<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24. |
zkalos | Adatlap | 671287 | 2020. április 10. 20:14 | ![]() | |
Belülről a job oldali oldalpanel függőleges paneljéről nyitható, de nem csukható csak kívülről. Legalább is a DCS A-10C játékban így van, de elég autentikus a játék, én legalább is hiszek nekik. Előzmény: (671279) Sennás 2020. április 10. 17:11 | |||||
Sennás | Adatlap | 671279 | 2020. április 10. 17:11 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 671267 | 2020. április 10. 13:09 | ![]() | |
Szia! Lehet, hogy igaz, de ezt nem tudom. :) | |||||
Sennás | Adatlap | 671239 | 2020. április 9. 08:41 | ![]() | |
Figyelj az I.VH-ban is kabriókkal repültek:) | |||||
Sennás | Adatlap | 671238 | 2020. április 9. 08:39 | ![]() | |
A civil "motor" nem bírja az Orosz légvédelmi lövedékeket:) Köszi a választ! | |||||
Joci.kun | Adatlap | 671237 | 2020. április 9. 08:35 | ![]() | |
Ha jól olvastam anno, meg jól is emlékszem, akkor az A-10 sérülés-álló tervezésekor az is szempont volt, hogy pl. hibás futóművel is le tud szállni. Azért is lóg ki a kerék behúzott állapotban is. Pont mint a képen. Viszont a várhatóan keletkező füst,tűz,por miatt dobta le a pilóta a plexit. De nem katapultált, mert az szinte tuti gépveszteség is, így meg javítható maradt. | |||||
Pirate | Adatlap | 671236 | 2020. április 9. 07:36 | ![]() | |
Majdnem, ismereteim szerint: Az A-10-ben a GE TF-34 típus van (ez van mg pl:S-3 Viking-ben is és ha jól tudom akkor a RQ-170 Sentinel-be is ezt építették be.) A CRJ-ben a GE CF-34 típus van ami a fenti hajtómű civil változata, a TF-34-ből lett továbbfejlesztve... Alapjaiban (elrendezés méretek, felépítése...) gyakorlatilag megegyeznek, hogy pontosan mi a kettő között különbség azt nem tudom. üdv: Pirate | |||||
zsocate | Adatlap | 671235 | 2020. április 8. 23:54 | ![]() | |
Ha megjön a jó idő, a pilóta egyszerűen cabrióvá alakítja a repcsit. Menőzik a csajoknak. | |||||
Sennás | Adatlap | 671232 | 2020. április 8. 21:49 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 671230 | 2020. április 8. 21:43 | ![]() | |
PETI igaz hogy az A-10ben lévő hajtómű ugyan az(?) mint a CRJ-ben van | |||||
PETI | Adatlap | 671229 | 2020. április 8. 21:35 | ![]() | |
És még ráadásul a legjobb fotó is! | |||||
PETI | Adatlap | 671228 | 2020. április 8. 21:34 | ![]() | |
Köszi még ezeket is! Tényleg jó téma, teccik. | |||||
Sennás | Adatlap | 671220 | 2020. április 8. 19:34 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 671219 | 2020. április 8. 19:32 | ![]() | |
Igen. Csávó milyen büszke(?) Te érted ezt a hiányzó kabintetőt--de bent az ülés szitut? | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 671218 | 2020. április 8. 19:30 | ![]() | |
Minden katapult-rendszerben meg van határozva, hogy a katapult-indító kart meghúzva hány mm elmozdulás után 1. kabintető ledobás beindítása 2. katapultálás beindítása Nagyon kicsi a különbség, így extra körülménytől eltekintve nem szokás a katapult-karral leválasztani a kabintetőt. Viszont lehet olyan helyzet, hogy csak a kabintetőt akarja ledobni a pilóta (pl. zárlat vagy kondi-rendszer hibája miatt füst jut a kabinba, sérülés miatt "pókhálós"-ra reped a kabintető vagy kondi-rendszer hibája miatt belülről jegesedik a kabintető és nem lát ki rendesen, stb.), pont ezért van külön csak kabintető-ledobást vezérlő kar/fogantyú, amivel nem kockáztat a pilóta szándékolatlan katapultálást. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 671217 | 2020. április 8. 19:30 | ![]() | |
Szia Kabintető vészledobás, nem katapultál csak a biztonság kedvéért ledobja a kabintetőt, egy esetleges géptörés esetén a pilóta ne szoruljon a gépbe. | |||||
sanyi | Adatlap | 671216 | 2020. április 8. 19:29 | ![]() | |
A második képen szereplő gépnek van egy múltja... Lásd a pár bevetési jelzést. | |||||
Sennás | Adatlap | 671215 | 2020. április 8. 19:21 | ![]() | |
Szia. Van még:) Nem egyedi eset(?) | |||||
PETI | Adatlap | 671214 | 2020. április 8. 19:01 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 671213 | 2020. április 8. 18:54 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 670565 | 2020. március 26. 11:13 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 667057 | 2019. december 24. 16:42 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 666310 | 2019. december 6. 08:25 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 665996 | 2019. november 29. 12:12 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 664892 | 2019. november 2. 16:06 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 663984 | 2019. október 5. 13:35 | ![]() | |
UR-CAH üzemanyaghiány miatt: www.flightglobal.com/news/articles/fatalities-confirmed-after-an-12-crashes-in-lviv-461277/ | |||||
mercure47 | Adatlap | 663861 | 2019. október 2. 18:04 | ![]() | |
mercure47 | Adatlap | 663859 | 2019. október 2. 17:58 | ![]() | |
Sziasztok! A Nine o nine nincs többé. :( | |||||
Zoli | Adatlap | 663700 | 2019. szeptember 29. 07:24 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 663475 | 2019. szeptember 21. 09:10 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 663474 | 2019. szeptember 21. 08:22 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 663473 | 2019. szeptember 21. 07:21 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 663472 | 2019. szeptember 21. 07:20 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 663471 | 2019. szeptember 21. 07:16 | ![]() | |
slaviamarksman | Adatlap | 663363 | 2019. szeptember 16. 20:46 | ![]() | |
Tiszteletem kedves Makettezők , szomorú hír , magyar fiatalember vesztette életét : www.origo.hu/nagyvilag/20190914-14-embert-mentett-meg-a-halaltol-egy-magyar-pilota.html | |||||
Weizi | Adatlap | 661621 | 2019. július 25. 19:50 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 661618 | 2019. július 25. 18:53 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 661617 | 2019. július 25. 18:52 | ![]() | |
:) | |||||
Sennás | Adatlap | 661616 | 2019. július 25. 18:52 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 661615 | 2019. július 25. 18:50 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 660706 | 2019. június 26. 08:01 | ![]() | |
TAMÁS78 | Adatlap | 660702 | 2019. június 25. 22:53 | ![]() | |
Znos | Adatlap | 660669 | 2019. június 24. 19:56 | ![]() | |
https://24.hu/kulfold/2019/06/24/eurofighter-vadaszgep-osszeutkozott-lezuhant-nemetorszag/ | |||||
Weizi | Adatlap | 659544 | 2019. május 18. 08:53 | ![]() | |
A napokban egy iráni cicus is odalett! theaviationgeekclub.com/more-details-and-picture-of-the-recent-iriaf-f-14a-tomcat-crash/ | |||||
Sennás | Adatlap | 659534 | 2019. május 17. 20:20 | ![]() | |
trooper | Adatlap | 659018 | 2019. május 6. 07:16 | ![]() | |
Balesetnek írják le az esetet, a pilóta nem sérült. Amúgy 2017-ben történt. A kerekek szerintem a terheletlenség miatt "nyúltak meg". Tehát nem fotosopp, a ruszkik ilyet real-ben is képesek :) | |||||
medor | Adatlap | 659017 | 2019. május 6. 01:47 | ![]() | |
Szia! Furcsa kép.Forgasd el 180 fokkal!Ez inkább egy emelés közben lévő MiG-29 ami a hátára lett forgatva a fotón és sivatagos(?) tájba próbálták illeszteni. Nézd a függőlegeseket,vagy a futóműveket. | |||||
milesChristi | Adatlap | 659014 | 2019. május 5. 22:02 | ![]() | |
milesChristi | Adatlap | 659013 | 2019. május 5. 21:59 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 658645 | 2019. április 27. 08:37 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |