/ Fórumok /

Most történt

Az makettezőket érintő aktuális események (versenyek, akciók, stb)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224.
agriamodeling 667823 2020. január 11. 17:53
Válasz erre
Szerény véleményem szerint
Angolul: IMHO (In my honest opinion)
csosza 667807 2020. január 11. 16:33
Válasz erre
Bocsánat fiúk a tájékozatlanságomért, de mi az az "SZVSZ"?
pigasos78 667780 2020. január 11. 07:20
Válasz erre
Barbár vidéken, barbár népség...jelen korunk "rákfenéi'...
Topi 667779 2020. január 11. 07:10
Válasz erre
Topi 667778 2020. január 11. 07:07
Válasz erre
sanyi 667776 2020. január 10. 23:00
Válasz erre
Hali!
Az MH-17-ről van egy érdekes momentum, amit valahogy nem nagyon találni. A lezuhanás után rögtön rendkívüli hírek volt az orosz állami tévében, hogy a szeparatisták lelőttek egy ukrán Il-76-ost. Nem sokkal később, amikor kiderült, hogy mi is történt, ugyanaz a bemondó megjelent és bemondta a maláj 777-es leölvését. Nos? Ja persze, ez a videó természetesen sehol nincs már, de én világosan emlékszek rá. Egyébként is a gép elejét érte a találat, szemből érkeztek a repeszek, a holttestken is látszódott. Merre is repültek? Igen, arra... Az ukránokat már "elhagyták", ha ők lőttek volna, hogy találja el szemből? Persze aztán keringtek a képek a Szu-27-el együtt lefotózott 777-esről - kb. az 5 éves fiam megenné a sztorit, de ha valaki gondolkodik, akkor kiröhögi és Moszkva felé mutat, hogy hol kell keresni a tetteseket.
magyaralba 667775 2020. január 10. 22:53
Válasz erre
ápdét:

iráni nyilatkozatok szerint meghivták a Boeingot is a kivizsgáló bizottságba:

angolul a cikkben:
“According to international regulations, representatives from the civil aviation agency of the country where the crash has taken place (Iran), the civil aviation agency of the country which has issued the airworthiness certificate (Ukraine), the owner of the airliner (Ukraine International Airlines), the aircraft manufacturer (Boeing Co.), and the jet engine manufacturer (CFM International) can participate in the investigation process. A delegate from Ukraine is already in Iran. We call upon Boeing Co. to dispatch its own representative to participate in the process of reading the black box data,” Ali Rabiei, spokesman for the Iranian administration, said in a statement released early on Friday.
magyaralba 667774 2020. január 10. 22:46
Válasz erre
Valószínű tudtak róla, hogy az iráni légvédelmet magasabb készültségbe helyezték. Az FAA (USA légügy) az összes amerikai légitársaságnak megtiltotta hogy berepüljenek iráni légtérbe, a Perzsa-öbölbe, és jónéhány öböl ország légterébe. Ez nem volt titok repülős berkekben, de még a hírekben is szerepelt.
Az EASA vszínű figyelmeztetést adott ki az európai társaságoknak, egyértelmű tiltás nem volt hisz ő nem tilthat csak a saját nemzeti légügyi hivatalok...
CrazyCharlie 667771 2020. január 10. 22:22
Válasz erre
Ne feledd, hogy "háborús helyzet van".

Megjelenik egy cél 1800m-en a "semmiből" (pl.: hegyek takarásából)

-Jujj-jujj, itt vannak a gyaur kutyák, lőjjünk!
-Várjámá, lehet, hogy nem is a sátán kutyája...
-Lehet, de ha az és mi nem lövünk, akkor fitymálhatjuk a kivégzőosztag alakiasságát!

Lehet, hogy lőttek, lehet, hogy nem. Simán elképzelhető, hogy nem voltak tisztában a légi helyzettel, akármilyen okból kifolyólag. Robbanóeszköz is lehetett a fedélzeten. "Végzetes meghibásodás" is történhetett.

Állítólag egy Lufthansa járat még idejében visszafordult, minthogy elérte volna Irán légterét. Tudtak valamit? Tudni véltek valamit? Ha igen, ki által?

Szvsz szántszándékos tűzmegnyitás nem történt, az nagyon rosszul venné ki magát a jelen helyzetben.
borisz 667769 2020. január 10. 22:12
Válasz erre
Lehet, hogy terrorcselekmény volt. Akkor meg azért akarhatja Irán eltusolni az ügyet, mert az vetne rá rossz fényt.
Persze, bevonni a gyártót, csak a cég volt vezetője Trump egyik tanácsadója.
Az iráni repülésbiztonságot azért szvsz. negatívan érinti, hogy évtizedes embargó sújtja a polgári repülést is. Mondjuk idén éppen százas nagyságrendben vettek volna utasszállítókat, csak hát... Viszont az, hogy öregek a gépeik, mint az országút, az nem jelent itt semmit.

Csak azt nem értem, hogy miért volt az az egy órás késés felszállás előtt? Nem értek rá lelőni?

Szumma szummárum, vannak országok, amiknek szabad lelőni random utasszállítókat, vannak, amiknek meg nem.
magyaralba 667767 2020. január 10. 21:38
Válasz erre
Miért is gond ha a gyártó megkapja a rg fedélzeti adatrögzítőjét? Talán abban egyet érthetünk egy adott rg-hez a gyártó és tervező cég ért a legjobban... épp ezért a legtöbb ország bevonja a gyártó céget is a kivizsgálásba, ez nem kötelező csak amolyan szokás jog... természetesen az üzemeltető ország képviselőivel együtt ezt pedig nemzetközi egyezmények szabályozzák...

Egyébként friss hír hogy a helyszínre megérkezett ukrán kivizsgálók is azon a véleményen vannak hogy a rg-et lelőtték vagy esetleg terror cselekmény áldozata lett.
Az iráni "szakemberek" ezt természetesen tagadják... szerintük műszaki hiba volt...

Öröm olvasni az izraeli konspirációs elméletet... :) szerencsére ha valami rossz történik akkor mindig ott vannak a "zsidók" akik így vagy úgy de érdekeltek minden rosszban...

Az iráni légi közlekedésről annyit, hogy maga az iráni légitársaságok a legtöbb európai országba be sem repülhetnek mert igen komoly kritikák érik a repülés biztonságot, műszaki színvonalat stb... és több nyugati ország hatósága pont ezen okokból nem ajánlja a fennhatósága alá tartozó légitársaságoknak Iránt mint céldesztinációt sem a közbenső leszállásokat... ezek után azt gondolom hogy történt bármi is, Irán érdeke hogy a légi közlekedésbe vetett minimális kis bizalom nehogy elillanjon mert akkor alig marad légitársaság aki oda repül... és ez tovább növelheti az ország elszigeteltségét... és tovább ronthat az ország nemzetközi megítélésén... kérdés ki fog-e derülni valaha hogy mi történt vagy marad a spekuláció és a találgatás mint a maláj gép esetében ahol a mai napig nincs egyetértés hogy ki is a felelős... az oroszok tagadnak, az ukránok mutogatnak hiába vannak bizonyítékok, felelősséget senki sem vállalt a mai napig...
kls 667754 2020. január 10. 20:11
Válasz erre
Video felvétel van róla (neten meg lehet nézni), ahogy eltalálja a rakéta a gépet ami ezután irányt váltva égve repül tovább, majd lezuhan. A nemzetközi baleset vizsgálók nem mozoghatnak szabadon. Az irániak dózerrel összetolták a baleset helyszínén az összes maradványt, ezzel eltüntetve minden nyomot. Ezek után kérdéses még hogy mi történt?
borisz 667750 2020. január 10. 19:42
Válasz erre
Nem mintha szívesebben közösködnék irániakkal, de a helyükben én sem adnám ki az USA-nak az adatrögzítőket. Gyak. mintha a feleséged lenne a bíró a válásodon.
Az ukránokat nem féltem. Most éppen olyan... izé, feltűnően jól érvényesülnek az amerikai érdekek.
borisz 667749 2020. január 10. 19:36
Válasz erre
Ja, csak...
Ezt így lelőni kb. kaptagonos kannibál szint.
Ha radarvezérlésű rakéta volt, akkor ha elég hülye vagy hozzá, hogy csak úgy lelőj valamit amikor épp eszedbe jut, akkor jó eséllyel túl hülye vagy egy légvédelmi komplexum kezeléséhez.
Ha meg infra rakéta, az meg kb. bárki lehetett, ha nem valami leges legújabb kütyü.
laja 667744 2020. január 10. 18:05
Válasz erre
Szerintem se írjunk butaságokat! Én nem írtam hogy 20, hanem "közel húsz". A közel húsz pedig nálam sem konkrétan 20 egységet jelent. Hanem valahol a 20 közelében.Valamint a téma nem az volt melyik Nobel díjas hol végezte a kutatásait. Az ebből szempontból teljesen irreleváns. Még jó hogy nem tudományos szakirodalmat szerkesztünk ebben a kis csevegőben mert ha így lenne akkor akár komoly jelentősége is lenne a (tévedésemnek). De ígérem hogy legközelebbi megszólalásomban ha adatokat közlök akkor azt pontosan teszem majd hogy minden kényes ízlésű makettezőnek megfeleljen.
Aradebil 667732 2020. január 10. 14:58
Válasz erre
Az általad említett 20 Nobel-díjasból mindössze egy (Szentgyörgyi) végezte Nobel-díjat érő kutatását Magyarországon, butaságokat ne írjunk már azért.
ssanyi 667731 2020. január 10. 14:39
Válasz erre
Szerintem nem, vagy nem most tudjuk meg a valós történetét a tragédiának.

A legegyszerűbb "forgatókönyveket" vettétek elő, de . . . . amíg az Iráni kormány az amerikai használatban levő bázis rakétázása után hajlott/hajlik volna tárgyalásra, addig a Forradalmi Gárda még vért akar.!
Nem egységes az iráni vezetés sem.
Gabusch 667727 2020. január 10. 12:51
Válasz erre
Azt írjaaa az újsááááág, hogy "Csütörtöki jelentés szerint a gép mindkét feketedobozát megtalálták. És bár a berendezések megrongálódtak, a rajta tárolt adatok nem vesztek el. Más kérdés, hogy Irán bejelentette, hogy azokat sem a gyártó Boeingnek, sem pedig az amerikai utasszállító gépek katasztrófáiban rendszerint eljáró Nemzeti Közlekedésbiztonsági Bizottságnak nem adják ki, az adatokat Teheránban, az Ukrán Nemzetközi Légitársaság szakértőinek jelenlétében fogják kielemezni."

Nekem ez gyanús. Lehet oka az, hogy tartanak tőle, hogy az amcsik nem korrekten vizsgálnák a dolgot, de az, hogy Teheránból sem engedik ki, mondjuk valamilyen nemzetközi szervezetnek, az utalhat arra is, hogy az ukránokat simán le akarják fizetni. Van az a pénz. Szerintem tízmilla dollárból remekül el tudnék lébecolni bárhol hátralévő életemben, márpedig ha egy tucatnyi ukrán szakértő is megy oda, aprópénz lenne megvenni őket, akár a kilőtt rakéták árához viszonyítva is - az sem volt ingyen -, hogy mondjuk a járulékos károk (mint mondjuk légitársaságok és így járatok elmaradozása a teheráni reptérről) áráról ne is beszéljünk.
sanyi 667726 2020. január 10. 12:50
Válasz erre
Az a vad, hogy 5 év alatt 2 utasgépet lőttek, majd' 500 ember megölve... Nem a IIvh van, amikor nem volt technika a vétlen áldozatok elkerülésére - bár, sokszor ez nem is volt szempont... Ezek után merre lehet repülni biztonsággal? Mondjuk Izrael jól csinálja, nézzétek meg a Flightradaron, szinte csak tenger fölött repülnek, pl. teljes Afrikát elkerülik. Ez a megoldás, mert pár szerencsétlen nem tudja kezelni a rábízott technikát, vagy idióta és aki nem a barátja, az mind ellenség?
Nekem is gyanús, ahogy Borisz is mondta az okokat. Már az elején, amikor sok légitársaság bejelentette, hogy elkerülik az egész környéket. Volt pár konfliktus és katasztrófa az elmúlt pár évben, de még a maláj gép lelövése után is csak Kelet-Ukrajna volt tiltott terület. Részemről elképzelhető, hogy már a tűz eloltása után megkapták a drótot a cégek a valós okról, csak nem hozták nyilvánosságra.
Egyébként mi van akkor, ha pl. egy B-2-es repkedett arra és azt látták meg a radaron? Rakéta tűz, de elvesztette és más talált el helyette? A B-2 pedig a további nemzetközi problémákat elkerülendő inkább visszavitte a pocakjában a GBU-kat. Vagy egy másik lopakodó volt, pl. F-22 vagy -35? Lásd a Szíria mellett lelőtt Il-20 2018-ban.
jammie 667719 2020. január 10. 11:53
Válasz erre
Szerintem is véletlen találat - ahogy mások is írták.
de:
Mi van ha az ukrán gépet a katonák is használták, és volt a fedélzetén egy IFF/SZRO? Ami éppen be is volt kapcsolva ( hogy az iráni katonák is lássák, hogy barátok vagyunk).És a légvédelem az ukrán országkódot ismeretlen ellenségnek azonosította?
Varjúbácsi 667715 2020. január 10. 10:00
Válasz erre
Azért csípi a szememet, mert nem tartom helyes dolognak egy ország teljes lakosságát idiótának tartani! Mit mondanál, ha egy külföldi úgy nyilatkozna, hogy minden magyar idióta, mert véleményét a borsodi, nyírségi lakosság IQ-ja alapján alakítja ki?
Nem igazán értem a 200 évet, hiszen a Nobel díjat először 1905-ben adták ki!
A 20 magyar Nobel díjas, aki valójában 13:
Avram Hersko (2004 kémiai) - 13 évesen Izraelbe költözik szüleivel, iskoláit ott végzi
Kertész Imre (2002 irodalmi)
Oláh György (1994 kémiai) – 29 évesen Londonba emigrált
Harsányi János (1994 közgazdasági) – 28 évesen Londonba emigrált
Polányi János (1986 kémiai) – apja magyar, SEMMILYEN más kapcsolata nincs Magyarországgal
Gábor Dénes (1971 fizikai) – 34 évesen Londonba emigrált
Wigner Jenő (1963 fizikai) – 19 évesen Németországba, majd a náci hatalomátvétel után az USA-ba költözik
Békésy György ( 1961 fiziológiai) – 1948-ban emigrált
Hevesy György (1943 kémiai) – 18 évesen Németországba költözött
Szent-Györgyi Albert (1937 fiziológiai) – 52 évesen az USA-ba emigrált
Zsigmondy Richárd (1925 kémiai) - apja magyar, SEMMILYEN más kapcsolata nincs Magyarországgal
Bárány Róbert (1914 orvosi) - apja magyar, SEMMILYEN más kapcsolata nincs Magyarországgal
Lénárd Fülöp ( 1905 fizikai) – osztrák család gyermeke, csak azért tekintik magyarnak (is), mert még létezett az Osztrák-Magyar Monarchia.
Tehát a 13 magyar Nobel-díjasból hét csak minimálisan kötődik hozzánk!
borisz 667714 2020. január 10. 09:35
Válasz erre
Csak pár dolgot emelnék ki, mert nekem valahogy bűzlik az egész.

-Az a gép több, mint egy óra késéssel szállt fel. Miért?
-Az ukrán fél először elfogadta az Iráni álláspontot, majd visszakozott.
-Az esemény után a Boeing részvényei tovább estek. Előtte pár nappal derült ki, az N+1. minőségbiztosítási gondjuk, hogy gyak. gyári hibás gépeket ontanak magukból.
-Először egy szunnita, nevesincs forrás írta, azonnal, hogy az iráni légvédelem volt. Ezt még az atlantista források is elvetették elsőre.
-Vajon nem feltűnő, hogy a célpont az orrod előtt szállt fel, és lassan emelkedve elfelé távolodik?
-Most már senki sem beszél arról, hogy Trump UNESCO védelem alatt álló műemlékek célzott megsemmisítésével fenyegetőzött.
-Mindig a "gonoszok" lövik le az utasszállítókat, akik természetesen buták és elmaradottak, már pusztán a származásuk miatt is.
-Elvileg szemből telibe verte a repeszfelhő, és a pilóták azonnal maghaltak, ezért nem tudtak rádiózni. Ezután a pilóták visszafordultak és megpróbáltak leszállni...
-Amikor az Iran Air 655-ös járatát lelőtték, kb. elintézték annyival, hogy minek ment oda? Meg a MALÉV gépet is.

Nem pont idetartozik, de ha már feljött, nem szabad úgy hagyni, ahogy van:
-A vegyifegyver támadásokról rendre kiderült, hogy vagy valamelyik külföldről pénzelt és fegyverzett terrorszervezet hajtotta végre, vagy megrendezték az egészet. Mint amikor a "fehérsisakosok" odavittek egy adag hullát, némelyiket jól látható lőtt sérüléssel, kátyúkat mutogattak bombatölcsérként, és védőfelszerelés nélkül mászkáltak ott, és akkor, amikor még bőven felhabozva kellett volna kifollyon a vér a fülükből.
-Ja, véletlenül sem próbál boldog-boldogtalan besétálni úgy, hogy semmit, még a valódi személyazonosságát sem tudjuk. Az is csak délibáb volt, hogy a legsűrűbb napokon napi 10000 fölött volt a "jövevények" száma.
laja 667712 2020. január 10. 08:31
Válasz erre
Én is és osztom Altengernagy véleményét az amcsi lakosság szellemi szintjével kapcsolatban. Ismerek embereket akik éltek az USA-ban ők is ezen a véleményen vannak. Mondjuk nem is értem miért csípi ez a szemedet. Nem véletlenül alakult ki ez a nézet velük kapcsolatban. Amúgy meg a több mint 200 Nobel díjas egy 327,2 milliós országban ahol mindenre volt (van) pénz. Kb 200év alatt, szemben pl a mi kis 10milliós országunk közel 20 Nobel díjasával, ahol soha nincs pénz semmire, talán nem egy nagy eredmény.
sanyi 667711 2020. január 10. 08:27
Válasz erre
Sziasztok!
Juge75! Köszi az infót! Részemről egy balesetet feltételezek. "Megmutatjuk, hogy miként lőjük le a támadó F-16-ost. Így befogjuk a célt, és megnyomjuk a gombot. A francba, ez elindult..." Volt példa, amikor 10-13 éve egy házat robbantottak fel véletlenül Budapesten, szerintem emlékeztek rá. És az is igaz, hogy ha már közel van, hiába kapcsolta ki, nem egy támadásra számító F-22 volt a célpont. Az már más, hogy mennyire etikus egy utasszállítóra gyakorolni.
Altengernagy! Hidd el, nem csípem a nyugatot, nekik is megvan a maguk vaja a fülek mögött... Viszont legyünk tárgyilagosak: találtak egy Tor roncsot és pont a lelövéskor aktív volt egy Tor a közelben. Szerintem baleset volt, szándékosan nem egy "semleges" gépet lőnének le, hanem várnának egy nyugati felszállást - egy perc alatt meg lehet tudni a Flightradarról, hogy mi van a levegőben. Izrael nem csinálna ilyet, mert egy jókora háború kellős közepén találná magát - szerinted pl. a nyugati irányba kilőtt perzsa rakéta kik fölött menne el, az ellenük irányuló szándékos válaszcsapásról/szabotázs támadásról már nem is beszélve? A szabotázs támadás alatt azt értem, hogy az indító személyzete nem veszi be a gyógyszert és kilő egy rakétát Tel Avivra.
Varjúbácsi. Jól mondod, köszi, hogy helyettem megtetted a két hozzászólást!:)
Varjúbácsi 667710 2020. január 10. 08:04
Válasz erre
Az pedig, hogy egy ország teljes lakosságát IQ negatívnak minősíteni, számomra elég furcsa. Főleg egy olyan ország esetében, ahol több mint 200 Nobel díjas született, tanult és dolgozott! Ez kb. olyan, mintha azt mondaná valaki, hogy a teljes magyar lakosság IQ negatív, mert elhiszi a "migráncsozást" !
Varjúbácsi 667709 2020. január 10. 07:55
Válasz erre
Tisztelem mások véleményét, de azért a szíriai vegyifegyverek ügyében nem ártana utánanézni a Han Sejkunban 2017. április 4-én, vagy a 2019 május 19-én Idlíb tartományban történteknek.
Altengernagy 667706 2020. január 10. 01:13
Válasz erre
Ossze vissza hazudoznak. Ha egy ilyen Kinzhal (Tor) raketa betalal, akkor nem egy motor gyullad ki, nem repul egyenesen ahogy videokon latszik...
Ahogy, es akik kommunikaljak ezt az egeszet, vilagosan latszik hogy csak frocsognek.
Irani raketaallas se veletlen se szandekosan nem lo ra egy karacsonyfakent vilagito utasgepre pont a felszallas utan...
HA egyaltalan ez szandekos cselekedet volt, akkor az vagy szabotazs vagy vallrol inditott raketa lehetett (a motor talalatot biztos magyarazza). Mindket esetben az irani fel kizarhato, a celpont kivalasztasa is arab(szunnita terrorista), esetleg izraeli akciora vall - tekintve az utasok iraniak es europaiak.
A legfobb "bizonyitek" az altaluk fabfikalt esetre pont az a szokasos jol ismert modszer amivel a (nyugatnyalo) media es a szervilis politikus garda mantrazza a szokasos feltett lemezt szinte azonnal mielott meg barmit is tudhatnanak. Az iraki tomegpusztito es sziria vegyifegyverek utan a hitelesseguk nulla. Az a csoda hogy a zeroIQ ameriakai lakossagon kivul ezt barki elhiszi...
juge75 667705 2020. január 10. 01:08
Válasz erre
Szia! Félaktív. Nagyon gyors, nagy manőverezési képességű rakétáról van szó. Maga a rendszer teljesen automatizált, agresszívan és intenzíven manőverező légi célokra lett fejlesztve.
De valakinek el kellett indítania. Kérdés, volt-e idő az önmegsemmisítésre.
Ha elindult, akár kinematikailag is eltalálhatta a célt, hiszen találkozási pont felé repül..
sanyi 667704 2020. január 10. 00:11
Válasz erre
Üdv!
Ez az agyrém:
defence-blog.com/news/ukrainian-passenger-jet-crashed-after-being-hit-by-iranian-tor-m1-missile.html
Nekem mondjuk gyanús volt, hogy a baleset után bejelentették a légitársaságok: elkerülik a környéket.
Azt nem értem, hogy ez egy rávezetéses rakéta - tudtommal. Ha megszüntetik a célbefogást, akkor nem kellett volna a vakvilágba repülnie? Vagy ez aktív radaros rakéta?
Sennás 667048 2019. december 24. 09:43
Válasz erre
IMG_20191224_093455
IMG_20191224_093455

Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok minden makettező társaknak.

Itt az én ajándékom:)
Sherman 665586 2019. november 18. 22:22
Válasz erre
16.00 körül húztak át Zugló felet. Majdnem levertek a tetőről. :-) Mondtam is magamnak: -Már kettőt látok mindenből, ideje befejezni a munkát.
Rumcájsz_52 665563 2019. november 18. 18:34
Válasz erre
Ma jött meg a germánoktól rendelt 20 H-145M-ből az első két példány, azokat láttad meg a díszkíséretüket.
mirazsmarci 665559 2019. november 18. 17:27
Válasz erre
Nemrég 2 Mi-24 és 2 H-145? a Budaörsi Reptéren, majd Szolnok felé távoztak.
Sötét volt már eléggé, jelzéseket nem lehetett látni.
csosza 665276 2019. november 12. 21:09
Válasz erre
Debreceni kiállítás.

Nem tudok a "versenyek-rendezvények" írni.
www.facebook.com/photo.php
Sennás 664897 2019. november 2. 17:18
Válasz erre
Fénykép1512~2
Fénykép1512~2
Fénykép1510~2
Fénykép1510~2

El is felejtettem mutatni mit láttam Nyírbe a napokban. Egy tucat Maxxpro MRAP (magyar jelzések nélkül)tartott Nyírtelekre. Annyi érdekeset láttam rajtuk hátúl dupla kerék volt.
milesChristi 664827 2019. november 1. 10:28
Válasz erre
Sennás 664751 2019. október 29. 17:46
Válasz erre
NévtelenII
NévtelenII

mediaklikk.hu/video/hirado-2019-10-29-i-adas-13/

A 17.00h híradóban már mutatták. 2.25mp kezdődik:) Ferihegy és talán Margit sziget?
Sennás 664747 2019. október 29. 16:59
Válasz erre
"A Trojan Footprint nevű gyakorlat részeként a CV-22B Osprey konvertiplán tartott bemutató repülést Budapest felett kedden az eredetileg meghirdetett déli 12 órához képest 20 perc késéssel."--ennyit írnak
attilasandor70 664746 2019. október 29. 16:47
Válasz erre
Sziasztok!
Ma Dél körül Csepelen én is láttam és főleg hallottam a két Osprey masinát!
Ja és az Anteusz-hoz is volt szerencsém régebben,igaza van Sanyi kollegának!
Sennás 664745 2019. október 29. 15:44
Válasz erre
Még dél körűl itt Nyírbe sütött a nap:) Figyelj ma Osprey holnap Putyin:) Szivesen mennék megnézi az Orosz Elnöki gépet de megint lemaradok:( Majd figyeljük a híradót.
Gabusch 664744 2019. október 29. 15:38
Válasz erre
Tudom, én is olvastam valahol az éjjel, csak a híradás mikéntjét szerettem volna kicsit kritizálni. Na, nem mintha ebben a takony időben kedvem lenne Ospreyt nézegetni.
cenci 664736 2019. október 29. 12:23
Válasz erre
Most mentek el Csepel felett.
Sennás 664735 2019. október 29. 12:04
Válasz erre
Sajnos külön nem láttam nem írják sehol. Ma reggel az M1 mondta be.
Vagy Budaörs vagy Ferihegy gondolom vagy berepülne a parlament elé(?)
Gabusch 664732 2019. október 29. 10:13
Válasz erre
Kitűnő, csak Budapest elég nagy ahhoz, hogy az ember ne tudja megnézni a helyszín megnevezése nélkül.
Sennás 664729 2019. október 29. 07:14
Válasz erre
7NBOgPjLoUDp1Uuzws.jpeg
7NBOgPjLoUDp1Uuzws.jpeg

Az amerikai légierő speciális repülőjével tart bemutatót kedden Budapest felett – közölte az amerikai nagykövetség.

A közlemény szerint a magyar különleges műveleti erők meghívására – az amerikai és a magyar kormányok egyeztetése alapján – múlt pénteken kezdődött a magyar és amerikai különleges műveleti erők közös kiképzése.

A gyakorlat részeként a CV-22B Osprey konvertiplán tart bemutató repülést Budapest felett kedden 12 órakor!.!
sanyi 664685 2019. október 27. 16:36
Válasz erre
Üdv!
Orosháza, ma délután 14:01. Érdekes hajtóműzaj, majd amikor megláttam, leültem egy pillanatra: V-22 Osprey! Olyan, mint az An-22: aki egyszer hallja, megismeri, az a két szélmalom valami elképesztő hanggal rendelkezik!
Sennás 663216 2019. szeptember 12. 18:24
Válasz erre
cenci 663208 2019. szeptember 12. 15:38
Válasz erre
Köszi Laci ! Sajnos oda most nem tudok elmenni .
Rumcájsz_52 663201 2019. szeptember 12. 11:55
Válasz erre
Állítólag a szegedi repülőnapon szerepelni fog a Bronco (is).
Üdv R.
cenci 663198 2019. szeptember 12. 10:56
Válasz erre
Most repült el csepeli temető felett alacsonyan egy OV-10 Bronco és egy Cessna páros . A Bronco elég durván repült mikor levált a kötelékből .Nem volt rossz látvány . Esetleg tud valaki valamit a gép magyarországi tartozkodásáról ?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224.