<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sennás | Adatlap | 670258 | 2020. március 16. 18:49 | ||
sanyi | Adatlap | 670257 | 2020. március 16. 18:39 | ||
British Airways-re emlékeztet. Ismerve az amcsi mentalitást - papírról is papírt és bizonylatot kell vinni, közben egy meglévő gépbe kell behúzni pár km kábelt és bútort berendezni - 2050-nél hamarabb nem látjuk a levegőben... Lásd KC-46... | |||||
Sennás | Adatlap | 670256 | 2020. március 16. 18:23 | ||
Nekik ez (IS)az. Figyelj 4év mire ebből lesz valami. | |||||
Daala | Adatlap | 670255 | 2020. március 16. 18:04 | ||
Ezek a fontos dolgok! | |||||
Sennás | Adatlap | 670254 | 2020. március 16. 17:52 | ||
Ebben a nagy káoszban sikerült Ámerikának kiválasztani az (ÚJ)AirForceOne gépet. Jól bevált 747est nem cserélik csak nagyobbra--meg ki tudja mi lesz benne(?) 2024re szolgálatba áll:) Mr Trump kiválasztotta a tuti festést a 4-ből. | |||||
Sennás | Adatlap | 670194 | 2020. március 14. 17:03 | ||
Inkáb érdekes cikk:) ki gondolná(?) m.mult-kor.hu/az-i-vilaghaborus-francia-sisakok-nagyobb-vedelmet-nyujtottak-mint-a-mai-amerikaiak-20200306 | |||||
Sennás | Adatlap | 670121 | 2020. március 12. 16:16 | ||
Látod ha néha végig olvasnám:) köszi | |||||
vackor | Adatlap | 670120 | 2020. március 12. 16:00 | ||
A kísérőszöveg szerint ugyanaz a reptér, de másik kifutópálya. | |||||
Sennás | Adatlap | 670117 | 2020. március 12. 15:49 | ||
Mondjuk azt a videót is megnézném amikor ez a gép-gondolom ugyan ide leszállt. Hmm elötte gyors sepregetés,talicska vagy átküldték más reptérre? | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 670112 | 2020. március 12. 12:54 | ||
Igen, a Mészáros és Mészáros Kft. | |||||
dani416 | Adatlap | 670105 | 2020. március 12. 11:34 | ||
Jó kis látnivalót produkált a nézőknek. Ott is magyarok aszfaltoztak? :-P | |||||
Sennás | Adatlap | 670099 | 2020. március 12. 04:42 | ||
Sherman | Adatlap | 669554 | 2020. február 28. 22:24 | ||
Kíváncsi lennék egy baleseti statisztikára. | |||||
Murmuc | Adatlap | 669549 | 2020. február 28. 19:47 | ||
Többek között, a német repülőgép motoroknál nem alkalmaztak "turbót" motorról levezetett centrifugál kompresszort alkalmaztak, ennek csúcsa DB motorokban teljesedett ki, mert ott magasság függően nőtt, vagy csökkent a teljesítmény. Turbót némelyik amerikai gépnél alkalmaztak, pl P-38, P-47... | |||||
Sennás | Adatlap | 669544 | 2020. február 28. 19:09 | ||
Aradebil | Adatlap | 668760 | 2020. február 5. 11:40 | ||
magyaralba | Adatlap | 666793 | 2019. december 16. 17:38 | ||
Szerintem igen, de ha rákeresel a motor típusra akkor biztos találsz pontos leírást róla. | |||||
rod666 | Adatlap | 666776 | 2019. december 16. 09:33 | ||
Azok a dízelmotorok turbósak voltak, vagy sima szívódék? Csak kíváncsiságból. | |||||
vrauko | Adatlap | 666775 | 2019. december 16. 08:45 | ||
1000000000000000000 köszönet. | |||||
magyaralba | Adatlap | 666771 | 2019. december 15. 23:29 | ||
Szia! A legfontosabb külömbség a motor típusa volt, a Magyar királyi légierő a Weiss-Manfred által lincence gyártott Gnome-Rhone 14K motorral szerelt Ju-86-t alkalmazta. Ez egy 14 hengeres csillagmotor volt.. Ugyan ez a motor volt a He-70 felderítőinkben is. Gondolom logisztika megkönnyítésére választották ezt a motort, illetve mert ez állt már gyártásban az országban. Az eredeti Ju-86E változat a BMW 132 motorral volt szerelve. A svédek lincence gyártott Junkersei a Bristol Mercury XIX motorokkal épültek. Magassági bombázókként használt P változatok pedig soros diesel motorokat használtak, Jumo 207A változatokat. | |||||
sanyi | Adatlap | 666768 | 2019. december 15. 22:55 | ||
Üdv! Ha valakinek van 4,5 millió USD a zsebében, vagy a számláján, íme egy tipp, hogy mire lehet költeni! www.guns.com/news/2017/02/15/looking-for-a-deal-on-a-pre-owned-p51-mustang-photos | |||||
Sennás | Adatlap | 666320 | 2019. december 6. 11:31 | ||
Petibá | Adatlap | 666122 | 2019. december 2. 12:50 | ||
Mint az új Italeri készlet... (1425) | |||||
Aradebil | Adatlap | 666119 | 2019. december 2. 12:38 | ||
vrauko | Adatlap | 666117 | 2019. december 2. 10:49 | ||
Szia! Köszi. A motornál mi volt a különbözőség? Mer' korábban az Italeri még Italaeri korában adott hozzá magyar matricát. Meg most is, bár a dobozon az van, hogy E1/E2, a festési változatok közt ugyanannyi K változatot említenek, mint E verziót. Nagy az én bizonytalanságom. | |||||
Freddy | Adatlap | 666116 | 2019. december 2. 09:34 | ||
Motor, főleg+ HR ad magyar matricát is. Alapvetően a Ju-86-nak is volt millió altípusa, és a makettgyártók ebből se azt adták ki, amit a magyarok használnak. | |||||
Sennás | Adatlap | 666038 | 2019. november 30. 12:11 | ||
Köszi! Akkor építhető esetleg ilyen fegyverzettel is makett. | |||||
borisz | Adatlap | 666035 | 2019. november 30. 11:57 | ||
Mint anyám hajnali kettőkor a lépcsőn, klumpában. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 666034 | 2019. november 30. 11:56 | ||
Semennyire. Ilyen fegyverzetre akkor van/lesz szükség, ha "lopakodó" üzemmódban már legyalulták a lokátor-vezérlésű légvédelmet, és nincs vagy csak minimális a légvédelmi fenyegetés még az ellenséges légtérben is. | |||||
vrauko | Adatlap | 666025 | 2019. november 30. 11:24 | ||
Na jó, de mi a különbség a magyar Ju-86 ás a nem magyar közt? Látok oldalakon cseh gyanta átépítőkészleteket ,,Ju-86 magyar szolgálatban" címmel, horrorisztikus áron, de nem szántam rá magam, hogy megvegyem, és nem tudom kibogarászni, hogy mi volt annyira specifikus a magyar gépeken, amiért egy makett árát kéne rászánnom az átépítőre. | |||||
Sennás | Adatlap | 666024 | 2019. november 30. 11:10 | ||
ssanyi | Adatlap | 665038 | 2019. november 6. 13:13 | ||
Egyetértve borisszal, örülnék én is ha az ilyesmiket a megfelelő oldalra írnád, nem a makettezésről szólóra! | |||||
borisz | Adatlap | 665037 | 2019. november 6. 11:29 | ||
Ezt a kipcsakozást, ha volnál szíves megtartani magadnak... | |||||
gaborka | Adatlap | 665035 | 2019. november 6. 09:54 | ||
upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/4/44/NewsweekIR655.jpg/260px-NewsweekIR655.jpg van róla címlap. Az USA, bár távolról sem tökéletes, nem Kipcsakisztán. c[ ] | |||||
sanyi | Adatlap | 665024 | 2019. november 5. 19:25 | ||
Azt hiszem, lett volna cirkusz belőle... | |||||
joozsyka | Adatlap | 665022 | 2019. november 5. 19:00 | ||
Arról is van címlap, amikor ők lőtték le az iráni utasszállítót? | |||||
ufopete | Adatlap | 665003 | 2019. november 5. 11:13 | ||
ecsetes | Adatlap | 664422 | 2019. október 19. 19:41 | ||
Én is azt építek, ne ez alapján dolgozz :) | |||||
sanyi | Adatlap | 664421 | 2019. október 19. 19:28 | ||
Ezek az igazán érdekesek: forum.warthunder.com/index.php Átalakított utasszállítók, angol bombákkal vadásztak a német tengeralattjárókra - állítólag eredménytelenül. | |||||
Freddy | Adatlap | 664419 | 2019. október 19. 19:22 | ||
Magyar Ju-86-ost építek épp, ahhoz kerestem anyagot, közben találtam, de inkább belinkelem az egész oldalt- hátha valaki fantáziát lát benne.. Svéd (1958-ig repült) és dél afrikai (szövetségesek oldalán bevetett!) Ju-86-osok. acesflyinghighthesurvivors.wordpress.com/2018/12/12/the-survivors-swedens-the-worlds-last-junkers-ju-86/ | |||||
sanyi | Adatlap | 664390 | 2019. október 18. 18:19 | ||
Üdv! A Gripen tetris képen el lehet agyalni, hogy pl. egy légvédelmirakéta-bázis hogy támad a gép... A válasz: bátran! Szóval ami az F-16-nál alaptartozék - HARM - az itt még terv szintjén sincs. A GBU mennyire repülne el nagy magassábgól, ugrásból indítva? Kb. 20km? A rakéta, amivel fogadnák a Griffet? 60-100km? Szerintem ez már az egészségtelen dolgok közé tartozik... | |||||
Gabusch | Adatlap | 664385 | 2019. október 18. 16:16 | ||
dani416 | Adatlap | 664384 | 2019. október 18. 14:23 | ||
Azért jó, hogy a halottas kocsis képen a koporsót már nem pakolták ki jobban. :-P | |||||
bagdady | Adatlap | 664337 | 2019. október 17. 12:45 | ||
nem gondolom hogy különösebben számitana az én véleményem,ez is csak egy szempont meg aztán izlésröl nincs is értelme vitázni ,ettöl függetlenül gondol az ember bizonyos dolgokat,neked jófofa másnak nem ez a kihivás,nem itt van a gond hanem hogy mit generál a fejekben (tömegekben) hosszú távon.Ezt nem most látjuk ez majd csak sok év múlva fog lecsapodni,de akkor már az lesz:) | |||||
atika | Adatlap | 664336 | 2019. október 17. 12:11 | ||
Megértem, amit mondasz és vallasz a világ jelenlegi helyzetéről, de a tetrisz-kihívás szerintem nem illik bele. Ez egy jópofa, vicces dolog és még tanulni is lehet belőle (mi minden is tartozik egy adott eszközhöz). Ne légy "vaskalapos"! :) | |||||
bagdady | Adatlap | 664333 | 2019. október 17. 11:31 | ||
én nem divatból vallom az elveimet,tölem függetlenül ez a jelenség élni fog,ebbe nincs beleszólásunk viszont ahogy a világ halad elöre még a b@ziság is kötelezö lesz pár évtized múlva.Jómagam katona voltam és igen csináltunk képeket de ahogya vicc mondja micsoda különbség. Nekem nem okoz örömet "fanyalogni (lázadni) nem én hoztam divatba hogy a telefont folyamatosan simodatja a tömeg,hogy a fiatalok ülnek a szorakozó helyen,kávézóban és szinte nem is beszélgetnek csak csetelnek és képeket osztagatnak meg | |||||
borisz | Adatlap | 664332 | 2019. október 17. 11:20 | ||
jaaa, hát az a helyzet, hogy ez jó pár országon végigsöpört. A katona meg hozzátartozik ehhez, ugyan olyan elengedhetetlen része, mint mondjuk a forgószárny. Amúgy meg gyakorlaton nem készülnek fényképek, mi? Sőt, propaganda értéke sincs, hogy láttatják az emberrel a dolgokat... Értem én, hogy van, akinek a szer sem elég keserű, meg lázadni divat, de na. | |||||
bagdady | Adatlap | 664331 | 2019. október 17. 11:04 | ||
nos a technikák fényképezése még igy magában érdekes is lehet de ez a lefekszek mellé stilus ez nagyon "ratyesz.Véleményem szerint egy katona ember ne legyen celeb facebook hös hanem határozott jellem, ez a mai divat a szelfizéssel minösithetetlen,mindenki szerelmes saját magába. Nem a fényképezéssel hanem a magamutogatással van bajom | |||||
borisz | Adatlap | 664321 | 2019. október 17. 08:20 | ||
Mi a probléma? | |||||
bagdady | Adatlap | 664318 | 2019. október 17. 00:30 | ||
hányinger,korcs világ ez |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ő még ezzel repülni akar:)