<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
búza | Adatlap | 677504 | 2020. szeptember 30. 08:20 | ![]() | |
Bishop | Adatlap | 677483 | 2020. szeptember 29. 17:33 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 677481 | 2020. szeptember 29. 17:23 | ![]() | |
A futóaknákat meghagyták az eredeti világos (zöldes)kék színűnek, mint a terepfestésűek alsó színe. | |||||
Bishop | Adatlap | 677480 | 2020. szeptember 29. 17:13 | ![]() | |
Esetleg a futóaknákról van infód, hogy milyen színű volt? | |||||
juge75 | Adatlap | 677479 | 2020. szeptember 29. 17:11 | ![]() | |
Eltérő. Citromosabb, világosabb volt az eredeti, Taszári. | |||||
Bishop | Adatlap | 677478 | 2020. szeptember 29. 17:07 | ![]() | |
Szia! Én valahol azt olvastam, hogy már többször átfestették a gépet (én is most gyűjtök hozzá forrásanyagot). Amiben én még eltérést vélek felfedezni, az a futóakna színe. A jelenlegi festés nekem világos szürkének tűnik, de a 92-es Camel feliratos gépen nekem még az eredeti halványkéknek tűnik. Én a 92-es változatot szeretném megépíteni, esetleg valaki járatosabb kolléga a témában tudna információt adni erről? | |||||
sanyi | Adatlap | 677474 | 2020. szeptember 29. 15:53 | ![]() | |
Egy "kis" érdekesség: elhangardetj.blogspot.com/ Iraki ikergyőztes MiG-21, egy összecsapásban két iráni F-5 felett győzedelmeskedett! Az első kép, amin egy többgyőzelmes - nem vietnámi... - MiG-21 szerepel! Az Eduard ugyan ad a Profi Pack-ban egy ikergyőztes irakit - izraeli+iráni ellenfelei voltak -, de arról nem láttam még fotót... | |||||
vatya1 | Adatlap | 675391 | 2020. július 31. 21:53 | ![]() | |
vatya1 | Adatlap | 674778 | 2020. július 14. 12:01 | ![]() | |
Szia migi! igen a többit ismerem,csak ez olyan mint a mi cápetink mármint a fogsor kinézete ez véletlen vagy ki kitől leste el? | |||||
migi | Adatlap | 674775 | 2020. július 14. 09:52 | ![]() | |
vatya1 | Adatlap | 674761 | 2020. július 13. 22:04 | ![]() | |
tripla3 | Adatlap | 674708 | 2020. július 12. 10:25 | ![]() | |
Illetve van az AK RC-ből a 206-os szín,Russian cockpit torquise,viszont ez kék. Közel sincs az Emerald zöldhöz :) | |||||
tripla3 | Adatlap | 674707 | 2020. július 12. 10:20 | ![]() | |
Én Gunzéből vagyok "betárazva",de köszi a segítségeteket! | |||||
zoli75 | Adatlap | 674706 | 2020. július 12. 09:34 | ![]() | |
Szia, Az AK2301 vagy a Revell SM365 a kabin zöld a futóaknához pedig a MRP49-et használtam. De Rumcászj52 is jó színeket javasolt. Üdvözlettel, Gyarmati Zoltán | |||||
tripla3 | Adatlap | 674702 | 2020. július 12. 09:03 | ![]() | |
Szia Rumcájsz! Köszönöm a segítséged! Üdvözlettel: Attila | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 674701 | 2020. július 12. 08:54 | ![]() | |
Szia tripla MiG-21F-13, U, PF és MF-ek ezüst festésű változatainál a futóakna festéséhez a Gunze H-308 használható. Ugyanez jó a kabinbelső festéséhez is, KIVÉVE az MF-hez, ahol a Gunze Emerald Green H-46, esetleg pici matt fehérrel és persze matt lakkal szelidítve használható, mivel ez a szín alapból fényes (de ha felkeverés előtt pl. szemcseppentővel leszeded a pigment tetejéről a fényes lakkot, az is elég jó eljárás lehet). Üdv R. | |||||
tripla3 | Adatlap | 674700 | 2020. július 11. 21:53 | ![]() | |
Szia Zoli! Köszönöm a segítséget! Annyit meg tudsz még mondani, hogy a szürkéből, milyenre fújjam, mit használjak? Gunze, vagy FS szám is nagy segítség lenne. | |||||
zoli75 | Adatlap | 674691 | 2020. július 11. 19:08 | ![]() | |
Szia, A kabin valkid zöld volt a futóakna pedig szürke. | |||||
tripla3 | Adatlap | 674680 | 2020. július 11. 14:41 | ![]() | |
Sziasztok Urak! Egy kis kis segítségre lenne szükségem. Korai fémszínű,magyar 21 MF-et építenék. Ezeknek a gépeknek a kabin színe még türkiz (kék/zöld) volt? A másik kérdés,hogy a futóaknák alu színűek voltak,vagy valamilyen szürkére volt fújva? Köszönöm a segítségeteket! Üdv: Attila | |||||
pigasos78 | Adatlap | 674517 | 2020. július 6. 14:48 | ![]() | |
Nagyon köszönöm a válaszokat! :) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 674507 | 2020. július 6. 11:16 | ![]() | |
Szia pigasos Leszállás után elvileg nyitva lehetne hagyni a fékszárnyat (is) hajtómű-leállítás előtt, DE akkor nem lehetne végrehajtani az esetleg szükséges hidraulika-feltöltést egyik rendszerbe sem. A nyitott fékszárnyak pont rálógnak a törzs oldalán a szárny alatt arra a tenyérnyi zárófedélre, ami alatt a feltöltő-csatlakozók vannak (baloldalt a buszter/segéd-hidraulika, jobboldalt a fő-hidraulika rendszer). A törzsféklapoknál nincs ilyen probléma, ráadásul a két mellső egy kézi csap nyitásával kézzel is nyitható, kihúzható, ha alattuk valami dolga van a műszakiaknak. Üdv R. | |||||
Sennás | Adatlap | 674505 | 2020. július 6. 10:15 | ![]() | |
borisz | Adatlap | 674503 | 2020. július 6. 09:32 | ![]() | |
Úgy emlékszem, az elvi lehetősége adott. A hidraulika működteti, ha leállítják a gépet, akkor az sincs. Így, azt hiszem, marad úgy, ahogy éppen volt. Az más kérdés, hogy nem jellemző. Nyitott tetővel viszont minden magyarázható. ;) | |||||
pigasos78 | Adatlap | 674500 | 2020. július 6. 06:42 | ![]() | |
Azt nem is tudom miért írtam oda. Arról találtam én is képeket. A lényeg a fékszárnyak helyzete lenne... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 674495 | 2020. július 5. 22:00 | ![]() | |
Ja, bocs, most látom, a féklap is kérdés volt. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 674494 | 2020. július 5. 21:59 | ![]() | |
Ezek a féklapok, nem a fékszárnyak. | |||||
vatya1 | Adatlap | 674490 | 2020. július 5. 21:18 | ![]() | |
pigasos78 | Adatlap | 674484 | 2020. július 5. 18:46 | ![]() | |
Sziasztok 21 fan-ok! Kérdésem lenne: Parkoló gépnél (zárt dekli) jól sejtem, hogy a fékszárnyak nem lehetnek kinti helyzetben? A google most nem a barátom, csak szemből találok fotókat, de úgy látom minden vissza van húzva rajtuk. (Fékszárny, féklap) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 674444 | 2020. július 3. 21:50 | ![]() | |
Szia elmo! Ilyen makettet még nem építettem, így csak az Eduard által az NDK MIG-21MF-hez megadott színeket tudom leírni, mindegyik Gunze-festék, elöl a vizes (Aqueous) H-.., /után a Mr-Paint színkódja: - felső alapszín Olive Drab H-52/38 - felső sötétzöld H-60/C-16 - alsó világoskék H-417/76 Üdv és jó munkát R. | |||||
elmo | Adatlap | 674399 | 2020. július 2. 14:40 | ![]() | |
Szia Rumcájsz! Az NDK-ban nagyjavított UM-ek külső színéhez nincs véletlen valami közelítő tipped? Előre is köszi. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 674391 | 2020. július 2. 09:17 | ![]() | |
Ja, azzal festették ami éppen kéznél volt - és ez a Technológiai utasítás-ban előírt festék volt! A 21F-13-nál (és a PF, MF-nél is) ez egy sötét, kissé olajos-zöld szín volt, kb. a RAF II. világháborús sötétzöldjének megfelelő szín (Gunze H-73), csak éppen FÉNYES festék volt (persze pár meleg fékezés után gyorsan elveszíthette a fényességét! :-)). Az ennél világosabb, élénk közép fűzöld matt festés talán csak a bisz-eken (és a MiG-23-akon) jelent meg először. Üdv R. | |||||
vatya1 | Adatlap | 674386 | 2020. július 1. 20:55 | ![]() | |
oksa köszönöm az infókat | |||||
Tibcsi | Adatlap | 674385 | 2020. július 1. 20:53 | ![]() | |
A keréktárcsa zöldjére? Az valami élénk sötétzöld (talán H46, vagy H302). Nem kritikus, mert úgy tudom, a valóságban is azzal festették le, ami épp kéznél volt. :) | |||||
vatya1 | Adatlap | 674383 | 2020. július 1. 20:31 | ![]() | |
Köszönöm szépen Tibcsi esetleg a zöldre is adnál ajánlatot? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 674382 | 2020. július 1. 20:09 | ![]() | |
A magyar F-13-ak (és a PF-ek) kabinja szürke volt fekete műszerfallal. A Gunze H306-al (esetleg H307-el, ez világosabb) nem nagyon nyúlsz mellé. A futóaknákat és a futószárakat is festheted vele. A keréktárcsák zöldek. | |||||
vatya1 | Adatlap | 674379 | 2020. július 1. 19:14 | ![]() | |
illetve a kerék akna színe is kellene | |||||
vatya1 | Adatlap | 674378 | 2020. július 1. 18:53 | ![]() | |
Sziasztok! segítenétek meghatározni a magyar mig-21 F13 kabin színeit? vannak képek de van ahol kék,vagy türkiz zöld, és világos szürke, gunze színeim vannak ebből kellene kód | |||||
elmo | Adatlap | 673854 | 2020. június 17. 08:33 | ![]() | |
Muzzy | Adatlap | 673852 | 2020. június 16. 22:47 | ![]() | |
Sokan, mondjuk, hogy orosz/szovjet anyagok keresésére a jandex.ru a legjobb yandex.ru/search/ Azt hiszem elég sok képet találsz itt. Muzzy | |||||
elmo | Adatlap | 673847 | 2020. június 16. 21:01 | ![]() | |
Szia Rumcájsz! Lehet, hogy nem voltam elég pontos. Részletes, jó felbontású képeket keresek konkrétan az RP-22SM, RP-22SMA típusokról. Bár a Google nem a barátom, attól még rendszeresen használom ;) Üdv. | |||||
sanyi | Adatlap | 673844 | 2020. június 16. 20:06 | ![]() | |
Ne fáradj, megtaláltam Google Barát segítségével! :) Köszi még egyszer! | |||||
sanyi | Adatlap | 673843 | 2020. június 16. 20:05 | ![]() | |
Szia Rumcájsz! Köszi az infót! Tehát, ha szeretnék egy bontott MiG-21-est, akkor csak lecsapom az orrkúpot és simán berakom a helyére a radart? | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 673841 | 2020. június 16. 19:53 | ![]() | |
Ha beírod a keresőbe hogy "mig-21 radar" akkor jó úton jársz, nekem a Firefox elég bőséges fotóanyagot tudott mutatni. Hogy pont melyik a bisz radarja az nekem elég kérdéses mert én sárkány-hajtóműves vagyok, nekem elég az hogy "ez a radar". :-) Üdv R. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 673840 | 2020. június 16. 19:46 | ![]() | |
Szia Sanyi! A 21-en a radar legtöbb elektronikus blokkjához csak akkor lehet hozzáférni ha az orrkúpot hidraulikusan teljesen kitoljuk előre és leszereljük a kúpot a tartókeretről. Mögötte van a radar-antenna és a radarblokkok nagy része egy tartókereten. Ilyenkor már alá lehet tolni a radar-kocsit, aláemelni és a munkahenger dugattyúrúdjától szétkötve a keretet na meg egy csomó elektromos csatlakozót teljesen ki lehet húzni a tartókeretet a radarral együtt. A keretnek része oldalt van két vezetősín, ezek görgőkön futnak, így mozog ki-be a kúp a radarral együtt. Anno ha valami nagy titok volt, akkor egyik közülük pont a radar volt a gépen, így ilyenkor nemigen fotózhatott senki. Manapság múzeumokban, talán a Reptár-ban is lehet látni kiszerelt radar-blokkokat. Üdv R. | |||||
sanyi | Adatlap | 673836 | 2020. június 16. 18:07 | ![]() | |
Sziasztok! Engem is érdekelne, de még az is, hogy miként javították. Nem találtam olyan képet, ahol a radar a gépen meg lett volna bontva. | |||||
elmo | Adatlap | 673835 | 2020. június 16. 17:00 | ![]() | |
Sziasztok! Az RP-22 (MiG-21bis) lokátorról volna szükségem használható képekre. Tudtok esetleg valami jó forrást? Előre is köszömöm. | |||||
zoli75 | Adatlap | 672372 | 2020. május 8. 17:13 | ![]() | |
Az SzMT-nek volt egy bis tartályos változata is. Úgynevezett hibrid változat volt, de SzMT-nek nevezék őket is. Izdeliye 50 volt a gyártmányszáma ugyanúgy, mint a nagy tartályos SzMT-nek. Forrás: Légierő társbérletben I. kötet 240. oldal. | |||||
borisz | Adatlap | 672369 | 2020. május 8. 15:09 | ![]() | |
Ahogy te tévedsz! :D Éppen egy ezred F-18-at akartak ezért venni. Igaz, az sem tudja a B-61-et hordozni, de majd a jenkik külön integrálják rá. Valami egészen zseniális, hogy még ők fizetnek az amiknak, hogy helyettük bombázhassanak, és kaphassanak válasz vagy megelőző csapást. | |||||
charles | Adatlap | 672362 | 2020. május 8. 14:13 | ![]() | |
Én egyáltalán nem lennék benne biztos, hogy ez egy Bisz. Az orrgyűrű nagyon MF-es, vagyis ez egy MiG-21 SzT. (MF orr, Bisz gerinc) | |||||
rod666 | Adatlap | 672361 | 2020. május 8. 14:04 | ![]() | |
Szerintem ennél egy kicsit bonyolultabb a dolog... Tekintve, hogy elektronika nélkül a Typhoon repülni sem tud, az atomrobbanás meg termel némi elektromágneses lökéshullámot, szóval az árnyékolásra is kell némi kis figyelmet fordítani- legalább is mostanában szoás vigyázni valamennyire az emberre, a gépre is. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ez nincs rajta a mostani gépen!