<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sennás | Adatlap | 670543 | 2020. március 25. 19:19 | ||
De ez nem ugyan az:) Előzmény: (670541) doky3 2020. március 25. 19:06 | |||||
doky3 | Adatlap | 670541 | 2020. március 25. 19:06 | ||
Itt legalább már doboztető van :) www.scalemates.com/kits/kitty-hawk-kh80123-ka-52-hokum-b-alligator--1270450 | |||||
doky3 | Adatlap | 670540 | 2020. március 25. 19:05 | ||
Hátha nem marad ebben az állapotában...www.scalemates.com/kits/kitty-hawk-tba-mi-28n-night-havoc--1235448 | |||||
halaci | Adatlap | 670447 | 2020. március 23. 13:11 | ||
sanyi | Adatlap | 670444 | 2020. március 23. 11:26 | ||
Klassz, jó ötlet! Mondjuk lehetett volna valami barátibb lépték is, mondjuk 72 és akkor máris kevesebb füvet kellene nyírni az udvaron! A házba ugyanis nem férne be...:) | |||||
Zoli | Adatlap | 670439 | 2020. március 23. 09:52 | ||
Sherman | Adatlap | 670437 | 2020. március 23. 09:44 | ||
Az nem fér el a telkünkön. Gondoltam némi felszíni fejtéssel rengeteg ásványi kincshez jutnék. De legalábbis könnyebb lenne a répát és burgonyát betakarítani. :-))) | |||||
Zoli | Adatlap | 670436 | 2020. március 23. 09:37 | ||
Szerintem olcsóbb lenne megvenni egy igazit...…… z | |||||
Sherman | Adatlap | 670435 | 2020. március 23. 09:33 | ||
Engem ugyanez érdekelne 1/6-ban. :-) | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 670427 | 2020. március 22. 21:29 | ||
Na Sanyi, idesüss mit alkotott a Fákking ! :-) | |||||
Zoli | Adatlap | 670423 | 2020. március 22. 20:22 | ||
És most következzen valami egészen más: www.revell.de/en/products/product-preview/bucket-wheel-excavator-289-ltd-edition.html Ha már volt, elnézést! z | |||||
Zoli | Adatlap | 670331 | 2020. március 19. 18:17 | ||
A sajátjuk, újra dobozolva, pár éve jelent meg. Több cég is gyártotta, talán az AML és Azur/Special Hobby verziói voltak a legjobbak eddig, míg az AZ meg nem jelent. z | |||||
atika | Adatlap | 670330 | 2020. március 19. 18:11 | ||
Scalemates szerint saját: www.scalemates.com/kits/az-model-az7569-h-75c--1100525. | |||||
halaci | Adatlap | 670329 | 2020. március 19. 17:56 | ||
A Hawk-ról lehet tudni, hogy kié volt eredetileg? (Ha arra is vonatkozik az átvett kitétel.) Én csak egy őskori Heller készletet ismertem belőle 1/72-ben. | |||||
cenci | Adatlap | 670307 | 2020. március 18. 16:34 | ||
cenci | Adatlap | 670306 | 2020. március 18. 16:19 | ||
Sennás | Adatlap | 670265 | 2020. március 16. 21:04 | ||
borisz | Adatlap | 670263 | 2020. március 16. 20:26 | ||
Nem az én méretarányom az 1/48, de örülök a készletnek, megérdemli a világ. :) | |||||
BBandika | Adatlap | 670260 | 2020. március 16. 19:48 | ||
sanyi | Adatlap | 670248 | 2020. március 16. 11:33 | ||
Köszi! Gusztusos, a Bilek mehet a gyerkőcnek, hadd tanulja a csiszolást, tömítést, anyázást!:) | |||||
cenci | Adatlap | 670247 | 2020. március 16. 10:52 | ||
páncélos | Adatlap | 670166 | 2020. március 13. 15:22 | ||
Ha már meg lettem szólítva :) -akkor de! Jó lenne egy valódi dobozbontást végigszemlélni, a korábbi változatokkal egyetemben is. De lehet belőle magyar változatot készíteni. Az utolsó lengyel eresztés (1979-80) már a T-55AM töltőkezelői búvónyílásával megegyező, osztott kivitelű volt, kivétel a parancsnoki kocsik esetében, lásd Nagyatádi Haditechnikai parkban kiállított utolsó és egyben lengyel gyártmányú ZPK T-55A. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 670158 | 2020. március 13. 12:13 | ||
Az jelen esetben Páncélos lesz :) | |||||
szezsolt | Adatlap | 670156 | 2020. március 13. 11:48 | ||
Szerintem nem, de ennek Páncélos és Gaunt1 a tudója. | |||||
Zoli | Adatlap | 670152 | 2020. március 13. 10:25 | ||
Szia, Ebből gyártható magyar is? Illetve ha igen, matricát lehet hozzá kapni? z | |||||
szezsolt | Adatlap | 670151 | 2020. március 13. 10:22 | ||
lancer | Adatlap | 670122 | 2020. március 12. 20:08 | ||
atika | Adatlap | 669983 | 2020. március 8. 19:11 | ||
Még nem láttam dobozbontást sehol. Elvben március 14. a világpremier. | |||||
Sennás | Adatlap | 669976 | 2020. március 8. 17:34 | ||
Helló. Van róla már dobozbontás mindenütt csak ezek a 3D grafikák vannak. | |||||
ChevyG | Adatlap | 669957 | 2020. március 8. 11:19 | ||
Sziasztok! Tud valaki valami infót a Trumpeter/Hobbyboss Tegetthof osztályú csatahajókról? üdv! | |||||
atika | Adatlap | 669954 | 2020. március 8. 11:14 | ||
Én már megrendeltem: www.makettshop.hu/kittyhawk-148-ural-4320-apa-5d_392293. Egy APA vontatórúddal és egy platós Ural 4320 van a készletben. | |||||
cenci | Adatlap | 669934 | 2020. március 7. 19:51 | ||
Special Hobby 1/72 Saab SF-37 Viggen újdonsága . www.scalemates.com/kits/special-hobby-sh72390-sf-37-viggen-recce--1272282 | |||||
Sennás | Adatlap | 669916 | 2020. március 7. 11:36 | ||
Vételeztem köszönöm! | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 669913 | 2020. március 7. 11:14 | ||
www.youtube.com/watch Hirtelen ezt találtam, ahol jól bemutatják a rendszer működését, 6.27-től látszik, ahogy 2 F-18 alig 1 mp. különbséggel elstartol a két egymás melletti katapultról. Mivel a két pálya összetartó irányú, a két gép keresztezi egymás pályáját, a második keresztülrepül az első gázsugarán, de ez csak tizedmásodperc. A szövegben meg elmondják, hogy mind a 4 katapult használatakor 40 másodpercenként 4 gépet tudnak indítani. Ha valamelyik gép/katapult "beragad" bármilyen okból, az már nem normál üzem hanem kényszerhelyzet (mint a reptéri futópályán leszállás/start közben összetört gép, ami eltorlaszolja a többi gép útját) ). Egy üzemelő rendszert nem erre terveznek, tehát az adott területen vége a normál üzemnek, viszont vannak erre kidolgozott eljárási procedúrák. Üdv R. | |||||
borisz | Adatlap | 669911 | 2020. március 7. 10:58 | ||
Bakker, ebből is kell venni párat. Igaz, még F1-est se vetem, és van vagy 40 összerakásra váró készlet... :D :$ | |||||
pigasos78 | Adatlap | 669910 | 2020. március 7. 10:46 | ||
Frissítés a készülő Modelsvit 2000-hez. | |||||
Sennás | Adatlap | 669909 | 2020. március 7. 10:37 | ||
Szeva! A szöveg elejét már értem ,elfogadom. De az egymás utáni 4X-es katapultálást sokallom. Biztos nem 100% ez a méretezés de az 1-2 és 3-4 katapultok szöge ott a végén összeér. Értelek hogy van(lesz) köztük pár másodperc indításkor de Pl a 3ik(a hátsó F14) beragad valamiért a 4ikről addig a gépet nem lehet indítani mert lekaszálja a szárnyát. A párhuzamos 2X2 gépes indítás is olyan gyors lehet(?) Meg ilyen videót én még nem láttam persze ez nem jelani hogy nincs:) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 669904 | 2020. március 7. 09:00 | ||
images.fineartamerica.com/images/artworkimages/mediumlarge/1/flight-deck-uss-carl-vinson-cvn-70-supercarrier-wernher-krutein.jpg
Kösz a képet Borisz, ez sokat segít a témában! A katapultok irányának és a széliránynak nem sok köze van egymáshoz, az általános hajózási céliránytól függetlenül a gépek indításához a hordozó mindig széllel szembe fordul. Az hogy a katapultok ettől pár fokkal eltérnek, semmit nem zavar (a felszállósebesség általában 250km/ó fölötti, ehhez képest a pár fokos ferde szélirány szinte semmi). A fenti képen az viszont kiválóan látszik, hogy nagyobb fesztávú gépek (akár a Tomcat, akár az Intruder, Corsair, a Hawkeye vagy a C-2) nem lenne a katapultra állítható egymás mellé, ha a katapult-sínek párhuzamosan futnának. Hiába lenne 4 katapult a hordozón, ha a szárnyak összeakadása miatt csak 2-re állíthatnának egyszerre gépet startkészültségbe. Ez a hátrafelé széttartó irány viszont lehetővé teszi, hogy egy időben mind a 4 katapultra gépet állítsanak, és 1-1 másodperc különbséggel el is indítsák őket - aztán máris gurulhat a katapultra a következő 4! A sugárterelő lemezek meg valószínűleg azért vannak ezekhez képest kissé ferdén beépítve, mert ezek a hajó hossz-kereszt-irányú szerkezeti felépítéséhez igazodnak, így volt egyszerűbb a beépítésük. Semmit se számít, hogy a gépek gázsugarát pár fokban ferdén térítik el, a lényeg a felfelé eltérítésen van, hogy a sugárterelő mögött startra készen sorakozhassanak a gépek és a lemezek lecsukása után azonnal a katapultra gurulhassanak. Ahoj, R. | |||||
sanyi | Adatlap | 669899 | 2020. március 7. 08:20 | ||
Az előbb nem ment el a teljes szöveg, átok Ctrl+V... Szerintem Ecsetes járhat közel, mert így 2-2 gép indítható különösebb irányváltoztatás nélkül. Nem a hajó manőverezése a kérdéses, hanem ugye ez ladik sose egyedül bóklászik a tengeren, hanem egy kötelékben. Ezzel a katapult elrendezéssel, lehet, hogy az egész köteléknek nem kell irányt váltania, csak a bárkának középen. | |||||
sanyi | Adatlap | 669898 | 2020. március 7. 08:03 | ||
Csak ilyenkor némileg problémás lenne a gépek indítása és a kísérőhajókon is kb. agybajt kapnának, amint a 90 ezer tonna elkezd kacsázni mellettük..:) Ha jól tudom ez egy vészhelyzti manőver, nem szívesen alkalmazzák, mert borul minden - tudod usa: munkahelyibaleset-per-kártérítés jelenség, a haditengerészetnek pedig spórolnia kell...:) Amúgy tökigaz, baromi látványos! | |||||
denkmeyer | Adatlap | 669897 | 2020. március 7. 07:53 | ||
Sziasztok! Mi az oka annak vajon, hogy a megszokott 3, a felszállópályán és így a hajóorron ,,túlnyúló" részből itt a képen csupán egy darab van. Mi a feladata a ,,túlnyúló" résznek? D | |||||
Sennás | Adatlap | 669887 | 2020. március 6. 21:15 | ||
Sennás | Adatlap | 669886 | 2020. március 6. 21:11 | ||
Jaa:) Csak viccelek! | |||||
ecsetes | Adatlap | 669885 | 2020. március 6. 21:04 | ||
Ez nem agy kis csónak a városi strand melletti tavacskán, ezzel nem olyan egyszerű forgolódni a széliránynak megfelelően. Felszálláskor arra a katapultra teszik a gépet, ami leginkább kedvező a száljárásnak. | |||||
Sennás | Adatlap | 669884 | 2020. március 6. 21:04 | ||
Na ez egy f@sz@ kép! Ha szemből nézzük (és most a "70-es" nullája) a ball oldali üres állás és a 3.ik katapúlt--párhuzmosak meg a "7"-nél lévő F14es a jobb oldali kat. lévő F18al párhuzamos--nagyából. Talán ezért mert így párhuzamosan egyszerre két gép is indítható(?) Csak azt nem értem a kép alapján kicsit jobbra nyit a felhajtott terelő. Vagy a szemem csal(?) | |||||
medor | Adatlap | 669880 | 2020. március 6. 20:41 | ||
Ezt a tervezőktől kérdezd... Talán jobb helykihasználás. Nem tudom,de valami oka biztos van amiért három sín is eltér a menetiránytól. | |||||
borisz | Adatlap | 669879 | 2020. március 6. 20:35 | ||
Sennás | Adatlap | 669877 | 2020. március 6. 19:31 | ||
De miééért? Nem értem. Bocs:( | |||||
medor | Adatlap | 669873 | 2020. március 6. 19:19 | ||
Szia! A menetirányra merőlegesek a terelők nem a sínekre. A sínek közül 3 nem párhuzamosan fut a menetiránnyal,így csak egyre merőleges. | |||||
Sennás | Adatlap | 669844 | 2020. március 6. 11:21 | ||
Ez direkt nincs merőlegesen a sínre? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |