<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Kajszi | Adatlap | 666199 | 2019. december 4. 09:49 | ||
f2d | Adatlap | 666129 | 2019. december 2. 15:10 | ||
Jónak tűnik: DACO matrica, állvány, utasablakok, eddig ez a kisebb méretű Revell-ekre nem volt jellemző. Én valószínű megveszem a ezt is, és a 21-est is. | |||||
Neo954 | Adatlap | 666112 | 2019. december 1. 23:02 | ||
Haverom megvette kint Ausztriában, a revell 320-asa és az Iron Maiden 747 után kész felüdülés volt neki a sorjamentesebb öntés. De ez a készlet is még mindig fényévekkel a Zvezda ultimate készletek mögött kullog sajnos. | |||||
f2d | Adatlap | 666110 | 2019. december 1. 21:30 | ||
f2d | Adatlap | 666052 | 2019. november 30. 16:03 | ||
sajti | Adatlap | 665737 | 2019. november 23. 09:04 | ||
Üdv! Keresek bontott, sérült, törött Boeing 747–100 makettet 1:144 méretben! Leginkább a szárnyakra lenne szükségem abból is leginkább a bal oldalira! Köszönöm! sajti73@gmail.com | |||||
Neo954 | Adatlap | 665620 | 2019. november 19. 19:39 | ||
Szia! Van maradék sárga Lufi matricám, de csak a felirat, embléma, és lajstrom, mert a többit felhasználtam az Embraer 190 Minions Jet-hez. Szívesen elküldöm neked a csak írj egy címet. :) | |||||
Neo954 | Adatlap | 665567 | 2019. november 18. 19:29 | ||
Tetszik nekem is az aeroflot festése, de annyit rakosgattam az etihad ívet, hogy meggyőzött. :D De amennyi aeroflot matricám marad a zvezda készletekből, egyszer csak ráragad valamelyik repülőmre. :D | |||||
zoli1989 | Adatlap | 665528 | 2019. november 18. 00:01 | ||
Ha csak a cirill betűn múlik. :) A kék festék pedig Newman "kollega" javaslatára Gunze H322 Phthalo Cyanine Blue. | |||||
f2d | Adatlap | 665488 | 2019. november 17. 16:31 | ||
Á, a cirill betűs az igazi. :) Melyik színnel festetted a kéket? | |||||
zoli1989 | Adatlap | 665482 | 2019. november 17. 14:27 | ||
Pedig egy Aeroflot is igazán szép lett volna! :) | |||||
Neo954 | Adatlap | 665453 | 2019. november 17. 08:33 | ||
Sziasztok! A Moskovia SSJ mellett épül egy Airbus A319-es is nálam. A készlet gyárilag egy revell A320 Etihad matricával. Eredeti elképzelésem Aeroflot lett volna, de inkább maradtam az Etihad-nál. A légitársaság két A319-ese közül az A6-EIE készül. A PW hajtóműveket a zvezda A320 készletéből kapja. Üdv.:Neo | |||||
Gabusch | Adatlap | 665286 | 2019. november 13. 11:27 | ||
Röviden a kérdésre, van. Az IL-62/IL-62M sugárfordító kérdésemre elég rendesen ki lett tárgyalva itt 2014. novemberétől. Ez jelenleg a 27. oldalon helyezkedik el. Az 571839-es (2014.11.13. 11:43) hozzászólással kezdődik, amin Fóka kolléga bemutatja a Zvezda IL-62M kitet. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 665283 | 2019. november 13. 07:33 | ||
Úgy tudom, hogy csak az IL-62M-en van. És (ahogy a lenti képen is látszik) csak a külső hajtóműveken (?)... | |||||
Sennás | Adatlap | 665280 | 2019. november 12. 22:37 | ||
csosza | Adatlap | 665275 | 2019. november 12. 21:00 | ||
Az Il-62-esen van sugárfordító? | |||||
Sennás | Adatlap | 665271 | 2019. november 12. 19:30 | ||
Pont kérdezni is akartam a leszállás egy dolog ( kétségtelen látványos) de felszállni onnét hogy gondolták? És akkor tényleg ott van évtizedek óta ott áll? | |||||
sanyi | Adatlap | 665269 | 2019. november 12. 18:30 | ||
Köszi az infót, igen aztán megtaláltam én is. Bravúros leszállás volt, az biztos!:) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 665248 | 2019. november 12. 15:25 | ||
Ez nem Sinsheim/Speyer. Ez egy mező, ami kicsit dombos is. A gép ma is ott van. | |||||
sanyi | Adatlap | 665232 | 2019. november 11. 20:48 | ||
Azta!:) Ez szerintem az egyik német múzeum, ahova egy An-22 is jött - hasonló technikás leszállással. Egyébként szerintetek így 2019-ben engedélyeznének egy ilyen leszállást? Még áthúzást sem, hiszen hangos és fészbúkozás közben megijed az ember... | |||||
milesChristi | Adatlap | 665231 | 2019. november 11. 20:27 | ||
Neo954 | Adatlap | 664420 | 2019. október 19. 19:25 | ||
Tibcsi | Adatlap | 664372 | 2019. október 18. 10:44 | ||
Tibcsi | Adatlap | 664371 | 2019. október 18. 10:43 | ||
Szia! Ha arra a színre gondolsz, ami a képen látható Tu-134 alja, akkor arra a Zvezda a 36440-et írta, de én inkább a 36375-öt használtam. Ezek a színek majdnem minden makettfesték gyártó kínálatában szerepelnek (a Revell-t kivéve...). | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 664370 | 2019. október 18. 09:19 | ||
Sziasztok! Kellene egy kis segítség a guruktól. A korai Malév Pantone 298 és "egérszürke" színének van makettfesték megfelelője, vagy keverni kell? | |||||
Frandzsi | Adatlap | 664218 | 2019. október 13. 14:26 | ||
Igen szépek gratulálok! | |||||
Neo954 | Adatlap | 664217 | 2019. október 13. 14:02 | ||
Frandzsi | Adatlap | 663626 | 2019. szeptember 26. 15:35 | ||
Frandzsi | Adatlap | 663625 | 2019. szeptember 26. 14:56 | ||
Pilatus | Adatlap | 663254 | 2019. szeptember 13. 13:49 | ||
csosza | Adatlap | 663149 | 2019. szeptember 10. 21:07 | ||
Régi mániám, össszegyűjteni a gyermekkorom kultikus Veb plasticart maketteket. Kaptam egy Il-18-art eléggé hiányos állapotban: Az összes motor és a hátsó szárnyak is hiányoznak. Kérem azon Kollégát, akinek összerakatlan állapotban van Il-18-asa, és hajlandó egy mintavétek erejéig kölcsönadni az adott alkatrészeket, jelentkezzen. A műgyantamásolat öntőformájának elkészítését követően megtisztítva és sértetlenül visszajuttatom az alkatrészeket. (Természetesen a posta- és egyéb költségeket állom) Köszönettel: roszapal@rosza.hu | |||||
Muzzy | Adatlap | 662636 | 2019. augusztus 26. 16:01 | ||
A légcsavar kb 700 km/h sebességig jó, utána baromi gyorsan veszíti az eleve kicsi hatásfokából. Ezeket az új elképzeléseket hosszú utakra nagy sebességre tervezik. itt rengeteget jelent a légellenállás csökkentése. Nem véletlen, hogy a B737 új szárnyat kapott a törzs gyakorlatilag maradt már NG változatokon is. 10% üzemanyag fogyasztás csökkentése érdekében az anyjukat is eladnák a légitársaságok. | |||||
Sennás | Adatlap | 662635 | 2019. augusztus 26. 14:09 | ||
A Turboprop megoldás jó kissebb/rövidebb úton repülő szem.szállitó vagy teher gépeknél,de "óceánjáró" gépekre már nem igazán.De sokkal szebb:) | |||||
laja | Adatlap | 662633 | 2019. augusztus 26. 13:57 | ||
Ez is király nagyon jól néz ki de szerintem ahhoz hogy ezek repülhessenek biztonságosan rengeteg számítógép és sosem látott rendszerek szükségesek. Amitől meg nyilván nagyon drágák lehetnek. Valószínűleg nem is gyorsabbak lényegesen a mostani gépektől. Főleg ha a tengeralattjáró propelleres légcsavarra gondolok. Akkor meg miért venne ilyen drága gépeket akármelyik légitársaság. Hisz a mostani gépekkel szemben kell hogy legyen valami előnyük a szépségükön kívül ahhoz hogy valaki megvegye őket. Vagy mit tudom én:-) Mondjuk a B-2-en és még egy két lopakodó gépen sincs függőleges vezérsík. De azok meg viszonylag kicsik és nem szállítanak utasokat. Úgyhogy elvileg repülhet de minden esetre nagyon fura. Nem tudom nem vagyok repülőgép expert csak találgatok meg következtetek :-) | |||||
Sennás | Adatlap | 662630 | 2019. augusztus 26. 11:58 | ||
Sennás | Adatlap | 662629 | 2019. augusztus 26. 11:38 | ||
Szeva. Igen jól néz ki. Kérdés miért turbólégcsavaros? Ez vajon fog-e repülni valaha? | |||||
laja | Adatlap | 662626 | 2019. augusztus 26. 10:11 | ||
Marha jól néz ki! De hogy tud ez repülni? Ilyen hátsó vezérsíkokkal, nincs is függőleges vezérsíkja. Mi ez? | |||||
newman | Adatlap | 662624 | 2019. augusztus 26. 09:37 | ||
Sziasztok! Keresek megvételre fel nem használt futószárakat, kerekeket a Zvezda 1/144-es Superjet és Il-86 dobozaiból. Üdv. Péter pjotrpontnewmankukacgmailpontcom | |||||
Frandzsi | Adatlap | 662088 | 2019. augusztus 9. 14:37 | ||
Sennás | Adatlap | 661566 | 2019. július 23. 18:19 | ||
Érdekes mint egy kondorkeselyű:) 380:) most írják az első sorozatú gépek szárnyain vannak repedések (?) azok mennyire veszélyesek, gondolom az üzemanyag még nem folyik ki rajtuk:) azt miért nem látjuk képen? Vagy csak "műszeres" repedés? Ha már látszik régen rossz. | |||||
sanyi | Adatlap | 661565 | 2019. július 23. 18:09 | ||
Érdekes lenne az biztos! Még ha meg is épül, vajon el is tudják adni? Annak idején az A-380-ra is nagyon rá voltak izgulva, aztán ha jól tudom, veszteséggel kell befejezni az egész gyártást... | |||||
Sennás | Adatlap | 661563 | 2019. július 23. 16:46 | ||
Gyerekek hogy ez valaha megépül-e vagy igen és fogjuk látni repülni kíváncsi lennék:) m.origo.hu/utazas/20190722-egeszen-furcsa-repulogeppel-rukkolt-elo-az-airbus.html | |||||
Gabusch | Adatlap | 661527 | 2019. július 22. 12:08 | ||
Anno láttam Ferihegyen, amikor idehozták bemutatni. Sokkal később voltam is benne Sinsheimben. Az - és a speyeri - múzeum szerintem kötelező darabok legalább egyszer. De már gondolkozom rajta, hogy vissza kéne menni így 13 év után, mert vannak újdonságok. | |||||
pmheros | Adatlap | 661525 | 2019. július 22. 12:01 | ||
Fóka | Adatlap | 661457 | 2019. július 20. 16:02 | ||
Fóka | Adatlap | 661456 | 2019. július 20. 16:00 | ||
Íme még 1 kép, az előbb ehelyett egy másik kétszer töltödött fel. | |||||
Fóka | Adatlap | 661455 | 2019. július 20. 15:57 | ||
Sziasztok! A figyelmetekbe szeretném ajánlani az orosz Revaro cég remek matricáit. Jó minőségű termékeik közt 1:100-as Plasticart és 1:144-es Zvezda makettekre való festések szerepelnek. Jól kezelhető alapanyagon szép és pontos matricát adnak 8-10 US$ körüli áron. Az egyes mintákat körbe kell vágni, mert a teljes ív egy nagy matrica, de ez nem jelent gondot. Az eBay-en mindig fent vannak a termékeik, Revaro hívószóra több oldalnyi jelenik meg. Én éppen egy Plasticart An-24-est fejeztem be az imént Tarom matricával. Ezzel a repülőgéppel utaztam 1977. nyarán a Budapest-Bukarest útvonalon, máig minden pillanatára emlékszem az élménynek. Fóka | |||||
zoli1989 | Adatlap | 660906 | 2019. július 3. 10:54 | ||
Nincs mit ! :) Itthon nem tudom mennyire sűrű darab, de talán feltűnhet egy-egy. Szerintem érdemes figyelni külföldön is. Ki lehet fogni nagyon jó áron ilyen nagyobb értékű maketteket. | |||||
Regal | Adatlap | 660899 | 2019. július 2. 21:41 | ||
Szia Zoli! Köszönöm a tippet! Úgy tudtam, hogy csak a Toko adta ki 1/72-ben... Üdvözlettel, Gábor | |||||
zoli1989 | Adatlap | 660884 | 2019. július 2. 10:44 | ||
Inkább a német ebay-en próbálj egyet elcsípni. Nincs vám, és ki lehet fogni olcsón egy kis szerencsével. www.ebay.de/itm/Eastern-Express-Antonov-74-AN-74-1-72/133092768208 |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Köszönöm előre is!