És még ráadásul a legjobb fotó is!
PETI 671228 2020. április 8. 21:34
Válasz erre
Köszi még ezeket is! Tényleg jó téma, teccik.
Sennás 671220 2020. április 8. 19:34
Válasz erre
Sennás 671219 2020. április 8. 19:32
Válasz erre
Igen. Csávó milyen büszke(?)
Te érted ezt a hiányzó kabintetőt--de bent az ülés szitut?
Rumcájsz_52 671218 2020. április 8. 19:30
Válasz erre
Minden katapult-rendszerben meg van határozva, hogy a katapult-indító kart meghúzva hány mm elmozdulás után
1. kabintető ledobás beindítása
2. katapultálás beindítása
Nagyon kicsi a különbség, így extra körülménytől eltekintve nem szokás a katapult-karral leválasztani a kabintetőt. Viszont lehet olyan helyzet, hogy csak a kabintetőt akarja ledobni a pilóta (pl. zárlat vagy kondi-rendszer hibája miatt füst jut a kabinba, sérülés miatt "pókhálós"-ra reped a kabintető vagy kondi-rendszer hibája miatt belülről jegesedik a kabintető és nem lát ki rendesen, stb.), pont ezért van külön csak kabintető-ledobást vezérlő kar/fogantyú, amivel nem kockáztat a pilóta szándékolatlan katapultálást.
mirazsmarci 671217 2020. április 8. 19:30
Válasz erre
Szia

Kabintető vészledobás, nem katapultál csak a biztonság kedvéért ledobja a kabintetőt, egy esetleges géptörés esetén a pilóta ne szoruljon a gépbe.
sanyi 671216 2020. április 8. 19:29
Válasz erre
A második képen szereplő gépnek van egy múltja... Lásd a pár bevetési jelzést.
Sennás 671215 2020. április 8. 19:21
Válasz erre
Screenshot_20200408-191953_Chrome
Screenshot_20200408-191953_Chrome
1586365007433
1586365007433
1586365020435
1586365020435

Szia. Van még:)
Nem egyedi eset(?)
PETI 671214 2020. április 8. 19:01
Válasz erre
Köszi a képet!
Hogy jól nézzen ki diorámában. :)
Sennás 671213 2020. április 8. 18:54
Válasz erre
Screenshot_20200408-185026_Chrome
Screenshot_20200408-185026_Chrome

Ez mai "The A-10C sitting on its belly on the runway at Moody AFB"

Kabintető miért hiányzik? Van(lehet) olyan elindítom a katapúltálási folyamatot--lerobban a kabíntető--de az ülés már nem lövödik ki?
Zoli 670565 2020. március 26. 11:13
Válasz erre
Sennás 667057 2019. december 24. 16:42
Válasz erre
Sennás 666310 2019. december 6. 08:25
Válasz erre
Sennás 665996 2019. november 29. 12:12
Válasz erre
Zoli 664892 2019. november 2. 16:06
Válasz erre
PETI 663984 2019. október 5. 13:35
Válasz erre
mercure47 663861 2019. október 2. 18:04
Válasz erre
mercure47 663859 2019. október 2. 17:58
Válasz erre
Sziasztok!
A Nine o nine nincs többé. :(
Zoli 663700 2019. szeptember 29. 07:24
Válasz erre
Sennás 663475 2019. szeptember 21. 09:10
Válasz erre
Sennás 663474 2019. szeptember 21. 08:22
Válasz erre
Sennás 663473 2019. szeptember 21. 07:21
Válasz erre
Sennás 663472 2019. szeptember 21. 07:20
Válasz erre
Sennás 663471 2019. szeptember 21. 07:16
Válasz erre
slaviamarksman 663363 2019. szeptember 16. 20:46
Válasz erre
Tiszteletem kedves Makettezők ,
szomorú hír , magyar fiatalember vesztette életét :
www.origo.hu/nagyvilag/20190914-14-embert-mentett-meg-a-halaltol-egy-magyar-pilota.html
Weizi 661621 2019. július 25. 19:50
Válasz erre
Sennás 661618 2019. július 25. 18:53
Válasz erre
1564073315863
1564073315863
Screenshot_20190725-184721
Screenshot_20190725-184721

Na!
Sennás 661617 2019. július 25. 18:52
Válasz erre
:)
Sennás 661616 2019. július 25. 18:52
Válasz erre
Sennás 661615 2019. július 25. 18:50
Válasz erre
Sennás 660706 2019. június 26. 08:01
Válasz erre
TAMÁS78 660702 2019. június 25. 22:53
Válasz erre
Znos 660669 2019. június 24. 19:56
Válasz erre
https://24.hu/kulfold/2019/06/24/eurofighter-vadaszgep-osszeutkozott-lezuhant-nemetorszag/
Weizi 659544 2019. május 18. 08:53
Válasz erre
Sennás 659534 2019. május 17. 20:20
Válasz erre
Screenshot_20190517-201809
Screenshot_20190517-201809

F16-os vadászgép egy raktárépületbe csapódott Kaliforniában
trooper 659018 2019. május 6. 07:16
Válasz erre
mig
mig

Balesetnek írják le az esetet, a pilóta nem sérült. Amúgy 2017-ben történt. A kerekek szerintem a terheletlenség miatt "nyúltak meg". Tehát nem fotosopp, a ruszkik ilyet real-ben is képesek :)
medor 659017 2019. május 6. 01:47
Válasz erre
Szia!
Furcsa kép.Forgasd el 180 fokkal!Ez inkább egy emelés közben lévő MiG-29
ami a hátára lett forgatva a fotón és sivatagos(?) tájba próbálták illeszteni.
Nézd a függőlegeseket,vagy a futóműveket.
milesChristi 659014 2019. május 5. 22:02
Válasz erre
milesChristi 659013 2019. május 5. 21:59
Válasz erre
Sennás 658645 2019. április 27. 08:37
Válasz erre
Screenshot_20190427-071816
Screenshot_20190427-071816

Nem igazán baleset ez de érdekes "pozícióban" pihen ez a 29es. Lehetséges egy szélvihar borította fel? Állóhejen nem szokták kispanizni a gépeket?
Rumcájsz_52 658214 2019. április 14. 17:21
Válasz erre
Ha a Japán partoktól 130-150km-re kutatnak, onnan az orosz terület van vagy 300km (hacsak nem a Csendes-óceáni oldalon csobbant a gép, mert akkor még messzebb vannak Szergejtől), úgyhogy túl sokat nem láthatnak. Viszont felderítő berendezés nemcsak fotós létezik, úgyhogy lehet hogy tényleg valami nagyon spec berendezéssel keresik a roncsot.
Sennás 658203 2019. április 14. 15:40
Válasz erre
Akkor az U2-es keresés is valami mást takar. Amikor"megfordul" be be fényképez valahová:)
Rumcájsz_52 658201 2019. április 14. 15:20
Válasz erre
A pilótát élve már úgyse találják meg, ma már szerintem a roncsmentés a valódi ok. Állítólag a partoktól kb. 130km-re tűnt el, azok már bőven bárki által látogatható/kutatható nemzetközi víznek számítanak, de ott már nagyon mély, több ezer m is lehet a tenger.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24.