<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sennás | Adatlap | 667201 | 2019. december 30. 18:42 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 667200 | 2019. december 30. 18:41 | ||||||||||||||
Ez milyen érdekes jelzés(?) Gondolom még a kommunista időkből. | |||||||||||||||||
laja | Adatlap | 667198 | 2019. december 30. 18:00 | ||||||||||||||
Ja ja. Húzd ki a nyelvét, meg tépd ki a szárnyát:-) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 667197 | 2019. december 30. 17:58 | ||||||||||||||
Köszönöm tudom:) ARO M461 De még az index is más sőtt elöl 3 kis lyuk (?) a középső bizti a kurbLEE de a másik kettő? Nem lőnek vele nyulat szokták mondani. Csak egy Román medve vadász verda lesz | |||||||||||||||||
Pacy | Adatlap | 667195 | 2019. december 30. 17:32 | ||||||||||||||
Szia! Nem akarok túl okos lenni, de gyártotta az ARO a GAZ-69-et liszensz-ben, valamit módosítottak is rajta. Voltak itt Magyarországon is ARO-k, kicsit más volt a kinézete. Ha az ember ránézett nagyobbnak tűnt, meg a motorház szellőző zsalui... Szerintem nézz utána. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 667194 | 2019. december 30. 16:54 | ||||||||||||||
Háá mer ki van nyúlva:) Úuu tényleg ki kéne húzni a nyelvét nem? Az a francos Tamiya készletből a döglött nyúlak kéne még:) | |||||||||||||||||
laja | Adatlap | 667193 | 2019. december 30. 16:48 | ||||||||||||||
Szerintem sincs olyan kerék mint a fotón, pedig nagyon jól néz ki. Jó az ami a kereten van az utcai gumi egy terepjárónak nem áll jól:-) Szinte biztos hogy meglesz a matrica csak nem egy helyen lakunk a matricával így várnod kell. Egy kicsit meg van DERmedve az az állat a platón:-) De tudod hogy a medve nem játék:-) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 667189 | 2019. december 30. 16:22 | ||||||||||||||
Köszönöm előre is! Örülnék ha megtaláltad. Nem lesz rajta ilyen/ennyire terepmintás. Szerintem nem is gyártanak ilyet. A Bronco dobozban ami van az lesz rajta még amit adtam SKP plusz gyanta settet az se lesz felrakva( az olyan utcai) mintás. Ilyen szépen befelé a medve:) | |||||||||||||||||
laja | Adatlap | 667185 | 2019. december 30. 13:52 | ||||||||||||||
Gondolom 1:35-ben tervezed. Ha igen akkor nekem talán van román felségjelzésem. Emlékeim szerint valamelyik Uralhoz vagy Zilhez volt román matrica. De biztosat csak bő két hét múlva tudok mondani. Az is előfordulhat hogy nagy lesz a Gazra az a matrica amit teherautókra terveztek. Honnan veszel olyan kerekeket? | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 667184 | 2019. december 30. 13:33 | ||||||||||||||
Sziasztok. Építenék egy Román "m-zárolt" készletből kimentett erdészet által használt GAZ-69 járművet. "Medvevadászat" címmel, lesz még mellette egy Osztrák Wolf MB250 is. Erre a Gaz-ra tennék egy pár jelzést. Véletlenűl ilyen matrica nincs valakinek fölösben? USSR NDK Ukrán van de Románom nincs:( Illetve kérdezném a GAZ-69 hátsó lehatható rakodó ajtó azt az a lánc tartja az csak "90fokban" nyitható le? Köszönettel SENNÁS duro06072@gmail.com | |||||||||||||||||
dioevil | Adatlap | 665178 | 2019. november 10. 17:30 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 665167 | 2019. november 10. 15:00 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 665166 | 2019. november 10. 15:00 | ||||||||||||||
95ig gyártották ,de ha találsz képet:) De van 5320 "utcai gumis" esetleg de az se magasított tetős. | |||||||||||||||||
Kojak75 | Adatlap | 665165 | 2019. november 10. 14:52 | ||||||||||||||
Cak 2000 után. Köszi én belügyist akartam építeni 95-96 Csecsenföld. De ezek szerint ott sem lehetett! | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 665159 | 2019. november 10. 13:44 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 665157 | 2019. november 10. 13:28 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 665156 | 2019. november 10. 13:27 | ||||||||||||||
Szia. Ha megfogadsz egy tanácsot a 4310est választod. Ha a motorteljesitményt nem nézed a legfontosabb fülke. Az 5350en "alvós box" hátrafelé így hosszabb a fülke meg magasabb (1kép) ezt nem látni a régebbi 4310en. A Zvezda nagyon kitett magáért de azt meg vissza kéne"butitani". Én csak rajzon láttam 5350es platós Zu-23 ast:) | |||||||||||||||||
dioevil | Adatlap | 665154 | 2019. november 10. 12:22 | ||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 664475 | 2019. október 21. 10:11 | ||||||||||||||
A Békeőrségben c. könyvben van ez a kép, még a 80-as évek túlsó feléből. Persze több helyen is megjelenhetett. | |||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 664467 | 2019. október 21. 08:13 | ||||||||||||||
Szia! A kép ismerős. Vagy egy Magyar Honvéd, vagy Igaz Szó, vagy Célpont újság belső borító oldala volt, úgy a rendszerváltás környékén. (+-3év). | |||||||||||||||||
Kojak75 | Adatlap | 664462 | 2019. október 20. 21:45 | ||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 664439 | 2019. október 20. 11:49 | ||||||||||||||
Szia Spangli! Köszönöm a segítséget, ezen már el tudok indulni, majd orosz nyelvű cirill betűs kereséssel rákeresek ezekre a dandárokra, hátha valamelyik orosz oldalon van róluk részletesebb infó, ne adj' isten képek is. Köszönöm! | |||||||||||||||||
Spangli | Adatlap | 664375 | 2019. október 18. 11:18 | ||||||||||||||
Szia! 1945. március 16-án a 207. önjáró tüzérdandár és a 209. önjáró tüzérdandár 3-3 darabot jelentett (egyébként mindkét alakulat SzU-100 önjáró lövegekkel volt felszerelve). | |||||||||||||||||
téglatesó | Adatlap | 664374 | 2019. október 18. 11:06 | ||||||||||||||
Üdv Urak! Kis segítségre lenne szükségem egy elég ritka és kevéssé ismert típussal kapcsolatban (ugyan nem echte szovjet/orosz, de ők is használták, amerikai topic meg nincs): 1: Magyarországon harcoltak-e SzU-57 (eredetileg amerikai gyártmányú 57mm T-48 GMC) önjáró féllánctalpas páncéltörő lövegekkel felszerelt alakulatok? 2: Ha igen, lehet-e tudni, melyek voltak ezek az alakulatok? 3: Volt-e ezeknek az alakulatoknak valamilyen alakulatjelzése (vagy bármilyen megkülönböztető jelzése), ha igen, milyen? (fényképek jók lennének róla). Köszönöm! | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 664060 | 2019. október 7. 18:11 | ||||||||||||||
Ez a lényeg Laja ami tetszik azt meg kell építeni:) És ha még van mással foglalkoznod nem gond És ha mákod van pár szép felépítmény is kijöhet tőlük. Lásd ICM Zil ÉN Pantsir2-re vágyok nagyon meg egy DakarKamazMaster gépre:) | |||||||||||||||||
laja | Adatlap | 664042 | 2019. október 7. 10:36 | ||||||||||||||
Basszus ez is nagyon tetszik! Mindig amikor már azt hiszem hogy már csak két három ruszki teherautót kell megvennem ahhoz hogy. Meglegyen az ami tetszik amit szeretnék, mindig felbukkan valami új amit nem tudok kihagyni. Ennek sosem lesz vége úgy érzem, örök teherautó építésre vagyok kárhoztatva. Pedig már szívesen építenék mást is de ha valami tetszik azt nem tudom kihagyni:-) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 663987 | 2019. október 5. 17:34 | ||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 663891 | 2019. október 2. 22:27 | ||||||||||||||
Szia! Szerintem a német oldalak nagyon drágák, itthon szerintem kijönnek ezek olcsóbban némelyik webshopban általában, én úgy látom. Üdv, Ádám | |||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 663850 | 2019. október 2. 14:29 | ||||||||||||||
Nem is foglalkoznak a pontossággal. Csak kb. nézzen ki úgy mint az igazi. De itt nem a mérési hibákkal van a gond. Az a baj, hogy 10+ éve ugatja nekik mindenki, hogy az SzPU teknője súlyosan hibás. Erre megkapjuk ugyanazt a teknőt a SzURN-nál is. És van pofájuk elkérni ezért a sz@rért 25 ezret? (vicces közben az SzPU-t megkapod 1/3 annyiért... 50 ezerért megvan egy egész üteg) Tényleg nem láttak még Miniart készletet? Vagy RFM-et? Azok olcsóbban full belső teres maketteket adnak ki, amik dobozból bármiféle feljavítás nélkül is szinte tökéletesen pontosak. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 663843 | 2019. október 2. 13:21 | ||||||||||||||
Ismerős mesélte a "nagy testvér" a Hobby Boss is ilyen balf@sz team. Különleges jármű ,a felső részt gyönyörűen legyártották a teknő meg valami ócska hibás felületesen kidolgozott T-72es. Borzasztó. Egy ekkora cég miért nem figyel az ilyenre? Vagy akkor a sok Trumpis T-72esből eggyet miért nem vett át? Lehet mikor kimentek lemérni a SzURN-t le volt kopva a mérôszallagon 10cm-is rész és mindjárt nem jól mér:( | |||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 663841 | 2019. október 2. 12:42 | ||||||||||||||
Nem tudom volt e már itt, de azért beteszem ide. Trumpeter 1Sz91 SzURN előrendelhető egy német webshopnál. 25 ezer forint... Rohadj meg Trumpeter. Ennyit kérni egy ilyen sz@rért (a komplett teknő már 100%-hogy cserére szorul, nem javították ki az SzPU hibáját). Csak összehasonlításképpen, ugyanazon a német oldalon a Rye Field Jagdpanthere teljes beslő térrel(!) 2/3 annyiba kerül csak, úgy, hogy az a készlet szinte tökéletes. Vagy éppen a Miniart belsőteres T-55-ösei, szintén hibátlan makettek. Elnézést a dühös hangvételű írásomért, csak egy kicsit felháborító, hogy a Tréhpeter ennyit kér a hibáktól hemzsegő készleteiért. www.modellbau-koenig.de/Fahrzeuge/Militaer-1-35/Panzer/Panzerfahrzeuge-ab-1945/Sonstige-Gefechtsfahrzeuge/Russian-1S91-SURN-KUB-Radar | |||||||||||||||||
rod666 | Adatlap | 663076 | 2019. szeptember 9. 16:42 | ||||||||||||||
Ott van a "Karom" is, az oldal alján. Elég durva sugárzási értékeket mértek ott. | |||||||||||||||||
ufopete | Adatlap | 663065 | 2019. szeptember 9. 12:55 | ||||||||||||||
Sziasztok, Ha valakinek van kedve egy könnyed átépítéshez, akkor a linkelt cikk alapján tud a Trumpeter ISU-152K-ból egy jó kis csernobili likvidátor járművet építeni. wwiiafterwwii.wordpress.com/2019/09/08/why-there-is-a-wwii-vehicle-at-chernobyl/ | |||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 663035 | 2019. szeptember 8. 13:56 | ||||||||||||||
Azért, mert ég és föld a különbség az eredeti Leyland L-60 és a V-46 között megbízhatóság és élettartam terén. Sőt, még annál is több. A Chieftain karrierje során végig súlyos motorproblémákkal küszködött, és sosem sikerült teljesen kijavítani ezeket. Volt olyan hadgyakorlat, ahol tucatjával robbantak le, alig pár kilométer megtétele után. Szóval óriási előrelépés a megbízható V-46 motor beépítése. Amúgy a teljesítmény terén sem kicsi a javulás. Egyrészt a V-46 30 lóerővel erősebb mint az L-60, másrészt a forgatónyomatéka kb. 1000Nm-el több! (mondjuk ara kíváncsi lennék hogy viseli ezt az erőátviteli rendszer...) | |||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 663027 | 2019. szeptember 8. 04:35 | ||||||||||||||
Mondom elsőre is értettem és nem is vitattam, hiszen én is tudom, hogy M-60. Erről a képről beszéltem én is. Miért jó megoldás a V-46 a Chieftain-be? A 780LE elég egy 55 tonnás járműnek? Inkább szükségszerű, mivel az embargó miatt az eredeti motort beszerezni nem tudják. | |||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 663020 | 2019. szeptember 7. 14:31 | ||||||||||||||
Mondom, a Zulfiqar-3 csak egy M-60-as, felöltöztetve bádoglemezekkel. Ugyanaz a kategória mint amikor valaki T-55-ből épít magának Tigris replikát. Az iráni "fejlesztések" sok esetben csupán propagandacélból készülnek. Van amit komolyan lehet venni pl. a Karrar, vagy éppen a V-46 motorral modernizált Chieftain (ez utóbbi meglehetősen jó ötlet volt) de van ami csak vicc kategória pl. a Zulfiqar. Szerencsére megtaláltam a képet is: | |||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 662990 | 2019. szeptember 6. 17:05 | ||||||||||||||
Azért különbözött, mert nem egy "típus" volt, Zulfiqar-2 és 3 ácsorgott egymás mellett. Én nem mondtam, hogy Abrams technológia, csak azt, hogy mini Abrams ( 1.kép ), amit továbbra is tartok és a külcsín miatt igaz is. Egyébként figyeld meg a mellette álló gépet ( 2.kép ) S hogy a téma mellett is maradjunk, ők sem dobnak ki semmit ( 3.kép ) | |||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 662966 | 2019. szeptember 6. 09:47 | ||||||||||||||
Szerintem az a bizonyos "kínai-szindróma" lesz a helyes megfejtése a dolognak, egy kis helyi áttervezéssel. A Zulfaqar-3-nak az égvilágon semmi köze nincs az Abrams-hoz, ezek valójában "felöltöztetett" M-60-asok, bádoglemez az egész borítás, lényegében propagandaeszközök. Volt is egy kép amin 3 ilyen tákolmány áll egymás mellett, mindhárom erősen különbözött egymástól. | |||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 662963 | 2019. szeptember 6. 08:26 | ||||||||||||||
Talán itt jobban látszik. hogy mire gondol Sennás. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 662961 | 2019. szeptember 6. 08:15 | ||||||||||||||
Ezekre de más tankokon itt nincs. Ezért érdekes. | |||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 662960 | 2019. szeptember 6. 08:12 | ||||||||||||||
Ha ezekre gondolsz (lásd a képet), akkor a póttartályok csak ezen zsaluk után jönnének, de harcban jobb ha nincs ott semmi.:) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 662959 | 2019. szeptember 6. 07:46 | ||||||||||||||
Nem vagy az.3 kép. Hűtő mögött már csak a 2db 200L póttank helye lenne nem? De ott 2db "szerszámos" láda van. Vagy én vagyok vak és nem jó szögből nézem a tankot? | |||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 662956 | 2019. szeptember 6. 07:29 | ||||||||||||||
Itt most nem értem mire gondolsz? Vagy csak vak vagyok... | |||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 662935 | 2019. szeptember 5. 15:28 | ||||||||||||||
Már elnézést, de ez egy amerikai tollából való és kérdésként veti fel, hogy ez egy teljesen új fejlesztés az irániak részéről és csak hasonlít a T-90MS-re, vagy valóban T-90MS. Persze, abban igazad van, hogy az irániak azt állítják, gondolom kérkednek a Világ előtt, hogy képesek az iparuk a magas technológiára, de én oroszoktól vettem azt, amit leírtam. A megoldás lehet az is, hogy egyikünknek sincs igaza, mert az un. Kína-szindróma áll fenn. A '90-es években az oroszok eladtak (talán) 12 db SZU-27-est Kínának, majd évekkel később kérdőre vonták őket, hogy miért van több száz darab belőlük. Kína válasza az volt, hogy az nem SZU-27-es, hanem Shenyang J-11 és igényük alapján egy számítógép tervezte. Később aztán fizettek liszenszdíjat:) Visszatérve az irániakhoz, nézd meg a Zulfaqar-3 tankot, mini Abrams, biztos ez is véletlen. Ismét átolvastam amit az oroszok írtak egy fórumon, valóban nem vettek meg a gyártás jogát, de ott töviről hegyiről összehasonlítják az MS-szel, valamint azt állítják, hogy lövegblende utáni megoldás az Obyekt-188M-ről származik, de nem a prototípusról, hanem az első, kezdetleges maketten egy nemzetközi kiállításon bemutatott megoldással. Ők is azt állítják vannak különbségek, de a futómű, test, torony, löveg, páncélzat 1:1-ben MS. Rendben van, a LED fényszórók, a toronygéppuska, az FCS és a BMS lehet iráni fejlesztés. | |||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 662930 | 2019. szeptember 5. 14:31 | ||||||||||||||
Hát, nem tudom. Az irániak azt állítják semmi köze ennek a T-90MSz-hez, teljesen saját fejlesztés. nationalinterest.org/blog/the-buzz/irans-new-karrar-tank-one-the-most-advanced-tanks-the-world-17468 | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 662928 | 2019. szeptember 5. 13:57 | ||||||||||||||
3kép érdekes 2 ZIP ládára cserélték a 200L póttankokat. Ennyire tuti hogy minden sarkon van "benzínkút"? | |||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 662927 | 2019. szeptember 5. 13:46 | ||||||||||||||
Hát akkor kicsit vitatkozzunk:) Valóban a tank neve Karrar, vagy Al Karrar. Viszont Irán megvásárolta a T-90MS ( magyarosan T-90MSZ, oroszosan T-90MC ) gyártási jogát és a meglévő és a vásárlás alatt álló 426 db 72-est építik át. Azon vitatkozhatunk, hogy a T-90-esről mintázták, adta az ihletet, vagy ez utolsó csavarig T-90MS, amit én sem állítok. Vannak különbségek, főként az FCS és a BMS terén, ám a futómű, test, páncélzat, torony kialakítása és a löveg ugyanaz, mint a T-90MS-nél. A lövegnél azért vagyok benne biztos, mert láttam róla képeket és ciril betűs felíratok vannak rajta. Irán több szálon modernizálja T-55 és T-72-es tankjait, sokféle prototípus létezik, melyekből csak egy-két példány rója Perzsia útjait. Csatolok még egy protogépről képeket, ehhez szerintem a T-90S ( T-90SZ, T-90C ) állt modellt. | |||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 662922 | 2019. szeptember 5. 09:26 | ||||||||||||||
Nem igazán T-90MSz-re építik át a 72-eseket, ez egy saját fejlesztés, neve Karrar. Bár nyilván a kialakítást a T-90-ről mintázták :) Jó látni téged itt újra! | |||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 662891 | 2019. szeptember 4. 16:53 | ||||||||||||||
Köszönöm szépen:) Ha már bejelentkeztem a fórumba, mely mostanában elég ritka, így kihasználnám és töltök fel képeket az iráni T-72-esek modernizációs programjáról. A lényeg, hogy a jelenleg meglévő 600 db T-72-est átépítik T-90MS-re. Ugyanakkor megvásároltak még lengyel, cseh 72-eseket Belorusszián keresztül és azokat is át fogják építeni. Az utolsó képen egy iráni T-72-es, T-80UD toronnyal és hőcserélővel a valagán. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 662890 | 2019. szeptember 4. 16:29 | ||||||||||||||
Hiszek neked:) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ez