/ Fórumok /

Makett újdonságok

Itt lehet tudatni, ha egy új makett megjelenik
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292.
Sennás 670543 2020. március 25. 19:19
Válasz erre
doky3 670541 2020. március 25. 19:06
Válasz erre
doky3 670540 2020. március 25. 19:05
Válasz erre
halaci 670447 2020. március 23. 13:11
Válasz erre
sanyi 670444 2020. március 23. 11:26
Válasz erre
Klassz, jó ötlet! Mondjuk lehetett volna valami barátibb lépték is, mondjuk 72 és akkor máris kevesebb füvet kellene nyírni az udvaron! A házba ugyanis nem férne be...:)
Zoli 670439 2020. március 23. 09:52
Válasz erre
Sherman 670437 2020. március 23. 09:44
Válasz erre
Az nem fér el a telkünkön. Gondoltam némi felszíni fejtéssel rengeteg ásványi kincshez jutnék. De legalábbis könnyebb lenne a répát és burgonyát betakarítani. :-)))
Zoli 670436 2020. március 23. 09:37
Válasz erre
Szerintem olcsóbb lenne megvenni egy igazit...……
z
Sherman 670435 2020. március 23. 09:33
Válasz erre
Engem ugyanez érdekelne 1/6-ban. :-)
mirazsmarci 670427 2020. március 22. 21:29
Válasz erre
Na Sanyi, idesüss mit alkotott a Fákking ! :-)
Zoli 670423 2020. március 22. 20:22
Válasz erre
És most következzen valami egészen más:
www.revell.de/en/products/product-preview/bucket-wheel-excavator-289-ltd-edition.html
Ha már volt, elnézést!
z
Zoli 670331 2020. március 19. 18:17
Válasz erre
A sajátjuk, újra dobozolva, pár éve jelent meg.
Több cég is gyártotta, talán az AML és Azur/Special Hobby verziói voltak a legjobbak eddig, míg az AZ meg nem jelent.
z
atika 670330 2020. március 19. 18:11
Válasz erre
halaci 670329 2020. március 19. 17:56
Válasz erre
A Hawk-ról lehet tudni, hogy kié volt eredetileg? (Ha arra is vonatkozik az átvett kitétel.) Én csak egy őskori Heller készletet ismertem belőle 1/72-ben.
cenci 670307 2020. március 18. 16:34
Válasz erre
Rögzítés-19
Rögzítés-19
Rögzítés-20
Rögzítés-20
Rögzítés-21
Rögzítés-21
Rögzítés-22
Rögzítés-22
Rögzítés-23
Rögzítés-23
Rögzítés-24
Rögzítés-24
Rögzítés-25
Rögzítés-25
Rögzítés-26
Rögzítés-26
Rögzítés-27
Rögzítés-27
Rögzítés-28
Rögzítés-28
Rögzítés-29
Rögzítés-29
Rögzítés-30
Rögzítés-30
Rögzítés-31
Rögzítés-31
Rögzítés-32
Rögzítés-32

És az AZmodel is hoz pár újat .
cenci 670306 2020. március 18. 16:19
Válasz erre
Rögzítés-1
Rögzítés-1
Rögzítés-2
Rögzítés-2
Rögzítés-3
Rögzítés-3
Rögzítés-4
Rögzítés-4
Rögzítés-5
Rögzítés-5
Rögzítés-6
Rögzítés-6
Rögzítés-7
Rögzítés-7
Rögzítés-8
Rögzítés-8
Rögzítés-9
Rögzítés-9
Rögzítés-10
Rögzítés-10
Rögzítés-11
Rögzítés-11
Rögzítés-12
Rögzítés-12
Rögzítés-13
Rögzítés-13
Rögzítés-14
Rögzítés-14
Rögzítés-15
Rögzítés-15
Rögzítés-16
Rögzítés-16
Rögzítés-17
Rögzítés-17
Rögzítés-18
Rögzítés-18

A Kovozávody-nál nincs megállás . :-)
Sennás 670265 2020. március 16. 21:04
Válasz erre
Screenshot_20200316-204710_Chrome
Screenshot_20200316-204710_Chrome
20200316_210205
20200316_210205
20200316_210223
20200316_210223

De urak innen nem hiányoznak belépők,kilincsek?
borisz 670263 2020. március 16. 20:26
Válasz erre
Nem az én méretarányom az 1/48, de örülök a készletnek, megérdemli a világ. :)
BBandika 670260 2020. március 16. 19:48
Válasz erre
Néhány kép a Zvezda új 48-as MI-24-esének tesztépítéséről!

www.kitmaker.net/modules.php
sanyi 670248 2020. március 16. 11:33
Válasz erre
Köszi! Gusztusos, a Bilek mehet a gyerkőcnek, hadd tanulja a csiszolást, tömítést, anyázást!:)
cenci 670247 2020. március 16. 10:52
Válasz erre
EDUARD MiG-21PF
EDUARD MiG-21PF

eduard új 1/72-es mig-21pf .
páncélos 670166 2020. március 13. 15:22
Válasz erre
Ha már meg lettem szólítva :) -akkor de!
Jó lenne egy valódi dobozbontást végigszemlélni, a korábbi változatokkal egyetemben is. De lehet belőle magyar változatot készíteni. Az utolsó lengyel eresztés (1979-80) már a T-55AM töltőkezelői búvónyílásával megegyező, osztott kivitelű volt, kivétel a parancsnoki kocsik esetében, lásd Nagyatádi Haditechnikai parkban kiállított utolsó és egyben lengyel gyártmányú ZPK T-55A.
gaunt1 670158 2020. március 13. 12:13
Válasz erre
Az jelen esetben Páncélos lesz :)
szezsolt 670156 2020. március 13. 11:48
Válasz erre
Szerintem nem, de ennek Páncélos és Gaunt1 a tudója.
Zoli 670152 2020. március 13. 10:25
Válasz erre
Szia,

Ebből gyártható magyar is? Illetve ha igen, matricát lehet hozzá kapni?
z
szezsolt 670151 2020. március 13. 10:22
Válasz erre
lancer 670122 2020. március 12. 20:08
Válasz erre
5de0bbf0264d2
5de0bbf0264d2

Sziasztok!

A HobbyBoss 1/72 A-4F matricaíve sajnos hibásra sikerült. A Lady Jessie nevű gép szerintük a VA-16 században szolgált. A századjelölés helyesen VA-164. Kár hogy ennyi pénzért ilyen hibát adnak ki a kezük közül.
atika 669983 2020. március 8. 19:11
Válasz erre
Még nem láttam dobozbontást sehol.

Elvben március 14. a világpremier.
Sennás 669976 2020. március 8. 17:34
Válasz erre
Helló. Van róla már dobozbontás mindenütt csak ezek a 3D grafikák vannak.
ChevyG 669957 2020. március 8. 11:19
Válasz erre
Sziasztok!
Tud valaki valami infót a Trumpeter/Hobbyboss Tegetthof osztályú csatahajókról?
üdv!
atika 669954 2020. március 8. 11:14
Válasz erre
Én már megrendeltem: www.makettshop.hu/kittyhawk-148-ural-4320-apa-5d_392293.
Egy APA vontatórúddal és egy platós Ural 4320 van a készletben.
cenci 669934 2020. március 7. 19:51
Válasz erre
SF-37 Viggen
SF-37 Viggen

Special Hobby 1/72 Saab SF-37 Viggen újdonsága .
www.scalemates.com/kits/special-hobby-sh72390-sf-37-viggen-recce--1272282
Sennás 669916 2020. március 7. 11:36
Válasz erre
Rumcájsz_52 669913 2020. március 7. 11:14
Válasz erre
www.youtube.com/watch
Hirtelen ezt találtam, ahol jól bemutatják a rendszer működését, 6.27-től látszik, ahogy 2 F-18 alig 1 mp. különbséggel elstartol a két egymás melletti katapultról. Mivel a két pálya összetartó irányú, a két gép keresztezi egymás pályáját, a második keresztülrepül az első gázsugarán, de ez csak tizedmásodperc. A szövegben meg elmondják, hogy mind a 4 katapult használatakor 40 másodpercenként 4 gépet tudnak indítani. Ha valamelyik gép/katapult "beragad" bármilyen okból, az már nem normál üzem hanem kényszerhelyzet (mint a reptéri futópályán leszállás/start közben összetört gép, ami eltorlaszolja a többi gép útját) ). Egy üzemelő rendszert nem erre terveznek, tehát az adott területen vége a normál üzemnek, viszont vannak erre kidolgozott eljárási procedúrák.
Üdv R.
borisz 669911 2020. március 7. 10:58
Válasz erre
Bakker, ebből is kell venni párat.
Igaz, még F1-est se vetem, és van vagy 40 összerakásra váró készlet... :D :$
pigasos78 669910 2020. március 7. 10:46
Válasz erre
88197314_2598008503801518_8095298451358613504_o
88197314_2598008503801518_8095298451358613504_o

Frissítés a készülő Modelsvit 2000-hez.
Sennás 669909 2020. március 7. 10:37
Válasz erre
flight-deck-uss-carl-vinson-cvn-70-supercarrier-wernher-kruteinx
flight-deck-uss-carl-vinson-cvn-70-supercarrier-wernher-kruteinx

Szeva! A szöveg elejét már értem ,elfogadom. De az egymás utáni 4X-es katapultálást sokallom. Biztos nem 100% ez a méretezés de az 1-2 és 3-4 katapultok szöge ott a végén összeér. Értelek hogy van(lesz) köztük pár másodperc indításkor de Pl a 3ik(a hátsó F14) beragad valamiért a 4ikről addig a gépet nem lehet indítani mert lekaszálja a szárnyát. A párhuzamos 2X2 gépes indítás is olyan gyors lehet(?) Meg ilyen videót én még nem láttam persze ez nem jelani hogy nincs:)
Rumcájsz_52 669904 2020. március 7. 09:00
Válasz erre
images.fineartamerica.com/images/artworkimages/mediumlarge/1/flight-deck-uss-carl-vinson-cvn-70-supercarrier-wernher-krutein.jpg Kösz a képet Borisz, ez sokat segít a témában!
A katapultok irányának és a széliránynak nem sok köze van egymáshoz, az általános hajózási céliránytól függetlenül a gépek indításához a hordozó mindig széllel szembe fordul. Az hogy a katapultok ettől pár fokkal eltérnek, semmit nem zavar (a felszállósebesség általában 250km/ó fölötti, ehhez képest a pár fokos ferde szélirány szinte semmi). A fenti képen az viszont kiválóan látszik, hogy nagyobb fesztávú gépek (akár a Tomcat, akár az Intruder, Corsair, a Hawkeye vagy a C-2) nem lenne a katapultra állítható egymás mellé, ha a katapult-sínek párhuzamosan futnának. Hiába lenne 4 katapult a hordozón, ha a szárnyak összeakadása miatt csak 2-re állíthatnának egyszerre gépet startkészültségbe. Ez a hátrafelé széttartó irány viszont lehetővé teszi, hogy egy időben mind a 4 katapultra gépet állítsanak, és 1-1 másodperc különbséggel el is indítsák őket - aztán máris gurulhat a katapultra a következő 4! A sugárterelő lemezek meg valószínűleg azért vannak ezekhez képest kissé ferdén beépítve, mert ezek a hajó hossz-kereszt-irányú szerkezeti felépítéséhez igazodnak, így volt egyszerűbb a beépítésük. Semmit se számít, hogy a gépek gázsugarát pár fokban ferdén térítik el, a lényeg a felfelé eltérítésen van, hogy a sugárterelő mögött startra készen sorakozhassanak a gépek és a lemezek lecsukása után azonnal a katapultra gurulhassanak.
Ahoj, R.
sanyi 669899 2020. március 7. 08:20
Válasz erre
Az előbb nem ment el a teljes szöveg, átok Ctrl+V... Szerintem Ecsetes járhat közel, mert így 2-2 gép indítható különösebb irányváltoztatás nélkül. Nem a hajó manőverezése a kérdéses, hanem ugye ez ladik sose egyedül bóklászik a tengeren, hanem egy kötelékben. Ezzel a katapult elrendezéssel, lehet, hogy az egész köteléknek nem kell irányt váltania, csak a bárkának középen.
sanyi 669898 2020. március 7. 08:03
Válasz erre
Csak ilyenkor némileg problémás lenne a gépek indítása és a kísérőhajókon is kb. agybajt kapnának, amint a 90 ezer tonna elkezd kacsázni mellettük..:) Ha jól tudom ez egy vészhelyzti manőver, nem szívesen alkalmazzák, mert borul minden - tudod usa: munkahelyibaleset-per-kártérítés jelenség, a haditengerészetnek pedig spórolnia kell...:)
Amúgy tökigaz, baromi látványos!
denkmeyer 669897 2020. március 7. 07:53
Válasz erre
Sziasztok!

Mi az oka annak vajon, hogy a megszokott 3, a felszállópályán és így a hajóorron ,,túlnyúló" részből itt a képen csupán egy darab van. Mi a feladata a ,,túlnyúló" résznek?

D
Sennás 669887 2020. március 6. 21:15
Válasz erre
youtu.be/TN7BjeRad2I

Semmire való de klasszúl néz ki!
Sennás 669886 2020. március 6. 21:11
Válasz erre
1583525336816
1583525336816
1583525360031
1583525360031
1583525392617
1583525392617

Jaa:)

Csak viccelek!
ecsetes 669885 2020. március 6. 21:04
Válasz erre
Ez nem agy kis csónak a városi strand melletti tavacskán, ezzel nem olyan egyszerű forgolódni a széliránynak megfelelően. Felszálláskor arra a katapultra teszik a gépet, ami leginkább kedvező a száljárásnak.
Sennás 669884 2020. március 6. 21:04
Válasz erre
Screenshot_20200306-205619_Chrome
Screenshot_20200306-205619_Chrome

Na ez egy f@sz@ kép!
Ha szemből nézzük (és most a "70-es" nullája) a ball oldali üres állás és a 3.ik katapúlt--párhuzmosak meg a "7"-nél lévő F14es a jobb oldali kat. lévő F18al párhuzamos--nagyából.
Talán ezért mert így párhuzamosan egyszerre két gép is indítható(?)

Csak azt nem értem a kép alapján kicsit jobbra nyit a felhajtott terelő. Vagy a szemem csal(?)
medor 669880 2020. március 6. 20:41
Válasz erre
Ezt a tervezőktől kérdezd... Talán jobb helykihasználás.
Nem tudom,de valami oka biztos van amiért három sín is eltér a menetiránytól.
borisz 669879 2020. március 6. 20:35
Válasz erre
Sennás 669877 2020. március 6. 19:31
Válasz erre
De miééért? Nem értem. Bocs:(
medor 669873 2020. március 6. 19:19
Válasz erre
Szia!
A menetirányra merőlegesek a terelők nem a sínekre.
A sínek közül 3 nem párhuzamosan fut a menetiránnyal,így csak egyre merőleges.
Sennás 669844 2020. március 6. 11:21
Válasz erre
Ez direkt nincs merőlegesen a sínre?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292.