/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
Sennás 663587 2019. szeptember 24. 21:08
Válasz erre
Ahogy Sherman is mondja elvegyűlni a rombuszok között:)
Sherman 663586 2019. szeptember 24. 20:49
Válasz erre
Az ellenség járművein terepszínű rombuszok vannak?
laja 663569 2019. szeptember 24. 12:52
Válasz erre
Ne má! Ez mi? Minek neked a terep tarka f...z?:-)
Sennás 663568 2019. szeptember 24. 12:30
Válasz erre
1569320591233
1569320591233

Ez!
Sennás 663567 2019. szeptember 24. 12:28
Válasz erre
És egy közelebbi:)
Sennás 663566 2019. szeptember 24. 12:28
Válasz erre
1569320459301
1569320459301

1:35ös terepmintás járműhöz keresnénk ilyen "pélócamo" sablont:)
Joci.kun 662265 2019. augusztus 14. 20:31
Válasz erre
FB_IMG_1565807321149
FB_IMG_1565807321149

Egy kiegészítés a "Makett újdonságok"-hoz. :)
Sherman 661324 2019. július 16. 09:25
Válasz erre
Azért lehet, hogy a gép felszállását (valós időben) műhold közvetítésen nézegető orosz hírszerző tiszt, csak legyintet, mert a pentagonban kiadott bevetési parancsot, az adott gép karbantartási jegyzőkönyvét, a pilóták és családtagjaikat tartalmazó mappákat már kielemezte és iktatta. Már csevegett a felküldött elfogó (megfigyelő) vadászgép pilótájával. Ja, és az egész közben tetris-ezet. :-)))
sanyi 661314 2019. július 15. 20:55
Válasz erre

Igen, erről már én is hallottam!:)
Az oroszok majd akkor lesznek egy szinten, ha ilyen technológia lesz a Kreml urának leltárában. Egy bevetésen, egy gép, egy egész repteret tarol le, az adott légierőt visszabombázva a repülés előtti időkbe - teszi mindezt lopakodva, egy óceánt átrepülve... Persze tudjuk, a Tu-95/22M/160 is képes erre - atomtöltettel.
Amúgy baromi elgondolkoztató a kép, hogy tényleg totál elpusztít mindent kb. 15 másodperc alatt - ennyi idő alatt indul el a 80db GBU. Az ellenségnek az egyik pillantban van egy klassz, felszerelt reptere, egy perc múlva pedig csak ócskavas és betontörmelék. Enyhén lesokkolná a túlélő személyzetet...
Továbbra sem nézem le a keleti technikát, pl. a "monti" bringámat egy orosz "tajgarombolóra" cseréltem le, orosz/szovjet kéziszerszámaim vannak, de...
f2d 661268 2019. július 14. 16:24
Válasz erre

A fém színek kedvelőinek a Phantomról sem kell lemondaniuk.
sanyi 661240 2019. július 13. 18:09
Válasz erre
Hali!
Valóban, az sem rossz, jogos az észrevétel. Mondjuk szerintem a kevesebb fegyverzet és a kisebb hatótáv miatt én a Sassal inkább egyenrangúnak tartom.
Zoli 661227 2019. július 13. 13:11
Válasz erre
Szia,
Ojjé tárgyilagosság! Teljes mértékben egyet értek, de azért az F-35 is van már annyira használható állapotban, hogy nem hiányozhat a lista elejéről.
z
lukasan 661226 2019. július 13. 13:05
Válasz erre
Micsodaaa!
Az orosz technika a világon a legjobb! Nekik nem kacsa, hanem sárkány-vezérsíkjaik vannak. Nem AESA radarjuk van hanem EZ A Radar! És már 500 éve feltalálták a vezetéknélküli telefont. Ezt leletekkel is tudják bizonyítani :).
sanyi 661223 2019. július 13. 10:48
Válasz erre
Szia!
Csak óvatosan az ilyen kifejezéssel, mint potens típus, mert kapásból az erő sötét oldalán találod Magad, hiszen a Flanker család sokkkal jobb, mert ennek nincs kacsavezérsíkja...:) Amúgy totál igaz a megállapításod, egyszerűen a bolygó 2. legjobb gépe - az F-22 után.
Egyébként imádom az orosz technikát, de legyünk tárgyilagosak...
zkalos 661210 2019. július 13. 07:53
Válasz erre
Jó kis F-15E videó, érdemes megnézni !

www.thedrive.com/the-war-zone/26681/tear-through-the-sky-in-the-cockpit-of-an-f-15e-strike-eagle-in-this-exhilarating-video
És egy cikk az új Amcsi AN/ASQ-236 "Dragon's Eye" AESA radaros felderítő konténerről, amit mostanában kezdtek el felrakni az F-15E madarakra. Még mindig potens és nélkülözhetetlen típus.

www.thedrive.com/the-war-zone/28924/nearly-all-f-15es-photographed-arriving-in-middle-east-carried-dragons-eye-radar-pods
pecso 661207 2019. július 12. 21:11
Válasz erre
Pár kép a trentói Caproni repülőgép Múzeumból.
Van néhány olyan gép, amelyből csak ez az egy példány létezik a világon...
www.facebook.com/photo.php
Rumcájsz_52 661131 2019. július 9. 22:45
Válasz erre
Nem kell ehhez átkelni a tengeren csak a La Manche csatornán, a Mach Loop mélyrepülési terepszakasz az Nagy-Britannia, azért is látni többek közt LN-farokkódú F-15-öket is Lakenheath-ből.
R.
vlevi 661129 2019. július 9. 21:59
Válasz erre
vlevi 661128 2019. július 9. 21:57
Válasz erre
Azt ugye tudod, hogy nem kell átkelni emiatt a tengeren.
Svájcban is történik néha ilyen :)
www.youtube.com/watch
Kferro 661127 2019. július 9. 19:33
Válasz erre
Jelentkezzen, aki nem nézné meg ezt élőben. :D
Sennás 661126 2019. július 9. 17:33
Válasz erre
És amikor a repcsi "alattad repül" nagyon dúrva!

youtu.be/JultKcPcKjk
Sennás 661125 2019. július 9. 17:04
Válasz erre
romsitsa 660886 2019. július 2. 11:18
Válasz erre
Azért nem semmisítették meg, mert ezeken nem volt (nincs?) önmegsemmisítő, csak a motort lehet leállítani, azt viszont indás után valahány másodpercig szintén nem lehet megtenni.
Az oroszok szerint egyébként kiürített területen zuhant le. Mondjuk pár száz tonna erősen mérgező hajtóanyag kiürített területen sem lehet "vicces".

Üdv

Á
sanyi 660877 2019. július 1. 20:28
Válasz erre
Szerinted, ha a felszállás után 6 másodperccel robbantják, mi marad az indítóállásból? A Kremlben lett volna pár betorzult arc, abban biztos lehetsz... Egyrészt várták, hogy hátha sikerül megmenteni, aztán már azt várhatták, hogy elhagyja a területet és ne okozzon kárt a robbantás után. Keress rá, hogy mekkora a felszálló tömege - no és ez az indítóállásra/kiszolgáló egységekre visszahullik...
Sennás 660876 2019. július 1. 20:13
Válasz erre
Hát első megnézésre is látni az 5-7mp-ben nem gyorsúl rendesen, a 20mp után meg már "csavarodik" el. Ennek nem lehet(ett)jó vége.
sanyi 660874 2019. július 1. 19:57
Válasz erre
Szerinted mennyibe került ez a tüzijáték? A "gyerekek" vártak, hátha sikerül visszaállnia a korrekt irányba.
Sennás 660872 2019. július 1. 19:48
Válasz erre
Sennás 660871 2019. július 1. 19:45
Válasz erre
Ezt gyerekek a 13mp-ben miért nem semmisítették meg? Mire vártak hogy szintbe áll és megy a holding:)?

pictureshistory.blogspot.com/2010/09/wehrmacht-german-soldiers-part-6.html
Sennás 660389 2019. június 14. 10:56
Válasz erre
Az jó. És hol jöttek ki? Mert látod az ajtó be van zárva. Vagy odaszóltak utolsó zárja be maga után az ajtót:)
piratvitorla 660386 2019. június 14. 10:09
Válasz erre
Hárman voltak a fedélzeten, mindannyian megúszták. Talán szó szerint :)
piratvitorla 660385 2019. június 14. 09:38
Válasz erre
Status: Preliminary
Date: Friday 7 June 2019
Type: Silhouette image of generic AN2 model; specific model in this crash may look slightly different
Antonov An-2T
Operator: Unknown
Registration: UR-KAU
C/n / msn: 1G236-24
First flight:
Crew: Fatalities: 0 / Occupants:
Passengers: Fatalities: 0 / Occupants:
Total: Fatalities: 0 / Occupants: 3
Aircraft damage: Substantial
Location: Svyatoshyns'kyi District, Kiev ( Ukraine)
Phase: Unknown (UNK)
Nature: Unknown
Departure airport: ?
Destination airport: ?
Narrative:
An Antonov 2 crashed into a lake of a fish farm in Kiev's Svyatoshyns'kyi District and came to rest inverted, 100 m from the shore.
Sennás 660382 2019. június 14. 02:11
Válasz erre
A fülkében a tetőn vagy az a sok kocka ablak egyike se "Vészkijárat"? ott nem lehet kijutni?
Sennás 660379 2019. június 13. 22:13
Válasz erre
Még az ajtó is be van zárva,hát nem sok az esély hogy kimászott:(
PETI 660376 2019. június 13. 21:39
Válasz erre
250944
250944
250894
250894

Ő vajon mit csinált? És megúszta-e?
Sennás 660371 2019. június 13. 16:54
Válasz erre
Screenshot_20190613-164358
Screenshot_20190613-164358
Screenshot_20190613-164635
Screenshot_20190613-164635
Screenshot_20190613-164548
Screenshot_20190613-164548

Búvár kaland park--része ez a kiszuperált 747/200! Klassz:)
Sennás 660287 2019. június 10. 19:13
Válasz erre
De jó az ilyen ráérős emberkéknek:) de köszönöm
ssanyi 660282 2019. június 10. 17:24
Válasz erre
A vicc az hogy van!
A Mítoszírtók című műsorban volt ennek a bizonyítása, és ugyan sokadik alkalommal, de sikerült nekik is.
Sherman 660280 2019. június 10. 16:39
Válasz erre
Sennás 660277 2019. június 10. 13:06
Válasz erre
Sennás 660061 2019. június 2. 08:41
Válasz erre
Screenshot_20190602-064140
Screenshot_20190602-064140

Na a nyáron a Balcsi parton ezt kipróbálom:) Sz@ros pellenkába rejtem a zséét! Tuti-- csak nehogy másét vegyem fel és abba túrkáljak:(
laja 659863 2019. május 27. 12:40
Válasz erre
Ja a bomba nem szőrös ezért nem fél tőle.-)
Sennás 659862 2019. május 27. 12:02
Válasz erre
Piroska? Csak a farkastól fél:)
Sherman 659846 2019. május 26. 22:39
Válasz erre
Ez még így ennyi év távlatából is ijesztő. A kis hölgy nem tudja, hogy az egy bomba?
Sennás 659823 2019. május 26. 09:06
Válasz erre
Screenshot_20190526-081916
Screenshot_20190526-081916

Egy ritka talán utólag színezett kép Angliából
laja 659524 2019. május 17. 17:05
Válasz erre
Királyak ezek a szélkakasok!
De a mi kertes házunk tetejére Wright fivérek gépe passzolna, korban:-)
Az meg nem egy mutatós darab:-)
Sennás 659464 2019. május 16. 05:46
Válasz erre
Kinek van kertesháza? Soha jobb szélkakast:)

vintagewarbirdweathervanes.com/planes/
Sennás 658662 2019. április 27. 11:58
Válasz erre
téglatesó 658657 2019. április 27. 11:05
Válasz erre
jaja. Alighanem a tolólap tartójának az elemei takarják ki a görgőket.
Sennás 658656 2019. április 27. 10:33
Válasz erre
Meg a homlokpáncélon is van valami. Akkor lehet sima tolólapos csak le van szerelve?
téglatesó 658653 2019. április 27. 10:11
Válasz erre
Oberkierchen_1945
Oberkierchen_1945

Szerintem nem hiányoznak azok a görgők, ezen a nagyobb felbontású képen úgy néz ki, mintha az első két zsámolyra valami összekötő hidat raktak volna, az takarja ki a görgőket:
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.